Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kanun Okakın

Bilgin kardew cok guzel bir film bu film gerceklerden olmuw bir filmmi yoxsa oylesine cekilmiw bir filmmi yoksa?

25-02-2018
Kakınç Koray

sürükleyici…. güzel 10 üzerinden 7.7

26-02-2018
Çığal Hamaset

10/10 luk bi film budur işte aksiyon denildiğinde bu film akla gelmelii
2 si yok mu ya:(

28-02-2018
Albora Başargan

çok güzel bir film süper ötesi sonuda güzel

01-03-2018
Özbay Sart

ipek Hanım, 5 & 6 Partlar Kontrol Edildi Bir sorun yok Çalışıyor Lütfen Sayfayı Tekrar Yenileyin Bildiri için Teşekkürler Keyifli izlemeler.

03-03-2018
Batıhan Delikan

Film süper sonu sürpriz

04-03-2018
Biltaş Günay

Ne kadar film cikarsa ciksin harry potterden vazgecemem yeminle kitabinida full okudum keske daha devami olsada izlemeye dewam etsek be boyle filmler cikmiyo artik

06-03-2018
Erbaşat Koşukhan

çok güzeldi herkes izlesin bence

07-03-2018
Tarım Ufukay

film gerçekten çok mükemmel ve etkileyici.10 numara 5yıldız…

08-03-2018
Fecri Seçmeer

film güzel olmuş. Bozuk aile ile ne alakası var filmi iyi anlamamışsınız. kurallar uygulandığı anda suç oranı azalır, orantılı olarak da artar .

09-03-2018
Maksur Okşak

Fena değil, kendini izlettiriyor.

10-03-2018
İzgi Abdussamed

bu kinonu baxmaqi tovsiyye ediremde mende. cooooox gozel bir kino idi.

12-03-2018
Şencan Özbey

Başrol de ki eleman oldukça sinir bozucu.. Bir nevi moron! izlemeseniz de olur..

13-03-2018
Sadat Türabi

film müthiş izlenmesini tavsiye ediyorm AŞK BÖYLE BİRŞEY …

14-03-2018
Seyir Akcan

Güzel değil.

15-03-2018
Arda Aytunç

Bence HarryPotter’in en güzel filmi Harry Potter ve ölüm yadigarları

16-03-2018
Sırat Tümenboğa

bence bu film idare eder en güzel film son vampir

18-03-2018
Günsav Günsav

HELAL OLSUN BILGIN KARDES YINE YAPTIN YAPACAGINI SEN NEREYE BIZ ORAYA TAKIPCINIIZ

19-03-2018
İlcan Natık

çok beğendimm yaaa çok ama çok güzell bu film bu kadar mı güzel olur bu kadar bn 2 sinide izlemek istiyorummm

21-03-2018
Kazanhan Ozaner

İzleyin arkadaşlar.

22-03-2018
Aybay Baykutay

güzel film ben beğendim tavsiyede ederim

23-03-2018
Taşcan Ceben

çok iyi değildi çokta kötü değildi ama güzel bir film izlemek istiyorsanız tercih etmem

24-03-2018
Ugur Tabgaç

@erdem277 filmleri başka sunucuya attıgımızda siliyordu onun için Tek part attık Filmlerin hepsini kendimiz upload edip yüklüyoruz filmlerin hepsi sitemizin ismi vardır başka site ismi olan film varmı?

27-03-2018
Fevzettin Koblay

arkadaş ben böyle boş film görmedim

28-03-2018
Uğuralp Yaver

Ben bu filmi cok önceden izledim ama yorumları görünce yazıyım dedim serinin bu filmi hic güzel degil önceki 4 film harika burada şey yapmışlar dizi gibi neticede 1 tane daha cekilecek orası garanti oldugu icin burda konuya giriş yapmışlar sanki sadece giriş vardı filmde aksiyon falan cok düşükdü yani.
Tabi şimdi cok güzel diyen arkadaşlar resident evilin önceki 4 filmini izlemeyip bodozlama 5’inciyi izledilerse güzel bulabilirler bişey diyemem

30-03-2018
Lezgin Nüsret

DİKKAT SPOİLER İÇERİR FİLMİ İİZLEMEYENLER OKUUMASIN:şimdi 1 dk.Marnie anna’nın anneannesi ayrıca onu evlat edinenler de var.Yani annayı.şöyle bir soyağacı çıkarıcam.Marnie ve ismi aklıma gelmeyen o kocası yani dedesinden bir kız çocuğu doğmuş.O çocuk annanın annesiymiş.ama annesi annayı doğurduktan sonra trafik kazasından ölmüş.O nedenle annesini ve babasını hiç tanımamış.Marnie yani anneanneside ona bakmış.Ama o da kısa bir süre sonra ölmüş.o nedenle de kıza teyzesi bakmış.kızın yani annanın hastalıığı varmış o nedenle temiz hava alabilmesi için ou akrabağlarının evine göndermiş orada anneannesinin küçüklüğü marnie ile tanışmış yani benim anlamadığım 12 yaşındaki kız kendi anneannesinin en iyi arkadaşıymış.AMA FİLİM GERÇEKTEN SÜPER YA GERÇEKTEN ÇOK DA DEYİNİLMEMİŞ BİR KONUYBA DEYİNMİŞLER SÜPERDİ.BU ARADA BU YORUMU TAMAMEN OKUYANA DA HELAL OLSUN

31-03-2018
Musamettin Satrettin

Robin Scherbatsky <3 How ı met your mother

01-04-2018
Ardemir Çakırca

Konu baya kötü ama yorumlanışı harika hint filmlerini genelde sevmem ama bu film bi harikaydı :Dd

03-04-2018
Demirdöven Feyzi

Gercekten harikaydi

04-04-2018
Durgun İlker

Özellikle son kısımlarında hönkürerek ağladım. Film kendini müthiş tamamlıyor .Kesinlikle izlemeye değer. Müthişti.

05-04-2018
Rahmetullah Rahmetullah

jason oynuyor diye zıplamayın,guy ritchie filmlerinin hayranı olarak söylüyorum en kötüsü bu türü ”bunalım”

06-04-2018
Kırtekin Selekmen

izlediğim en güzel dram filmi kesinlikle izlenmesi gerekilen bir film

07-04-2018
Çelenk Demiryürek

süper film kesinlikle izleyin

10-04-2018
Kortan Ogeday

FİLİM GERÇEKTEN GÜZEL BİDE ŞU ÖPÜŞME SAHNESİ OLMASA
AYRICA EN GÜZEL BİYOGRAFİLERDEN BİRİ

11-04-2018
Tuğbay Berkmen

mükkemmel

18-04-2018
İnal Özdilmaç

hiçbişe anlamadım diyenler veya hiç beğenmedim diyenler bu filmi en az ”2” defa izlesin.Çünkü bu filmi ilk izlediğinde sanki beyninin bir tarafıyla izliomuş gibi oluyor ve olayları anlamayorsun.2. defa izlemende ise sanki yeni bir film izliomuş gibi oluyorsun ve filmi anca o zaman anlıyorsun.Film adeta beyninize oyun oynuyor.İzlemeninizi kesinlikle tavsiye ediyorum .İyi seyirler…

19-04-2018
Cerullah Doğudan

cok tesekkur ederim

20-04-2018
Hürkal Kaynar

İzlemek var izlemek var kötü yorumlarınızı kendinize saklayın emeğe saygı güzel film :d

23-04-2018
Bala Bolat

GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM ÖZELLİKLE YAŞANMIŞ BİR HİKAYEDEN KONU ALMASI AYRI GÜZEL

25-04-2018
Güçkan İşman

kesinlikle izleyin heyecanla izledim …

04-05-2018
Konur Bünyamün

Bayıldım,harika müdürün Kızıl Leydi olduğunu zaten anlamıştım.Acayipler hayalete dönüşünce çok güzel tarz oldular.(bu arada Porter çok yakışıklı.)

05-05-2018
Edhem Ergüner

Nickneyime bu filme de berbat diyorsanız. gerçekten yorumları okumadan film izlemek en iyisi. hangi filmlere güzel diyorsunuz merak ettim.

06-05-2018
Mergen Verim

Harika bir filim emeği geçenlere teşekürler

09-05-2018
Toydeniz Göğen

farklı bir konu işlenmiş o yüzden sıkıcı değil insanda merak uyandırıyor.nerde ne olacağını kestiremiyorsunuz.İzlemenizi tavsiye ediyorum .vakit kaybı değil :))

11-05-2018
Feran Necim

Salam cox gozel film izlemeye deyer

12-05-2018
Köktan Rafi

Filmi az önce izledim.Matrix tadında bir film.Bence izleyin zaman kaybetmezsiniz.Görüntü harika

13-05-2018
İbrahimilker Mumtas

raptorlar adamdır

14-05-2018
Ege Ökten

meraklısına hitap edecek (kanlı canlı) ama konu fena değildi…tek sıkıntı sırf devamını çekmek için sonunda saçmalamışlar.izlemelisiniz yinede…

16-05-2018
İzgi Onur

güzel beğendim

17-05-2018
Özkök Alvi

kardeş şimdi bakçam işallah güzeldir

19-05-2018
Od Eslek

Film çok güzelde birde Türkçe dublaj olsa.

20-05-2018
Hanbek Karan

Harikaydi hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi. Konusu o kadar guzel ki .
Izlemenizi tavsiye edrim

21-05-2018
Akdurmuş Anıl

İĞrenç bir film koru filmi müptelasıyım mistik olayları araştırır not alır filmleri izler hikayelerini arka plan görüntülerini alırım ve gerçekten kötü bir film adamın arkasından koşan birini sadece insan olarak görebiliyor ve nasıl çekildiğini hayal edebiliyorum buda filmin gerçekci olmadığı kanısını güçlendiriyor kötü yani

22-05-2018
Derviş Zühdi

ben bu filime bekmisim iyi bir filim tesekkur

24-05-2018
Sanver Tekinalp

yoruma veya fragmana göre hareket etmeyin fantastik film sevenler için güzel bir film

25-05-2018
Hurşitedip Sadik

Ümit in yorumu çok hoşuma giti iyi yazmadığım halde dayanamadım yazdım

26-05-2018
Yunusemre Ağer

Duygusal film isteyenler kacırmasın etkileyici gözümü kırpmadan izledim . emeği gecen herkeze teşekkürler

27-05-2018
Demirşah Ferdar

süper ötesi.kesimlikle sıkılmadan sonuna kadar izleyin.10/ 10

29-05-2018
Büget Demirgülle

GÜZEL BİR FİLM SKILMADAN SEYREDİLİR SONU COK GÜZEL BİTİYOR TEBRİKLER.

30-05-2018
Omur Çaliş

yıldızı az oldu

02-06-2018
İlbozdu Doğruel

Film genel olarak güzel sonunda saçmalamışlar konuyu başka yere çekmişler.

04-06-2018
Arıtaş Bolgan

izlemnmeye deger.

06-06-2018
Memetali Piotr

süperdi 2 yi beklerim

07-06-2018
Uçarlı Buluş

Bizlere Film leri ulastirmakta olan sizler! Admin,Ve Moderotörlere cani gönülden tesekkür eder, Bizler icin yapacaginiz bütün Isler icin kolayliklar dilerim.Hosca ve dostca kalin…..

09-06-2018
Fekrullah Karip

İzlediğim en iyi marvel filmlerinden biriydi. Espiriler biraz baydı, fazlaydı. 8/10

11-06-2018
Atahan Buyrukata

tşkler emeyi gecenlere…

13-06-2018
Güçyener Erdiner

super film

15-06-2018
Ergönül İşsever

perfect

18-06-2018
Erdölek Erkmenol

En Kral Filmlerden Biriydi.The Avengers Çıkınca Sinemalarda İzdiham Olacak Ben Söyliyeyim

20-06-2018
Seylân Muhsin

Gerçekten güzel bir film.

21-06-2018
Günyüz Köksoy

çok çok güzel bir film kesinlikle izlemenizi öneririm

22-06-2018
Berkel Koç

YORUMLARI OKUDUM İZLEMEKDEN VAZGECTİM

23-06-2018
Sualp Sualp

saçmalık ödülününe aday gösterilecek filmler arasında bence

24-06-2018
Feriz Şener

admin korkunç bir film’in bütün serisini koyarmısın

25-06-2018
Yiğitcan Günbek

Vay canına gerçekten büyüleyiciydiii … Herkeze tavsiye ederim. -Kelimelere sığmayacak akdar mükemmel. <3

27-06-2018
Sezin Sukuşu

cook guzel izlemeye deyer

28-06-2018
Çağlasın Güçkanat

ece 16 yaşında olman birşey ifade etmiyor anime izliyorum 17 yaşındayım 25 yaşında anime izlyen birsürü tanıdığım var anime (japon Animasyon)

29-06-2018
Elmar Huryeddin

böyle saçma bi film olamaz tam entel dantel sanki herkesin hayatı böyle kitap yazmayla geçiyo yok sanat yok hayat sanki sadece bunlardan ibaret.. işte türk filmi tamamen özenti bi film

30-06-2018
Aysunar Beşarettin

bençe güzel ama herkezin zevki varklıdır

04-07-2018
Apdil Eba

Cok begendim! Izlemenizi tavsiye ederim,mutlu sonla biten,gercek hayattan alinti bi’ hikaye..

05-07-2018
Matlup Olcaytuğ

güzel

07-07-2018
Kavas Onurhan

süper bir film sınırları hakkaten zorluyor 10 üzerinden 15
çok iyi keşke dev ekranda seyretseymişim

13-07-2018
Çeliktaş Erkaya

Ancak katılıyorum; filmin adına saygı duyup iki dakika Pamuk Prenses’i oynatsalardı keşke…

15-07-2018
Teyfik Akmaç

Dostm güzel diyonda millet bilmiyor ki 720p yüksek çözürlüğün hızlı net izledgnı :S bari söyle yapabilrsn 240-360-480-720p li vk yapıp isteyen secsn 720p veya 480p 10 numara olurdu

16-07-2018
Özaktuğ Saraç

Kesinlikle tavsiye ediyorum. zaman kaybı diyen arkadaşlara aldırmayın. Onlar doğru dürüst konusu bile olmayan kol bacak kırılan filmlerle ilgileniyorlar galiba çünkü anlayamıyorlar

17-07-2018
Temircan Utman

Bence harika gerçek gibi malefiz 2 de çıksa yine izlerim

18-07-2018
Ükkaşe Zeynullah

filmin efektlerı kotu ama ızlenebılır emegıne tesekkrlr bılgın

20-07-2018
Ümmet Ümmet

süper bir film

22-07-2018
Kaptan Lala

Gerçekten mükemmel bir film. filme eleştirel bakarsanız çok sıkılırsınız. film zaten akıcı kendinizi serbest bırakın filmin içine girin

25-07-2018
Gümüştan Koraltan

Bende Bu Filmin Türkce Dublaj Cıkar Diye Umuyordum 5 Gün Olmuş Cıkmış Yani

26-07-2018
Hanbek Karan

bilgin flim süper ama yazı arkadan geliyor bununla ilginirsen flimi tekrar izlemek istiyorum

27-07-2018
Adasal Alataş

klasik kurt adam sevenler izlesinler…bana bir şey ifade etmedi

28-07-2018
Altıniz Baytüze

Film cok guzel,izleyin

30-07-2018
Alakoç Bucak

10 üzerinden 9 süperdi. Sonunda hayatın geri dönüşünde gözlerim yaşardı.Bilim kurgu sevgi hayat ve sahip olduklarımız çok iyi aktarılmış. Filmi yapanlara ve yayınlayanlara (bilgin) çok teşekkürler. Akıllı film böyle olur…

04-08-2018
Şinasi Tokalp

Film guzel siddetle tavsiye ederim.

07-08-2018
İsak Mutait

filmin siyasi yapisini incelemem pek ama film cok basit sıradan film

10-08-2018
Bağatur Eraydın

film güzel

12-08-2018
Atik Baybars

bence film super otesiydi..!daha oncede seyretmıstım ama size tavsiyem kesinlikle seyRedıN..!

16-08-2018
Ongüner Tekir

çok güzel bir film yani inanılmaz kış perisi ve yaz perisi süper

19-08-2018
Ünsaç Girginkoç

güzel direk izleyin teşekürler

21-08-2018
Ay Bayır

Fena değil izlenebilir

25-08-2018
Kotuz Abdülselam

bence harry ile hermoni evlenseydi daha güzel olurdu

26-08-2018
Ziyettin Akata

tek kelimeyle süper.

30-08-2018
Süerdem Feyzi

yok arkadaşlar daha neler, ne fragmanı… kısa metrajlı filmlerden bahsediyorum??? BİLGİN bir de yandaki linklerde en çok yorumlananlar diye bişey eklesen???

31-08-2018
Eraksan Kamacı

Admin sen varya sen müthişsin :))

01-09-2018
Aşan Bulak

Film öyle güzeldi ki yani başka birşey söyleyebilirim. ♥♥♥

02-09-2018
Bedri Gökçek

Harika bir film tavsiye ederim

04-09-2018
Mizirap Tuğmen

Film izleme karesinde “Site Engellenmiştir” yazısı var. Bu yazıya denediğim birkaç filmde daha rastladım. Bu sorunu nasıl aşabilirim ?

07-09-2018
Hansoy Matlup

aklıma iki şey geliyor. yönetmenin parası bitti yada başrol oyuncularından birisi hastalandı veya öldü. sonu çok abartılı şekilde bilinmezle biten film gördüm. ama bukadarıda ayıptır. film kompozisyon gibidir başlangıç, gelişme ve sonuç. Bunlar resmen filmi ortasında bitirmişler. beşinci bölümü izledik den sonra bolum atladım herhalde diyerek dörde bir daha baktım. hevesinizin kursağınızda kalmasını istemiyorsanız izlemeyin.

08-09-2018
Haziret Mikolaj

cok cok cok guzel guzelillllllllll

10-09-2018
Aşkınay Buminhan

abi çok iyi yaaa

14-09-2018
Akçit Aykut

idare eder ben begenmedim

17-09-2018
Özsüer Songur

admin saolasın bence süper bir film tavsiye ederim izlemelerini

18-09-2018
Sari Adanan

.. tamam film mucize değil, ama saçma sapan olmuş diyenler bunun bir bilim kurgu olduğunun farkındadırlar umarım. Evet film çok iyi değil ve tahmin edilebilir ama sonu güzeldi.

20-09-2018
Ekin Öngel

bunlar nebiçim yorumlar ya mektup gibi uzun yorummu olur filmi bırakıp o uzun yorumlarımı okuyalım tek kelimeyle film güzel demeniz yeterli

23-09-2018
Bozyiğit Uluç

Saçma izlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz.

25-09-2018
Üngörmüş Üstol

abi bu ne ya film değil sanki sirk gösterisi durmadan şarkı söylüyorlar ve bu çok gıcık bi durum resmen uyuz oldum 18. dakika zzor dayandım.

26-09-2018
Ömüral Şahinhan

birinden çok daha güzel ve anlamlı 3nü heycanla bekliyorum

28-09-2018
Aktürk Artam

adamım benim o Nicolas olurda kötü olur mu

02-10-2018
Tankan Yalgı

“+başkasının malı çalmak -2 puan,
-yapma kimse o kadar puanı aklında tutamaz,
+sistemden şüphelendiğin için -3 puan” ateizm subliminali olan bir film. bu alt mesajı taşıyan daha bir sürü de replik var. izlenmez.

04-10-2018
Şahmettin U¦Ur

İyi iyi

05-10-2018
Tüzmen Üngörmüş

bilgin sen inanılmazsın ya cok tesekkur edderım benı ne kadar mutlu ettın ınanamazsın ya aylardır bu fılmı beklıyordum cok tesekkur ederım

10-10-2018
Çerçi Yıldırer

çakma fantom, çalılıkta 10 kedi gücünde.

12-10-2018
Halit Karakaya

2011 yılında böyle bir film çevrilmesini hiç anlamıyorum. Ne mantık ne bilgi ne hayal gücü var. İkinci partın başında seyretmeyi bıraktım.
Geçmiş zamanda, avcı-toplayıcı dönemde böyle bir yaşam tarzı hiç yoktu. paleantolojiyi biraz inceleyen bunu bilir. Gelecekte de bir yaşam tarzı olması imkansız.
Sonu nasıl biterse bitsin, berbatın ötesinde iğrenç bir film.

13-10-2018
Beyhani Fettullah

hint punisher filmi izleyin mutlaka

14-10-2018
Çinar Pelir

filmin sonunu sonuna doğru ipuçlarından tahmin edebiliyorsunuz;filmi izleyip de yarım saat dayanabilirseniz beğenebilirsiniz diye düşünüyorum

15-10-2018
Sarphan Şenalp

Film Güzel fakat şizofren olanlar izlemesin

16-10-2018
Seyfali Tanju

Genellikle filmin sonu belirsiz bitiyor dolayısıyla bir sonraki filmi daha büyük bir beklentiyle bekliyoruz.Bu seri çok abartılı oldu bir sonraki seride bitirsinler bence.

17-10-2018
Bozbaş Çıtanak

bilgin beni montecarlo filminin yorumlarından hatırlarsın belki

18-10-2018
Benna Ferayi

SÜPERRR ÖTESİ FİLM SAKIN KAÇIRMAYIN …

20-10-2018
Sebğet Yasir

eğlenceli güzel film

22-10-2018

En çok izlenenler

Yaş 60 – Miss Sixty 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Kasabanın Yenisi – New in Town 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Sanırım Aşığım – Je Crois Que Je L’aime 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Romantik

Not Seni Seviyorum – P.S. I Love You 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler