Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kapçak Okanay

bence filmin sonu böyle olmamalıydı

25-02-2018
Eftal Hulusu

Sevgili yasar. Yorum yapmadan once biraz oku yavrum… Read!!!

26-02-2018
Ülfet Ötün

tamam admin bey, ilgi ve alakanız için teşekkür ederim

28-02-2018
Sevener Huzur

çok saçma izlemeye değmez. vasat bir film.

01-03-2018
Karasungur Karasungur

Son bölüm ilk iki bölümü affettiriyor. İzlenmeli Bilgin sağlığına duacıyım

03-03-2018
Eryalçın Karayel

bence kötü yorumlara karşı gayet iyi ve hoş bi filmdi bunu izleyin zaten anlarsınız

04-03-2018
Uğan Yatuk

güzel film

06-03-2018
Ay Bayındır

filmin sonunda ses yok

07-03-2018
Cezo Habib

Konusu cok yetersiz, Kuzey Koreliler ellerini kollarini sallayarak ABD yi isgal ediyorlar, sonra bir kasaba takimi onlarla savasip yeniyor, uyduruk bir konu ve yetersiz senaryo. Cekim hatalari ve eksiklikleri de cabasi. Seyredilecek bri savas filmi olmadigi kanisindayim. Gene de Bilgin e tesekkurler en azindan ceviri icin.

08-03-2018
Abdülezel Akçakıl

hayatımda izlediğim en güzel filmdi herkese tavsiye ediyorum..

09-03-2018
Abdulvahit Gölkem

bu kolombialının oldugu konum yenilmez 2’deki boykanın konumu buda dikkatimi çekti 2.dede boyka aynılarını yapıyodu antreman arkadaşları falan filan

10-03-2018
Güçkanat İşman

Mükemmel ötesi bi savaş filmi.Ne amiralmiş be

12-03-2018
Servet Üstüner

hiç düşünmeden izlemeye başlayın gerçekten harika film

16-03-2018
Sertaç Tunçhan

tek kelime ile olağanüstü, muhteşem, kusursuz bir senaryo bir okadarda harika bi oyunculuk dersi olmuş mutlaka izlenmeli bütün oscarları almalı

23-03-2018
Ulubaş Yazır

film fena değil ama rusça konuşulan yerlerde neden türkçe alt yazı yok

24-03-2018
Tanyel Türkyılmaz

anlamadım..

31-03-2018
Rustem Sabit

süper bir şeydi

03-04-2018
Özdurdu Ezgüer

harika bir film ve ben tam 17 yaşındayım

04-04-2018
Siper Zihni

en sondaki saçmaydı

05-04-2018
Özlütürk Ebedin

bu filme nasıl harika diyorsunuz anlamıyorum filmi açın başında gösterilen karelerden hatta şöyle diyim yaşlı adamı gördükten sonra kafanız da bir senaryo kuruluyor ya hani işte filmin konusuda o başından gidişat belli hiç izlemeye gerek duymayın derim….

07-04-2018
Ekim Öneş

nefes kesen bir yapıt izlemeye doyamayacağımız kolay kolay unutulacak cinsten değil bu filimler yeni bölümü çıkana kadar bu görsel ziyafete devam edeceğiz heralde. site güzel film güzel burayı izlemeye devam edin derim

10-04-2018
Baykara Diktaş

Çok saçma ama güzeldi

12-04-2018
Bektöre Uğurlubey

emeğne sağlık kardeşim..

13-04-2018
Celaleddin Gürani

cok güzel filim super sonunda agladim resmen cok duygusaldi

20-04-2018
Zikrullah Ersevinç

Son hareket filmin kalitesi :))

25-04-2018
Utman Mengüberti

Beklentinizi sürekli yarıda bırakan bir film olacaktır.
Seyirciyi yükseltip, bir anda geri çekilen bir senaryo olmuş.
Vikipedia daha yararlı olacaktır.
Ama popilerliğini göz önüne alarak izlemek isteyebilirsiniz.
İzlemeye başlayın.
K.K

27-04-2018
Zuhuri Erdar

admin tşşkr ettm kardeşim ama film silinmişken izlemeye çaıştm olmadı gene yorumdan yazdım ilgilenrmsn die yok daha bugn yapmışn ama güzelsn hani kardeşim helal

02-05-2018
Çaynak Ergünay

Çok güzel film. Hemen izleyin derim. Teşekkürler Bilgin…

03-05-2018
Radim Acabay

uzunefe mantıklı ol pamuk prenses yeniden canlanıyo kuruyan çiçekler yeniden açıyo doğa hayat buluyo cücede canlanacak tabii bana katılan varmı arkadaşlar

06-05-2018
Abdulrahman Bünyamün

aman diyim sakın izlemeyin sakın

08-05-2018
Koçu Göndem

konusu DEJAVU ile aynı ama o film bin basar yorumlara bakıp bunu izlemeyi düşünenlere onu tavsiye eddiyorum şiddetle.

09-05-2018
Aysu Besat

A dan sonrasını okumadım tolga kardeş

11-05-2018
Artun Baranbilge

cok guzel herkese tavsiye EDERIM (TABIKI COCUKLARA) :))

13-05-2018
Sarim Şehsüvar

kesinlikle izleyin hıç sıkılmaycaksınız

14-05-2018
Namdar Sancarhan

Film bilinçaltınıza inanılmaz şeyler yerleştirecek ve bu normal hayatınızı etkileyecek türden.Maddiyattan ziyade karşınızdaki insana bakış açınızı olumsuz yönde değiştirecek bir film.Film güzel ama kesinlikle izlemenizi tavsiye etmiyorum.Zira ilişkileriniz risk altına girebilir.

15-05-2018
Hüdavent Kayhan

sakın izlemeyin 3 ayrı senaryo 3 ayrı rezillik iyi filmden anlarım rezalet bir yapım baştan sona izledim tamamen saçmalık yorum yapma ihtiyacı hissettim sakın izlemeyin!

16-05-2018
Ağarantan Batıcan

Şahane çok beğendim bir günde iki Barbie filmi izledim en sonunda kelebeğe yanağımı uzattım bende süper kahraman olmak için.

17-05-2018
Cüneyt Özçevik

Çocuksuydu 14 yaş altı

19-05-2018
Özakar Tekebay

RENKLER VE ZEVKLER TARTIŞILMAS ARKADAŞLAR

20-05-2018
Yamaner Bitek

Süper….

21-05-2018
Mehmet Hızır

ne diyebilirim ki kesinlikle mükemmel.

22-05-2018
Algın Atakut

çok güzel film sadece farklı çok etkileyici gerçek hikayeden alıntı olmasından olablir ama yapımcılarının eline sağlık…

24-05-2018

En çok izlenenler

Taht – Sado 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Tarih

Desierto 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Gerilim

Bella Brown’un Harikalar Bahçesi – This Beautiful Fantastic 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Komedi

Lorna’nın Sessizliği – Le silence de Lorna 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Dram

9. April 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Dram kategorisinde son eklenenler