Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kişi Abdul

İzlemeye değer bir film, keyifli vakit geçireceksiniz.

26-02-2018
Özbek Duru

GÜZEL BİR SOYGUN FİLMİ GERÇEK FİLM İZLEMEK İSTEYEN KAÇIRMASIN

04-03-2018
Selami Ağnak

muhteşem bi film emeğine sağlık

07-03-2018
Gıyasettin Kıyam

cok guzel inşallah 4 de cikar

08-03-2018
Örenel Ilgı

Film Güzel Ama ßir ßaşyapıt Deyil ßu Dalda Kuzuların Sessizliği ßaşyapıt. Filmi İzlememin Tek Sebebi Usta Oyuncular Kevin Spacey Ve Morgan Fremandır Aksi Halde Oyunculuğu 5 Para Etmeyen ßrad Pitt ,Tom Cruise Gißi Sinema Dünyasının Pop Starlarını İzlemeye Deyer ßulmam .Filme Dönersek ßazı Arkadaşların Ufak ßir Detayı Atladığını Görüyorum Katil Polisin (ßrad Pitte)’in Düzenli Hayatını Kıskanıyor Kışkırtarak (Karısını Öldürerek) Kendini Öldürtüyor ßöylece Kıskançlık Günahını Kendisi Tamamlamış Oluyor .ßir ßaşka Deyinmek İstediğim Şeyse ßebekle ßeraber 8 Kİşi Ölüyor

09-03-2018
Yargan Böğrek

GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM AMA BAZI SAÇMALIKLARDA VARDI İZLENİLEBİLİR

10-03-2018
Bakir Eshabi

Ben Bunun Sinamasına Gittim Yanımdaki çocuk ağlayarak dışarı gitti o kadar mı duygusal ben anlamadım

11-03-2018
Suyurgamış Taşdöven

tutku tadında bi romantik komedi…mutlaka izleyin..çok beğeneceksiniz

16-03-2018
Fikri Kâni

Güzel masum bir aşk hikayesi

18-03-2018
Tolgahan Behmen

saçmalamışlar iice ya

19-03-2018
Oksar Recai

okadar farklı yorumlar yapılmışki izlesem mi, izlemesem mi?

21-03-2018
Zülfü Münim

Tım Burton un 4 filminide izledim. Coraline ve Gizli Dünya, Frankenweenie, Noel Gecesi Kabusu ve son olarak da Ölü Gelin. Hepsinde de gerilim var, korku var. Tım Burton’un bu dört animasyonuna bayılıyorum.

22-03-2018
Uztav Özbey

Google’de çalışmak okadarda eğlenceli birşey değil baya abartmışlar.film güzel olmuş.

28-03-2018
Temren Günnur

Bilgin siteden kazandın paranın kuruşu kuruşuna helal olsun hakediyorsun senden hızlısı mezarda

30-03-2018
Şeyhmuz Akbuğ

çok çok çok çok çok çok çok sıradan bir film beyler bayanlar

02-04-2018
Arukan Barçak

evilsoul kafan mı güzel ? film 2006 yapımı neyin adaletsizliği bahsettiğin?

04-04-2018
Tözüm Asif

filimleri izleyemiyon 10 sanıye sonra kesılıyo sorun bendemı sizdemi ilgilenirsen sevınırım

05-04-2018
Fuat İbad

sevgili bilgin,izlemeden önce yorumlara bakmak kaçınılmaz fakat buna bir standart getirmelisin artık.. yaş ve eğitim düzeyi gibi..

07-04-2018
Fazli Nazimi

Cok güzel :))

08-04-2018
Çalışkan Eral

Türkçe dublajdan bişe anlamamıştım teşekkürler bilgin harikasın.

09-04-2018
Zarif Özben

Zor dayandim iki sefer kapatmak istedim sonradan sonunu izlemek istedim ama cok baydi…

11-04-2018
Nasuh Nasuh

terbiyesizleşmeyin. adam olun

12-04-2018
Berkay Durualp

bence harika bi film uzaylı filmleri çok sewerim buda onların arasına girenlerden.. beğenmeyen arkadaşımız neyini beğenmemiş gerçekten merak ediorum.. çok istiosa kendi bi film çeksinde izleyelim emeğe saygı lütfen…

19-04-2018
Nuyan Saylan

Önce kitabını okuduğum için tek korkum okurken hayal ettiğim gibi olmamasıydı ki , korktuğum başıma gelmedi .Okurken nasıl hayal ettiysem filmde de aynısını izledim.Çok güzel…

23-04-2018
Kudayberdi Serbay

çok güzel harika bayıldım

25-04-2018
Alis Haymil

hepsini izlemedim ama harika yarın devamını izleyeceğim çok güzel

29-04-2018
Günyeli Günyeli

güzel film hiç sıkılmadan izleyeceniz türden..

01-05-2018
Tansuğ Türkaslan

beni alt üst eden bir film. rüyalarımda bir adam görüyorum yıllardır bu fılm benı daha cok umutlandırdı ama bı yandan da üzdü. cok sasırdım fılmı ızleyınce çok benzıyor benım yaşadığım bu ılgınc şeye

03-05-2018
Duraner Gökdoğan

çok güzel bir filmdi kıskançlık kin doluydu

06-05-2018
Ferzend Köşker

Bilgin Bey Bu Filmmin Başka Şekilde İzleyemiyormuyuz Diyer Filimler Gibi Bu Türlü Çok Yavaş Doluyor Ve İzlen miyor ve bu film mi bayardır bekliyorum ben lütfen ilgilenirseniz sevinirim

08-05-2018
Toper Ongur

ıyı duzeyde bı fılm kesılıkle zaman kaybı dıyılll izleyın

09-05-2018
Şerafet Tilmaç

çok güzel bayıldım 10 kez izledim bıkmadım manyak bir film

11-05-2018
Esenel Soygüven

Çok güzeldi ya hakikaten izlenmesi gereken bir film..

12-05-2018
Korkmazalp Nezif

Bilgin arkadaşlar ses gelmiyor demiş ya bilmiyorum ama sanırım yüklediğin yerler ile alakalı bazen banada denk geliyor. Gerçi bende ses sitemi olduğundan kısıkta olsa seslide olsa her türlü bangır bangır filmi izleyebiliyorum x) ama ses sistemi olmayan arkadaşlar kulaklık yada normal hoporlör ile dinleyenlerde bu sıkıntı oluyordur. Çünkü gerçekten kısık bazı filmler şu an aklımda yok ama bazen denk geliyor arkadaşlar onu demek istemiş artık ya o sen filmleri part yaparken programdan kaynaklanan bir hatadan yada filmleri nerden alıp yüklüosan orayla alakalı xD falla sen ne yaparsın buna bilmiom ama arkadaşlara tavsiyem en azından baslı bir ses sitemi alın 5+1 artık eskisi kadar pahalı değil bunlar

15-05-2018
Gümüştay Koramaz

ALACAKARANLIK KADAR IDDALI…

16-05-2018
Tezerol Orkun

izlenir, orijinal senaryo.

19-05-2018
Canberk Daver

izlenir.

20-05-2018
Kınıkaslan Özak

BURDA FİLMİ İZLEYEN HERKESİN KENDİNE AİT AYRI AYRI YORUM YAPMA HAKKI VAR..AMA GÖRÜYORUM Kİ BİZLER MİLLET OLARAK VE ASLINDA BEN MÜSLÜMANIN DİYE GECİNENLERİN AKLIYLA BİR YERE VARAMAYIZ…ET PAZARININ OLDUGU BİR DÜNYA VAR VE SİZ ERKEKLER SİZİN ANLIK ZEVKLERİNİZDEN DOLAYI KADINLARA ÇARESİZLİKDEN BU KAPIYI ACANLARA GİDİP AHKAM KESİN GÜCÜNÜZ YETİYORSA….BU TUZAKLARA GENCECİK KIZLARIN NASIL DÜŞÜRÜLDÜGÜNÜ ONLARIN BU HAYATI ASLA İSTEMEDİGİNİ ÇARESİZLİĞİN İNSANA NELER YAPTRACAGINI BURDA BU FİLMİ İZLİYORSANIZ BUNU ANLAYACAK KADAR YAŞAMIŞSINIZ DEMEKTİR…O YÜZDEN FİLM HAKKINDA ABUK SABUK YORUM YAPAN HER ŞEYE YÜCE DİNİMİZİ ALET İNSANCIKLAR KİMSENİN O YOLA NASIL DÜŞTÜĞÜNÜ BİLEMEZSİNİZ…BU FİLM AFRİKADA ACLIKTAN İNSANLAR HAYVANLARIN DIŞKALARINI YEDİĞİ,PARASIZLIKTAN ORGANLARINI SATAN İNSANLARIN ÇARESİZLİĞYLE AYNIDIR…BU FİLM NE KADAR AHLAK DIŞI OLURSA OLSUN BİZ NE ZAMAN KARSIMIZDAKİNİN YERİNE KOYABİLRSEK VE ONU ANLAMAYA ÇALIŞIRSAK O ZAMAN DEĞİŞİR HER ŞEY…BU FİLMİ İZLEMEYİN DİYENLERE BAKMAYIN İZLEYİN İZLEYİN Kİ İBRET ALIN…NE DİYOR HADİSİ ŞERİF KÜÇÜK GÜNAHLAR BÜYÜKLERİ DOGURUR…FİLMMM HARİKAYDI<<<<

21-05-2018
Serhat Tunçbay

Hiç böyle bir film izlememiştim. Süperdi

22-05-2018
Talih Velican

okadar da kötü değil konusunu beğendim

23-05-2018
Ant Ayşan

keyifli bir film sıkılmadım izlerken

24-05-2018
Sargan Temirbay

film güzel izlenir

25-05-2018
Abdullatif Filay

bu kadar az bütçeyle çekilmiş çok güzel bir film izleyin arkadaşlar ben çok beğendim

26-05-2018
Yaraşık Uluç

Bu filmi beğenmeyenler kafanızmı güzel ya.

30-05-2018
Recep Özduru

Şimdi herkez sonu beklenmedikti dediği için filmi izlicem

04-06-2018
Hızlan Kayaalp

t.ş.k.bilgin s.dönüyor filimi için birşey demediniz.

06-06-2018
Gürer Teymur

güzel filmdi. teşekkürler bilgin

07-06-2018
Sayid Yalgin

iğrenç bir film sakın izlemeyinn..

09-06-2018
Atnan Emru

iyi

11-06-2018
Uğurcan Yavuzay

Cok güzel

14-06-2018
Esertaş Kartay

film gerçekten çok harika izlemenizi tavsiye ederim,şimdiye kadar izlediğim en anlamlı ve harika bir film di

15-06-2018
Alpyürek Baykutay

Super ötesi

16-06-2018
Balsan Balsan

çok duragan bir film ama yinede izlenebilir emeginize saglık

18-06-2018
Baydur Denizman

Harika bir film olmuş kesin ikinci versiyonu çıkacaktır demedi demeyin .. şuan sişnemalarda halen oynadığını gördüm bu filmi.. 10/7.5

20-06-2018
Çelikiz Dengizer

sırf fragmanda guts over fear çalıyor diye seyrettim zaten izlicektim sonunda eminem çalınca daha bi tatlı oluyor tab2 de stan’iz yani

21-06-2018
İlergin Özkent

çok guzel bi film deyil ama izlenebilir .

22-06-2018
Aypar Berkay

muhteşem bir aşk flmi çok begendim hiç sıkılmadan izledim çok etkileyici emegi geçenlere ve bilgine teşekürler bu siteden başka bi siteden asla film izlemem süpersin bilgin :))

23-06-2018
Kökşin Abdülahat

çok üzel

24-06-2018
Azat Binal

aslında uyuyan güzel benim

27-06-2018
Ahmed Çidem

Filmin çok güzel olduğunu biliyorum duymuştum ancak alt yazıları çok seri geçtiğinden dolayı filmi yakalayamıyorsun . En kısa zamanda Türkçe Dublaj olarak yüklersen seviniriz bilgin .

28-06-2018
Fezayi Küçük

Aksiyon sahneleri güzeldi. Eğer distopya türünde seviyorsanız izleyin. Zaman kaybı olmaz.

30-06-2018
Ertok Merih

bu ne beeeeeeee arkadas yemin ederim izlediyime pisman oldum.1 partiye zor dayandim izlemeyin.bos zamaniniz varsa bile izlemeyin…ben yandim siz yanmayin….

03-07-2018
Hikmetullah Muhtar

film muhtesemmmmmm

04-07-2018
Nasih Özakıncı

Bu siteyi bayağıdır takip ediyorum ve gerçekten çok beğeniyorum vee bu benim ilk yorumum film sitedeki diğer filmler kadar güzel.. teşekürler bilgin arkadaş

05-07-2018
Göymen Ökmener

güzel acayıp tavsıye ederım .

06-07-2018
Yücelten Demirkol

2 saatim boşa gitti .

07-07-2018
Günkut Zinnur

harıka

08-07-2018
Çiner Dirik

İlk defa yorum yapıyorum hayatımdan 2 saatimi çaldı bu fil film deniliyorsa tabi

15-07-2018
Gürata Okanalp

hayatı boyunca hiçbir filme yorum yapmamış olan bana bile yorum yaptırdı bu film. filmin başından itibaren gözüme soğan kaçtı sanırsam çünkü ağlamaktan neredeyse izleyemedim. ah şu kore draması. tek kelimeyle müthiş.

16-07-2018
Tanık Tunçkaya

izlenmeye deger…

20-07-2018
Allattin Dorukan

İzleyin siz bakmayın yukardaki ihtiyarlara

24-07-2018
Berker Koçer

ilk defa bir animasyondan sıkıldım.Puanım 5.6/10

25-07-2018
San Şahlan

bu ne ya kesınlıkle tavsıye etmem sacma baya

26-07-2018
Mükerrem Suner

Güzellik başa beladır diye boşuna dememişler galiba

30-07-2018
Tın Tuyuk

@ arkadaşım söylediğin film tarzlarının hepsi var zaten sitede neyin peşindesiniz arkadaşım biriniz olan filmleri ister biriniz olmayacak olan filmleri ister rahat bırakın bilginimi höh be adama bi işini rahat yaptırmıyorsunuz yahu kızıyorum ama haa

01-08-2018
Besdemin Ferzende

songwayfilmsyi de liseliler basmış sanırım :))

02-08-2018
Üngördü Tekinsoy

sürekli aksiyon ve harekli bir yapım admin tşk.

04-08-2018
Mefkure Sitdik

ızlenır …

09-08-2018
Somel Yenel

hayatımda izlediğim en berbat filmdi,abartmıyorum. sakın izlemeyin. aklı olan izlemesin.

10-08-2018
Erberk Çeri

Faqan Filmin başında aynadan silebilmediği el izleri vardı ya.. İşte sonu onun cevabıydı.Valla filmin sonunu anlatırdım ama etik değil. İzlemeden yorumları okuyan arkadaşlara saygısızlık olur.

13-08-2018
Barişcan Eyup

güüzel film izlemeye değer D

15-08-2018
Coşar Gökdal

Güzel bir aksiyon filmi. Ancak köküne kadar ABD propagandası içerir.

16-08-2018
Barsbey Budunal

güzel bir film

18-08-2018
Sayılbay Takdir

Film bekledigimnen iyi degil ama olur yani izlemeye deger

19-08-2018
Fazlı Hunalp

Çok matrak bir film :)))
Aile ortamında izlenilecek bir film değil. Ayrıca saçma bulanların yorumlarına aldanmayın. Baş rolünde konuşan bir ayının olduğu bir film elbette saçma olacak. Filmin komikliği saçmalığından geliyor zaten. Puanım 8/10

23-08-2018
Ceyhan Kıyan

Bilgin sadece 1080 720 ekliyorsun. 360 da istiyoruz lütfen..

24-08-2018
Tarancı Uçbay

türkler dublajin d sinden anlamiyorlar istisnasiz büzün dublajlar igrenc hep ayni adamlar emekli olsalarda kurtulsak artik yillardan beri dublajli film izleyemez oldum

25-08-2018
Çiner Elgin

MONTAJ KISMINDA BELLI OLYOR ORASI HARIC SUPER OTESI

26-08-2018
Bayuk Ceyhan

kesinlik le izlenebilir korku ve gerilim bir film

31-08-2018
Tansoy Tünaydın

kesinlikle kitabını okumalısınız daha heycanlı ve güzel

02-09-2018
Yenisu Işınsu

süper bi site bazen bi filim bitmesin istersiniz öyle bi filim yani süperrr emeğine sağlık admin

02-09-2018
Egecan Müftah

İzlemeyen şu hayattan çok şey kaçırır, harika bir film !!

08-09-2018
Akpay Arınç

bu filmi herkese tavsiye ederim……..Yuri boyka ve Chambers muthis ikililer……

11-09-2018
Durusel Ergil

en iyi filmi ilk çıkanı konu harika yeni parker ın tipe bak one lan komik olmuş ha bide kertenkele başarılı olsaydı harika şeyler olurdu dünya degişirdi

13-09-2018
Saylan Talaykut

muhteşem bir flim teşekkürler

14-09-2018
Akad Akad

çok duygulandım ve çok güldüm bence herkes izlemeli

15-09-2018
Ilgın Okuşlu

israrla tavsiye edilir ben cok begendim

16-09-2018
Erbay Kanber

Bana kalırsa tamamen boş ve izlemenin kesinlikle zaman kaybı olacak bir film.Keşke izlemeden önce yorumları okusaydım…

18-09-2018
Atagün Başbay

kesinlikle izlenmesi gereken bir film.

19-09-2018
Sabutay Aksun

İZLEYENLERİN YORUMLARINA KATILIYORUM, İZLENEBİLİR VE SÜRÜKLEYİCİ BİR FİLM.

20-09-2018
Erenuluğ İltekin

Tüm samimiyetimle söylüyorum bu çocuk işi biliyor kardeşim.Çok film sitesigezdim.Ama bu site her yönden mükemmel doğrusu.Eine emeğine sağlık kardeşim.Allah yolunu bahtını açık etsin.Bizleri bedavadanhizmet ediyoson inşallah emeklerin sana nakiyt olarak kat be kat döner.Kolay gelsin.

27-09-2018
Civanşir Dural

Bilgin abi kusura bakma fakat siteyi çok boşladın bence eskiden günde en az 1 tane korku filmi gelirdi artık yok ilgin bence hergün giriyorum fakat hep elim boş döner oldum 1 aydır hemde son yüklediğin filmlerde baya kötü izlenmiyor üzgünüm.Eski haline döner umarım abi

02-10-2018
Necmettin Sematin

cameron diaz için izlenir

04-10-2018
Nisani Özdoğan

film güzel ama ses çok kötü.2. parttın yarısında bıraktım artık daha fazla dayanamadım.admin yine de eline sağlık.

05-10-2018
Işıkhan Kemal

Bilgin abi sansürleme direk onayLa vatandas okusun film icin kötü diyen berbat diyen zaman kaybi diyen arkadaslarin bunu baska amaclar icin yazdığın dan artık eminim insanlar sizin filmi seyretdiginize bile inanmiyorum sadece calip sitenize koyun neyin kafasindasiniz cözemedim yanlış anlaşılmasın sözlerim mesaj yerine insallah gider.

13-10-2018
Soygüven Yengi

90 yı yılların basında video çalarlarda bayram yerlerinde harclıgımızı vererek izlemekten buyuk zevk duydugumuz Buzdolaplarının defter etiketlerini süsleyen 80 lerde dogan her cocugun kahramanı bruce lee kaç defa izlediğimi inanınki hatırlamıyorum Tekrar bu zevki yasattıgın için teşekkürler admin..

14-10-2018
Ferhattin Kayyum

gerçekten çok ama çok hoş ve ibretlik bi film şiddetle tavsiye ederim

15-10-2018
Serhat Tangüç

Film reenkarnasyon konusu altında ‘İlluminati’ propagandası yapıyor. Ve bana göre mesajı ”Biz ölsek bile her zaman arkamızdan yeni üyelerimiz gelecektir ve bu döngü hiç bir zaman sona ermeyecektir. Bundan dolayıdır ki, sonsuza kadar varlığımızı sürdüreceğiz.” Filmde oldukça fazla ‘İlluminati’ sembolleri mevcut.

16-10-2018
Yağınalp Berksun

Sanki wall Hack Açmış gibi hissettim

17-10-2018
Mutlucan Yansi

SUPER

18-10-2018
Telli Türkili

Arkadaşlar film izlenebilecek seviyede ilk başlar biraz sıkıcı ama sonra gayet akıcı fakat senaryo biraz basit kaçmış olay gerçekmiş ama insan sonunda daha değişik şeyler beklemiyor değil bence filmi gereksiz uzatmışlar biraz daha kısa yapabilirlerdi.İzlemenizi tavsiye ederim kesinlikle pişman olmayacaksınız.

19-10-2018
Özakay Tekecan

Film bir harika bilim kurgunun dibine vurmuşlar gerçekten hoş olmuş

20-10-2018
Çevrim Diksoy

bes para etmez sacmalik

26-10-2018
Beyazit Kiyasettin

filmin bütün serileri harika bıkmadan tekrar tekrar izliyorum. Alacakaranlık, Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi, Matrix filmleri bunların hepsinin yeri ayrı kıyaslama yapmıyorum yanlış anlamayın ama bu dört filmlerin üstüne gelmedi..

27-10-2018
Olpak Saadettin

Çok güzel. Teşekkürler. Elinize sağlık. Peki böyle konulu olan başka film tavsiye edermisiniz?

28-10-2018
Gevheri Müşfik

izlenmeye deyer….

31-10-2018
Hacibey Mekail

Böyle bi saçmalık yok arkadaş. Tamam film sürükleyici ama kız resmen…

04-11-2018
Erşah Musafet

Admin emegine saglik.film guzeldi.korkuncdu.

05-11-2018
Nebil Erçelik

Kesinlikle Harry Potter BENCE.Bu filmi eskiden seviodum ama artik biraz sacma ve zaman kaybi gibi geliyo.Bi kere Harry Potter filmleri cok anlamli ve birbirine mukemmel bir sekilde bagli devam ediyor.Insan gercekten oturup da sirf Harry Potter filmleri icin zaman ayirabilir.Harry Potter serisinin insana ogrettigi cok guzel sonuclar var DOSTLUK, CESARET ,SEVGI vb…ama ben bu filmden acikcasi cok fazla biisey cikaramadim.Yinede TWILIGT hayranlari bana kizmayin bu benim dusuncem=)

09-11-2018
Tecir Âdem

süper bi film ( israil sahnesi hariç )aksiyon dolu,sessizliğin hakim olduğu filmde inanın sizde sessiz olacaksınız tşkler…

09-11-2018
Cebe Çekin

çok güzel film teşekkürler

11-11-2018
Ulcan Ecebey

fena değil

13-11-2018
Teber Gökçek

filmin ilk çok daha başarılı, 3.sünün daha kötü olacağını ve çıkmaza gireceklerini, hatta saçmalayacaklarını düşünüyorum.
teşekkürler

15-11-2018
Mirkelâm Yergin

Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri değil hayatımda izlediğim en güzel film.Artık 3 idiotsun üstüne film tanımam cok güzel

18-11-2018
Eznur İzettin

Fİlmin Türkçe Altyazılı Olması İyi Olmamış İZliyorum Bilgin Yinede Eline Sağlık.

19-11-2018
Fami Kafur

çok küzel harry çok yakışıklı ya

20-11-2018
Münci Özdil

bende 7 yi seçtim başka seçen varmıydı

25-11-2018
Okçun Mekki

Harika bir film.Ben çok severek izledim

26-11-2018
Karatay Rüçhan

İzlenilesi bir film. Fazla durağan amma her an bir aksiyon olacak hissiyle izletiyor kendini. 10/5-6 iyidir.

27-11-2018
Esat Hatemî

Hayatımda izledigim En iyi film 2013 de cıkmasını beklıyodum Imbd de öyle gözküyodu Neyse Admin ALLAH RAZI OLSUN NE MURADIN VARSA VERSIN MÜKEMMEL ÖTESİ BİŞİ VARSA ODA BU FİLM

28-11-2018
Engintalay Kala

fevkalade bir animasyon mutlaka izleyin bu arada admin turbo 2 ne zaman çıkacak ? admin sana çok teşekkür ederim hayırlı işler

30-11-2018
Alper Alper

sızler araba yarişi dıyınce ılla hızlı ve ofkelı beklıyorsunuz ama bu filmde olay yarış degıl fılm mukenmeldı

06-12-2018
Kipkurt Abdul

tamamıyle amerika reklamı bence hoş olmamış..

08-12-2018
Çeviköz Eğrek

vasat izleyiciyle dalga geçmişler

13-12-2018
Cengâver Koçsoy

yok böyle bir film yaa… ağzım açık kaldı,görsel efektler muhteşem,senaryo muhteşem.. bi de sonunu tam anlayabilsem:)

14-12-2018
Temürhan Uzalp

Güzel Değil..:(

15-12-2018
Üçük Özönder

filmin sonu kesik anlamadım sonunu

16-12-2018
Kanağan Oğanverdi

Bu filmi izlemelisiniz

18-12-2018
Muti Bergün

bence en güzel sakar bu filmi yapan çok başarılı yapmış

22-12-2018
Huseyin Safetullah

kesinlikle güzel tanıdık bi kaç kısıler var güzel olmuş eğlencelı sıkılmazsınız

27-12-2018
Dawid Meşhut

bende bu filmi izlicektim herkes Prometheus a takılıp kalmış aklım kaldı la onda ben ona kaçıyorum

28-12-2018
Teslim Karabuğra

işte böyle filmleri seviyorum
konulu , surprız dolu ve vurdu kırdıdan daha fazla bişeyler vaat eden …

31-12-2018
Nesin Akansu

şilide maden faciası olunca bizim enerji bakanı “Türkiyede olsa çoktan kurtarılmışlardı” dedi.

01-01-2019
Vehbi Erkmen

Yuh yaaa.Bu filme bile ulusalcılık kattınız ya ittihatçılar..
1-Osmanlıyı ittihatçı zihniyetin ırkçılık mülahazaları yıktı.
2-Bizim gerçek son savaşımız çanakkaledir.Sonraki savaşta çakma
düşmanımızın çakma ordusu bize yem edilmiş,karşılığında türklerin islam dünyasının hamiliği rolüne hilafet kaldırtılarak ve osmanlı yok ettirilerek son verilmiştir.
3-Ülkenin kalanı ortadoğu modeline yakın bir dikta ile yönetilmiştir.
4-Kafanızdaki duvarlar sizin ufku görmenizi engelliyor.Geçmişe de şartlı öğretilerle bakıyorsunuz.
5-Bu tür filmler mağluplara ait tarih bilgisi verdiği için,6 yaşından itibaren sınıfa hergün and ettirilerek sokulan beyni darmadağın insanların eleştirmesi normal..Bilgin e teşekkürler objektifliği için..

02-01-2019
Gökdemir Eröz

bu filmin bütün serilerini izledim tek kelimeyle harika korku sevenler mutlaka izleyinnnnnnnnnn

06-01-2019
Uğurhan Yavuzbay

Gerçekten mükemmel bir film. Defalarca izlememe rağmen bıkmadığım filmlerin en başında geliyor. Hem senaryo iyi hem efektler. 10/9 veriyorum. 1 puanı kırma nedenim sahnelerin pek sabit olmamasıdır.

07-01-2019
Emran Gültan

güzel film izlemeye deger admin ellerine sağlık

08-01-2019
Seferî Uzel

7 yıldır bu adminin takipçisiyim. Birkaç defa site adresi değişse de kalite hep aynı. Süpersin hocam teşekkürler.

13-01-2019
Cengiz Gökdemir

on numara izleyin adamsın bilgin

14-01-2019
Ataullah Batıray

harika bir film

17-01-2019
Eldar Hüriyet

Film hiç hoş değil idi. Filmin ismi lanetli ev ama film anne ve kızın üstüne yapılmış.Çok saçma

18-01-2019
Ergazi Gürbaş

Ya bu film izlediğim en harika film aferim size

20-01-2019
Sanay Tayyar

Abi sonu tamamen farklı bitti.
Hiç tahmin edilecek cinsten değil.
10/10 ‘luk bir film idi.

21-01-2019
Yanbey Mucit

harıkasın bilgin kardeşim ellerıne sağlık

23-01-2019
Verdî Öge

güzel film izlenir 10/5,5

24-01-2019
Oğuzer Şimşek

Paris bırakılırmı ya

26-01-2019
Cömert Öğünç

inanilmaz harika

27-01-2019
Kasimhan Necim

Her yaşa hitap eden harika bir animasyon mutlaka izleyin

29-01-2019
Alifer Deyer

yanlış koymuşlar

30-01-2019
Ejderhan İzboğa

Konu uzay ve uzaylılar olunca türklerin aklı ermiyor. Ancak aklı erenler için süper ötesi bir film mutlaka izlemelisiniz. filmin sonuna doğru tüylerim diken. 10 numara 5 yıldız

31-01-2019
Hüseyn Muhiddin

böyle guzel fılmler keske hep olsa sağol bılgın kardesım zamanımız cok guzel gectı sayende

01-02-2019
Çandarlı Erbatur

Aksiyon içeren film olmuş 10/7,5

02-02-2019
Taştekin Uluant

Guzel bir film ama yurek bulandirici yani

06-02-2019
Bâhir Girginkoç

Arkadaşlar bu filme kötü diyen bi zihniyet varsa şuandan itibaren film izleme işini bırakıp gidip kumda oynasın.Muhtesem bir filmdi soluksuz izleyebileceğiniz bir film

07-02-2019
Mergen Vergin

tek kelime : olmamış!

08-02-2019
Kutluğhan Seydihan

İyide domuz karakterini sevimli hoş bir hayvan göstermeleri hiç iyi olmamış.Yabancılar için domuz sıkıntı değilde, bizler için sıkıntı. Nerdeyse filmin tamamına kadar domuzlardan kesitler var. Büyükler neysede çocukların hayal dünyasında domuz karakteri acaba nasıl canlanıyor? Küçük çocukların değilde gençlerin izlemesini tavsiye ederim full komedi..

09-02-2019
Uğurlu Arikan

Film güzel ve akıcı izlemeye deger…. bilgin teşekkürler.

10-02-2019
Tavuş Uludağ

Ben beğenmedim, izlemeseymişim bir şey kaybetmezmişim, ama sizi bilemem. Teşekkürler Bilgin.

11-02-2019
İzboğa Konak

Terörist müsliman,kahraman amerikali klasik Amerikan sacmaligi… Adam koruma Degil mübarek zeus

13-02-2019
Açıl Alakoç

kimsee ümit vermiyecen yoksa öldürürler

15-02-2019
Umak Gümberk

film muhteşemdi son sahne paha biçilemez. İntikam duygumu bastırdı film

15-02-2019
Berkan Çağ

Yorumlarda film guzel izleyelim bakalim inşallah sacma sapan bise degildir

21-02-2019
Fevzi Nezir

ne kadar saçma la filmin konusunun yarısı türkler barbardır a dayanıyor sanki çocuklarını zorla ellerinden alıyormuşuz gibi mk herşey tarihte geçiyor yeniçeri ocalklarının ne yaptıgı ne için çocukları topladıgı ve hengi çocukları aldıgı ahahanda wiki anlat olum abilerine wiki tr.wikipedia.org/wiki/Dev%C5%9Firme

22-02-2019
İsa Koçaş

tavsiye ederim güzeldi

24-02-2019
Yılkan Görbil

haha süper

25-02-2019
İlkiz Uz

Film kotu ve cocuksu diyenlere katilmiyorum.Gayet guzel bence örümcek adam da cok tatlı

27-02-2019
Göktulga İrfan

Gerçek olan iki şey..
Biri ölümse diğeri Aşk…

02-03-2019
Sidik Abdülhak

Allah Fatih Sultan Mehmed’in tahsilatını affetsin..Amin.

06-03-2019
Demirgüç Doğruer

fılm gayet guzel ve akılda kalıcı sonunu hep merakla beklıyorsun

09-03-2019
Nervis Şengezer

İzlemeye değer..

11-03-2019
Çelikel Dengiz

Genel olarak güzel denilebilir ama senaristleri 10-12 yaş grubu olsa gerek. Filmin öncvesi ve sonrası yok. İlginç bir konu, gerizekalı bir adamı ilahlaştırmaya çalışmışlar. Puan olarak 6.8 olabilir.

11-03-2019
Oğulbay Selekman

Efektleri paintle yapmıslar galiba

12-03-2019
Ginyas Nusreddin

kardeşim siz bütün filmi açıklamada anlatmışsınız izlemeye ne gerek var

14-03-2019
Özgünalp Siyami

Çok Harikaa Bir Filmm amaa TÜRKÇE DUBLAJ’ı yokk 1.nin var ama 2.nin yokk türkçe dublajınıda yüklermisin ADMIN SAOLL

17-03-2019
Özbilgin Fereç

4-5-6. serileride 4 gözle bekliyorum gerçekten hayatımda izlediğim en iyi bilim kurgu filmi. Konu olsun grafik olsun müzikleri olsun her açıdan yani. Admin kardeşim biran önce diğer serileride yüklersen gerçekten sevinirim

18-03-2019
Keven Sehi

bence kızın saçları daha güzeldi

19-03-2019
Görkel Öğe

çok saçma bir film izlenmez

21-03-2019

En çok izlenenler

Extortion 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Suç

Kung fu Sokağı – Kung fu Hustle (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Polisiye

X Men Kıyamet – X-Men Apocalypse 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.5 /10

Kategori: Macera

Bay Peabody ve Meraklı Sherman Zamanda Yolculuk 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Animasyon

Macera kategorisinde son eklenenler