Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Toktimur Birön

king khan izlemeyen yaşıyomuki acaba? Bu adamı izleyin neden bugüne kadar tanımadığınıza lanet ediceksiniz;Türkiye’de aamir khan hayranları daha çok ama bilmeyen arkadaşlar srk khan bütün dünyada kesin olarak, bir numara gözüyle bakılan bir oyuncu; Amerikada psikşyatristler hastalarına bu adamın filmlerini izletiyorlarmış ve izleyenlerde ciddi anlamda iyileşme oluyormuş; size tavsiyem izleyin oyunculuk nasıl olur görün,bir iki iyi filmi olan sıradan bir oyuncu değil,sayısız filmde rol alan ve filmlerinin yüzde doksanı gişeleri altüst eden filmler; adam hindistanda ve dünya’da bir numara bizim insanımızda görsün ve bilsin bu adamı,bence bütün film sitelerinde bu adama özel bölüm ayrılmalı,adamın lakabı ‘KİNG’ yani lakabı yetiyor adamı anlatmaya….

25-02-2018
Argın Ayverdi

Süblüminal Mesaj : Ateizim DİKKAT EDİNİZ…

26-02-2018
Salgur Tavlı

harika bir filmdi..

28-02-2018
Erentürk İltekin

Film güzel fakat 360p de izliyorum ses çok yüksek ve boğuk geliyor.

01-03-2018
Murtaza Saki

Arif demirhan kardeş bilgin resmini paylaşamaz sana kibarca söylemiş neden paylaşamaz şuan bu site tc hükümeti tarafından kapatılmıs veya filmler kapatılmış sende kaçap ip adresinden izliyorsun filmleri bunları topladığın zaman bilgin resmini paylaşırsa hayatının sonu olur kodeste filmler paylaşır

02-03-2018
Ertöre Mertel

çok hoşuma gitti manyak bi çift çok iyi :))

03-03-2018
Gökbörü Diken

Siradan ucuz bir Hollywood filmi. Oyunculuk kalitesi 10/3.
Filmin konusu 10/4 ,,,Gerisine siz karar verin

04-03-2018
Soyurgal Taplı

harbiden katil kim anlayamadım?

06-03-2018
Acıdaş Artut

KESİNLİKLE BİLİM KURGUDAN SOĞUTUR BU FİLM İZLEMEYİN ZAMAN KAYBI BEN YORUM ATMAM NORMALDE AMA BU FİLM FİYASKO

07-03-2018
Nedim Muhterem

Peki sen boykot et biz seyredip sana anlatırız

08-03-2018
Eryılmaz Haşmet

izleyemedim

09-03-2018
Yücesoy Demirkurt

herkesin film anlayışı farklı.zevklerde..ben sonuna kdr izledim.nsl güzel diosunuz diyen arkadas için diorum film gzl ufak süprizlerde var ama mükemmel dgl tabiki.emegi gecenlere tskr

10-03-2018
Sakıp Südaş

Emeğine sağlık Bilgin

11-03-2018
Sevay Tunçtan

çok güzel

12-03-2018
Batır Candeğer

süper film teşekkürler bilgin

16-03-2018
Birşen Temuçin

başta bu filmi gerilmek için açtım ve istediğimi bulamadım ama izlediğime pişman değilim çünkü farklı ve gerçek bise sunmus bu film bize ama amacınız gerilmek ya da eğlenmekse sıkılırsınız başka bise deneyin

17-03-2018
Abayhan Akbil

Harika bir film tavsiye ederim bende CD si var

18-03-2018
Vadedin Aru

Ölümlere hayır.Savaşa hayır demek her dönem tehlikeli olmuş.Zenginlerin çıkardığı savaşta hep sıradan insanlar ölmüş.Güzel film teşekkürler admin.

19-03-2018
Yerel Yumuş

Çok klişe çok sıradan çok basit bir film tv filmi tadında

21-03-2018
Erkutay Halim

Arkadaşlar ben pişmanım uzak durun filmden

23-03-2018
Seyyid Akçakaya

Maraqsiz bir kinodur.Bos vaxtiniz varsa izleyin,Yoxdursa izlemeyin.

27-03-2018
Esenkul Mevlüt

ay evet çok güzel

28-03-2018
Adalettin Alanalp

beyaz şeytan , yaralı yüz , üçüncüsü de kanun kuvveti olmalı. bu tarz filmlerden tat almak ayrıcalıktır ve 1:54:18 işte filmin bittiği sahne BANG BANG ..

30-03-2018
Selâmi Ülez

10 numara film. Mutlaka izleyin derim.

01-04-2018
Okay Ramiz

güzeldi

04-04-2018
Taciddin Babacan

hafta sonu TV lerde izlenmeyen film olmaya aday. 10/3 fazla olmaz heralde…

08-04-2018
Mefhar Ruhşan

@nuray üzgünüm istek alamıyorum

10-04-2018
Menderes Esenel

film cok cok iyi beyler direkt izleyin

11-04-2018
Fehamet Hüdaverdi

GÜZEL BİR FİLMDİ SESİ SONUNA KADAR AÇTM KAPTAN JACK SPAROW ADAMIM TÜM SERİLERİNİ BU SİTEDEN İZLEDİM SÜPER

12-04-2018
Arıkal Bağdaş

bu müthiş mükemmel tarzı yorumlar bu sığcılık sapkınlığı alkışlama bizim ahlaki hezimetimizin bir göstergesi inanç olarak geçtim ahlaki ve toplum değerlerinin de en azından bir kesim tarafında yok olduğunu gösteriyor çok yazık mükemmellik ifadesi de kullanıldığı bayağı yerlerde mükemmelliğini kaybetmiş izleyin alkışlayın bu bilinçli beyin yıkama ahlak çökertme oyunlarını eşcinsel filmlerini dramatik ve örnek karakter yapan bu sisteme çanak tutun destek olun yarın evladınız size bu durumda geldiğinde de hazır olun….

17-04-2018
Alçınsu Atagün

Bi max e öyle bi sevindimki. oy ellaaa:))

22-04-2018
Bent Seviğ

dostum bu mal bi harika

24-04-2018
Mehman Özcem

güzel ve anlamlı film.izlenmelii..

02-05-2018
Keleşhan Ozgan

Herşey güzel dinlerle alakalı verilen derslerde güzel bütün sitelerdeki gördüğüm size ders vericek yorumları bile güzel
Başka sözüm yok iyi geceler

06-05-2018
Kırbay Özalpsan

izlemeyen çok şey kaybeder…

08-05-2018
Delil Harabi

sevgili bilgin..ben senin sitenin abonesi ve tiryakisiyim..hergün işten gelir gelmez ilk olarak bu siteye bi göz atar ve mutlaka 1-2 film izlerim,,ancak dün geceden berii filmlerin hiçbiri açmıyor..hatta daha önce izlediğim filmler bile açmıyor canım..acaba benim nette mi sorun dedim..ama fiil…lütfen bana yardım et..ALLAHA EMANET OL..ÖPTM

11-05-2018
Artun Baranbilge

güzel bir film

12-05-2018
Habil Mehmetsait

film 6 /10 okadarda iyi değildi ama aginede elerine saglik admin

13-05-2018
Baturalp Canip

Harikaydı …izleyin ,tavsiye ederim

15-05-2018
Oba Saylav

türk değilim benim bile zoruma gitti ne biçim konu

18-05-2018
Abdulvasih Çağdan

Film çok güzel,fakat böyle filmlerde hep bir bağlantı bekliyorum. 1.si ile bağlantısı olsaydı bir kıyısından süper olurdu:)

19-05-2018
Cemre Kiçi

bu filmi izlemeyenler bence hemen izlesinler çükü çok güzel bir filim bu filim sevinç kaynahı xdé

20-05-2018
Bent Güvenç

@merve hanımefendi siz yanlış gelmişsiniz. bu film bir kitaptan uyarlanan romantizm içeren bir dram. yorumların çoğunda da zaten içerikle ilgili bahis var. duygu yoğunluğu yüksek ve uzun süresine rağmen seyredenlerin çok büyük bölümü tarafından beğenilen bir film. nasıl bir beklentiyle ve duygu haliyle seyrettiğinizi bilemiyorum ama konu içerik bu kısaca. yani aksiyon, kahramanlık, bilim kurgu kategorilerine filan bakınız siz. iyi günler.

23-05-2018
Balk Erksal

o kadar güzelki 100 100 tavsiye ediyorum

27-05-2018
Sever Hünkâr

Film güzel bir film izlenmesini tavsiye ederim. sitede güzel bilgin yanlış anlama

31-05-2018
Baba İllettin

15 dk dan fazla dayanamadım bana göre değil

04-06-2018
Keremhan Nejmettin

Genel olarak beğeni alan bir film olduğu için izledim. İlginç bir konusu olmasına rağmen dağınık bir film olmuş. Açıkçası pek beğenmedim. Paylaşım için sağ ol admin.

05-06-2018
Feki Necasi

bu guzel bir filim her kese tesekurler bu siteni kuranlara bakmakla doyulmuyor yani

06-06-2018
Güneralp Kâmuran

Bir çok arkadaşım önerdi ve onlarla dalga geçtim, la dedim işiniz gücünüz yokmu oldu olacak süngerbobuda izleyelim, fakat o kadar çok kişi önerdiki dayanamadım dedim tamam lan izleyeceğim ve utanarak izlediğim bu film gerçekten harikaydı. O kelimelerin bütün hepsini yutmş bulunmaktayım :)))

09-06-2018
Tepel Koytuk

Güzel filmdi şu gibi gecti

10-06-2018
Zoral Rehber

t.ederim bilgin açılıyor kertenkeleler haricinde güzeldi:D:D:D

11-06-2018
Yalt Birol

irili ufaklı 30 arabanın çölde kovalamacası, neresi harıka? sahneler aksıyon yetersiz muzıgın sesını sonuna kadar kullanmaya calısmıslar bundan dolayı etkılenmıssınız, fılm toplasan 500 kısıyı ılgılendırıyor bu mu bılım kurgu. 3/10 spoiler adam arabadan sarkmıs cevresı araba dolu bırısı cıkıp vuramıyor komik.

14-06-2018
Muştu Badet

HARİKA VİR FLİM
SARKILARIDA TABİ
30 KERE İZLEDİM BU FİLMİ SARKILARINI EZBERİMDE

15-06-2018
Şenyurt Köni

cok guzel ya super olmus basından sonuna kadar aksıyon

17-06-2018
Muktedir Soytekin

coluk cocuk filmi bu yaa yuzuklerin efendisi daha guzel bundan harriye soyliyeyim de bana hatunlari ayarlama asasini yollasin ugrasmak istemiyorum

19-06-2018
Yura İlbilge

Çok güzeldi ama elflerin konuşmalarını türkçe yapsanız daha iyi olabilirdi.Enazından bir gün daha bekliyebilirdi film.güzel olurdu ve 3.’sünün ne zaman çıkacağını öğrensen.

20-06-2018
Matlup Olcaytuğ

İzle Teşekkürler Etmeyi Unutma Saygılar.! Kırgızıstan/Bickek (BeniTavLa).

21-06-2018
Aydoğmuş Cezayir

abartılı ama eglenceli bir film.

22-06-2018
Rüşen Turğay

cengiz han Türk, tür. bunu öğrenmeniz için gerçek tarihe bakın.

23-06-2018
Yücelten Tendü

@evo

25-06-2018
Yemen Irkıl

film cidden çok güzel

27-06-2018
Meherrrem Özcem

Film güzel tavsiye ederim .

29-06-2018
Beyzat Emanullah

gerçekten izlenmeye değer bir film olduğunu sanmıyorum

30-06-2018
Haziret Mikolaj

Zevkler ve Renkler Tartışılmaz Ama Arkadaşlar Bu Filmin Nesini Öve Öve Bitiremediler ? Vallaha 4. parta gelmeden boğuldum sıkıldım korku filmi hastası olarak bu film acayip vasat yinede dediğim gibi zevkler ve renkler tartışılmaz..

01-07-2018
Sefer Oğul

Çok hoş bir film ..

04-07-2018
Salif Salif

gereksiz bi film

05-07-2018
Artık Bozbala

muhteşemdi kesinlikle izlenmesi gerekıor izliyince pişman olmucaksınız !!!

06-07-2018
Seraceddin Akanay

cok güzel bir film olmus bir filde bu kadar agladigimi hatirlamiyorum

07-07-2018
Ancı Aypar

bilgin mütüşin kelimeler bile yetmiyor yani o derce

14-07-2018
Ziyaittin Ayaz

@sevket akgul,kaos isimli kullanicinin yazdiklari cokta abartilacak seyler degil cunku birazcik spora ilgi duyan ve sporla ugrasan biri bu baslangic seviyesinde ki bilgilere zaten sahiptir. ayrica Arnold Schwarzenegger gibi ust uste cok kere mr.olympia (dunya vucut gelistirme sampiyonu) olmus biri icin “arnold svardzeneger vardı“ yazan birinin (ismini bile dogru yazamiyor) verdigi basit bilgilere bu kadar ovgu cok fazla,benden sana tavsiye, biraz oku arastir ogren,sen kac yasindasin bilmiyorum ama ben lise 1 e gectigim sene bu bilgilerin kat kat fazlasina sahiptim,su anda 34 yasimdayim ona gore hesabini yap

15-07-2018
Onurad Sağanalp

filmi izlerken çok sıkıldım aslında filmi beğenmedim ama gerçekten derin anlamlar gizleyen bir film . senaryo hakkında biraz daha bilgim olsaydı eminim filmi çok daha iyi anlardım . açıkcası film benim zevklerime hitap etmiyor ama olgun düşünmek gerekirse bu film insanlığa bir mesaj gibi.

20-07-2018
Tünal Boz

super

22-07-2018
İlginç Ergüden

film demeye bin şahit lazım sizde nasıl bir film zevki var filmin grafikleri standart bir oyundan bile kötü animasyon film olarak bile değerlendiremeyiz bunu izliyeceğinize counter strike oynayın aynı şey kesinlikle zaman kaybı işkence.

24-07-2018
Abdulferit Ferşat

İzlenmezmi Abisi Helal

25-07-2018
Mahsul Oliver

güzel film izlenir

26-07-2018
Aysü Beybars

İzlemenizi tavsiye etmem. Boşa zaman kaybı

27-07-2018
Şahadettin Taybek

@Bilgin bey Diyelim Sitede Bir açık buldum ve bunu size bildirdim herhangi bir hediyesi varmı yani maddi veya manevi olabilir yada ayrıcalık gibi lütfen cevap yazın bekliyorum

29-07-2018
Emra Muhyiddin

Teşekürler bilgin

30-07-2018
Rasul Atabey

Öncelik verin ve izleyin zaman kaybetmeden.

31-07-2018
Nurani Özinal

muhtesem

03-08-2018
Rehim Akip

İZLEMEYİN ARKADAŞLAR, GÜZEL DEĞİL. ÇOK VASAT BİR FİLM, PUANIM : 10/4

06-08-2018
Umut Ezaettin

ya böyle filmmi olurya çok üzücü

11-08-2018
Cavat Güncel

1 avuc dolar filmiyle cok benziyor. Fakat filmin boyle bitecegi cok acik belliydi guzel olmasina ragmen

13-08-2018
Alabay Arcan

Sevgi, Sevgi, Sevgi… Film hiç bitmesin istedim, hiçbir karesini kaçırmadım, izlediğim en güzel zombi filmiydi..:) Çok teşekkürler emeğinize sağlık.

14-08-2018
Uğurlubey Güç

Ben filmi yardıda bıraktım diye hatılıyorum, cok kotuduydu :S

19-08-2018
Ekmel Güneş

sacma sapan bir fılm sakın izlemeyin vakit kaybı

21-08-2018
Akata Ayaz

Film bittikten sonra devamını kesin izleyin. İkinci filmi sabırsızlıkla bekliyorum.

22-08-2018
Bahti Boğahan

filim çoookk güzel izleyin ki ALLAH,ın yaratma sanatını görün kurban oldugum ALLAH negüzel yarattı….. EVRİMİ SAVUNANLARA TEK BİR SORU SORACAM SORUN ŞUDUR MADE EBEDİ VE EZELİMİDİR…. BU SORUMUN CEVABINI VERİRSENİZ EVRİME İNANACAM… CEVAP OLARAK TA VERDİĞİ CVP BIN ANLAMINIDA ACIKLASIN….. SADECE TEK BİR SORU maddi ebedi ve ezelimidir… evet veya hayır… evet se… yani ebedir dir derse bunu ıspatlasın… ezelidir derse… neden ozaman balıktan hâlâ evrimleşerek insan olmuyor… cvp verirse evrime inanırım.. bu evrimcilerin açıklayamadıgı sorudur açıklanamayan soru evrimin savunması olmaz…

24-08-2018
Batucem Ferah

elinize sağlık arkadaşlar iyi çalışmalar

26-08-2018
Taykurt Umar

Bence kimse rosewell olayinin dogrusunu bilmeden karar vermesin.efektler kotu olabilir ama olan bir gercegi yansitmaya calisiyorlar.bu olay gercek!BASKA FİLMLER GİBİ KURGU DEGİL!hatirlatmak isterim.lutfen anlayarak ve arastirarak bu filmi izleyin

30-08-2018
Oğuzbay Tanbek

tek kelimeyle SÜPEEER iyi seyirler bu filmi siteye koyanlarada cok tesekkürler…

31-08-2018
Müslüm Enüş

film nezmandan beri bekliyorum ve film muhteşem tşk (bilgin) ve türkçe dublajın bekliyorum

07-09-2018
Kandemir Oğulçak

admin bu arada siten süper.başka hiçbir site bu kadar kaliteli değil.bazen bu sitede olmayan filmleri başka sitelerden seyretmeye çalışıyorum nafile filmin yarısı yok .yarıda kesiyorlar reklam reklam üstüne reklam tıklamaktan sıkılıp filmi izlemekten vazgeçiyorum.elleriniz det görmesin iyiki varsınız;)

10-09-2018
Seçmeer Eryiğit

Puanım 9,99/10

11-09-2018
Üstüngü Dincer

Tecavüz,işkence sahnelerini izlemedim.Kadının tüm o işleri becerebilmesi hiç gerçekçi değildi.Halkımızın şiddet dolu bu filmi bu kadar beğenmiş olması ve hatta sinema filmi olarak gayet vasat bu filme 10 puan bile verilmiş olması can sıkıcı.

13-09-2018
Danış Faiz

gençler film için tesekkürler!!bu arada fim süper:)

18-09-2018
Tacal Tacal

Sıkılmadım ama film cok basit olmuş.

19-09-2018
Cankoç Demirtaş

Bence o kadar da iyi bir film değilde sonunda büyük beklentilerle heyecanla bekledim ama açıkcası beni şaşırtan bir yani yoktu klasik fransız filmleri 10 üzerinden 7 ama yine de emegi geçenlere teşekkürler :))

20-09-2018
Özyörük Arkin

Tom HARDY’i orjinal sesiyle izlemek daha güzel olurdu dublaj olmamış bence.

21-09-2018
Özsözlü Ebuakil

beğendim 10 üzerinden 8 bana göre

22-09-2018
Rasin Sevcan

5 yıldız bu film american filmlerine on basar ne ararsan var içinde…

27-09-2018
Akcan Aydoğan

IMDB puanına aldanıpta izlemeyin derim.Oyunculuk çok kötüydü ,kamera yönetimi kesinlikle çok kötü hikayeden güzel bir film çıkabilirdi ama bu olmamış.Bilgin bazı siteler Avengers:Ultron Çağı’nı yayınlamış sinemadan önce tahmin ettiğin üzere kalite berbat ses aynı şekilde.Sen ne zaman ekleyebilirsin tahminince ?

28-09-2018
Çinar Hacibey

2 senedir bu siteyi takip ediyorum ilk defa yorum yapıyorum niyeyse çok anlamlı üzlürken güldüren bir film ….

02-10-2018
Deniz Göknel

Ben bu filmin devami olur diye dusunuyorum ama film 2003 yilinda ben dogduktan 1 sene sonra vizyonda olduu icin pek devam edilemez ve devam edilememesi cok uzucu

04-10-2018
Pamir Selhan

çok güzeL bir korku filmi … aniden çıkış sahneLeri zaten bitirdi beni

05-10-2018
Ersunal Hanbey

bilgin hocam bi istektge buluncam kusura bakma burdan yazıyorum eger bulabilirseniz HER COCUK ÖZELDİR filmini türkçe dublaj koyabilirmisiniz simdiden tşk ler ben bıraz reklam tıklayım:)))

06-10-2018
Oy Adim

Bence çok güzel bir film , özellikle sonu . Gayet güzel olmuş

07-10-2018
Masar Önder.

Abi şu yorumlara baktımda valla filmlerden iyi anlarım neredeyse bütün gençlik filmlerini izledim ama bunun kadar sıkıcı bir film görmedim sanki bütün güzel yorumlarını bir kişi yazmış bize izletebilmek için şaka gibi şu yorumu okuduktan sonra hayla izlemeye hevesliyseniz izleyin pişman olursunuz

09-10-2018
Bişar Kurban

Ya o degilde kitapta leslie sarisin ve cilliydi

10-10-2018
Cebli Güntaç

Devamı gelir…

13-10-2018
Çeliktaş Erkaş

tşkrler admin süpersiniz hakikatyen kaliteli filmleri geciktirmeden koymanız güzel

14-10-2018
Özgürel Ongün

tek kelime ile mükemmel.. Emeği geçen herkese çok teşekkürler…

16-10-2018
Çoğay Ertan

Süper film

17-10-2018
Şengün İyisoy

güzel izleyin gari

18-10-2018
Özdoru Ezgü

Harika bir film şiddetle tavsiye ederim. Sonu ise canevinizden vuracak bir duygusallıkta.

19-10-2018
Kocaman Özercan

Gerçekten filmde çok emek var harika bir film,Kendimi Filmin İçinde Gibi Hissettim İzledigim En Anlamlı ve En güzel film (Aamir Khan Farkı)

20-10-2018
Tola Vacit

sahane bir film di tskler

22-10-2018
Mestan Sadullah

2.yi bekliyorum bizim baba da akın olsun

24-10-2018
Cahti Gülali

İlk defa yorum atanlara sevgiler…

27-10-2018
Ardahan Ardahan

Beyler çok birşey beklemeyin. Yaşınız 17 ve altı ise soluksuz izlersiniz. +18 üstü için çok çocukca kalıyor.
Pokemon açın izleyin daha çok zevk verir.

29-10-2018
Şahap Taydaş

filmi beğenmediğini söyleyenlerin beklentisi nedir anlamış değilim,ciddi ciddi sürükleyici ve etkileyici bir filmdi,şiddetle tavsiye edebilirim..

31-10-2018
Yegân Ruhi

eğlenceli güzel film:)

06-11-2018
Köktay Ragıp

Ben bu filmi çok sedim ve bu 3. izleyişim..

07-11-2018
Soytekin Yenin

sonucu hiç iyi bağlamamışlar.Film ilerledikten sonra hararetli bi İŞ!! olur diye bekledik ama nafile…….seyredileblir.

11-11-2018
Najeti Afif

her izlediğimde dahada zevk alıyorum film büyüledi resmen mütüş bişey

14-11-2018
Koşuk Abdülsamet

konusu çok güzel izlenmeli

15-11-2018
Halilibrahim Mertcan

bu muhteşem bir film yaa kaçkere izlediysemde doymadımm

21-11-2018
Kayrabay Akmaner

Adamsın Scott

22-11-2018
Evrim Süheyl

Güzel film teşekkürler

26-11-2018
Niyaz Özercan

Bence güzel:D

30-11-2018
Yelesen Zühtü

Arkadaşlar Merhaba,

07-12-2018
Seyid Altınhan

yine teşekkürler admin…film harikaydı,kendinden başkası için yapılan herşey,gün geliyor hesap soruyor sana…yaşam kısa ve çok güzel…anı yaşı çünkü bir daha bu imkanı bulamayabilirsin…tüm bunları içeren çok güzel film.

08-12-2018
Ağaner Alkılıç

yaşanmış gerçek bir hikaye piyanist HARİKA

10-12-2018
Nayim Selahattin

bnce çk gzel film bn korku sevmeme rağmen harika bnce

12-12-2018

En çok izlenenler

Kuralsız – Insurgent 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Macera

Cehennemden Kaçış – They Found Hell 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Macera

İhanetin Bedeli – Butterfly On A Wheel 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Thor 3 Ragnarok Thor Ragnarok 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler