Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Aysun Beşaret

BUNU BIRAKIN “KORKU SEANSI” NI İZLEYİN!

25-02-2018
Soyhan Tanyolu

tamam hüzün var acı var ama ben daha çok gözyaşı dökeceğim bir film beklemiştim. çok hoşuma gitmedi doğrusu. ama izlenebilir

26-02-2018
Açıkgün Asil

Tam ekran yapınca ekran siyah oluyorsa rotate butonuna bı kaç kere tıklayın ve goruntu duzelsın hepsi bu kadar

28-02-2018
Ünsev Ünsev

harika bir film.bu arada sondaki müzik güzelmiş ismini bilen varmı

01-03-2018
Bayraktar Cazim

yaw bilginim gene on numara bir film yapmışsın

03-03-2018
Üye Rüknü

ben bu adamın karşısında diz çökerim aga

04-03-2018
Erdogan İlhamettin

Başyapıt harika ! İlk filmi gibi müthiş kurgu kelimeler kifayetsiz!

06-03-2018
İlyaz Musab

film güzel gerçekten zaten yönetmen clint eastwood ve ülkeler açısından değil insanlar açısından bakmalı

08-03-2018
Baysoy Cemalullah

cok iyi film di emeginize tskler

09-03-2018
Akçıl Altunç

Oyuncu kadrosu olsun, farklı hikaye ve hayatların şiirsel anlatımıyla gerçekten çok iyi Mükemmel…

10-03-2018
Uztekin Oğuz

Güzel bir film iyi seyirler…

12-03-2018
Enginalp Kakınç

Başından sonuna kadar hep birşey olucak diye bekledim hiç birşey olmadan bitti.

16-03-2018
Müesser Sözmen

Çok sıkıcı geldi izlemeyi bıraktım.

18-03-2018
Şahap Taycan

Çok güzel bir film idi

19-03-2018
Çakır Emran

güzel bir film olmuş begendim..elinize saglık.

21-03-2018
Zeynalabidin Akansu

Emeğinize sağlık. Güzel film.

23-03-2018
Demirsoy Toydeniz

süperdi tekrar tekrar izliyorum ve izliyecemde
bu filmde elenor ve teodor çok şirin

28-03-2018
Nezif Serdarbey

son partta ağlamaktan bitap düştüm

30-03-2018
Başer Başer

Hayatımda izlediğim en sıkıcı film

31-03-2018
Çalışkan Eral

Bilgin hiç boş durmuyosun helal olsun sana. Film sitesi sektöründe bir numarasın. kimse eline su dökemez. aynı zaman neden yapıyorsun bilmiyorum ama türk filmlerini yayınlamaman çok büyük erdem.

03-04-2018
Okboğa Rasin

izleyin güzel film

04-04-2018
Olkıvanç Saadettin

Filmin giriş ve gelişme bölümleri çok güzel aksiyonu ve dövüş sahneleri güzel ancak sonu yok gibi bişey hani film bitti ben başka bi part varmı diye baktım o derece

05-04-2018
Muaffak Sağlam

Bence devam etsin çünkü cok mukemmel film

06-04-2018
İlkem Murathanabdu

arjen arzen — ALLAH seni islah etsin.

07-04-2018
Göksever Onursev

güzelmiş =)

10-04-2018
Talaykan Bengü

Izlerken sıkıldım ama malesef merakıma yenildim sonunda ne olacak diye başka film seyretseydim daha iyiydi olurdu beğenmedim tavsiye etmem

12-04-2018
Tutu Etkin

bu filmi begenmeyenler gitsin kemal sunal filmi izlesinler film gayet cok guzel surukleyici ve sira dusu dusunulmus cok guzel fir film..

16-04-2018
İbrahimilker Mulla

@Oktay Güncellendi.

19-04-2018
Hüryaşar Kaynarkan

Biraz bekletir ama tek parça izleyebilirsiniz.

20-04-2018
Gençaslan Kırdar

Harikaydı yaa muhteşem…

23-04-2018
Sadettin Soydaner

filmin kötüsü yoktur fakat zaman kaybı tamamıyle. Başrolde görmek istediklerinizi göremiyorsunuz, izlerken sinirlenebileceğiniz bir çok sahne var, senaryo 3/10 grafik 2/10

24-04-2018
Saybay Tolonbay

yeniden izliycem seviyorum bu filmi

01-05-2018
Akaydın Alptoğan

10/4.5

05-05-2018
İşgüden Ertün

SÜPER ÖTESİ BİR FİLM KESİNLİKLE ZAMAN KAYBI DEĞİL

06-05-2018
Sava Şinasi

filmin kahramanını tanrının oğlu diye nitelemeleri hakaret gibi olmuş. Film ileri sarmalarla 10-15 dakikada seyredilebiliyor, daha fazla vakit harcamak gereksiz.

07-05-2018
Barım Çoğahan

açlığı azalır ama doyurmaz fazla bişi kaybetmezsiniz

09-05-2018
Tekin Göğüş

İzlenir 10/6

10-05-2018
Örtay Tekbay

BİR SÜRE BAKTIM NERESİNE AĞLAMIŞLAR BUNUN DEDİM. KOLTUKTA YATTIĞIM YERDEN İZLERKEN
DOĞRULDUĞUMDA YERİMDE ARKAMDA KOCAMAN BİR ISLAKLIK VARDI. OLUM NE FİLM YAPIYOR ADAMLAR. songwayfilms iyiki varsınız..

14-05-2018
Acartürk Akyel

Sayın ergunaybar hakaret içeren yorumunuz için eksik olmayın,Ben hem tahminini soyledim,hemde yönetmenin kitaptan bağımsız hareket etmesi ile Adolf hitler hitaben böyle bir geçmiş betimlesi yapması olasılığı üzerinde durdum,Bu nihayetinde tahmindir,Adolf hitlerin 1 dünya savaşında asker olduğunu tabi ki biliyorum,hatta 2.dunys savaşında Fransa işgali sonrası teslimiyet belgesini imzalatmak için ilk savasda Almanyanın teslim olduğu belgeyi imzaladığı tren vagonunu parise getirtip Fransızlara orada imza attırarak onları asagilamistir.Tarih ve kurgu farklı şeylerdir,hakaret bambaşka bir şeydir,hakaret iceren bir yorumu onaylayan admin ise çok farklı bir şeydir.. saygılarımla.

16-05-2018
Mayir Ordunç

herkesin her söylediğine bakmayın oldukca keyifli bir film.izleyin pişman olmayacaksınız.

19-05-2018
Opak Sağlam

tek kelime ile harika 10/10

20-05-2018
Mançu Okuyan

kendi klasmanında izlenebilir bir film.

22-05-2018
Adıgün Alaz

bingin 1 parta 4 dk sonra kesılme oluyor dıgerını gostermıyor

23-05-2018
Bucak Çopar

Boşa zaman kaybı… scat adkinsin (yuri boyka)bu kadar berbat ve saçma bir filmde oynaması şaşırtıcı

27-05-2018
Akyön Barça

film mühemmel

30-05-2018
İsfendiyar Özhakan

Güzel İzlenebilir

31-05-2018
Temürşah Uzay

helal olsun adamlara 3 kişi ve 1 uzaylı canavarla film yapmışlar ve süper olmuş eline sağlık bilgin tesekkürler

02-06-2018
Kaner Koytan

harika bi film araştırdığımda kitapmış ikinci kitabı çıktı ikinci kitabın filmini yapacaklar mı?

04-06-2018
Arpağ Balk

çocukluğumun filmidir animasyon severler muhahakkak izleyin bilgin sana teşekkür ederim.

05-06-2018
Çeliktan Hakverdi

lanet olasıca Amerikan filmleri hep aynı temeda.

06-06-2018
Tanver Yankı

sevgilimle izledik valla genede koktum

07-06-2018
Balıbey Çetinalp

Jim Carrey farkı…

08-06-2018
Alaetdin Curabey

hayatımda izlediğim en saçma film

10-06-2018
Akçabay Akhun

kesinlikle izlemeyin, tam bir rezalet film olmuş.. Yeni izleyecekler için tavsiyem!!! SAKIN İZLEMEYİN….

13-06-2018
Güral Güral

sıkılmadan, bir nefeste izlenecek film.teşekürler

14-06-2018
Eyyüpcan İtris

yav herşey iyi güzel film mükemmelde sonunda ne oldu hiç birşey anlamadım

15-06-2018
Mançuhan Okyalaz

COK YAWAS ILERLEYEN FILM IZLERKEN SIKILDIM 3 NCU PARTTAN SORA BISIYLER OLUYO O KADAR BOS BIR FILM.10 – 5

19-06-2018
Üzer Hünkâr

çok sıcak tatlı bir filmdi

20-06-2018
Işılak Müzdat

Burda süperdi kaçırılmaması gereken bir filmdi yazılı yorumlara bakarak izledim ve korku filmi hastası biri olarak tek kelime yazabilirim BERBAT ne komedi ne kordu hiç bir alakası ilgisi olmayan bir filmdi.Korku filmi izlemek istiyorsanız katliam gecesi ve ruhlar kasabası 1 ve 2 derim.film diye onlara denir.Gerçekten izlenecek bir film değil bu tek dakikası ble.yinede bir emek var paylaşım için teşekkürler admin

21-06-2018
Günkan Kandemir

bunların alayı sahtekar.Gittikleri her yere kan ve savaş götüren aslında vatansız olan zamanındaki iskoçya-izlanda-ingiltereden kovulan hırsızların,katillerin,f… ve bilimum istenmeyen ş… yerlileri katledip kendilerine vatan tayin ettikleri klasik slk amerikan filmi.

22-06-2018
Efrasiyap İyisan

Beğenenleri anlamıyorum nasıl seviyorsunuz bu filmi 1.siyle karıstırmıyorsunuzdur inşallah ,berbat ötesi bir film olmus , düşük bütçeyle çekilmiş belli hatta öyle belli ki kameraya para vermemisler hesap makinesiyle cekmisler , ama emeğe sağlık

23-06-2018
Konan Nurdal

3-7 yaş filmi tamamen berbat animasyon 7,8 veren imdb nin …..yım anladınız siz onu en fazla hak ettiği not 3,1 dir.

24-06-2018
Zennun Alperen

stephen king in rüya avcısı adlı eserinden uyarlanan bu filmi açıkçası izlemedim ama kitabını okumuştum ama çevirmende sıkıntı vardı kitabı son derece karıştırmıştı anlamak son derece zorlaşmıştı neyse sonuçta güzel kitaptı umarım filmi de öyledir izleyenler birebir uyarlandığını söylüyor inşallah güzel çekmişlerdir…

25-06-2018
Pakkan Selâhattin

izlediğim star warstan sonra en güzel uzay filmiydi hatta star warsı geçebile bilir.

26-06-2018
Sabahittin Üçler

@Murat başka kayıt yok malesef şuan için en iyisi bu.

29-06-2018
Yeşil Mutlu

çok güzel

30-06-2018
Akpınar Bahtiyar

Yorumlara bakıyorsanız kesinlikle izlemelisiniz derim arkadaşlar filmin sonunda resmen ağladım ya yok böyle bi şey mutlaka izleyin

05-07-2018
Özöğe Tuğtekin

Düşünsene..Agız Tadıyla bile Ölememek..

06-07-2018
Arzık Barçın

işine gelen yorumu yazıyorsun

07-07-2018
Ufuk Berhan

zamanı olan izlesin.imdb puanı 6,0 olmalıymış daha fazla değil

09-07-2018
Sezair Abdülferit

Şu “OP”a yüklenmiş filmlerin oynatma düğmesine tıkla babam tıkla, açılmıyor. Nerede yanlış yapıyorum acaba?

16-07-2018
Tansan Yamaç

super film

17-07-2018
Erduran Gürakan

film gayet başarılı aksiondan ziyade polis katil kovalamacası 10/7 izlenir teşekkürler bilgin

18-07-2018
Günışık Ulvi

Gerçekten güzel film.

20-07-2018
Hidayet Kayaer

harika bir animasyon mutlaka izleyin. teşekkürler bilgin

25-07-2018
Dorukan Mikolaj

süper filmya …

26-07-2018
Şimşeker Ufuk

Film Güzel ama 3 Ün Devamı Olsaydı Daha Güzel Olurdu

27-07-2018
Nasih Sanşın

Değişik macera, ilerleyen olaylar, tempo ara sıra yükselip alçalıyor.

31-07-2018
Nurdağ Özkınal

amerikalılar başa sarmaya başladılar konular hep klişe ama yani iyi film izlenir

02-08-2018
Abdu Bekirhan

film kesinlikle süper stjyerlerin öğreneceği çok sey olduğu gibi firma yetkililerinin de stajyerlerden öğreneceği çok şey vardır.

03-08-2018
Okboğa Tanırcan

Çok sevdim. Içinde sosyal mesajlara yer verilmiş çok iyi .iizleyin zamanın farkına varmadan bitiyor

11-08-2018
Tekiner Gökhun

Admın eLi öPüleceK adamsın SüPeRsin eLLerine sağLık…:)

15-08-2018
Akşit Arkut

Kore yapımlarını herkese tavsiye ederim cidden amerikalılardan daha güzel işler yapmaya başladılar

19-08-2018
Çapar Erdağ

Şu yabancı erkekleri anlayabilmiş değilim. Gay gibiler. Orada bayan ”benimle yatarmısın” teklifini öne sürüyor, bizim salak erkekte, hayır olmaz diyore.. Hepsi gay len.

21-08-2018
Boyar Çetinkaya

hay ben sizin yapacağınız yoruma dedirten film

25-08-2018
Tavuş Uludağ

konusu süper ama genel akış çok yavaş..cok sey beklemeyın derim.. ama kesin izleyin

26-08-2018
Merdali R.

ilginç bir filmdi.baştan sona sıkılmadan izledim…

27-08-2018
Sevener Üye

gercektende guzel ve sureklıyıcı bı flm ızlemeye deger izleyinnn

30-08-2018
Zuhur Aytümen

Guzel bir film fakat sonu okadar sacma ve berbat malesef.

31-08-2018
Hikmet Özerkmen

Film 10 üzerinden 6.5 .Dram ve psikoloji filmi sevenler izleyebilir. Sonu tuhaf bitmemektedir.Filmin sonunda kız karnındaki bebekle evinden kaçıyor. Yıllarca kızı kimse bulamıyor.Sonunda farklı insanların konuşuyor çünkü filmde anlatılanlar gerçek.Anlatanlar ise onu yaşamış olanlar.

03-09-2018
Han Karamürsel

izlemeden sakın geçmeyin super 10 üzerinden 100 yuz

07-09-2018
Özlek Törel

sana katılıyorum kürşat gerçekteen çok gzel bir film kötü yorumlara aldırış etmeyin onların film zevki yokk!!konu yetim bir çocuk önce kendi ülkesinde çok acı çeker sonra londraya gider ve orada karşına iyi bir hırsız çocuk çıkar ve çocuğu diğer hırsız dostlarıyla tanıştırırr …. üşendim devamı daha var ama bu kadar yeter uzun lafın kısası bi film izleyeceksenz o film bu film olmalı der susarım

08-09-2018
Bekirhan Felemez

Gerçekten mükemmel bir film harika tüm oyuncular da süper.. İzlenmeye değer

11-09-2018
Suphan Akabey

İğrenç sapıkça bir film. Gidin örümcek adam falan izleyin

15-09-2018
Birant Güneşhan

göreceli kavram diye boşuna dememişler arkadaş!!! film bence çok saçmaydı,konuyu acayip yapmacıklaştırılmış ..

17-09-2018
Muzameddin Yaşat

film 10 üstünden 9 süper kesinlikle izlenmeli ama diğer arkadaşların da dediği gb.müslümanlık dini çok yanlış ele alınmış bir Müslüman işi ehline vermeyi bilmeli peygamber (sav) yaptığı gb. ve asla bir insanın ayağına secde etmez.herkes kendi din bilgisine göre çok yorum çıkacaktır.

18-09-2018
Görklü Timuröz

çok güzel bir filmdi şiddetle tavsiye ederim.

20-09-2018
Olay Seyyar

Mükkemmel bir Film herkese tavsiye ederim Teşekkürler Bilgin Bey

22-09-2018
Durualp İnanç

Siz ne içtiniz ya ben 30 yaşındayım bu filmi çocukluğumdan beridir bilirim 90larda tv de çokkez oynadı. Ve inanın yenisi çıktığında zevkle gidip izlememe rağmen beğenmiş olsamda eskisinin yerini asla alamayacağını söyleyebilirim. Eskisini izlemenizi mutlaka öneririm bu 2017 yapımdan daha güzel. Şaunki teknolojiden dolayı pskolojik bir etkisi olsada inanın o seneler çok gözdeydi. 2005 senesinde 5 arkadaş toplanıp bunu yeniden izlemiştik ozamanlar cd player vardı 6 cd sıkılmadan izledik. Onun için yenisi daha iyi diyenlere sesleniyorum nostalji olanı daha iyi bunu bilin. Üstelik yenisi aynı anda gösterime girmedi iki parça halinde girecek olmasına bile üzüldüm. Yanlız yeni filmin devamının daha iyi olacağı kesin çünkü 90lardakinde ikinci bölümde arkadaşlar büyüyor ve o palyaço yeniden geliyor. 1.den daha güzel olaylar barındırıyor.

23-09-2018
Dervişhan Kemalettin

Masumane

25-09-2018
Eryetiş Siyret

ALİ YE LAF ATACAĞINA SEN İSLAMİ BİLGİNİ ARTIR BİRAZ BELLİ Kİ ALİ HEM İNSAN HEMDE MÜSLÜMAN YÜCE KİTABIMIZ KURANI KERİM BİZ MÜSLÜMANLARA CENNETE SADECE MÜSLÜMANLARIN GİRECEĞİNİ TEBLİĞ EDİYOR ÜŞENMEDE ARADA BİR OKU TABİ BOY ABDESİ VE NAMAZ ABDESİ ALDA ÖYLE MÜBAREĞİ ELİNE AL

26-09-2018
Abdülgadir Ferudun

bu kdr m4l bi korku filmi görmedim

30-09-2018
Cüneyit Hakki

kesinlikle harikanın ötesinde bir film gizem ve gerilim ön planda kesinlikle vakit kaybı değil bence her türlü ödülü hak eden bir film.. teşekkürler

02-10-2018
Başargan Burhan

on numara fılm,

04-10-2018
Savlet Tacettin

Bilgin bu film siteye uymamış, kaldırırmısın.

07-10-2018
Akalın Alpdemir

filmi cok begendim bence anlamli bir film sonunda calan muzik super

09-10-2018
İbad Nahit

gercekten güzel bi film yapmışlar

11-10-2018
Dolun Hepyüksel

1.6

12-10-2018
Feramuz Hürkal

güzel film tavsiye ederim paylaşım için tşk.

13-10-2018
Üçe Özdurul

Dövüş sporları ile ilgili filmleri çok severim…ip man serisini kaç sefer izledim..ama bu film hiç güzel olmamış kavga neredeyse yok..zaman kaybından başka birşey değil

14-10-2018
Üstek Hızır

BİLGİN sağol sorunsuz film izlettiğin için ve film beni evimden aldı götürdü harikaydı 10 numara üniversiteli polislerde buluşmak üzere

15-10-2018
Koyak Oğulcan

Süper

17-10-2018
Ocan Özşan

Bilgin kardeşim sinemaya çıkalı 2 aydan fazla oldu bulma imkanın varsa Şimşek Hırsızının 2. filmi olan CANAVARLAR DENİZİ ni yükleyebilir misin ?

18-10-2018
Ertim Menzur

bazı filmler vardır izlediğim zaman çok beğenirim ve tanıdığım herkese de izletirim. işte bu öyle bir filmdi benim için.

20-10-2018
Özsüt Argun

süper ve zekice severim böyle filim
leri

21-10-2018
Amir Aymete

süper ötesi bi film bence izlemenizi tavsiye ederim

23-10-2018
Koryay Pakkan

Çok iyi film. İzlenir

26-10-2018
Mengütay Omay

Değişik, izlenilebilir

27-10-2018
Yanki Adıyahşi

güzel bir film.izlemeye değer.

28-10-2018
Kaan Kongar

yakın dövüş sahneleri sevenler izlesinler pişman olmazlar.

03-11-2018
Özilhan Savun

harika bi film izlenmeliii

06-11-2018
Tekin Göğüş

Film çok başarılı arkadaşlar.
Kapata genç bir kız var yine ergence bir filmdir diye bir kenara atmayın bu filmi, başrol de ki kız Miley Cyrus rolün hakkını çok güzel vermiş, bana kız tanıdık geldi, bu filmde ki başarısından sonra önceden çektiği filmlere de bakacağım.
Konu biraz baya olsa da Miley sayesinde film yayına oturmuş.Başarılı izleyin derim

07-11-2018
Refettin Tozun

dandik bir film izleyip vakit harcadığıma pişman oldum

10-11-2018
Andaç Aypolat

saçma sapan zamanıma yazık

11-11-2018
Ferah Hürcan

teşekkürler izliyorum sonra yorum yapacağım.

14-11-2018
Ömer Temürlenk

başrollere bakarak güzel diye izleyipte bu kadar pişman olmamıştım hiç rezalet ancak bu kadar kötü olabilirdi

15-11-2018
Konguralp Nurihak

Eh işte =)

16-11-2018
Songun Alaatdin

güzel komedi filmi.zevkle izledim.teşekkürler emeği geçenlere.

19-11-2018
Sökmensü İnkılâp

Allah askina bu film o imdb puanini nasil aldi

21-11-2018
Abdulmenav Fuad

Film Gerçekten güzeL ilk başları sıkıcı gelebilir ama ilerleyen zmanlarda gerçekten gülmeye başlıyrsunuz

23-11-2018
Fehim Fehim

teşekkürler bilgin uzun zamandır bekliyorum yorum attığım ilk film gerçekten çok etkileyici ve sıradışı

24-11-2018
Vatan Zübeyr

güzel film izleyin saol bilgin kardeş

26-11-2018
Hüsametdin Sadulla

film bitince bittiğini anladım.aslında hiçbişey anlamadım ama çok şey anlatıyor. anlatılanlar çok saçma . ama anlatmak istediği şey fizik ötesi bişey ( işte film de bu yorum gibi bişey çok şey)

28-11-2018
Tansığ Tünay

altyazılı demişsinde altyazılık birşey yokki =)2 kelimeyi türkçe yapamamışlarmı

30-11-2018
Tanju Turan

izlemeyen kafasına sıksın

01-12-2018
Zöhtü Akatay

Bu filmi izleyeceğime Karadeniz belgeseli izleyeydim keşke görsel harici berbat film

05-12-2018
Yağın Cevdet

Bu filmi izleyeceğinze gidin Akıl Oyunları’nı izleyin. Çok daha güzel.

08-12-2018
Karakoyun Malkoç

müzikleri ve oyuncuları harikaydı

11-12-2018
Koryürek Selok

mükemmel film camonnnnnn <3

14-12-2018
Gezgin Oğultekin

Kimseyi dinlemeyin izleyin arkadaşlar görsel ve ses efektleri oldukça güzel yapılmış bana karakterler Tekken i hatırlatsada kişiye göre değişir biraz resident evil tarzıda var gibi x) içinde komediyide barından dereceside 10/7 diyebileceğim bir film… Ailece izlemek istiyorsanız bana göre 10 yaş üstü çocuklar izleyebilir biraz korku sahneleri mevcut neticede etkilenmesin çocuklarım diyorsanız dikkat edin

16-12-2018
Öcal Samih

film güzel ve sürükleyici… fakat film dizi gibi olmuş senaryo yarıda kalmış.

19-12-2018
Yaraşık Ulumeriç

Kesinlikle izlemeye deger.

20-12-2018
Erkmen Kirmen

Mükemmel bir film olmuş bence

23-12-2018
Tekinay Yurtman

izlediğim en güzel film değildir daha güzel filmlerde var elbette ama filminde hakkını yemeyin çok güzeldi sonu braz kafa karıştırıcıydı ama güzeldi filmin 2 sini bile çıkara bilirler nesse yorumlara göre film izliyenler izlesinler çok başarılı bir filmdi

24-12-2018
Denizalp Ferkan

işin içinde örümcek yazısı bıle varsa izleyeceksin kaldı ki bu örümceğin adam. harika bir film yakışır Peter Parker’e on numara

26-12-2018
Oksaldı Seyran

güzell film acaba başkaları olsa napardı

30-12-2018
Hamis Karamık

Kadrosu çok iyi ama daha yaratıcı bi konu bulabilirlerdi.’a takımı’ daha iyi bi film buna göre

06-01-2019
Feyat Korçay

Bence kötü bir film de değil ancak düşük bütçeli olduğu belli genede emeğe saygı İYİ SEYİRLER

07-01-2019
Tay Yenay

saçma boş bi film

08-01-2019
Sak Taşhan

Film gerçekten izlenmesi gerekenler arasında. Konuyu tek yönünden değil her açısından ele almış. İzlemek güzeldi.

11-01-2019
Fikrettin Şenyurt

mukemmel

17-01-2019
Tunçtugay Sabbar

10 üzerinden 8 güzel bir film

23-01-2019
Tayanç Yesari

Filmi izlemeden önce yorumlara gözüm takıldı. Filmi kötüliyen arkadaşlar olmuş. Buna rağmen filmi izledim, gerçekten güzel bir filmdi. Standart Jason filmlerinden bitanesi. Aksiyon devam ediyor filmin sonuna kadar. Emeğinize sağlık.

25-01-2019
Örtaş Tekay

güzel film. tavsiye edebilirim

28-01-2019
Mergup Vesik

ZAMAN KAYBI İZLEMEYİN.

29-01-2019
Sezen Vesim

mükemmel bu adam işin uzmanı

31-01-2019
Oğuzalp Oğuzalp

güzel beğendim ))

05-02-2019
Erkoçak Karagöz

Film gerçekten çok güzeldi tüm serilerini izledim 3.seriside çok güzel ve heycan vericiydi. Çok sürükleyici ve güzeldi.Sonuu çok şaşırtıcı bi biçimde bitti . İzlenmeye değer bir film Tafsiye ederiiiim.

06-02-2019
Çamok Güneralp

Ya gavurlar bu işi biliyor aga

08-02-2019
Erteke Mengütekin

baştan sona aksiyon

12-02-2019
Alpartun Baybaş

Film her yönüyle çok iyi

13-02-2019
Yağız Berkün

bu filmin 1.serisinide koyarsanız çok mutlu olur bu siteden ayrılmak zorunda kalmam,2 gün içerisinde koymazsanız başka siteden izlerim haa.

16-02-2019
Bilgebay Çakırer

güzel film izlenebilir sıkılmadan..teşekkürler bilgin..

17-02-2019
Özge Tokel

15 saniye yetti diyen arkadaşlar filmin ilk 15 saniyesini izledim ve sadece yapımcıları gösteriyorlar yani kötü olduğunu belirtebilirsiniz ama bu kadarda yapmacık olmayın.

19-02-2019
Gevheri Nusrettin

konusu oldukça iyi,ama halklar bunu noktaya gelmeden zaten patlar!!!

21-02-2019
Boztimur Öncel

Yav neresi harika,ultra süper bu filmin? Izlerken neler olacağını tahmin ettiğiniz 3-4 aksiyon sahnesi uğruna seyredilen bir film işte . Sabah arkadaşınız akşam ne yaptın diye sorduğunda ” bi film seyrettim” den başka ne kaldı aklınızda? Benim puanım 5.

23-02-2019
Bedirhan Cihandar

sakın izlemeyin çok kötü

26-02-2019
Dalayer Hayrani

güzel film ama sansürsüzmüş

01-03-2019
Nedret Muhterem

çok güzelllllllllll

02-03-2019
Taşar Uğurlubay

Sürükelici Fim. Good.

05-03-2019
Şengül Zeyrek

muhteşem bir film.

07-03-2019
Buyrukata Dalboğa

Bilgin emeklerine sağlık kardeşim, çok harika bir film önemli olan hangi kurdu beslediğimiz iyimserlik, kötümserlik.

08-03-2019
Güdek Ersev

Allahını seveyım admın KRALSIN

09-03-2019
Şafii Ürfi

sırf bu iki eski dost için bile izlenir…

15-03-2019
Ziyaeddin Özcebe

6.Partın ortasına kadar harika bir film ; fakat sonu “insanın istediği gibi bitmeyen” bir film…
Zencinin kaybetmesi gerekirken ; kazanan olması gibi…

16-03-2019
Koçu Gökdeniz

yemin ederim süperdi ya filme iğrenç demeyin ben böyle süper bir film görmedim RAMBONUN OĞLU yeee (= ♥♥♥♥

20-03-2019
Embiya Kadir

=) sağlam mesaj vermiş şahin yılmaz abimiz ama tabi anlayana

22-03-2019
Çoşkun Hafir

ismine yakışan güzel bir film insana bazı şeyleri çok iyi hatırlatıyor

24-03-2019
Adilhan Aldoğan

film disney yapımı daha yeni actım filmi arkadaşlar eğer disney yapımı gördünüzmü kacırmayın derim Adamlar senaryo konusunda ustalar

25-03-2019
Müşerref Süergin

soluksuz ızledım adeta

26-03-2019
Uğursal Cebe

film tabiri caizse mavra… zaman kaybetmeyin… 10 üzerinden 2 bile çok

28-03-2019
Tosun Hamdin

cok guzel film izleyin bence

01-04-2019
Konurbey Dinçok

bana gore
1. The Prestige
2. 3 İdiots
3. Vendetta V

04-04-2019
Vacit Tekbir

süper ötesi bir filmdi gerçekten çok duygusal

07-04-2019
Mocan Onursal

Eline Sağlık admin.. Sayende 100′ lerce film izliyoruz..

13-04-2019
Oksalmış Reca

Arkadaşlar film Collin Farrell ile mükemmel olmuş fakat bana kısa gibi geldi.İzlenmesi gereken bir film tavsiye ediyorum.

15-04-2019
Recepali Recepali

film kesinlikle güzelll

21-04-2019
Tanboğa Yahşibay

Saat sabahın 5:30 u ve ben bu filmi aglayarak bitiriyorum :(( simdiye kadar izledigim hem en guzel film hemde en guzel AAMIR KHAN filmiydi muhtesem bisey ya. 10 ustunden 100 verdim

22-04-2019
Tolunbay Vahittin

gerçekten fena değil izlemeye değer bir film

27-04-2019
Şahmettin Akyiğit

harika bir film

29-04-2019
Göken Teker

bence çok güzel filmdi izlenmeye değer

03-05-2019
Durhasan Heybetullah

Film mükemmel

06-05-2019
Nevrettin Şen

HEY MİLLET BENCE YORUMLARINIZ AZ BİLE.. BENCE MÜKEMMELDİ . KEŞKE ENİDE YAŞASAYDI

12-05-2019
Aksan Arısu

1 2 daha ıyı okadar komıktı degıldı paylasım ıcın tskler admin

13-05-2019
Belen Güçermiş

1996 yılına ait olduğu düşünülürse efektleri ve konusuyla çok başarılı bir film olmuş. 10 15 yaşlarında ki çocukların yorumlarına takılmayın keyifle izlenebilir.

22-05-2019
Yelboğa Çerme

filme kötü diyeni gördüm de kitap okuyup film versiyonuna laf edeni yeni görüyorum

27-05-2019

En çok izlenenler

Babylon A.D – Babil M.S 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

İnanılmaz Örümcek Adam 2 – The Amazing Spider Man 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı – The Secret Life of Pets 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Animasyon

Macera kategorisinde son eklenenler