Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mahsut Razı

gercekten güzel ve duygusal bir film

25-02-2018
Ulubek Güçel

Öğretmenler zekidir her şeyi her ayrıntıyı düşünür; ama aptallığa vurur siz onun aslında aptal olmadığını çözene kadar yıldızların sönmesi gerekir

26-02-2018
Oganalp Özyuva

şahsen bende böyle bir son beklemiyordum

27-02-2018
Sadir Tanyücel

son 5 dakikalık sahneyi 6 defa izledim

28-02-2018
Güneralp Kâmuran

siz bide kod adı:kılıçbalıgını izleyin oda süper

01-03-2018
Ragayip Sümeyye

güzel filim emeğinize sağlık

03-03-2018
Örik Beyazit

04-03-2018
Ugur Akşın

Oldukça iyi kurgulanmış bir film. izlemenizi tavsiye ederim. bazı yerlerde ürktüm ve yerimden zıpladım o denli güzel bir film. çok iyi oynamışlar aktrisler. iyi seyirler dilerim.

05-03-2018
Koca Sava

Bu filmi yazan kesinlikle akıl hastası manyak izlemeyin

06-03-2018
Reşik Uğursel

Bu tür filmleri saçma diyerek izlemeyen kişilerdenim ama bu filme bir şans verdim. Herkesin dediği gibi ilk başlar sıkıcıydı ama film ilginçti. Polisiye de katmışlar biraz. Katil kim? Fantastik şeyleri biraz daha güzelleştirebilirlerdi. 5/10

07-03-2018
Fersan Işıkal

çok güzel ilgi çekici sonuna kadar sıkılmadan izledim

08-03-2018
Tin Binyami

Emeğine sağlık bilgin… 10/9

09-03-2018
Adsoy Algur

Çok güzel ama adam çok hızlı konuşuyor altyazıların yarısını okuyamadım.Sanki belgesel değil at yarışı sunuyor gibi.

10-03-2018
Çağlam Güçalp

ikincisini çabuk yapsınlar süper bi film

11-03-2018
Acunal Akyürek

hala bu gibi filmlere inanlar Var mı merak ediyorum baştan sona yalan ve düzmece bir film

12-03-2018
İlbek Çoku

film çok güzel di tavsiye ederim ama sonu birazcık daha iyi olabilirdi çok güzel bir film

13-03-2018
Işıkay Kemal

bitmesi cok kotu oldu oldukca en sonu filmin aglancak bi sahnee bence dunyanını en ii serisiydi

14-03-2018
Nejmettin Sencar

İlk başta çok sıkıcı geliyor çünkü olayların ne olduğunu anlayamıyoruz. Filmin başını anlayabilmek için sonunu da izlemek lazım. Bu yüzden sabredin ve izleyin,harika bir film olduğunu göreceksiniz

15-03-2018
İlkim Yunt

keşke başka birine seslendirtselermiş. sesi duydukça aklıma polat alemdar geliyor filme odaklanamadım

16-03-2018
Esedullah Hatif

ses kalitesi cok kotu admin ilgilenen bilrsen iyi olur

17-03-2018
Espir Işilay

film başlangıcı biraz hüzünlü ve izlemeye değer

18-03-2018
Musa Orman

Pek yorum yapan bir insan değilim, sadece bu filmin hak ettiğinden çok daha az puan aldığın düşünüyorum. Konu olarak benzeri bir film izle karşılaşmadım. Oyunculuklar kaliteli. İzlerken harikulade bir keyif aldım. Belki 40 yaş üstüne çok hitap etmeyebilir ancak gençler için gayet kaliteli bir film. Anlamsızca her filmde bir ana fikir, çağrışım arayan arkadaşlar yine “bir fikri yok zamanınız varsa izleyin” gibisinden bir yorum ile gelecekler. Takılmayın izleyin, keyif alacağınıza eminim. İyi seyirler ve bunca uğraşı sağlayan bilgin kardeşim senide -ne kadar filmi sinemada değil burada izlemek emeğe saygısızlık olsada- tebrik ediyorum işini iyi yapıyorsun.

19-03-2018
Ergökmen Özveri

keşke böyle bitmeseydi

20-03-2018
Mücahid Rustem

İzlenmeye Değer Bir Film.

21-03-2018
Asim Egecan

dany yen filmlerinin en kötüsüydü bana gore
ama yinede izlenir gideri var

22-03-2018
Uzkan Zakir

gercekten izlerken cok eglendim… güzel vakit gecirmek isteyen herkese tavsiye ediyorum

23-03-2018
Soysaltürk Uçantürk

yoruma gerek yok teşekkürler

24-03-2018
Abdülbasir Aydinç

berbattı

26-03-2018
Aybaba İclal

ooo partli sisteme geri dönülmüş efsane geri dönüyor

27-03-2018
Uzbay Zaik

böyle saçma sapan bi film hayatmda görmedm:D GERÇEKTN TIPKI Bİ KOMEDİ GİBİYDİ. lütfen böyle saçmalıklarla insanlrı daha fazla meşgul etmeyin!

29-03-2018
Alpcan Hekmet

gayet güzeldi

30-03-2018
Tunçkaya Yalçın

bence zaman harcamaya degmez bu film icin

31-03-2018
Emran Gültan

zayıf , zayıf , zayıf. zorlama senaryo olmuş. uzayda yolculuk yapıp ışınlanan abidik gubidik aletler yapan insanlar dışarıya koku sızdırmayan bir kamujlaj kıyafet karışımı yapamamış mı ki bu kadar zahmete gidiyorlar. korkusuz olmak için felan filan vs. saçma olmuş yaa. hee bilim kurgu demek saçmalık demek ama onun da bi raconu var . insanlar mal değil ki kardeşim ayıptır. adam gibi iş yapın

01-04-2018
İbik Eliuz

emeğinize sağlık.

02-04-2018
Nusrat Seyfittin

film internete yayınlanmamış

04-04-2018
Soykal Tanyu

Filmi izlemeye niyetlendim ama yorumlara bir baktım herkes ağlamaktan erimiş bitmiş. Sanırım dayanamayıp izleyeceği hadi hayırlısı

05-04-2018
Erozan Hamdi

izleyin dostlar

06-04-2018
Ergüler Tüze

film süper de tek part ile tek part yeni arasında ne fark var?

07-04-2018
Merdan Sadir

arkadaşlar film süper her dakikası izlenir bir film mutlaka izleyin sıfır pişmanlık duyarsınız…

08-04-2018
Haldun Mahser

film on numara

10-04-2018
Ülvi Aktar

vallaa açamadım ben yaaa uff:(ya siz nasıl açtınız

12-04-2018
Emirali Hüsni

Yıllardır film izlerim.
Gerçekten keyif alarak izlediğim bir baş yapıt.
Film izlerken,film size film olduğunu unutturuyorsa siz gerçekten iyi bir film izliyorsunuz demektir…
İşte bu o filmlerden…

14-04-2018
Acunalan Arzık

10 numara bir film akıcı macera dolu herkezin izlemesini şiddetle tavsiye ederim…

16-04-2018
Tekalp Uran

çocuk filmi

19-04-2018
Mançer Okutan

izlemeye degmez cokk gereksiz bir film İZLEMEYİN !!!

20-04-2018
Tarjan Farabi

Filmin adının Türkçeye çevirisi çok kötü olmuş. Aramızdaki Boşluk ya da Uzay deseler çok daha yerinde olacak. Ne filmin konusu ile alakası var Türkçe başlığın ne de yazılanla! Tamamen sallama olmuş.

21-04-2018
Türkalp Yanbek

Gercekten kankalar harika bir film.. Dostlar 10 uzerinden 9 1 puanda nazar boncugu olsun :))

23-04-2018
Cüneyd Hakim

film çok harika ayrıca site dahada harika bu siteye bayılıyorum Allah bin kere razı olsun

24-04-2018
Esentimur Esentimur

45 dk dayanabildim Film tam bir saçmalık

26-04-2018
İlmafer Sargin

BU FİLME AYILIP BAYILAN MÜKEMMEL DİYENLERE ŞAŞIRDIM DOĞRUSU. ÇOK BASİT 3.SINIF BİR AMERİKAN FİLMİ. YOK KARDEŞİM İZLEMEYİN , BOŞVERİN BAYILDIM DİYENLERİ. BUNLARIN HAYATLARINDA İZLEDİKLERİ İLK FİLM SANIRIM ONDAN BAYILMIŞLAR :))

29-04-2018
Muhyiddin Üseyt

harika bir film bnce

30-04-2018
Dikalp Feyzan

güzel bi belgesel

01-05-2018
Erdağ Kanıkor

İnsan duyguları sanat eseri gibidir, hersanat eserinin sahtesi vardır. Filmi beğenmeyenler yontunmamış odundur o kadar!

02-05-2018
Feritkan Kazak

Onsuzda Özcan Denizi sevirdim, ishini de sevdim. Bu filmde hem güldüm, hem hirslendim, hem ağladım. Bele filmlere baxandan sora adam öz vaxtini bosh yere itirmek istemir, yashamaq isteyir. Tebrikler Türkiye. Azərbaycan Sizin filmləri chox sevir.

03-05-2018
Usuk İlkat

Filmden ne beklediğinize bağlı, şahsen çok iyi bir film tarihi olayları yaşanan herşeyi çok güzel anlatan bir film, duygulanmamak elde değil, inanılmaz.

04-05-2018
Dalım Fadıl

Kapitalizmin çöküşü

05-05-2018
Tayfun Ulutan

bilgin cok calıskan birisn ama sitenin en önemli özelligi tek part filimin olmaması sırf bu yüzden bazı filmleri baska sitelerden izleniyor sana tavsiyem tek part secenegini koyman

07-05-2018
Bellisan Civanbaht

İkinci çıksa çok iyi olur film güzel ama asla 51 bölgeye giremezler imkansız ikinci çıksın yoksa anlamı çıkamaz filmin

09-05-2018
Atif Hüseyn

Ben bır erkek olarak bir titanik iki bu filmde ağladım … Mükemmel otesi bir film bu yorumu atarken bile tüylerim diken diken (izlemenizi tavsiye ederim)

11-05-2018
Üstüngü Köklü

dehşetti.:)

12-05-2018
Özkoç Kızıldemir

izledikten sonra vaktiniz varsa birde “Modigliani” filmini izleyin keyfiniz katlansın.

13-05-2018
İsvan Nurbaki

Son Poz Harikaydı

14-05-2018
Altemür Aydın

psikopat katil 9 yaşında bir kız tüyler ürpertici !!

15-05-2018
Taştekin Uluant

Hıristiyanlık propangandası yapan kilise yapımı bir film Baştan sona saçmalık..

16-05-2018
Kökel Semih

izlenmeye değer bi film tavsiye ederim…

17-05-2018
Feysel Krzysztof

Gerçekten çok muhteşem bir film olmuş teşekkürler size.

19-05-2018
Nefer Yönetken

Oğuz isimli kullanıcının yorumuna aldırıp da filmi izlemezlik etmeyin. Oğuz gibiler ya kurtlar vadisi ya da Cehennem Melekler gibi filmleri izlerler ve çok şey anlarlar (ne anlıyorlarsa artık) ama böyle filmlerden bir şey anlamazlar (bu da çok doğal)

20-05-2018
Atılay Baturhan

enteresan bir filmdi yav.fena değil izlenenilir.

21-05-2018
Bahtinur Mustan

izlene bilir

22-05-2018
Celilay Doğan

Dostum 1 numaralı takipcinim, keşke filmlerine filmden anlayanlar diye bir filtre koyabilsen de şu ozan ile emel’i izlemekten alıkoysan

23-05-2018
Geray Kıvanç

Aynı filmleri tekrar tekrar yayınlamayı bırakın artık

24-05-2018

En çok izlenenler

Kubo ve Sihirli Telleri – Kubo And The Two Strings 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Animasyon

Yıldız Gemisi Askerleri İstila – Starship Troopers Invasion 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Animasyon

Bak Şu Leyleğe – A Stork’s Journey 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Kuzular Kurtlara Karşı – Sheep – Wolves 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler