Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tolgan Vaha

bence son zamanlarda izlediğim en güzel korku ve gerilimdi.sanırım devamıda geliyo sevdimmm

25-02-2018
Batdal Eznur

5. seferdir izliyorum daha da izleyebilirim

26-02-2018
Erkutlu Senih

film çok çocuksu geldi bana ne biliyim 13 14 yaşındayken bu tarz filimler çok dikkatimi çekerdi. yaşınıza göre izleyin derim

28-02-2018
Oğuzata Semavi

eline sağlık emeğine sağlık

01-03-2018
Özoğuz Özkök

Dedi ya kılıf mı ne kılıfı telefon kılıfı

03-03-2018
Meyhati Tancu

bence dunyadaki en guzel film

04-03-2018
Cabbar Ayyıldız

Eklediğiniz filmlerin kalitesi ve sesleri genel olarak çok iyi. Sitenizi bloğumda ve sözlükte paylaştım. Başarılarınızın devamını dilerim..

06-03-2018
Bağır Biran

film çük güzeldi ellerine sağlık bilgin

07-03-2018
Ertöre Mert

Baya iyiydi

08-03-2018
Biriz Gücel

emeğinize sağlık dvd dükanında bulmadımız kalitede film sergliyorsunuz bizlere gerçek anlamada emeğinize ve yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum….

09-03-2018
Feti Kiyas

Bilgin En Sevdiğim Site Bu Diğerleri Hiç Ama Hiç GüzEL dEĞİL

10-03-2018
Bayça Denizalp

çok eğlenceli :))hiç sevmem böyle abuk sabuk filmleri ama valla direndim izledim .. hatta işyerinde ysrıda kalmıştım eve zor attım kendimi devamı için :)) gerçekten eğlenceli

12-03-2018
Bürküt Çekik

az daha türkce dublaj izleyip şu güzelim filmin tadını kaçıracaktım, teşekkürler bilgin…

15-03-2018
Barsbay Budak

superrr kinodu tezden yene baxram

16-03-2018
Ersin Seven

film güzeldi, bu konuda zincirsiz filmi bence çok daha güzel izlemenizi tavsiye ederim. sadece yaşanana acıları değil bir intikamı da konu alan zincirsiz tartışmasız harika…

23-03-2018
Ecir İldeş

HARİKAYDI HARİKA ÖTESİYDİ

27-03-2018
İlkehan Kızan

Kendi dalında oldukca başarılı ve akıcı bir film..sıkılmadan izlettiriyor kendini..
Yalnız daha iyi bir son yapılabilirdi..

30-03-2018
İyiyürek Refiğ

gerçekten süper izlemeye değer bir film kesinlikle tavsiye ediyorum !

04-04-2018
Sead Yansi

süper filmdi

07-04-2018
Ongunsu Afettin

Bir an Flash tv yi izliyorum sandım o kadar iyi bir film yani

09-04-2018
Tokyüz Curabey

yıllardır film izliyorum ilk defa bi film e yorum yapıyorum. izlediğim en iyi 10 film arasına girer. Kesinlikle izleyin

11-04-2018
Baydoğan Denizcan

AGA FİLM İİ DE YÜKLEMESİ UZUN SÜRÜOR

12-04-2018
Ürfet Aca

Konusu mükemmel aslında. Filmin yarısına doğru ”aha! yaşadık, güzel film” diye heyecanlandım ama işlenişi kurgusu oyunculugu o kadar berbat ki… Oyuncuları görseniz sanki her gün başsız süvari görüyo gibiler

16-04-2018
Aletdin Daylan

saçma.

18-04-2018
Dural Gökçebala

film çok güzel. konusu biraz kısa ama yinede izlenebilir puanım 10 üzerinden 8.75, keyif alacağınızdan eminim iyi seyirler…

25-04-2018
Siyahi Akdil

üstad naptın sen ya … izlerken bizim şehitler aklıma geldikçe gözyaşlarımı tutamadım. eline emeğine yüreğine sağlık bilgin. harika bir filmdi.

28-04-2018
Duruiz Ergen

film gayet güzel arkadaşlar teşekkürler…

02-05-2018
Tuğsavul Berktin

merhaba çok güzel bir film.

05-05-2018
Özdağ Satılmış

Yanlış anlaşılmasın

06-05-2018
Boğataş Çavaş

harika bir film ben sinemada izledim burda telif yemiş en sonda kardeşler barışıyor

09-05-2018
Dağhan Esenboğa

fena değil izlenebilir bir dram

11-05-2018
Şihmehmet Abdülhamit

süper

13-05-2018
Tüzemen Üngörmüş

izlediğim en mükemmel soygun filmi..son 10 yılın en iyi filmlerinden..imdb ye kesinlikle aldanmayın..

15-05-2018
Özgenalp Toktaş

Film çok güzel bayıldım keşke yeni bölümlerinde çıksa çok güzel olurdu FİLM AZDAHA DEVAM ETSE İYİ OLURDU…

17-05-2018
Heyvetullah Rizk

guzel film izlenilir…

18-05-2018
Arinç Efecan

Mükemmel senaryo,Sürükleyici ve yer yer gerilimli.Kesinlikle izlemelisiniz.

20-05-2018
Ulukaan Çetinsoy

Belirli bir yaşın üstündeki kitleye hitap ediyor. Yetişkin bir insansanız izlemenizi tavsiye ederim.

21-05-2018
Keşfi Uzer

güzel izlenbilir bir film

23-05-2018
Erdağ Köksan

çok güzel
ve komik

25-05-2018
Diler Ekenel

Çok fazla karısık bi film anlamak zorlandım acıkçası ama filmin konusu, hangi yolu secersek seçelim o dogru yoldur.

26-05-2018
Mülhim Yurt

İmbd puanına aldanıp izlemeseydim yazık olucakmış.Gayet başarılı bi Hollywood değil Holland filmi :p filmin bi kaç sahnesinde daha çok aksiyon bekledim spoolier ”Metro raylarının üstünde ” devamını yazamadım spoolier olmasın

28-05-2018
Ayverdi Çalapkulu

harika bir filmdi ya

02-06-2018
Nasrullah Sarbek

Arkadaşlar, kesinlikle izleyin.Mükemmel bir film, cidden insanı derinden etkiliyor.

03-06-2018
Girayalp Kızılaslan

film gayet başarılı ikincisi cıkarsa harika olur.

06-06-2018
Damar Faik

filmin adını ücretli öğretmen olarak değiştirsek mi acep:)

07-06-2018
Duhan Ridvan

süper

08-06-2018
Aker Anlı

Boyle bir film gormedim yani , boyle rezalet film yox yani , emeye sayqim var amma Bilgin

09-06-2018
Sıla Tanrıöver

bu film süper ama benim bldigim bu filmin 2 cisi de va sanki ben aradım bulamamıştım bilgin dostum bi ilgilensen olurmu bu arada süper adamsın siten gibi yanii ne aşa ne yukarı ::):):)

14-06-2018
Erdener Keven

arkadaşlar filmi izlediyseniz beğendim veya beğenmedim deyip başka şeyler yazmadanda yardımcı olursunuz izlemeyenlere

15-06-2018
Civan Dura

Çok ama çok güzel bir filmdi herkese tavsiye de ederim.

20-06-2018
Özok Ağakişi

aşkta aşık olmak yada aşık olunmak üstüne kurulu,duygu yüklü iyi bi film.bu tanımlamada bi film izlemek istersen, filmi izleyip beğendiğim için bu filmi izlemeni sanada tavsiye ediyorum şu anda bu yorumu okuyan arkadaşım.teşekkürler bilgin kardeş iyki varsın

20-06-2018
Abdulsabir Burçay

Kurtlar vadisine bakın birde şu filme bakın ve aradaki uçurumu görün.

21-06-2018
Okbaş Tanın

Admin emeğin için teşekkürler ilginç ve güzel bir film devamı çekilirmi yada çekilcekmi merakla bekliycem.

22-06-2018
Alibey Destan

@Çağla Koç Bahsettiğiniz gibi bir kaç filmdir bu sorunun olduğunu yazmışsınız bu sorun bizden kaynaklı değildir. Zaman, zaman nette yavaşlama olabilir. Yada tarayıcı kaynaklı olabilir. Düzelecektir.

24-06-2018
Sevdakar Zülkarneyin

İNANILMAZ HARİKA Bİ FİLM BAYILDIM GERÇEKTEN

26-06-2018
Çağveren Emanet

Süper Bi Film Eşkiya Faşistlerin hesabına gelmese saçma oluyor…

30-06-2018
Dirikök Eliuz

bu filmi kötülüyen arkadaşlar yaşı daha küçük oldugundan böyle tarz filmlere uygun degil gitsinler çizgi film izlemeye devam etsinler. gerçekden harika sakına eski deyip bi köşeye atmayın kesinlikle izleyin

01-07-2018
Yalin Adıvar

idare eder

03-07-2018
Cebealp Gedikbaş

cok sacma bir film herifi uyuz oldum tipi bile yok guzel kizlarla takiliyor

04-07-2018
Abdürrahman Andelip

Film süper di bilgin Teşekürler Her gün yeni filmler görüyoruz sitenin takipçisiyiz hll sana

06-07-2018
Onultan Suat

muhtesem bir film.izlemeye deger

07-07-2018
Kabadayı Kabadayı

muhteşem bir film beklemeyin ama kötü bi film de değil.konu daha fazla detaylandırıla bilirdi biraz basite kaçılmış diye düşünüyorum ama izlenebilir en azından oyunculuklar çok iyi.

11-07-2018
Edep Muamber

çok heycanlı ve çok duygusal

14-07-2018
Serhenk Ramazan

hayatımda böyle mükemmel bi film izlemedim…

16-07-2018
Meşru Siyret

eğlenceli güzel bir film.tavsiye ederim

20-07-2018
Tunçbay Bilgi

Fazla söze gerek yok HARİKA !

21-07-2018
Akozan Arıl

tşkler güzel filmdi

24-07-2018
Seydihan Akbel

cok güzel gerçekten

26-07-2018
Abdulbakir Ferdin

Sağol bilgin adamın dibisin!

27-07-2018
Mekan Pevrül

Ben bir LOVATİC’im ve ir Lovatic olarak bayıldım

31-07-2018
Savni Tacim

eyw buldum bilgin 1.filmi koi-mil-gaya,2.filmi Krrish2,3.filmi ise krrish3 müş tşkkerler…

03-08-2018
Beliğ Güçlütürk

çok boştan bir film ilk iki parttan sonra bıraktım ilk 2 part çok boş geçiyor kesinlikle izlemeyin boş vakit kaybı

04-08-2018
İzzeddin Nafii

arkadaşlar film gerçekten güzel herşey oldugu gibi bilgisayar efektleri aşırı deyil filmi beyenmeyen arkadaşlar siz gidin kendiniz film yapın bakalım ne kadar iyi yapıcaksınız BİLGİN eline yüregine saglık paylaşımların güzel herkeze iyi seyirler

05-08-2018
Dağ Hatemî

Kahkaha attığım sahnelerde vardı ama bir saat kırkdört dakka sonra farkına vardım ki tebessüm den çenem ağırıyormuş..

12-08-2018
Muzafer Yaşarnuri

aaaa cok guzel bir genclik filmiydi bence izleyin hepimizin hayati boyle degilmi? yalniz erkeklerde goz kamastirici *.*

13-08-2018
Oksal Razı

Gerçekten inanılmaz iyi bşr film. Kesinlikle tavsiye ederim ! Hiçbir yerini atlamamaya dikkat edin çünkü her yeri önemli… Dram sevenlere göre bir film

20-08-2018
Tansuhan Çaba

Çok güzel bundan önce ölüm yadigarını izledim snape e ne olduqunu melez prens te anladım
En beğendiyim Film serilerinden birisi Ve bu sitede Ölüm yadigarları 2 warmı taraıcıdan bakıyorum hep çakma sinamada çekmişler kaçak :S

22-08-2018
Olçun Gündoğmuş

Seneryo ve artistic Acinacak kadar zayif bir film, will smith ogluna kariyer hazilamaya mi calisiyor? Izleyip vakit kaybetmeyin. Yanliz, Bilmeyenlerin Ogrenmesi gereken bir ders var:
Gemiyi ne olursa olsun limana getirmen gerekir, arada ne firtinalar olmus farketmez, gemiyi sag salim limana getirdin mi? Gorevini tam olarak yerine getirdin mi?
iste mesele bu.

27-08-2018
Alburak Başarman

Gercekten cok guzel bir film akici

28-08-2018
Celil Kılıç

Rica ederim admin,bence film sürükleyici değildi. İzlenebilir 10/4.7

31-08-2018
Acarer Artam

bayıldım gerçekten harika bir film devamını merakla bekliyorum

03-09-2018
Hamet Mesdan

arkadaslar film gerçekten güzel bi film 10/9 bilgin emeğine sağlık her zamanki gibi numberonesın

05-09-2018
İlkin Uz

tarih severler için güzel bir film.

08-09-2018
Zülfü Münim

Emniyet genel müdürlüğü dizi için düzgün araba tahsis etmemiş bu 1. İstanbul belediyesi uyudu mu bu 2 kültür bakanlığı nerde bu 3 … Aslında istanbulluların görmek istemediği ama yüzde 90 bu kadar çirkin olan çarpık bi kenti bu film bize gösterdiği için mutluyum denilebilir. Adamlar kibarlık edip Ayasofya yı 1 kere bile göstermediler. Hep cami ve türk bayrağı figürü önplandaydı. Bazıları kara çarşaflıları ikide bir göstermiş diye eleştiriyo.Oğlum çık sokağa bi bak her yer kapalılarla dolu. Benim eleştirim siyah beyaz tv mi kaldı türkiyede? 1980li yılların tvsini koymuşlar.. En büyük eleştirim kültür bakanlığı ve istanbul belediyesine.. bunlar sınıfta kalmıştır. İnsan azcık müdahale eder filme ayıp ya reziller .. ben izmirlyim ama sizden utandım

10-09-2018
Reyis Reyis

çok güzel bir film

15-09-2018
Celal Mayir

Tek kişilik filmmi olur arabanın içinde filmmi olur diyosunuzda türü dram olan bir film bu lakait yorumlar yazıp durmayın

17-09-2018
Koçtuğ Gediz

eh işte, efektler kötüydü. gerilim hiç yoktu böyle fimlerde gerilim şart. emeğe saygı teşekkürler @bilgin

18-09-2018
Zeynelabidin Arsal

Fragmanı bile sonuna kadar izleyemedim animasyon mu aksiyonmu belli değil hep bir önceki serilerden daha etkili olsun fiye abartı üstüne abartı sahneler

20-09-2018
Görker Ökeer

gerçektende gerilim filmi sinirden gerildim bu filmi şu siteye koymak bile anlamsız

23-09-2018
Paki Tan

üçüncüsünüde böyle sorunsuz eklermisin… şimdiden teşekkürler.

24-09-2018
Şemail Teoman

Tam bir HİÇ

25-09-2018
Muharem Sadittin

Bu fılme kotu dıyen gıtsın askı memnu ızlesın. Fıstık gıbı fılm.

28-09-2018
Burç Vecdi

muhteşem

01-10-2018
Köni Abdulalim

Son Derece Eğlenceli Tavsiye Ederim. Eline Sağlık BİLGİN

03-10-2018
Sayid Adısanlı

bu filmin esas konusu çin ve rusya ya karşı americanın zafer kazanmasıdır roky 4 tarzı bir film ama günümüz tarzı ama şu bir gerçek ÇOK ETKİLEYİCİ gerçekten

04-10-2018
Kinaş Nevzat

film gayet güzel izlenesi…

05-10-2018
Canser Derya

bu vatan için bin kez ölmeye hazırız şehitremizi allah rahmet eylesin

09-10-2018
Kamar Ogansoy

yorumlara kanıp izlemeyin. Gülecek yer geldide ben mi göremedim acaba?

12-10-2018
Uluer Köksu

Film Harika… Mükemmel MÜKEMMEL… Holıwood da gelişme var Oradaki Müslüman Adam İyi Oynamış helal olsun ilk defa böylesine kaliteli bir filmde müslümanlığın ezilmeden böyle Mükemmel Aktörlerle Güzel olduğunu gördüm Anlatacak fazla bir kelime bulamıyorum tek kelimeyle muhteşem, harika, süper ötesi…Eline Sağlık Kardeşim…

14-10-2018
Batırhan Candoğan

Predators 3’ü de izleyin bu süper bir film

15-10-2018
Üründü Gökser

tavsiye ederim

18-10-2018
Ataker Bükay

Vasat denilemez ama çok iyide degil normal + söylemek gerekirse Vin Diesel’in başrolune oldugu filmden çok daha fazlasını beklerdim bu biraz basit kalmış filmi sadece Vin Diesel var diye izledim belki ilerleyen sahnelerde düzelir diye ama çok basit bir seri olmuş Vin Diesel degilde başka biri olsaydı izlenmezdim bile

19-10-2018
Cihanber Pektaş

@Gürol Altta açıklama kısmında yazıyor

21-10-2018
Zoral Rehber

süperdi ben çok beğendim teşekkürler

22-10-2018
Karakaş Okşak

izlemeyen arkadaslar 10/8 verdim filme eksiklikleri savaş sahneleri güzeldi ama muhteşem değildi bide sonu olmamış ama serinin 2.filmi için böle uygun görmüşler herhal..bu filmin eksik yanlarıydı emin olun filmde sizide etkilicek bir cok sahne bulacaksınız FEDAKARLIĞI,ARKADAŞLIĞI,DOSTLUĞU,İNANMAYI VE ZAFERİ…..

25-10-2018
Aşkiner Hürşehit

işiniz gücünüz kalmamış filmi ırkçılıklarıyla eleştirenler var.yahudiler de insan müslümanlar da…önce insan olun…

26-10-2018
Urazlı Yurdakul

Abi cok iyi ya!!!

27-10-2018
Malkoç Oktaş

Film gayet güze… Arkadaşın dediği gibi internet tarayıcınıza bir bakın bence. Yada fiberoptik felan yaptırın gayet hızlı doluyor çünkü… Teşekkürler bilgin..

02-11-2018
Namal Örskan

bilgin bu ıyı deıl fılım baska bır fılım yok mu dıyen arkdaslar sacma sapan yorumlar yapmaktan vazgecın fılım adına yorum yapın kısı adına deıl lutfen

04-11-2018
Öztaş Sayrı

cok güzeldi …

05-11-2018
Erkan Mahmur

filmi büyük beklentilerle izlemeyin…n.cage tin oynadığı en tırışka film olabilir özellikle sonu çok ama çok saçma zaten filmin kendisi de saçma ve bir ton anlamsızlık içeriyor izlediğime gerçekten pişman oldum…kaçın….izlemeyin…

06-11-2018
Ayaydın Dilercan

kesıınlıkle ızlenmelı.zaten yorum yapılmamıs.ılk yorumu yapmak ısterım.bız kadınlar ayrılsakda asla secdıgımız adamın mutsuzlugunu ıstemeyız.aılece ızlenılcek bır fılm

11-11-2018
Göknel Oner

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film

12-11-2018
Neytüllah Akarçay

Ben bu filmi 2 güm önce sinemada izledim film müthiş arkadaşımla gittik gidip filme 14 tl verdik keşke vermeseydim burdan izlerdin eline sağlık site çok güzel yeni filmler var bide süper 8 diye bir film var sinemada izleyemedim bulabilirsen iyi olur şimdiden saol

15-11-2018
Yeter Kızılkurt

çok güzel film.. gerilim var eğlenceli izleyin bence süper bir film bak kesin izleyin

19-11-2018
Serkut Üren

.imdb.com/title/tt0257076/ arkadaş galba bu swatı kastetti

21-11-2018

En çok izlenenler

Buz Prensesi – Ice Princess 2005 Türkçe Dublaj izle

38 Yorum - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Komedi

Miami Vice 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Suç

Woodlawn 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Spor

Yaban – Wild 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Dram

Sessiz Tanık – Silent Witness 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Suç

Dram kategorisinde son eklenenler