Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Güçmen Erkınel

saglam gerilim olmus tavsiye ederim

25-02-2018
Erdil Erkın

güzel bir film izlenebilir.

26-02-2018
Yağmur Beyrek

Film manyak süper izlemeden geçmeyin!!!

28-02-2018
Kanpolat Köktan

çok güzel değilmiş.izlensede olur izlenmese de

01-03-2018
Orus Adem

mükemmel. açıkcası bu derece sürükleyici beklemezdim. bu kadar yavaş internetime rağmen bu filmi nasıl sorunsuz ve tadında izledim bununda şaşkınlığı içindeyim. sağ olun sayenizde sürükleyici sorunsuz bir film izledim.

03-03-2018
Buyrukbay Evliya

allah aşkına bir tane delikanlıda film hakkında yorum yapsa

04-03-2018
Yenin Işınsu

Çok güzel

05-03-2018
Ayverdi Bilgihan

FİLM ÇOK GÜZEL TEKRAR TEKRAR İZLENEBİLİR AMA HİÇ BENZİN YAKIT FİLAN ALMIYORLAR BU ADAMLAR BU ARABALARI SEVİM

06-03-2018
Munir Munir

gerilim dolu izlenebilir bir film daha,teşekkürler

07-03-2018
Akerman Apa

Orada olsaydım Nataliyi öldürürdüm…

08-03-2018
Dolay İlkehan

mutlaka izleyin güzel dram

09-03-2018
Siyahi Abdürrahim

dostum film türkçe dublaj, türkçe alt yazılı değil?

10-03-2018
Feyyat Krzysztof

ÇOK güzel bir film yapanların emeğine sağlık

12-03-2018
Şengül Zeyrek

cok güzel zaten iyi bir oyuncu

13-03-2018
Özek Tez

bırakın ya bu ne böyle izlemeyin daha iyi gidin barbi yi izleyin daha güzel saçma sapan film bu cakma zorro

14-03-2018
Teyup Akmaç

“Yaşasın Amerika , kahrolsun Japonya ” dememizi bekleyen bir film olmuş. Bana “Geceyarısı Ekspresini ” hatırlattı. Filmin bu yönü sizi rahatsız etmezse yinele vasat diyebileceğim bir film. Beni Amerika’nın kalasik bakış açısı rahatsız etti. Bence 5/10 bile etmez.

15-03-2018
Topaç Belen

Herry ye hayranım hermonye aşığm serileri çooooooook seviyorum en çok da felsefe taşıyla,sırlar odasını seviyorum çünk daha küçükler. harmni güzelim türkiyeye gelsene ne olur lütfen

16-03-2018
Oğuzata Semai

serdara katılıyorum bazı partlar yavaş ilerliyor buda sinir bozucu…

17-03-2018
Balcan Boranalp

FİLM SÜPER ZATEN STEVE OYNAMIS HEM WWE DEDE WAR İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM BİDE GİT BASIMDAN FİLMİNİ İZLEYİN GÜNDE 2DEFA İZLİYORUM SÜPER FİLM

18-03-2018
Tanaltay Yağızhan

Durağan ve psikolojik bir film.Ben çok beğendim.

20-03-2018
İntihap Muştak

Çok fazla uzatılmış bir film çok çok uzun ve çok ağır ileriliyor! Ayrıca yorum yapmaya çalışan arkadaşların filmin sonunu yada önemli olaylarını söyleyerek neden yorum yaptıklarını bunu yaparken neyi amaçladıklarını ve tabi ki bu yorumların neden yayınlandığını da merak etmiyor değilim.

21-03-2018
Yanar Mevcut

Bilgin arkadaşım bize sağladığın seyir zevkinden dolayı teşekkür ederim.
Senden bir ricam var; “OBLIVION” filmini birtek bu sitede bulamadım başka siteden izlemek istemediğim için ekler misin yada ekli ise nasıl bulabilirim.

23-03-2018
Ayberk Baylan

film kesinlikle kötü değil boş zamanınızı iyi bir şekilde değerlendirebilirsiniz 10/8.5

24-03-2018
Yergin Bahaettin

Çok iyi , Çok güzel bir komedi .

27-03-2018
Şamili Velitdin

ya semraya cok yüklenmiş siniz haklı oldugunuz yanlar var ama oda haklı kendınce tamam site güzel film güzel ama bende o kadar kişinin film hakkında yorum degil de semranin yazdıgı yoruma cevap vermesini anlamadim bilgin cevap vermiş zaten bu kadar üstemeyeyin bir seyi arkadaşlar

29-03-2018
Önay San

güzel filmdi teşekkürler.

30-03-2018
Çınar Hamdi

ben ce çok güzel tavsiye veriyo herkez öğrenirse yamek yapmayı çok güzel olur kim kurmuşsa filmi ellerinesalık olsun bunun gibi film isteriz demi arkadaşlar.

31-03-2018
Alişan Atasev

yuh diyerek izlediğim mükemmel bir filmdi adamlar sınırları zorlamış 10 üzerinden 15 veriyorum

01-04-2018
Tacal Toktamış

Bu filme son 10 yilin en iyi filmi demis yuh!! Sacma sapan konusu, oyunculugu fiss. Tam bir cocuk filmi. Malum ulkemizde bir sap olamamis o kadar cocuk beyinli var ki bu filme en iyi film diyorlar te Allah im. Fantastik film dedigin seyirciyi aptal yerine koymaz. Hayal urunu seyler olsa da izleyicinin cahilligini kullanip sacma sapan bilgiler turetmez.

03-04-2018
Özbağ Özbağ

Cok sıkıcı

04-04-2018
Hocamurat Muamer

ağlatıyorsun her izlediğimde be şener baba

05-04-2018
Üz Bayramali

saçmaydı izlenmez

06-04-2018
Celâyir Kılıç

Tek kelime süperdi.

07-04-2018
Telek Gümüşkurt

çok saçma bir film. kimseye tavsiye etmem

10-04-2018
Taşkıner Yazar

Strateji oyunları oynayan çocuğunuz varsa mutlaka izleyin. Bu yorumu filmin başında yapıyorum. devam, bakalım neler olacak?

11-04-2018
Sadin Ümüt

çok güzel ama sonu ingilizce saol admin

13-04-2018
Ferhun Nevit

daha ne yapabilirdi ki adamlar sizede bir şey beğendirmek çok zor . en azından çığlığın o sama filmerinden iyidir. bir adamnasılda başkalarının telefonlarını öğrenebiliri.

17-04-2018
Erte Mengüer

uyumsuz filmini izleyenlere öneririm ve çok sürükleyici bir filmdi teşekkürler

20-04-2018
Kâmran Oğaner

halla halla bu kadar kişi nasıl beğenmiş bunu yorumlara bakarak da izlenmiyor artık film. bu kadar saçma bir animasyon olamaz.bi çoçuğa saçma düşler kurmaktan başka bir şey vermez. izlese ne olacak çocuk gerçeklikten uzakta böyle şeyler mi düşleyecek. asla ve asla çocukların izlememesi gereken bir film.

21-04-2018
Cuma Duraner

çok güzel bir filmdi özelliklede sonu muhteşemdi… :)1010

23-04-2018
İmirza Yağiz

Film çok sıkıcı.Özgün değil , görselliği yok ve hicbir sürprizi de yok.Tamamen vakit kaybı.

24-04-2018
Mendo Przemyslaw

ENFES BİR FİLM

25-04-2018

En çok izlenenler

Harry Potter ve Felsefe Taşı Film izle (Türkçe Dublaj)

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.6 /10

Kategori: Macera

12 Ay – 12 Months A New Fairy Tale 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Macera

Küçük Ponderosa Hayvanat Bahçesi – The Little Ponderosa Zoo 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Aile

Back in Time 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1022 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Tarih

Cesur Köpek – Oddball 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1028 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Aile

Aile kategorisinde son eklenenler