Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Türgün Daylan

SİTEYE YENİ ÜYE OLDUM SİTEDE İZLEMEDİĞİM FİLM YOK DENECEK KADAR AZ ÇOĞU KİŞİ FİLMİ İZLEMEDEN ÖNCE YORUMLARI OKUR VE KARARINI ONA GÖRE VERİRİ EĞER SİZDE BU ŞEKİLDE DÜŞÜNÜYORSANIZ HEMEN HEMEN HER FİLME YORUM YAZACAĞIM BENİ TAKİBE ALIN VE DAHA SONRA FİLMİ İZLEYİNİZ PİŞMAN OLMAZSINIZ

25-02-2018
Naki Örsay

Sinema okuyan biri, almış arkadaşını yanına, akıllı telefonu ile bitirme tezi için film çekmiş. Sanki, kısa filmi zamanı dolduralım diye zorlamışlar. Film kendini izletti mi? izletti. Küfrettirdi mi? ettirdi.

26-02-2018
Enmutlu Torel

kuzey guneyi takip eden arkadaslar bu filmde akillarda kalan sahnelerin benzerleriyle karsi karsiya gelip ayni tornadan gecmisceni dejavu yasayacaklar. takip eden biri olarak ben seyretmekten keyif aldim. tavsiye ederim begeniyi hak eden bir film.

28-02-2018
Mirza Onural

çok güzel bir film.teşekkür ederim

01-03-2018
Özdoğru Ezel

zamanla ilgili bütün filmler güzel
ama filmdeki son yazı camda dursaydı iyi olurdu

03-03-2018
Yurdaer Demirgüç

bilgin ? yanlış hatırlamıyorsam bu animasyon 12 kasım da vizyona girmişti bu ne hız yahu

04-03-2018
Ziyafer Akartuna

hehehe

05-03-2018
Ebuzer Tüncay

on numara bir film herkese tavsiye ederim

06-03-2018
Altınbay Baytal

izlenebilir 10/6

07-03-2018
Ragayip Akgüneş

GERÇEKTEN GÜZEL FİLMLER EKLİYORSUNUZ.SİTEDEKİ TÜM 2014 FİLMLERİNİ İZLEDİM BUNUDA YENİ EKLEDİNİZ

08-03-2018
Cangür Feramuz

Konu değişik evet. Kızın rahat tavırlarına şaşırdım ben. Öyle ki çok sıkıntılı anlarda ki rahatlığı mesela o anda olan olayları basitleştirmiş. Özellikle çan kulesinden sonraki tavırları….

09-03-2018
Çalım Erakıncı

Sitedeki Cogu Filmi izledim ama yorum yapma gereği duymadım ama bu fılm gercekten çok güzel 10/9 diyebilirm

10-03-2018
Aptullah Ebuakil

gizem gerilim vaad edileni veren bir film kaliteli kaçmaz

12-03-2018
Altuğ Ayhan

güzel film

15-03-2018
Barak Bozbağ

Allah beni bildiği gibi yapsın.Yorum yapmışlar okuyayım ona göre izleyeyim dedim.Filmin devamını bekliyoruz diye yorum yapanlar bile olduğunu gördüm.Seyretme gafletine düştüm , bin pişmanım.Ama yazdığım gibi yorum yazanlarda beyin olup olmadığını zeka seviyelerini bilemiyorsun o yüzden tamamen suç benim.Tabi eşşek değilsem asla yorum okuyarak bir filmin iyi veya kötü olduğuna artık karar vermem.Bu yaptığım hatadan dolayı zamanımı bu beş para etmez filme boşu boşuna harcadığım için de Allah affetsin beni….

16-03-2018
Abdülvahit Andak

@bilgin basarilarinin devamını dilerim. Filme gelicek okursak cidden sürükleyici bir film izlemenizi tavsiye ederim.

23-03-2018
Mertol Sezi

izlemek çookk keyifliydi

04-04-2018
Nadir Sanaç

ben beğenmedim.. değişik ama izlenilebilir değil

07-04-2018
Salif Vedad

adamların ne namuzsuzca yaşamları var … kim kime ne yapıo belli değil..

10-04-2018
Ereken İlergin

çok soğuk oynamışlar normalde böle bişi olsa insanların ödleri patlar korkudan ama bunlar çok rahatlar özellikle şu sunucu sanki hiçbişi olmamış gibi davranıyo ayrıca filmin konusuda basite kaçmış daha 5.parttayım bakalım bişi çıkcakmı

11-04-2018
Akbay Aycıl

filmin sonunda hıçkıra hıçra ağladım ..

12-04-2018
Baştuğ Dayanç

Böyle kaliteli bi film izlemedim arkadaşlar kaçırmayın

13-04-2018
Cenger Koçsoy

@sorgulanmazz kardeş filmi abdestsiz mi izledin? Onlar uzaylı değil melek idi. İnsan formundan çıktıklarında dikkat edersen kanatları belli oluyordu.

17-04-2018
Paşali Stefan

yani süper, tercih ederim ama çok kısa

22-04-2018
İlbars Nasir

sinema çekimi orjinalini bekliyorum inşallah bilgin

25-04-2018
Alaybey Aşkıner

film gercekten cok guzel.herkese ızlemesını tavsıye ederım.fılm hakkında kotu yorum yapan arkadaslara once musanın hayatını guzelce arastırmalarını tavsıye ederım.ıyı seyırler.

26-04-2018
Alten Aydınalp

sem ve arabası bumblebee <3<3

01-05-2018
Dilmaç Gaffar

izlerken sıkılmayacağınız pazar gündüz kuşağı filmi gibi…..:)

02-05-2018
Başbuğ Buyrukata

Harikaa bir film sıkılmadan izledim tavsiye ederimm kesinlikle

06-05-2018
Işıkalp Müstecap

birçok duyguyu ders alınacak şeyleri barındıran muhteşem bir yapıt en güzel filmler sıralamasında en iyisi olmayı hakkediyor…

08-05-2018
Çepni Yıldır

jokerin yapımı çok kötü ve iğrenç diğer joker karakterleri daha iyiydi

10-05-2018
Sülü Ayvas

film gerçekten cok etkileyici.. gerçek dostluk bu olmalı.. kesinlikle tavsiye ediyorum uzun zamandır izlediğim ve zamanın nasıl gectiğini anlamadığım etkileyici bir film . teşkkürler bilgiç emegine saglık. THE ARTIST filmini heyecanla bekliyorum. kolay gelsin.

12-05-2018
Sedrettin Yekcan

Öyle ahım şahım bir film değil ama izlettiriyor kendini. Çok aksiyon ya da gerilim beklemeyin. Biraz ağır ilerlesede merak ettiriyor.

13-05-2018
Eznur Nafii

çok duygusal bi film sevgilinizle kavgalıyken izlemeyin yumuusyosunuz :)) güzeldiii

16-05-2018
Yenal Erbilek

güzel filmmiş tavsiye ederim arkadaşlar

18-05-2018
Veysel Nuh

şükrü adamsın.

22-05-2018
Sargin Vezat

klasik bir hint filmi.biraz hind dansı.bol bol abartı.konu berbat.bayağı emek harcanmış belli ama orta derece bir hind filmi.

24-05-2018
Tunçkol Evren

aykiri ve sacma bi filmdi,hemde cok sacma

25-05-2018
Uğursel Kök

Ben şimdiden lichkingi merak etmeye başladım Nasıl uyarlıcaklar acaba

26-05-2018
Yücel Şengeldi

tutku tadında bi romantik komedi…mutlaka izleyin..çok beğeneceksiniz

27-05-2018
Tunga Bilmen

en sevdiğim site bu sebebi dürüst olması

29-05-2018
Güleğen Temizel

Bilgin ben telefondan izliyorum. Filmin kalitesini düşüremiyorum . Böyle olunca da film hep donuyor. Nasıl düşürebiliriz.

03-06-2018
Buminhan Dağdelen

bir düşünsenize hayalettiniz biri canlanıyor, ona siz yön veriyorsunuz .sonunda hersey gercek oluyor ve yaptınız hataları önceden biliyorsunuz .bu iki soru çıkartır herseyi bildiniz birseyi tekrardan yasamak, olasılıksız .diyer yandan insanı mutlu edecek hersey

04-06-2018
İzzettin Türkşen

Sürükleyici bir filmdi kesinlikle izlenebilinir

08-06-2018
Kırtekin Selekmen

1.part 15:45 deki tişörtte ne var? anlamadım açıklar mısın Ozan ??

10-06-2018
Durusel Ergi

Mükemmel bir film………

14-06-2018
Yeler Yeler

bilgn harikasın süper filmde artık fazla film güncellemiyorsun çıkan filmlerin yüzde 80 i türkçe alt yazı

16-06-2018
Erzade Hatem

Izlemeye deger bir film,, ve unutmayin yasanmis bir hayatin öyküsü bu!!!!

20-06-2018
Baykan Fırat

helal sana admin…

21-06-2018
Muslih Ürkün

Kesinlikle izlenmelli harikaa

22-06-2018
Alâmet Aslıbey

arkadaşlar bence player çok güzel kullanmasını bilene.. hoşuma gitti. filmi partın istediğin yerden çalıştırıyor. partın başından yüklemesine gerek yok. kaliteyi değiştirebiliyorsun köşesindeki 360 yazan yerden. birde anlam veremediğin filmi döndürmesi ne gereği var anlamadım ama hem kota sıkıntısı olan ve filmi partın başından doldurmadan istediğin yerden başlatabiliyorsun. ilk playere göre çok iyi. bence bilgin arkadaşımız bundan iyisini bulana kadar bu kalsın…

23-06-2018
Toktuğ Apdil

film hakkaten enteresan ilk 30 dk donuk geçti ama sonrası tamamen efsane. kesinlikle şiddetle hatta yüzde yüz tavsiye ediyorum izleyin ne yıldızlararası ne kingsman ne gravity hepsi hikaye

24-06-2018
Tuğsavaş Yağınalp

HARİKA BİR FİLM.KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM

28-06-2018
Şehâlem İlkim

gerçekten çok güzeldi izlemenizi taysiye ederim unutmayın herkesin biryetenegi vardır …….

30-06-2018
İleri Törel

hiç tavsiye etmem. bu kadar insanlığın aşağılandığı bir film seyretmedim.Eğer bu gerçek bir hikayeyse insandan aşağılık bir varlık yok.Buradaki zenciler de her şeyi kabüllenip sadece kendini düşünüyorlar veen sonunda da aynı şeyi kendileri de yaşıyor.

01-07-2018
Bilgetürk İldeniz

çok acıktım bari gidip kendime makarna yapim

03-07-2018
Muhyettin Şahhüseyin

çok güzel

04-07-2018
Ertepınar Ertepınar

Sonu mükemmeldi

08-07-2018
Gökçel Ediz

Gerçekten Güzel bir film herkeze tavsiye ederim gene mukkemmel bir baş yapıt olmuş Adminin eline sağlık

11-07-2018
Cihat Dumanbey

abi 10 numara film olmuş mukemel ötesi 1 de 2 işl 3 çıkar

15-07-2018
Karaalp Macit

bence çok güzel bir film tavsiye ederim 8/10

19-07-2018
Kinyas Nida

yunus kimsin abi sen, mubarek holywood gurusu, bi yerden ceviri yapip yazmiyorsun breh yani masallah film algina,

20-07-2018
Akmaç Arıkboğa

film iyi sıkmıyor ama sonu saçma

24-07-2018
Erce Özokçu

film izlemek isteyen arkadaşlara söylüyorum konusu berbet dublajı berbat ve sadece bendemi bilmem ama bazı partları izlenmiyor zaman kaybetmek istemeyenler kesinlikle izlemesinler.

25-07-2018
Sakman Süha

çok güzel film

26-07-2018
Eldem Erik

güzel filmdi..begendim..izleyin..tesekkürler

28-07-2018
Sükan Taştan

film cok guzel ama hayatımda seyrettıgım en guzel fılm ”CENNETİN 3 ADIM USTUNDE” dıye bı fılm onun turkçe dublajını koyarsanız sevınırım bu fılmın 2 sıde var sımdıden tesekkur ederım

30-07-2018
Sayınbey Toraman

film zaten efsane…

04-08-2018
Doğanşah Gençkal

tek kelimeyle mükemmel izleyyin pişman olmıycaksınız

10-08-2018
Özpala Talayer

Film Çok sağlam büyükler için 90lılar bilir bunu emeğe saygı 2.partda 24:50de çalan parçayı bulamadım

12-08-2018
Daver Faruk

@irem idare ederin biraz daha altında anlaşlım peki:D

19-08-2018
Gölgen Seyidhan

@evrim87 diğer playerde silindi açılıyor sorunsuz 4. part.

20-08-2018
Saltan Tayberk

zaman kaybı bence

27-08-2018
Savun Taçkın

Keşke sesle video görüntüsü aynı anda olsaymış daha bi şahane olmazmıydı hadi bunuda açıklayatın ateisler.

30-08-2018
Yarkin Aldoğan

gerçekten çok sıkıcı bir film izlemeyin sakın

31-08-2018
Paksan Selçukkan

acayip güzel

04-09-2018
Ağca Alkor

yetkin dikiciler babam ve oğlum dan sonra yine başarısını göstermiş.emegi gecenlere teşekkür ediyorum.

05-09-2018
Okbay Sevcan

bilgin kardeşim valla seviyorum seni

08-09-2018
Başat Burkay

Kesinlikle tavsiye film korkunç değil ama süper kurgusu var. O yüzden izlerken çok dikkatli olun bölümler arasında çok bağlantı var kaçırmayın.

17-09-2018
Okşak Regaip

Ben bu filmin önceden birincisini izlemiştim bugünde internette bu filmin ikincisini buldum.Ben biride ikiyide çok beğendim.Dikkat ediyorumda herkes iğrenç diyor.Eğer böyle kanlı filmler izleyemiyorlarsa, izlemesinler.Eğerr izleyeceklersede yorumlarada iğrenç yazmasınlar.İki seride muhteşem olmuş.Emeğinizden dolayı teşekkür ediyorum…İYİ çalışmalar!!!!….

18-09-2018
Orus Adem

FILIM UCMUS ABD BAYRAGINDA AY YILDIZ YAN BAYRAKTA CIN BAYRAGINDA AZERBAYCANIN AY YILDIR BAYA BILINC ALTI DETAY VAR

22-09-2018
Arıpınar Bahtiyar

süper bir film. İnsan evladı için neler yapmaz ki? …

25-09-2018
Atile Hüsrem

forever Anne Hathaway

03-10-2018
İnce Soydinç

eski oyuncular bi ayrı oluyor ya mükemmel bir film keşke her zaman böyle mükemmel filmler çıksa

04-10-2018
Tekünlü Tipi

ilk defa bir filmme yorum yapıyorum çok agladım süper filmdi

10-10-2018
Namal Örtan

izlenebilir bi film iyi seyirler

11-10-2018
Baksı Çavuldur

1. part tan sonra izleyemedim acayip sıkıcı

14-10-2018
Serdarbey Ziyacan

güzel film teşekkürler bilgin

18-10-2018
Musab Adarkan

en sonunda dayanamadım ağladım..:(

19-10-2018
Şerefetdin Alpkülük

eh işte seyretsende olur seyretmesende

23-10-2018
Aytok Çağveren

bu film muhteşem.

27-10-2018
Tanrıkorur Yalt

ALLAH işte. bu kadın hayatını baş örtüsüne karşı çıkar geçirdi sonunda kanser oldu o başörtüsünü kendisi taktı. “dinden vazgeç sana burs verelim” diyen kadını melek gibi göstermenin anlamı yok. herkes biliyor ne olduğunu fetullah gülenden bahseden arkadaş çok haklısın bunlar bu ülkeyi mshfeden insanlar. el birliğiyle ülkemizi mahvettiler…

28-10-2018
Kardeş Omurca

İmdb ye bakmayın siz ergenlerin telefonuna düşmüş app ları o,yüzden anlamsız filmler 9 alırken,iyi filmler hatta başyapıt filmler 7.5 larda ,siz fragmanını izleyin,hoşunuza gideni izleyin,film kültürünüzü genişletin,böyle bedava film olan memleket birdaha bulunmaz. (:

03-11-2018
Erdemli Erişkin

Hermione o kızdan daha güzel Ron nasıl onu sevmişti

04-11-2018
Boğataş Çavaş

önceden izledim boşuna zaman kaybetmeyin çok ciddi söylüyorum.Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama bu filmde en ufak bir zevk söz konusu değil

09-11-2018
Somay Yanar

Emeğine sağlık kardeşim, animasyonun özeti arkadaşlık, dostluk, sevgi her zaman kötülüğü yener. 10/10

12-11-2018
Okyar Tansev

Film dedigin boyle olur, guzel bir konu,aksiyon ve genc bir kadro… Mutlaka seyredin.

14-11-2018
Demirsoy Toydeniz

film güzeldi, ama seslendiren kadın çok yaşlı olduğu için inandırıcılığı kalmamış.

18-11-2018
Taşdöven Taşdöven

film vasat, benzerleri daha önce oynamıştı, sonu zayıf, AMA SEYREDİN ZAMAN GEÇSİN

20-11-2018
Güçmen Erkınel

super film

23-11-2018
Sadi Ümithan

uzun zamnadır beni etkiteyenn tek film teşekkür ediyorum

24-11-2018
Bedreddin Fatima

film izlemeye değer 10/8 eder.Pişman olmazsınız.

28-11-2018
Ferruh Nevruz

güzel film sıkmıyo izlerken 10/7

29-11-2018
Tanboğa Bilâl

Güzel sürükleyici bi film sıkılmadan izleyebilirsiniz.

01-12-2018
Mirhasan Robert

film süper emeğe tşkler jason statham filmin sonunda çıktı 7 si çıkıcak galiba merakla bekliyorum

07-12-2018
Korçay Nezif

Her yerde sinema çekimi vardı, burada düzgün bulabildiğime sevindim eline sağlık bilgin..

13-12-2018
Ekrem Ekrem

@Tuğrul film 3,1,2,4 die izlersen anlarsın çnkü 3.filmde lycanlarn geçmişi anlatılıyor ordaki selene degil sonja yani sonya oda (Lucian) nın sevgilisi dikkat edersenz anlarsnz 1. filmde selene viktoru öldürüo ama viktor ordada var 4.filmde 2.filmden 12 yıl sonrasını anlatıo neden micheal yok dienlere cevap olur umarım.

15-12-2018
Ergüder Senih

fena deghıl zaten ızlemıstım

17-12-2018
Dinçöz Dölek

18-12-2018
Aptülkadir Ebozeyt

genel olarak güzel film ama ben sonunu beğenmedim daha farklı olabilirdi.

19-12-2018
Baysat Fami

Arkadaşlar abuk sabuk yorum yapanlara bakmayın,gayet güzel ve kaliteli bir yapıt.İzlemenizi tavsiye ederim.Biraz sesi düşük ancak gayet iyi admine teşekkür.

20-12-2018
Cihandide Cihandide

Çok güzel bir film. Çok etkilendim. İzlemelisiniz.

25-12-2018
Doğanay İlbastı

bu ımdb puanı bu film için az ,o kadar diyim yani

27-12-2018
Çoğay Hansoy

mükemmel bir film hiç sıkılmadan izledim

28-12-2018
Selâmettin Onuğ

süper

29-12-2018
Abdülvahap Andaç

Bilginiz olsun diyorum bu filim adımı koyuyorum tek kelimeyle muhteşem süperya inanılmaz bişi

04-01-2019
Çağaçar Göktan

Yönetmen de eski bir dublörmüş. Aksiyon sahnelerinin hakkını vermiş. Efektlerin gerçekçiliği için uğraşmış.

12-01-2019
Tokhan Bedih

güzel

17-01-2019
Öztay Sayvan

Güzel

18-01-2019
Hepyüksel Özerk

bence film süper herkese harry potter serisini tavsiye ederim bu siteden izleyin

19-01-2019
Muhamet Sadetdin

çok güzel bir film bilgin emeğine sağlık

23-01-2019
Arıman Bahir

selamun aleyküm arkadaşlar ben bu filmi begenmedim trailerindeki gibi bir film değil dövüş sahneleri olsun filmin konusu olsun filmin sonu olsun fooooosss ne bilim ben izlerken biraz sıkıldım

26-01-2019
Abdulkadir Abdulkadir

@nuno erkek misin kız mı bilmiyorum ama muhabbetin hoşuma gitti

28-01-2019
Kendal Senadin

ya ay oldu hala hd sini yüklemedin bilgin.. bekliyorumki kaliteli izleyelim…

31-01-2019
Teközer Timur

bilgin 6. partın sesinde sorun var !

01-02-2019
Çaltı Eranıl

Arkadaşlar kesinlikle izleyin … HARİKA

02-02-2019
Ünübol Erdoğmuş

İzleme ye değer bir film

03-02-2019
Ruhsat Sonay

film mütiş kesinlikle izlenmeli

04-02-2019
Erem İleri

Film çok güzeldi teşekkürler. ama bakıcı aranırken bir türlü becermedi

06-02-2019
Tekinalp Yurtkuran

bilgin 4. ve 5. bölümler açıldıktan kısa bir süre sonra başa sarıyor. konu hakkında yardımların lütfen.

07-02-2019
Hafiz Menci

müthiş bir film 10.

08-02-2019
Taşdöven Uğurtan

2 Kelime : Vakit Kaybı

09-02-2019
Çintan Ersavaş

Bu Site Bece Sanal Alemin En Güzel Sitesiii

12-02-2019
Merali Abuzer

Film çok güzel atılan boş yorumları anlamıyorum

13-02-2019
Seçim Erün

güzel ve karmakarışık bi filmdi adam yakışıklıydı

14-02-2019
Yuşa Atgun

izlemesi gereken harika bi film

16-02-2019
İlgin Abdurrazzak

1. ve 2. den sonra biraz daha kaliteli olabilirdi. ama samuray filmi sevenler için tavsiye ederim. klasik abartılı ninja filmleri gibi olmadıgı için hoş bir seri

21-02-2019
Koçtürk Lemi

bu filmi bekliyordum ve beklediğime değmiş doğrusu zaten zac efronda harikaydı :)))

22-02-2019
Angıl Aysever

Güzel Bir Filmdi Elinize Sağlık…

24-02-2019
Türehan Bozdeniz

Bundan sonra yıldız kayınca harbiden kaydı diyeceksiniz xD Görsel dandik ama konu ileyleyiş güzel beni üzen başroldeki adam supermanin devamı şeklinde dizi yapan superboy dizisinde oynayan bayada beğendiğim bir dizi idi. Ordaki adamın böylesine dandik bir filmde oynaması izlicek olanlara sölim görsel tatmin etmiyecek kadar berbat doğal olarak film konusu ii olsa ne oluuur kötü olsa ne oluuur baştan sona izledim izlemesemde olur dedim 10/5 sırf konusu ve başroldeki adam hatrına xD

25-02-2019
Özbil Erkoç

Bana göre en iyi animasyon filmi budur.Teşekkürler Bilgin.

26-02-2019
Emrecan Huzam

Tipik Amerikan milliyetçiliği filmi.. Maalesef güzel de..Altyazı konusunda daha dikkatli ve titiz davranılabilir.. Filmin “anında” siteye girmesindense, tümüyle hazırlandıktan sonra girmesini tercih ederim.. Yine de teşekkürler.. 6/10

27-02-2019
Hasret Mengütaş

süper…

28-02-2019
Savaşkan Şuayp

Çok güzel bir film

04-03-2019
Yürüker Ulum

Yazmaya başladığım kitap ta umarım böyle bi etki uyandırır insanlarda. gerçekten izlenmeye değer bir film güzeldi .

05-03-2019
Aysu Besat

Çok büyük bir harry potter fanı olarak harry potter hiç bir serisini ayirmam ve bütün serisi bir harika ama kitaplarini okursaniz film daha güzel olur.

10-03-2019
Kansun Közcan

fılmlerı bızlerle siteniz aracılıgıyla bulusturdugunuz ıcın tşk.. film hakkındakı sahsi görüşüm filmde mana yok son 45 dk kendını ızlettiriyor bıraz . korku namına birşeyde yok .. bu tarz senaryolar çok saçma bence

10-03-2019
Gökcen Selgüç

Kesinlikle izlemelisiniz güzel ve anlamlı bir film

11-03-2019
Songurkan Tanyeli

film emek sarfedilmiş ama beş kuruş etmez zaman kaybından ziyada tahta kılıçlar ile baş rol verilen geyik tamamen boy gösterinden başka birşeye yaramamış kısaca kalitesi bir film olmuş emeğe saygı

15-03-2019
Yalazabay Aktekin

film güzel arasıra tırsabilirsiniz :)ama çok fazla korkunç değil

17-03-2019
Huzur Rüştü

sizin ne anladığınızı bi sorabilirmiyim buse ..seviyesizlik diz boyu kimin eli kimin cebinde belli değil..insanları homoluğa özendirmekse anlayışınız eksik kalsın o zihniyet

22-03-2019
Beykut Kiymaz

Ailece seyredilebilecek güzel bir film. teşekkürler.

25-03-2019
Nural Özhan

harika bir flim teşekürler

26-03-2019
Esat Karık

sonunda bi final olaydı iyiydi. gercek bi film seyretmek istiyosanız yeltenmeyin buna sadece zaman kaybı

27-03-2019
İnançlı Kocaman

tavsiye etmiyorum , boş vakti olana karışmam

28-03-2019
Şafii Üryan

guzel fılm tavsıye ederim

30-03-2019
Gezenay Nazım

süper bir film

02-04-2019
Üstel Hilâlî

degısık bır hınt fılmı ,bıraz dram bıraz gerılım ,bıraz ask derken kanımca ortaya bı butun cıkmamıs fılmın son 5 dakıkasına kadar fılme bı turlu dahıl olamıyorsunuz ancak son 5 dakıka ıcın ızlemeye deger ,bırde fılm boyunca krem ceketlı sert abıye de bı soz soyletseymıs senarıst fena olmazmıs ,ıyı seyırler sıgara oldurur..

03-04-2019
Sullhattin Acabey

Valla türkçe dublaj ne zaman çıkarsa biz o zaman ekleriz. Ne zaman çıkacağınıda kimse bilemez.

05-04-2019
Oğultürk Ök

cok guzel film tskler

08-04-2019
Mustafa Sal

Gerçekten zaman kaybı 101

09-04-2019
Seyit Vergin

ilk yorumum cok guzel bir film

10-04-2019
Adsoy Atalmış

heyecenlı ve sürükleyiciyi bayıldım bu film için sabırsızlanıyordum.

11-04-2019
Yararer Bozyiğit

Çok sağlam film arkadaşlar .. iyi seyirler

13-04-2019
Cesarettin Cesarettin

bence çok güzel film tavsiye ederim

14-04-2019
Ülkümen Tiğin

Film Dediğin Böyle Olur

16-04-2019
Tolgay Vahdet

saçmalıktan başka birşey değil.Çok saçma olaylar var 2. blmde ölenler tekrar oynamış ve tarihler hiçbir şekilde uymuyr :))):P

18-04-2019
Jan isimlert

Hayatimda ilk kez bir film icin yorum yapiyorum tek kelimeyle harika otesi 10 uzerinden 10

20-04-2019
Ziyaettin Özcebe

güzel flim çoktan izlemişim sadece izlemeniz için yorum yaptım
tşkler bilgin yeni flimler atarmısınız farkınız çokta bu da olsun

22-04-2019
Akabey Akhan

film güzeldi fakat açıklamada yazdığınız gibi değil konusu.salvatore kötü bir baba değil ve aşık olan kendisi değil oğludur. güzel bir konusu vardı filmin tesekkürler

24-04-2019
Aysungur Beyazıt

it was boring

26-04-2019
Zekerya Akalp

yaaa atıp tutmayın net yavaşsa o sizin sorununuz player gayet iyi benim bilgisayar bozuk olduğu halde net hızlı olduğu için rahatça izliyorum.

27-04-2019
Demiryürek Göker

açtıgım gibi kapattım

29-04-2019
Ülgü Üstol

çok saçma sıkıcı vakit kaybı

03-05-2019
Behnan Cihandide

gerçekten harika bir film bu benim 40 izleyişim nerdeyse izlemenizi tavsiye ederim

04-05-2019
İlgazi Natuvan

Film 3,5 saat sürsede hic bitmesin diyosun “ol iz vel diorum” arkadaslar :P:P

05-05-2019
Ulubaş Yazık

bilgin sana çok teşekür ederim böle bi filim bize izletyin için kesinlikle ama kesinlikle izleyin mühteşem ötesi

08-05-2019
Yarkaya Börçek

van damme varsa izlenir… guzel bir filim.

09-05-2019
Gün Türkili

Bilgin indirme işlemine gelince kayıt istiyor ve kayıt olurken kredi kartı istiyor güvenilirmidir ?

10-05-2019
Emeç Dönü

fılmı herhangı bı fantastık fılm dıye ızlemeyın tamamen farklı ve sıkıcı kapakla alakası yok konusunu okusanızda mantıktız bı fılm bu yazan yonetmen oldu herhalde

11-05-2019
Tankan Turan

güzel bir film

12-05-2019
Sirer Zuhuri

fena değil izlenir

15-05-2019
Beyazıt Çağla

emre çok haklısın abi

16-05-2019
Karapars Maşallah

Saçma sapan sıkıcı iğrenç ötesi bir film. Sakın izlemeyin. Bu filme güzel diyenleri anlamıyorum.

17-05-2019
Sanaç Umurbay

süper film teşekkürler izlenmeli

19-05-2019
Emirşah Gülkan

film süperdi . Canı sıkılan arkadaşlarım varsa izlemelerimi tavsiye ederim… bu arada admin bu krallığın kraliçesi lezli olmalıydı çok üzüldüm alıcaktım resmen öldüğünü duyunca o kızın kral olması biraz saçma.Çünkü hiç bir şey yapmadan kral oldu ama teşekürrler film için…

20-05-2019
Zürriyet Abdin

Film’i izlerken hiç sıkılmadım kullanılan müzik ve seslere 10/8 görselliğe 10/9 veriyorum filmin öyle çok merak edeceğiniz bir senaryosu veyada duygusal olayları yok zaman geçirmek için ideal genel olarak 10/7 veriyorum

23-05-2019
Abdulgaffar Bertal

Filmine ve oyununa kıyasla idare eder denilebilecek güzellikte bi animasyon,ama filminin yanından geçmiyor

25-05-2019
Nasuh Nasuh

superr

26-05-2019
Attilâ Baydur

alert(0)

28-05-2019
Mail Reca

Güzel film gerçekten : )

29-05-2019
Ebülfet Ebülfet

çok güzel bir filim

03-06-2019
Soydaş Tanyolaç

arnold amca döktürmüş gene aksiyon sevenlere 10 üzerinden 7.5 diyorum keyifliydi

05-06-2019
Alpman Ayataç

en güzel 1. bölümdü 2. bölüm çok kısaydı 3. bölüm bitmemeliydi

11-06-2019
Adasal Alatay

bence filmin sonunda hayatında bir rüya olduğunu anlatmaya çalışıorlar…

11-06-2019
Arkış Balbay

uzun süre etkisinden çıkamacağım bi film izleken insanın tüyleri diken diken oluyor.başarılı senaryo ve oyuncular olunca böyle güzel işler çıkıyor ortaya

12-06-2019
Berkok Cenker

Yorumların bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak bira ve cips’imi aldım bilgisayarımı televizyona yönlendiriyorum. İyi seyirler herkese efendim.

13-06-2019
Türker Urgun

@safak Film Tam yarım kalan neydi Tam anlayamadım

17-06-2019
Etkin Etkin

filmde bog king i sins e benzeten tek ben miyim

18-06-2019
Nureddin Zülkar

Bilgin süper sonu sen iradeni kaybetme.Dostum.

19-06-2019
Tolgay Bekdemir

arkadasalr kötü diyorsunuz ama anlamak icin düsünmüyorsunuz biraz dusunsenız sızde anlarsınız

20-06-2019
Ödül Eşkin

Ayı bonk çekiyo varmı böyle bişey yaaa

24-06-2019
Abdülhizak Feysal

Güzel bir film Teşekkürler Bilgin Bilge ..

25-06-2019
Ruhullah Songurhan

blair cadısından daha iyi en azından ortada görünen bir cadı var.

26-06-2019
Akbay Aycıl

güzel

29-06-2019
Münasip Salur

aksiyon dolu çok güzel bir film …
aksiyon film sevenlere kesinlikle öneririm…

01-07-2019
Tüncay Aksel

teşekür ederim güzel ve heycanlı 10.8

02-07-2019
N˜zamett˜n Seyidhan

will ile abisinin ağlama sahnesi çok etkiliciydi resmen ağladım ilk başları çok sıkıcı ama sonrası çok iyi sabırla izleyin derim

08-07-2019
Börühan Ertuna

beyler film müthiş yalnız hep aynı konu bide ses kayması var ama çok fazla problem yaratmıo bence izleyin 10/9

11-07-2019
Takdir Topay

kardeş DNS ayarlarına gir sıfırla DNS yi seç tamam de düzelir

14-07-2019
Günyaruk Közcan

Admin eline sağlık , Emeğe saygı
Filme gelince , bu tip korku filmlerini neden bu kadar saçma yaparlar ki.
Başka film bakın bence

17-07-2019
Alettin Mesret

bu filmin konuyla alakası yok uçurum olduğu doğru ama bence hiç vakit harcamayın başka film izleyin

19-07-2019

En çok izlenenler

Tsotsi 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Suç

Muppets Aranıyor – Muppets Most Wanted 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Darphane Soygunu – Coin Heist 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Suç

Meksikalı Gangster – El Mas Buscado 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler