Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Atike Eminhan

güzel bir film ama türkçe düblaj ne zaman çıkar bilgin kardeşim

25-02-2018
Berksal Berksal

HİNT filmi sevenler için guzel

26-02-2018
Bilbay Emran

Harika fimdi ,
Sanattan anlamayanlar,
Haklaretli sacma yorumlar yapmasinlar…

28-02-2018
Akcebe Altınkaya

çok süper teşekkürler bilgin.

01-03-2018
Münif Muin

nerdeyse ağlıcaktım

02-03-2018
Aydınbey Cemşah

Mutlaka izleyin ya süper birşey

03-03-2018
Acahan Arsan

İyi iyi akıl dağıtıyor izleyin aşırı alta ettirecek korku beklemeyin ama bir ara tüylerimin diken diken olduğu oldu

04-03-2018
Serhat Tangüç

Arkadaşlar eğer filmi izlemeye başlamamışsanız lütfen koşarak uzaklaşınız, 1980 yapımı Bond filmlerindeki efektler bile bundan daha gerçekçidir. Filmin 2000’li yıllarda çekildiğine inandığım tek nokta iPhone 3 kullanılması. 10 üzerinden 2!

06-03-2018
Suphi Aynullah

Ben bayıldım ya fena bence 100 kere izledim

07-03-2018
Üstel Üstel

İlk defa filmi izlemeden yorum atıyorum.
Muhteşemsin Bilgin başkan…

08-03-2018
Mikail Tefik

muthis bir film

09-03-2018
Umut Ezaettin

yok böyle bi şey harika

10-03-2018
Demirboğa Ferah

Çook güzel bir filmdi.

11-03-2018
Nasuh Sargan

2.part ve film akıcı şuana kadar..

12-03-2018
Çulpan Eryaman

izlemeyen çok şey kaybeder serinin devamı gelecek gibi duruyor.

14-03-2018
Nurullah Saykal

Şimdi ne söylesem yeridir.
Vasattan biraz uzak amatöre biraz yakın.
Kalitesi düşük bir film.

15-03-2018
Atâ Başar

arkadaşlar never back down 1 den cok etkilendim 2 si ni çok aradım ama buldumda

16-03-2018
Görker Telim

muhteşem bir film

18-03-2018
Cebesoy Demirtuğ

amerikanın oyunları….güzel bir film

20-03-2018
Ödül Müeyyet

filim guzeldi.evladı ıcın bır annenin mucadelesini cok guzel ışlemiş. kadınlara araba vermeyın dıyen sırtını asalak gibi kadınlara yaslayıpda camasını bulasıgını yıkatıp evıslerinin hepsını ustune yıkıp cocuk baktıran bazı tıplerın klasık lafını bi zavallı soylemış. kı bu klasık tipler arabalarına yandan kurulur ona buna kufreder trafik kurallarını hıce sayıp kendilerini en iyi sofor zanneder eslerinede araclarını kıyamaz zavallı ezık eslerininde pratıgı olamaz..çok yazık. laf soyleyen zaat son sahnedeki gıbı o yokusu altına yapmadan zor cıkar

21-03-2018
Eranıl Gündüzalp

Bilgin kardeş tek parta bi el atsan sana zahmet.teşekkürler..

23-03-2018
Aday Aday

mütiş

25-03-2018
Aziz Binan

harikaydı

26-03-2018
Aytümen İkrameddin

Ya biz küfürbaz haydo izlemiyoruz film izlemeye çalışıyoruz şunun çevirilerini düzgün yapın

27-03-2018
Abdüssettar Akdur

film durağan olabilir ama güzeldi evlilikteki mutsuzluğu bir çok kadın yaşamıştır film de zaten gerçek yaşanmış hikayeden alınma

30-03-2018
Enes Özerkin

GÜZEL FİLMDİ TŞK.

01-04-2018
Köz Di¦Dem

izlemeye değer bir film.

02-04-2018
Hikmettin Özertem

Harika bir amirr filmi daha sonuna kadar izlenmeli emegine saglik kahnn

03-04-2018
Olgunay Rüçhan

anlamak icin youtube.com/watch?v=JWcr4TwcupA

04-04-2018
Tağalp Vahdettin

ayşa kaslı erkekler derken:)

07-04-2018
Erdin Erkınel

toplamda 30 dk lık bir konu uzatıldıkça uzatılmış.. hele başroldeki eleman beni kanser etti.. malın teki, ne konuşuyor nede sorana cevap veriyor.. bide konu dağılmış, ilkönce yarış arabasından bahsetti, sanki onun üzerine şekillenecekmiş gibi, sonra çokk farklı bi yere gitti.. boş zamanınınz çok ise ve psikolojiniz el veriyorsa izleyin..

10-04-2018
Abdülgadir Bersan

Muhteşem bir filmdi. Mutlaka seyretmelisiniz..

11-04-2018
Erginal Gürbaşkan

güzel kadın,çirkin erkek..çirkin kadın,yakışıklı erkek:Dfilmi izlemeye gerek yok Türkiye’de yaşayanlar için çok sıradan bir konusu var……..

19-04-2018
Erenay Güral

MÜTHİŞ….. fazla söze ne gerek…. Büyülendimmm….

23-04-2018
Niyaz Savaş

bi zombi bu kadar mı tatlı olur ya bu filmden sonra sevdim ben bu zombileri

26-04-2018
Abdulhakim Beyhani

2. bakanda benim

28-04-2018
Ferruh Şengil

cok guzel filmdi ALLAH RAZI OLSUN

02-05-2018
Necet Yüsuf

Gercektende Harika Bi Film Yapmışlar Çok Güzeldi Bence Serinin En güzel filmi Devam ettirilebilinirdi aslında ama

03-05-2018
Feramüz Necim

Sİten çok iyi filmleri devamlı senden izliyorum başarılar dostum

05-05-2018
Cankan Demirkan

Bu adamın bir filmi de kötü olsun..
Gerçekten etkileyici bir Dram filmi.

08-05-2018
Yağızkan Betik

super bir film. herkesin izlemesini tavsiye ederim

10-05-2018
Olgunsu Olgunsu

10/9 süper

11-05-2018
Selcuk Zahi

Reign Over Me

12-05-2018
Yıbar Çetintürk

Güzel

13-05-2018
Işıtan Öncübay

güzel filmdi emeklerinize saglik. sirf bilgisayar efekti ile makyajlanmis anlamsiz filmlerden cok daha seyretmeye deger

15-05-2018
Yaygır Ebecen

muhteşem

16-05-2018
Abdülkadirhan Bilcan

bu adamın filmleri güzel değil ama döğüş yeteneği olduğu belli bu filmde aslında hem kendi ülkerine has döğüş sanatını öğretmek dünyaya tanıtmak isteselerde aynı zamanda filleri öldüren insanlarada bir mesaj var. Gelelim filme senaryo saçma ilerliyor aqrkadaşlar sırf döğüş izlemek istiyorsanız girin seyredin ama açıkcası saçma senaryo amerikalılar bu adamı alıp bir film yapsalar bu adam 10 numara film yapar gerçekçi olmak gerekirse çinliler japonlar amerikalılar kadar hala güzel film yapamıyorlar yada başka herhangi bir ülke

18-05-2018
Kantürk Kuday

Küfürleri yumuşatsanız daha iyi olur.

19-05-2018
Sıdal Tuyan

film diye buna denir. ahlaktan bahseden insanlar belgesel izlesinler.

20-05-2018
Arıer Aznavur

Gerçekten film harikaydı uzun zamandır izlemeyi istedigim bi film di biraz geç oldu ama sonunda izledim bekledigime degecek kadar varmış ama imdb puanı bana düşük gibi geldi bence daha yüksek olmalı emege saygı.

21-05-2018
Közer Serim

lindsay baya iyiydi bu filmde ben beğendim güzeldi film

22-05-2018
Sarıcabay Arkış

İzlediğim en iyi film kaç yıl oldu hala tüm serilerini ilk günkü beğeniyle izliyorum harika sizede tavsiye ederim

23-05-2018
Altop Aygüner

çok güzel

26-05-2018
Sağlamer Tarman

Film konusuna Göre 10üzerinden 4 puan hak eder..Eğer filmkolik biri iseniz tavsiye edilcek durumdadır..İyi seyirler..

29-05-2018
Gökçün Elidemir

harıkule basarılı cok guzel etkılıyıcı.baska ne denebılırkı

30-05-2018
Erimer Keskin

film çok güzel izlediğim gün yorum yapmayı atlamışım.en azından yaşanabilirliği yüksek olan korku filmlerini tercih eden biri olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. lakin aynı gece reg dragon serilerinden olan hannibal ve hannibal doğuyor filmlerini aradım sitede izlemek için ama bulamadım.

03-06-2018
Nezif Ziyaddin

Merhaba arkadaşlar ilk defa yorum yazıyorum. Bu film hayatımda izlediğim en rezil ve en ırkçı bir film. Tarihimizden okadar korkmuşlar ki böyle bir film yaparak Dünya’ya yaymışlar. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi filmde tek doğru olan birşey var ”Türkler neyi isterse onu alırlar.” Dünyayı hükmettiğimiz Osmanlı döneminden günümüze kadar Türk Milletini hiçbirzaman çekemediler.

05-06-2018
Makul Oktan

FİLİM HARİKA ÇOK ÇOK ĞÜZEL Bİ FİLİM GERCEKTEN AMA ÇOK ZOR OYNUYO ÇOK ZOR OYNADIĞI İCİN ZOZ SEREDİLİYO ONDAN 1 FİLİM GÜNDE 7 SEVER OYNADIĞI ZAMAN FİLİM ÇOK SIKICI OLUR O YÜZDEN BU FİLİMİ
ÇOK SEVİYORUM BU FİLİM HARİKA VE FİLİMDE HERŞEY VAR HEYÇAN ĞERİLİM CESARET AŞK VAR ÇOK GÜZEL ÇOK ÇOK GÜZEL

06-06-2018
Melih Servi

ben beğendim adanın şarkılarıda harika filmi herkeze tavsiye ederim

07-06-2018
Balbay Borakhan

çoluk çocuk geliyor şuraya yorum yazıyor daha ilkokulu bitirememiş bebeler gelmiş buraya siyaset yaptığını bişeylerden anladığını zannediyor gülüyorum

08-06-2018
Paşa Şöhrat

izlenilebilir film

09-06-2018
Keskin Uygunel

Arkadaşlar film çok saçma ve anlamsız boşuna izlemeyin.

11-06-2018
Melihcan Pevrül

Film mukemmel ozellikle bu tur filmleri izlemeyi cok seviyorum..Sadece Ford degil butun buyuk firmalar kucuk isletmelerin ve yeni mucitlerin fikirlerini ya calar yada yok pahasina satin alir..

13-06-2018
Müeyyet Suheyp

Film muhteşem herkese tavsiye ederim izlerken çok zevk aldım özellikle de sonu gerçi orda biraz üzüldüm. Nicolas Cage bence çok iyi iş çıkarmış. emeği geçen herkesin eline sağlık.

14-06-2018
Songurkan Tanyel

Eğlenceli, duygusal, yer yer hüzünlendiren süper bir film. İzlemenizi tavsiye ederim.

15-06-2018
Gözay Gözay

izleyin iyi bir film.cok beyendim,ama sonu daha guzel dushunulmush,yani harkes iztedigi gibi filmin sonunu dushunuyo.olduler mi yoksa kaldilarmi yani

17-06-2018
Ongüner Tekir

her filme yorum yapmam 5.3/10
yok zamanda izlenir

18-06-2018
Öğünç Idıkut

Evet,filmin gerçek hayatla bi alakası yok.Ama sanki sizin izlediğiniz o korku filmleri falan çok inandırıcı.Bu film gayet kaliteli ve efektleri müthiş.İzlerken keyif aldım tavsiye ederim.

20-06-2018
Cazim Cazim

iyi film

21-06-2018
Saykut Talaykan

az önce filimin tamamını izledim ve sunu net olarak söyleyeyim taşıyıcıdaki aksiyon fırtınası fazla armayın sıradan bir filim olmus vakti olan seyretsin.

22-06-2018
Haris Rasik

momento adlı filmin bollywood versiyonu…

25-06-2018
Gökbaran İltay

iyilik ve doğruluk anca bu kadar güzel anlatılır süperdi tşkler admin

27-06-2018
Dağtekin Esendal

Durağan gelişen bir film izleyin süper diyenlere aldanmayın.Aksiyon film sevenler sakın izlemesin beklentiyi hiç karşılamıyor.

28-06-2018
Habeş Mehmethanifi

kaçırırsan üzülürsün..

29-06-2018
Bilsay Erakalın

harika bir film zaman kaybı değil :))

30-06-2018
Öztürk Argun

izlediğim en iyi film

04-07-2018
Öztoygar Sazak

yahu kardesler adamin cenazesini kaldirdilar artik olmedi olmedi diye yazmayin gordum cenazesinde arkadaslari agliyordu allah rahmet eylesin

07-07-2018
Hitam Kayar

izlemeye değer

08-07-2018
Çeviker Eğilmez

evrimle ilgili yorum yazan arkadaşa hitaben ;yorumları okudum ama evrim saçmalığıyla ilgili ufacık bir kelime dahi yok sen nerden çıkardın bunlarıda bu kadar saçmaladın..zeka fukarası seni

14-07-2018
Yesügey Kın

başrol oyuncusu müslüman olursa tabiki değişir…filmi izlemedim izlemeyide düşünmüyorum.bu ırkcı köpeklere pirim vermeyin sizde izlemeyin derim.

15-07-2018
İlarslan Özakın

ilk kez yorum atıyorum harika bir film uzun süredir böyle güzel bilim kurgu izlememiştim eline sağlık bilgin

17-07-2018
Erdurdu Erktin

süper film izlenir..

20-07-2018
Nakıp Şair

Mükemmel

21-07-2018
Ammar Ammar

tek part koy bilgin secenek olması lazım her filmde part degiştirmek istemiyorum hiç olmadı otomatik geçişli yap

23-07-2018
Gürdal Karaca

İzlenebilir trajı komik bir film

24-07-2018
Aral Aytemur

en güzel film tabikide matrix ,brave heart , gladyatör ve sihirbaz

25-07-2018
Ruknettin Sabahattin

unutulmaz bir aile filmi sürükleyici işte bu yaa eline sağlık bilgin siten bir harika elerine sağlık çalışmalarında başarılar dilerim

27-07-2018
Çelim Vedit

Artık ne kadar vasat bir film olduğunu düşünün. BU arada Harrison For’un Star Wars’u beğenmeyip bu filmde oynaması garip. Star Wars 7 nin yeni castında adı geçiyor, herhalde karar değiştirdi.

28-07-2018
Akansu Alpertunga

izlenmeli film,film soundtrack mafia2 final sarkisina benziyor

31-07-2018
Tünaydın Yanal

film çok güzel izlemenizi tavsiye ederim

03-08-2018
Özdeğer Evgin

Vol İ WALL E 13 Yaş altı için süper bir film çocuğunuzla veya ailenizle rahatlıkla izleyebileceğiniz bir film teşekkürler bilgin

07-08-2018
Özçelik Erten

ilk defa yorum yapıyorum abi efsane sadece efsane !!

08-08-2018
Uzman Ölmezbey

Tamamen zaman kaybı iğrenç

10-08-2018
Gürbüz Çinel

Teşekkürler..http://www.songwayfilms.com/

13-08-2018
Yalabuk Aktay

filmlere yorum yapanlar kaç yaşında olduklarını belirtirlerse daha faydalı olabilir

15-08-2018
Eşit Sözmen

A great part of the flim he watched over and over again spectacular

16-08-2018
Ançıbay Berkay

filmin en sonunu izleyin yani ileri alin yazilar ciktikdan sonra anlarsiniz gönderdikleri sinyalin sonucu ne

19-08-2018
Arıç Azmun

muhteşem çok etkilendim.sonunda ne oldugunu kestiremedim intiharmı edecek acaba?

21-08-2018
Sadeddin Yabalak

4. linkin yarısı açılmıyor admin.

24-08-2018
Müşerref Süergin

Cidden Harika Bir Film. Biraz Sonuna Doğru Saçmalıyor Ama Savaş Tarafları Mükemmel. Kesinlikle İzlemelisiniz

25-08-2018
Dönmezcan Gökbaran

Bu filmin bizde blu-ray i var izlemedim ama her sitede yorum yaparım. Mükemmel bir sanat eseridir.
İzlemeyenler izlerlerse çok büyük zevkli dakikalar geçirecektir. Saygılarımla.

26-08-2018
Özver Tüney

çok güzel film

31-08-2018
Argün Biltaş

Bence Cocuklugu cok komikti zaten ben onn ıcın ızledm ama bazı yerler abartılmısdı ama cok gzel bi filmdi

01-09-2018
Akartuna Alpkutlu

gayet güzel bir film aldığı puanı hak ediyor…

08-09-2018
Yıpar Gümberk

uzun zamandır türkçe düblajını aradım bravo

10-09-2018
Tüzüner Tüzüner

hiç güzeldeil

13-09-2018
Akdur Anık

yapımı marvel olduğu için tabikide süper bir film

17-09-2018
Deniz Üngördü

kesinlikle puanı çok yüksek olması gereken bir film. kesinlikle tavsiye ederim izleyin

18-09-2018
Topdemir Gizmen

süper bir şey tam aksiyonluk bir film

21-09-2018
Mahpus Olgay

@Hakan Karaoğlu aladığım kadarıyla yaşın 25+ fakat zeka yaşın 12- animasyonları ve filmleri nasıl izleyeceğini bilmediğin için keyif almıyorsun yaşım 22 yorum yapmayı bilmeyenler ve zekasını kullanamayanlar yazmasın.

24-09-2018
Büran Fadıl

ya tony stark muhteşem bazı yerlerde gülme krizine girdim ayrıca filmde müthişti inşallah devamı gelir bayıldım marvelın karekterlerine zaten hayranım filmlerine ayrı bir şekilde tek kelimeyle muhteşem ama tony star bir numara

27-09-2018
Yeğiner Rüsuhi

Adam ‘Bu film fantastik olmuş gerçekçi değil’ diyor yaa ee bee insaf arkadaşım FANTASTİK BİLİM KURGU FİLMİ BU YUH AMA ELEŞTİRİNİN CANINI OKUMUŞUN.

29-09-2018
Sendur Akaltan

tarihi gerçek şekilde anlatan
dünyanın en iyi kadın sniperini anlatan bir film
efektler iyi izlenmesi gerekir

02-10-2018
Görkmen Ökelik

Film gerçekten çok kaliteli baya düşünülmüş. Biraz eski bir yapım olmasına rağmen harika ve de sürükleyici. İğrenç diyenler genelde böyle şeyleri kaldıramadığındandır. Neredeyse sadece korku filmi izleyen biri olarak çok beğendim. Yalniz ben korkarım diyosanız izlemeyin, geceleri aklınıza falan gelir mazallah. Ama ben korkmak istiyorum diyorsanız baska aramayın derim.

04-10-2018
Aykan Bellisan

film cok guzel aslında renklı olsa mukemmel olurdu

07-10-2018
Ermutlu Serener

filmden anlayan zaten bu fılme kotu demesi imkansız

09-10-2018
Burç Vecdi

EĞER BİLİM KURGU SANIP İZLEYECEKSENİZ HİÇ İZLEMEYİN SADECE GÜRCİSTAN VE RUSYA SAVAŞININ BİR BÖLÜMÜNÜ ANLATIYOR VE ÇOCUGUN SAVAŞTAKİ HER OLAYI ROBOTLARA BAGLAMASI ÇOK SIKILARAK VE BEĞENMEYEK İZLEDİM 10/10 VEREN ARKADAŞLAR FİLM İZLEMEYİ BİLMİYOR

11-10-2018
Sıla Tanrıkulu

6/10 den.

13-10-2018
Aysal Berksan

yorumlardan yola cıkarsak herkezın ızlemesı gereken bır fılm umarım tat alırım fılmden … tşkrler bılgın

14-10-2018
Vaha Bek

kanka filmi izledim qüzel… Çok basarılısın senden michael douglas – the game istiyorum.. dikkate alırsan sevnrm…

15-10-2018
Mahsum Oliver

3.sınıf bi aksiyon…oylara güvenip izledim tam bi zaman kaybı…bari sonunda piskopat kızla dövüşseydi

17-10-2018
Ilgım Okur

111 Dakika 11 saniye 111.11 Enterasan Şiddetle Tavsiye Üstüne İzliyorum Bakalım Nasıl Şiddete Maruz Kaldığımıza Değecekmi?

18-10-2018
Batıbay Candan

Tarih: 18 dakika önce eklendi.
Hemen izliyorum filmin sonunda yorumumu paylaşacağım.

19-10-2018
Bindal Eraydın

güzel film tavsiye ederım

20-10-2018
Caner Demirbağ

baxilasi kino deyil. baxmaq isteyenlere meslehet bilmirem

22-10-2018
Bican Bican

Güzel filmdi izlenebilir

24-10-2018
Beyazıt Çağla

yawww arkdaşşş anlamadım filmi biri lütfen anlatsın filmi bitirdim anlamadımm

26-10-2018
Selâmet Üleş

senin kadar hızlıyım bilgin

27-10-2018
Cevdet Mehmetçik

güzel agır bır fılım 10 / 7

29-10-2018
İzbudun Demirpençe

@bilgin şu en iyi 50 film köşesini yenilesen artik. o kadar işinin gücünün arasında belki uğraşamassın ama hep aynı filmlerin durması biraz sıktı kardeş. yeni eklenen filmlerden kafama sarmayan durumlarda en iyi 50 film köşesine bakıyorum orda da aynı filmler oluyor. o yüzden sıktı biraz senden ricam onada bir el atsan. ilgilenirsen tşk ederim.

31-10-2018
Uçarer Yaser

çok güzel teşekkürler.

03-11-2018
Erincik Seçim

bılgın sayende gusel fılmlerızlıyebılıyoruz teekkurler

11-11-2018
Demirpençe Doğruöz

Film süper fantastik film sevenler beğenecektir.

13-11-2018
Samim Şahinbay

gerçekten çok güzel filim vampir filimleri içinde hiç bukadar konusu güzel ve butarz bir filim seyretmedim gerçektençok beyendim

14-11-2018
Şükri Abuşka

harika bir film oturup direk izleyin vakit kaybı degil etkileyici bir konusu var

15-11-2018
Nida Özçam

Süper bir filmdi seyretmenizi isterim

16-11-2018
Bengisan Cuma

wayss anasına yaw.. bir çocuk masalı bu kadar farklı işlenebilir. müthişti..beklemediğim bi seneryo.. tavsiye ederim güzeldi.

18-11-2018
Tepegöz Koşuk

birdolapcevirdim

19-11-2018
Tüzünalp Yararer

cok güzeldi amahainler ölmeliydi ve yine çok güzeldi

24-11-2018
Özertan Saver

harika bi film emeğine sağlık admin cok güzel bi site yapmışsın .:)))

28-11-2018
Korugan Paker

10 numara 10 yıldız teşekkürler vaktiniz boşa geçmeyecek kesinlikle seyredin

29-11-2018
Erşet Sevin

Eğer böyle bir ebeveyne bakmak zorunda kalmadıysanız asla filmin temasını anlamayacaksınız öyle 1.partta da uyuyacaksınız tabi. Kendimi Piku’nun yerinde hissettim neredeyse aynı şeyleri yaşadım-yaşamaya devam ediyorum mükemmel filmdi

30-11-2018
Asım Barkan

inanılmaz harikaydı çok etkilendim

01-12-2018
Abdülferit Altıntop

yokmu izleyen kimse bunu

02-12-2018
Rızkullah Tansev

filim tek kelime ile harika emeğinize sağlık başarılarının devamını diliyorum.

03-12-2018
Selvihan Tanaltan

Tüm liselilerin izlemesi lazım

05-12-2018
Yayla Ebed

HAYATIMDA BİR FİLM İÇİN HİÇ BUKADAR AĞLAMADIM..

06-12-2018
Bayırhan Cansu

aman tanrım ilk önce amerika güzel ülke alacakaranlık çok güzel

07-12-2018
Eroğlu Sergin

1100 km yürüyüşte gerçekleşen bir içsel yolculuk… Çok güzel bir filmdi… Gerçek bir öykü… Saygı duyulacak bir cesaret ve irade, saygı duyulacak bir içsel hesaplaşma ve yüzleşme… Benim gibi vakit geçirmek (de ne demekse, sanki biz bir şey yapmazsak vakit kendi kendine geçmiyor) için değil, vaktinizi farklı yaşamlara tanık olarak ve hayata dair bir şeyler daha öğrenerek geçirmek isteyenler için çok güzel bir film. Bu filmi izleyip beğenecek olursanız Into the Wild filmini de tavsiye ederim… O da gerçek bir öykü, o da bir hayata isyan hikayesidir…

14-12-2018
Günkut Bulent

gerçekten film son bomba kayzer gibi birşey şimdi kipa alıs veriş merkezine gidip kiğılı dan bir takım elbise 1 tane belalı kunduradan ayakkabı alıp c.s 1,6 dan da awp i kapıp gelıyorum gencler !

15-12-2018
Özdurdu Şehlevent

“boş vakti olan izlesin” diyen arkadaşlar dolu vakitlerin de sanki atom parçalıyor…

16-12-2018
Diribaş Gazi

Yılmaz umarım tekrar bu yorumu okursun, sen izlemek istediğin film türünü söyle ben sana filmleri hoşuma gitme sırasına göre listelerim .

18-12-2018
Enç Dumrul

film güzel derseniz sadece eğitici başına gelecek olayların fazla dramatik hali ve fazla karamsar yani filmi pek beğenmedim eğitici mi evet ama sıkıcı

19-12-2018
Beykal Elfaz

güzel ama olaylar çok az diğer bölümleri daha güzel

20-12-2018
Muharem Umutcan

süper ßir FiLmdi eLLerinize sağLıK VE Admine TEŞEKKÜR ederim bu 2. izleyişim hç sıkılmadan izLedm çokda etkileyici ßir fiLmdi TEKRAR tşkkür ederim

27-12-2018
Mulla Vargin

kadınlara dikkat etmek gerektigini gozler onune seren cok basarılı super bir kurgu

28-12-2018
Sadulla Zeynelabidin

film güzeldi diyenlerin dikkatine nuh a.s kızı yokdu gemiye kendi soyundan sadece 3 tane evladı bindi karısı ve oğlu nuh a.s ma inan mayanlardan nuh a.s ve 3 oğlu dışında nuh a.s ma inanan sadece 80 kişi ve her hayvandan dişi ve erkek olmak kaydıyla 1000 den fazla hayvan girdi bunu daha iyi öğrenmek istiyorsanız kuranı kerime bakabilirsiniz

29-12-2018
Genç Duyu

süper çok güzel ben nikelenjeloyum
sevdim yani

31-12-2018
Duruöz Duruöz

Öncelikle yorumlara bakıp büyük umutlarla izlemeye koyulduğum filmde hayal kırıklığının dibini yaşadığımı itiraf etmeliyim.Filmde aksiyon namına en küçük bişey bulunmuyor.Uzaylılarla iletişime geçerek geleceği görme yetisi kazanan bir dilbilimci ve yine uzaylılarla iletişim kurmaya çalışırken tanıştığı fizikçiyle evlenmelerini ve vu evlilikten doğacak çocuğun ilerde kanser olup öleceğinin bu iletişim kurduğu uzaylılar tarafından kendisine gösterilmesine rağmen bu çocuktan vazgeçmeyip sonuna kadar gitmesini konu alıyor.

01-01-2019
Mebruk Doruktepe

yıllardır film izliyorum ilk defa yorum yazıyorum saat sabahın 6.30 u ve bu saatde tüylerim diken diken oldu gözümden yas geldi tekrardan R.I.P PAUL WALKER

06-01-2019
Cündullah Cündullah

güzel, ama abartılacak kadar değil. Tecavüzcülere yapılanlar değişik fikirler verdi, güzel

07-01-2019
Akerman Aytaç

tenten adamım benim. film sürükleyiciydi gerçekten müzikler felan hoş olmuş. konuda güzel sonuda güzel bitti. animasyon sevenler için izlenmeli. şöyle bi bakayım neymiş derken tamamını izledim. iyi seyirler. emeği geçenlere teşekkrler +1

10-01-2019
Toros Haluk

izlemeye değer gercekten çok güzel hele Son Sahne

11-01-2019
Cenkoğlu Mehemmed

bence harika

12-01-2019
Bilhan Çalgan

güzel film keyifle izledim teşekkürler.

15-01-2019
Şenel Zeynel

güzeldi seyretmeye deger

16-01-2019
Dawid Hamid

vay be orda polis olmak vardı guzel film herkes izlesin

17-01-2019
Orun Celaletdin

Bi kaç sahnesi hariç süper filmdi izleyebilirsiniz

18-01-2019
Üseyt Acaröz

güzel film

21-01-2019
Kırtekin Ülgen

kesinlile izlenmeli hayattan bir şeyler katmanın en güzel anlamı şiddetle tavsiye ediyorum mükemmel

22-01-2019
Rizvan Kocabaş

gerçek prenses ve bezelye hikayesinden biraz farklı….

24-01-2019
İlhan Kıvançer

Şu sıralar izlediğim en güzel filmlerden biri, ayrıca türkçe dublajı’da çok başarılı olmuş

25-01-2019
Afak Atamer

bu filme nasıl güzel diyorlar anlamıyorum. saçma bir fişm. vakit kaybı. filmin konusu da sonu da saçmasapan bence. tabiki emeğe saygı ama güzel değil.

29-01-2019
Şen Zerin

duygulanarak izledim yüreğime dokundu film resmen çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim

30-01-2019
Keramet Naci

ççççççooookkk kkkkooorkkkkuuunnnnnnnnnnnnnççççççççç

31-01-2019
Gökseven Tekok

çok güzel bi filmdi eğer kızsan kesinlikle izlemelisin

03-02-2019
Alifer Deyer

AMAN ALLAHIM MUKEMMEL ÖTESİ !

05-02-2019
Onuk Abdurrezzak

15 dakika önce eklenmiş ilk ben izlicem galiba bitince üşenmezsem yorumumu yazarım.

07-02-2019
Baransel Çintan

super romantik

08-02-2019
Altunay Aykal

harika bir şey

11-02-2019
Erkmen Seler

Aksiyon, Romantizm, Komedi ve Dram:( Kalbine güvenen izlesin, Harika!

15-02-2019
Tanyıldız Uca

harika kesinlikle izlenilmesi gereken bir film

17-02-2019
Berge Celâyir

Cok guzel,tesekkurler.

18-02-2019
Asip Egecan

vakit kaybı.gizemli,sürükleyici,aksiyon dolu bir film.ama sonu iğrenç.mükemmel bir son bekliyorsunuz izlerken.bir süprizle karşılaşmak falan ama hiçbirşey olmuyor.filmi izlediğinize pişman ettiren bir sonu var.

21-02-2019
Ildız Erteke

hiç güzel değildi çok sıkıcı

22-02-2019
Nasir Saraç

sevdim

23-02-2019
Buluş Dânâ

ben bu barbie filmini herkese tavsiye ederim

01-03-2019
Senol Ünsev

Genelde filmlere yorum atmam ama kendimden yola cikarak bir filmi izlemeden once yorumlara baktigim icin yorumlara bakanlara bu filmi kacirmayiniz derim. Film harikanin da otesinde.

02-03-2019
Aleddin Merzuh

tek kelimeyle süperdi

02-03-2019
Alpar Bayar

aşkı farklı bir boyutta ve derin bir şekilde anlatmış bence güzel bir film önyargısız izlenilmeli…

03-03-2019
Ardıç Aytün

aynen muhammed arkadaşıma katılıyorum

04-03-2019
Türek Tongur

Bu Film Çok guzel bi Karete filmi tavsiyem izleyin. İyi seyirler.

06-03-2019
Nurali Sertaş

muhteşem birsey ya adamlar işi biliyo çok güzel yapmışlar

09-03-2019
Darcan Faris

Kurgusu muhteşem müziklerde öyle merak ve gerilim tam dozunda………Erol A da tavsiyem sen Hacivat ile Karagöz seyret filmden anlamadığın belli

10-03-2019
Bars Budak

boyle filmi olurya herwey karma kariwik yaa!!!
1 az korkuluda olabilirdi

11-03-2019
Selahaddin Alkaş

Ehlik bir flm di cok da guzel degildi.Rol oldugu her açıdan belli yani.Ama yine de beğendim…

12-03-2019
Vaiz Bektöre

filim güzel tavsıye ederım tşk ederım bılgın:)

15-03-2019
Kıraç Nas

film çok sıkıcı gerçekten tekdüze.

16-03-2019
Nuhal Akbaran

filmina sonu okadar güzeldiki ağladım be :d

17-03-2019
Ergökmen İşseven

muhteşem bir film…kesinlikle kaçırmayın…………..

21-03-2019
Mahra Seyda

film iyidi film severlere ii seyirler dılerım

23-03-2019
Okur Abdurrahim

Türkleri Osmanlı’yı bu kadar kötülemeleri çok yanlış olmuş ama uyarlama olması o kadar da koymadı zaten doğru olmadığını bildiğimiz bir hikaye ne olsun işte kuyruk acısı. Fakat herşey bir yana film güzeldi. Iyi emek verilmiş, Castlevania bilen varsa sonununda oraya bağlandığını anlamışsınızdır. Yine de size kalmış izleyip izlememek. :))

24-03-2019
Haktan Mahmur

Sürükleyici. sevdim izleyin.

25-03-2019
Özsanlı Saylu

super

29-03-2019
Nuretdin Zülkarneyin

kral: Yuri Boyka
4. Tümen komutanı .Spartacus ‘ Dewamı yolda

01-04-2019
Uyariş Uyariş

bu bölümler ilk maskeli hectorun doğus kısmı ise ilk hectorda kovalayan sargılı gırığ nerden geldi veya olaylar zincirinin bir kısmı anlatıltı ise biriken hectodrlar nirede saçma saçma taşlar tam yerine oturmuyor ama güzel admın emeğin için tesekkurler ama izlemeyin arkadaslar

04-04-2019
Mezhar Refat

emeğinize sağlık.teşekkürler

06-04-2019
Muhammer Umurhan

İzlemeyin anlamazsınız sonra arkasından kötü konuşursunuz.Kısacası sürreal bir yapım o yüzden burayı terkedin hala okuyormusun izleme çık .

07-04-2019
Benhür Feran

Harika bir film izlemeye değer.

10-04-2019
Alirza Midi

film olarak mükemmel bi film serinin en iyisi ama diğer serileri biraz saçmalatmış .. teşekkürler bilgin eline sağlık

11-04-2019
Güran Kapagan

çok güzel bir film ama biraz saçma olmuş sonunu beğenmedim

12-04-2019
Akalan Attilâ

BU FİLMİN SONU İLK FİLMİ GÖSTERİYO BU FİLM O ZAMAN SIFIRDAN BAŞLADI DEMEK..

15-04-2019
Koman Özkayra

filme güzel demek hakaret olur tekkelime ile müthiş film seyri süper
tekkelime mutlaka izlenmeli

17-04-2019
Baturalp Canip

Guzel film.

19-04-2019
Bitim Mecdi

İzlediğim en ilginç filmlerden birisi şok oldum bu filme kötü diyenler harbiden çizgi film sabah programı vs. İzlesin

20-04-2019
Cevval Doğukan

5 bile çıktı

21-04-2019
Şahvelet Taymaz

bu bizim kücükken cizdigimiz cin ali resminden bile kötü ne akla hizmet bukadar ugrasmıslar bunu yapmaya

23-04-2019
Gençsoy Dürri

ya gördüğün en iyi flim izleme sitesi .kesinlikle partlarda sorun yaşanmıyor. Flimler harika

25-04-2019
Baybars Cankaya

admin tek kelimeyle harikasın….

26-04-2019
Yavuzboğa Bürküt

guzel film izlenir

27-04-2019
Eftal Hünkar

çok sıkıcı belki filmin başlıyacağı yerde pes ettim… filmin posterine aldanmayın 30 dakikam boşa gitti yaratığı göremedim.

02-05-2019
Yönetken İkiz

tek kelimeyle berbat diyebilirdim ama şunu da söylemek isterim ki filmin ta başından adamaın az konuşması ve önemli işler çıkartacak gibi duruşundan bi boka yaramıyacak salağın teki olduğunu anlamıştım hislerimde yanılmadığımı gördüm zaman kaybı evet zaman kaybı tipinden oyuncu olmadığı aşikar gerizekalı aptal…şöförlüğü adınada bi bok göremedik dikktli ve yavaş iyi şöför….

03-05-2019
Kızgınyiğit Orkun

arkadaşlar film harika gerilim aksiyon komedi macera ne ararsan var ımb puanı bence 10/8olmalı

05-05-2019
Tanbolat Tunca

film harika süper izlemeye deger…

06-05-2019
Hüdaverdi Osman

Ilk defa filmin sonunda yorum yapıyorum. İMDB puanına bakmadan yakın Arkadaşımın tavsiyesiyle izledim.. Di caprionun oyunculuğundan ve filmden gerçekten etkilendim. Neden mi ? Dünya görüşünüz ne kadar farklı olursa bakış açınızda o kadar farklı olur..zaman kaybına ve benzer yorumlara katılmıyorum.. Para hırsı, alkol, uyuşturucu,seks vb bağımlılığın zararından tutunda hayallerinizi ve hedeflerinizin doğru yerde ve doğru zamanda kullanabileceğinizi gösteriyor yani ben de bir Işık yandı sıra sizde

09-05-2019
Benan Coşan

HARIKA BIR FILM HERKESE TAVSIYEM MUTLAKA IZLEYIN….

10-05-2019
Müstecef Şayip

çok güzel tavsiye edrim

12-05-2019
Alten Aydınalp

mükemmeldiiiii

18-05-2019
Bozdemir Mescur

başarılı

20-05-2019
Yaşar Buruk

izletti ama sevmedim

21-05-2019
Balkan Balkan

film fena

22-05-2019
Şafak Uluerkan

bundan hiç bir anlam çıkartamadım bildiğin 7 kişi film çekmiş aşırı saçma emeğine saygı bilgin sağol genede

23-05-2019
Rüçhan Songurhan

Güzel filmdi, Anlayabilene…!!! Teşekkürler Bilgin…!!!

25-05-2019
Güçlübay İyisan

kingkong olsaydı daha fena olurdu bence

26-05-2019
Mahmur Okboğa

harika bi site bayılıyorum hergün bi film izliyorum bu kadın filmde yaşlı kalmış bence ama izlenir bence hoş

27-05-2019
Mürit Abdulgaffar

Izleyin canim benim izleyim, izleyin de hayatlariniza bir puan verin bakiyim, iyi puanlama… pardon, seyirler.

31-05-2019
Sipahi Yamanyiğit

zaman kaybı….

01-06-2019
Tankut Yalın

izlediğim en saçma film, Bu filmin müslümanların çekmesinin isterdim.

04-06-2019
Çam Gündüzalp

Film zevkime kesinlikle güvenen bir insan olarak tavsiye ettiğim bir film 8.5/10 kaliteli doğrusu.
Bireysel yorumum ise abi biri böyle olup da yaptıklarını kimsenin bilmemesi can sıkıcı bir durum

08-06-2019
Samur Şahinter

sizi seviyorumm canlarııım

09-06-2019
Koytuk Abdulsemet

super

10-06-2019
Sümeyye Ağabay

cok guzel bir film emegine saglik bilgin

11-06-2019
Işilay Işilay

Bir duygu fırtınası idi.

15-06-2019
Yonus Ağarantan

bencede güzel bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim

17-06-2019
Vecit Demirdöven

super…

22-06-2019
Akkuş Arık

HAYATIMDA BU KADAR KÖTÜ BİR FİLM İZLEMEDİM 4. BÖLÜMDE ADAM BATARYAYI AGZINDA ŞARJ ETTI YOK BOYLE BIRSEY ARKADAŞ….

24-06-2019
Türksan Boztimur

admin mükkemel bir film görmemeiştim daha once ama cokguzel kesınlıkler vakıt kaybı diyil gulmekten karınlarım ağrıdı

26-06-2019
Şahbaz Taydemir

Bu film tamamen Red cliff’ten kopyalanmış

28-06-2019
Balkoç Balkoç

mükemmel bi film okulun ne kadar yaralı oldugunu anlatıo iste…

29-06-2019
Sadak Ubeydullah

TÜRK POLİSİ 131 MURATMI KULLANIYO O VAPUR SAHNESİ BİLE VASAT FİLMDEKİ KADIN ARABADAN İNİP KIRMIZI DAR BİR SOKAĞA GİRİYOR TAKSİYE BİNMEK İÇİN ORDA KAPI KİLİTLİ KADIN YARDIM İSTİYOR ORDA KİMSE YARDIM ETMİYOR TÜRK MİLLETİ BUNU YAPMAZ POLİSLERİN TİPLERİNİ BİLE KÖTÜ YAPMIŞLAR AMAMEN GERİ KALMIŞLIĞI ÖN PLANA ÇIKARMILAR BU FİLME İYİ DİYENLERE YAZIKLAR OLSUN UTANIN TÜRK OLDUĞUNUZA

04-07-2019
Aybey Bayol

cok guzel fılm harıka bence

05-07-2019
Şentürk Kökşin

gerçekten unutamıyacagım bir film daha izledim:D

07-07-2019
Çidem Habip

Film gayet iyiydi. Saçma diyenlere şaşırdım doğrusu. 10/6

08-07-2019
Alettin Deham

bence film bildiğiniz marvelin bir filme bir karekler ekleyip bizim üstümüzden para kazanması bence

09-07-2019
Okverdi Okverdi

Güzel bir film ama 3. part yok

10-07-2019
Toluntiğin Aptil

bilgin filmin 16. saniyesinde duruyor bi kaç kere tekrar denedim ama yine duruyor.Bi bakarsan emeğine sağlık şimdiden teşekkürler

15-07-2019
Gafir İbat

harika filim sagol

18-07-2019

En çok izlenenler

Siyah Kaya – Black Rock 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Korku

Korku Gecesi – Fright Night 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Korku

Karanlıklar Ülkesi Kan Savaşları – Underworld Blood Wars 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Korku

Day of the Mummy 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 2.8 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler