Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ahfeş Alpak

Ne iyi diyebiliyorum ne de kötü. Ne bileyim. Güzeldi heralde.

25-02-2018
Turan Yalgı

Mantık hataları ve saçmalıklarla dolu bir film. İzlemeyin birşey kaybetmezsiniz.

26-02-2018
Civanmert Gökcan

gerçekten çok güzel bir yapım olmuş.etkisinde kalıyor insan.

28-02-2018
Tolğa Nabi

kesinlikle çok iyi bir film di…ve örnek alınması gereken bir hikaye her anne ve babanın izlemesi gerekir diye düşünüyorum..

01-03-2018
Taha Tongal

Senaryosu süper olan güzel bir hint filmi.Komedi ,dram,müzik herşey var.Amerikan filmlerine benzemiyor.Bilgin emeğine yüreğine sağlık.

03-03-2018
Dirikök Elitez

king of movie

04-03-2018
Benol Zobu

Film harika ellerinize saglık

06-03-2018
Çağlayangil Ejderhan

@lordexu Sitemizin çevirmeni işinin ehlidir

07-03-2018
Tayfun Tayfun

zamanında çizgi filminide izliyordum çok o da süperdi. çizgi film adı SAMURAY X

08-03-2018
Bora Çaykara

yüksek beklentileriniz olmasın başlar sıkıcı gidiyor sonradan durum değişiyor vakit geçirmek için izlenir. Sarışın kadının kocası ve babası hariç tanınmış oyuncu yok filmde ,bu iki adamın oyunculukları da vasat kaçmış nedense .Ailece izliyorsanız cinsel içerikli sahne yoğun işlenmediği için uygundur.

09-03-2018
Öngüt Som

ILLUMİNATİ ŞEKİLLİ Bİ TİTANYUM EN SONUNDA ONU PATLATTI ACABA GÖNDERMEMİ YAPTI

10-03-2018
Özaltın Sargınal

Ön yargısız izleyeyim dedim

11-03-2018
Aysal Berksan

film güzel aksıyon yok ama eglencelı.

12-03-2018
Risalet Tansoy

teknolojiyi yerinde kullanamayan ve gitgide yalnızlaşan insanların filmi…konusu özgündü

15-03-2018
İhtişam Samed

Ailece izlenebilecek çok güzel bir drama filmi.

16-03-2018
Atambay Canal

Lanet olası kız..Canın cehenneme..

18-03-2018
Koytan Oğuralp

Japon kawasakilerin Amerikan cadilara dönüstügü bir film.

21-03-2018
Sedrettin Afacan

Bilgin Bir Şey sorcam Ben Takılmadan film izliyorum ama Bazen film Donuyor Bunun Sebebi Nedir Acaba?

23-03-2018
Aktün Artam

Efekt ve aksiyon filmi. Konusu basit, oyunculukta çok iyi değil ama canın sıkılıyorsa izle işte. Ötesini bekleme

26-03-2018
Çağlam Güçalp

ikincisini çabuk yapsınlar süper bi film

27-03-2018
Zekerya Akalın

Bilgin film güzeldi ama basit yapılmış yani okçu 1 ejderhayı 1 okla öbür ejderhayı 3 okla vuruyo.Yinede emeğe saygı

30-03-2018
Akdiken Aypars

Film çok güzel bayıldım izlenmesini tavsiye ederim birinci bölümünü de ikinci bölümümüzde izlenmesini tavsiye ederim.(murdo çok yakışıklı ve tatlı)

01-04-2018
Çalapkulu Enhar

KALDIR ŞUNU YAAA ROMANTİK FİLİMİ

03-04-2018
Altuntaş Aykutlu

bence harika bu 50.izleyişim

04-04-2018
Nidai Özçınar

Ben filmden birşey anlamadım normalde konusu terminatör 1 ile aynı ama moruk diye başka bir robot var o nerden çıkmış 2029 geçmişe robot gönderme olayı çok saçma

05-04-2018
Teberhun Ergüneş

10 numara

06-04-2018
Dölensoy Enis

film gercekten güzel ama imdb puanını haketmedigi bir gercek 8.1 cok yuksek bir puan hatta benim adım khanın 7.1 puan aldıgı bir puan sıralamasında ama tavsiye ederim güzel film .

07-04-2018
Gündeş Ersin

harıka bı fılm admın eln koln dert gormesn. ama harry potter ın bıttıgı kotu oldu :S

10-04-2018
Altınöz Aydolun

Beynin gücünü anlatmaya çalışan bir film saçma diyenlere bir kapak yapalım küfür dolu filmleri izliyorsunuz türkçeyi katletmiş dublajları izliyorsunuz saçma vurdu kırdılı ağayım paşayım filmleri izliyorsunuz bu filmi izlemeniz zaten saçma bırakın beyni olanlar izlesin zaten.

12-04-2018
Raci Tanaltan

evvela ben muslumanlardanım yuce rabbımız bıze bunu soylememizi buyuruyor.murat kardes allah razı olsun muhammed adlı sahısa cevabın takdıre sayan. ıste bız buyuz muslumanız derız namaz kılmayız oruc tutmayız zekat vermeyız peygamber sav ın hayatını bılmeyız ıyılıgı emredıp kotulukten men etmeyız ve en onemlısı hayatın kaynagı kuranı kerımı okumayız.ama kendımıze hep musluman derız acaba allah ne dıyor bızım bu yasantımıza gore hıc arastırdık mı acaba kuran ne dıyor bızlerın halıne ama onemlı degıl bızım ıcın tv lerde medyatık paralı hocalar amerıkadan yayın yapan cemaat liderlerımiz,menzilimiz,ve daha bırcok cemaatımız var bızı islamın ozunden uzaklastıran ıslamı protestanlaştıran ve bızı bu hale düşüren bir cok fitne kurumu.dolayısıyla bizim bu halde olmamız kacınılmaz bir durum. amerika usame bin ladine terorist derse tüm dünya bunu böyle bilmek zorunda. işte biz bu yüzden kaybediyoruz kendi dinimizi gayri müslimlerin söylemlerinden ögreniyoruz kuran ve sünnet hep kenara atılıyor ama yüce rabbimiz kim kurana ve peygambere basvurursa o kısı kurtulmus demektedir.anlatılacak yazılacak cok sey var ama bunlar zaten 1435 sene evvel tamamlandı yazıldı cızıldı ama arastıran okuyan bır toplum olmadıgımız daha dogrusu bu hale getirildigimiz icin cok zor şeyler bunlar ” allah nurunu tamamlayacaktır kafirler istemese de”selamun aleykum

18-04-2018
Yetik Lâyık

fılmden ıyı anlayan bırıyım..fılm çok akıcı ancak konu sıradan aksıyon sahnelerı fazla yok kovalamaca kendını seyrettırıyor ama kısacası anlatmak ıstedığım fılmı ızlıyorsunuz kendını ızlettırıyor ama tam sıkılacağınız zamanda bıtıyor ve aklınızda tek bır sahne kalmıyor.. tv de dızı ızler gıbı… emeğe teşekkur ıyı seyırler.. 10/5,5

19-04-2018
Talayman Torkan

Marvel’n Filmleri gercekten Harika oluyor

20-04-2018
Nuh Yurtkulu

Hapiseneye girmek üzere olan zengin, hanımevladı, züppe,zayır birinin hazırlanma sürecini komik bir şekilde anlatıldığı bir film, eğlence için yapılmış çok birşey beklemeyin,

25-04-2018
Münip Abdulfettah

süper bir filim emeginize sağlık .

30-04-2018
Berksu Lâçin

Kydiet çok haksızsın diğer arkadaşlara tüm kalbinle katılıyorum . ( Senin haksız oldugunu kanıtlayan arkadaşlara. ) Çok haksızsın birşeyi bilip bilmeden konusuyorsun biraz bilgilende gel .

05-05-2018
Erdursun Erkunt

güzel film izlemeye değer

06-05-2018
Özüm Arikan

Wonder Women karakterinin yaratılış sürecini ve arkasındaki fikirleri anlatan güzel bir film.

08-05-2018
Niyazi Savaşer

emeği geçen herkese çok teşekürler gerçekten çok güzel bi film olmuş 3 cüsüde çıkması lazım bence:D:D:DD:D:

10-05-2018
Danışman Hicap

her filmlerinde güzel bir tebessüm bırakıyorlar insanın yüzünde.

13-05-2018
Demirçay Feramuş

film harika bi film muhtesem gercekten ozellikle arnold helal sana hisniki oldurdun izleyin

14-05-2018
Onurhan Sağcan

süperdi tek kelimeyle izlenmesi gerek..görüntü kalitesi de güzeldi.teşekkürler admin..

15-05-2018
Tunççağ Bilgiç

şu filmin Türkçe dublajını çıkartsanız artık alt yazı filmleri izlerken yoruluyorum

17-05-2018
Sözer Yeşne

Ben beğendim sıkılmadım bence güzel bir film di……

19-05-2018
Mümin Abdulcelal

Film Türkiyeye Yeni geldi O yüzden Görüntü Kalitesi Çok Kötü Ama Diğer Sitelere Baktığımızda Bu Sitenin Filmleri Diğer Sitelre Göre Daha İyi Filmde Çok Güzel Teşekkürler Bilgin Kardeşim…

20-05-2018
Sayeddin Yalçin

Film Müthiş İzlemeyin Diyenlere Bakmayın Anlamayan Gerizekalı Tipler Yorumların Çoğunluğundanda Anlaşılacağı Gibi Çok Muhteşem 10/10’Luk Bir Film Sadece İzleyin.

21-05-2018
Hürcan Kaymaz

harika bir film…izlemeye değer…teşekürler site..

24-05-2018
İyiyürek Refiğ

bilgin varya sen adamın dibisin dostum

27-05-2018
Zürriyet Kâmil

Kadınlığımdan utandım.GERÇEKTEN BÖYLE KADINLAR ÇOK FAZLA NE YAZIK Kİ :((

29-05-2018
Muslih Attilla

” ZİNCİRSİZ ” ADLI FİLMİ izlediyseniz buna gerek yok. kaliteyi düşürüyor.

02-06-2018
Kutret Nurican

ya bunun 3. de var onu yuklermısınız ?

04-06-2018
Atilay Emiray

Tek kelimeyle harika ellerinize sağlık.

05-06-2018
Cantekin Dilercan

İzlemesenizde olur farklı birşey yok klasik amerikan filmi yorumlara aldanmayın.daha önce buna benzer en az birkaç tane film daha kesin izlemişsinizdir.6 puanın ötesine geçemez.

06-06-2018
Denizman Feruzat

filmin sonunu anlayamadım ama fim güzel

08-06-2018
İslam Mutuş

Hayatımda İzlediğim En Güzel 10 Film arasında Müthiş Bir Film Önceki Yorumlara Aldanmayın Film Hemen Anlaşılmıo Kesin Ödül Filan Kazanır Bu Film 23 Yıldır Filmleri Takip Ediyorum 23 Yılıma Dayanarak Söylüyorum Bunları

11-06-2018
Uğuralp Yaver

Her hangi bir şey hakkında 1 kez düşünmek farklı sonuçlar doğurabilir. İki kez veya üç kez düşünmek daha farklı sonuçlar doğurabilir. Ama kaderinizi sonsuz kez dahi düşünseniz değiştiremez siniz. Kader konusunu işleyen harika ve gerçek bir bilim kurgu filmi ortaya çıkmış. O kadar derine inmişler ki Filmin konusunu tanımlamak için bile 92:25 dakika yetmeyecektir.

14-06-2018
Deha Feda

teşekkürler bilgin,emeğine sağlık.güzel bir filmdi,ailece izlenebilecek temiz bir film.

15-06-2018
Durhan Göksan

zaman kaybı

19-06-2018
Eşkin Müesser

Negro denen şahsiyetsize sesleniyorum.Senin gibiler dünyada okunmamış kitap bırakmasa ne olur ki?Sözde okumuşsun ama insanların inançlarına saygı gösteremeyecek kadar budalasın.Papaza gidip günah çıkaranlar,çan sesleri sana normal gelir,ezan sesine,cübbeye laf edersin.Çünkü batı kültürü o kadar içine işlemiş ki okuduğunu da anlamaz duruma gelmişsin.Şundan da emin ol.O senin yazdığın yüzdeler senin gibiler için geçerli.Benim ülkemin okuma yazma bilmeyenleri de,senin deyiminle cahili de senin gibilerden daha üstündür.İnsana insan olduğu için değer verilir.Üzerindeki kıyafeti,inancı için değil.

20-06-2018
Tuz Eyves

Guzeldi ,seyretmeye deger ..

21-06-2018
Şahinkan Taykurt

Jim Carrey varsa izlenir (Y) tşkrler bilgin

22-06-2018
Erdal Günsav

eğlenceliydi

23-06-2018
Ethem Suner

süper filmdi teşekkürler emeği geçen herkese

25-06-2018
Çalkara Eralp

mükemmel bi film

26-06-2018
Yönetken Tüzün

güzel filim aslında ama biraz karışk sacma :)))

28-06-2018
Zeynullah Erkoç

Teşekürler ilk öncelıkler böyle bir fılmi paylaştıgı için
fılm saçma sapan bir şekılde başladı bunu sıkıcı oldugunu sanmanız için söylemıyorum tabı kı
2 ınsananın yoların kesşmesı farklı şeyler geçmış başlarından ama sonuç olarak fılm guzel vakit geçrtıyor.

29-06-2018
Baykut Carim

bence izlemelısınız harıka :))

30-06-2018
Sayin Adıvar

bence iyi bi film ama ”kurt adam” filminden daha iyi değil.

03-07-2018
Büge Yüceer

süper muhteşem ötesi

05-07-2018
Baştürk Canda

Arkadaşlar hemen hemen 5 ila 6 yıldır bu siteden izliyorum film genelde yorumlara bakarım ayrıca bu sitede ilk defa yorum atıyorum ve bu sitede izleyenlerin kaliteli filmden anlayan ve film kötüde olsa alçak bir şekilde kötü deyip yorum atmayacağını biliyorum ama artık bu filme bile kötü deyip geçen ve hiç bir şekilde sebep belirtmeyen beyini kusurlu arkadaşlar işsiz olup ne yorum atsamda kötülesem diyen arkadaşlar, benim gibi düşünen burda bir sürü arkadaş vardır eminim ama bu siteden DEFOLUN artık. Türkiye’deki film sektörü sizin yüzünüzden böyle neden böyle kötü adamın kendine hayrı yok benimde bu yazıyı yazmam için zamanımı aldınız bir çok insanın hakkını yiyorsunuz beyin fakirleri. Admin buna bir çare bul seninde hakkını yiyorlar

06-07-2018
Okcan Okcan

07-07-2018
Nizam Savaşkan

Beyler sıkıntı yapmayın filmi izleyin yorumlara bakmayın yok o öyle demiş bu böyle demiş arkadaş film güzel izleyin pişman olmazsınız NE MUTLU OSMANLIYIM DİYENE…. !

08-07-2018
Sakip Vadedin

bence müthiş

16-07-2018
Düzgün Refiğ

Melinda ya rağmen
filmi yarım bıraktım
çok ağır ilerliyor ve
çok sıkıcı bir film bence
emeğine sağlık Bilgin (Y)

20-07-2018
Bilir Bilir

oyun(michael douglas) ben de izlemiştim.muazzam ve çok iyi sonuçlanan bir filmdi.sonunda şaşırtan filmlerin tumunu sevmişimdir,beğenenler için 6.his,dovuş klubu ve 13.cu kat isimli filmler tavsiye edilir.hala seyretmemiş olanınız varsa tabi..ayrıca admin bu filmlerin tamamına kefilim bulup yayınlarsan hem kendi adıma yeniden izleme olanağı bulur,hem de sitedeki yuksek kalite filmlere bir demet katılmasına katı yapmış olurum.

23-07-2018
Fermani Kazanhan

Film ne kadar bozulmuş hrisiyan inancına dyansa da Tanrı kavramı duygulandırmaya yetiyor. Ama bi taraftan anti-christi sevdiren filmler yapılırken bi yandan da bu kadar ciddi dini bir filmin yapılması çok da masumane değil.Müslümanları bozarken (hadi onların kitaplarında yazıyor kurtarıcı mesih geleceği de bize ne oluyor! bizim için gelen geldi Hz. Muhammed Sav ) mutlak cenneti garantilemeye daha da yaklaştıklarını belirtmek için yapılmış bir çağrı bu film. İsa nın sonunda Kudüste görüşürüz ben size cennetten yer ayırmaya gidiyorum demesi filmin amacını apaçık belirtiyor zaten. Sevilesi bir film olmasa da biz müslümanlar için sinematik açıdan fena bir film değildi. Zaten verilecek mesaj belli olduğu için çok para da harcamamışlar. Dikkat !

24-07-2018
Afacan Alhan

Tavsiye Ederim Güzel Bir Filmdi.

25-07-2018
Kızan Özaydın

Eger konu aşksa asla gec degıldir.. harika bi filmdi 10 üzerinden 9

26-07-2018
Yağizcan Aşkıner

Bilgin emeğin için teşekkürrler ederim filmi izleyeceğim fakat Thor karanlık dünyayı sitede göremedim onuda yüklermisin tekrardan teşekkür ederim :))

27-07-2018
Sevban Akbay

film yok izleyecek cocuk filmlerine sardık

30-07-2018
Yaraşık Bozyiğit

son derece berbat,basit, saçmasapan bir film. Kesinlikle tavsiye etmiyorum zamanınıza yazık.

03-08-2018
Kınaytürk Örtay

film süper

06-08-2018
Rifat Tansığ

10/5 izlenir

08-08-2018
Muhacir Oralmış

valla hiçte yedilik bi film değil uğraşmışlar iyi güzel fakat 4/5 verdim ben amaan püffff diyebilirsiniz hiç film bulamadınızsa açın izleyin dencek bi film beğenmedim zaman kaybı

10-08-2018
Arpınar Balkan

SPOİLER İÇERİR!!!
Ben sonunu anlamadım.

14-08-2018

En çok izlenenler

Sihirbazın Çırağı Filmi Orjinal Full İzle 2010 – Türkçe Dublaj

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Macera

Aç Gezenler – The Ravenous – Les affames 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Macera

Poseidondan Kaçış – Poseidon 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Macera

Denizin Kralı Sea Rex – Sea Rex 3D Journey To A Prehistoric World 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler