Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Edgüalp Gücalp

Mükemmel bir filM.
Holywood un tüm yıldızları burada

28-04-2018
Dalkoç Fahim

Çok güzel bir film mutlaka izleyin.;)

29-04-2018
Kahir Koralp

Güzel filim

30-04-2018
Uztürk Atman

Gerçekten çok güzel Bir film İzlemeye deger Özellikle ailenizle beraber izleyebilrsiniz 10/8

04-05-2018
Züheyr Abdilkadir

gereksiz

05-05-2018
Umutlu Batdal

Abi çok iyi yaaa

06-05-2018
Şahan Ulusal

gerçekten süperdi

07-05-2018
Saver Üstat

ben korku film fanatiği olarak diyorumki kesinlikle kalitesiz bir film.
beğenen ve korkunç olduğunu söyleyen arkadaşların tavsiyesi üzerine izledim siz izlemeyin.
kediye kırmızı göz taksalar korkuntu diyip tavsiye edicekler nerdeyse.
hiçmi korku filmi izlemezsinizde her izlediğinize korkuntu dersiniz merak ediyorum

10-05-2018
Berho Kelcik

Harikabir film insanlığın en büyük düşmanı yine insanlıktır

11-05-2018
Tulû Esalettin

şimdiye kadar o kadar film izlemiştim ama bunun gibisini görmedim mükemmel …

12-05-2018
Haşmettin Meral

Ömrümde Bu Kdar Saçma Film Görmedim Geçen Dakikalarıma Yazık

13-05-2018
Akduman Beşaret

BİLGİN SEN AMMA KORKAK ÇIKTIN YA SURVİVOR FİLMİNİ NİYE KALDIRDIM SİTEDEN NEYSEKİ GOOGLE SAĞOLSUN GERİ SİTENDEN İZLEDİM ÇOK İYİ OLDU GOOGLE UN SİTELERİ KAYDETMESİ ÇOK İYİ BU KONUDA

14-05-2018
Koçyiğit Göndem

Güzel ve keyifli bir film.

15-05-2018
İltutmuş Yumlu

izleyin güzel film

16-05-2018
Çağlayangil Ejderhan

Güzel bir film bence.Sıkılmadan izledim.Tavsiye ederim.

17-05-2018
Gökgöl Abdulgazi

alt yazılıyı izledim şimdi dublajlısınıda izlicem süper film bilgin teşekkürler

19-05-2018
Muhammetali Umutcan

bide site sahibine teşekkürler baska sitelerde yorum yapıyoruz iyiyse yayınlıyorlar iyi değilse yayınlamıyorlar bu sitede öyle bi dert yok fikir özgürlüğü var bunu sağladıgı için ayrıca bi tesekkürü hakediyor emeğe saygı gösterelim.

20-05-2018
Hürol Türk

çok iyi

21-05-2018
Kızık Bahşi

gerçekten çok iyi

22-05-2018
Tezol Kongur

film için teşekkürler ve bu filme kötü diyenler arkadaşlık ve eylence duygusu yok çok güzel bir film:D

23-05-2018
Cevahir Doğudan

BEŞ PARA ETMEZ 10/-8

26-05-2018
Aymete Berkal

guzel film izlenmeye değer

29-05-2018
Hudavendigâr Kayaş

Harika 10 numara 5 puan 7 yıldız 6 gülücük şiddetle tavsiye edetim serisini BEKLERİZ.

30-05-2018
Lâtif Köni

hayatımda seyrettiğim en güzel film listesinden ilk 10 da 1. siydi

31-05-2018
Ediz Remzi

1.serısı daha güzel ve sürükleyıcıydii

02-06-2018
Seyfet Seyfet

filmi saçma ve zaman kaybı bulanlar herhangi bir dünya görüşü olmadan boş izleyenlerdir bu filmi dünya siyasetine ve dünyadaki olaylara uyarlamadan boş gözler ve boş akılla izleyen kişiler elbette filmi saçma bulacaklardır bilginize !!

04-06-2018
Boztimur Öncel

cok ama cok güzel ben bunu eskidende izledim tam 2 kez cok güzel hemde küçük maceracılar çok güzel

05-06-2018
Binkan Çamok

Sevgili arkadaşlar neden bazı yerlerde altyazı yok ?

06-06-2018
İncesu Soydinçer

anne babaların hatalarının cezasını malesefki hep çocuklar çekiyo…türkiyede yaşadığım için çok mutluyum bu yüzden.türkiyede böyle şeyler yaşanmıyomu diyeceksiniz ama en azından türklerin aile bağları daha kuvvetli…batı özentisi olanlar mutlaka izlemeli…teşekürler bilgin…

08-06-2018
Rizvan Kocabaş

film .çok güzel ama bakış açısı önemli, filmde bir birey ve bireyin oluşturduğu topluma nasıl kazandılır bunu çok iyi anlatıyor. şöyle bir espiri ve atasözümüzden alıntı yapayım bir elin nesi var 2 el daima güçlü :))

10-06-2018
Tekir Göksoy

çok güzel film.

12-06-2018
Birgi Selgüç

itiraf edim ben hiçbir şey anlamadım çok karmaşık bir film

14-06-2018
Feza Işınbay

Film idare eder. Abartılacak yanı yok. Ya da ben aşk filmi sevmediğim için pek beğenmedim ama öyle ahım şahım bir film de olamaz. Filmi neredeyse klasikler arasına sokacak olanlar, başka film izlememişler galiba.

15-06-2018
Uzay Zaik

Müthiş filmdi ya off. Sakın kaçırmayın.

16-06-2018
Aptülkadir Hişar

Sonu klasik bitiyor daha farklı ve aksiyonlu olabilirdi. Sonuçta 2007 yapım. Vakti olmayanlar Fazla Takılmasınlar derim.

18-06-2018
Bilgiç Ecmel

Bilgin başka bir siteden kontrol ettiim. 4. part ile 5. part arasında 10dk eksik.

20-06-2018
Aşir Baskan

arkadaşlar saçma sapan yorumlara takılmayın.boş zamanınız varsa kesinlikle izleyin..

21-06-2018
Gürgân Abdulvahit

bilgin abi bence dandik filmleri hiç koyma bide mesela x filminin ne kadar izlendiğini gösteren bi şey de olsun mesela ben izlerken yorum sayısına bakıyorum karadedeleri de eklersen iyi olur jason statdam ları da ekle

22-06-2018
Dindar Gazel

Gerilim severler sakın durmayın mütiş sürükleyici bir film bence beni benden aldı

23-06-2018
Rizvan Tinmaz

amatör kamera ile çekilen film ancak bu kadar igrenç olur.

26-06-2018
Sayın Talas

Teşekkürler. Bu siteden güzel filmler izliye biliriz.

27-06-2018
Tekbey Ehed

Film siyasi ve müslümanlara olan tepkileri bakımından klasik abd filmi.Ancak butün bunları bir kenarı bırakıp film kalitesine bakarsak güzel ve izlenecek bir film.

28-06-2018
Akasma Ayaydın

Bu tarzda seyrettiğim ender kaliteli filmlerden biri. Babanın çocuğunu arayış tarzı filme başka benzer filmlerde olmayan bir ayrıcalık katmış. En son ana kadar gerçek suçluyu tahmin edememek ise mükemmel bir senaryo olduğunu gösteriyor. Tüm oyuncuların oyunculuk kalitesi yüksek düzeyde olmasa da başrol ve ikinci üçüncü rol oyuncularının oyun kalitesi yeterli oluyor. Seri katil ve polisiye filmleri sevenler için özellikle tavsiye edebileceğim ayrıcalıklı bir film.
Bu arada tüm yorum yapan arkadaşlardan ricam yorumlarını ayrıntılı vermeleri ve kısa cümlelerden yorumu anlama şansımız olmuyor. Herkese iyi seyirler.
Ha bu arada emeğe saygı anlamında Bilgin kardeşe de teşekkürlerimi sunarım.

29-06-2018
Aydın Baysal

Eski asker olan adamın ormanda öldürdüğü 2 kişi kimdi filmin o kısmını anlayamadım ama güzel filmdi.

30-06-2018
Sart Şenbay

sakın ha sakın izlemeyin saçma sapan bi sey.ne bi olay örgüsü ne de başka bisey var.vakit kaybı

02-07-2018
Salık Şadıman

bilgin teşekkürler 10-7

03-07-2018
Eminhan Hüseyn

cok hisli harika bir film tskler

04-07-2018
Özgen Toker

elin adamı yapmış

05-07-2018
Senai Tunakan

İyi sayılır.Küçük bir anı kamyonla kaza yaptığımda o saniyede neler gördüğüme inanamazsınız.Yani bir nevi doğrudur hayatın gözünün önünden geçmesi.

06-07-2018
Matem Önem

alemlerin kralı bilgin

07-07-2018
Yanıker Bozok

çocuklarımla beraber keyif alarak izledik tavsiye ederim

10-07-2018
Taci Tokyay

harikaydı ya beni gözyaşına da boğsa sonunda muhteşemdi

11-07-2018
Tansever Boyer

Açıkcası gerçektende çok safsınız. Kitabını okusaydınız her şeyi 2. filme sakladıklarını anlardınız. Ayrıca ben bu filmi 2 kez farklı durumda izledim. 1. olarak kitabı okumadan 2. olarak da kitabı okuyrak biz yani kıtabı okuyanlar olarak konuşma sahnelerinde Katniss’in iç dünyasını bildiğimiz için anlamlı geliyor. Gerçi bunu kitaba da bağlamamak gerek ben ilk başta izlediğimde de beğenmiştim hatta kitap serisine başlamamın en büyük nedenlerinden biri de bu 3. film. Açıkcası ben filmleri,oyunculukları,kitapları en çok da yazarı çok seviyorum. Suzanne 4. kitap çıkartsa yine okurum, film kitapdan bağımsız 4. film-3 part 2den bahsetmiyorum- filmi çıkartsalar yine izlerim. Forever Hunger Games Guys

15-07-2018
Yanar Mevcut

çok güzel bir songwayfilms ailesine teşekkurler uzun zamandır bekledıgım bir filmdi

16-07-2018
Eslek Sözen

BU FİLME GÜZEL DİYENLER RESMEN DALGA GEÇMİŞ..
İYİ OLUMLU YORUMLARA ALDANIP İZLEDİM İZLEMEZ OLAYDIM YAAAA…
SAÇMA SAPAN BİR SON.. FİLMİN SONU YOKKİ BÖYLE SON MU OLUR HEY ALLAHIM YAA.

19-07-2018
Aldemir Atahan

mutLaka izLeniLmeLi süper bi fiLm denemez imdb de 7,9 aLmış nedendir biLinmez tipik vurduLu kırdıLı basit bi fiLm saçma sonLara bağLanamayıp havada kaLmış konusuyLa sadece aksiyon..

20-07-2018
Kesek Kızıltuğ

sürükleyici mükemmel bir film di…

21-07-2018

En çok izlenenler

Çılgın Hırsız 2 – Despicable Me 2 – 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.7 /10

Kategori: Animasyon

Neşeli Ayaklar 2 & Happy Feet 2 – 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 102 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Star Wars Klon Savaşları – Star Wars The Clone Wars 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1029 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler