Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tören Som

izlemeye doyamadım her anı inanılmaz aksiyon muhteşemlik dolu filmin içinde birebir hissettim kendimi böyle bir film izlemedim ya harikaydı kesinlikle izleyin her saniyesi için müteşekkirim

04-04-2018
Olgunsu Adik

cok guzel bir film

05-04-2018
Cihandide Domaniç

HİÇ GÜZEL GÜZEL

06-04-2018
Kopuz Abdulrazzak

mükemmel bir film

07-04-2018
Aycıl Cazip

filmin yarısında kimin kim olduğunu anladım ama süper filmdi

08-04-2018
Batdal İzzeddin

Nefis bir film..harikasın bilgin kardeşim…burada ömrümde izleme şansı bulmadığım filmleri izleme şansım oldu..sonsuz teşekkürler…Hayatın her karesinde nefes alabilmenin şanslı tarafını yakalıyoruz…sadece bir kurt yada bir insan değil film..reel yaşada da kurtlar var..hayat kolay değil…bu şansı bu filmde görebilimektir..ayakta kalabilmek azim..umutlarınızı yitirmeyin..anlayana..

09-04-2018
Durukal İnayet

teşekkürler admin eline sağlık anadolu kartallarını da bekliyoruz sevgiler:))

10-04-2018
Topi Necabettin

cok güzel izleyin

11-04-2018
Pakman Selçukkan

o ne arkadaş, türk bayrağı emerikan olmuş, yada emerika türkiyeyi işgalmi etmiş, manyakmı bunlar, bu terste bir işlik var, kafam bi subliminal oldu?

16-04-2018
Dünya Hazrat

bu film ankarada gerçekten yaşanmış bi olayı anlatmak için çekilmiş bi film arkadaşlar

18-04-2018
Keleşhan Ozgan

tarih 27ocak2016 filmi saat gece 01:00 da bitirdim bence muhteşem ötesi bir film gayet güzel dürükleyici bir film fakat filme kendinizi vermezseniz berbat gelir size bu herşey için öyledir verirseniz bir mısır eşliğinde gayet keyifli saatler geçer

20-04-2018
Devrim Efkâr

çok güzel ya çocukluğuma döndümü hissettim o zamanlar 5 yaşındadım smdi ise 16 yaşndayım

21-04-2018
Tokuz Alaeddin

Gerçekten İyi bir filim…

25-04-2018
Arısoy Bakırhan

Abi beynim hata verdi. :S

29-04-2018
Kayan Mukaddem

filmlere yorumlarınız için teşekkür ediyorum yorumlara bakarak izliyorum tüm filmleri tüm yorum yapan kişilere teşekkürler

01-05-2018
Demirağ Fedakâr

Korku filmi sevenler izlesin, anlatabildim mi? Korku filmi. Yani gercekle ilgisi yok, yok masonlukmus yok olumden sonra hayatmis, bunlarin uzerinde durmaya gerek yok her cikan filme atliyorsunuz daha ne nedir bilmeden sonra abuk sabuk yorumlar yapiyorsunuz. Her filmden bisey cikartmaya calisiyorsunuz, kimsenin film yoluyla size bisey asiladigi falan yok varsa da o tur filmler genelde politik filmlerdir ve niyetleri zaten aciktir izlemeden de anlarsin.
Bu bir korku filmidir yani gercekle alakasi yoktur zaten olsa basinda “gercek hikayeden alinmistir” diye bagira bagira yazar onun icin kafanizi yormaya degmez yok sunu asiliyor yok masonlar falan…
Korku filmi sevenler izlesin, bayagi iyi sahneler var bizim ” BASKIN” i andiriyor zemin katta gecen sahneler ama onun tirnagi olamaz.
Saygilar
Korku filmi sevenler izlesin,

04-05-2018
Cansin Günaydin

will smit OLURASA ANCAK BU KADAR GÜZEL BİR FİLM OLUR HERKESE TAVSİYE EDERİM ..TESEKKÜRLER will simıth

05-05-2018
Bahaettin Erşafak

hayatımda izlediğim en saçma filimdi ama keyifliydi

06-05-2018
Gölgen Lukasz

@sena izlemediğim için filmi bilemiyorum hangi sahneleri var

07-05-2018
Sağınç Tarik

son part yarından sonra kapanıyor.bilgin bi kontrol edermisin lütfen.

08-05-2018
Abdülsamet Bürhan

Gençlik filmi aslında ama öyle açık saçık saçma sapan überkültür, sosyalliğin üst sınıflara özel olması, gibi saçmalıklardan oluşmuyor. Eğitici bir film ama sonunu biraz beğenmedim. Kötü değil ama düşündüğüm gibi bitmedi. Biraz daha mizahi bir bitişi olabilirdi. Mesela yine hayal görseymiş falan

09-05-2018
Ferat Kassim

arkadaşlar bu sinema filmi değil the fall 1.sezon 5 bölüm yazın dizinin devamını izleyin şu anda izliyorum

11-05-2018
Erdim Samican

İlk defa bir filme yorum yapıyorum ve film harikaaa tereddüt etmeden izleyebilirsiniz emeği geçenlerin yüreğine sağlık..

12-05-2018
Öneş Günyol

siteniz harika bu animasyon ise gördüklerim arasından en kötüsü.

13-05-2018
Öveç İdikurt

Korku filmi değilmiş arkadaşlar, fragmana sakın aldanmayın. Özetle kötü film.

14-05-2018
Ütügen Nurkut

severek izledim,teşekkürler Bilgin….

15-05-2018
Savacı Şinasi

Bir nehir roman gibi.Sakin ve hoş bir film.

17-05-2018
Efgende Ergüven

:):)eşsiz

18-05-2018
Gürer Öymen

beyın fırtınası yasadım vay be guzeldi

19-05-2018
Zabit Aktemür

vakit geçirmek için fena bir film değil izlenebilir ama çok şey beklemeyin

20-05-2018
Ertunca Hasbi

film çok yiyi bu araad bilgin arkadaş elinzie saglık bu site çok başarılı tüm site çalısanları tatil hak ediyor ama bizi fazla filmifulizle.com güncelliginden magdur etmeyin kolay gelsin bilgn arş sizden bir film riza etsem tom hank filmi yeni hayat varsa yüklermisn çok süper film bu

21-05-2018
Yurdusev Görkem

filmi anlatmayın yaa. heyecanı kaçıyor.

22-05-2018
Çangal Erbay

@BIROL Teşekkürler düşünceleriniz için.

23-05-2018
Güngörmüş Bonci

arkadaşlar biz battal gazi tarkan ile tek başına bizansı dağıtabiliyosak adamlarda draculayı yaparlar biraz film gözünde bakın olaya. sadece izlerken eğlenin

24-05-2018
Abdilkerim Behsat

lütfen 5 ve 6yıda yukle ve gerçekten ellerine sağlık bilgin

26-05-2018
Turalp Yalgı

İnternerre çok film izleyen birisi degilim tesadüfen zaman boşlugumda izledim güzel filmiş tavsiye ederimm

29-05-2018
Adalettin Alanalp

feo kardeşim parçayı kahtalı mıçe söylüyor

30-05-2018
Çiner Diriker

filmi izleyipte etkilenmemek mümkün değil çok güzel bir flim olmuş tavsiye ederim izlemieyi düşünenenlere…

04-06-2018
Gassan Nurittin

ANLAMSIZ

07-06-2018
Baştürk Dayar

Film pek güzel değil ama Bu arada Siteyi Devr Alan Yeni Sahibine hayırlı olması dilekleriyle

08-06-2018
Gökçil Ejder

Harika bir filim kesinlikle izleyin..

09-06-2018
Çinar Hacibey

su jonny deep in tek korku filmi bu baska yok

10-06-2018
Safi Uçbay

cooook guzel bir ask filmi. ben cooook beyendim. herkese tavsiye ederim. bakmasina deyer.

11-06-2018
Evrensel Müstenir

yaa ben bi şey duyum artık EDWARD BU FİLMDE OYNAMIYACAKMIŞ doğru mu arkadaşım bi dergide görmüş lütfen bi bildiği olan biş şey yazsıııııın:(((

13-06-2018
Salli Açıker

mükemmelllll

14-06-2018
Miraç Ongan

super

15-06-2018
Sergin Ünver

süper .d

19-06-2018
Sevdakar Zülkar

bilgin kardeş emeğine sağlık ,ayrıca filmi izlemek isteyipte kararsız kalan arkadaşlarımada bir kaç küçük tüyo ,film kesinlikle mükemme 1 dk sını bile sıkılmadan izleyebilirsiniz ,dostluk=emek ,izlerseniz anlarsınız….

20-06-2018
Alpayer Baydoğan

bilgin kardeş partlı sistemden çok memnunduk lütfen partlı sisteme döner misin

23-06-2018
Akburak Aydıntuğ

film süper izlemeğe değer

24-06-2018
İllettin Mursel

evet amerika bir katildir ama bu filmden şunu öğrendik bir şehit için tüm ülke yas tutuyor bizde ise şehit veriyoruz 2 gün sonra hiç birşey olmamış gibi devam ediyoruz bu adamlar ülkesi için ölenlere değer veriyor bizim başbakan değer vermiyor millet niye versin!

27-06-2018
Adahan Alakurt

bu filmi hiç beğenmedim 50 dk izledim boşa gitti zaman israfı

28-06-2018
Işıtan Öncübay

bu filme nasil kotu dersiniz,aklim almiyor… cok ama coook guzeldi :’)

29-06-2018
Okyan Sıylıhan

milo dan çok olacak gremlinler gibi film yapacan

30-06-2018
Çetinsoy Devrim

izlenilebilir güzel bir film 10/7

01-07-2018
Tuvana Yalman

Harikaydı izlerken ağladım işte benim adamım Shah Rukh Khan ım Happy New Year filmini de tavsiye ederim.

03-07-2018
Fikri Kâni

Arkadaşlar bu filmi ben bu zamana kadar neden izlememişim kendime izledgmde kızdım yasaklamış bi film ama olağanüstü izlemenizi tavsiye ederim..

04-07-2018
Sunel Yetik

hayaller uğuruna savaşmak ancak bu kadar güzel anlatılır.

07-07-2018
Mefarettin Över

güzel

08-07-2018
Yuluğ Tözüm

süper film oyuncuLuk gorun izleyin

09-07-2018
Altınöz Aydolun

illiminatinin reklamını yapan bir flim yahudi masonluğunun ve syonistlerin aşağılık filmi ALLAH müslümanları korusun ve yüceltsin böle mitojilerle insaoğlunn kanına girmeye çalışyolar bunun gösterime girmemesi gerekir düşüncesindeyim flmin başından sonuna kadar illüminatinin karakterleri var…

11-07-2018
Aytış Çağlı

filmi altyazılı izledim. onda ses problemi yok. zaten dublaj bozuyor filmin havasını. hep altyazılı izlerim

14-07-2018
Bintuğ Gencel

iyiydi

15-07-2018
Onuğ Örün

bana göre film harika bi lucid filmi yiğit arkadaşım bu filmde olanları lucid ile başarabilirsin biraz astral ve lusid rüya ile ilgili araştırma yap eminim bilen vardır burada

16-07-2018
Alpar Atılgan

çok güzell bi film

17-07-2018
Serdarbey Akarsu

film 1.30 dakika başlıyor ve bitene kadar aksiyon..çişinizi yapmağa fırsat yok güzel..izlenmeli..

18-07-2018
Gürkan Karacı

öncelikle kimseyi yargılamıyoruz tabi ki ama ; bu tarz olayları normalmiş gibi empoze etmeyi de dogru bulmuyorum
film işleyiş olarak kotu cocuklarımız bunları izleyip aa bu normal deyip sempati duyabilir diyerekten ..

20-07-2018
Akarçay Akarçay

bu aralar
seyretiğim ilginç ve güzel filmlerden biriydi.

21-07-2018
Çoğahan Erşan

zaman kaybı arkadaşlar bana güvenin

22-07-2018

En çok izlenenler

Eşzamanlı – Synchronicity 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Gizem

Korku Burnu – Cape Fear 1991 Turkce Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Gerilim

Tehlikeli İlişki – A Dangerous Method 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Gerilim

Peşimdeki Şeytan – It Follows 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Korku

Gerilim kategorisinde son eklenenler