Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Üseyin Acarman

Film çok güzel. sessiz sakin seyredilmeli.

25-02-2018
Çeliktaş Halâs

izleyın guzel bır fılm bılgın emegıne saglık

26-02-2018
Hogir Mubarek

Kardeşim gerçekten diyecek bir laf bulamıyorum sana harikasın sayfanın hakkını veriyorsun

28-02-2018
Seyit Muhlis

bence çok güzel film di keyif alarak izledim bence film zevki olmıyanlar filmden anlamıyor her film süper olucak diye birşey yok konu görüntü yapımı gayet güzel film

01-03-2018
Üzek Şükrü

Ne güldüm yorumlara

02-03-2018
Şehmuz İlksoy

izlemedim daha :))

03-03-2018
Mezit Sökmen

FilM süperdi.

04-03-2018
Cihanefruz Dora

admin sana ne diyim sen harikasın bizede böyle filmler izlettiğin için teşekkür ederim emeğine sağlık teşekkürler

05-03-2018
Lutfü Oğulkan

durağan ve gayet sıkıcı

06-03-2018
Soygüven Yengi

harika bir film

07-03-2018
Törel Öngül

çok garip bir filmdi ben doktoru anlamadım neden bu kadar ilgileniyo ki ?

08-03-2018
Eraksan Kamacı

Film hakkında yapılan yorumlara bakarak film seçerim genelde… Ancak iyi ki bu filme yapılan kötü yorumları dikkate almamışım. Sürükleyici, akıcı, aksiyonun da katılmasıyla müthiş bir uyarlama olmuş. Sevgili arkadaşlar, bu film gerçek bir hikayeden alıntı. Ve aslına uygun filme alınmış. Yorumlarınızı buna göre yapmanızı tavsiye ederim… Teşekkürler Bilgin…

09-03-2018
Ernes Musaburak

bilgin su filmleri tam ekran yapamazmısın

10-03-2018
Yaşa Buluttekin

film süper ya

12-03-2018
Ünsaç Sebük

Takdir sözcüğüne takılıp da Bilgine söz söyleyen arkadaşlar sakin olunuz. Takdir Türkçe kökenli bir sözcük değildir.

15-03-2018
Fanambinana Kahriman

siteniz harika boş vakitlerimi bu sitede film seyrederek geciriyorum emeğinize saglık

16-03-2018
Ongun Cercis

mükemmel film .admin sende öylesin.

17-03-2018
Dinçsav Gayret

altyazılı izlemiştim aksiyona doyacaksınız kaçırmayın Türkçe tekrar izleyceğim

18-03-2018
Bergin Celil

büyük ihtimalle güzeldir ama alt yazı sorunu var o yüzden izlemedim sorun çözülünce daha keyifli bi şekilde izliyebilecek herkes heralde teşekkürler sabırsızlık la bekliyorum

19-03-2018
Muslu Yalçinkaya

fena sayılmaz

22-03-2018
Soykan Tanyüz

bilgin bey, hızlı ve öfkeli 7 çıkıcakmı biliyormusunuz.

23-03-2018
Cemali Över

gayet başarılı bir film.

26-03-2018
Özer Tezerol

Sadece nostalji amacıyla izlenir. Büyük beklentiniz olmasın

27-03-2018
Murtaza Saki

Fena değil

30-03-2018
Diyaddin Miat

Mükemmel bir bilimkurgu filmiydi , izlediğim en iyi film diyebilirim . Ve daha izlememiş insanlara bir tavsiyem var. SAKIN AMA SAKIN KAÇIRMAYIN bu filmi mutlaka izleyin.

01-04-2018
Şener Zeyni

Süper senaryo süper film süper oyuncular.. 108

03-04-2018
Oben Erçelik

film sıkıcı ve psikolojim bozuldu ya resmen

04-04-2018
Gökcan İmamettin

filme saçma diyenler var.bence gayet kalitelı bir film. filmin kadrosuna bir bakın MEGAN FOX oynuyor ne kadar kötü bir film olabilir ? bence muhtesem bir film olmus

05-04-2018
Balaman Bolkan

harika bir film

06-04-2018
Hanefi Hanefi

senaryo çok basit . vakit kaybı çok sıkıcı :(((( imdbye aldanıp izlemeyin.

07-04-2018
Borak Ergunalp

töreleri batsın sonu çok üzücü emeğine sağlık bilgin tşkr..

10-04-2018
Usuk Erencem

Yapimda Ve Yayinda Emeği Gecen Herkese Tşkler

16-04-2018
Çoku Dirin

Çok güzel bir film cidden ağlatıyor insanı

19-04-2018
Müşfik Berati

on numara bir film bir kaç sahnesinde teroristlerin üstüne türk bayrağı koysalarda sürükleyici ve güzel bir film

23-04-2018
Sayman Talaz

Film,bir Türk filmi olduğu için,seyrettim.En azından emekleri için.Fakat,ne yalan söyleyeyim,tam bir fiyasko oldu benim için.Yıl 2013 ve halen görüntü,konu bağlamak sıfır.Arkadaş cep telefonu ile çeksem,bundan ala!İlk başlangıç yakın çekimleri,gereksiz uzun karartmalar,daha da gereksiz uzun uzun mekan çekimleri.Film konusu ile alakalı toplam dakika toplasanız,20 dakika.onun da çoğu,ağır küfür dolu!!Kötü,bahtsız,serseri tip yaratacağız diye,işin cılkını çıkarmış sayın yönetmen.Sonra da biz izleyicilere isyan.Yabancı filmlere koşarlar,Türk filmlerine gelince sinemalar boş diye.Yaparsan böyle bir konuyu boş!Tabi ki kalır salonlar boş.Bir eleştirim de alt yazı olayına!Arkadaş filmin yarısı belki yabancı dilde geçiyor,belki işi bozan o boşluk,bir kişide Türkçe ye çevirme zahmetine katlanmamış.Emekleri geçenlere teşekkür edip,saygılarımı sunarım.

24-04-2018
Habil Mehmetnesim

işte dinsizliğin sonuçları bunlar ne işimiz var bizim böyle olayların içinde

01-05-2018
Öğmen Tipi

kalite =%0
kurgu=%0
cinsel içerik, uyuşturucu, cinayet= %15000000000000

05-05-2018
Tangün Tunççağ

Bilgin adamin dibisin helal sana

06-05-2018
Akdal Amanullah

NE KOMİK

08-05-2018
Mevcut Tunçöven

site çok güzel. filimde on numara. teşekkür ederim.

11-05-2018
Yaşarnuri Adlığ

FİLM VARYA HARİKA HARİKA ! DAKİKA 20′ DE BİR BAŞLIYOR FİLMİN SONUNA KADAR DUR DURAK YOK. ELİM AYAĞIM TERLEDİ BUNEDİR BÖYLE

12-05-2018
Bozkaya Çoğan

film çok güzel ama sonu böyle bitmeseydi

13-05-2018
Amaç Bengisan

arkadaşlar 2014 deyiz komedi budur tüm dertlerimi unttum ya işleri ras gelsin :DD

17-05-2018
Gürçay Mecrum

Film güzel sardı ama sonu anlamsız bitti. Yoksa oldukça sürükleyici

18-05-2018
Tünak Yamçı

@Nowitsdark Teşekkürler

20-05-2018
Akel Anıt

eğer birine gerçekten aşıksanız bazı yerlerde ister istemez gözleriniz doluyor… gerçekten iyi bir filmdi.

21-05-2018
Sultan Uğurata

Cok iyi bir film izlemenize deyer yani

22-05-2018
Kudretullah Okan

film bir müthişti süper ötesi diğer yorumları aldırmayın eğer gerçekten boş vaktiniz varsa kesinle bu filmi izleyebilirsiniz sonu zaten süperdi teşekkürler yayınladığınız için

23-05-2018
Kolçak Nuraydın

aga bu film ne böyle.çook enterasan süper bi filmdi.teşekkürler admin.
dedikodunun ne iğrenç bişi olduunu hatırladım. insanların arkasından konuşarak ne kadar çok günaha girdiğimizi unutuyoruz…

25-05-2018
Buyrukhan Hayrullah

film kesinlikle sıkıcı değil gayet oyunculuk güzel akıcı dramı duygusallıgı komedisi olması gereken yerlere serpiştirilmiş sıkılmadan izlenebilecek filmlerden tavsiye ederim iyi seyirler

27-05-2018
Cerit Koçyiğit

daha ne şekil film yapmalarını istiyorsunuz.süper bir film ellerine saglık

29-05-2018
Aytürk Aytürk

bence cok guzel hatta sssuuppeerr bu filme 7-8 dafa bakdim

01-06-2018
Erer İltemiz

ARKADASLAR SU FILME KOTU DIYENIN FILM ZEVKI YOK KONUSUNU ANLAMAYANDA GERIZEKALIDIR ZATEN YOKMU BUNUN 2 3 Ü SÜPER MÜKEMMEL BİŞEY BU YA HER DUYGU VAR FILMDE…

03-06-2018
Dağa Esat

sadece zaman kaybı

04-06-2018
Somay Tansu

Ve her zamankı gibi ölümüne West-Ham

05-06-2018
Zöhtü Akatay

acayip güzel bu kadarına pes

06-06-2018
Meymun Itri

film süper tavsiye ederim

08-06-2018
Mergen Seymen

çok guzel ellerine salık bilgin abi :):):):):)

10-06-2018
Dolunay Girayalp

Çok klasik bir konu. Vakti olan izler. Filmin bazı kısımları çevrilmesi unutulmuş.

11-06-2018
Kambay Kortan

Ben çok begendim izlemenizi tavsiye ederim

12-06-2018
Sezginay Tanlak

Gülünce içimde rengârenk güzel,
Güller açılırdı iri.
Hani bilirsiniz ya yıldızsız siyah
Geceler gibiydi gözleri.

14-06-2018
Yandil Bozerk

gerçekten çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim bu siteye uyan bir film olmuş

15-06-2018
Devrim Efkâr

barlada diriliş diye saidi nursını kıabını okumuştum aynen kıtaptakı gıbı olmuş yapanın ellerıne saglık.kesınlıkle hayatı yasamı okunması gereken bır zat.ilim ve dını bırbırınden ayırt edecek kadarda adın.ama işine gelmeyen bazı insanlar seh saitle saidı nursıyı aynı kısı gösterıyorlar bı arastırın bakalım o mu degıl mı.ben fılmı cok begendım fakat sonu daha hayatındakı gıbı bıtmelıydı. harıka bı fılm olmuş..

19-06-2018
Erzade Hatem

iyi bir film

20-06-2018
Tantürk Türkcan

bilgin kardeşim senden allah razı olsun emeğine sağlık

21-06-2018

En çok izlenenler

Star Wars Klon Savaşları – Star Wars The Clone Wars 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Küçük Kardeşim 2 & Stuart Little 2 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 103 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler