Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ünverdi Gökser

hayatımda izlediğim en güzel film.10 senedir bekliyorum hala böyle bir film yok, çıkmaz çıkamaz.Gözünüz kapalı izleyin

25-02-2018
Emincan Muhib

Film Güzeldi Eline Sağlık Bilgin

26-02-2018
Özal Saraç

Filmi daha izlemeden sadece konusunu okudum ama sanırım memento filminden alıntı bir kurgu yapmıslar hafıza kaybı konusunda

28-02-2018
Omaç Soydan

gerçek hayat hikayesi.değişik.şans verilebilir

01-03-2018
Abdilkadir Behrem

film basit ve cok kötü cekilmis
montaj, renkler, oyunculuk, konusmalar berbat
izlemeye kesinlikle deymez

03-03-2018
Muammer Orak

gayet güzel .emegine saglık admin.

04-03-2018
Bent Hiçsönmez

güzel bir film kesinlikle izlenmeli

05-03-2018
Binan Çaltı

bu filmi izlemeyen büyük kayıptadır

06-03-2018
Dursan Hibe

ya arkadaşlar o kadar çok bilmişlik yapıyorsunuz ki verilen emeğe hiç saygı duymuyorsunuz.sinemada izleyip begenmiş oldugunuz bir filmin türkcesi gelse ooo süpersin izlenir vs dersiniz ama işinize gelmeyen begenmediğiniz filme kötü yorumlar yazarsınız. bende size o zaman diyorum ki çok iyisini biliyorsanız ortaya toplayın paraları en iyisini siz yapında bizde burada izleyek. en azından izlemek isteyen kişileri kötü yorumlarınızla etkilemzsiniz..emegine sağlık admin…

07-03-2018
Nidai Satıbey

ustalar iyi iş cıkarmışlar

08-03-2018
Uyariş Acatay

hayatın birebir kendisi ibretlik bir film…10 uzerinden 9 cok iyiydi tesekkurler…

09-03-2018
Mülâyim Berho

güzel film

10-03-2018
Öcal Samih

uyduruk bir film… senarist oturmuş masanın başına, kafayı kaşıya kaşıya yazmış… muhtemelen kendi de izlemeye tahammül edememiştir sonra…

12-03-2018
Onerim Göknur

Mükemmel ötesi bir film şiddetle izleeee

13-03-2018
Koçay Özhakan

neredeyse izlemediğim korku filmi kalmadı. beklentiniz ne anlamadım.. bu film insanı yerinden hoplatan sahnelerle dolu ve son dk ya kadar geriyor.. sadece en sonu biraz saçma ama oraya kadar korkusu yetiyor..

14-03-2018
Katıhan Mirzat

Ninaya çok az bir bölüm verilmiş keşke biraz daha fazla olsaydı …

15-03-2018
Tüzemen Tüzemen

muhtemelen Bilgin makaslayacak çoğu mesajımda olduğu gibi lakin ben yine dosdoğru bildiğimi yazacağım !
öncelikle film mükemmel ! bazı embesiller din, Tevrat, İncil, Kuran vs. karıştırıp , sonrada sıvayanlar olmuş !
arkadaşım, fimdeki adamın adı Musa değilde mualla olsaydı ve bu başka bir galakside geçen yıldızlar arası bir inanç çatışması olsaydı ne diyecektiniz ??!! insanın imanı Allah ile kendi arasındadır. film bu ister izlersin ister izlemezsin

16-03-2018
Basak Buğrahan

iyi film

18-03-2018
Resül Tayyer

Arkadaşlar bence izleyin kötü yorumlara takılıp kapamayın sayfayı Olayların gelişimi ve sonucu çok harika

19-03-2018
Akalp Alper

Rec 1 ve 2’siyle hiç alakası yok. Korku filmi komedi ile kari$mi$. Sonunda da beni duygulandırdı. Ben hiç korkmadım. Şu an çok üzgünüm. Çünkü filmin sonu beni ağlattı :((

21-03-2018
Köşker Ünver

adamlar fılm yapmıs ..tsk vızyon fılm

23-03-2018
Tokuşhan Üstünbay

Çok güzeldi ama canavarın çıkması yerine maden ocağı yıkılabilirdi.

24-03-2018
Mutluer Yesügey

film güzel izlenir arkadaşlar 10/8

27-03-2018
Mükremin Sungurtekin

Bence İyi Bir Film
Ama Vaktim Gerçekten Çok Değerli Diyorsanız Pek Bakmayın
Ama Eğlenceli

28-03-2018
Erüstün Erüstün

Güzel

30-03-2018
Riyad Teslim

guzel ya cok guzel

31-03-2018
Suphi Suut

iğrenç ötesi bir film en başında anlamıştım sırf film süper diyen arkadaşlar yüzünden merak edip devam ettim bin pişmanım müzikler berbat ötesi her sahnede müzik başını şişiyor bir vakitten sonra izlediğim en iğrenç saçma filmlerden biri izlemeye kesinlikle değmez.

01-04-2018
Tuğsavul Berksun

Guzel fılım ızlenebılır sıkıcı degıl ve etkıleyıcı..

04-04-2018
Yamansoy Mecit

güçlü iki oyuncunun en güzel filmlerinden birisi
kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim başından sonuna aksiyon heyecan
emeğinize sağlık
teşekkür ederim

06-04-2018
Erdoğdu Erkiner

vaktin varsa izle 10.5.5

07-04-2018
Buyrukbay Daldal

kesinlikle berbat bir film

10-04-2018
Idıkut Erte

Benzeleri mutlaka var tabi ama her filmin kendine özel bir güzelliği var bence izleyin derim

11-04-2018
Özertan Şükran

Film cok güzel Son part 15:37 de bi sahne başliyor yazilar bittikten sonra ingilizce bişe anliyamadim ama garanti 2 . filmi gelicek izleyin

15-04-2018
Ergalip Gürata

Film Harika Ötesi Bir Film 10 üzerinden 11

16-04-2018
Arkış Balbey

bir hastalığın, kişiyle birlikte değiştirdiği yaşamların mükemmel seviyede işlendiği bir film. 10/9

17-04-2018
Ataullah Candoğan

vakit geçirmek için idare eder.ama öyle yorumlardaki gibi süper falan değildi arkadaşlar.Bilgin kurt adam filmlerine biraz ağırlı verir misin?Emeğine sağlık.

20-04-2018
Hâlet Tezelli

arkadaslar işte ben buna fılm derim böyle bir fılmı sıtenızde görmek guzel elınıze saglık

24-04-2018
Renan Tanrıkorur

mükemmel bir film. 10 üzerinden 10.

29-04-2018
Arıboğa Azer

Guzel film arkadaslar

01-05-2018
Uzsoy Alibaran

Tek Sorun TTNET

02-05-2018
Alexandru Demirali

film güzel zaten 1 ve 2 si vardı 3 daha hareketli olmuş

05-05-2018
Abdülvahap Abdülvahap

Film İntersteller gibi ağır kafa yormanızı gerektirecek bir yapıya sahip. Siz eğer aksiyondan başka bir şey aramıyorsanız pek sevmeyebilirsiniz. ama felsefenizi değiştirecek ve kült olma kabiliyetinde bir film olduğunu unutmayın.

09-05-2018
Sair Suyurgan

Film çok iyi.sitenizi yakından takip ediyorum tşk bilgin

11-05-2018
Erbil Derlen

Bilimkurgu fanatiği olarak uzun süre bekledim bu filmi.Beklediğime değmiş doğrusu.Mükemmel.Teşekkürler admin.

12-05-2018
Ergi İltüze

bu sitede olan filmlerin hemen hemen hepsini izledim özellikle korku ve gerilimli filmleri… bilgine teşekkürler.. başka bir siteden izlediğim filmleri buraya sonra koyuyorsun ama genede site yöneticiliğini güzel şekilde yapıyorsun.Bu siteyle tanışmadan önce hiç film izlemezdim sevmezdim ama bu sitedeki bütün filmleri izledim diyebilirim…

14-05-2018
Er Işıner

ben bunun kadar saçma film görmedim siteye koymanız bile yanlış…

16-05-2018
Müdavim Şabettin

Film çok güzel. Ancak çok özür dileyerek bunu söylemek zorundayım. Emeğe saygım var ama çeviri çok çok kötü. En basit örnek; Mayıs balosunu Mayıs topu olarak çevirmek hem filme, hemde İngilizce bilmeyen izleyiciye saygısızlık olmuş. Keşke çeviren arkadaş işini biraz daha ciddiye alarak yapsaydı. Çok fazla hata var çeviride. Film anlam bütünlüğünü yitirmiş.

17-05-2018
Paker Sehran

Harika film. En çok son hikayeyi beğendim.

20-05-2018
Cihandide Domaniç

Tek kelimeyle mükemmel .Kesinlikle izleyin. Son sahneye kadar gözünüzü ekrandan ayırmayacağınıza inanıyorum. Teşekkürlar Bilgin..

22-05-2018
Aksunar Arkan

Filmlerin tüm yorumlarını okuyorum ama ilk defa bir filme yorum yapıyorum HARİKA!

23-05-2018
Ur Atilay

gerçekten izlemeye değer bir film

24-05-2018
Ataullah Batıray

ilk sinema filmim belki 10 defa sıkılmadan izledim tüm zamanların en güzel filmi

25-05-2018
Akıntan Argüder

Film acayip çok güzel dehşet güzel bir film ya

28-05-2018
Uralp Çoku

bu spiderman çok güzel

29-05-2018
Tacettin Üstay

güzel bir film

03-06-2018
Bayuk Bayuk

@Memet Ali ”İnternetim çocuk profiline uygun halde.” Bu seçeneği kapatın düzelir.

04-06-2018
Taşkın Ebet

uyumamak için kendimi zor tuttum.

07-06-2018
Sağıt Suka

kesinlikle mükemmel

10-06-2018
Bakir Eset

Yanlış hatırlamıyorsam abd li bir belediye başkanına 51.ci bölgenin varlığı hakkında sormuşlar. gerçek nedir diye? O da öyle bir şey yok demiş parmak uçlarını avuşturmuş. Yani herşey para. o bölgeye bakın bir sürü ziyaretçisi var. orada konaklama, ürün satışı yapan firmalara da bol bol rastlarsınız. Yani kendinizi kaptırmayın. bilimkurgunun keyfini çıkartın yeterli

11-06-2018
İlter Özsevi

gereksiz bir film vaktiniz varsa izleyin ama izlenmese birşey kaybetmezsınız..

15-06-2018
Yavuzbay Bürge

anneniz size kurban olsun haha haa süpeeer

16-06-2018
Bali Espir

adalet er geç tecelli eder…

18-06-2018
Kamar Ogansoy

Film çok güzel tam kez oldu izliyorum süper

19-06-2018
Sağın Suca

ilk defa bir filme yorum yapıyorrum bence filimm berbat insanlara romantizim dendiğinde hep akıllarına sex geliyo bu iğrenç bişi normalde romantik film izlem sevmem sıkıcıdır ama arkadasım filmi cok önerdi filmin daha basını actımmm acar açmaz sevişme sahneleri bu ask deyildirki ask deger verdiğin birisini hayatın boyunca korumakttır onu hayatından çok sevmekttir ancak emeginiz için teşekkürler . bu siteyi çok seviyoruum herzman bu siteden izliyorrum siteniz diğer siteler gibi degil filmleri izlerken sorun çıkmıyoor ..

20-06-2018
Aliriza Havvas

güzell film…

21-06-2018
Gökmete Tekin

Teşekkürler bilgin, KAPLAN ve EJDERHADAN sonra izlediğim en güzel film.1453 fetih filmini yere göğe sığdıramayanlar lutfen bu filmi izeledikten sonra tarihi filmin nasıl çekileceğini meselenin yaratıcılıkta olduğunu anlasınlar.Saygılarımla,

24-06-2018
Olgunay Songurhan

10 numara film…

25-06-2018
Sevdi Altaner

hocam, filmin ımdb puanı bile 5,8 film in konusuna baktığımızda bu kadar düşük olmasını anlayabiliriz. film de insanların bilim adamlarına bakış acısı, mükemmel şekilde aktarılmış.bi matematik dehası olan Carl Friedrich Gauss, bi doğabilimini gezerek ve yaşayarak keşfeden Alexander von Humboldt gibi normal insanlardan zeki adamların, sırf insanların onları anlamamasından dolayı dışlanmasını, ve insanların onlara olan bu tutumu, yaşlılıklarında özellile Kant ve Gauss un bilime olan aşklarını yok ediyor. film in bi kesitinde hocası; fakir olan Gauss a burs sağlamak amacıyla Dük ün karşısına çıkarıyor, Gauss daha çocuk yaşta dönemin matematikçilerinin basit işlemlerde zayıf kaldığını söylüyor. ve Dükün verdiği cevap-bi şeyler topla cocuk oluyor. ve daha bunun gibi bi cok sahne var özellikle yaşlılıklarında geçen sahnelerde. VE bence bu film; insanların, bilime hayatını adayan Bİlim adamlarını anlayamamasını ve onlara yapılan saygısızlıkları cok iyi anlatmış….

27-06-2018
Taşkan Yaygır

iyi filmdi,ama çok basit ele almışlar.teşekkür ederim,kolay gelsin.

28-06-2018
Reşit Köklü

Hiç güzel bir film değildi zaman kaybı.

29-06-2018
Uçmak Buruk

Manyakça bir filmdi:):) Arkadaş ortamına birebir.. İyi seyirler.

30-06-2018
Cumaali Hafir

HARİKA ÖTESİ BİR FİLMDİİ..
Eksiği yok diyebilirim.

04-07-2018
Sala Süleyman

harikasınız vallahi bu filmi bekliyordum ne zamandır

05-07-2018
Yavuzboğa Çekim

Son zamanlarda izlediğim en güzel film. Teşekkürler.

07-07-2018
Erışık Reşik

hayatımda izlediğim çok anlamlı bir film..başka bi kelime bulamıyorum filmi anlatmaya. sadece izleyin. pişman olmayacaksınız…

08-07-2018
İbadet Keyhan

nasıl inireceğiz bu sitenin filmlerini bi fikri olan var mı

09-07-2018
Aral Beykan

süper hoşuma gitti beğendim

12-07-2018
Zülfü Münip

çok güzel olmuş harika bazı bölümleri komikte herkese tavsiye ederim

14-07-2018
Beybars Çağla

Bilgin çok güzel filmler koyuyosunuz elinize sağlık senin ve bütün adminlerin

15-07-2018
Yosun Alihsan

güzel bir film tavsiye ederim.

18-07-2018
Oğulcan Polat

Kalite arayanlar için çok güzel bir film tavsiye ederim… Emeğe saygılar….

20-07-2018
Temizel Yümni

çok anlamlı film

21-07-2018
Attila Hüzni

çok güzel tavsiye ederim

23-07-2018
Yunis Alkun

ingiliz olan kızı alamadı o şekil çocuk kızla evlendi bu kadar iyi seyirler

24-07-2018
Danyal Falih

çok övdünüz filmi dayanamadım izliycem

25-07-2018
Süer Sıtkı

TOM VE JERİ Yİ ÇOK SEVİYORUM COK KOMİK BİR ÇİZGİ FİLM :))

26-07-2018
İzem Türksel

27-07-2018
Okseven Tegin

@Tuba şimdi kontrol ettim açılıyor.

29-07-2018
Uztav Zati

sıkıcı

03-08-2018
Kanıkor Oğuzalp

çok komik bir film

05-08-2018
Yararer Uçur

10 numara film izlediğim en iyi filmlerden biri imdb puanı neden dusuk anlamadım

10-08-2018
Feyzan Kerami

dogu illerimizdeki cocuk gelinler gibi… izlemenizi tavsiye ederim

13-08-2018
Şükran Toktamış

Adı üstünde film bu gerçek değil millet dini karıştırmış izle gitsin cocuklar okulda yada mahallesine ayak uyduruyor darwin rumuzlu biri de darwinin kötü olduğunu bahsediyor ne hikmetse darwin rumuzunu kullanıyor ilginç

15-08-2018
Hayrullah Mirza

Kusura bakmayın ama kimse objektif bakmıyor filme. Zaten voyvodanın gerçek hikayesini herkes biliyor. Sanat olarak bakmamız lazım tarihsel değil. Evet Osmanlıyı böyle anlatmak doğru değil kusura bakmayın ama biz bile kendi tarihimizi reyting uğruna sömürdük. O yüzden filme biraz olay örgüsü karakterlerin yapısı ve etkileri üzerinden bakın. Sanatsal olarak düşünün lütfen. Herkesin tarihi kendisine göre doğru maalesef. Sonuçta biz kendi tarihimizin doğrusunu biliyoruz.

16-08-2018
Verim Muhyi

mükemmel bir film duygu geçişlerini cok ii yakalamış bir senaryo …Teşekkürler

18-08-2018
Tanfer Tunçay

Güzel bir aile filmi. Tavsiye ederim izleyin.

20-08-2018
Aliosman Diyar

izlenmesi gereken güzel bir film.

22-08-2018
Sayın Talas

Beyler süper ötesi bir filmdi bilgin teşekkürler

25-08-2018
Sirer Yeler

Filmi izlerken kendimi Big Brother gibi hissettim. “Küp” tarzı bir film.

26-08-2018
Aytuğ Bilay

meraba bence bu film müthiş

28-08-2018
Maral Sipahi

süper bir film herkeze tavsiye ederim

30-08-2018
Işıkalp Keleşhan

bence çok kötü izlemeyin

31-08-2018
Çağlı Elhan

kefiyle izliye bileceniz bir film izleyin derim bilgin kardesim sagol elin kolun var olsun cevaplarsan memnun olurum AZERBAYCANDAN selamlar

04-09-2018
Behiç Tekebey

çok iyi ya emeğine sağlık bilgin kardeşim

05-09-2018
Tanbey Tunakan

İzlemesemde olurmuş bomboş bir film boşa geçen 2 saat

07-09-2018
Uğurel Uğurel

hayatımda ızledıgım sayılı guzel fılmlerden

08-09-2018
Enüş Mümün

Kadın o adamlara işkence ederken sanki o korkunç şeyler benim başıma gelmiş ben öc alıyormuşum gibi rahatladım resmen

17-09-2018
Yaşartürk Buruk

hiç iyi değil

18-09-2018
Rafi Sena

Filmszilikte izlenecek bi film güzelinj biraz aşşası ama kötü deil

18-09-2018
Tanyüz Yarlık

Film sanal alem ile ilgilenenlere ve ailelerinin her bir bireyine ayrı bir hayat dersi veriyor. Filmi beğenmeyenlere hak veriyorum ama yalnız oldukları bir zaman tekrar izlemelerini tavsiye ediyorum. Filmin sonu en güzel şekilde bitmiş ve yine bize filmin polyannacılık içerikli değil gerçek hayatın bir parçası olduğunu göstermiş bir ders niteliğindedir. Hepimiz birer anne/baba , erkek/kız kardeş , kız/erkek çocuk , eş ve arkadaşız hepimiz için bir ters örnek bu filmde var. Teşekkürler admin

19-09-2018
Örük Almazbek

süper bir filim di bilgin komedi filimi az ekliyorsun rica etsem ilgilenirmisin şimdiden sagol

20-09-2018
Bintuğ Gencer

başlarda sıkıcı gibiydi ama sonu muhteşemdi.filmin böyle biteceğini hiç tahmin etmemiştim.şok oldum diyebilirim:))GÜZELL FİLM…

21-09-2018
Hansoy Maşuk

GÜZEL FAKAT BİRAZ KARMAŞIK SİZE TAVSİYEM KİTABINI OKUDUKTAN SONRA İZLEYİN

22-09-2018
Akar Çinar

merhaba, film harikaaaa

23-09-2018
Gönenç Erdem

Filmin sonunda resmen tüylerim diken diken oldu, senirmisin üzülürmüsün yaşamayı istemem böyle bir olayı..Bu film gerçek olaylara dayalı çekiliyordu okumuştum..

24-09-2018
Nesij Akansu

Admin emeğin icin teşekkürler.Filme gelince hayatimda izledigim en sacma film di konusu falan berbat hic bi ise yaramaz olan 2 saatime oldu yil olmuş 2013 grafiklerr bak. Bilum kurgu sever biri olarak izlediğim en saçma filmdi.

25-09-2018
Arık Binkan

lan çok manyak filim vara izleyin haa size yemın ederım

26-09-2018
Yararer Bozyiğit

harika bir film mutlaka izleyin.. bilgin teşekkürler paylaşımın için

27-09-2018
Satilmiş Yağfes

Mldf bizde üüniversite okusakta istediğimiz olmaz.. Yaratıcılıklar ve tutkular olması gerekende bu bence mükemmel bir film izleme değer.

28-09-2018
Yadigar Adanır

harikaaaa…10/10

29-09-2018
Bentürk Erdurmuş

emegine saglık bilgin

03-10-2018
Makbul Sezal

Filmin kitabını okumayanlar önce okuyup sonra film hakkında yorumda bulunsunlar lütfen. Karşımızda bir distopya var böyle durumlar çoğunlukla duygudan yoksun olurlar .Bundan dolayı filmde pek duygu olmaması normal onun dışında Shai oldukça başarılı bir oyuncu olduğunu zaten kanıtladı . Tabi ki herkesin kendi düşüncesi buda benim düşüncem

04-10-2018
Binalp Çalkın

Açıma yetime , döner koyar g*tünenin tam olarak özeti . Güzel film ama sonu daha sonuçlayıcı ola bilirdi.

05-10-2018
Övet Tevsen

izleyin çok güzel

07-10-2018
Haşmet Kargı

Sonunda bir şeyler öğreten filmleri seviyorsanız sizin için ideal.. Tabi filmle ilgili aklıma takılan sorular da yok değil ..

08-10-2018
Çabar Azam

bu film in en güzel 1. serisiydi bence ben 1 beyendim bir tek

13-10-2018
Feyzan Işıltan

bu ceviriyi yapanları kınıyorum.ingilizceyi ceviri yapıp arapcayı hice saymaları hic te adil olmamış..aşagılık bi amerikan filmi her yerde kendilerini haklı cıkarmaya calışıyolar..

15-10-2018
Aslinbey Hüsameddin

Kısaca mükemmel.İçinde yaşanmışlık barındıran her saniyesi izlenmeye değer bir film. Emek verenlerin yüreğine sağlık , teşekkürler.

16-10-2018

En çok izlenenler

Salvo 2013 Tükçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Suç

Maigret Sets a Trap 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Suç

The Assignment – Tomboy 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.5 /10

Kategori: Suç

Ölüm Defteri 2 & Desu nôto The last name 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 101 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.4 /10

Kategori: Suç

Anti-Sosyal – Anti-Social 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler