Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Taru Yavuzay

Süper ve harika bir kurgu 2 mutlaka olmalı

25-02-2018
Şefik Yurter

HARİKA Bİ FİLM İZLEYNN ARKDSLAR ADMİNE TESKKÜRLERR

26-02-2018
Baattin İlkem

tek kelimeyle süper. neville hayatını insanlığa adadı

28-02-2018
Göken Oktüre

tek kelimeyle HARIKA!!

01-03-2018
Yenay Erbilir

10 numara 5 yıldız film. gereksiz yorumlara aldanma sadece aç ve 1bucuk saat keyfine bak:)

03-03-2018
Delikanlı Hüdaver

mükemmel bir film

04-03-2018
Neşat Özbaydar

nasil derler tadindan yenmez

06-03-2018
Rahmani Serazat

bilgin kardeşm bide yanında tek part koysan yataktan kalkıp part degiştirmesi ölüm geliyor

07-03-2018
Ruhani Tansuk

la ne bicim intikammis adam kafayi yemis yuh yani(azerbaycandan selamlar)

08-03-2018
Tuncay Bilge

yüzlerce film izledim moon ve bu film tüylerimi diken diken eden filmlerdir kalbim moon ile hayatın ilk cemresini almışken bu filmle iyice hayat buldu diye bilirim izleyin .. puan veremem çünkü kıyaslama yapamam iyi seyirler

09-03-2018
Rebi Gençer

İzlemenizi tavsiye etmiyorum, daha doğrusu filmdeki sahneler çok güzel fakat konu çok anlamsız benim tavsiyem zaman kaybetmeyin.

10-03-2018
Mücahit Oykan

bence güzel film 10/7 puanı hak ediyor. yalnız mafya babaları adına çok felsefi konuşmalar vardı. pek inandırıcı gelmedi. sonunu beğenmedım. belki ikinci film için hazırlıkdır. teşekkürler.

12-03-2018
Çintay Çintay

Çok güzel…

14-03-2018
Uğurlubay Bütün

HARIKA BIR FILM IZLENE BILIR FILME KOTU DIYENLERI ANLAMIYORUM BEN NEYI KOTU BU FILMIN

15-03-2018
Benal Duracan

Ağır.. Orta yaş üzeri seyredebilir.

16-03-2018
Candaş Delikan

daha önce 2 kere izlemiştim yine izledim çok hoş ve romantik bir film….

18-03-2018
Öztanır Sayraç

sanırım bu filmin belli bi dönemi var. bende geçen seneye kadar bayılıyodum. şimdi o kadar saçma geliyoki bana bu film. o kadar kitabı nasıl okumuşum filmleri nasıl izlemişim diyorum

20-03-2018
Hamit Karamuk

Acayip guzel

22-03-2018
Mecnun Tunçer

Arkadaşlar bu filmleri izlerken görüntü sizdede dona donamı seğrediyorsunuz akıcılık yok kare kare sankı donuyor fılm oyle sağrediyorum benim pcde sorunvar:)

23-03-2018
Özkurt Dursan

guzel film bence kesinlikle izleyin

24-03-2018
Göknur Bestami

@bilgin lütfen spoiler içeren yorumları yayınlama bir çare bul spoiler butonu falan olmaz böyle filmi izlemek için yorumlara bakıyorum adam oraya yazmış ”en başından belliydi kızın kurtulacağı”
şimdi bu film izlenir mi bütün hevesim kaçtı.iyi seyirler

27-03-2018
Şahamet Tayberk

filminin sonundaki şarkı bilmeyenler için David Bowie-Heroes

29-03-2018
Metecan Rayim

Süper bir film ellerine sağlık admin kardes :))

31-03-2018
Tunguç Özdilek

Film ÇOK etkiLeyici COK GÜZEL BİR FİLİM. BU FİLME SAÇMA BERBAT DİYENLERE HİÇ ANLAM VEREMİYORUM SİZ HAYATTAN NE ANLIYORSUNUZ. ÇOK ANLAMLI BİR FİLM. bunu hak edecek ne yaptm ..

01-04-2018
Oksaldı Reca

izlenilebilir basit bir gençlik filmi. bilgin emeğine sağlık.

03-04-2018
Vafi Tekbir

Arkadaşlar her türlü filmi izliyorum ve ailenizle izleyebileceğiniz türde standart komedi filmi. Sadece biraz yavaş ilerliyor… Emeğinize sağlık…

04-04-2018
Adıyahşi Ataergin

filmi en baştan dublör ile çekmedilermi ne diyorsunuz yahu

05-04-2018
Kanber Koyak

10 ÜZERİNDEN 6,5

06-04-2018
Kayatürk Orman

Arkadaşlar izlediğim en güzel filmlerden biriydi çoğu filmlere taş çıkartır kurgu ve bilimin bir arada oldugu muhteşem bir iş çıkartılmış … izleyin ve görün

07-04-2018
Şefaattin Uygan

filmi sonu herşeye değer…tşk güzeldi 10/6

09-04-2018
Gültan Kadrihan

bence film gayet güzel . bana güvenin her yere yazmam.

10-04-2018
Yalazahan Yalazahan

cok sacma bir film

16-04-2018
Seithan Yilay

nasıl film admın bilgi verirsen sevinirim

20-04-2018
Akıncıbay Arguç

bu filme hastayım yaw serisi hic bitmese ins diger serilerinde elizabet ve will turnerde olur

24-04-2018
Zade Elçin

dublajlı filmlerden tiksiniyorum. hele böyle bir filme hiç gitmemiş izlemedim doğrusu..

26-04-2018
Emiray Hüsnüer

teşşekurler bılgın site çok guzel saende guzel fılmler ızlıyorum.fılm guzel gerçekten boyle ırenç insanlar varmıdır?

29-04-2018
Özerdinç İldeş

boş bir film… bu arada yeni player odnoklassniki çok güzel çalışıyor. aman nazar değmesin…

30-04-2018
Mukadder Orguntay

bir Zombilerin Şafağı degil ama onun kadar komik ve iyi

02-05-2018
Hurşit Rüknü

Harika bir film admin tşk ederim emeğine sağlık

05-05-2018
Omurca Sadık

konusu değişik idare eder vakti olan izlesin

06-05-2018
Mukim Abdulbakir

BİLGİN KARDESİM NETWORK KONUSUNDAKİ İSTEKLERİMİZİ DİKKATE ALDIGIN İÇİN SANA COK TEŞEKKÜR EDERİM YANİ ABİ VİDYODA NETWORKUNDAN BAŞKASINI KULLANMA RİCAMIZ OLUR

08-05-2018
Keyfi Selâmet

Begendiğim film listesine girdi.

10-05-2018
Taluyhan Vesamet

Siyasilerin izlememesi gerek film..

11-05-2018
Adıyahşi Alçınsu

güzel film

12-05-2018
Samir Şahinhan

6.part fragman kantura li..

13-05-2018
Çoğan Ertaç

ilk 20 dk sıkıcı gelebilir az sabırlı olursanız güzel bir film izlemek üzeresiniz iyi seyirler…

15-05-2018
Kinyas Nida

17-05-2018
Okyanus Rıfat

güzel bir aşk filmi

18-05-2018
Talip Velican

papaza oldu Arkadasım

19-05-2018
Aysu Çağın

Bir yerlerinden tarih uydurmuşlar. Saçma sapan konu resmen algı operasyonu diye film çekmişler. Romen ve Batı tarihinde bile yamyan olarak görülen psikopat Vlad’ı aile babası yapmışlar. İşte ne diyeceksin ki? Tarihi bilip okumak lazım. Yavrum Barbar Vlad Fatih’i öldürmüş

20-05-2018
Hizir Monis

süper harika animasyon herkes izlesin teşekkürler bilgin

22-05-2018
Gürsoy Özkenan

azmin zaferi bu olsa gerek çok güzel bence

25-05-2018
İnanç Özercan

Çok dandik izlemeye degmez

29-05-2018
Ferayi Kazanfer

idare eder

30-05-2018
Somel Yenel

Film güzel iyi hoşta sonunu anlamadım,ben mi aptalım yoksa film mi karışık ?

04-06-2018
Yıldıray Gökbulut

bence çok iyi bir filmdi her filmin kötü bi yanı vardır ama

06-06-2018
Tokalan Zülkarneyn

10numara 5 yıldız filmdeki şimşek bizim bildiğimiz karaşimşek(mercimek) değildir inşallah

08-06-2018
Rehber Gençsu

Gidişat çok güzeldi de sonlara doğru saçma geldi bana.Yükseklere çıkmak için Risk almalısın evet ama Bu riskler çok fazla ve Anlamsız olmuş dolayısıyla sonlara doğru filmi izlerken sıkıldım.

11-06-2018
Ulus Erdim

mANYAK BİR FİLM AMA İZLEYİN

12-06-2018
Tezalp Uztan

Bence çok güzel bir film olmuş.Herkeze Tavsiye Ederim.

13-06-2018
Zeynal Avni

@Onur A.selam hiç yeni film yokmu? garip.

15-06-2018
İlkim Yunt

süperdi

16-06-2018
Aycihan Dirican

hiç bu kadar ağladığımı hatırlamamıştım

18-06-2018
Abdülkadir Altunhan

film kaliteli akıl yorucu sonu şaşırtıcı izlemeniziz tavsiye ederim

20-06-2018
Nas Sani

teşekkür ederim. çok içtenlikle söylüyorum. bu site internette ki film sitelerinin en iyisi.

21-06-2018
Eken Öner

arkadaşlar öncelikle genbilim.com adresinden esrarengiz philadelphia projesi ile ilgili bir önbilgi edindikten sonra filmi izleyin.Bakış açınız değişecektir.Ondan sonra filmi izlediğinizde kesinlikle beğeneceksiniz.Teşekkürler Bilgin…

22-06-2018
Otamış Şadan

tek kelimeyle harika bir film

23-06-2018
Cazip Gazi

Film guzel bakmaya değer. Sitede guzel cok beğendim hicbir bozukluk olmadan rahatca izledim ellerinize saglik

24-06-2018
Orkutay Süerkan

SÜPER

26-06-2018
Muzameddin Sebattin

Kesinlikle izlenmeli ya muhteşem bi filmdi

27-06-2018
Abdulcelal Berkcan

güzel yapmıslar

28-06-2018
Alten Baysal

Gelmiş geçmiş en iyi film.Filmden ötesi

29-06-2018
Pak Secahat

abi filmi sinemada izlerken çekmişiniz kötü olmuş ama hemen koymanız iyi izlicek olanlar sinemada izlesinler

30-06-2018
Alpin Helim

arkadaşlar
gayet güzel başarılı bir film tavsiye edrim.
hemen hemen herkez hızlı ve öfkeli filmiyle karşılaştır mış.bnce hızlı ve öfkeli seridi 1 ci bölümden beri izleyici kitlesi artırdı.ve görüldüğü üzere 7 ci seri gelio.bu film kesinlikle hızlı ve öfkeli serisiyle karşılaştırılmaz.
bu film izlemek için ideal de buggati falan bnce biraz saçma neden deseniz sokak yarışçısı olsanız bugati lemi yarışırsınız.
Bu arada sokak yarışı demek kndi arbanı kndin hazırlar sın demek ve hızlı ve öfkeli seri side bu konuda en iyisi.

01-07-2018
Özlü Apdullah

izledim super :D. bilgin butun filmleri 720p yuklersen sevinirim bide sesi cok dusukdu. tesekkurler

03-07-2018
Tamkoç Tuğra

Cok Güzel zamanınız varsa izleyin 10/7

05-07-2018
Süleyman Ulualp

tobias evlen benle tobias… Neyse çok iyiydi gençler izleyin puanına bakıp heralde seriyi mahvetmişler gibi düşündüm başta ama iyiydi yani.

06-07-2018
Tüzmen Üngörmüş

Kaan sen çok Viking seyretmişsin kafan karışmış sanırım.Yaradana inanıyorsun ama Allah diyemiyorsun.Aç kapa düzelir belki !…zamane çocukları işte

08-07-2018
Maşallah Olcayhan

film harika.aksiyon dolu

10-07-2018
Akburak Altınışık

ben bu filmi sinemada izlemiştim türkçe zannettim ama ingilizce çıktı

16-07-2018
Bektaşi Fensur

çocukluk yıllarında ET filmi vardı. Film konu olarak ona benziyor. Aslında tüm uzaylı filmleri olmasada birçoğu insanlar tarafından alı konulan uzaylıların kendi gezegenlerine dönüşü ile bitiyor. Buda konu olarak klasikleşmiş bir hikaye aksiyon az ,kahramanlar birkaç çocuk şiddet ve vahşet oldukça kalın çarşaflarla örtülü izlenebilir ama 16 yaş altı için uygun bir film.

20-07-2018
Gençtürk Ergör

rushell crowe yine muthiş oynamış.filmin son 30 dakkası süperdi
hz.Nuh’un yaşadıklarıyla birebir örtüşmüyor olabilir.ama sonuçta kurgulanmuş bir film

24-07-2018
Cemaleddin Doğanay

valla gerçekten mükemmel bi film aksiyon severlere tavsiye ederim…

25-07-2018
Çiğil Ekim

ARkadaslar gerçekten izledigim en iyi filmlerdendi izleyin

26-07-2018
Yağızkan Coşku

Bu kadar saçma film görmedim

27-07-2018
Özoğul Alptunga

hiç bir mantıgı,kurgusu olmayan amaçsız bir film

30-07-2018
Asutay Basım

klasik bir film izlenir

03-08-2018
Balıbey Boray

boğazında kocaman bi düğümle bitiyor film.. etkileyicydi…

07-08-2018
Cengâver Koçer

imdb’de puan daha belli değil…

10-08-2018
Yonis Ağar

@Mekin Maalesef yazımı buradan okuyabilirsiniz. http://www.songwayfilms.com/onemli-duyuru-muhakkak-okuyunuz.html

12-08-2018
Mübin Dönü

Filmin yönetmeni 10 numara çekimler çok iyi olmuş ama senaristde iş yok arkadaş.izlenmicek gibi değil ama çok daha iyi bişey çıkabilirdi.Benim aldığım mesaj doğruyu bulmak için kötüyü yaşamak gerekir.

14-08-2018
Alkış Batıcan

MUHTEŞEM… Neden mi ?
* Yakın zamanda hepimizin yaşayacağı şeyleri anlatıyor
* Çekimleri ..görsellik başarılı
* Yaşanan hayal kırıklıklıklarını özetliyor
* ÇOCUK FİLMİ DEĞİL…yorumlara takılmayın..zaten çoğu abartılı olumsuz yorumları diğer film yayınlayan sitelerin @bilgin in sitesinin hit almaması için basit oyunu..

18-08-2018
Şefik Yurtgüven

Önceki serilerden birisi İstanbul’da geçmesine rağmen izlememeyi tercih etmiştim seriden yalnızca sonuncusunu yani bunu izledim ancak ”Liam NEESON” başarılı bir yapıt ortaya koymuş

21-08-2018
Mubarek Rüşen

Hiç güzel değildi . Yüzüklerin efendisi harry potter ve avatar birleşimi bir film yapmışlar konu kötüydü ama emege saygı

23-08-2018
Durhan Göksan

2011 yılında bile böyle berbat filmler çekiyolarsa hollywood un vay haline!!

24-08-2018
Muhammed Sahil

@the filmi bu kadar yapabileceğim birşey yok malesef : )

25-08-2018
Ertaş Hansoy

tamam mesajı var ama berbat bir film izlemeyin arkadaşlar.

26-08-2018
Kınayman Örtay

Mükemmel bir Fransız filmi…Zevkle izledim…

27-08-2018
Eylem Nefi

ya unu sevenler herry potter felsefe taınıda izlesin oda spr

30-08-2018
Fakih Hızlan

Muhteşem bir film.Çok anlamlı.Herşey yerli yerinde.Yıllardır uzay filmlerinde bu görselliği, bu efektleri bekledim.Nihayet yakaladım güzelim gezegen ve uzay gemileri görüntülerini.Harikulade.Verilmek istenen mesaj da derin, anlamlı.İnsanoğlunun korkunç açgözlülüğünü ve doymaz hırsını çok iyi vermiş film.Bütün evrenin, hatta evrenlerin sahibi de olsa doymaz ademoğlu bu iştahla!!!

31-08-2018
Kelcik Zekai

bundan güzel bi film olamaz muhteşem…

02-09-2018
Ünlü Behman

Harry Potter ın en sevdiğim filmlerinden biriydi en iyi filmleri : Azkaban Tutsağı,Ateş Kadehi ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı

04-09-2018
Yürüker İlkut

Oyunculuklar iyi.Zaman geçirmek için güzel,izlenmeye değer,iyi bir film.Ben beğendim.İzlemenizi tavsiye ederim.

06-09-2018
Aydınbey Baysu

sonu çok iyiydi ya

07-09-2018
Şekim Yildiran

Daha filmi izlemedim ama gerçekten şunu söyleyebilirim bir film aradığımda ilk baktıĞım site http://www.songwayfilms.com‘ dur. Admin tüm samimiyetimle söylüyorum ellerini, yüregine sağlık. Emege sayğı arkadaşlar…

08-09-2018
Özaltan Sargın

nice

09-09-2018
Behiç Gökçesu

kesinlikle izlenmesi gereken bir film ben keyifle izledim

17-09-2018
Günyeli Teymur

film darwinist falan değil 1.yi izlemeden yorum yapmayın deneyler sonucu maymun sezar bu hale gelmiş diğerleri de öğrenme sonucu

18-09-2018
Saykal Talayhan

Bu filme kötü diyenler mahsun kırmızıgülün filmlerini izlesinler.

20-09-2018
Beysim Korkmazalp

çok basit çocukca bir film. güzel diyenler 15 yaş altı ve bayanlar tahminimce

21-09-2018
Hakikat Karaçay

kesinlikle güzelll

24-09-2018
Sagip Acarbey

Terorist olanin amerikanin ta kendisi oldugunu bir kere daha gosteren bir film insanlar ulkelerini tabiki de koruyacaklar adamin olmesini o kadar istedim ki katil kopekler

27-09-2018
İltaş Özbatu

Çok güzel tavsiye ederim

28-09-2018
Atanail Elyasa

Tek kelimeyle mükemmel bir film.

30-09-2018
Duruiz Erer

bu adamın filmlerini izlerim ama bu film çok sıkıcı ve izlemeye değmiyor beni film iyice sıktı ve filmi izlemeden yarıda kapattım bu ne ya…

02-10-2018
Sağlar Uğuray

gercekten para harcanarak yapılmıs emek verılmıs bır fılm izlenilmesı gereken bır fılm sıte yonetıcılerınede tskrlr emeklerıne saglık bos gecmeden bır reklam tıkı yaptım herkesınde yapması gereklıdir zannımca..

03-10-2018
Güçalp Kolçak

süper bir film bütün serilerini izledim çok başarılı bir sayfa ölüm yadigarları 2 de müthiş ama bittiğine çok üzüldüm.ama ginny ile harry potter olayınada çok sewindim….inş oscar alır çünkü tan bir oscarlık filmm… çok teşekkürler

05-10-2018
Mekin Server

yorumlara aldandım izledim ama hiçte umduğum gibi çıkmadı. kararsız bir aşk ve bazı sahnelerinde yağmur yağarken bile şemsiyelerin ıslanmaması yani kısacası benim için tamamen zaman kaybı oldu. bundan çok daha iyi hint filmleri var.

07-10-2018
Kavurthan Muallim

Teşekkürler süper ve izlenilmesi gerek bir flim.

09-10-2018
Çakım Emirşah

Filmin korku filmi kategorisiyle bir alakasi yok. Film guzel…

11-10-2018
Erkul Erkul

Film Gerçekten Süper TAvsİye Ederim :))))

12-10-2018
Mutuş Sebahittin

Hayatımda izlediğim en iyi savaş filmi inanılmaz güzel harkulade bir film.

13-10-2018
Us Azdin

fılm saçma olduğu kadar ınanılmaz sürükleyici özelliğide var izleyin anlarsınız.

14-10-2018
Taç Behmen

Yahudiler üzerinden acıtasyon yapılmış gibi yorumlar yapılmış lone survivor da afganistanlı çobanın Amerikan askerine dediği gibi her afganlı militan kötü değildir her Yahudi de kötü değildir her Türk iyimi dir ? Çok sade ve bi okadar mütevazi güzel bir film zaman kaybı asla değil izleyin imdb de -7.7 yi hak ediyor

15-10-2018
Dik Dik

çok psikopat ve sapık bir film aklınıza gelmemesini istemeyeceğiniz şeyler var 18 yaşından küçüklere kesinlikle tavsiye etmiyorum

17-10-2018
Öniz Abdulhakim

Bilgin Kardeşim Sen Büyüksün

19-10-2018
Beyhan Çağlayangil

bu çok güzel bir film çocuklar

21-10-2018
Tacettin Tokuşhan

bn ce bu fılm az da olsa tekken den calınmıs ama gıne de coq super

22-10-2018
Çelim Denkel

Bu filmin devamı var mı admin?Bu arada Selena yerim seni sen nasıl tatlısın öyle ya senin tatlılığının çeyreğinin çeyreğini versen bana tatlılıktan ölürüm ben

23-10-2018
Cabbar Akıner

saçma kısımları var ama sandra için izlenebilir

24-10-2018
Aytemiz Beykal

mükkemmel

26-10-2018
Filizer Nurtekin

Bence böyle bi filmi izlmeye gerek yok.. Konusu aşkta olsa zaman kaybı diye düşünüyorum.. 4/10

28-10-2018
Ur Atilay

film gerçekten çok güzel bir babanın oğlunu koruma savaşı ve oğluna olan sevgisinin gücünü yansıtan sürükleyici aksiyon dolu ve bir okadarda duygusal biten bir film.. kısa ve net diğer yorumlara aldırmayın.

03-11-2018
Sungun Tolun

bu siteyi uzun yıllardır takip etmekteyim, ilk kez yorum yapıyorum, filmin adı herşeyin teorisi fakat anlatılan hasta bir insanın başarılı yaşam öyküsü, bence çok saçma. film güzel ama filmden beklentim çok fazlaydı. Filmin adı şu olmalıymış Stephen Hawking Hastalık Dönemi(bilimden uzak bir film olmuş)

04-11-2018
Ülfer Öğür

chris kyle şeytanı efsane bu olaylar tamamen gerçek bu adam vardı 2009 da görevı bıraktı 2013te öldürüldü araştırırsanız gerçek bir hikaye ve film süper kesinlikle izlenmeyi

05-11-2018
Diren Güneş

Buğra , sende TC diyerek kötülüyorsun onun bi açılımı var TÜRKİYE CUMHURİYETİ . Pkk ‘ nın TC dediğini biliyor muydun ?

10-11-2018
Aclan Akyön

bu ne ya sonu sacma bıttı bısy anlamdık izlemyın sakın…hıc tawsiye etmıyorum

11-11-2018
Gümüşkut Toktimur

arkadaşlar bu serinin son filmi haberiniz olsun ama 6 çıkcakmı çıkmıcakmı bilemem daha izlemedim. izleyince görürüz ama …

14-11-2018
Ünüvar Subegi

mükemmeldi

20-11-2018
Tunçöven Özdener

helal olsun bilgin

24-11-2018
Türehan Yanbek

gerçekten şu maç reklamı insanı delirtiyor.reklamları elbette seni sevdiğimiz için tıklıyoruz bilgin sessiz reklam alsan güzel olur.bu isyanda benden kardeşim.

25-11-2018
Yücedağ Dinçsü

Harika bir hayal gucunden yapilmis bir film 10/10

29-11-2018
Ekiner Öngel

bilgin 6 senedir hergün filim izledim sitenden. emeğine sağlık merak eden arkadaşlarada söyleyeyim film arıyorsan ve film bu sitede yoksa emin ol,bütün neti arayıp tarasanda %95 filmin kaliteli çekimi düşmemiştir. ha bilgin kardeş sende artık şu siteye bi güzellik yapıp bide dizi bölümü koysan fena olmaz

30-11-2018
Tur Elyasa

güzel gerçekten süper ama biraz fazla acımasızca

01-12-2018
Fahrettin Kavurthan

cok
güzel

03-12-2018
Erentürk Özpeker

super

05-12-2018
Tatarhan Yazık

Muhteşemin Ötesi Bir filmm

13-12-2018
Melikhan Olkıvanç

SPER EMEĞİNİZE SAĞLIK :d

16-12-2018
Şefki Alihan

10 numara bi film

17-12-2018
Bahri Boğa

saçma sapan filmler eklemeyin lütfen

18-12-2018
Bekbay Cihannur

akıcılık yokmu konu garipmi baştan sona mükemmeldi

20-12-2018
Ebuzer Hizir

10 6 hacı dayı zamanın varsa ızle

21-12-2018
Alpçetin Canöz

@ece Yanlış anlaşılma kalmadı sanırım teşekkürler.

22-12-2018
Ünalp Rehber

harika film son yıllarda begendiğim ve tavsiyede bulunacagım bir filim oldu filmi bir bütün olarak düşündüğüm de düşünce gücünü harekete gecirmenin ne cok şeylerin başarılacagını izlenimini veri yor burdaki madde onemli değil asıl olan farklı baka bilmek farklı düşüne bilmek için her hangi bir madde almak değil bunun düşünürken yapabilmek cok konustum izleyinn..

23-12-2018
Taşkın Yaylak

Son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden.. Filmi yoruma göre izleyen arkadaşlar için diyorum, kaçırmayın

26-12-2018
Ferik Nejdat

cok guzel ama 60. dk sonrra ızlenmıyor

28-12-2018
Akşın Arkun

arkadaslar emegi gecenlerin eline saglik ama tamamen zaman kaybi siddetle tavsiye edenler onceden cizgi film mi izliyodunuz merak ediyorum

29-12-2018
Maruf Rifat

teşekkurler,güzel bir site,filimde güzeldi,ekrana bağlıyo,sitede sorun yok film akışı güzel ,ses ve görüntüler de güzel,teşekkurler,emeği geçenlere saygılar,,,,

30-12-2018
Bilgekurt Delice

izleyin derim güzel bir film aksiyonda var eğlence de var

31-12-2018
Serol Ürkmez

türkçe dublaj olsaydı iyi ama süper elinize sağlık…

01-01-2019
Nasrettin Saral

Teşekkürler admin film 10 numara :)>

01-01-2019
Yurtsan Lebip

Olmeden once koysaydiniz daha iyi olurdu

03-01-2019
Kasım Mircan

film güzeldi ama yine amerika propagandasıyla geçti bunu saymazsak film harikaydı.

05-01-2019
Taş Akip

güzel film

07-01-2019
Özbaş Sarpkın

savaş filmlerinden hoşlananlar için güvel bir film izlemenizi tavsiye ederim

13-01-2019
Sezim Yeğiner

gerçek bir joker hayranı olarak filmin son sahnesinde çok duygulandım ama keşke bitmeseydi dediğim ve kafamda soru işareti bırakan yerler oldu

14-01-2019
Dinçtaş İlal

izlenir fena değil…erkek filmi…erotik paylaşımlar çok yanlız izleyin

17-01-2019
Idris Münik

bos vakitlerde izlenebilir güzel bir film

18-01-2019
Özberk Duruk

süper ötesi bir film admin çok teşekkürler

24-01-2019
Eslek Mutluer

Film güzeldi vin diesel dayıya yakışmış. Ancak filmin sonu olmamış yani tamam bir film yaptık tutacağı belli diye aç gözlülük yapıp ikinciyi çekmeye aralık bırakmak bence olmamış.

27-01-2019
Ernes İmaddin

@azra Telifh hakkı sebebi ile kaldırıldı film sitede konusu var baksaydın görürdün eklenmeyeceğini.

30-01-2019
Ünsal Bedi

sonu beklentilerin dışında ama geçerli film.

31-01-2019
Demirali Messut

güzel film izleyin derim ama bana sonu biraz eksik kalmış gibi geldi yada benim beklentim farklı olduğu için öyle oldu

01-02-2019
Işıkay Öcal

konusu ilgi cekici gelebilir ama herhangi bi aksiyon beklemeyin,devamli biseyler olsun diye bekliyorsunuz ve olmasi beklenen sey son partta 10 dakika icinde olup bitiyor,izlemeye degmez

02-02-2019
Usluer Koryiğit

bu filmin her serisini çok büyük bi zevkle ve merakla izledim.sonunu da çok güzel bitirmişler.bravo.

03-02-2019
Hiva Möhsim

bilgin 1. ve 2. serisini koyarmısın onları izlemedim ben direk 3ü izlemeyeyim

06-02-2019
Alaner Basir

Film gayet başarılı izlemenizi tavsiye ederim (Beşiktaşın çocuğu Lukas)

07-02-2019
Orun Adder

Aranızda hint filminden anlamayan çok arkadaş var

08-02-2019
Baturalp Demirhan

Bak bana böyle filmlerle gel

09-02-2019
Ulunay Yıldıralp

Bence film asiri uzundu 1. Ciyi begendim AMA 2. HIC olmamis

10-02-2019
Mensur Seyhun

sakın kaçırmayın derim

13-02-2019
Kaya Oralmış

Selam, öncelikle Bilgin kardeş şunu belirtmeliyim emeğine sağlık çok güzel seçimler yapıyorsun. Ve Türkçeye sahip çıkmak için imla klavuzuna uygun olmayan yorumları onaylamaman beni duygulandırdı

16-02-2019
Cezlân Okgüçlü

Çok Güzel Bir Film Sıkılmadan İzledim Tavsiye Ederim

19-02-2019
Özkaya Saygı

nerden İzledim Filmini Yaa Agladım Ş NaZiler

21-02-2019
Örik Abdulhakim

benim için bu filmi ilk on filmimin arasında zirveye geçti herkese izlemesini tavsiye ediyorum …

21-02-2019
İlbasmış Kıratlı

hızlı ve öfkelinin 5. serisini istiyoruz

23-02-2019
Kivanç Seracettin

Tüm serilerini izledim bu filmin gerçekten harika bir film ve Fast Andt Forious 6 bol aksiyonlu bi film çok güzel olmuş filmi çekenlerin emeğine sağlık. Filmi izlerken bir an olsun bıkmadım

24-02-2019
Maksut Okşar

Ya gerçekten güzel film admin sağol ama çeviride bir şey sinirimi çok bozdu.Admin Türkçede NALET diye bir kelime yok o lanet:p

24-02-2019
Tozan Veral

film süper, çok da duygusal. Bu arada sayfana tekrar kavuştuğum için çok mutluyum Bilgin. Hiçbir yerde izlediğim filmler zevk vermiyor… Teşekkürler Bilgin

25-02-2019
Işık Usum

fazlasıyla sıkıcı bir fılm .sonuna kadar izleyemedim

26-02-2019
Çakar Embiya

güzel filmdi…izlenir teşekkürler bilgin….yalnız jaguar sürücüsüne acıdım yaa yazık adamın hiçbi suçu yoktu….:))))

01-03-2019
Gönüldeş Meftun

filmin gerçek adı “gurur, ön yargılar ve zombiler” orijinal kitap versiyonu olan “gurur ve ön yargılar”ın çevirisi sırasında “aşk ve gurur” olarak çevrilmesi sonucu günümüze kadar yanlış bir isimle ulaşmıştır. film adlarını çevirirken daha özenli olmanızı rica ederim.

02-03-2019
Temizol Günkut

Film gizem sevenler için on numara asla vakit kaybı degil izlemeyen yazık eder

04-03-2019
Altınbaran Aydınbay

seyredilir.

06-03-2019
Tanrıkorur Yalman

b12nin aynısı resmen

09-03-2019
Tetiker Hülâgü

Valla Çok Güzel Bir Film İzlemenizi Tavsiye Ederim..

13-03-2019
Gürboğa Kara

Merhaba Bilgin,
Son zamanlar da izlediğim tüm filmler de player de takılma sorunu oluyor, yani şöyle özetleleyim bir sahne de film donuyor fakat aynı sahne 2-3 kez ses olarak tekrarlıyor sonra fılm kaldıgı yerden devam edıyor. Sorun bende mi yoksa sizde mi ?

14-03-2019
Uluğ Artemiz

2009’da izlemiştim ve hayran kaldığım sayılı filmlerden biridir. Emeğine sağlık…

16-03-2019
Gökten Görgün

arkadaşlar bütün içerikleri katmışlar filme hakikatten çok başarılı ağlıyor heycanlanıyor korkuyorsun başarılı hakikatten

16-03-2019
Görgüncan İsa

20 yaşıma geldim ve şu hayatımda böyle bir film izlememiştim gercekden cok iyi bir filim ve isanlara bakış acım değişdi felsefemi değiştirdi diye bilirim nalet olsun kölelik
bilgin kardeşim emegine saglık

18-03-2019
Esiner Sökmensüer

@ahmetcan Şuan yorum yazdığınız film vk ve mail.ru da 24 saat bile olmadan siliniyor bunun için yeni bir yere atıyorum silinen filmleri bu yüzden bu filmler şuan telefon ile izlenemiyor. Diğer filmleri Telefon/Tablet vs.. herşey ile izleyebilirsiniz ancak buna benzer çok nadir filmler var bunları sadece bilgisayardan izleme şansınız var. Olay bundan ibaret başka çare yok maalesef.

21-03-2019
Zeynel Yülük

hmm tamamen hayal kırıklığı.

22-03-2019
Salper Vejdi

Yav bilgin sana söyleyecek söz bulamıyorum :)))

23-03-2019
Babür Akıncı

Müthiş ve hatta ötesi bir filmdi , izlemekten keyif aldıgım beni etkileyen filmlerden .. Herkesin kesinlikle ve kesinlikle izlemesini tavsiye ederim yapılan kötü yorumlara kanıp bu EMEK MUCİZEsi yapımdan mahrum kalmayın lütfen

25-03-2019
Tekinel Gökhun

çok güzeldi kesinlikle izleyin

29-03-2019
Sezek Vesim

Arkadaşlar Öncelikle Şuan ki Gençlerin Günlük yaşantısını anlatan bir film diyebilirim.
Süperdi 10 üzerinden 9 izleyin Anlarsınız

30-03-2019
Yaygır Çeliköz

Zaman geçirmek için fena değil ama puanım sabittir.. herşey kaliteli film için!! bu filme puanım 10/6.7

31-03-2019
Oyalp Şafak

bu mükemmeldi…

06-04-2019
Özgünalp Özgünalp

süper bir film bayıldım en çok da sarışın olanınna

07-04-2019
Köz Alis

kusura bakma bilgin kardeş,napim dayanamadım…

09-04-2019
Tanış Turalp

bitpazarı filmi.eskiden böyle bitpazarları istanbulda çok vardı.şimdi hiç göremiyorum.şimdi her cadde de spot dükkanları var.eski kullanılmış eşya satıyorlar.bunlarda bitpazarına benziyorlar.teşekkürler admin.

12-04-2019
Arpad Balibey

ben hayatımda bu kadar muhteşem bir film görmedim ya

15-04-2019
Çora Ertunga

sadistik bir korku filmi

18-04-2019
Kıner Kıner

Bir eser, sanat eseriyse yıllar geçse de değerinden bir şey kaybetmez.Hatta değeri katlanarak artar.Bu animasyonu 50 sene sonra bile herkes seyredecek, emin olun.

24-04-2019
İnkılâp İnkılâp

cox eylendim, tesekkurler admin( bilgin)

27-04-2019
Çoğahan Hanefi

Film çok güzel arkadaşlar tavsiye ederim..

28-04-2019
Yamin Adıvar

bu film serisi dünya tarihinin görüp görebileceği en iyi seridir. belki görsel efektler ve teknolojiler gelecekte daha iyi olacak ancak çekilecek hiçbir yeni filmin duygu, zeka, işleyiş vb. noktalardan matrix’in yanına bile yaklaşacağını sanmıyorum. azcık bilgisayarcı mantığıyla baktığınızda ise virüs gibi çoğalan kötülerin dünyayı ele geçirdiğini ve antivirüs olan neo’nun insansı özelliklerle (sevgi, inanç vs.) makinalara karşı galip geldiğini görürsünüz. bununla aşkı da birleştirdiğimizde tadından yenmez bir hal alıyor.

29-04-2019
Koparal Nurzat

iyi film izlenmeye değer

02-05-2019
Darcan Faris

film başta güzel gidiyordu. TAKİ
sonuna kadar sonu nasıldı o filmin ya ben bir şey anlamadım çok saçma kurtarıcı kızı filmin sonunda katil yapmışlar.. filmde bir kopukluk var ve filmi bozmuş ben beğenmedim. anlamadım da

05-05-2019
Berktan Dündar

Çok önceden izlediğim bir film ben sadece begendiğim filmlere yorum yapan birisiyim bu film bir harika dostum

09-05-2019
Tezeren Kızgın

2’yi bekliyoruz çok güzel

11-05-2019
Erdin Selâtin

konu güzel ilgi çekici…2 bölümün sonlarına doğru olaylar açılmaya başlıyor..hoşuma gittii.

12-05-2019
Tulgar Yağızhan

super gizem …..

17-05-2019
Özkerman Saygun

Evet çok güzel bir filmdi . İlk kez filmi izleyince karar vericem , böyle filmler izlenmez vs vs gibi yorumlar görmedigim için sevindim . Çünkü yazılan yorumlar bir izleyici için önemlidir . Ve ben bu filme 10/9 veriyorum . Kusursuz bir yapıt yoktur , gerçi ben bulamadım ama gözden kaçırdığım mutlaka vardır

19-05-2019
Urundu Göknel

En az 5 kere sıkılmadan izlemişimdir, benim favori animasyonum

21-05-2019
Kansun Közcan

Gerçekten güzel bir film 10/7 i hakediyor. Film için teşekkürler…

22-05-2019
Cenker Gökdeniz

Maalesef benim için hayal kırıklığı oldu:(( Tilda Swinton her zaman ki gibi başarılı ama film fazlasıyla sanat film… Vakti olanlar izleyebilir.

25-05-2019
Toktamış Bedri

20 yaşının üstünde olmasınada gerek yok insanın ama şu konuda hak veriyorum 15 altı izlemesin..

26-05-2019
Takdir Topay

detaylar işte aşk her dilde güzel kurt adamsan bile . gerilmedim sadece duygulandım .izlemenizi tavsiye ederim on numara beş yıldız bi film

27-05-2019
Sari Vezir

süper eğlenceli bir film mutlaka izleyin

28-05-2019
Altuner Benazir

Heleki izlememiwem yeqinki guzel bi film .. Wimdiden tewekkurler

30-05-2019
Cazip Diribaş

bence film 10/10 süpperdi bu arada film iğrenç zaman kaybı diyenler filmden anlamayan çocuklardır heralde bence film fevkalade idi admin teşekkürler

03-06-2019
Boğatimur Erenkara

@semiha filmler sorunsuz açılıyor.

04-06-2019
Hüdai Mucib

manyak bir film izleyin kacırmayın

10-06-2019
Alçık Atadan

Bilim kugu sevenler için mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim.

11-06-2019
Seğmen Uzgören

2011 deki rise of the planet apes hayran bırakmıştı. Bu filmde onu aratmıyor hatta dahada iyi tavsiye ederim.

13-06-2019
Abdulcebbar Ferid

şu filmi açmak için mause ile tıkladığım zamana yazık. beş para etmez.rezil kepaze bir film.

15-06-2019
Üz Kablan

tamamını izleyemedim.. yorumları okuduğumda masum bir film gibi gözüktü ama resmen iğrendim filmden.. tam anlamıyla islamı kötülemek için yapılmış bir film. sakın izlemeyin.

17-06-2019
Aran Aytış

bu adamın oldugu her film harıka tartışmaya bıle gerek yok beyler:)

19-06-2019

En çok izlenenler

Her Şey Mümkün – Anything Is Possible 2013 Türkçe Dublaj izle

3 Yorum - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Genel

James Bond 007 Skyfall 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Gerilim

Biutiful 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1046 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Genel

Genel kategorisinde son eklenenler