Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Erlik Köse

Valla hata almıyorum fakat Play tuşu gelmiyor. hatalra baktım biraz bekleyin diyor bekledim hemde yarım saat bekledim falat yine olmadı Flaşh Player’i baştan indirdim yine düzelmedi aynı

25-02-2018
İlbastı Nasrullah

süper çok beğendim …

26-02-2018
Bahatdin Müseddin

İzlemesi gereken bir film arkadaşlar. Bu arada uzun zamandır sitenden faydalanıyorum emeğine minnettarım bilgin kardeş.

28-02-2018
Danışman Fakih

kara şimşek kardesim gercekte ucan araba zaten var amerikalılar yaptı 2 sene oldu hiçmi tv seyretmiyosun

01-03-2018
Başal Burçak

SPRR BİRR FİLMM İZLEYIN ZAMAN KAYBI OLMAZZZ

02-03-2018
Efruz Temiz

bu filme 10 yıldız verırım kotu falan dıyenler gıtsın starvars falan izlesın ..mılletıde seyır ve fılm zevkınden mahrum etmesınler. çok guzel bı fılm bence.. laf ebeliği yapanlara kanmayın. genelde yorum yapmam ancak kötu dıyenlere nispeten bunları yazdım

03-03-2018
Özkınay Sayhan

güzel film keşke gerçek olsa

04-03-2018
Pevrül Subhani

Gençler filmin sonunu anlayan var mı acaba kafam karıştı yahu ? .d.d

05-03-2018
Saygın Taha

fılm sacma kız ıse cok salak

06-03-2018
Refail Çaba

film çok güzel müziğide harika.. şarkının adını bilen varmı

07-03-2018
Çaylak Ergincan

Film kesinlikle iğrenç , 2 saatimi boşa harcadım … İzlerseniz vaktinizi boşa harcamış olursunuz …

08-03-2018
Özerdinç İldeniz

film harikaydı konusu çekim teknikleri müthiş.önermesine de bişey demiyorum ama anlamadığım bu kadar güzel bi filmi neden bu kadar reklamla berbat ettilerki diye düşünürken bilin bakalım ne farkettim

09-03-2018
Yetişal Çetinsoy

fılm baştan aşağı surukleyıcıizlemenızı tavsıye ederım

10-03-2018
İlkay Nazik

izlediğim en kaliteli kurgulanmış dram. Bilgin muazzamsın teşekkürler.

11-03-2018
Göktürk Abdulhaşim

süper film filmi bastan sona izledim bi sorun yok çamur atmayın herşey için teşekkurler…

12-03-2018
Karan Manzur

harika kaçırmayın 10/9

15-03-2018
Cihannur Dölaslan

senaryosu gerçekten sıradan basit bir film. Fakat kan ve dehşet sahneleri filmi çekici hale getiriyor. Film ortalarına kadar çok sıkıcı ancak sonradan açılıyo. en sonuna doğruda ciddi bir mantık kopmasıyla tren itiliyor :D.
Eğer sizde kanı bol filmlere güzel diyenlerdenseniz bu iflmi izleyin pişman olmazsınız. ama senaryodan pek bişi beklemeyin.

16-03-2018
Hulagu Kayatürk

sinema fiyatları bu ülkede yaşayan ve ilgi duyan kesimin bütçesini ciddi şekilde sarsacak vaziyettedir bunu herkes iyi bilir.bu fiyata bu kalitede bir film izliyorsam,bunu bana sunan bilgin kardeşime saygının en büyüğünü duyarım.ayrıca saygı istenilmez saygı kazanılır bilgin de bu saygıyı sonuna kadar hakediyor.Ne yani laan paramız yok die filmdemi izlemeyelim saygı duymak içinde sinemaya 20tl domalmak lazım olum bunlar hep kapitalist sistemin oyunları senin karnını kim doyuruyosa sen ona saygı duy benim film açlığımı da bilgin doyuruyor ben ona saygı duyarım okadar ….

18-03-2018
Tancan Tuncal

tek kelımeyle harıka

20-03-2018
Alaetdin Curabey

e iyi hoş güzel de bunun aslını yıllar önce stallone çekmişti zaten

21-03-2018
Terem Gürgân

10 numara

23-03-2018
Abdulalim Benhar

film klasik bir hikaye ama her zaman bir seçenek olduğunu güzel bir yoldan açıklıyor, googleın reklama ihtiyacı oldugunu sanmıyorum. haa bu arada sen googledanda iyisin be bilgin! :))

26-03-2018
Özkök Alvi

izlenebilicek 1 film baya güzell aksiyon en üstte ™

27-03-2018
Gönen Teksen

felaket saçma bir film :S

30-03-2018
Wojciech Adanan

ilk filmi daha eğlenceliydi ama bu da güzel.

01-04-2018
Ruhani Tansuk

çok güzel bir devam filmi olmuş. sonrakini sabırsızlıkla bekliyorum.

04-04-2018
Öztunç Ertüzün

en iyi 50 film arasına gırmesıne şaşmamalı

05-04-2018
Karabuğra Arıkboğa

Cocuk filmi bu, 13 yas alti icin

06-04-2018
Alem Başeğmez

Bilgin son sahnede Adını ne güzel yazmıssın

07-04-2018
Yarkın Börteçin

berbat

10-04-2018
Yalt Hicret

@Canan Şuan için elimden gelen tek sistem bu maalesef. Hepsi olmasada %75 Türkçe altyazılı olarak sunuyorum. Özellikle son 2 yıldır vizyona giren filmlerin hem altyazılısı hemde Türkçe seslendirmesi mevcut.

11-04-2018
Tanış Tural

Size yemin ederim ilk kez yorum atıyorum bir film sitesine eğer izlerseniz hayat boyu filmlere küsebilirsiniz.

16-04-2018
Yaybüke Ebecen

güzel anlayışı bu olan arkadaşlar..Aksiyon var konu sıfır mantık sıfır..Bu mu güzel..kaç saatimi çaldınız

18-04-2018
Cezayir Dolaner

sıkılmadan izlenebilecek kaliteli bir film….

20-04-2018
Alpartun Atila

ilk kısmı bitirmeden kapattım
vasat bi film zaman kaybı
10/2

23-04-2018
Üge Oğuztüzün

basit bir kurgu ve saçma sahneler.

24-04-2018
Acabey Akgündüz

İnançlara saygı duymayan Tahir kulpa gerek yok sen gibi cahil insanlar olmasa dünya daha güzel olacak. inanmak adı üstünda buna saygı duyamayıp cahil yorum yapıp din kötülemesi yapman ve hepsi ölsün demen senin bağnazlığının göstergesi artık hangi dindensen bilemem ama saygı kavramı herkesin herkese olmalı. Sen şusun ben buyum demekle kimse bir yere varamaz.

25-04-2018
İnalbey Nilhan

Emege saglik, alt yazii japonca degil kuzey cin aksanidir.

30-04-2018
Nehip Süzen

bilgin kardeş helal olsun sana benim ikibucuk yaşında bir kızım var çok seviyor bu animosyonları ve onlarara hatta multik diyor

02-05-2018
Kapçak Rahmi

SACMA SAPAN FILM TAVSIYE ETMEM

04-05-2018
Erakıncı Kam

bu flime 8.4 veren akla şüphe ederim neye göre vermişler şaka gibi konusu bile olmayan sacma sapan bir flimdi tam bir hayal kırıklığı

05-05-2018
Hüdaver Mutahhar

iso git batman’i izle hadi kaybol..

06-05-2018
Korer Ülküsel

müthiş

09-05-2018
Cangür Demirçay

Bilgin kardeşim emeğine sağlık yüklediğin filmler için,sizden ricamız,bu lanetli miras filminin devamı var ismi de; “La Herencia Valdemar ıı: La Sombra Prohibida ” isminde,yüklerseniz çokk tesekkürler…Allah kolaylık versin..selametle…

10-05-2018
Alisevim Doğacan

@çağatay ulusoy imdb’den 5.1 almış yorumları okuduğuna değmez , vakit kaybı

11-05-2018
Ülküsel Toktuğ

Aksiyon ve bilim kurgu sevenlerin kaçırmaması gereken bir film.

12-05-2018
Tokuşhan Üstünbay

güzel film izlenir

14-05-2018
Ferdi Kösemen

Film güzel ama ses kötü Bilgin bir el at şuna

15-05-2018
Ortunç Güngördü

Sonu berbattı bir film nasıl bu kadar kötü bilebilir diye düşünüp bu filmi yapmışlar bence

17-05-2018
Diktaş İbadet

gerçek dediğin şey elle tutulur bir şey olmalı MAMİ saygım sonsuz ve ben de bir Müslümanım ama insanların tam olarak maymun değilse de maymun benzeri bir varlıktan geldiği kanıtlanmış bir gerçektir. evrim teorisi denince akla ilk gelen şey “maymundan gelmek” oluyor.. sadece bu değil ki çok erken dönemlerde yaşamış insanların boy ölçülerine yaşam sürelerine bakarsan onlar da günümüz insanından çok farklı evrim teorisi bunların hepsini kapsıyor…

18-05-2018
Semavi Yağıztekin

10 üzerinden 8. gerçekten güzel film.

22-05-2018
Kılavuz Sanay

@bahar Taklitler asıllarını yaşatır

23-05-2018
Revan Sıral

film icin tesekkürler.güzel filmdi.eline saglik bilgin

28-05-2018
Salkın Şah

Keyifle izleyebileceğimiz bir animasyon..Seslendirme de harika idi.Teşekkürler Bilgin

29-05-2018
Uçman Buyruk

sayın bilgin.thor’un bıle turkcesı geldı fakat aclık oyunlarının daha gelmedı en kısa zamanda turkce versıyonu beklıyoruzz… lutfenn..

31-05-2018
Atasagun Canbay

yorum yazan biri degilimm ama buna yazmak isdedim nedense adamlar guzel yapmis abi

03-06-2018
Bayramettin Faki

@ riqormortis Merhaba şuan kontrol ettim sorunsuz açıldı filmin tüm partları lütfen başka tarayıcı deneyiniz.

06-06-2018
Çoban Ersunal

Harikulade bir film

08-06-2018
Fahri Hıfzullah

çooook berbat bir filmdi

10-06-2018
Metinkaya Soysan

Harika bir film kesınlıkle ızleyın. Sonuna kadar hak edıyor 10/9. Sondaki sahnelerde duygulandım. Bu sahane film için tesekkurler @Bilgin.

15-06-2018
Azmun Çamak

Çok güzel bu 12. izleyişim

18-06-2018
Lazgin Nusrat

film güzel bilgin hani 4. serisi

20-06-2018
Birant Çanga

saçmalık

22-06-2018
Muammer Sağlar

Hiç bir filme yorum yapmam ama bu film insalığa bir hakaret 2 saatimi koyun sayarak geçirsem daha makbule geçerdi.

23-06-2018
İskender Ertuğrul

İnsanın psikolojisini bozabılcek bı fılm.Sonuda acayip saçma bitti

25-06-2018
Tamal Tufan

ÇOKK GÜÜZELL

27-06-2018
Tünay Yanal

genelde alyazılı filmler sinema çekimi yada görüntü kalitesi düşük oluyor ama genede izleyeceğim.

29-06-2018
Ferdin Neclat

ALGI OPERASYONU.
Tek kelimeyle bilinçaltına dehşet mesajlar gönderen bir film. İyi bir aksiyon filmi olduğu muhakkak. Yalnız ABD ile Rusya arasındaki Ukrayna ve bölgedeki gerilimlerden kaynaklı ilişkileri anlatan bir film. Yani Holywood, yani Pentagon Rus halkına diyorki: Sahip olduğunuz zenginlik petroldür. Petrolünüzü elinizde patlatırız. Hatta Moscova’nın göbeğinde sizi yakarız. Putin’in bu tehditlerden pek korkacağını sanmıyorum. Şunu unutmamak lazım ki film endüstrisinin merkezi Holywood’dur. Holywood’un beyni de Pentagondur. Dünya’da gişe yapmış filmlerde mutlaka ve mutlaka Pentagon etkisi vardır. Holywood’da ve Dünya’da bağımsız sinemadan bahsedebiliriz tabii ki. Onlarda çok güzel ve kendi toplumlarını/yöneticilerini acımasızca eleştiren filmler yapıyorlar.
DİRİLİŞ-ERTUĞRUL Filminin önemini, neden çekildiğini ve niye Osmanlı İmparatorluğunun tarihinin alışılmış şekilde Osmangazi’den değilde Dedesi Süleyman Şah’dan başlatıldığını daha iyi anlanması ümidiyle BİLGİN’e teşekkürler, selamlar.

30-06-2018
Günyüz Abdulvahap

Sevgili yorum yazan arkadaşlar,
Kişisel beğeniler farklıdır. Beğenmediğiniz filmin altına iğrenç, kötü, berbat gibi ifadelerle yorum yazmayı bırakın. İzleyin ve düşüncenizi kendinize saklayın ki bizler de sizlerin saçma sapan yorumlarınızı okumak için değerli vakitlerimizi boşuna harcamayalım.

02-07-2018
Gazap Lamih

filmi daha izlemedim ..yorumlardan yola cikip bakiyorum hadi bismillah

05-07-2018
Altuna Aykal

oldukça güzel bir film

06-07-2018
Gülemir Mahyettin

Bünyamin ne gereğimi var altyazılı koymasına ? Ben şahsen altyazılı film izlemekteyim,dublajlı coluk cocuk işi. Admin biraz daha önem vermeli altyazılı filmlere,daha çok olmalo

07-07-2018
Alaatdin Hafir

film her yönüyle mükemmel.bu tür filmleri sevenler için kaçmaz.

09-07-2018
Cengâver Koçsoy

Sonunda aylardır beklediğim film yüklediniz çok tşk bilgin film harikaydı izlemeyen varsa ilk 1 cisini izlesin şimdiye kadar gördüğüm en iyi animasyon diye bilirim emeği geçen herkezin ellerine sağlık film harika 10/10

14-07-2018
Mümin Abdulcelil

Bir çok izleyicinin dediği gibi efektler harika ötesiydi.

17-07-2018
Özerkin Tezol

Çocuksanız izleyin derim

18-07-2018
Veyseddin Asu

@murat 2. Part Kontrol edildi Sorun Yok açılıyor Lütfen Tekrar denermisin Keyifli izlemeler.

20-07-2018
Aydolun Bayyiğit

harika bir film kesinlikle izlemelisiniz sürükleyici, macera tadında herşey var bravo bilgin

24-07-2018
Keskiner Uzel

hıkayesı guzel kurgulanmış bir bilim kurgu zamanınız varsa izleyebilirsiniz güzeldi

25-07-2018
Fekrullah Karip

süperdi.

26-07-2018
Alkın Alkın

Bn izlerken cok sıkıldım filmin sonu zor geldi ya zevkime uygun değildi

27-07-2018
Sertan Akbaş

harika bir film birde ozan ismi olması daha çok etkiledi ağlamaktan ölecem emeği geçenlerin elleri dert görmesin

02-08-2018
Dikçam Fezai

Farklı bir konu güzel anlatım dozunda bir gizem abartısız heyecan ve gerilim merakla beklenen filmin sonu, bence güzel bir film izleyin derim.

03-08-2018
Maşuk Risalettin

Film tam olarak tevratta gecen mesih deccal olayını anlatmış. Görsel şölen sunuyor tabi. Hele okulun havaya uçması ve insanları kurtarma sahnesi inanılmaz güzel.

04-08-2018
Arslan Balkoç

süpersin başkada birşey demiyorum

07-08-2018
Karlık Metehan

@fabrice niçin ayrımcılık yapayım? ayrıca istekleri yükleyemediği belirttim her gün 100 lerce istek geliyor bunlaru yüklemem imkansız malesef

12-08-2018
Sonay Tantuğ

çok durağan ağır ilerleyen ve sürekli donan bi film sıkıldım ama devam ettim belki güzelleşir diye ama 4 part film devamıda yok ortasında bitti gibi oldu bişey anlamadım, cidden zaman kaybı gerilim korku dram hiç bi kategoriye girmeyen bi senaryo emeğe yazık olmuş bence

13-08-2018
Derviş Görker

fılm 10 numara

14-08-2018
Cezair H.

Sonu olmayan filmleri hic sevmemişimdir zaman kaybı gibi geliyor daha guzel bir son dusunulebilirdi

17-08-2018
Görkey Ökeer

filmdeki bir çok saçmalığı geçtim istanbulun saçma sapan gösterilmesiymiş murat 131li polismiş sözde sınır kapısı şeklindeki kulebeymiş hadi Türkiyeyi bilmiyosunuz o filme çekmeye gelirken Amerikadan aradaki saat farkı da mı aklınıza gelmiyo arkadaş en iyi ihtimal 9 saat zaman farkı arkadaşını ara orda da gündüz burda hadi onu geçtim uluslararası hukuktan da mı haberiniz yok sen polis öldür bas gaza hadi onu da geçtim kendi elçiliklerinizide mi bilmiyosunuz arkadaş nasıl giriyon elçiliğe

19-08-2018
Ragup Suray

Cok cok guzel film

25-08-2018
Remezan Taşkinege

çok güzel bir film bizaman beyonce nin ali later ile bi filmi vardı obsessed onun gibi ekstradan bebek var izleyin derim

26-08-2018
Somay Tansoy

çok güzel ve sürükleyici ben çok zor beğenirim normalde ama çok güzel di

27-08-2018
Nayil Yilmaz

Film güzel o isyanci maymuna çok sinir oldum

30-08-2018
Kiçi Eroğlu

fena değil 10 uzerınden 5 puan

31-08-2018
Tahayasin Babayiğit

120 dklık saçma bi filim . izliyenlere güvendim izledim umdugumu bulamadım

01-09-2018
Ulvi Boracan

hangi filim ne büççeyle çevrilmiş ne olmuş ne bitmiş ne fark eder lütfen arkadaşlar filme yorum yapalım tartışma köşesine çevirdiniz yorum yapalım lütfen

02-09-2018
Akpulat Bakanay

Müthiş bir filmdi, uzun zamandır izlediğim en güzel film ve senaryo…mutlaka izlenmeli

04-09-2018
Neclat Selhaddin

Super bir filmdir.hakikaten insani kovreldir….

07-09-2018
Tunca Yahşiboğa

cıdden bazı yorumları abartıyolar dıyordum kendıme ama bu fılmı ızledıkten sonra bazende dogru cıktıgını fark ettım acınası fılm ben bıle 1 sene para bırıktırsem bundan daha ıyısın cekerdım

08-09-2018
Eliuz Güngöze

abi yorumlar trolledi bizi bu ne ya

09-09-2018
Sarıalp Şecaat

film harika … şiddetle tavsiye edilir….

11-09-2018
Çaydamar Erginal

film üzrinde daha doğrusu gerçek hikayesinden biraz saptırılmış ama güzel olmuş izlenmesi gereken bir film

16-09-2018
Cevahir Geray

saçma diyenlere kesinlikle katılmıyorum !!
hem heycanlı hemde güzel !
harika yönetmeni tebrik ederim

17-09-2018
Ulus Ayvas

gayet başarılı

18-09-2018
Kasim Necim

Film harika üstü illüminatinin ilerleyen yıllarda dünyaya uzaylıların istila edeceğini tasdik eden bir film buna hazırlanan kim biz fakat istila eden uzaylı olmayacak 51.bölge teknolojisi kullanılarak bizi tek devlet tek din ve tek ırk yapmaya çalışılacak bakın Hollywood a hep istila ediliyoruz.

20-09-2018
Yahşi Beytemir

gercekten izlenilmesi gerek cok güzel bi film

21-09-2018
Kavurthan Muallim

Mükemmeldi film,ancak bir soru sormak istiyorum.Filmin sonunda kim kiminle çıkmaya basladı?

23-09-2018
Cihandide Donat

@duygu sayfayı bir kaç kez yenile sorun düzelir.

25-09-2018
Onuker Gökşin

Koca ABD ordusunun yapamadığını 7 serdengeçti askerin yapabilmesi, bence tuhaf bir espri anlayışı.
Cüneyt Arkın’ın “Dünyayı Kurtaran Adam”ı dünyanın en “absürt” filmi seçilmişti. Bu filmin ondan kalır ne yönü var ki? Cüneyt abimize haksızlık yani bu! Sürekli olarak sallan(dırıl)an kamera, herhangi bir sahneyi birkaç saniye de olsa net olarak görmenizi engelliyor. İsrail’in Filistinlilere kullandığı misket bombalarının -sözde- uzaylıların saldırısında kullanıldığının fonda verilmesi de ayrı bir ironi!
Düşük bütçeli bir film, galiba böyle yapılıyor.
Filme övgüler düzenlere de tebrikler.

26-09-2018
Hür Atanail

Filmin altyazılı versiyonu izlemek için lütfen bu bağlantıya tıklayın.

28-09-2018
Kocaalp Özdoğan

Film çok güzel. Oyunculuk 10 numara. Effektler falan süper. Ama konu olarak çok oynama var. Ana konu Nuh ama bazı yerleri yalnış göstermişler. Hemen izleyin derim. 10/10

30-09-2018
Pusat Şükri

izlemeye değmez hiç gsl değil arkadaşlar

02-10-2018
Sübitay Taşkent

iyi bir arkadaşsın dedi sinir olmuştum ama mutlu son güzel filmmiş. Admin emeğine sağlık

03-10-2018
Özerk Kongur

herkeslerce bilinen ve defalarca izlenmeye layık nadide filmler arasında,yemin ederim çok başarılı bir film , izleyecek olan herkese iyi seyirler;)

04-10-2018
Güneralp Koryak

Maaşallah adam müslüman

06-10-2018
Çağin Ökkaş

berbat iğrenç harcadığım zamana yazık

08-10-2018
Abdülbaki Akburç

bence güzel film

09-10-2018
Mohammad Ruken

Süper Bir film İzlenmeğe Değer 10/10

12-10-2018
Ragıp Tanbey

keyifli elinize saglık

13-10-2018
Selahittin Yünüs

film süper çok tavsiye ederim

14-10-2018
Erkiner Kiper

bu film varya boş kere boş keşke muhteşem yüzyılı izleseydim aşırı kötüydü bence. izlemeyim hayatınızın 2 saatini daha faydalı kullanırsınız. iyi diyen arkadaşarın heralde ilk film deneyimiydi.

15-10-2018
Aytöre Çakıl

Türkiyeyi Rezil etmişler

16-10-2018
Hasan Mazlum

komedi tarzı olmuş sanki

17-10-2018

En çok izlenenler

Bilardocu Kadın & Turn the River 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Suç

Salvo 2013 Tükçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Suç

Maigret Sets a Trap 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Suç

Ölüm Defteri 2 & Desu nôto The last name 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 101 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.4 /10

Kategori: Suç

The Assignment – Tomboy 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.5 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler