Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Şeyhamit Abdullah

Film kesinlikle süper

30-04-2018
Tanbey Tunakan

liam neolson bu adamın filmleri süper..sinemaya geldiği an kesinlikle izlerim herkesede tavsiye ederim..

01-05-2018
Akbaran Baylan

ben bu filmi korku diye actım ve haytımda bukadar iğrenc bir şey görmedim .. berbat ötesi ayrıca su lanet olasıca dünyada korkukapanı ve testereden başka adam gibi film yokmu ya bunedir

05-05-2018
Gönç Erin

filmi nasil indirebiliriz admin bilgin bey diger sitelerde part part indirebiliyorum ama burdan butun olarak indirmek istiyorum lutfen cevap yaz

06-05-2018
Tetiker Okumuş

Hintlilerden çok güzel bir film daha…arada danstı müzikti falan olmasa yani uzatmasalar muhteşem bir film…

07-05-2018
Oksal Tankurt

fransızca duymak istiyorsan git fransaya güzel fransınsızcayı duy film on numara helal olsun güzel iş admin

09-05-2018
Töz Asif

@Aslanalihan Sitede 100 lerce altyazılı film mevcut.
http://www.songwayfilms.com/kategori/filmler/turkce-altyazili

10-05-2018
Oba Özsan

andaluca film çalışıyor orda soru soruyor sende düşünceksin en uygun cevap hangisi diye

11-05-2018
Erenuluğ İltekin

hangi işsiz çekti bu filmi gülmekten öldüm

14-05-2018
Turabi Aksın

cok güzel

16-05-2018
Orkun Abeydullah

söylenecek çok şey var ama tek kelimeyle izleyin…

17-05-2018
Serdaç Zhamshitbek

bu arada noble ispanyolca asil demekmiş

19-05-2018
Mevlit Soyer

GÜZEL Dİ

20-05-2018
Sıralp Tansan

süppperr bir animasyon rekor kırabilir

22-05-2018
İmam Nezahattin

Film hakkında yorum yapanlara şöyle anlatayım. Marvel’ın asıl amacı Yenilmezler serisini çıkartmaktır. Çoğu hakkında film yaptılar yalnız yenilmezlerin başı olarak bilinen kaptan amerikanın filmi yoktu ve onu da bu filmle kapattılar. Anlayacağınız bu film sadece giriş bölümü. Mayıs 2012 de gelişme ve diğerlerinde sonuçları göreceğiz. Bilgine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Sıkı takipçiniz Bilgin. Sakın pes etme …

23-05-2018
Hibe Rizvan

son zamanlarda seyrettiğim en güzel araba yarışı filmi çok iyi bence tavsiye ederim .

26-05-2018
Çağrı Elvan

film güzeldi dostum

27-05-2018
Buyrukalp Hayret

Dizi çok güzel. 1.Sezon 5 bölüm. Dizinin açıklamasında yazdığı gibi 4 değil 5 bölüm olması gerekiyor. 4. partın sonuna bakarak dizinin böyle bitemeyeceğinden şüphelenip netten dizinin 5 bölüm olduğunu öğrendim. 2. Sezonu da Ocak 2014 te başlayacakmış. O da yine 5 bölüm olacakmış.

29-05-2018
Hepyener Özerk

süper bir film izleyin arkadaşlar emeğine sağlık bilgin vede siten hala bir numara teşakürler.

31-05-2018
Koyaş Koyaş

Gerçekten vasatında altında diyebilirim iğrenç ötesi.Özellikle çeviriler berbat.
2.partın yarısında bıraktım izlemeyi.

01-06-2018
Suavi Tarhan

Filmi izlemeden önce ön yarğı yapıp İMDB puanına ve yorum yazılmamasına istinaden izlemeyecektim. fakat içimdeki ses izlemem gerektiğini söyleyince eşimle beraber izleme kararı aldık o kadar film seçiminden sonra.
Şimdi film nasıl diye düşünen olur diye yorumumu iki cümle ile tamamlamak istiyorum.
izlediğimiz bu film gerçekten ama gerçekten mükemmel bir cittiyetle ele alınmış ve harika bir filmdi izlediğimiz için hiç pişman olmadık tam aksine eşimle beraber izlemenin ve filmin heyecanını beraber yaşadığımız için teşekkür ediyorum songwayfilms.com sitesine teprikler. sık kullanılanlara ekledim

05-06-2018
Sakıp Süerkan

Hem film,Hem de Siz harikasınız.Teşekkürer…

06-06-2018
Kıyam Nazif

FROZEN diye bi film vardı neden kaldırdın siteden.

07-06-2018
Mecdut Önderol

sağolun

08-06-2018
Girayalp Kızılaslan

HARİKA FİLMDİ.HERKESE TAVSİYE. TEŞŞEKKÜRLER BİLGİN.

09-06-2018
Tokay Ünsal

filmin efektleri güzel. görüntü kalitesi güzel. oyuncuları ve oyunculukları iyi ama bence konu çok ama çok basit ve saçma.

10-06-2018
Kebir Dinç

zamanım boşa gitti konu güzel işleyiş sıfır. tavsiye etmiyorum.

11-06-2018
Cantez Dinçalp

çok güzel daha fazla tom ve jeri çizgi filmi koyun lütven

14-06-2018
İlmiddin Satan

film çok muhteşem ısrarla izleyiniz

15-06-2018
Bora Erginay

harika

16-06-2018
Bekan Feki

10 numara

17-06-2018
Abdürreşit Akdoğmuş

film güzel şirinleri de tavsiye ederim —

19-06-2018
Tekal Uram

Film Çok GüzeL ArkadaşLar. İzleyin MutLaka. BiLgin Emeğine SağLık Kardeşim. Bu İşin Hakkını Veriyorsun. Bir Numarasın.

20-06-2018
Günşıray Köktan

film çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim.

21-06-2018
Günkutan Kanıkor

sakın kötü yorumlara aldanmayın diye baslayıp filmin güzel oldugunu yazan ve ben izlerken 16 begeni almıs yorum yüzünden izledim HAYaTIMDA BU KADAR SAÇMA SAPAN BİR FİLM GÖRMEDİM iyiki izlemişim bundan böyle bir filme kötü yazarsamki bu ilk oluyor bu filmi hatırlayıp güzel bile yazabilirim o derece kötü… bu bilincle izleyin hatta cok cok kötü oldugu için tavsiye ediyorum izlemenizi…

23-06-2018
Ergenç Dursun

İlkez Bir Dağ Filminde Ağladım Eyvallah Bilgin Paylaşımın İçin Filme Gelicek olursak da Sölenıcek Söz Yok 10/9.9 İZLEMENİZİ TAVSIYE EDERİM…

24-06-2018
Güner Öneş

Çağımız aile sorunlarını yalın bir üslupla anlatan çağdaş bir filim bence 10 üzerinden 9 u hak ediyor.İlk defa bir filme yorum yazma gereği duydum

25-06-2018
Çavdar Gürakın

süper filmdi arkadaşlar pazar gününe süper gitti bilgin

27-06-2018
Saya Vahdet

adamlar o kadar para harcamış izleyelim bakalım ne olcak

28-06-2018
Yigiter Atasagun

film güzel değil diyen duygusuz yurdum insanlarına aldanmayın.film çok güzeldi.sonunun farklı bitmesini istesemde yinede mükemmeldi..

29-06-2018
Devin Görkey

film güzel bir film ama nedense bu kadar zulme uğramış yahudiler neden şu an bunu yapıyor ??? o halde hitler bunları katletmekte haklıymış adam ieriyi görüyomuş…

30-06-2018
Dervişani Müşahit

filmin hakını vermek larım gerçekten b u dünyaya böyle birşey şart kimin eli kimin sikinde beli deil

03-07-2018
Hızlı Eğemen

muhteşem bir film herkezin bu filmi izlemesini tavsiye ederim..

04-07-2018
Hazık Kavas

İşte tam istediğim film!

05-07-2018
Aşır Baskan

Super..

07-07-2018
Uygan Mübin

mükemmel bir film tavsiye ederim arkadaşlar

13-07-2018
Şerefettin Ziyafettin

buna bakdim cok guzel sizde izleyin tesekkurler.

15-07-2018
Özenç İldemir

Güzel filmdi, boş zamanızı değerlendirmek için yeterli idi. Alaca karanlık oyuncuları olması filmi sonuna kadar seyretmenize yardımcı oluyor.Aman aman bir film değil ama izlemeye değer.Başarılarının devamını dilerim “BiLGiN”

17-07-2018
Çoker Günşen

Film güzel beyler.

18-07-2018
Selhaddin Zana

superr

20-07-2018
Ednan Mubarek

herkese selam,film guzel film zaman kaybi diyil ama filmi anlamak icin kafa yormalisiniz.
bence guzel tavsiye ederim herkes izlesin.

23-07-2018
Müslüm Aybaba

Film Sıkıcı Değil zaman kaybı 10/5

24-07-2018
Dikmen Ehlimen

güzel sürükleyici bi film zaten Sean Bean oynuyor fazla söze gerek yok ..

25-07-2018
Bilsen Seçkin

FİLM HARİKA ..NİCE..ÖZGÜRLÜĞÜN İLK GÜNÜ KISMIDA İNCE ZEKAYLA DÜŞÜNÜLMÜŞ HOŞ KISMIYDI BENCE ..

26-07-2018
Cida Habib

Woww…gÜZEL BİR VAMPİR FİLMİ.Klasik değil.Genellkle böle olmazda

27-07-2018
Adamış Alanbay

bu film bana hayatımı baştaaan, yeni baştan öğretti . elimizdekilerin kıymetini bilmemiz gerektiğini , daha kötü şeylerin de başımıza gelebileceğini anlatıyor . Bethany gerçekten pes etmeyen ne olursa olsun pes etmeyen birisi . film için teşekkkür ederiiiiiz

28-07-2018
Temizhan Uygan

bence film süper herkese harry potter serisini tavsiye ederim bu siteden izleyin

31-07-2018
İlkünsal Kızılaslan

iyi film

01-08-2018
Taşer Yayalp

Türk filmi izlemektense yahudi filmini gözlerim yaşara yaşara izlerim.Bizde mesajı küfürle veya sevişme sahnesiyle tema haline getiriler.Bizim senalistleri ve yönetmenleri oyuncuları tolasan bir PİYANİST filmini çıkarmazlar.
Biz acaba bu yönetmenler ve oyucular bu filmleri izliyor mu?
Bizim tarihimizi neden birisi çıkıp düzgüce anlatmaz…
Biz recep ivedik serisine devam edelim.
Yahu bir çanakkale fimi çekin be kardeşim
Herseyde avrupayı taklid ediyoruz birde sinama edin…
Yiğidi öldür hakkını yeme film başyapıt bir eser.
Tavsiye ederim fakat verdikleri mesajları okurkende filistini unutmayın.

03-08-2018
Baltaş Çınak

süper birşey bunun 2’si varmı acaba?

08-08-2018
Bünyamil Kutsi

Sürükleyici ve güzel bir film izlemenizi tavsiye ediyorum.

10-08-2018
Tunçkol Özdel

cok güzel

13-08-2018
Kanturalı Oğuzkan

bu filmi izlemek bi ayrıcalık.cok güzel olduğunu daha iyi anlatamam sanırım. izleyin ve ayrıcalığınızın tadını cıkarın

16-08-2018
Abdulcelil Berkehan

sadece ilk partı izledim oyuncular kötü efektler kötü…

17-08-2018

En çok izlenenler

Prince Of Persia The Sands Of Time 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Animasyon

Madagaskar Penguenleri – Penguins of Madagascar 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Animasyon

Despero – The Tale Of Despereaux Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler