Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Gündüzbey Çin

Emre meksika kuzey amerika kıtasında bir ülke ABD ye bağlı değil hangi gezegende yaşıyorsun

25-02-2018
Tunçtugay Sabbar

güzel

26-02-2018
Alpaydın Cannur

Tek part rica ediyorum… saygılar.

28-02-2018
Aracı Beykal

bu fılm tam anlamıyla sacmalık.zamanınız bolsa bile izlemeyin.

01-03-2018
Tunçtugay Sabbar

çok güzel bir film

03-03-2018
Bayrı Cebbar

Gerçek aşk sanırım sadece filmlerde var.. Güzel filmdi teşekkürler.

04-03-2018
Efser Güleğen

abd gerçekte hep kaybediyor, filmlerde kazaniyor

05-03-2018
Çetik Zeyneddin

Merakla ne olucak diye izledim…Tek kelime ile ,iğrençç

06-03-2018
Üresin Yuluğ

Kesinlikle izlenebilir.Ağır felsefik bir konusu var.Her şeyi anlamaya çalışmadan akışına bırakarak izlemelisiniz.Yeni bir bakış açısı kazandıracağı kesindir.Bilimkurgu sevenler felsefeye yatkın insanlardır çoğunlukla dolayısıyla kesinlikle ilgi çekecektir.

07-03-2018
Akgündüz Aytimur

harika bir filmdi.izlerken çok ama çok eğlendim.teşekkür ediyorum :))

08-03-2018
Muğdat Muğdat

@Selçuk Han Aslan Açılmıyor dediğiniz filmi şuan kontrol ettim ve tüm partları sorunsuz bir şekilde açılmaktadır lütfen tekrar deneyiniz.

09-03-2018
Barsbay Budunal

güzel , çok güzel.

10-03-2018
Dinçay İbrahim

MUHTEŞEM BİR FİLM

12-03-2018
Fahri Kavvas

erbil sana güveniyorum ve izlemiyorum kardeşim bu filmi . ama yorumunu çok güldüm

13-03-2018
Sergen Ünsever

süber bir film diyemem ama güzel vakit gecirdim bildigim ise amerikalılar bu tür filmleri daha iyi yapıyorlar bnim fikrim

14-03-2018
Şimet Abdülkerim

kolay kolay yorum yapmam ama bu film bir harika !! bütün işlerinizi erteleyin ve izleyin derim…

15-03-2018
Yarkın Börk

midnightmonkey_ Onu zaten filmde gösteriyor kardeşim 1 saat 16. dakika ile 18.ci dakikalar arasında

16-03-2018
Kotuz Abdülselam

baygın bi film

17-03-2018
Baykut Caran

Adamsın bilgin 10 numara filmmiş

18-03-2018
Zhamshitbek Alpkartal

sinama cekımı buda warsa yenılermısınız

20-03-2018
Semiray Tanbay

Hayatimda izledigim en igrenc filmlerden biriydi, hem verdigi mesaj son derece kotu, hemde tam anlamiyla sadece bir vakit kaybi…

21-03-2018
Saner Saner

izlenir emeğe saygı TŞK

23-03-2018
Tuncay Yahşitay

güzel filmmiş tavsiye edilir

24-03-2018
Nejdi Senadin

Ne iyi,ne kötü,zamanınız bolsa izleyin

26-03-2018
Mithat Sağcan

Son zamanlarda izlediğim en güzel film. Asla izlemeden geçme. Sözlere kulak ver.

27-03-2018
Akönder Bahir

Film gerçekten harika

30-03-2018
Çavlı Gürarda

saçmalıklar olsada idare eder

31-03-2018
Sartık Şencan

Dublaj filmler tam bir rezalet,turkiyenin dublajda çok iyi olduguna kesinlikle katılmıyorum, filmin ruhunu alip çöpe atiyor orjinal dil alt yazidan şaşmayın arkadaşlar bir süre sonra dublaj film izleyemez olacaksınız

01-04-2018
Dolay İlkay

Bu filmi izleyip sevenler zaten dövüş sahnelerini sevdikleri için değil. Filmdeki ağır verdiği mesajlar için seviliyor.

04-04-2018
Göğem Tegin

İnsanlarda sevginin,bağlılığın,inanmanın ve saygının para hırsı için kayboluşunu konu alan mükemmel bir film. Yer yer göz yaşımı tutamadım. Ders çıkarılması gereken konular. Böylesine güzel bir filmi izlememize imkan sunan ve emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim.

05-04-2018
Attila Huzuri

Ben kaç yıldır izliyorum burayı bilen varmı..bi tane yorum yapmadım daha. Şimdi yaptım. İzleme kardeşim git sinemada izle. varda geliyon buraya..git huzuru bozma.. Devam bilgin.

06-04-2018
Sağun Sunguralp

senser sonunu yazmıs kotu bıtmıs dıyo da neresı kotu bıtmıs ona gore ıyı olması ıcın ınsanlıgın merhametın hosgorunun sevgının kaybetmesımı lazımdı acaba anlamadım cok ılgınc neyse fılım harıka bilgin kardes allah razı olsun senden

07-04-2018
Şuayip Akdur

çok güzel

10-04-2018
Bilhan Çalapverdi

film mantık hatası, zorlama, tutarsızlık üzerine ödül alır, izlemek isteyen izler ve pişman kalır…….

12-04-2018
Bintuğ Seçmener

bende kolay kolay yorum yapmam ama bu film sitedeki en iyi film…

16-04-2018
Ensari Günaltan

İnanılmaz korku dolu bir film mutlaka izleyin.Konusuda çok ilginç

18-04-2018
Karasüyek Mazhar

Film görsel anlamda süper ses efektler süper fantastik film olarakta çok güzel izlemenizi tavsiye ederim 10/9 neden 9 derseniz xD sonu bana göre saçma bağlayamamışlar fazla teffaruata girmicem izleyen dikkat edenler neden böle dediğimi anlar. Amerikalı filmi değil mi illa böle olcak zaten xD film olarak güzel film ama izlenir…

20-04-2018
Dölen Engür

Ben neden Georgia’ ya aşık olamadım.

22-04-2018
Özali Sirri

film harika izlemenizi tavsiye ederim…

24-04-2018
Bilmen Ercüment

Cehenem ateşinde sonsuzadek yanacaksin dorian gray,hiç kimsenin yaptıkları yanına kar kalmaz ama iyi ama kötü..Filmi sonuna kadar izleyin… İYİ SEYİRLER…

25-04-2018
Cankut Ilgazer

süper bir film olmuş yapanın ve oynayanların ellerine ayaklarına saglık ilk defa yorum yapıyorum bu kadar duygusal bir film izlemedim seyretmeniz gerek bence harika gözlerimden yaş gelmedi desem yalan olur

02-05-2018
Selçukkan Tanaçar

bu adam bu filmde oynayarak ne kadar salak olduğunu göstermiştir çok gereksiz ve anlamsız saçma bir film arkadaşlar izlerseniz boş vaktinize yazık olur önüne geleni doğruyor hasta beyinli amaçsız bir film kesinlikle izlemeyin ben çok pişmanım eğerki gerçekten böyle cinayet filmi seviyorsanız KOKU diye bir film var adamlar nasıl profesyonel yapmış göreceksiniz muhteşem film ama bu filmi izlemeyin iğrenç

04-05-2018
Hüsameddin Sadin

Harika ya budur işte çok güzel film :))

05-05-2018
Şahadet Taybars

super…

06-05-2018
Günder Ersezer

İzlediğim hiçbir Hint filminde pişman olmadım.İzlemenizi öneririm.

08-05-2018
Olgunsu Otuk

reis; filmlerin efendisi; yine güzel bir film eklemişsiniz devlerle yüzleşme facing teh giants filminide film listenize ekleyebilirmisiniz sitenizde filmi seyretmek istiyorum:)…

10-05-2018
Mikdat Revhi

arkadaslar film on uzerinden 10 diyorum ve iddia ediyorum.
çok guzel kaçırmayın

11-05-2018
Rizvan Tohit

beklediğim filmdi bilgin teşekkürler.

12-05-2018
Doğanbaş İlbastı

Film Baba filminin yönetmeni Coppola tarafından yapılmış bir film öyle cep harçlığı mep harçlığı ile film yapacak adam değil. Yönetmeni tanımayan bilgi sahibi olmayanlar kafalarından element uyduruyor. Film gayet değişik ve güzeldi.

13-05-2018
Algün Atambay

Paul Walker,Brendan Fraser,Matt Dillon gibi oyuncular filmde var.Oyuncu kadrosu kalabalık.Film güzel.Animasyon olmadığı için bazı ergen irilerinin hoşuna gitmiyor olabilir.

14-05-2018
Arel Ayün

film güzel senaryo iyi basit ama etkileyici çözümler kullanılmış..ama dublaj berbat ing-türkçe düet yapmış gibiler

15-05-2018
Cankan Demirkan

güzel bir film teşekkürler admin herkese iyi seyirler dilerim.

16-05-2018
Yürüker İlkutlu

izlenmeye değer bir film güzel olmuş iyiki koymuşsun Reiss

19-05-2018
Ersever Mehti

filme son eklemeyi unutmuşlar vasat bi film bence

20-05-2018
Bahtinur İsa.

Muhteşem bir film ..muhteşem bir final..Teşekkürler ADMİN…

21-05-2018
Demirtürk Türkdoğdu

super film izlemenizi tavsiye ederim cok iyi

22-05-2018
Önemli Tengir

Şu filme iğrenç berbat diyen insanları anlayamıyorum … Konusu ve anlatmak istediklerini inanılmaz bir şekilde anlatan müthiş bir film.Herkeze tavsiye ederim.

25-05-2018
Gürol Mehman

hayatımda izlediğim en iyi film (demek isterdim)

27-05-2018
Öneş Günyol

Bilgin Sitede serinin 3. filmi olan Azkaban Tutsağı yok . koyar mısın ?

28-05-2018
Züray Akbet

izlene bilir.

29-05-2018
Avar Cansay

vasat alti bi film tavsiye etmem.konu ilgi cekici ama oyunculuk ve yonetmenlik cok berbat senaryodaki onemli sahnelerin hic birini vurgulatmiyor oyunculuk.yeni yuzler olsu diye her guzel kadin, yakisikli erkekle film yapilirsa sonuc boyle olur.

02-06-2018
Aldoğan Atak

Simdiye kadar izledigim hicbir uzayli filmine benzemedi, harika bir yapim..iste Peter Jackson farki!

04-06-2018
İskan Mutullah

berbat ötesi.

05-06-2018
Almazbek Duhan

@Cemâl Teşekkürler ilgin için

06-06-2018
Orçun Memiş

filimin bitmesini istemedim

07-06-2018
Hasanalp Karaşın

güzel film izlenir.

09-06-2018
Bahittin Ertural

Harika bi filmdi kesinlikle kacirmayin..

10-06-2018
Kubilay Oğuzman

ya bilgin bu dns bölümüne ne yzcaz kardeş bi yardm et

11-06-2018
Yalgın Binışık

Harika bir film.sıradan gibi görünen ama çok sürükleyici film. Biraz 6. His filmine benziyor

13-06-2018
Timurkan Ünalan

Çok guzel bir film. Son zamanlarda izlediğim kaliteli filmlerdendi. İzlenmesini tavsiye ederim. Teşekkürler

15-06-2018
Mutlualp Osman

mükemmel bi film izleyin keşinn..cok etkileyici

18-06-2018

En çok izlenenler

Picasso Çetesi – La banda Picasso 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Suç

Vahşi Atlar – Wild Horses 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Suç

Tam Gaz – Baby Driver 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Suç

Gasp & Carjacked 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Politik

Suç kategorisinde son eklenenler