Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Sâtı Tutkun

berbat ve çok basit bi film izlemenizi tavsiye etmiyorum.

25-02-2018
Göksal Nisan

evet muhtesemdi

26-02-2018
Kongar Nurdan

Fena değil…

28-02-2018
Haşmettin Kargın

tam istediğim filim teşekkürler admin. ayrıca hep bu siteden izliyorum çok kaliteli bunun içinde teşekkür ederim

01-03-2018
Aydıner Cenani

Jason statham varken izlememen için bir neden yok yine soluksuz bir film daha james franco da iyiyidi .

03-03-2018
Yuşa Ağnak

iyi film izliyin pişman olmazsınız olursanız canınız sağolsun

04-03-2018
Başkan Cafer

süprrr harikaaydı

06-03-2018
Oktuğ Almazbek

Yalvarırım bu ve bunun gibi zırvaları yükleme bilgin
Arkadaşlar valla zaman kaybı demek bile daha verimli kalır

07-03-2018
Abdülferit Altıntop

sonzamanların en mukemmel filimiydi

08-03-2018
Rüfet Tuğcan

film güzeldi ama sonu çok anlamsız yarıda kaldı amacına ulaşamadı.. psiko dram 7/82 bu filme çok.. bence 5.0 iyi seyirler.

09-03-2018
İffet Töre

film gerçekten harika yorumları okudum ve kötü yorum yapanların çoğu filmi anlamamış ve ne verilmeye çalışıldığınıda anlamamış bence hersey kusursuz ve her kurgu birbirinden iyi son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biri filmi dikkatli izleyin ve filmin bir bütün olduğunu unutmadan izlerseniz gayet zevk alıcaksınız son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden biri=)

10-03-2018
Mensur Seyhun

ya bilgin film bulunamadı diyo açılmıyo..

12-03-2018
Emrehan Mükayil

dans sevgi ve aşktır sex değildir onun için öpüsme sahnesi fazla yönetmen abartmamış olayı seyirci çekmek için helal olsun ……. filme gelince 10/8 dans etmesini bilmesemde korografiler harika..

13-03-2018
Kanak Koşal

film 10 numara tavsiye ediyorum arkadaşlar

14-03-2018
Çağakan Duruhan

DİKKAT!!

15-03-2018
Kırdar Özaltın

ne kadar cahil insanlar varya birde dini bildiklerini söyleyip başkalarına ataist diyecek kadar şaşırmış.Evet Hz İsa Hz Muhammet kadar peygamberdir ama Hz İsa göğe yükselmiştir dirilmemiştir.Ayrıca Allahın oğlu filan da değildir.Hristiyanlık gibi özünü kaybetmiş bir dinin bakış açısından bakıpta din hakkında peygamber hakkında kendi görüşlerini geliştirmek isteyenlerin bakacağı doğru bir pencere değildir.Tabii onlar ne düşünüyor onu göstermesi açısından ilginç ama referans olamaz ona göre dikkatli izleyin.

16-03-2018
Okboğa Raşit

@Telve Kontrol panelimi ? 1 defa play yapmanız yeterli.

17-03-2018
Taşcan Yavuzhan

bayrak malezya bayrağı değil mi ?

18-03-2018
Üründü Gökser

çok güzeldi

20-03-2018
Kenanbey Zekariye

Film gerçekten aksiyon dolu, elbette duyguyu ihmal etmemişler, devamını merak ile bekliyorum.

21-03-2018
Kâmran Kâmran

Bu film süper ya bubun 2 si nezaman çıkacakl beyler filme bayıldım filmden yapana helal olsun 2 side çıkar inşallah

23-03-2018
Güneralp Oğanverdi

yorumlar güzel, benim aklıma takılan vahşi bir toplumun o halden nasıl bu hale geldiği, espirilerle dolu olsa da ve sıradan bir kıskançlık filmi çekseler de hala neden yüzyıl önceki ortamı verebildikleri… anlamak zor evet zaten o yıllarda da böyle şeyler oluyor ama ifade edilemiyordu. Ya bir de arkadaşlardan biri din felan karıştırmış; müslüman ya da islam demiyor arap diyor yahu düşünsenize bir bir önceki yazdıklarım ileen son yazdıklarımı…

24-03-2018
Buluç Tecir

Bu filmi çok öncesinde izlemiştim. Bence bu tarz filmleri sevenlerin kaçırmaması gereken bir film. İzlemediyseniz büyük eksikliktir. Merlin dizisinde kullanılan alaycı espiri anlayışıyla beni bağladı. Kendi içeriği zaten güzeldi oda ayrı bir renk katmış.
Bilgin teşekkürler

27-03-2018
Kiyasettin Nevc˜han

ne iyi nekötü Yanlız sonu olmamış

30-03-2018
Uçan Börteçin

İlk defa yorum yazma isteği duydum bir filme.. Hala renk dil din ırk ayrımcılığı yapan insanlar izlesin bu filmi eğer bir gram vicdanları kaldıysa tabi. Muhteşemdi!!

31-03-2018
Suheyl Abraş

çok güzel

01-04-2018
Sağcan Sağcan

cok cok guzeldi bu filmi seviyorumm

03-04-2018
Kızılboğa Neccar

bende diyorumki bu çocuğun piskoloğunu neden hiç kimse farketmiyor nedeni sonunda saklı imiş
teşekkürler bilgin filmi beğendim

09-04-2018
Anıt Beyazıt

Çok güzeldi herkezin seyretmesi lazım kötü yorumlara bakmayın çok süperdi

11-04-2018
Balbay Boran

Belki mukemmel super otesi degil ama bosa vakit kaybi da degil izlenebilir

12-04-2018
Andiç Berksay

10 numara 5 yıldız bilgin teşekkürler

15-04-2018
Akdik Ancı

bence film güzel ama bazı sahnelerde dayak yemesi saçma olmuş öyle kavga
eden bi adam 1 tane bile yumruk yememesi lazımken yiyo

18-04-2018
Şatir Yağfes

Yine saçmalayarak yapılmış bir film

23-04-2018
Dirican Gazi

Barış a katılıyorum Allah Tommy gibi birini nasip etsin

25-04-2018
Bahtinur İsa.

Finali anlamayanlar iyi izlememiş.

28-04-2018
Dumanbey İlyas

10 numaara filmdi sıkılmadan izleyebilirsiniz

01-05-2018
Sirri Abdülmelik

saçma vakit kaybı

03-05-2018
Ubeyit Sahabi

birinci partı izleyip kapatan adamların yorumlarından ne hayır beklersın..

04-05-2018
Gençsu Düşün

laf etmeyin bilgine :))film iyi güzel cok begendim eline yüegine saglik …. okaderrrrrr:))

05-05-2018
Çalışkan Günçağ

@Gizem Fşkm tek part.

08-05-2018
Emirali Emirali

harika bir film oturup direk izleyin vakit kaybı degil etkileyici bir konusu var

09-05-2018
Dizdar Gediktaş

böyle bi adamdan böyle zayıf bi film beklemezdim.
zamanınız varsa izleyin yoksa çıldırabilirsiniz

11-05-2018
Önder Eşmen

Film gerçekten çok guzeldi erkek olsamda baleyi hic sevmesemde kizin yaşadıklarını yaşım gereği olsa gerek hissettim icimde kizin şizofren olması filmin sürprizi değil onu zaten anlıyorsunuz -izlemeyenler buradan sonrasını okumasin- filmde beyaz kuğu karakterinde bir kızın hocasi yüzünden biraz çevresel faktörlerden dolayı yavaş yavaş içindeki siyah kuguyu uyandırması anlatılıyor.bir yandan kız paranoya ve sizofrenin doruklarına çıkarken dansı için ne kadar ileri gidebileceğini anlıyor.en sonda beyaz kugunun olumunu mukemmellestirmek için kendini kesiyor. Çok güzel müthiş bir psikolojik filmdi oscarı da sonuna kadar hak etmiş natalie portman felsefetasi konuyu çok daha güzel anlatmış kizin siyah kuguya dönüşme aşamaları gerçekten çok güzel anlatılmış çok beğendiğim filmler arasına girdi 10/10

12-05-2018
Mithat Onurhan

sakın izlemeyin tamamen vakit kaybı

13-05-2018
Lebip Dinçok

Evet cok guzel bir film ellerine saglik >>>>>>>>>>>>>>>>>>

14-05-2018
Muhacir Oran

ben Amerikan filmlerini severim ama bu film cok sacma.

15-05-2018
Hamdi Karakucak

cok guzel olmuş:}

16-05-2018
Gani İhsan

adam king

17-05-2018
Akbal Alpyürek

harika izleyin bence bu.

18-05-2018
Razi Tankut

saçma film izlemeyin. emeğine sağlık bilgin

19-05-2018
Sünter İkiz

Harika bir film emeğine sağlık

20-05-2018
İşman Koldaş

izlenmesi gereken bir başyapıt.. hayal gücünden yoksun, çocukluğunu unutmuş, recep ivedik tarzı seviyesiz filmleri baştacı eden, her filmde jason statham tarzı action arayan kişiler izlemesin..

21-05-2018
Oğuzbay Rafih

emeği gecen herkeze tşk bu bayramda izletdiğiniz içinde tşk

22-05-2018
Muştu Badet

fena sayılmaz ateşli silah sahneleri çok olmasada akıcı bir filmdi izlenebilir.

23-05-2018
Kudret Mestur

SUPEEEEERRR. BILGIN ABI,SUPERSIN

24-05-2018
Mutlu Bahman

film güzel ama en çok son partı beğendim

25-05-2018
Bilyap Eraksan

Film oldukça başarılı ve iletilmesi gereken mesajları gayet yerinde ulaştırmış millete

26-05-2018
Zabit Arpınar

yorumlara bakıp izledim filmi o ne berbat o ne kurgu oyle bosa gecmıs zamanıma yandım resmen izlemeyin derim !!!

27-05-2018
Aytan Beyda

filmin orjinalini izleyin arkadaşlar bu berbat bi yapım olmuş Choi Min-sik güneykoreli bu aktörü izlesinler oyunculuk öğrensinler .play tuşuna basma

28-05-2018
Beykara Çağlı

Oyunculara aldanıp izlemeye başladık ama amatör bir film olmuş beklentilerini hiçbir şekilde karşılamıyor…

29-05-2018
Hasefe Karatekin

Bence Beklenmelı Bu Fılm Kalıtelı Şekılde Izlenmeyı Hak Edıyor Fılme Ve Sıteye Saygı !

31-05-2018
Apaydın Beydaş

5 dk. dayanabildim

03-06-2018
Kenan Müzahir

Film orta halli bir film ve kendini izletiyor, hiç kötü değil, eğer bir film olarak izlerseniz. Arkadaşlar, tüm filmler muhteşem olmaz ki! Tabii ki orta halli filmler daha fazla olacaktır! Fantastik bilim kurgu filmlerde maktık veya gerçeklik arayanlara şaşırıyorum gerçekten! Böyle filmler hayel ürünü kardeşim, hangi akla hizmet mantık veya bilimsel bir kanıt arıyorsun!

04-06-2018
Cangün Demircan

güzel film izlenmeye deger

05-06-2018
Ayanç Baykal

İZLENEBİLİR BİR FİLM 10.6

06-06-2018
Günkutlu Konuk

cok güzel

08-06-2018
Tanaltay Yağızkan

tavsiye ederim güzel film.

09-06-2018
Beysan Çağrı

sadece seyredin
mükemmel ötesi japonlar bu işi biliyor bu bi animasyondan öte sahnelere sahip her karesine kadar kaliteli film

10-06-2018
Kubat Oğuzman

İzleyin arkadaşlar.

14-06-2018
Önad Samuray

film güzel ama hızlı ve öfkeli gibi filmin karakteri yok bence ……..

15-06-2018
İnanöz Özerman

pınarars sen hiç birşeyi anlamamışsın boşver

16-06-2018
Karasu Matuk

İyi film.

17-06-2018
Ergüden Kömen

duygusal yüklü bir film… köle mi olmak! ölmek daha yeğdir Bize…

20-06-2018
Benisan Feran

musa kardeşim sen 2.bölümü izlememişsin heralde

22-06-2018
Vataner Bentürk

Çok anlamlı, hayalgücü yüksek, oyunculuk yeteneği üst seviyede olanlarla bezenmiş harika bir film, Johnny Depp’in oyunculuğuna hayran kaldım her zaman ki gibi.Sonunda gözyaşlarımı tutamadım, anlayabilene mükemmel bir film, kesinlikle izlenmeli.

23-06-2018
Nesimi Şekûr

İzlemeye değer bir film filmden anlamayan kötü yorum yazanlara aldırış etmeyin!…

24-06-2018
Tüney Tor

Hala Yorumlara Bakarak Buraya kadar geldiysen Vakit kaybetme bas artık şu play tuşunada Filmin tadını Çıkar

26-06-2018
Abdülmetin Ancı

Film güzel izleyin derim…

27-06-2018
Aksun Arkadaş

aksiyon filmlerinin dışında filmlere de övgü dolu yorumlar görmek güzel. teşekkürler. bugün izleyeceğim…

28-06-2018
Uçhan Yaşa

Lütfen film çok güzel yorumunda bulunan arkadaşlar bir de ne anladıklarını bizimle paylaşırsa sevinirim,film resmen yarım hani kız cafe de bulusalım dedi ne oldu hayır filmin devamı gelicekse hoş fakat o boş bakış ve filmin bitişi hayal kırıklığı, madem bir film yaptın seyirciye sonunu sunmak zorundasın hani bir film biter sonunda düşündürür amenna bu öylede olmadı neydi bu yaa:))Bir de Türkiyede kaç kişinin böyle hayatı var özentilik niye gerçekçilik nerde sen hem arkadaşlık anısına bir film yap hemde gerçekçilikten uzak olsun!Neyse arkadaşlar saymakla bitmez çünki film çok hoş işlenebir bir yapıdaydı fakat oyuncak etmişler saygılar.

29-06-2018
Nevfel Şems

çok kötüü berbat bir film…

30-06-2018
Sehhar Tuğsav

Arkadaşlar yorum yazarken doğru şeyler yazalım Aamir Khanın en kötü filmi bence zaman kaybından başka birşey değil…

03-07-2018
Seyir Abdülbasit

evet çok güzel bir film keşke hermione yerine ben oynasaydım

04-07-2018
Candan Candan

ARKADAŞLAR HİÇ DÜŞÜNMEDEN SEYREDİN
ZATEN KADRO MÜKEMMEL.
EMEĞİNE SAĞLIK BİGİN.

05-07-2018
Ergüden Kömen

sonu aklımı aldı,piskolijimi bozdu…

06-07-2018
Ersavaş Karamut

Film iyiydi. ama izlemesem bişey kaybedermiyim diyorsanızda hayır. duragandı biraz ama konu güzeldi

08-07-2018
Sevgür Türk

amerikalıların ne kadar acımasız ve gaddar olduğunu anlatan harika bir ötesi film,,,izlemenizi şiddetle tavsiye ederim,
kıyamet amerikadan kopacak,,be allahın gazabı önce amerikada sonrada bütün hıristiyanların üstünde patlayacak,,,
sadece müslümanlıkda kölelik yok ve olmadı,,
yaşasın islam yaşasın müslümanlık,,
amin,,

10-07-2018
Hazım Hazım

Vampir filmlerini sevenler için değişik gelebilir.Saygılar

11-07-2018
Ersi İmran

Kesinlikle harika mutlaka izleyin:))

12-07-2018
Okdağ Rauf

sıkılmadan seyrettim.teşekkürler

14-07-2018
Mutasım Osman

guzel ızlemeye deger zaman kaybı degıl tsk bılgın emegıne saglık

15-07-2018
Savci Yağizcan

Çok güzeldi. Teşekkürler Bilgin……..

17-07-2018
Özmert Özgür

çok çok çok güzelll

19-07-2018
Sirer Yelesen

izlenilebilir site yönetimine tşk

20-07-2018
Ulum Baysar

Ağlıcaktım gerçektende ya çok sevindim sonunda

21-07-2018
Şemsi Zeren

süper bir filmdi…..küçük bir çocuğun sevgisi ve inancıyla neleri yapabildiğini anlatan duygu yüklü bir film….

24-07-2018
Artık Barak

Evet islamda kadının adı yok hizmetleri var…

25-07-2018
Tuğal Vicdani

güzel film

26-07-2018
Tüzünalp Yaraşık

düşünmeden izleyin arkadaşlar.teşekkür ederiz bilgin.

27-07-2018
Dinçmen Enginiz

10/7 başı sıkıcı sonlara doru sarıyor idare eder…

28-07-2018
Koçakalp Özgenay

bu adamın filmleri bir harıka tıpkı kendisi gibi

01-08-2018
Cankılıç Demirşah

Sadece bi heyecan yaşıyorsun onun dışında çok da mantıklı değil senaryo

03-08-2018
Özen İzgü

Bilgin teşekkürler güzel filmdi bu tür gizemli filmleri seviyorum

05-08-2018
Yoğunay Gürbüz

axicidi+filmin gercey heyatdan ilhamlanaraq cekilmesi filmi dahada maraqli edir

10-08-2018
Bahaettin Erşah

kendiniz yükleyip koysanız daha cok mutlu olucaktım bu video izleme yeri çok yavaş :S

12-08-2018
Sevinç Eser

Sonu saçma

13-08-2018
Ilgin Samittin

hani artık senorya bitti dediğimiz de yeniden sıfırdan senorya nasıl yazılır bir film nasıl bu kadar güzel devam ettirile güzel bir örnek

14-08-2018
Sahir Sunullah

çok güzel bir film hemen izleyin bence

16-08-2018
Ulus Azad

dizisini izleyenler için gayet güzel bir film ama izlemeyenler için sıkıcı gelebilir

18-08-2018
Tekbay Uraza

harika bir film

20-08-2018
Abuzer Akgöze

izlenebilir güzel kara dul harikaydı

21-08-2018
Odkan Öztan

Admine teşekkürler. Film bence saçmaydı. 6 ancak eder.

22-08-2018
Sondal Türkdoğan

Harika otesi bir film bence vaktiniz varsa izleyin

24-08-2018
Necmiddin Sematin

abi film 10 numara sağolasın bilgin kardeş

25-08-2018
Serdaç Zhamshitbek

Kendine Film uzmanı demişsinde görülüyorki sen film yada başka hiç bir şeyin uzmanı değilde kopyala yapıştırın iyi uzmanısın. Birde Bilgine sorayım. Bilgin kardeşim başkasının yorumunu kopyala yapıştırla alıp tekrar edilmesine neden göz yumuyorsunuz anlamadım. Okumadanmı yayınlıyorsunuz. Emeğe saygı diyorsunuz ben bunca yıllık birikimimi buraya dökmüşüm başkası gelip bunu sizin gözünüz önünde gasp ediyor. ve siz seyirci kalmayı bırakın birde aynı yorumu yayınlıyorsunuz. adam benim kendisine yaptığım uyarıyı bile kopyalayıp yapıştırmış hayret yani. Bunun anlamı nedir. Hiç güzel bir davranış değil neden ortak oluyorsunuz. Eğer böyleyse ben burada hiç bir yorum yapmıyayım bana bunu söyleyin.

26-08-2018
Ertut Sezi

Güzel film boş değil

29-08-2018
Emanullah Emanullah

30-08-2018
Özertem Titizer

klasik bir j.s filmi sanırım izlemediğim için fazla yorum yapamıcam ama ne zaman j.s filmi çıkmış deseler akla hemen ya ünlü bi tetikçi yada koruma geliyor ve art arda çok fazla benzer rollerde filmlerde oynuyor

31-08-2018
Alikadir Hata

Müslüman Kardeşlerimiz Kendi Vatanında Küçümsenmiş Amerikan Colisi Yükseltilmiş Saçma Sapan Gereksiz Zaman Kaybı Bi Film İzledikten Sonra Anlarsınız

02-09-2018
Günyüz Abdulvahap

bence biraz osmanlı’yı köyü tanıtmış. ama güzel bir filmdi.

04-09-2018
Akmeriç Arıkut

adın üstünde filmin fantastik ve bilimkurgu ölümden sonra böyle yaşm olmaz tabiki ama ilk önce sen filmin sınıfını anla bilim kurgu korku aksiyon vb. sen bunları öğren sonra filim izle bence güzel film hoşuma gitti komedi

06-09-2018
Şehmus Yilay

Arkadaşlar zaten Can arkadaşımıza (3 sayfada) katılıyorum. Nazilerin Ay Yüzüne Yerleşerek Sene 2018 ‘de Dünyaya Saldırma AmaçLarı vardı. HaberTürk Gazetesindde Bu HAber Çıkmıştır. AMa Stalin Tarafından Hitler Öldürüldükten Sonra Proje İmha Edilmiştir. Benim Düşüncem İse Ufo Denilen Şeyler İnsan Yapımıdır Ve 1945 Yılında Amerikan Askerleri Almamn Bilim İnsanlarını Esir Aldıntan Sonra Amerika Çevresindeki Ufo Görünümleri Artmışır…

07-09-2018
Temizkan Zağnos

Bundan sonra Film izlerken ASLA yorum Okumayacağım.
Herkesin kendi zevkidir. Emeğe Saygı diye bişey yok mu sizde ?

08-09-2018
Yaban Aktalay

güzel bir filmdi,hele de sürprizden sonra bayildim

09-09-2018
Emür Said

Sevgilinin seni terk etmesi,seninle olmak istememesi dünyanın sonu değil,yaşa hayatını,her yeni birgün yeni ve güzel olayların habercisidir.

10-09-2018
Beysim Korçay

Fena değil izlenilir boş vakitte

11-09-2018
Hüsameddin Muhammetali

şiddetle tavsiye ediyorum bir bitimin yeniden başlangıcı ancak böyle anlatılırdı
EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM

13-09-2018
Sudi Feyzettin

o kadar güzel bir filmdiki bayıldım ama sanki fındıkkıran balesine benzetmişler

16-09-2018
Onatkan Safa

Yönetmen kimse senaryo yazmayı unutmuş devam filmide olsa bi giriş gelişme sonuç olur

17-09-2018
Dinçsü Dölensoy

harika

18-09-2018
Ertüre Merttürk

şu ana kadar izlediğim en berbat film …

19-09-2018
Akyıldız Baransel

Kara Ahmet Allahtan Türküm.Bununla da gurur duyuyorum.Hala ırkçılıtan konuşuyorsunuz.Ya siz neyle düşünüyorsunuz ki,anlamadınız,hala hayret içindeyim.Irkıçılık neymiş onu öğrenin.Düşmanının düşmanı olmak ırkçılı değildir.Tamam tarih kitablarını yazanları bir yana bırakalım.Peki şimdi ki,olayları ne yapalım o zaman?onları ki,kendi gözlerimizle görüyoruz.Bence bu kadar tartışma yeter.Ben ermenilerin hepsi kötü diye bir yorum yaptım mı?dedim ki,onlar tarih boyu ve şimdi de bize düşman kesildiler.Ben de düşmanımın düşmanıyım.Ben yazmadım ki,bu filmi izlemeyin.Film ile ilgili yorumlar okumak istiyorsan bunu okuma o zaman.Kim izlerse kendi bilir.Ben kendi düşüncelerimi yazdım.Yalnış bir şey de demedim.Son yorumumu okursanız ‘ lütfen kimse eleştirmesin ‘ yazdım.Siyaset meydanını da sizin gibi yorum yazanlar yaptı.Ben sadece kendi fikrimi yazdım.Neyse bence konu kapandı.Türk oğlu Türk

20-09-2018
Sözer Kızık

süper süper süper

21-09-2018
Hazım Kavçın

12:13’ü anlattı bu film.Güzel ve psikolojikti.Puan 10/9

22-09-2018
Çin Ekmel

Filim 3 partmı ? 3. partta 29:39 dk da bitti pat diye sanırım 4. part eksik ilgilenirseniz seviniriz.

25-09-2018
Esat Karık

bece çok iyiydi ama en sonunu gösterseler daha iyi olurdu

27-09-2018
Samur Umman

Muthiş bir film gercekten … %100 izlenmesi gereken bir film….

30-09-2018
Ruhani Tansuk

işte adamım vın diesel!!! süpersin admin:D teşekkürler sinemada izledim ama bidaha izliycem beni cesaretlendiriyor bu film kesinlikle izleyin:D

01-10-2018
Keşfi Uzer

arkadaslar bugune kadar kactane fılm ızlediniz ?

04-10-2018
Şirzat Tokhan

Cok basarili kesin seyredin…

05-10-2018
Engin. İbrahimhalil

bi filmden hiç bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum olağanüstü mükemmell…

06-10-2018
Ceylan Mehmetemin

filmin ilkini izedim orta şekerdi fena değil 2yide izlemeden yorum yapıyorum yav hani bir söz var emeğe saygı adamlar emek vermişler izlersin begenirsin begenmezsin ama zevk renk herkese göre farklı adı üstünde film nekadar gerçekçi olmasını bekliyosun daha hala bizim ülkemizde senaryolar ya köyden şehire inip sarkıcı olma yada mahallenin kabadayısıyken halk ın abisi babası olma durumu değişmez kötü adamıda karsısına koydummu gönül ister biz eniyisini yapalım ama olmuyor yvvurlar buişi bizden iyi yapıyorlar yani demek iistedim kötülemeden yorumlamak daha iyi sana kötü olan bana iyi gelebilirama senin kötü yorumuna alanıp belki begencem filmi izlemyem senin yüzünden ondan sebeb ya yorum yapmayın yada adabıyla usulüyle yapın her flm izleyen eleştirmen olmasın herkesin işi gücü belli aynı kafada değil kmse

12-10-2018
Hürsev Özger

çok saçma bence :S

13-10-2018
Benam Duracan

hapı atıp ygs ye gircen

15-10-2018
Ferdal Kayrahan

gerçekten çok kaliteli ve güzel bir film sitedende çok memnunum teşekkürler

16-10-2018
Yalçıner Bilir

harika bir film mutlaka izleyin

17-10-2018
Ünsevin Uğursoy

Çok güzeldi ya 127 dk hiç sıkılmadan izledim .d

18-10-2018
Akmaner Bahadırhan

o kadar puanı veren aklınıza selamlar. bu ne bee, jason statham olmak yetiyormu, vakit kaybı.

19-10-2018
Ertuna Hasbek

@tayfunmesut Teşekkürler Henüz üyelik sistemi açmadık.

20-10-2018
Civanşir Durak

Film muhteşem ötesi gerçekten çok güzel kız çok akıllı izlediğim en güzel 5 filmin arasında

22-10-2018
Budunalp Karayağız

Bu Filme saçma diyen varya ya ilk defa film izliyor yada engelli admin eline saglık 10/10 verdim emegine saglık hll et hakkını

23-10-2018
Tokkan Subegi

uzun süredir bu siteyi takip ediyorum. emeğinize sağlık. filme gelince herşeyiyle çok basit oyunculuk yok korku yok konu kötü işlenmiş vs. vs. yine de zevkler ve renkler tartışılmaz benim hoşuma gitmedi.

25-10-2018
Hussaini Muhyiddin

Bence güzel ve anlamlı bir film.İzlenmeye değer.

26-10-2018
Törel Öngün

Çok güzel bir film herkesin eğlenerek izleyebileceği

27-10-2018
Cüneyd Menci

bende öyle her filme yorum yapmamm ama bazı arkadaşlar iğrençti kötüydü demiş neresini sevmediniz anlaamadım ben sonunda hayııır bitemez dedim yani

29-10-2018
Hozan Mücayit

izlemenizi öneririm, kusursuz bir kurgu..

30-10-2018
Kanağan Koşal

Muhteşem ötesi bi film.Israrla tavsiye ederim herkese,izlenmesi gereken bi film.

31-10-2018
Velaattin Alahan

güzel filmdi

02-11-2018
Kargınalp Onar

bilgin 6 aydir siteyi takip ediyorum. senin sayende o kadar cok filme baktim. ve bu cabalarin icin cok tesekkurler. saygilarimla zeki esrefli

04-11-2018
Alpgiray Avşar

sonu

06-11-2018
Basri Bulutay

Bence imdb puanı cok fazla sonuda bence çok saçma bitti fena sayılmaz izlensede olur izlenmesede olur denilen bi film çayla gider

07-11-2018
Recepali Talat

mükemmel

08-11-2018
Dölen Engür

film ilk başlarda umut vaat etse de sonrasında filmden kopuyorsun … vasat,puanını hakeden bir film bence…saygılar

11-11-2018
İğdemir Ertin

Anlayana gerçekten güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

14-11-2018
Kavvas Orakay

1 Saat sonra alt yazılı olarak filmi yenileyeceğim duyurulur.

15-11-2018
Mehman Sittik

arkadaşlar çok güzeldi 10/9 hak ediyor birincisi kadar iyi

16-11-2018
Torlak Celâl

çok güzel 1000 defa izleyebilirim o kadar…..

18-11-2018
Celalettin Gürçay

gayet güzel indirmeden seyrediyorum teşekkürler emeği geçen herkeze

20-11-2018
Atatüre Batır

Yorumlar aksine çok beğendim. bence bi kadının kararsızlığını ele almış çünkü acayip berbat bir durum. izlerken empati kurmamak biz kızlar için imkansız

24-11-2018
Akaltan Avcı

Korku filmi olarak bakarsak 10/0
Komedi-Aşk filmi olarak bakarsak 10/6

25-11-2018
Cankan Fercan

gerçekten müthiş bir film devamının gelmesini isterim gerçekten ve teşekkürler admin

26-11-2018
Orakay Sağlık

aynı anda 4 film izlemiş gibi oldum. inanın çok anlamsız.

29-11-2018
Atadan Burukbay

fazla dikkat isteyen film ama guzel

30-11-2018
Göksenin Ongüner

son günlerde izlediğim en iyi filmlerden biri.paylaşımın için tşk bilgin.

02-12-2018
Özerinç İldeş

Körü körüne inanmak mı?

04-12-2018
Emran Gültaş

normalde sadece film izler bilgisayarı kapatırım ama siten güzel ve kaliteli inşallah çizgini bozmazsın emegine saglık

05-12-2018
Gevheri Şevket

ARKADAŞLAR BU SİTEDEN BAŞKA SİTELERDE FİLM İZLEMENİZİ TAFSİYE ETMİYOR VE SİZİ ŞİDDETLE UYARIYORUM ÖNERİMİ DİKKATE ALINIZ… CİNEMA ÇEKİMİ BİLE OLSA GÖRÜNTÜ KALİTESİ BAKIMINDA TÜM FİLM SİTELERENE 1000 DEĞİL 1000000000 BASAR… BÜTÜN GÜN TÜRKÇE DUBLAJİ ÇIKSIN DİYE DUA ETTİM ADMİN MESAJ ATTA BU KONUYU KONUŞALIM MSNDEN ARKADAŞLIK YOLLARSAN SEVİNİRİM_?

08-12-2018
Ortunç Ersun

ya iyiyse diye izledim izlemez olaydım.

10-12-2018
Alem Başeğmez

Bilgin son sahnede Adını ne güzel yazmıssın

13-12-2018
Seymen Seymen

Süper Film

17-12-2018
Ulualp Elbek

tema: sevdiği için yapamayacağı şey yoktur insanın..onun dışında gerçekten farklı bir kurgu olmuş.başarılı mı derseniz bana göre puanı 6.5. İzlemesini bilene her film bir seyler katabilir. iyi seyirler herkese.

18-12-2018
Aysın Çağıl

son zamanlarda yapilan sacma sapan korku filmlerine bakip bu filme haksizlik etmemek lazim diye düsünüyorum . konusu iyi sadece daha etkili bi oyuncu kadrosu olmaliydi . tsk ederim bilgin emegine saglik ..

19-12-2018
Abdulvahit Çagatay

süper bir film ask okadar güzel anlatilmiski kesinlikle izleyin

20-12-2018
Cengâver Koçer

süper

22-12-2018
Yayalp Çölbey

@Serdar, Kardeşim bende filmin son partı olan Gökdelenlerin yıkıldıgı sahnede ” el ele tutuştukları sahnede araya bir resim giriyor

25-12-2018
Cemşir Kiçi

fena

26-12-2018
Messud Rasul

Çok güzel bir biyografik filmdi. Azmin zaferi..

27-12-2018
Selâm Üge

Saçma Sapan Bir Flm İsmin eBakıp İzlemeyin Çok Çok Çok Boş Zamanı Olan İzlesin…..

29-12-2018
Çağlam Güçhan

Film süperdi zaten Dwayne Johnson olması bile yeter zamanınız varsa izleyin derim. 10/6

30-12-2018
Keramettin Nacil

Mükemmeldi

31-12-2018
Aşır Baskan

mühteşem tek kelimeyle harika…

03-01-2019
Ozansü Salurbay

Gayet güzel bir filmdi çok hoş olmuş oyunucu kadrosu da çok güzel ve o sıkılanlar da bu kültüre alışmamışsanız biz ne yapalım

04-01-2019
Erzade Kargın

içim ısındı seyrederken. bitmesini istemedim. tavsiye ederim

06-01-2019
Cebli Güntaç

izle yoksa pişman olursun izlediğin film listene bu film de girmeli

07-01-2019
Kızılboğa Necati

Ben Azerbaycandan katiliyorum film cok guzel ellerinizi sağlık

09-01-2019
Çağlayantürk Güçsal

komedi sevenler için güzel bir film

11-01-2019
Böke Üçe

bizimde bir zaman makinamız olsaydı iyi olurdu ya..

12-01-2019
Vecahettin Bentürk

Mario Casas diye bir gerçek var . Oyunculuğu gibi kendisi de çok harika <3 . Teşekkürler bilgin ..

15-01-2019
Genç Duyu

film gerçketen çok güzeldi herkezin bu filmi izlemelerini tavsiye ederim bencil olamamyı güzel bir şekilde öğretti sağolsın admin bu film için 10/8

17-01-2019
Mevlana Tahip

aksiyonu bol film olmuş ama belli bir yerden sonra mantık kalıplarından dışarı çıkması insanı sıkıyor her şey dozunda güzel bence duygu yönü eksik kuru gürültü efektler bol miktarda bana göre 6.2 lik bir film çok fazla bir beklentiniz olmasın hele arşivlik bir film değil

18-01-2019
Oğulbaş Pakman

son derece keyifli…

22-01-2019
Hüsamettin Mübarek

Soluksuz izledim… Değişik tarzı ile çok ilgi çekici bir film… Kesinlikle izleyin… 8/10

23-01-2019
Abdulmenav Furat

Bu görüntüye direk altyazı yapsaniz

23-01-2019
Kural Kural

hem suç ortaklarının birbirleri ile olan ilişkileri , birbirlerine kazık atmaları , hem insanlık , vicdan hem de aksiyonuda olan bir fil .. ben beğendim…

24-01-2019
Aytunca Bilbay

Bence güzel vizyonda olan bir çok film den çok daha iyiydi…

25-01-2019
Edgükan Güçal

baştan sona sacma ve anlamsız biten bir son zaman kaybı bence. film için teşekkürler emeğinize sağlık.

29-01-2019
Erkiner Ülger

diyorum ki artık şu 4 çıksa yaaa

30-01-2019
Günalan Kalender

COK SÜPER ON NUMARA FİLM YAAAAAAAA

31-01-2019
Görkmen Telli

FİLM ÇOK GÜZEL TEKRAR TEKRAR İZLENEBİLİR AMA HİÇ BENZİN YAKIT FİLAN ALMIYORLAR BU ADAMLAR BU ARABALARI SEVİM

06-02-2019
Başeğmez Buyrukhan

bilgin teşekkürler film için,bayağı hızlısınız.filme gelince, selin ve doğa nın varlığı bile pek tat verememiş filme.zaman zaman güldüm eğlendim açıkçası ama beklentilerimin altında kaldı.amerikan action filmlerinde ki repliklerin seslendirmelerini kullanarak bir mizah yaratmak orjinal bir fikir olsada; tamamıyla bunun üzerine kurmamaları gerekirdi kurguyu.yine de (emeğe saygı)vakit geçirmek için seyredilebilir diyorum…

07-02-2019
Sabih Arıyüz

her 15 dakikada bir havada uçanların rol aldığı filimlere harika macera filimi diyenler izlemesin zaten sıkar.
bazı sahneleri tabiri caizse klasik .fakat en azından gerçekçi.izlenir.

08-02-2019
Yağızkurt Coşku

bence sadece jet lı nın adını kullanmak ıcın oynatmıslar ama super bı ask fılmı emegıne saglık bılgın…

12-02-2019
Celâdet Hiçsönmez

mukemmel bır fıl fevkınde fevkı mutlaka ızleyın

13-02-2019
Koparal Nurullah

Bilgin kesinlikle Eniyi 50 yi Hak edıyor

15-02-2019
İhya Kınay

hiç de zaman kaybı değil. gayet güzel bi film. 2.si de çıkacak galiba

15-02-2019
Nadi Samuray

izlenebilir belgesel tadında güzel bir film.aksiyon arayanlar izlemesin ama

16-02-2019
Şahabettin Arkun

savcilar avukatlar tartishirken , ihtiyarin kendi yontemleriyle cinayetin altindan kalmish olmasi olsaydi, yani yeni caylazlara bir ders vermish olmasi olsaydi filme daha bir buyuk renk qatardi, ama sonunu pek baglayamadilar bence, ama yinede muhteshemdi, dev kadro dev oyuncular, etkilediler , izlenmeli!

18-02-2019
Öçal Şahinbay

filme kötü diyen arkadaslar demekki siz filmlerden anlamıyormusununuz

22-02-2019
Gökçebalan Kiram

Dehşet verici birşey izlemenizi tavsiye ederim aksiyon dolu

22-02-2019
Sarıhan Şehamet

yani bu filmi izlemeseniz daha iyi olur.. cok basit geldi bana,cok sacma birsey olmus, ne bu ya??

24-02-2019
Engin. Mulla

Teşekkür ederim.İzleyin. Çok güzel.

25-02-2019
Tegin Münim

arkadaşlar 1.dünya savaşında naziler hitlerin emriyle deney yapmaktaydı ve ölümsüz asker projesi üretmek istediler gerçekten esinlenen bir filmdir 1.si ni 4 sene önce izlemiştim harika filmdir
tavsiye ederim

26-02-2019
Yandil Münci

mükemmel ötesi

28-02-2019
Talayer Toraman

ya muhteşem bir film. Kesinlikle izlenmeli. Ağlayarak izledim Muhteşemdi

02-03-2019
Şengeldi Nurver

Bilgin teşekkürler…İzlenmeye değer bir filmdi..Konu,kurgu,oyun ve görsellik açısından izleyin derim…

03-03-2019
Feti Kiyas

muhteşem bir film etkisinden kurtulabileceğimi sanmıyorum bence bütün herşeyi bir kenara bırakıp kahvenizi alıp keyifle hatta 2 3 kez izleyebileceğiniz bir film

07-03-2019
Dalda Hayri

yaaa bu filme bayılıyorum

08-03-2019
Sıddık Şenlen

BU FİLM ÇOK DUYGUSAL VE AYRICA BÜYÜK BİR ANLAM YÜKLÜ ŞUANA KADAR İZLEDİĞİM EN FİLM GİBİ FİLM ANLAMLI HEMDE ÇOK ANLAMLI AĞLADIM ….

09-03-2019
Şuayb Akdöl

güzel bir çizgi dizi izlenilir

10-03-2019
Birsoy İvecen

cox pisdi suretli film deyil,bilmirsenki burda konu ne????????? bosuna boyle bir film cekmiwler yaaaa

10-03-2019
Yesari Erdibey

Gerçekten Çok Güzel Bir Film , Sayfa Kısa Sürede Çok Hızlı Büyüdü Bilgin’i Tebrik Ediyorum ve Başarılarının Devamını Diliyorum.Güzel Filmleri Seçip Koyuyor Böyle Oluncada Sayfa Hit Yapıyor.

12-03-2019
Çıdam Erman

Bu adamın filmlerine neden bu kadar az puan veriliyor anlamıyorum,Güzel film 7.3 Teşekkürler bilgin

12-03-2019
Tandoğdu Yahşitay

Çok Güzel Filmdi

12-03-2019
Bayhan Cansen

on numara filim

14-03-2019
Bengialp Bengialp

bu film daha önce izlemiştim.Jean Reno nun filmleri muhteşem oluyor Leon sevginin gücü adlı filmi de harikadır izlemenizi tavsiye ederim…

15-03-2019
Monis Tunçtugay

gerçekten güzel film emeğine sağlık bilgin kardeş herkeze tavsiye ederim izlenmesi gereken bir film

16-03-2019
Bubo Fürkan

güzel film ama mat damon u arıyordu gözler

17-03-2019
Sabahi Ubeyit

Kadrosu heba edilmiş,sıkıcı bir film.

21-03-2019
Teksen Göyük

Çok keyifli bir film.

23-03-2019
Sezair Sezair

ya bu filmin oyunu da var çok güzel bilgin ellerine sağlık

24-03-2019
Bala Bolcan

çok güzel

26-03-2019
Köksoy Abdulvahap

önce japonyaya nükleer bombasını atın.şerefsizliğinizi gösterin.sonra bize zulmetmişler diyin.lan siz varya günü kutaran Amerikalılar insanlık sizden ne çekti.hala da çekmeye devam ediyor.bide zulümden insanlıktan bahsediyolar.yazık yazık.

27-03-2019
Orkutay Saki

bu filmin yönetmeninin aklından sorunu var.ruh hastası

28-03-2019
Yalgın Binnur

ya barbinin sonunda etiği o şarkının ismi ne bilen varmı ayrıca film bale sevenler için güzel ve sıkıcı değil

01-04-2019
Özverdi Ferit

mükemmell

02-04-2019
Turan Yalgın

hayatta gerçekten bazı anlar vardır ki sizi zorunda kalmak zorunda bırakır ve aslında yapmayı istediğiniz ama yapamadığınız şeyleri durduran tek engel sizi zorunlu kılan iç güdüleriniz hisleriniz dir…filmde bu konuyu aslında nasıl çözebileceğimizi anlatmış yani aslında içimizden gelerek hareket edebilirsek karşımıza güzel şeyler çıkabilir…bu yorumu okuduysanız filmi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim bir kez olsun ön yargılarınızdan kurtulup EVET diyin…

03-04-2019
Bilgehan Enbiya

film yemek ile basliyor yemek ile bitiyor bana gore oyle bir ask falan da ozletici yada ozendirici soz konusu degil 10 uzerinden 5

06-04-2019
Cevri Okçun

Arkadaşlar yıllardır bu siteyi kullanan biri olarak ilk defa yorum atıyorum.Kaçırmayın…

08-04-2019
Ali Ataner

Gerçekten güzel bi film herkese tavsiye ederim sonu kötü çok kötü ama izlenmeye değer.

09-04-2019
Özlütürk Apdullah

romantık komediden hoslananlar kesınlıkle izlesın.

10-04-2019
Satı Timurcan

404 ERROR FOUND duyar gibiyim film çok guzel hatta mukemmel otesı tam bır paradoks fakat bır kac hata var daha dorusu hata deyıl de ızleyıcını ızledıkten sonra fılm hakkında dusunmesıne ıten mantıksal sapmalarkı zaten bu yuzden bukadar ilginç sasırtıcı gelıyor ıyı seyıler lutfen ızleyın bırsey kaybetmessını aksıne hayatınıza farklı bır bakıs acısı kazandıracak bır fılm basıt ve stabıl yasanyan ınsanlar ıcın .

11-04-2019
Suray Akabey

Tek kelimeyle mükemmel ve on üzerinden yuzz puanı hakediyor

12-04-2019
Kıvılcım Timuçin

film görsel olarkta senaryo olarakta ve oyuncuların performansı olarakta gayet iyiydi hatta bu tarz filmler arasında en üst sıralarda olduğunu düşünüyorum…
Filme ahlaka aykırı diyen arkadaşlarında hangi çağda yaşadıklarına şaşırmadan yapamıyorum filmde eleştirecek birşey bulamamışlar yok açıktı yok ahlaksızdı yazmışlar ???? şuan tv’de oynyan dizilerden çok daha kapalı ve böyle düşünen arkadaşlar bence hiç tv falan izlememeli…

13-04-2019
Alpaslan Baybaş

Acayip korku filmi seven biriyim testere korku seansi ciglik panik odasi gibi polisiye korku gerilim filmlerini izlemis biri olarak acaba bunu severmiyim merak icindeyim hatta anabelle bile izledim the boy gelecek onu bekliyorum

16-04-2019
Adıyaman Atagün

of patladım

18-04-2019
Tankut Yalın

izlediğim en saçma film, Bu filmin müslümanların çekmesinin isterdim.

19-04-2019
Tümay Yaltırak

her serisi ayrı bi güzel

20-04-2019
Berkkan Çağaçan

bana niye güzel gelmedi..? bence çok saçma bir film iğrençte diyebilirim.. böyle saçma bi film görmedim!

21-04-2019
Balıbaş Erkıral

HARİKA, MÜKEMMEL, ŞAHANE, MÜTHİŞ

24-04-2019
Salif Açıkalın

Çok güzel, izlenmesi gerekli bir film.

25-04-2019
Erbilek Derviş

nekadar sacma bi film ya hiç bir anlamı yok insanın gunluk hayatı cekılse bundan ıyı olurdu bnce..

26-04-2019
Şenlik Abdiş

film mükemmel bir hint filmi tavsiye ederim

28-04-2019
Gülbay Kadam

bende sıkıldım izlerken bişeyler eksiz başka filimden alıntı gibi geldi.
tamamen hayal kırıklıgı….

29-04-2019
Tecimer Âdem

cok guzel bi film tavsiye ederimm

30-04-2019
Baydoğan Denizcan

kesinlikle müthiş bir film izlemenizi ŞİDDETle tavsiye ederim ki bol şiddetli iyi seyirler

06-05-2019
Mülayim Sakip

eleştirileri okuduktan sonra ızledım ama ben begenmedım …

07-05-2019
Talas Vargın

sen bu isi biliyorsun bilgin efendi

12-05-2019
İşseven Özvermiş

berbat bı film bılgın benım 2 saatımı caldın haberın olsun

13-05-2019
Çelikiz Dengizer

Oğlum Aden bu filme bayılıyor. 6 yaşında okuma yazma bilmiyor ama bunu bana o yazdırıyor. Süper film ve en sevdiğimiz karakter Eugine

16-05-2019
Temizalp Yücesan

fılm kesınlıkle mükemmel 10 üzerınden 7,5

17-05-2019
Namik Yigitcan

Çok güzel ve eglenceli

18-05-2019
Aydınbey Baysu

bencede gayet güzeldi, şu olumsuz yorum yapanlar yokmu bi halt bildiklerini zannediyorlar.. izleyin arkadaşlar sonu süprizle bitti..

19-05-2019
Tekalp Yurdaay

idare eder…filmin konusu kesik kesik geldi bana…uzun ve detaylı bir film yapsalarmış konulara hızlı geçiş bu kadar belli olmazdı…roman yazmamışlar da hikaye kitabı yazmışlar gibi.izleyin..birşey kaybetmezsiniz..çok birşeyde beklemeyin

20-05-2019
Oğuzman Rahim

kara carsaflı nedır ole ya cok guldum:))her sokakta bı kara carsaflı cıkıyor.pakıstanda bıle okadar yok:)polıs arabaları ne demelı,kapalı carsının o kıremıtlerı:)sokaklarda copler ALLAHIM rezalet resmen..

22-05-2019
Uskan Yurtman

Gayet güzeldi,seyredilmesi gereken bir film derim.

23-05-2019
Manço Okutan

onumara tavsiye ederim tşkr

25-05-2019
Cenk Gökdeniz

ON NUMARA ..SAĞLAM FİLM

27-05-2019
Atatüre Batıhan

Sadece efektleri için bile izlenir HARİKA

29-05-2019
Necmeddin Selver

keyifliydi sıkılmadan izledim. Zenci muhabbetleri zaten keyifli geçer. yer yer güldüğüm sahnelerde oldu.Keyifle izleyebilirsiniz sıkılmazsınız.

30-05-2019
Turbay Yalım

güzel cok güzel . admin tesekkür ederim

02-06-2019
Muhiddin Safetullah

arkadaslar izleyın gercekten güzel…

04-06-2019
Eriş Keşfi

film güzel..fakat açıklama kısmını bir gözden geçirin derim BİLGİN..

05-06-2019
Onuktekin Tekok

arkadaşlar yaptığınız yorumları izleyerek filmi izliyorum ve şu ana kadar hiç yanılmadım hepsi doğru çıktı umarım bu film de dediğiniz gibi vardır..ayrıca adminide unutmamak gerek teşekkürler admin ve eline sağlık..herkese hayırlı ramazanlar

09-06-2019
Serdal Tanel

Bilgin sen bir numarasın kardeşim, sayende filme doyuyoruz

10-06-2019
Âzim Tümkut

eğlenceli güzel bir film

11-06-2019
Taşkent Ebed

Harry Potter Bitti Ama İnş. Bidaha Harry Potter Gibi İyi Oynayan Sanatcı Çıkar Harry Potter ın Yerini Tutmasa BiLe Keyif Verir.

13-06-2019
Tokgöz Tor

Muhabbete bak ya

15-06-2019
Kayaer Muhar

Sayın @Cüneyt,
Hem alt yazılı hem de türkçe dublajlısı mevcut tüm filmlerin.
İster altyazılı ister türkçe dublajlı izleyebiliyorsunuz zaten

17-06-2019
Nuhcan Özgiray

mukemmel bir film. ne yalan söyliyeyim “Jason Statham”ı görüpte geldim ancak harika bir filmdi. Filimi hiç izlememiş olan varsa çok şanslılar çünkü onları heyecan dolu dakikalar bekliyor

18-06-2019
Şimşek Rıfkı

güzel ffilm

19-06-2019
Kotuz Burhaneddin

vay anasını fena filmdi, bir tarantino harikası daha, adamın nasıl bir hayal gücü varsa artık, uzaylı olabilir.

19-06-2019
Ömürden Sidika

muhteşem bir film tüm serileri muhteşem herkesin izlemesini tavsiye ederim.

20-06-2019
Hizni Muamber

sıradışı

21-06-2019
Vasıl Bengü

Güzel Film İzlenebilir Ama Ortadan Sonra Biraz Sıktı Beni

23-06-2019
Tanyeli Türkyılmaz

su an 40 dk bitirdim su ana kadar 1 2 olay oldu sıkıcı geçti kapatayım mı devam mı , bundan sonra ileri sararak izledim çok durağan bir film. aksiyon sevenlere göre değil. nicholas cage var diye beklentim yüksekti .

24-06-2019
Sevcan Tura

Böyle bir seneryo hangi kafa ile yazılabilir merak icindeyim

25-06-2019
Kayahan Mukaddem

1 SAAT 22 dk sonra alt yazı bozuluyor admin

26-06-2019
Oğulbay Selçukkan

kesinlikle izlenmeli , oyuncu kadrosu 2 dev isimden zaten ,,, konu da süper

29-06-2019
Eraydın Koryay

mükemmel film

30-06-2019
Günal Kala

Hacılar film iyi mi kötü mü bir karar verin. Ona göre izleyecez.

01-07-2019
Yonis Ağar

Bence guzel ve çok tatlı karakterler var,herkese selamlar

03-07-2019
İhram Salli

güzel bir film

05-07-2019
Üntürk Emru

Bunu film diye eklemişsiniz bi de yaw ben inanmıyorum bu adamlar o PK ile 3 idiots’u ceken adamla aynı ülkede yaşıyorlar bari adamı biraz örnek alın.

06-07-2019
Evcil Seçkiner

Gerçekten süper mutlaka izlenmelii…..

08-07-2019
Tacdin Atabörü

Film çok kötü izlenmez o kadar film izledim.Dramatik ve saçma efekler vermişler.Kısacası zamanınızı boşuna harcamak yerine başka filmleri izlemenizi öneririm.

12-07-2019
Esat Karhan

@Bilgin sen bu işi biliyorsun hocam

15-07-2019
Ersevin Mekin

iyi bir film . bence izlemege deyer

18-07-2019
Acunman Alâaddin

Artık bu tür filmler baydı hep aynı senaryo hep aynı son hep aynı şeyler artık ne zaman değişik birşeyler yapacaklar merak ediyorum

20-07-2019
Şimet Akdal

Film izlenebilir güzellikte. Sadece savaşlı dövüşlü süper güçler arıyorsanız aradığınız film bu değil. Ama hem bilimkurgu hem dram hem gizem bir arada olur diyorsan 10 üzerinden 9

23-07-2019
Mebrur Dost

acayip güzel filmdi

26-07-2019
Abdülmuhtalif Bukan

çok güzel bir filmdi izleyinnnn

28-07-2019
Onguner Göknur

Çok kötü,resMen aptalca.bir adam bir orduya karşı.İZLENMEZ.

29-07-2019
Esenkal Hayati

konusu karışık ama seyredilir

30-07-2019
Sarpkın Tezalp

TARZIM DEĞİL DEMEYİN EĞLENCELİ Bİ FLİM SADECE İLK PARTIN Bİ KISMINDA AKSİYON YOK.. 7 PART FULL ACTİON

02-08-2019
İren Öztiner

arkadaşlar filmdeki muronun gerçek adı ne söyler misiniz ?? nolurr

03-08-2019
Altınkaya Baytüzün

film izlenmeli hollywood yapımcılarının bize bakış açılarını gormemiz açısından ama selçuklu devletimizi çok kötüler bir yaklaşım izlenmiş kelimeler kifayetsiz dipnot:filmin sonunda hollywood yapımcıları sozum ona muslumanları selçuklu hukumdarı karsısında secde ettiriyor çok gülünç bir durum …….

04-08-2019
Sünter Yönetmen

çoluk çocuk geliyor şuraya yorum yazıyor daha ilkokulu bitirememiş bebeler gelmiş buraya siyaset yaptığını bişeylerden anladığını zannediyor gülüyorum

05-08-2019
Emra Hussaini

On numara film izlenmeli

06-08-2019
Nuhkan Özgürcan

ya çok değişik sonuna bayıldım harika bir son keşke bitmese dedim. diğer dünya da ki eşi gelmiş .. müthiş birşey emeğe saglık

07-08-2019
Mutlutekin Sözer

gerçekten çok güzel hayatta ne olursa olsun pes etmemeli
ve pişman olacağımız şeyleri yapmamalıyız

08-08-2019
Günaç Koramaz

Harika bir film duygusal ben çok beyendim kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum
not
yaş 33

09-08-2019
Cevval Gezenay

Her dizi ve filmde olduğu gibi Türkleri kötü gösterme gayretlerini sergilemişler.Basarili izlenebilir…

10-08-2019
Öztunç Ertüze

Aynen bilgin dogru söylüyor berbattı başka sitedeki çekimler bilgin işinizi titiz ve özenle yapıyor helal olsun

11-08-2019
Uruk Atilgan

Film Super Bence ´En Iyi 50´ de olmali.

12-08-2019
Fazli Selahi

bence çok saçma bir film

13-08-2019
Özlüer Özgü

Shan ın kim oldugunu bilmeyen uzasın beyler !!! yüzüklerin efendisi

17-08-2019
Uyar Yücelay

bilgin siten çok güzel arkadaşlarımada tavsiye ettim,süpersin başarılar diliyorum

18-08-2019
Gökçil Ejder

çok güzel ben ingilizim babam ingiliz annem türk ama ben burada yaşıyorum bu film benim hayatımı değiştirdi

20-08-2019
İhtişam Velaattin

çeviri hatası örnek, Kiss grubuna “Beth’i oynadınız mı?” diyor, “Beth’i çaldınız mı?” demeli, ‘Beth’ Kiss grubunun bi şarkısıdır

20-08-2019
Erksal Halilullah

hiç güzel değildi

20-08-2019
Eyyüpcan Nafel

muhtesem üçlünün 1.= güldürürken düşündüren, düşündürürken ağlatan, insanların kendinde cevap bulamadığı gercekleri ortaya koyan ve kimsenin cesaret edemediği düşünceleri cesurca yayınlayan bir filmdi.
muhteşem üçlünün 2.= yaa çok güzeeelll diyor. uzun zamandan beri bir filmden bu kadar etkilenmemiştim.
muhteşem üçlünün 3.= mukemmel tadına doyamadım izlerken gerceklerigordum keşke herkes izşese derim . iyi geceler

22-08-2019
Erdölek Kirmen

hayatımda ilk defa bir filme yorum yapıyorum yaklaşık 2-3 gündür hint filmlerini izliyorum (3idiots ilk olarak ardından, dhoom3 ve besharam) ama bu film harikaydı ya

23-08-2019
Bircan Ercan

çok farklı güzel bir film kesinlikle izlenmeye değer helal olsun emeği geçenlere

24-08-2019
Feyyat Krzysztof

Seray bizi izlemeye devam edin En kısa sürede eklenir

25-08-2019
Ziyaddin Akartuna

film sürükleyici efektlerde bazı yerler hariç iyi. sonuç olarak izlenmesi gereken bir film

26-08-2019
Tekbir Gökçesu

Hayatimda izledigim en kotu filmlerden biriydi. Bu filme guzeldi diyen arkadaslarin hint casusu olduklarini dusunuyorum ! Yoksa yani akli basinda bir insan bu filme guzel diyemez bence. Hint filmlerinde zaten nefret ederim. Filmde ozgunluk adina hicbirsey yok, ordan burdan calinti fikirlerle olusturulmus, uzerinede cin iskencesi gibi Hint danslari yapistirmislar.Gercekten buyuk zaman kaybi, izleyen pisman olur soyleyeyim !

27-08-2019
Ünkaya Zülkarneyn

beğendim,kurgu güzel gerçek dışı olağanüstü saçma sahneler yok ,gerilimli ve akıcı ilerliyor ,boşluklar abartılacak kadar çok değil,produksiyon maliyetine oranla gerçekten iyi bir seneryo, ikincisinide muhakkak izlerim çekilirse…

28-08-2019
Bayram Cazim

ben çok begendim izlenmesi gereken bi film ama biraz ayıp yerleri olsada izlenebilir yani yani

29-08-2019
Zeydan Akan

film müzikleri =chemical brothers yapmış

30-08-2019
Gevrin Latif

Muhteşem bir film. Kesinlikle puanını hakediyor. İyi seyirler dilerim.

01-09-2019
Müldür Esin

TESEKKURLER

02-09-2019
Köktaş Rafi

bu sıte bı harıka dostum

06-09-2019
Tunahan Yağmurca

film güzelde su acaip yorum yazanlara hayret ediyorum vakti olan izlesin ne demek Allah aşkına film hakkında yazında vatandaş tercih yapsın

07-09-2019
Feramüz Kasim

@huriye Çok fazla istek var buna her gün 100 lercesi ekleniyor söz vermiyorum yüklemek için

09-09-2019
Yalgın Gence

ya bu adamin ve hint filmleri cok ucu geliyordu .halende oyle imdb puani bir sey ifade etmiyor zaten konu india olunca

12-09-2019
Çokar Ertaylan

cok merak ettim

15-09-2019
Soykan Tanyücel

süper..:D

16-09-2019
Mertkan Onart

@bilgin sistemine ve iş ahlakına hayran olduğumu bil biz seni takip edenlerin yapabileceği birşey varsa söyle bu sitenin hep böyle kalmasını temenni ediyorum kolay gelsin

17-09-2019

En çok izlenenler

Doğa Kardeş – Brother Nature 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Komedi

Üvey Kız Kardeşler – Step Sisters 2018 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Komedi

Küçük Balık Tuhaf Gölet – Frenemy 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.8 /10

Kategori: Suç

Sıcak Kalpler – Warm Bodies 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Romantik

Marsilya – Marseille 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler