Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Olcay Siraç

ya artık gına geldi . film fantastik film adam aşk filmi seviyor. bu filmi izleiyip güzel değil adam havada uçuyor vb şeyler yazıyor. herkes sevdiği türü izleyip yorum yapsın. adam macera seviyor. korku filmi izleyip iğrençti her yer kan dolu diyor. yoruma bakıp film izleyemiyoruz yahu. bilgin bu işe bir el at. baş sayfaya not mu düşersin ? lütfen herkes sevdiği tarz film izlesin sevmediği tarz izlese bile bari yorum yapmasın . !

03-04-2018
Uzay Zaik

Bir film ancak bu kadar güzel anlatabilirdi…son aylarda izlediğim en güzel filmdi.

06-04-2018
Şehim Şehim

mükemmel

07-04-2018
Akyüz Bozkara

Bigmouth strikes again, There is a light that never goes out… başka?… başka tek bir güzel şarkısı bile olmayan, iyi bir gitaristi olan ama dünyanın en sahtekar herifinin sipastik tavırlarıyla vokal yaptığı,üstüne bırak film yapmayı konuşmanın bile gereksiz olduğu Dünya’nın en boş grubudur The Smiths.Film de aşırı b.ktan zaten..

10-04-2018
Çelikkaya Haktan

Değişik.

16-04-2018
Sücaattin Abidin

Animesi kadar iyi olmamış nedense.Acaba anime izlediğim için mi japonların konuşmaları bu kadar saçma geliyor

18-04-2018
Ardil Ebuzer

ya film güzel….. gayet iyi ama yine sonu saçma o0lmuş bütün ailenin kökünü kuruttulAR ama en sonunda yine bıçak çıktı olmaz ki ?

25-04-2018
Mücahit Oyhan

Bence gayet eğlenceliydi.

01-05-2018
Vafi Tekebey

zaman kaybı..

05-05-2018
Demirtay Kayyum

FİLMİ TİYATRO SALONUNDA VE ORMANDA ÇEKMİŞLER HER HALDE .
VASAT.

06-05-2018
Nevaf Seral

Cox xosuma geldi

09-05-2018
Uçarer Tuğcu

harika fevkulade muthiş

10-05-2018
Turabi Aksın

cok güzel

11-05-2018
Jacub Sefkan

bazı arkadaşlar 0-15 yaş arası demişler saçmalamayın süper bir film ve çok iyi beğenmeyenler hayatlarında bir daha film izlemesinler kendilerini en yakın camdan aşağı atsınlar

14-05-2018
Taydaş Ulusan

Arkadaşlar hiç kimse tatlı canını sıkmasın

15-05-2018
Koryay Paki

Gercekten Süper Bir fiLm oLmuşş ..

18-05-2018
Şuayip Abdüssettar

Yorumlara güvenerek izledim fakat Ghajini, My name is Khan, 3 idiots vs. kadar başarılı bulamadım fakat yine de birçok filmden güzeldi 7/10 bence..

22-05-2018
Şayip Yamin

bızım burda olmamızı sağlayan ataturktur

23-05-2018
Oğulbalı Pakkan

çok güzel bayıldım

25-05-2018
Felemez Karol

çok harika bir film. çok duygulu. berlinin bu hale geldiğini bilmiyordum.filmi izlerken o insanların başına gelen benim başıma gelse ne yapardım diye düşündüm. ben olsam öleceğimi bildiğim halde son nefesime kadar savaşırdım.

26-05-2018
Hayrani Kasım

guzel bır film …tavsiye ederim…9 numara….

29-05-2018
Bener Güçyener

slm ıkı satlık fıl bır bucuk saatı hastanede odada bebekle gecıyor yanı bukadar dusuk butcede yapılan bır fılm olmus .tabı fılme duygusal acıdan bakılınca ınsanlara guzel fılm olarak gorunecekdır ..duygusal bır mılletız ama fılm bos zaman kaybı..bedavaya fılm ancak bole olur..

31-05-2018
Pektaş Abdüzzeki

Bilgin mobil uygulama mı hazırlanıyor :S

04-06-2018
Ahi Alpar

Bende çeviride birazcık sıkıntıların olduğunu düşünmekteyim ama olabilir böyle şeyler. Filme gelince de ne beğendim ne beğenmedim vakit öyle dümdüz aktı gitti

05-06-2018
Uçantürk Bulgu

ilk defa bir filmde agladım son kısımlarında

08-06-2018
Alpcan Durali

film güzel demek yerinde tabir değil o kadar tezat şey var ki mesela uzay çağındayız ama okul otobüsü 1960 model klasik sarı yada profosör 7000 gündür uyuyor ama uyanınca tüm teknolojiye hakim oluyor bide subliminal mesaj nedir diye merak edenlere; amerikanın tüm insanlık için uğraştığını kendini feda ettiğini süper güç olduğunu her zorluğun altından kalkabileceğini sen hangi ırk hangi ülkeden olursan ol ama hep yanında ol çünkü onlar insanlığın kurtarıcısı… ( mesajını güzel vermişler )

10-06-2018
Müstecap Samet

helal yaa bende bunu bekliyodum ne zmandır

11-06-2018
İdan Münacettin

korkmak ıcın degılde gulmek ıcın ıdeal bır fılm olmuss tesekkurler …

15-06-2018
Abdulbakir Beran

gerçekten yorumlara aldandım yanii.. binpişmanımm saçma sapan bi film zamanıma yazık oldu

16-06-2018
Ünlem Özsu

Sadece nostalji amacıyla izlenir. Büyük beklentiniz olmasın

18-06-2018
Erol Közer

ben izlediğimde alt yazı değildi bence bidaha izleyin çünkü alt yazı değil

20-06-2018
Ur Atile

Vampir filmlerini sevenler için değişik gelebilir.Saygılar

21-06-2018
Bulak Eryılmaz

Farklı Anlamlı Ve Cok Güzeldi

23-06-2018
Emsal Güman

gerçekten güzel filmiş izlemeden geçme derim :=)

27-06-2018
Bitek Tonguç

iyılmaz sana bir çift lafım var sen bu filmli yapandan daha mı iyi bilicen konuyu nerde geçtiğini nasıl olduğunu çok bilmişlik yapıyorsun ama hiç bir şey bilmiyorsun eğer biraz akıllı biyirsen yazdıklarını tekrar gözden geçirir sen film seyfetmeyi bilmiyorsun gelmişsin yorum yapıyorsun şu an senin dediklerinin ne kadar saçma olduğunu açıklardım ve sen o yazıları kendinin yazdığına bile inamazsın ama bir 20 satır tutucağı için lüzüm duymuyorum . Bu filmi izlemeyi düşüneneler kesinlikle izlesinler seyretmekten çok dinlemeyi öneririm iyılmaz gibi başka tarafınızdan anlarsınız yoksa
iyılmaz bilimsel konuşmaya çalışmıssın ama hiç birşeyi filmde tam anlıyamamışsın…

29-06-2018
Ilgazer Mühürdar

İzledikten sonra Niki Lauda’ya baktım, duruş, tavır, mimik Daniel Bruhl aksi gibi. Oyunculuk olarak da çok tatmin edici bir filmdi. Paylaşım için teşekkürler.

30-06-2018
Barlık Ertunca

ürperdim resmen kesinlikle izlemelisiniz

01-07-2018
Gökbaran İltay

ben daha yeni izliyorum

05-07-2018
Çığal Hamaset

mukkemell bi film arkdaslar şiddetle izlemenızı tavsıye ederım !!

06-07-2018
Öndünç Ildız

evet güzel bir film kesinlikle izleyin…..
emeğine sağlık admin..

07-07-2018
İlten Mürteza

böyle filmleri koymayın çok basit duruyor saçmalık sonuna kadar özenle izledim pişmanım

08-07-2018
Kayansel Orguntay

gerçekten süper bir film .duygusal komedi olarak izleyebileceginiz bir film olmuş..

09-07-2018
Uldız Tekil

güzel bir film izleyin derim

13-07-2018
Taumani Akkaş

yonetmen ..oyuncular dekor ve cinematography olaganustu gercek bir sinema sanatı..

16-07-2018
Kayagün Kayagün

Film boyunca olimpiyat açılışında selamlaştığı çekikgözlü Ama öyle bir mucize olmadı.Film yinede güzeldi paylaşım için tşkler.

20-07-2018
Seçmeer Mehdi

abdulkadir abi sana arman olsun bu film

22-07-2018
Tokuş Alaeddin

Nasıl bayıcı bir filmdi anlatamam..

25-07-2018
Bilgütay Çalapöver

arkadaşlar bana korku filmleri önerebilirmisiniz ama güzel olanları bir kaçtane önerin ama ben izlerim

26-07-2018
Gökbey Çevik

İzlediğim iyi filmlerden.

27-07-2018
Çakırbey Güman

Gök yeleli bozkurt Türk mitolojilerinden biridir. Atalarımız soyunun kurtlardan türediğine inanmıştır.

29-07-2018
Bozerk Özdeş

Film izlenir güzeldi ama süper diyemem 10/6-7

30-07-2018
Behmen Eldemir

Olağanüstü süper! Filmdeki yorumlar tam benim düşüncemin aynısı. Dünya’daki tüm insanlarımızın bu filmden ders almasını çok çok istiyorum. Muhakkak izleyin!

01-08-2018
Taflan Taflan

baya güzeldi teşekkürler

02-08-2018
Müjdat Müjdat

sürükleyici, güzel bir film

03-08-2018
Dirisoy Günver

Jon Snow Değilmi O

05-08-2018
Ülgener Özoğul

bilgin yorumlarım neden eklenmiyor ? bir hatamı yapıyorum anlamadım kaçıncı defa böyle oluyor yorumlarım eklenmiyor

09-08-2018
Behçet Tekbey

arkadaşlar sakın izlemeyin amacı olan,sonu olmayan sonucu olmayan, mesaj içeren ama mesajı aktaramayan saçma sapan bir film

12-08-2018
Urhan Yurdal

düşük bütçeli, 5-10 kişiyle ucuza çekilmiş uyduruk bir film, yeni evli bir çiftin balayına çıktıklarında,gittikleri adanın mafyasıyla bir kemik iliği yüzünden başlarına gelen saçma sapan olaylar zincirini anlatan,kocasını arayan azgın bir kadının hikayesi…

13-08-2018
Sertaç Tunçhan

tek kelime ile olağanüstü, muhteşem, kusursuz bir senaryo bir okadarda harika bi oyunculuk dersi olmuş mutlaka izlenmeli bütün oscarları almalı

14-08-2018
Karakaya Maksur

insan ilişkilerinde Empati kurmanın gerekliliği ve önemini anlatan , izlerken sıkmayan 9 sene önce çevrilmiş amerikan ergen filmlerinden başka bir tanesi. vakit geçirmek için uygun yer yer 3 4 tane komik sahnesi olan bir film. çok da fazla birşey beklemeyin. en çok film bittikten sonraki nokta sahnesine güldüm.

15-08-2018
Ökte Temirkut

MÜKEMMEL

17-08-2018
Tayhan Gülbeyi

Kesinlikle zaman kaybı değil güzel bir film izlenilir.Tşkler Bilgin

22-08-2018
Emcet Kızıldemir

ya şu filme kötü diyen var hatta çok kötü diyen var.süper ötesi bi film senaryosu 5 gencin kampa çıktıkları sırada katilin hepsini öldürmesi bitanesininde kurtulması olsaydı beğenirlerdi herhalde farklı bi katil farklı senaryo müştih oyunculuk.

24-08-2018
Dölensoy Hüseyin

bilgin kardes sanada helal olsun adamın dıbısin böyle fılm bul bu sıte hıc kapanmaz

26-08-2018
Burhan Daim

arkadaşlar çok müthiş bir film tavsiye ederim gerilim müthiş süper bugüne kadar izlediğin en iyi uzaylı filmi 10/10

31-08-2018
Kudretullah Okal

Degerli Site Takipcileri

01-09-2018
Tevhit Ilgın

Oldukça güzel bir filmdi herkesin her yaşta izleyebileceği bir film

02-09-2018
Üleş Öğün

Avengers ile kıyaslayıp durmayın Justice League’i. Ortada çakma yada rakiplik bir durum varsa da bilmeden atıp tutmayalım; DC Comics’in temelleri Marvel’dan önceye dayanır ve Marvel’daki bir çok karakter DC Comics’ten tam olarak alıntı olmasa bile çok büyük benzerlik gösterir. İstisnasız benzerlik olan iki karakterin daha önce çıkanı DC’dendir,Marvel daha sonra kendince uyarlamıştır.Tabi ki Marvel’ın da kendi öz karakterleri var. üç beş film izleyip burda atıp tutmayın

04-09-2018
Hürol Ati

süper bir film :)))))))

05-09-2018
Günay Korhan

gerçektende oskarlıkmış neden imbd puanı düşük ?
ben olsam 1.1 verirdim iğrençt ve berbattı :))

06-09-2018
Gökçebalan İmat

yılan gibi film valla akışına bırakkkkk :))

08-09-2018
Samim Tayhan

süper yha devamını ve 2 2.5 3 de war koyarmısın admin

09-09-2018
Mucahit Saadin

bilgin tşkler eline saglık.

13-09-2018
Suat Uçma

güzeldir:)

14-09-2018
Örfi Abdulbari

Saçma sapan birşey ya o hindi evrim geçirdi ya gülmekten öldüm

17-09-2018
Nusur Şeyhmuz

mene gore eladir

18-09-2018
Koral Özsan

abi çok iyi yaa

19-09-2018
Beybars Çağla

bu filmin 5 i 14 eylül 2012 de çıkacakmış

20-09-2018
Beşarettin Edgüalp

guzel bır fılm ızleyın acıklı bıraz

24-09-2018
Fahrettin Hezarfen

çok güzeldi, tavsiye ederim

26-09-2018
Öktener Temizol

Kurgucu kişiler için izlenmeye değer bir film. verilmek istenen mesaj insanların yanlızlıktan başvurduğu farklı yollar sonucu can sıkıntısı oluşturacak şeylerdir insanlar bundan ders çıkarmalı ve günümüzde sosyalleşmeyi aktif hale getirmelidir

30-09-2018
Ferzender Nervis

Bu filmi hiç çekmeseler daha iyiydi . Esas hikayenin içine etmiş bunun devam serisini getirmeye kalkarlarsa ortaya nasıl felaket bir şey çıkacak tahmin edemiyorum.

01-10-2018
Aybay Baykutay

guzel bı fılmdı 3.2 cok dusuk bır puan en azından 6.0 hakkedıyo surukleyıcı gızem dolu bı fılm fılmın sonunu merak edıyorsun acaba bıraz sonra ne olcak dıyerek ızlıyorsun ..

04-10-2018
Hazim Mikolaj

@CGKN Yorum silindi uyarı için teşekkürler.

05-10-2018
Koşuktekin Selvi

10 film

06-10-2018
Bukay Çulpan

hayatım boyunca izlediğim en güzel ve en etkileyici filmlerden biriydi. teşekkürler

07-10-2018
Mungan Mungan

Bence çok güzel bir capoeira filmi

09-10-2018
Adamış Aşan

mutlaka izleyn

11-10-2018
Zuhat Alpyürük

Emeğinize sağlık.
Teşekkürler

12-10-2018
Bala Bolcan

insanın hayatını etkilicek bir film çok iyi

13-10-2018
Arinç Efkan

süpermiiş tşlerrrr

14-10-2018
Tacim Behçet

BİLGİN KARDEŞ SİYAH İSMLİ (BLACK) İSMLİ BİR HİNT FİLMİ VAR İMD 10/10 HİNT FİLMİ BELKİ DE GELMİŞ GEÇMİŞ EN GÜZEL FİLM DİR LÜTFEN HERKES İZLESİN RİCA EDİYORUM İZLEMEK HERKESE NASİP OLMAZ.

15-10-2018
Taybars Yetişal

Çok süper bir filmdi ellerinize sağlık

18-10-2018
Dolunay Girayalp

admin eline saglık çok teşekürederim,

19-10-2018
Müjdat Saltuk

film beni şaşırtmadı. diğer seriler gibi bud MÜTHİŞ di.. şiddetle tavsiye olunur. eline sağlık bay bilgin.. SAKIN ÖLME LAAA. teksin bide

22-10-2018
Karacı Mahfi

Fil güzeldi, emeğinize sağlık.
Yanlız şu reklama takıldım…
“İNGİLİZCE KONŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE GEREK YOK! NASIL MI? TIKLAYIN!”

24-10-2018
Tevekkül Abdurha

Adamsın bilgin

26-10-2018
Angış Bertan

muhteşemmiş ya la

29-10-2018
Özil Beykut

gerçekten harika bir film ikincisini sabırsızlıkla bekliyorum. izlemeyenler için söylüyorum kesinlikle kaçırılmıcak bır fılm

30-10-2018
Orkun Abtullah

Ağlamak garantili çok güzel ………………..

31-10-2018
Esentimur Yenisu

Film gayet başarılı olmuş admın sağol Devamı olurmu bılmem olursa iyi olur kesınlıkle izlemelısınız

02-11-2018
Seylân Verim

Cok Guzel 1Film

06-11-2018
Denktaş Feruzat

çook güzel bir film hatta 2 kere izledim 2’sini de bayıla bayıla izledim tek kelimeyle harikaaaa herkeze öneririm özelliklede vampirleri sevenlere eğer vampirleri sevenler bunu izlerlerse bunu da severler ben de vampirleri sevdiğim için bu filmide çok sevdim

10-11-2018
Medih Eryetiş

malesef izlemeden yorum yapıyorum özr ancak yahudileri masum ve madur gösteren filmleri ön plana çıkarmak bi yerde onalrın dünyadaki üstün ırk kurma projelerine destektir unutmayın hitler de dahil yahudi olduğu halde (söylenti) 1 tek yahudi dahi bıraksam bana çok küfredeceksiniz demiştir bunu filistin bunu suriye bunu hatta hatta türkiyede kanıtlamıştır malumunu bop adı altında harran ovasının çoğunu satın aldıkları gibi doğumlarını özellikle orada yapmaktadırlar ne diim seyretmemek en iyisi kendi adıma protesto

11-11-2018
Andelip Berksal

konusu güzel, fakat efektler savaş sahneleri dandik. duygusal güzel bir film.

13-11-2018
Mesüt Rayat

harika bir filmdi bu siteyi cok sevıyorum takılmadan direk izleyebiliyorum butun fılmlerı tşkrler admin film fenaydıı

14-11-2018
Veyis Yurt

bu film insana gerçekten bu filmin en güzel oyuncusu aamir khanı sevdiriyor bu filmde aamir khan kendini süper bir şekilde yansıtmış bence bu film biraz kötü bitti ama olsun yinede çok güzeldi kör bir kızın duygularıyla oynamak ta biraz insanlığa uymaz bence filmin en güzel yeri burasıydı aamir khan bu duyguyu hissetirdi gerçek aşkı belki çoğu gözü açtı aamir khan bence oyunculuğun hakkını vermiş ayrıca bu filmi izlememin arayıcılığı olan bu siteye çok teşşekkür ediyorum.

18-11-2018
Arısan Boğatekin

bu ne arkadaş ya bütün güzel filmlerin hepsi demi altyazılı olur biraz da tr dublaj yeni filmlerden koyarsan benim gibileride sevindirirsin bilgin kardeşim..

24-11-2018
Özgeer Olgun

işinin hakkını veren bir site, süpersiniz..

25-11-2018
Önad Taykut

bune ya saçma.para harcamışlar birde buna.iğrenç

27-11-2018
Tümkurt Atanail

ADMİN FİLMİN ORIGINAL ÇEKİMİNİ YÜKLEDİGN ZMAN HABER VERİRİSN SEVİNİRM KOLAY GELSN :d

29-11-2018
Çekim Topdemir

film bittikten sonra gerçek hayattaki drbennet omalu ya bakan bir ben değilimdir herhalde film tek kelime ile muhteşem emeği geçen herkese teşekkürler….

02-12-2018
Elbek Çeltik

admin sen harikasın………

03-12-2018
Yaşam Vecdet

Tamam gördüm Bilgin teşekkür ederim ellerinize sağlık. Hassasiyetiniz nedeniylede teşekkür ederim.

04-12-2018
Akyiğit Artunç

İkinci dünya savaşı hakkında belgesel lütfen. Benim ilgi alanım. Özellikle Nürenberg mahkemeleri ile ilgili olan. İstek kabul etmediğini biliyorum ama şansımı deneyeyim dedim. Kolay gelsin.

06-12-2018
Ançıbay Aypar

cok şeker bır fılm..

12-12-2018
Akdur Anıl

çok güzel bir flim…:)

13-12-2018
Emcet Ertüre

gercekden süper film olmus helal olsun .. siteninde emegine saglik tskler…

14-12-2018
Tongal Vaiz

surukleyıcı guzel bır fılm..izlenir

15-12-2018
Mecittin Öründü

izlediğimiz en süper filmdi kuzenimle bayıldık

19-12-2018
Zeyyad Akarçay

Film çok güzeldi. Sıkılmadan izledim.

20-12-2018
Teke Zülküf

yaa bu film mühtiş ..kötü diyen arkadaşlar görme engelli yada filmin oyuncuları ile kötü anıları var

22-12-2018
Samed Açıl

Güzeldi

26-12-2018
Suleyman Akgöze

hem güldüm ağladım

27-12-2018
Biltaş Erakıncı

Yorumlara dayanarak izliyorum hadi bakalım

28-12-2018
Muhammet Oray

çok rica edeceğim düblajın zaman ayarını düzeltirseniz çok sevinirim;şimdiden çok teşekkürler

30-12-2018
Hicret Sonuç

muhtesem tesekkürler admin

04-01-2019
Berran Çağbay

bana bu hali yetti ama çok daha iyi bi film çıkabilirdi.

06-01-2019
Şamil Tekant

Ben Bu Filmi daha önce İzlemiştim Yorumumu yapıyım Güzel bir film izlemeye değer
Bilgin kardeşim emeğine sağlık

08-01-2019
Oskan Sala

fena değil eline sağlık yinede

10-01-2019
Memun Sevik

Harika aksiyonlar. Kötünün ölümü biraz kolay oldu. Daha süslenebilirdi.

11-01-2019
Erginalp Kaptan

10 numara

17-01-2019
Battal Canel

sonu berbat bitiyor. fena değil izlenir.

20-01-2019
Ertural İmrana

arkadaslar cope atıcak 2 saatiniz olsa bile bu filmi izlemeye degmez haberınız olsun

20-01-2019
Nurdağ Özkınal

Sonu Çok Basit bitti

23-01-2019
Halife Karaer

ellerine sağlık

24-01-2019
Baldemir Boransü

27-01-2019
Kargı Omurca

Film olarak aldığı puanı hak etmiyor.Doğal ilaç ve sentetik sektörün çekişmesi,günümüz dünyasında çok önemli.Sentetik ilaç firmalarının entrikaları daha iyi verilebilseydi, iyi bir film olabilirdi. Eş cinsellerin kahraman yapıldığı filimlerin neden prim yaptığını bir türlü anlayamadım.

29-01-2019
Hayrullah Katıhan

hadi ben sırf evde tembellik yapmak için izin almış birsürü boş vakti olan biri olarak zamanımı harcdımda bu filmi ortaya çıkarmak için vakit emek para harcayanların ne çok boş vakti ve işe yaramayan parası varmış saçmasalak bir film…..

30-01-2019
Tabgaç Akşit

çok güzel filmdir. izleyeyim mi izlemeyeyim mi diye düşünen varsa, hiç düşünmesin izlesin. kurgu, oyunculuk, konu her şey çok güzel. oyuncular zaten kaliteli. hikâyeyse, bildiğimiz bir hikâye. ama bambaşka bir açıdan. çok severim bu filmi, kesin izleyin.

31-01-2019
Argu Ayyarkın

Tom hanks… bu adam varsa oldugu film izlenmez mi ?
biraz karışık ancak 2. kere herşey net olarak anlasılıyo 6 hikaye mükemmel bir aktör mükemmel bir kitap. iyi seyirler..

01-02-2019
Çanga Erbay

harika elinize sağlık

07-02-2019
Reşik Ürgün

türkçe dublajı yokmu .s

11-02-2019
Tekinhan Yurtsal

süper…

12-02-2019
Hamis Okuyan

süpermiş bee

16-02-2019
Samih Şahinbay

kaçırmayın kesin izlemelisiniz

18-02-2019
Uzman Zakir

güzel film

21-02-2019
Mağrur Rami

basit bir film.aldığı düşük puanı hakkediyor.
size de yorum beğendiremiyoruz!

21-02-2019
Özsözlü Ebu

Küçüklüğümden beri izliyorum çok güzel bir animasyon filmi herkese öneririm

24-02-2019
Sadulla Aktı

film çok güzel. bilgin çoook teşekkürler. Siten çook kaliteli ve güvenli, bütün filmleri sitenden izliyorum. Eleştirilere yorumlarına bakıyorum, mütevazi, alçak gönüllü, kırmadan saygılı bir şekilde cevaplar veriyorsun. sırf ego tatmin etmek için yazan tiplere bile zaman ayırıp açıklama yapıyorsun, seni taktir ediyor ve tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

26-02-2019
Neçir Selehattin

harika bir film. hem küçüklere hem büyüklere:)
Bilgin, bu gece kızımla Koro adlı filmi izledik. Youtube da bile tamamı var.
Sitende olması gereken kaliteli bir film. Sitene/sitemize yakışır.
Kolay gelsin.
Filmifullizle.com u izlemeye devam

02-03-2019
Abdürrahman Andıç

Sinemada izlemiştim. Çok etkilendim. Gayet başarılı bir film. Aşırı aksiyoncular izlemesin. Düşünmeden izlesin diğerleri konu çok güzel.

05-03-2019
Erenuluğ İltekin

sarı saclı adam thordakı adama dımı ?

05-03-2019
Dik Efser

oyunbozan ralph gercekten cok guzel bır fılm.günümüzün en şirin canavarı olan kapitalizmi karşı konulalamaz devrimci ruhunu işçi ve emekçi hareketlerini bastırdığını sergileyen güzel bir fim…

06-03-2019
Bayhan Cansen

2 Si varmı G-Forcenin ?

07-03-2019
Nurbolat Sevban

Harika…

10-03-2019
Tulum Bakiş

kesinlikle zaman kaybı .

11-03-2019
Ongan Sönmezay

çok güzel muhtesem bayıldım ya arkadasım =)

14-03-2019
Ercüment Kudret

şiddetle tavsiye ederim.bitmesini istemedim filmi seyrederken..teşekkürler bilgin.

15-03-2019
Öğüş Ötün

Zaman kaybı kesinlikle. . Bir kız kafayı yemiş ve olayla alakalisi olan olmayan herkesi öldürüyor. . Anlamsız bir film. Kurgusu vasat.

18-03-2019
Tağalp Tolonay

harikaaaa… eğer birini sevdiyseniz izlemenizi şiddetle tavsiye ederim..

22-03-2019
Kanpulat Köktay

gercekten çok guzel 10 üzerinden 10 herkese tavsiye ediyorum

25-03-2019
Konrat Nursal

eşcinsellıgı normal birşeymiş gibi gosteren bi film.ve bence kesinlikle igrenç.aile ortamında kesinlikle acmayınız.

26-03-2019
Gökçin Eriker

adamsın bilgin 10 numara film.

31-03-2019
Göğüş Besdemin

tarih okumayanlar yanlış yorumlar yapıyorlar bu insanlar durduk yeremi terörist oldular sizin tabirinizle müslimanlar zulüm gördüler katledildiler görünen sadece müslimanların yaptıkları. siyasi çıkarlar doğal zenginlikler sömürgeci zihniyeti belli bir müsliman kesimini bu yola itti. elbetteki tasfip etmiyorum ama lütfen birşeyler söylerken nedenlerini araştırıpta konuşalım. herkeze saygılar

01-04-2019
Selekman Tanağar

Bu adamada hep manken mi denk geliyor arkadas :d

06-04-2019
Saldam Şad

ne filmdi bee

08-04-2019
Nebahattin Özayhan

Yemin ederim hayatımda izledigim en kötü 5 film arasına girer. TAMAMEN ZAMAN KAYBI. HAYATINIZDAN 1.5 SAAT ÇALINSIN İSTEMİYORSANIZ İZLEMEYİN.

13-04-2019
Akbudun Aydınel

müthiş emegi olanların ellerine saglık devamını bekliyoruz EMEGE SAYGII.

14-04-2019
Arkin Hozan

Bu filme saygı duyulmali Cidden. Bu filme Zaman kaybı diyenler niye sonuna kadar izlediniz o zaman ?

19-04-2019
Muktedir Esenkul

güzel etkileyici bir filmdi..

23-04-2019
Sanak Unan

film acısından ıyı amacı farklı sadece baya uydurmuslar ama emege saygı tabı

24-04-2019
Başman Danişment

Bilgin adamsın … Bu arada filme gelince ilkini sinemada izlemiştim 2.sinin çıktığından bi habermişim. Keşke haberim olsaydı da sezarın hakkını sezara verebilseydim… Bu arada bilgin hayatımda hergün Beşiktaştan başka bi şey takip etmezdim bi de bu siteyi çıkardın başıma hayırlısı

26-04-2019
Olca Sipahi

Ben hayatımda bu kadar saçma sapan bir senaryo görmedim. İnsan bu derecede kafasından senaryo yazabilir.. ALLAH Azze ve Celle bunun yapımcılarına, insanlara HZ.NUH aleyhisselam’ı yanlış tanıtanlara lanet etsin… Selam ve Dua ile..

29-04-2019
Ökten Temizer

aslında çok karışık. Ne güzel ne kötü. Ama çok güzel inceden mesaj veren bir film zaman kaybı falan değil benim gibi müzik delisiyseniz tavsiye ederım

03-05-2019
Kösten Serener

İŞKENCE KONSUNDAN BAŞKA BİRŞEY YAPMIYORLAR
BİRDE ÇOK YAPMACIK

12-05-2019
Bürkan Dalkılıç

gercek bir film oyunculuk ve konu harika tesekkurler

13-05-2019
Secahat Tuğbay

helal bilgin allahtan siteye koymuşunda millet sinemaya gidip bunlara para kazandırmıycak

21-05-2019
Göğen Okseven

aksiyonu iyiydi ama vslerde sıkıntı vardı vision çok sönüktü adamı çok güçsüzleştirmişler tek başına captan amerika timini alırdı.

24-05-2019
Eliaçık Kadagan

Eşek kadar adam oldum ulan ben bile ağlayacaktım neredeyse, tek kelime ile ”muazzam” , izlemeyen varsa Amir Khan’ ın diğer filmlerini de muhakkak izlesin, adam yapmış abiii
(Filmi ekleyen bilgin’e de teşekkürler.)

25-05-2019
Özaltuğ Sarıalp

vasat bir film fazla bir beklentiniz olmasın

27-05-2019
Jan isimlert

cok iiiiii

29-05-2019
Alnıaçık Batucem

güzel film ama sonu bir yere bağlanmamıs

01-06-2019
Kasar Miranmir

hayatım boyunca unutmayacagım bir film:(

02-06-2019
Aran Beysan

ruhların kaçışı,komşum tottoro,yürüyen şato bu üç filmde de beni etkileyen müzik ve içerdiği duygular.Müzik öyle bir yerden geliyor ki insanın ağlayası geliyor. Miyazaki işte insanı nasıl ağlatacağını biliyor.Bu filme saçma ve çocuk işi diyen zihniyete tavsiyem siz film izlemeyin böle eserler tarihi eserler kadar değerlidir.

04-06-2019
Miraç Ongan

İnek şabandan sonra ensevdiğim film

12-06-2019
Pusat Abuşka

çok guzeldi keyifle izledim teşekkürler

15-06-2019
Atfi Batucem

film eh işte.seyircinin hayal gücüne bırakılmış birçok şey.ben diğer tarafı görürüm diye bekledim film bitti. :/

16-06-2019
Hicabi Azamettin

player çok güzel hızlı doluyor ve görüntü kalitesi çok iyi bencede bu player daimi olsun.

20-06-2019
Mükrimin Berho

bilgin filmlerini buyuk bır ilgiyle begenerek izliyorum.fakat sımdı yayında olan player dan hosnut degılım

21-06-2019
Sebati Tamaydın

Senaryosu Faces in the Crowd filminin senaryosuna benziyor Fena değil

26-06-2019
Ünlen Tuğrul

Bilim kurgu diye izlemiştim ancak tamamen müzikal bir film ve oldukca başarılı

03-07-2019
Torhan Vatan

şimdiden teşekkürler. iyi iş.

07-07-2019
Mohammad Tuğrulhan

çok tatlılar ya ikinci kez izledim :)))))

17-07-2019
Öztimur Fevvaz

Bu yorumu okuyorsan bu filmi izlemelisin yaratıcı bir Ütopya iyi bir kurgu hepsi gibi iyi oyuncular .

21-07-2019
Tamtürk Tuğsavaş

Harika Bir Filmdi cok Sürükleyici Asdfghhjkl

22-07-2019
Tanrıöver Yaltıray

Yine Amerikan donanması övülecek tabi filmi yapan onlar. Bu arada site için emeği geçen herkese teşekkürler.

26-07-2019
Güçlütürk Erdil

çocukların çok seveceği bir film pek büyüklere göre değil

27-07-2019
Şekip Ulum

filmde amaç neydi belli değil. izledim anladım ama tatmin etmidi. gidin eğlenceli şeyler izleyin bence

29-07-2019
Akar Hacibey

Will Smith oğlunu ön plana atmış bu filminde. Gelecek vadediyor. İzlenebilir. Ama bir “I am legend” değil. Sevgiler.

30-07-2019
Afak Alhan

film harika

31-07-2019
Çankaya Ercihan

Bence 3 tane sıkmalıydı kadına

02-08-2019
Sadat Uhut

süper muhteşem harulade komik,aksiyon,macera dersi halinden memnun olmalısın

03-08-2019
Cezmi Oktunç

iğrenç ilk bölümünde kapattım filmi

04-08-2019
Elbek Çelim

Fazla heyecanlı olmasa da güzel bir film. Bir Hıristiyan askerin de Kadir Gecesi’nde doğduğunu söyledi ya, işte orasını anlamış değilim.

06-08-2019
Güner Öneş

Mükemmel bi film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim en başlarda anlamayabilirsiniz fakat 20 dk sonra mükemmel bi hikaye olduğunu anlayacaksınız ..

07-08-2019
Argon Hizir

Film çok güzel…İzlediğim en güzel filmlerden biri…

08-08-2019
Aykutcan Ercet

saçmalık……………

09-08-2019
Günel Tepegöz

Tamam film saçma hiç komik bir yeride yok konu desen saçmalığın daniskası ne başı ne … xD var anlayan anladı. herşeye rağmen boş vaktinizde izleyebilirsiniz çünkü eminim herkez filmi tuhaf ve değişik bulucak. Tek söyliyeceğim filmin notu 10/5 DİPNOT:ÇOCUKLARINIZA İZLETMEYİN KANLI SAHNELER VE EROTİK SAHNE İÇERİYOR…

10-08-2019
Güntülü Abdulriza

Filme kötü diyenlere film kötü değil siz sevmemiş olabilirsiniz ama bu filme kötü deme yetkisini size vermiyor.Bilim Kurgu değişik film severler için kaçırılmaması gereken bir film .

12-08-2019
Mutlugün Abuzar

bilgin müthişsinn teşekkürler site süper

14-08-2019
Urartu Aktimur

SIKILMADAN İZLERSİNİZ… 10/7 SAOL BİLGİN

15-08-2019
İzettin Nafer

Film super ben hepsini izledim en guzeli bu idi umarim 4 de cikar insallah amma bu hepsinden cok guzel idi

16-08-2019
Öbek Ergenç

bn beğenmedim durmadan saçma sapan şarkılarla doldurmuşlar resmen . . .

17-08-2019
Görkel Öğe

Hala Amerika şöyle felan diyen insanlar var yav. Gerçeklerden alınmış bi film özellikle son bölümde malmıyım neyim ben bile duygulandım yahu. Çok süper filmm 10/10.

18-08-2019
Onatkan Tapgaç

simge sana katılmıyorum jack in ölmesi asıl filmie duyguyu yaşatan şeydir

23-08-2019
Okbay Tanır

yaa çok güzel ağlamak istiyorsanız izleyin benece sonlara doğru zaten tutamadım kendimi

27-08-2019
Hamet Mesdan

İzLenilmesi gerekecek bi flim muhteşem olmuş, flimin son sahneleri mükemmel teşekkürler

28-08-2019
Demirtuğ Göken

bu film insanları isyana teşvik ediyor. inancı zayıf olan,aykırı düşünme eğilimi olan zeki olduğunu iddia eden ama bir o kadar da aciz olduğunun farkında olmayanlar için iyi bir film olabilir belki. ama daha tuvalete gitmeden yaşayabileceğini iddia edip tuvaletsiz yaşayamayanlara sözüm. hayvanların bile yapmadığı homo eylemini biz insanlar yaparak onlardan daha aşağı varlık haline geldiğimizi kabullenmek istemeyenlere sözüm. en akıllımız einstein dı ama bütün varlıkları yok edecek buluşlara imza attı. demek ki akıllı olmak çözüm değil. sevgi, aşk muhabbet varsa,gerçek insanlık odur. gerisi boşş!

29-08-2019
Turatekin Yalgın

teşekkürler bilgin..

02-09-2019
Ökmener Temirkut

Blood denen malın önde gideni filmi niye anlatıyorsun. Mallık bile sana iltifat olur

03-09-2019
Zoral Gençtürk

@kaya Maddi destek yok dedim maddi destek almıyorum yazdım okursan sevinirim. Yani elden kimseden para talep etmiyorum anlamına gelir. Şunuda belirteyim geliri olduğu kadar gideri de var sitelerin heleki hitli bir site olunca masraflar çok daha fazla oluyor bunu nasıl değerlendirisiniz bilemem. Herkes işin kazancında ama giderleri hesap eden yada soran yok ironik bir durum.

04-09-2019
Cankaya Ferdal

Çok güzel bir film

05-09-2019
Devr˜m Hasanhilmi

yaaa gerçekten inanamıyorum çarşamba günü vizyona girdi ben dün sinemada izledim 3 günde koymanız büyük başarı destansı bir finalde harikaydı sonu çok duygsaldı…

08-09-2019
Camal Gülemir

Film baya iyi yahu

10-09-2019
Güldoğan Nurkan

Güzel.

12-09-2019
Abuzar Celaleddin

Boş bir film. Vakit kaybı. Jony Deep bile kurtaramıyor.

13-09-2019
Vargin Akyüz

Bilgin kardeş mahsuru yoksa dün ki James Bond Başka gün öl filmini koyarmısın…

15-09-2019
Acuner Asal

arkadaşlar öncelikle başrol oyuncusu filmin basında Müslüman olabilecek bi yere saldırıyor. ve lanetleniyor

15-09-2019
Göker Oktüremiş

ben bunun kadar iğrenç film izlemedim haytımda böyle saçma film görmedim

17-09-2019
Seçkin Meşhur

güzeldi film bende tavsiye ediyorumm

17-09-2019

En çok izlenenler

Ayıların Krallığı – Land of the Bears 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Belgesel

Belgesel kategorisinde son eklenenler