Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Devr˜m Recayi

Allah büyük hepsi cezasını çekecek inşallah…

25-02-2018
Timurlenk Ortun

Film güzel tavsiye ederim argo çok :)10/6…

26-02-2018
Ayşan Beybolat

cem, bence hiç gerek yok hiç yok valla bak çok ciddi.
bu film 10/10 izlemeyen maldır hıııhh çatla da patlaaaaa ohhh GİBİ yorumları almıyoruz kardeşim işlem basit beş dakkada beşiktaş icabında teyyy yarabbim. bakıyoruz kardeşim yoruma gerçekten sağlam eleştirilmiş yorumları alıyoruz. bence FİLMLE İLGİLİ kaliteli yorumlar onaylanmalı. herkes sinema eleştirmeni zaten bu sitede heeee de geç ben pek bakmam yorumlara arada bi gülmek için bakıyorum. ama yorumlar komple kaldırılıp oylama sisteminine geçilebilir böylece izleyici BU KOMİK YORUMLARI GÖRMEK ZORUNDA KALMAZ. HERKES BEĞENİ SAYISINA BAKAR. HEM BAK BİLGİN VERİTABANI ŞİŞMEZ HEM SUNUCU YORULMAZ VALLA BAK SIRF YORUM SAYISI PATLAMA YAPSIN DİYE BOŞ İŞ YANİ BUNLAR HANİ BİLMİYORUM ÖYLEMİ AMA GEREK YOK ABİ SENİ BİLEN BİLİR ZATEN. HAAA OLMUYOMU? OKUMA KARDEŞİM YORUMLARI BAK ADAM İMDB PUANINI VERİYOR ZATEN. AMA KALDIRILIRSA BÜTÜN YORUMLAR VE OYLAMA SİSTEMİNE GEÇİLİRSE ŞAHANE OLUR. ha gardaş hade allaha emanet

28-02-2018
Fatin Hudaverdi

Başı uyumsuz filmının benzerı şeklınde olsada , çoooook güzeldi , izleyın

01-03-2018
Özerkmen Koygun

bilgin kardeşim senden iyisi yok bu internette helal olsun yaaaa…

03-03-2018
Fensur Kaşif

Film Süper almanca bilmediğim halde zevk aldım … ama almanca bölümlerde türkçe alt yazılı olsaydı çok daha iyi olurdu işallah yaparlar ve ben tekrar seyrederim BVilgin bey’e de teşekkürler bu arada

04-03-2018
Özgeci Özgeci

film super cooook guzel bebeksu gorunebilir bende ayni seyi soyledim inanin hic gorundugu gibi degil gozlerim doldu elinize saglik coooooooookkk guzel olmus doraemonu cok seviyorum

05-03-2018
Zhamshitbek Alpkanat

Film konu olarak gerçekten çok güzel.. İlk defa yorum yazıyorum. Evet dublajı kötü, efektleri çok iyi değil fakat gerçekten vakit ayırmaya değer, ders çıkarılması gereken bir film. İyi seyirler..

06-03-2018
Atalay Dalokay

bu ne ya açlık oyunlarıyla ne alakası var ? çok saçma olmuş tam hayal kırıklığı hiç izlemeyin filmde hiç bi şey yok oyunculuklar berbat seriyle alakasız saçma sapan şeyler ya zamanınz varsa bile izlemeyin!!!

07-03-2018
Eriker Reviş

süperr.ağladım ya filmi tam 5 kere izledim. Süper forever lemonade mouth

08-03-2018
Reset Tüzmen

Filmin başıyla sonuna dikkat.

09-03-2018
Özdal Satılmış

Gerçekden çok hoş bi film sahra bu güzel yorumun yüzünden izledim yoksa izlemicekdim! Gerçekden yorumunda az bile anlatmışın çok hoş bi film bana bi çok şey güzel şeyide bire bir hatırlatdı. İyi seyirler

10-03-2018
Azat Çalışkan

harikasın admin emeğe saygı film ise izlenebilir baymıyor

12-03-2018
Eneren Hepyener

mükemmel ama 3. bölümün cıkmasını istiyorum

16-03-2018
Bozyel Öncüer

tşk ler bilgin mükemmel gerçekten hem site hem filim.

22-03-2018
Cebrail Dizdar

bence güzel bir filim anasınıfındada iziyordum haylada izliyorum

23-03-2018
Eneç İlerigün

çok fazla film izledim ve artık izlemediğim güzel film kalmadı diyorsan idare edilebilir bir film işte.

03-04-2018
Yildiray Alkaş

çok güzel bi film izleyin pişman olmıycaksınız

09-04-2018
Töreli Öngün

Mantık sorgulamıyorsanız gerilebilirsiniz. Ben 32.09 da ayrıldım. Sağlığına duacıyım Bilgin

11-04-2018
Mersin Veyis

bence güzel film

13-04-2018
Çalapkulu Günalan

adamlar jason statham’ı figüran olarak kullanmışlar:D

18-04-2018
Tatu Uluca

Din ile resmen Alay etmişler kız namaz kılıyor babası bırakmıyor İslamı seçiyor radikal örgütün emriymiş gibi gösteriyor kafirlerin filmi neolacak başka !

25-04-2018
Özkerman Taha

Anime seviyosan izlemeye değer

27-04-2018
Oğuztüzün Önür

bence harika bir film sürükleyici akıcı

02-05-2018
Ayata Baykara

Bence Film 10 numara olmuş Türkiye’nin bölünemez oldugunu Türkiyede Yaşayanların ister Türk ister Kürt ister Laz herkezin kardeş oldugunu tekrar gösteriyor elinize sağlık

06-05-2018
Afer Alıcı

08-05-2018
Tansev Tansev

cok guzel bir film olmus bu yapimda emegi gecen herkese tesekkurler..ozelliklede bilgin bey sana tesekkur edrim ki bu filmi buraya getidin ve bize izletdin..guzel filmdi..

10-05-2018
Böget Recep

hahaha sonunda koptum
büyükannelerin karşılaşmasına tam bi komediydi

13-05-2018
Hürriyet Özgen

kesinlikle zaman kaybı 70.dakka ya kadar bekledim düzelir diye ve hayatımın 70 dakikasını kaybettim
kısaca izlemeyin berbat

16-05-2018
Altunç Benal

film çok güzel

18-05-2018
Meşkûr Ertunga

MELEK MELEK

19-05-2018
Taykoç Uman

Çok aptalca bir film olmuş ve çok yapmacık Tavsiye etmem

22-05-2018
Remezan Kaban

film güzel herkes izlesin

25-05-2018
Satukbuğra Şimşad

şaşkınlıktan dona kaldığım bir film çok güzeldi teşekkürler…

29-05-2018
Bendeş Güçsel

arkadaşlar veya bilgin kardeş hani bu iyi olanlar ölülerin ruhlarıyla anlaşma yapıyolardı o ölülerde savaşta yardım ediyodu ya o seri hangisi acaba bilen varsa söyliyebilirmi rica etsem ? teşekkürler

04-06-2018
Kipkurt Abdu

Aksiyon,Bilim Kurgu dram yüklü bir film.İzlenebilir 10 üzerinden 6.75

05-06-2018
Ufukay Yücel

lutfen filimlerin sonun nasil bittigini yazmayin tesekkurler

06-06-2018
Bilbay Çakır

kusura bakmayın ama beş para etmez bir film.

07-06-2018
Özdilmaç Şimşad

bende cok uzun zaman once izlemistim mukemmel film izlemeyenler varsa hiç zaman kaybetmeden hemen izlesinler

10-06-2018
Tilmaç Ümran

Çok güzel bir film.İlk başta biraz durgun ama sonra coşuyor

11-06-2018
Berköz Köçeri

ya unu sevenler herry potter felsefe taınıda izlesin oda spr

19-06-2018
Midhat Onay

film izlenebilir iyi bir film…

20-06-2018
Samin Taykoç

yanı ben natalıe portman için izledım ağır bir filmdi bana göree.

21-06-2018
Uça Yarkın

çok güzel fakat abartmışlar ama ben çok beğendim

23-06-2018
Eraycan İdan

izlenecek güzel filmlerden birisi

24-06-2018
Rizk Tinmaz

guzel film

25-06-2018
Yetişen Tutkun

bunu ızleyen arkadaşlara polisgiri filmini tavsiye ederim aynı ekibin

28-06-2018
Yandil Münci

Filmden başka herşeye benzer sakın izlemeyin, bu filmi sizde yaparsınız bir eviçinde geçiyor! Tarantino nun en berbat filmi bu salak yönetmen resmen kafayı yemiş yağcak bir şey bulamamaış.

30-06-2018
Gülergün Günnur

dostum cok gec yukledın ya canın sağolsun ama herkes bunu beklıyordu sanırım ızleyıcı kapasıtesı bu fılmde dusebılır bıraz gec oldu fılm yuklemek ıcın bılgın. fılm guzel beyler kucuklugumun fılmı zaten hayranlıkla ızledım sıkılmazsınız ıyı seyırler..

01-07-2018
Akbatur Aycan

tom hanks in onca filmini izledim ama bu beni öldürdü 2 günde bitti film çok sıkıcı hobbit in yapıldığı dönemde böyle iç bunaltıcı konuya ulaşmak için kulağımız ters tarafından tutmak olsa gerek bu kadar iyi yorumun olmasıda oyunculardan kaynaklıdır diyicem ama çok sevdiğim jim bile çok boştu bu filmde

04-07-2018
Alnar Atay

güzel film

06-07-2018
Cura Göksal

Bilgin Kardeşim Eleerine Sağlık Harbi Hızına Yetişilmiyor :))

07-07-2018
Lütfi Lâmi

İnanılmaz derecede keyifle seyrettim ve bende merakla bekliyorum , çok başarılı…

08-07-2018
Arıkut Bahai

Fantastik bir belgesel.Eğlendirerek öğretmeyi amaçlamış.Küçük kardeşlerimizin ilgisini çekmek ve bir şeyler öğretmek için birebir.

13-07-2018
Almıla Atay

Nicolas’ın bu kadar bayat bir filmde oynaması beni hayal kırıklığına uğrattı..Tamamen hristiyanlık propagandası yapılmış, başka bir dine mensup olan oyuncular ve ya yapımcılar yapsaydı böyle bir film kesinlikle Dini Filmler kategorisinde olurdu , konu hristiyanlık olunca ,aksiyon ,bilim kurgu ,gerilim filmi oluyor nedense.Aksiyon ,bilim kurgu yada Niclolas cage için izleyen arkadaşlar varsa eğer ,filmin Dini propaganda yaptığını bilsin isterim.

15-07-2018
Çokan Hanzade

YİNEBİR AKSİYON YİNE BİR BEN ÇOK GÜZEL ÇIKMIŞIM BE…:)

20-07-2018
Dinçkol Doruk

eline saglık süper olmuş izlemeye deger film izleyin akıcı..

21-07-2018
Kenan Müzahir

son aylarda izlediğim en güzel film 2. side gelecege benziyor.

24-07-2018
Darcan Faris

Kurgusu muhteşem müziklerde öyle merak ve gerilim tam dozunda………Erol A da tavsiyem sen Hacivat ile Karagöz seyret filmden anlamadığın belli

25-07-2018
Çinuçin Dirimtekin

Saygısızlık etmek istemem ama ; izlediğim en kötü filmdi.Zamanım boşuna geçti,eğer nasıl bir film olduğunu merak edip, yorumlara bakanlar varsa; onlara mesajım : “SAKIN İZLEMEYİN” psikolojik bir film yapmaya çalışmışlar ama başaramamışlar.

26-07-2018
Eldar Hürşehit

film olduğunu kabul edemeyen insanlarla dolu bir ülkede yaşıyoruz ya da komediye sadece recep ivedik tarzı bel altı saçma sapan espirigözüyle bakan insanlarız bu sadece bir film ve espiriler konuşmalar gayet guzeldi at gözlüğünü çıkarıp öyle bakın zaten bu yuzden ülkemizin sanat aniayışı bu kadar geri yaa!

27-07-2018
Özata Temürhan

ben sinirden yorum yazıyom filmi izlemeden yorum yazıyom ya ne kadar geri kafalı insanlar varsa yorum yapıyor yok komedi yok çok çirkin ya filmi izliyonuz sonuna kadar izlemeyin ozaman insanların canını sıkıyonuz ya beyenseniz bile ilgi çelmek için kötü yorum yapıyonuz ben ona sinir oluyom az medeni olun ya azcık lütfen emehe saygı adam buraya filim koyu yor beleşten izliyonuz sinema eleştimeni kesildiniz başımıza ya para verin sinemaya gidin sıkılırsanız makinisti dövün yada sine ma saybinden paranızı alında göreyim burdan klavyeden sallamayın hatta yorum bile yazmayın daha güzel inadına filmi izlicem şimdi

29-07-2018
Hayır Ongay

Ben çok beğendim. Evet hareketli değil , aksiyon yok ama konu güzel, ABD ve her ülkedeki olan veya olabilecek kanun boşlukları ,yanlışları veya adalet sisteminin nasıl ticarethane gibi işlediği konularına ufak ufak değinerek, en iyinin ,en namuslunun ,en onurlunun bile bir süre sonra varlığını sürdürebilmek için gidişe ayak uydurmak zorunda kalmasına dair bir yaşam örneği. Denzel Washington zirveyi korumuş. Teşekkürler…

31-07-2018
Doğanbaş Gençağa

Akla zarar fikre ziyan on numara beş yıldız bi film anlatacak kelime bulamıyorum

04-08-2018
Suleyman Abuzettin

bundan tam 10 yil once izlemistim askerdeyken .altyazili pek birsey anlamamistim tek kelime harika

06-08-2018
Asalet Barış

film super ama sonu kotu

11-08-2018
Yaşam Bumin

Zamanınız varsa izleyin yoksa keyfiniz bilir idare eder yani

13-08-2018
Erdemli Eriş

bu ne ya denecek acayip bi film.seyretmediğiniz film azaldıysa seyredin :))

21-08-2018
Tarhun Uçmak

mızmız bir çocukla susmayan bir kadının zırvaları ortalık savaş alanı millet lütfen diye uğraşıyor yok böyle zırvalık seyretmeyin keşke çocuk 5 yaşında falan olaydı

27-08-2018
Altan Bayrı

Orhun Sana dicek hiçbirsey bulamıyorum . Ben Sahsen kendime böyle bir filmi nasıl gözden kacırdıgıma yanıyorum . Gercekten Cok iyi aktarılmıs John Nash’in hayatı . Ancak yasamı ile ilgili bir kac sey atlanılmıs ama o kadarı zaten bir nobel ödülü almıs bir kişiye yakısır bir film olmazdı . Admin seçimin cok iyi böyle bir filmi siteye koymus olmandan dolayı sana teşekkür ederim

30-08-2018
Ergin İmer

Kararsız kaldım

31-08-2018
Yaşanur Burçin

ya korkuç felan değil bana göre ama 9 yaştan küçük bende korkabilir

07-09-2018
Tanyol Yargan

Bu filmi izleyip sizleri öldürenleri hayat standartlarınızın içine edenleri yüzeltip onlara pirim vermeyin..
Dünyanın en büyük kahpesi AMERİKA dır.

08-09-2018
İlkat Muratcan

manyak ötesi harika

10-09-2018
Öktürk Doğuşcan

çok güzel bir film sıkılmadan ailecek izlenebilir.

20-09-2018
Gürsal Özgünalp

Açlık oyunlarına benziyor fakat açlık oyunlarından çok daha iyi kurgu daha akıcı şiddetle tavsiye edilir

21-09-2018
Mülcem Acunal

ece arkadaşım keşke filmin sonu ile ilgili bilgi vermeseydin de yorumunu yapsaydın sadece.

28-09-2018
Sıdar Tanrıkul

İZLENEBİLİR GÜZEL FİLİMDİ SONUDA BAYA ŞAŞIRIYOSUNUZ İLGİNÇ OLANDA OYDU:)

05-10-2018
Devrimer Eflâtun

tek kelime izleyin

06-10-2018
Birsel Sorguç

çok güzel film ama bana göre degıl

11-10-2018
Erserim Mehip

bence çığlık çığlığa çevirmesi çok saçma ama güzel bir film çok güzel bir film

14-10-2018
Bozkan Erşahan

Osmanlıyı kötülemişler şerevsizler izlemem dedim ama kuyruk acısı cekdıklerı heryerden belli sizin kararınız

16-10-2018
Mansurali Abdülhadi

son zamanlarda izlediğim en iyi film

18-10-2018
Alibaran Hariz

iğrenç bi film sakın ama sakın izlemeyin şu mükemmel diyen arkadaşlar heralde hiç film izlememişler. bi film ancak bukadar saçma sapan olur

20-10-2018
Omay Omay

FILMIN ADINI GÖRDÜĞÜMDE (TAŞIYICI) AYARINDA BİR FİLM BEKLİYORDUM

22-10-2018
Celaleddin Mayir

SÜPER BİR FİLM MUTLAKA İZLEYİN.HERKESE TAFSİYE EDİYORUM……

31-10-2018
Eşraf Hayran

helal kardasım site cok canlı olmuş emeğine sağlık

08-11-2018
Tokhan Bedih

arkadaslar bu filmin 2.cisidemi cıkcak cünkü film bittikten sonra isimlerden sonra bir çiftliği gösteriyor çiftliğe bir şey düşmüş bi kac cocuk ve 1 adam acmaya calısıyor actındada o yaratıklardan biri elini cıkartıyor ve orda bitiyor gerçi cogu kisi bitti sanıp kapatmıs olabilir ama yazılardan sonra 2.serinin geleceğine dair görüntüler var izleyin derim yazıdan sonra hemen kapatmayın

11-11-2018
Kaptan Lala

film harika biz görerek hissetmiyoruz adamlar görmeden hissediyor izlenir

16-11-2018
Celal Güralp

çok güzel harika herkese tavsiye bulurum bir de lego film var çok güzel herkese tavsiye ederim (İYİ SEYİRLER)

18-11-2018
Nurullah Özpınar

bilgin güklediğin filmi birda yüklemenin amacı ne

24-11-2018
Nurtekin Şeref

sonu güzeldi hahaha

03-12-2018
Taceddin Atabörü

Ben sorf yapmaya gidiyom

04-12-2018
Teyup Teyup

orta seviyenin altında izlenebilinir ama çok şey beklemeyin

11-12-2018
Gözay Koçay

hristiyan avrupa kan emici olduğunun farkında

12-12-2018
Hicabi Akkan

izlemedim ama yorumlardan güzel bi filim oldugunu anladım bakalım yorumcularımız haklımı filim nekadar güzelmiş iyi seyirler bana.

18-12-2018
Nehar Özbatu

Filmin sonunun öyle bitmesi 2. serisinin gelceği mantığına dayalı söylenenlerin aksine güzel bir film.

19-12-2018
Acarbey Aktunç

Sonradan player fazla donmaya başladı 8 mb net kullanıyorum sürekli donma yapıyor

23-12-2018
Başhan Büran

ya ne … toplum bunlar birşeyide doğrusunu yapın yalan yanlış film yapıyorlar uydurma senaryo kafalarına göre kendi kitaplarını değiştirdikleri gibi filmide kafalarına göre yapmışlar musa a.s hayatı bu şekilde değil ! …
herşeyi çarpıtıorlar örnek vermek isterdim amma hangi birini yazıyım ?
bilgin emeğine sağlık …

23-12-2018
Celilay Doğanalp

Yer yer saçma sahneler olmasına rağmen heyecanı bitmeyen kendisini izlettiren güzel bir aksiyon filmi . Konusu güzel. Alt Yazılı izlemenizi tavsiye ederim.

25-12-2018
Firathan Kurbani

film güzeldi.. ama o kadının kocasında hiç gurur yokmuş ya:)

27-12-2018
Hanif Karapars

arkadaşlar 5. bölüm süresinin rakamları toplamının kaç ettiğine dikkat ettiniz mi :)))

28-12-2018
Selamettin Yurdun

bu filme berbat dien salaklar da var ya anlamıyorum ya siz başı sonu belli olan filmleri hep izlediğinizden tabi ki berbat dersiniz böyle bi kurguyu anlamak için biraz beyin gerekli…….filmi izleyin çok etkileneceksiniz!!!!!!!!!!!!

01-01-2019
Batu Batu

güzeldi teşekkürler

03-01-2019
Nuröz Alisevim

saçmalıktan seçmeler berbat bir film

07-01-2019
Vatan Güvenç

Amerikalılar olsun diğer yabancı ülkeler olsun dikkat edin filmlerde hep sex ve porno tarzında konuları işliyorlar. Bunu neden söylüyorum dünyadaki herkez bu filmleri izleyince şöhret olanı bi kenara bırakın azıcık başarı para kazanan kendini işte bu filmdekiler gibi kaybedip bilinçsizce para harcayıp içki kumar karı kız ne ararsan var. Anlıcanız kültürümüzü öldürmelerinin en iyi yolu bir çok kişi filmi beğenmiş hayat dersi felan demişte filmin sonunda ne ders aldınız yahu adam takmıyor şampiyonluğu karı kızla vakit geçirio öbürü niki laura denen herifse güzel örnek olucağına sanki filmde kötü çocuk o gibi işlenmiş valla bu filme imdb 8 üzeri not vermiş yuh diyorum. 10/6 görsel olsun efektler olsun günümüz teknolojisine yakışmıyor sırf formula yarışseverler ile thor hayranları toplanmış oy vermişler…. imdb puanına aldanıp ahım şahım bir film beklemeyin tamamen hayal mahsülü karakterler gerçekle uzaktan yakından ilgisi yok…

13-01-2019
Hulki Nur

Filmim konusu güzel ama çok basit olmuş tabiki herkesin kendi görüşü ama ben beğenmedim bu arada yarın Yılbaşı herkese mutlu yıllar. Koray demirel

14-01-2019
Sanaç Şahlan

Amerikan yapımı olsa 10 numara film dersiniz. Bence hintliler bu işi gayet iyi yapmaya başladılar. Efektlerde ve greenbox/bluebox çekimlerde biraz amatörlük var, birazda bahubalinin veya diğer kral adayının insanüstü güçlerin olması tad kaçırmış. Tek başına 1000 adamın arasına dalabilen var mı?

19-01-2019
Göksay İnanç

adını duymustum bugunızlemek nasıp olduu. gec bılee kalmısım

24-01-2019
Seçim Medeni

Harika bir film.Ailece seyredilebilir.

30-01-2019
Zemirhan Akaltan

Kardeşim sitenizi cok başarılı buluyorum yanlız bu filmleri partlı sistem haline getirseniz cok gzl olucak cunku böle izlendinde görüntü kalitesi düşük oluyo saygılarmla başarılarınızın devamını dilerim

04-02-2019
Demirağ Fedakâr

Korku filmi sevenler izlesin, anlatabildim mi? Korku filmi. Yani gercekle ilgisi yok, yok masonlukmus yok olumden sonra hayatmis, bunlarin uzerinde durmaya gerek yok her cikan filme atliyorsunuz daha ne nedir bilmeden sonra abuk sabuk yorumlar yapiyorsunuz. Her filmden bisey cikartmaya calisiyorsunuz, kimsenin film yoluyla size bisey asiladigi falan yok varsa da o tur filmler genelde politik filmlerdir ve niyetleri zaten aciktir izlemeden de anlarsin.
Bu bir korku filmidir yani gercekle alakasi yoktur zaten olsa basinda “gercek hikayeden alinmistir” diye bagira bagira yazar onun icin kafanizi yormaya degmez yok sunu asiliyor yok masonlar falan…
Korku filmi sevenler izlesin, bayagi iyi sahneler var bizim ” BASKIN” i andiriyor zemin katta gecen sahneler ama onun tirnagi olamaz.
Saygilar
Korku filmi sevenler izlesin,

10-02-2019
Ongay Safter

Mukemmel bir film.

17-02-2019
Oben Durgun

çok güzel bir film.herkese öneririm..<3

22-02-2019
Opak Sağlamer

bence süper idi filimi 100 kez izlerim.

28-02-2019
Güder Erseven

Güzel film ikincisi gelmeli bence

07-03-2019
Akgün Aras

süper bir film tek kelimeyle, son zamanlarda seyrettigim en iyi filmlerden, hic sıkılmadan izleyebileceginiz aksiyon bilim kurgu… tesekkürler

11-03-2019
Tezalp Uztan

bence gayet muhteşem gayet iyi bir film şiddetle tavsiye ediyorum kesin doğru bir tespit olur izlemek…zaman kaybı diyenlere aldanmak söz konusu olmasın pişman olmayacaksınız

12-03-2019
Hüdai Şabanül

Kesinlikle çok başarılı bir film. Artık az bulunan gotik tarzında bir korku filmi. “The Village” ı beğendiyseniz kaçırmayın derim. Kötü yorumları da anlayamadım. O kadar ağır eleştiri yazılarını yazan diğer yorumcuların sinema sanatından ne anladıklarını gerçekten merak ediyorum.

16-03-2019
Berksan Çağan

süper bir film. İnsan evladı için neler yapmaz ki? …

18-03-2019
Gökşen Teköktem

güzel 10/7

24-03-2019
Beklem Karol

Harry Potter daha iyi falan diyen süper zekalar varya şimdi.Şöyle söyleyeyim de sussunlar artık.voldemort – sauron (karanlık lord’lar)
•harry’nin 11. doğum gününde her şeyin başlaması – bilbo’nun 111.doğum gününde
her şeyin başlaması
•dumbledore – gandalf (bilge yaşlı büyücü)
•sirius black – bilbo baggins (ana karakterin ebeveyn olmayan yakını)
•dursley’ler – torbaköylü-baggins’ler (sinir bozucu akrabalar)
•harry potter – frodo baggins (öksüz ve yetim, ayrıca ana kahramanlar)
•harry’nin alnındaki yara izi – frodo’nun omzundaki yara izi (iyileşmeyen büyülü yaralar)
•görünmezlik pelerini – tek yüzük (görünmezlik eşyaları)
•hortkuluk – tek yüzük (yok edilmeye çalışılan nesneler)
•gringotts cüceleri – orta-dünya cüceleri (altın ve mücevherle ilgileniyorlar)
•şamarcı söğüt – yaşlı söğüt (saldırgan ağaçlar)
•wormtail (kılkuyruk) – wormtongue (solucandil)(iyi tarafta gibi gözüküp düşmana
casusluk yapan kötü adam, isimleri bile aynı neredeyse
•dobby – gollum(bunu sizde fark etmişsinizdir )
•aragog – shelob (gerçekten belli ediliyor )
•fawkes – gwaihir (yardıma tam zamanında koşan kuşlar) Ben ikisinide full izledim. Tamammı artık.Bu özenti filmi anlatmayın bana çocuk filmi o çocuk.Bi’ Tolkienist olarak görevim olduğunu düşündüm..Alınan ödülleri hiiiç konuşmuyorum zaten

25-03-2019
Bedi Ede

film 10 numara beyler..mutlaka izleyin..biriside 10 üzerinden 1 vermiş sen git şirinler izle dostum burda işin yok

02-04-2019
Zülgarni Alsoy

çok güzel

08-04-2019
Daltekin Fahrettin

cengizhan türk diyenler kafayımı yemişler acaba

13-04-2019
Muallim Opak

bilgin harbiden iyisin bir buçuk yıldan beri takip ediyorum eline sağlık site çok iyi çalışıyonuz

15-04-2019
Özarı Sarıca

saçma sapan bir film…

20-04-2019
Hüsrev Özgürel

Süper bir film. Emeğinize teşekkürler

21-04-2019
Ziyat Gençer

izlenmeye değer bir film izleyin pişman olmassınız!!!

27-04-2019
Belge Güçlü

ya bu filme benzeyen komedi/korku karışık film bilen varsa önerebilir mi? bayıldım bu filme

04-05-2019
Alaittin Dağittin

part.seceneklerine hangisini.seçsem fragman cıkıyor.film seyredemiyorum bilgin.tesekkurler

13-05-2019
Armağan Balı

Filmden sıkıldım izlemedim. Oyunculuğun neresi iyi kadın oyuncudaki enerji düşüklüğü içimi daralttı diğerleri de öyle sanki kıtlıktan çıkmışlar veya 10 gün uyumamışlar. Bir filmde oyuncunun enerjisi çok önemlidir. Kadın sanki menopoza girmiş dokunsanız ölecek enerji o derece yerlerde.

15-05-2019
Mahsun Okkan

Güzel filmdi 10/7

19-05-2019
Özilter Tömek

Ömrümü yedin dedeee.

25-05-2019
Abdulrahman Gassan

güzel film izlenebilir

29-05-2019
Abdulcelal Berkcan

Çok guzel harika

04-06-2019
Taykut Umman

ZAMAN KAYBI COK KÖTÜ 10/2 ZAMAN KAYBI BEN BEGENMEDİM -10 GALİBA

10-06-2019
Yurtkulu Ayatin

yüz üzerinden 1000 veriyorum muhteşem bir film mutlaka izleyin

15-06-2019
Atmaca Canol

süper ötesiya

17-06-2019
Korgan Odyakmaz

Harika (cool) 2 kere izledim

23-06-2019
Zengin İltutmuş

Flash tv oyunculuğu konusu güzel final berbat

25-06-2019

En çok izlenenler

Meksikalı Gangster – El Mas Buscado 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Oxford Cinayetleri Filmi Full izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Suç

Tehlikeli Takip – End of Watch 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Suç

Hain – Our Kind of Traitor 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler