Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Gani İhsan

güzel film.

02-04-2018
Oldağ Sonay

sonu güzel bitti

03-04-2018
Doğan Gencal

Son sahne ‘replay’

04-04-2018
İzzeddin Sefayin

çok duygusal çok güzel

05-04-2018
Hüdaver Mustafa

fena bir film değildi!gerçek yaşam hikayesi olması beni etkiledi

06-04-2018
Ersel Levent

kesinlikle izleyin

07-04-2018
Erkılıç Duruöz

izleniyor tabi ama insana birşey katan bi film değil

10-04-2018
Ülkücü Sevindik

Bence Hala Seriyi Devam Ettirebilirler Harry POTTER Dünyanın En Güçlü Asasını Kırıp Attıya Onu Tamir Edip Woldemortu Yeniden Canlandırabilirler

11-04-2018
Tansoy Türehan

film gerçekten çok komik hiç bu kadar gülmemiştim

12-04-2018
Hicret Sorguç

@ffntst arkadaşa gelincede filmi nasıl izliyorsun anlamadım imdb den 7 üzeri almışken sen kim oluyorsunda 10/3 veriyorsun ?

16-04-2018
Oğulbay Selçukkan

çok ilginç eğlenceli bir film çok iyi kurgu bence

18-04-2018
Hayret Kasım

muhtesem abi yaa

20-04-2018
Gayret Namık

süper . çok içlii ve güzel

21-04-2018
Münci Münci

bilgin lütfen birde 16. raund filmini bulur musun lütfen oda çok güzel bi film….

25-04-2018
İbrahimhalil Salahattin

merakla sabırsızlıkla ceppie 2 bekliyoruz kızım ve ben cepie çok sevdik defalarca izliyoruz 10 üzerinden 10 numara bir film herkesin izlemesi lazım bir film

02-05-2018
Soydinçer Nedret

harika bir film.

04-05-2018
Çalapöver Günalp

Kesinlikle Hindistan Filmlerine karşı bakış açımı değiştirdi Aamir Khan okadar diyorum sitedeki bütün filmlerini izledim hatta başka filmlerinide aradım ama… yok Bilgin Kardeş mümkünse varsa yani eklersen sevinirim..

05-05-2018
Çağ Durkaya

harika

06-05-2018
Akbudun Altınbay

daha iyisi yapılabilirdi

08-05-2018
Ertunca Karatay

bu film manyak yav… izlemeyen izlesin harika

09-05-2018
Tekalp Yurdaay

Ben bu kadar saçma bir film görmedim. Gerçeklerle alakası yok üstelik müslümanları kötüleyen saçma sapan bir film. Filmin içinde Fahri Yardım’ın oynamış olması da beni oldukça üzdü. 10 üzerinden 0.

11-05-2018
Uskan Dinçmen

Asada Malı bu siteden iyi bildiğin site varsa söyle bizde ordan izliyelim. Benim bildiğim en iyi site bu. Ayrıca Filmde Sorun yok süper ve kesintisiz izledim. Bu arada yüzüklerin efendisi ve karayip korsanları en sevdiğim filmlerdir.

14-05-2018
Gökhun Nuri

yav bu film’i nasıl güzel diye lanse edersiniz.para için bütün manevi değerler çiğneniyor.filmi seyrederken bir an kendimi adamın yerine koydum Allah muhafaza kafayı yerdim her halde.

15-05-2018
Köksu Hattap

elveda paul …

18-05-2018
Sertel Hızır

yaa marid yaa marid… anneee

19-05-2018
Demirboğa Hürcan

Harika bir yapıt izlemeyenlere tavsiye ederim

20-05-2018
Velit Urun

Güzel ama seslendirme biraz dandik

22-05-2018
Altıntaş Ayetullah

fılım guzeldı gercekten bılgın sıteyı cok begendım

25-05-2018
Durak İman

Arkadaslar zaten http://www.songwayfilms.com da türkçesi war şafak vaktinin i
yi bakarsanız gorursunuz

26-05-2018
Oğulbey Erdinç

ÜSTÜNE BASARAK ŞUNU SÖYLÜYORUM FİLMİ BEĞENEN ARKADAŞLARIN IQ SEYİYESİ KESİNLİKLE SIFIRIN ALTINDA

29-05-2018
Tunçkaya Yalazay

admin film için teşekkürler

30-05-2018
Gündaş Kamar

Gerçekten Etkilendim…Helede sondaki çocukların o Bakışlarından Sonra Bizler İNSANMIYIZ YOKSA VAHŞİ YARATIKLARMIYIZ…
ÇOCUKLARIN HELE O MİNİKLERİN GÜNAHLARI YOKKEN KATLEDİLMESİNE YÜREĞİM DAYANMIYOR SAVAŞ KIRDI GEÇİRDİ ASYAYI,AFRİKAYI DAHA DOĞRUSU BÜTÜN DÜNYAYI… GELECEĞİMİZİ BİR SONRAKİ NESİLİ DAHA DOĞRUSU ÇOCUKLARIMIZI KURTARMAK İÇİN SAVAŞA HAYIR!!!

31-05-2018
Durutekin İmren

Film Harika Herkeze Tavsiye Ederim..Brad Pit Olunca da Ayrı Güzel Olmuş Zaten

01-06-2018
Gültaş Kafar

Bence Imdb puanını hak eden bir yapıt değil..Emeğe saygı adına zaman kaybı demek istemiyorum..Bos vakitte izlenilebilir..

04-06-2018
Enginiz Hürmet

eglenceli güzel bir film vakit geçirmek için izlenir.

05-06-2018
Erel İlergin

bence saçma bir filmm…..

06-06-2018
Torumtay Celâlettin

hayatımda izlediğim en güzel animasyondu. Herkese iyi şirinlemeleerr

08-06-2018
Aybora Caymaz

izledigim en guzel fimlerden biriydi gercekten .

10-06-2018
Alkun Atatürk

Baş Yapıt İzlemiyen Çok şey kaybeder.

12-06-2018
Cansunay Fırat

harika

13-06-2018
Ulutay Yılkan

çok güzel

15-06-2018
Umut Baskin

uzun bir geyiriğin verdiği hazzı veriyor süperdi gerçekten

18-06-2018
Karaşın Mazlum

Bu Fİlmi Anlatmaya Kelimeler Yetmez Mükemmel

20-06-2018
Tatu Yekta

kesinlikle izleyin

22-06-2018
Maruf Olcan

Mukemmel devamini bekliyorum dort gozle

23-06-2018
Kırboğa Sargan

bence film süper herkese harry potter serisini tavsiye ederim bu siteden izleyin

25-06-2018
Arer Ayvaz

hiç sıkılmadan izledim süperdi.

27-06-2018
Yalım Gencer

burdA o kadar film izledim ilk yorumum dünya gerçeği ya muhteşemin ötesinde bi film

28-06-2018
Orakay Sunalp

filmin sonundaki şarkı linki bu youtube.com/watch?v=BaACrT6Ydik

29-06-2018
Arıcan Binan

açıkcası çocukça bi film ne kadar kaliteli görünsede konusu oldukça saçma 12 yaş altı için ideal olabilir

30-06-2018
Abdülhak Altuna

süpersin ya. adamın dibisin hasısın kokusun koku:D

04-07-2018
Boğaçhan Çarman

tek kelimeyle muhteşem bir film son yıllarda izlediğim en güzel film teşekkürler..

05-07-2018
Arapcan Hiva

filme zaman kaybı diyenler çok haklı. birazdan konu birleşecek diye 2.5 saatim geçti

06-07-2018
Hünkâr Şükrü

Aksiyonu bol güzel film olmuş. Tavsiye ederim izlemeni

07-07-2018
Sidar Abdülgafur

güzel film

08-07-2018
Nurettin Şentürk

vay be ne zamandır böyle güzel film izlmemiştim eğlenceli ve aksiyonlu bi film tavsiye ederim herkeze

11-07-2018
Uran İlbilge

güzel

14-07-2018
Balım Çetinkaya

arkadaşlar lütfen ama lütfen orjinalini izleyin sırf merakımdan izledim berbat etmişler seneryoyu değiştirmişler filmin ciddi bir felsefesi var aslında kanınızı donduracak bir senaryo ve orjinalinde oyuncularda sizi dehşete düşürecek tek kelimeyle bana şunu söyletti yeni çekilen film”keşke çekmeselerdi be”. admin emeğine sağlık ama umarım orjinal film de vardır bu sitede yoksada koymalısınız. izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız..

16-07-2018
Günel Öneri

en iyi 50 film arasındayı haketmeyen bir film

18-07-2018
Ferah Hüray

süper bir film konusu gercekten güzel özel timi gözden cikarmak kendilerine paliya mal oldu tesekkür ederim bilgin..

19-07-2018
Şammas Verdiat

Sonu çok iyiydi bunu beklemiyordum sürpriz oldu

20-07-2018
Buhari Kutbettin

güzel film arkadaşlar izleyin değecektir

22-07-2018
Ekemen Tengiz

gereksiz, konusu bastan belli , dovus sahneleri iyi ama film olmak icin yeterli olmayan bir yapim…

24-07-2018
Cantaş Fuat

Geçekten izlediğim en güzel filmlerden birtanesi.

25-07-2018
Gençel Ergintuğ

guzel bir filmdi ve insanlık için güzel bir örnek

26-07-2018
Yanbey Bozer

İzlediğim en güzel animasyondu diyebilirim gerçekten harika ve bir o kadar da fevkalade 10/+10

27-07-2018
Sabahi Tursun

gerçekten güzel

28-07-2018
Aletdin Hanifi

Müthiş diyorum başka birşey demiyorum

30-07-2018
Zeynel Ülkülü

eh işte

02-08-2018
Binnur Seçmeer

baya korku ve bu film gerçek olay kadın ve adam sonunda neyin ne olduğunu anlatıyor allah korkusu olmalı

03-08-2018
Boğataş Çavdar

çok güzeldi çok beğendim izlemenizi tavsiye ederim

05-08-2018
Munar Orguntay

bu film perfect dostum

07-08-2018
İncebey Demirgüç

arkadaslar neyini izleyemiyosunuz gayet güzel böle tek part süper olmuş tşkl emeğe saygı filme gelince güzel

08-08-2018
Yanıker Necmi

güzel filmdi izleyin gerçekten

09-08-2018
Usbay Koçbörü

çok muhteşem bir filimdi. her anı sürükleyici ve heyecanlıydı. emeği geçenlere çok

10-08-2018
Çagatay Gölgen

Harika bir film izlenmeli..

12-08-2018
Hankan Karasal

arkadaşlar bu film ve bu filmin kitabındaki senaryo aynı mı lütfen cevap verir misiniz ?

14-08-2018
Gürçay Mecrum

güzel bir filmdi izlenebilir

17-08-2018

En çok izlenenler

Death Note – Light Up the New World 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Suç

The Channel 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Asla Yabancılarla Oynama 3 – Joy Ride 3 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler