Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Akbay Altaç

filmin açıklaması hiç olmamış bilgin kardeş,

02-04-2018
Ermin İlten

Teksas katliyami cakmasi sacma sapan bi film bosa zaman kaybi .

03-04-2018
Elver Öryürek

Film eğlenceli…. özellikle “”
“sizler arkadaşımsınız aptal ağaç ve yeşil f.. “” sahneside güzeldi. “”

04-04-2018
İhtişam Açıkgün

Arkadaşlar birdahaki bölümde doktor ahtapot ve metal kuş adam olucak

05-04-2018
Mutullah Yaşaddin

turgay benim yazacaklarımı yazmış!

06-04-2018
Övet İlig

arkadaşlar film güzel aksiyon ve bilimkurgu birarada ancak aşırı değil izlemek isteyenlere tavsiye ederim sürükleyici…

07-04-2018
Korday Odyakar

tek kelimeyle muhteşem emeğinize sağlık

08-04-2018
Daylak Fazlı

Admin en kısa zamanda türkçe dublajını koyarmısın?

10-04-2018
Yahşi Beytemir

Hayatımda gördüğüm en feci çeviri. Otomtik çeviri falan mı yaptırdınız? Altta yazıların konuşmalarla hiçbir alakası yok.

13-04-2018
Aracı Aytemiz

gerçekten bu siteden çok uzun zamandır film izliyorum, ancak böyle kötü bir film izlemedim.. Konu idare eder ancak gerisi komple fiyasko sakın ama sakın izlemeyin diyemem ama ben admin olsam filmi siteye koymam..

17-04-2018
Sebahittin Yaşarnuri

bu bır fılm olmaktan cıkmış tamamı ile bir gercek,bundan daha ıyısını hiç bir yönetmen çekemez,bu anlatım tarzını zannetmıyorum kı beyaz perdede bir daha göremeyeceğiz,herkesin izlemesi gereken bir baş yapıt.

19-04-2018
Burakhan Gevrin

güzel film, korkak bir erkeğin uğradığı şiddet sonucu değişimini anlatıyor

20-04-2018
Talaykurt Bent

kesinlikle super super ve super 1000/100 e layik bence

24-04-2018
Fahri Hıfzırrahman

Ahh garibim İngilizler ne kadarda masumlar. Arkadaşlar film iyi ancak şiddetli masum İngiliz ayakları var bilginize…

26-04-2018
Nacil Önal

bu zaman dongusune ıyı taktılar…idare eder…

29-04-2018
Cerit Koçyiğit

Daha önce TV’de seyretmiştim bu filmi. Seyredilmesi gereken kaliteli, ilginç ve güzel bir film. (8/10)

01-05-2018
Abdulsabir Burçay

Film acayıp gerçekten tüm serisini bitirdim izlemenızi tavsiye ederımmm

03-05-2018
Nüfer Züberbariş

film çok güzel,keşke bütün tecavüzcülerin sonu böyle olsa

05-05-2018
Yüceer Demirezen

Bilgin tek partlı sistem iyiysi ne oldu ya :S

06-05-2018
Azmi Binat

uçakları havalandırıyor ama tankı havalandırmakta baya zorlandı..:D

07-05-2018
Güngördü Memnun

dublaj yazılmış değil

09-05-2018
Çavlan Erenay

süperrrrr. sonu çok güzel izleyin tavsiye ederim

10-05-2018
Bayça Denizalp

Bence film muhteşem ötesi bir film tabi adamlar filmi incile göre yapmışlar bize o yüzden saçma veya aşşağılayıcı geliyor ama konusu gidişatı filan çok müthiş bir film 10/10 kesin izleyin

11-05-2018
Özsüer Tülek

film bir harika

12-05-2018
Irız Us

İzledim filmi arkadaşlar tavsiye ederim komikti ama bazi açık sahneleri var onlar sansürlense daha iyi olurdu ailemin yaninda izliyorudm

15-05-2018
Dolay Giray

cok guzel tavsiye ederim mutlaka izleyin arkadaşlar…5/5

16-05-2018
Şaik Tayyar

Ellerinize sağlık, her flimden alınması gereken dersler varsa, bu flimde onlardan birisi, izlediğimiz ve tecrübe ettiklerimiz için örnek bir flim olmuş, teşekkürler,,

17-05-2018
Kam Korkan

filmin sözleri sanki şiir ya film güzel ama şiir gibi sözleri çok sıkıcı film güzel izleyin tabi sabırlıysanız

18-05-2018
Taygun Ulutay

neden bu filmlere para harcarlar anlamıyorum.bu kadar çakma bu kadar ucuz bir film olabilir mi yahu ?

20-05-2018
İsmet Türe

Çok güzel bir film

22-05-2018
Yağizcan Aday

o kadar zombi filmi izledim ki neler neler ama süpürge sapı ile tavana vuranı da ilk defa görüyorum :)) beyin terk

23-05-2018
Cankılıç Ferdar

kurgu iyi
animasyonlar idare eder…
Senaryo berbat…
ne sıkıcı ne akıcı ikisinin ortası
derecelendirme yaparsak 10 üzerinden 4 bana göre

25-05-2018
Tevhit İlgi

Adamın sapık olduğunu biraz daha vurgulasalarmış en azından adama acımazdık. Soluksuz izlenebilecek bir filmdi.

26-05-2018
Gültan Kora

böyle bir filme kötü diyen insanlarla aynı sitede olduğuma inanamıyorum. yok efekt yokmuş yok ninja yıldızı atıyormuş yok dilenciymiş. arkadaş hababamsınıfı 3,5 var tam sizlik. lütfen kendinizi komik duruma düşürmeyin gidin pembe dizi falan izleyin

30-05-2018
Tanpınar Tuvana

Devami gelecek gibi…Korku filmi olarak güzel bir film , vakit kaybi degil eline saglik Bilgin tesekkürler!

31-05-2018
Çiltay Ersavaş

israil kork kendinden
anladın dimi sen onu

03-06-2018
Özlemin Şöhrat

olayları çözünce havalara girmeyin herkes çözer

06-06-2018
Güçhan Kolçak

Sıkıcı sıradan bi filmdi. Bilgin bu arada açıklama ile film arasında hiç bi bağlantı bulamadım sanırsam o açıklama farklı bi filme ait

07-06-2018
Akçakıl Altıntaş

Söylenecek Tek Söz Var,Cıvıtmayın İZLEYİNN :))

08-06-2018
Alaattin Hafit

Film gerçekten çok sürükleyiciydi.Kötü yorum yapan arkadaşlara aldırmayın.Filmin tadını çıkarın.

10-06-2018
Kazanhan Mümtaz

BİLGİNCİĞİM OYUNCU KADROSU YANLIŞ SHAKRUK KHAN BİRİNDE OYNUYOR BUNDAKİ KADRO DEĞİŞİK

14-06-2018
Alaca Asalet

GERÇEKLER; Mark Schultz Amerikan lobisi desteği ve güreşte yasak olan hareketleriyle pek çok maç kazanmış olan kişidir. Spor ahlakından yoksun birisidir. 1984 Los Angles olimpiyatlarında Reşit Karabacak’ a tek dalarak avantajlı duruma geçtiğinde kural dışı bir oyunla Reşit Karabacak’ın kolunu kırarak kazanmıştır, Türk tarafı gereken süre içerisinde itiraz etmediği için Schultz müsabakalara devam etmiş ve namağlup şampiyon olmuştur.
1984 los angles olimpiyatları’ nda Reşit Karabacak’ a yaptıklarının aynısını 1988 Seul olimpiyatları’nda Necmi Gençalp’e de yapmak istemiş necmi’yi sakatlasa da karşılaşmayı 14-0 kaybederek rezil olmuş ve minderlere veda etmiştir. Kendisi minderlerin Miodrag Yesiç’idir.( Rıdvan Dilmen’in ayağını kırıp müzmin sakat olmasına sebebiyet veren futbolcu)

15-06-2018
Naki Sancak

izlemeyen pişman olur.

16-06-2018
Toygar Veliyullah

@Bulut Ağtaş 5. part fragmandı zaten fragman yayından kaldırılmış film 4 part.

17-06-2018
Aleddin Daimi

Süper bir film… Özellikle sonu cok güzel bitiyo… Filmi izledikten sonra gaza geldim :D:D

19-06-2018
Umural Gürbüz

Son kısmı güzel sonuçlansada biraz daha uzatılsa çok daha iyi olurmuş ama film genel olarak çok güzel..

20-06-2018
Çadır Göksan

hiç begenmedim zaten tamamen kurgu hayal ürünü bi film başrölde Dr.taylor denilen bayan normalde bir aktris yani gerçek bir kişi deil;e gerçeklik payı olmadıgına göre film de tamamen saçma bi konuya bürünüyo izlemeye degmez yani admin bu arada neden ’30 gün gece’ filmini koymuyosun siteye? baktım ama bulamadım ya ben çok begenm,ştim o filmide imkan olursa koyabilirmisiniz(30days of night) teşekkürler

21-06-2018
Ebuzer Hizir

iftara kadar zaman geçsin dedim, iftar olmadan kapadım. Ben beğenmedim, sizi bilemem. Başları çok sıkıcı.

22-06-2018
Gazi Nasıf

El kamerasıyla çekilmesi mahvetmiş filmi.

23-06-2018
Ulum Fakrullah

boş zamanınız varsa izlenir. 10 üzerinden 5 veriyorm…

25-06-2018
Resai Sıdam

Film sonuna Dogru KORKU Filmi oluyor Gardeş wqE:QWE

27-06-2018
Alabay Akıalp

Necmettin kardeş bu arada sana tavsiyem “at kafası” filmini bukadar çok izleme. Yazık adamın beynini yakar o film, benden söylemesi.

28-06-2018
Umur Atil

Birseyede yaramaz filmin yaklasik 20 dakikasi sadece beyaz sacli kadinin posta kutusnunu gösteriyor.. cok sükürki böyle Basbakanimiz var bizi bu durumlara düsürmez..Filmin ne konusu bes para eder nede Filmin kendisi..

29-06-2018
Atnan Atnan

beklentimi karşılamadı ama film iyi

30-06-2018
Ağahan Alkan

@yunus emre Tabiki yardımcı olurum abicim

01-07-2018
Emirali Hüsnüer

Mükemmel bir film full Aksiyon Ellerine sağlık… @Bilgin

04-07-2018
Adli Atakut

çok isteyerek izlemek istediğim bir filmdi, ilk 7 dakika beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Sonrasında ise film çok duraklamalı ve inişli çıkışlıydı. ( oyuncuların yüksek oyuncu yetenekleri olmasaydı izleyemezdim)
film hakkında beklentim çok yüksek olasından kaynaklı hayal kırıklığımdan dlayıda böyle düşünceler besliyor olabilirim.

06-07-2018
Ercet Münik

ya çok güzel Carter Jenkins Austın Butler Ashley Tislade <3<3<3 müthiş

07-07-2018
Yalım Birce

İzlediğim en iyi filmlerden bir tanesi. Kesinlikte izlenmesi gereken filmler arasında olmalı

09-07-2018
Basım Bulak

izlemeye değer

15-07-2018
Eratlı Kamu

Eminem Aşığım bu adama ya yaptımı işin en iyisini yapıyor.Aldığı oscarı hakeden bi filmi Eminemin Hayatını merak ediyosanız ve de Rap müziğe ilginiz varsa asla kaçırmayın derim.

17-07-2018
Karlu Metehan

harika bir film 10/9

18-07-2018
Özgüner Toper

film çok güzel her dakikası heyecanlı.

20-07-2018
Tansen Yaman

Marvel’ın şimdiye kadar izlediğim en komik süper kahramanı.

24-07-2018
Nusur Şeyho

iyi değil

25-07-2018
Özönder Fer

bu filmi sinemada izlemiştim baya oldu izleyeli filmde ki başrol de ki kızda step up 3 filmini izleyenler hatırlayacaktır o kıza böle bir film gitmemiş tahmin edilmesi çok basit bir film olmuş ki biraz dikkatli izleyen biri filmin akışını rahat sezebilir çokta kötü bir film de değil 10/5 diyebilirim iyi seyirler

26-07-2018
Tangün Bilgin

mel gibson,nicholas cage vb isimlerin filmlerini yorumlara bakmadan izleyin derim arkadaşlar.. pişman olmazsınız!

27-07-2018
Işıkalp Müstecap

birçok duyguyu ders alınacak şeyleri barındıran muhteşem bir yapıt en güzel filmler sıralamasında en iyisi olmayı hakkediyor…

29-07-2018
Abdulğani Besin

GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL ANİMASYON

30-07-2018
İltan Kızılelma

Bu yaşta çocuklar nasıl böyle rol yapabiliyorlar şaşırtıcı.

31-07-2018
Saba Aksan

harikaydıı sana hastayım süper

01-08-2018
Türkoğlu Özsüt

kaç tanesiniz ulan sayınızı söyleyin!!!

02-08-2018
Çarman Erdibay

Aklınız varsa izlemeyin hayatım boyunca 300 ü aşkın film izledim sadece bunu izlerken filmin yarısında çıktım sinemada o kadar rezalet

03-08-2018
Barsbay Budak

izlenmeli izlettirilmeli harika

05-08-2018
Tarımer Ugan

bu film güzel ama bence televizyonlardada görüntülenmeli bide ben monster high dergisine foto yolladım dergiyi aldım resmim yok böyle yaparsanız bazılarını torpil yapmış gibi olursunuz vee biri azerbeycanlı gibi konuşmaya çalışmış yemedik oyununu söyleyeyim

07-08-2018
Hal˜l Merzuh

başrol oyuncuları kendilerinden tiksindirdi izlerken flimi.ama günümüzün acı gerçekleri

08-08-2018
Selâmi Ülfer

beyler iyi denilebilir ama bir dizi tavsıye ederim the walking dead <3

09-08-2018
Akabay Arbaş

sakına izlemeyin

11-08-2018
Rüknettin Uygunel

Dans bence insanin kendini en iyi ifade etme şeklidir.

12-08-2018
Canser Feyha

güzel ve anlamlı bir film bence ve anıl her filmde amerikalılar bunu yapıyor alıştık artık farklılıklara biraz gözümüzü açalım. gerçeklik payı olmaya bilir ki bir çok filmde gerçeklik payı yoktur zaten yanlış yönden bakmayalım. kimsenin yenilmez olmadığını küçük kıvılcımların da etkili bir ateşe dönüşeceği gerçeğini unutmamak gerek….

15-08-2018
Önemli Tengir

Paylaşımız için teşekkürler. En sevdiğim filmler arasındadır. sizden bir ricam olucak bunun gibi güzel filmleri lütfen altyazılı olarak yükleyin. Türkçe çeviri filmi gerçekten berbat hale getirmiştir.

19-08-2018
Özata Sarıkaya

10 üzerinden 9. güzel film

20-08-2018
Gönen Görklü

Arjantin yapımı olunca imtina ettim. Lakin yorumları okuyunca açtım. Yarısına geldim. Hakikaten ilginç ve sürükleyici… 4.hikayeden (‘Dinamit’) hareketle: Gerçek hayatta, bizde, dünyada, patlama-vurma-kırma olmadan ahmak, vurguncu, insan harcayan sistemleri bozacak, çökertecek serdengeçti, fedakar insanlara ihtiyaç var!

22-08-2018
Yazar Çeliktürk

Konuşmalar tam bir Türk işi olmuş

25-08-2018
Denli Yedier

bilgin sorum olacak yeni getirilen anayasaya eklenen maddeler var hani ona ceza buna ceza kesiyorlar bizi zan altında bırakırmı hani filmi indirdık siteden sonra izledık diyelim bu indirme işleri yasak falan diyolar söylentiler var ..indirsek izlesek; suç diye işleme alınırmı artık; bu yeni yasadan sonra açıklarsanız neyin ne olduğunu sevinirim. herkesde artık bir tereddüt var.

26-08-2018
Sal Taştan

josan statan adamın kralısın yaa film budur işte

27-08-2018
Ferih Nevrettin

süper film

30-08-2018
Yanal Mescur

Allah razı olsun bilgin kardeşimden

31-08-2018
Arpad Boyar

guzel bir film

04-09-2018
Ürfet Aktolga

ehhh fena değildi

07-09-2018
Tanyolaç Yarkan

arkadaşlar gercekten mukemmel…

09-09-2018
M. Ökkaş

izleyin….sonu şaşırtıcı…

11-09-2018
Menzur Seyit

film fena değil izlenir.kadro iyi sayılır ama farklı platformlarda çekilseydi belki daha verimli olurdu.yönetmenlerin bir kısmı film bütçesini dengelemek için olsa gerek, tek bir noktada bütün filmi bitiriyor. elbette çok emek vermek lazım.ancak farklı açılarda ve ortamlarda çekilen filmler daha çekici ve bağlayıcı olur.teşekkürler bilgin

17-09-2018
Acaralp Aktunç

kesinlikle çok güzel tavsiye ederim. teşekkürler bilgin.

18-09-2018
Erap Münacettin

çok güzel filimdi 10/9,99

19-09-2018
Vergin Uruz

mükemel fevkhaladenin fevkinde (::: 10 /10

20-09-2018
Alpkın Ayanç

ÇOK İYİ, zaten klasikler arasına girmişti. TEŞEKÜRLER BİLGİN..

24-09-2018
Volkan Berki

adamım cok güzel filmler var bu sitede

25-09-2018
Şüyüp Atabek

Bilgin benim bir önerim olacak ben kedim burada daha çok yorumu fazla olan filmleri izliyorum örneğin 100’ün üstü böyle bir kategori oluştursanız nasıl olur acaba (en çok yorum almış filmler) diye bir soruyum dedim.nereye yazacağımı bilemedim buraya yazdım ???

27-09-2018
Doğanşah Kırhan

10:11 ne diyorsun sen

30-09-2018
Nuhi Serper

Hacı film en fazla 5 dk doluyo bitmedimi daha yüklemesi ?

01-10-2018
Durutürk İmren

film guzeldi ama aklim deniz kiziyla peder de kaldi ya

04-10-2018
Aydiner İdiris

hasta hasta napcam diye düşünüyordum bayramda bile boş durmuyorsun. Seviyorum seni Üstad

05-10-2018
Vacip Tekbey

tek kelimeyle harika bir film

13-10-2018
Türkşen Uygu

Hayatımda izlediğim en güzel komedi filmiydi sanırım

15-10-2018
Oyalp Oyalp

Film, klasik metaforların (Doğum-Ölüm / Cennet-Cehennem / Erkek-Kadın / His-Hissizlik vs.) İskandinav bakışıyla yorumu. Hikaye basit ancak güzel işlenmiş, görüntüler basit hikayeye tat vermiş. Festival filmleri sevenler için izlenesi bir yapıt. Keyifle izledim.

17-10-2018
Necmittin Şemistan

bilgin bu filmin 1ve2 yi de bulabilir misin? film çok güzel tavsiye ediyorum

18-10-2018
Fikret Nurettin

Türkçe dublajını da bekliyorum… Herkese iyi seyirler…

19-10-2018
Abdil Fazli

piskoloji yerlerde

21-10-2018
Dinçkol Dorukkurt

Into the Wild izleyin abi bu nasıl bir uyarlayamamadır

22-10-2018
Öcal Şahinalp

ses problemi dışında herşey çok iyiydi. filmler harika emeğinize sağlık.
teşekkürler…

24-10-2018
Aznavur Binbaşar

Bilgin. Senden bir ricam olacak

26-10-2018
Cesarettin Mehman

Henüz filmi seyretmedim. Birazdan seyredecegim. Ama 1982`de lise 1. sinif ögrencisiyken kitabini okumus ve cok etkilenmistim. Tesekkürler bilgin…

27-10-2018
Sinan Tansever

hızlı ve öfkeliden esinlenerek yapılmış sanki önce tokyo drifteki gibi başlıo ama sonra pistte bitio güzel film tşkler…

28-10-2018
Yurtsever İlkin

benim tarzım olan bir film değil.

29-10-2018
Keremhan Senan

nasıl bir film ya harikaydı hala etkisindeyim

04-11-2018
Mergup Sezek

İzlemeye değer film cidden tavsiye ederim :)))

09-11-2018
Sözen Yeşil

seslendirme berbat tekrar yüklerseniz guzel olur flim harika

11-11-2018
Mesih Yeğrek

Güzel film.Zevkle izlenir.

14-11-2018
Kayser Müçteba

Film mükemmkel resident evil tarzı ve resident evil den aşağı kalır yanı yok.

16-11-2018
Özkutlu Anilcan

Arkadaşlar Yorumlara Göre Film İzlemeyin..

17-11-2018
İlimdar Kıvançlı

film gercekten çok muhteşem ve çok güzl matematiksel bakıldığında bazı olaylar imkansız ama bir mühendiz olarak derimki izleee ve zevk al

18-11-2018
Ertüre Merttürk

Adamın kendi bedeninde hapsolmuşluğu, çaresizliği ve bunun yanında aşık olduğu kocasını kaybeden bir kadının travması, acıları, kafa karışıklığı. Gerçekten yaşanmış olduğunu anlayınca insan bir kez daha etkileniyor. Farklı bir bakış açısından izleyebilmek çok güzel. Muazzam oyunculuk. Leonardo nun şanssızlığı bu film.

20-11-2018
Abdurahim Çağil

Sonu çok basit bitti, fransızca olmasa daha iyi olurdu ama film genel olarak izlenir

22-11-2018
Boratay Boratay

Sevgili Cengiz, eğer sana inanmış olsaydım, çok güzel bir filmi seyredemeyecektim. Zevkler farklı olabilir ama iyi film değişmez.

26-11-2018
Orun Gürçay

Film sayfasındaki yorumlardaki arkadaşların söyledikleri gibi fazla iç açıcı değil ama izlenilebilir bir film.
IMP/10/6.0

29-11-2018
Güli Makhaddin

cok güzel bence izleyin

04-12-2018
Mekail Pektaş

Sakin izlemeyin. Tam bir yalan.

06-12-2018
Türkiz Türkiz

istediği kadar cezalandırsın acısı hiç bi zaman dinmez..

08-12-2018
Toprak Vargın

Arkadaşlar bence ilk en iyi 3 film hızlı ve öfkeli 5 sonra 3 idiots ve tabiki battal gazi (sonuncu şaka)

10-12-2018
Celâli İçten

kesinlikle izlenmesi gereken 10 filmden biri muhteşemdi…

13-12-2018
Attila Encan

psikoloji ve biyografi hayranları için son derece başarılı bir film !Yavaş ve ağır ilerleyen bir film Bu film ve kahramanları bize aslında hayatı hep ötekinde aramakta olduğumuz gerçeğini çok iyi yansıtmıştır. İzlenesi filmdir.( bilgin admin tşkr )

14-12-2018
Çağlayangil Ejderhan

hayatımda gördüğüm en ama en güzel çizgifilm bu çizgifilm kadar hiç bir güzel çizgifilm görmedim çoook ama çok beğendim

15-12-2018
Fahreddin Jacub

duygulu harika bir film duygusu körelmiş kartlaşmış bence izlemesin bayar onu

16-12-2018
Özdoğa Satvet

film de konu güzel ama aksiyon beklemeyin aksiyonu çok yavaş ve durağan işleyen bir film olmuş. durgun işleniş biraz sıkıyor.

20-12-2018
Bartuğ İtris

Fena değil bence, biraz ağır ilerliyor gibi ama arkadaşların abarttığı kadar kötü de değil. Oyuncular çok iyi bence. Teşekkürler Bilgin …

23-12-2018
Akasma Baykır

konu biraz sıradan geldi fakat şarkılara bayıldım. boş vakit değerlendirmek için izlenebilir ama harika bir aşk filmi diyemem

25-12-2018
İlsavun Kızılboğa

çok gerçekçi olmuş

28-12-2018
Doğa Gediktaş

yaa los angeles los angeles olalı boyle bısı gorulmemiş yaaa super… vaktınız yoksada yaratın derım

29-12-2018
Demir Sudi

yine güzel bir film seyrettik valla siteye helal olsun her önüne gelen filmleri koymuyo seçmece yapıyor tebrik etmek lazım

30-12-2018
Benşen Zorbey

bilgın akrdeş sıtenız guzel

31-12-2018
Türksan Yankı

Gerçekten zaman kaybı.. Anlamamış olmam ihtimaller dahilinde ancak film asla sürükleyici değil.

01-01-2019
Aycihan Bayrı

Gerçekten olağan üstü bi film olmuş emeği geçenlere teşekkürler

05-01-2019
Ekin Günergin

ileri ala ala bir hal oldum tuhaftı ama etkileyici

06-01-2019
İlgar Kırhan

bu kadar olumlu yorum nedeniyle bende bu filmi merak ettim ve izlemek istiyorum ama ilk partında 4 dakika 35 sn sonra görüntü gidiyor bir zahmet bu konuyla ilgilenebilirmisiniz?

09-01-2019
Orkan Sübitay

izlediğim en iyi örümcek adam filmi

11-01-2019
Ebülfet Hitit

MEMET MAME FİLM ÇOK GÜZEL

12-01-2019
Bilgehan Enfal

Tek kelimeyle müthiş!!!

15-01-2019
Özengin Kızgın

Büyük umutlarla izledim ama beklediğim kalitede deildi ama yinede saol emeğine sağlık

17-01-2019
Müfid Sadeddin

@SkyLine kaldır tekrar yükle birde öyle dene istersen.

19-01-2019
Şecaat Temirtaş

USTA HER PARTDA FRAGMAN OLURMU YAA GEÇİŞLERDE SORUN YAŞIYORUZZZ KALDIRIN ŞU FRAGMANLARI YAA

22-01-2019
Ayyaruk Çalapverdi

bilgin pasa hic yorumlara aldirmadan kaliteni bozmadan bu isi severek yapiyorsun gercekten emegin icin tsk bu siteyi 1 aydir takip ediyorum gece 3 ten once yattigim yok hergun bir filim kesin bakiyorsun yani. lutfen senden ricam sana karsi veya filimlere karsi yorumlara aldirma bole kalitene devam et koru kolay gelsin.

23-01-2019
Batdal İzzeddin

filmden anlayanlara yazıyorum. bu filmi izlemeyin. 10/4
oyunculuklar ve çekim iyi thats all
2 saatlik çöp

28-01-2019
Avunç Avunç

gerçekten güzel bir film.ilk başları sıkıcı gelebilir sadece.

29-01-2019
Erdölek Erkmenol

tuh ya seri devam etse keşke

01-02-2019
Ütügen Nurkut

harika film. on numara birte alt yazılı olmasa iyiymis

02-02-2019
Konuk Abdülrahim

ilk derfa bir filme yorum yapıyorum inanılmaz gereksiz sıkıcı bir film. sakın izlemeyin yada evinize paspas atabilirsiniz.

03-02-2019
Taypars Yoma

iyi film

05-02-2019
Baysar Kadircan

bu filme nasıl 7.2 vermiş imdb, kötü film değil ama çok iyi de değil, çocuğun babasının kim olduğunu da öğrenemedik film yarım kaldı gibi bişey

07-02-2019
Çetinel Âlem

heyecanlı kaçırmayın derim.

09-02-2019
Sitdik Abdülmetin

Film çok güzeldi.Çok güzel bir sonu vardı.Oyuncular zaten başarılı.Sevdiğim bir film oldu böyle bir film bir daha gelmez kesinlikle izleyin pişman olmazsınız.

10-02-2019
Bayça Denizalp

bence son zamanlarda izlediğim ayrıca etkilendiğim en güzel film

11-02-2019
Aksüyek Arkoç

Harika…

12-02-2019
Öğütal Samimi

ne zamandır bekliyodum sinemaya giden arkadaşlar öve öve bitiremedi.Malum biz fakiriz gidemedik sinemaya bari bu gönlü zengin siteden izleyelim

16-02-2019
Ölen Temizöz

çok güzel bi film sürükleyici izlenmeli..

17-02-2019
Yansi Alçınsu

Felaket bi filmdi izlemenizi tavsiye ederim (mendil bulundurun:))

25-02-2019
Abdülmennan Anadolu

abi 10 numara film olmuş mukemel ötesi 1 de 2 işl 3 çıkar

28-02-2019
Öncübay Sanal

Anlaşılan çekilirse 4. film taş, sopa ve mütevazı bir kadroyla olacak.

07-03-2019
Berksun Mehmetçik

çok güzel filme söz yok bende ilk saçmadır demiştim ama izledikten sonra düşüncelerim değişti

08-03-2019
Hitam Kayar

Tamamen saçmalık amerikan propagandası dışında bir şey değil.Gidip terminatör serisini baştan izleyin daha iyi sonu berbat.Filmin konusu hakkında konuşmak doğru değil sadece bir alt başlık sunayım.”Amerika Dünyanın En Güçlü Devletidir”bunu konu alan bir film izlemek istiyorsanız buyrun zaman kaybı..

09-03-2019
Tokdemir Gizer

çok beğendim harikaydı gerçekten

11-03-2019
Çakmur Günal

madem kötü diyorsunuz kardeşim ilk fragmana bak öyle izle

14-03-2019
Tarduk Uçkan

hayatımda izlediğim en güzel filmler içerisindedir eski bi film ama hiç izlemeyenler için nefes kesici.

15-03-2019
Kutret Nurican

bugüne kadar izlediğim en iyi filmdi her açıdan mükemmel direk efsaneler kategorime ilk sıradan koyuyorum puanım 10/10

16-03-2019
Hayri Onural

Savaş, aşk ve aksiyon dışı bir film ama güzel bence izleyin

18-03-2019
Sümerkan Tatarhan

filmi çok çok önceden vcd lerin yeni çıktığında izlemiştim:D baştan sona sadece telefon kulübesinde geçen ama buna rağmen çok heycanlı sürükleyici bir film izleyiniz.

23-03-2019
Acarer Aktürk

çok durağan bir film izlerken sıkılabilirsiniz ama duygu yüklü anlamlı tavsiye ederim….

26-03-2019
Özaltay Sargın

Ben beğenmedim.Benim puanım 10/4.5

30-03-2019
Kağan Koral

KesinlikLe izLenmeyin çok sıkıcı bir film zamanınıza yazık

05-04-2019
Boğataş Erduran

Harika bir film, hayvan sevgisini anlatıyor bütün çocukların ve büyüklerin izlemesini öneririm.

06-04-2019
Okuyan Rezzak

yav sakın bu dizi olmasın yada ne bileyim başka bölümleride bi film burda bitmez

12-04-2019
İskit Beğler

romantik filmlere bayılırım.buda süperdii.tavsiye ederim mutlaka izleyin.

13-04-2019
İşsever Pertev

gayet iyiydi izlemeye değer

17-04-2019
Cerullah Doğudan

cok tesekkur ederim

18-04-2019
Elçibey Çender

Örgü örerken öylesine bir film açayım dedim. Of içim çıktı heyecandan bu ne bana bunlar tansiyon yapıyor arkadaş

20-04-2019
Yüce Şemdin

yaa tam ekran yapmak istiyorum yapamıyorum yardım edin lütfen

26-04-2019
Natık Sargut

filmde tarihimizin saptırıldığı gibi ayşe de yorumlarımızı saptırmış.. Türk kanına sahip olduğuna emin misin ayşe

30-04-2019
Mert Veyis

hayatım gördüğün en saçma son olmuş film beş para etmez

02-05-2019
Akasma Baykır

film harika herkese tavsiye ederim altyazılı izlemek çok güzel

03-05-2019
Yildiz Ağaner

sen git baretta ile havada hareketli helikopteri düşür.
007 olmamış , 100 numaralı adam olmuş tamda bu

05-05-2019
Hızlan Kaya

rica etsem yorumm bölümünü kaldırırmısınız? saçma sapan beynmizi bulandırıyorlar.

10-05-2019
Yavuzboğa Çekim

ılmana ev milif rib lezüg koc rileg mıramu muroyilkeb ınımaved nimlif (yani filmin devamını bekliyorum umarım gelir cok güzel bir film ve anamlı) film muhteşem ve cok güzel umarım devamı gelir

13-05-2019
Nuh Yurtkulu

filme yorumum jamiryoo

14-05-2019
Yurtsenin Ağnak

Amazing spider man 2 yi çok izlemek istiyorum. Amerikan sitelerinde buldum full unu ama türkçe altyazılı bulamadım. Keşke ekleseniz

19-05-2019
Kalem Natik

zorla yorum yazdırıyorlar yahu.. Arkadaşlar Bu film bir psikoloji ile alakalı filmdir, bilinç altındaki farklı duyguları ortaya çıkarmak için. Ayrıca kafa iyi iken bunu izlemek bambaşka bir şeydir

23-05-2019
Olcayhan Rikap

güzel degil ki 1!!

24-05-2019
Göksen Ongüner

sinama dünyası artık hep yahudi filmi yapıyor neden düşündünüzmü? hep yahudileri zavallı acındırmaya çalışyorlar. yahudi filmlerinden gına geldi çok zavallılar yahu. bi nazi döneminde acınası duruma düştüler. başka hiçbiyerde yahudileri zavallı görmedim kanlarına işlemiş zalimlik. böle filmlerle yahudileri aklayamazlar

25-05-2019
Asım Börübay

Mest oldum harika bir film etkilendim .

26-05-2019
Ferah Hüray

film güzel ama güzel yapan türkiye haritasının olması..!

29-05-2019
Sayit Yanki

filmin 2. cisi kein çıkacak onun babasını ve diğer numaraları bulacaklar …

01-06-2019
Gökel Oksever

Tek cümle ile bu filmin oskara aday olması tamamen duygusaldır ..

04-06-2019
Erşafak Musaburak

altyazılıyı tek geçerim dublaj olunca dudakları oturmuyor insan bi garip oluyor …film harikaydı 3 ne zaman acaba tam ortasında bitti ya

08-06-2019
Doğanşah Gençkal

tek kelimeyle mükemmel izleyyin pişman olmıycaksınız

10-06-2019
Toköz Alaatdin

ya bilgin bi ricam olucak “öldür beni “filmini koyar mısın çok uğraştım bulamadım yapsan yapsan sen yaparsın…başarılarının devamını dilerim

15-06-2019
Özgenay Savlet

bence merak bile etmeyin filmi

18-06-2019
Salahittin Acuner

muhtesemdi

19-06-2019
İlksoy Bayramettin

çok süper bir film olmuş tam beyin yıkamalık piramitler ve herşeyi gören göz dikkatimden kaçmadı

20-06-2019
Ertunga Karatün

yok boyle bı film ya, diyemedim ya la. izleyın abı super olmus harıka, nedır bu dunyanın gamını tasını unutturan son 2 saatte dıye sorsalar ıste bu film derim.

26-06-2019
Meşkûr Sirmen

izleyin yorumlara aldanmayın!

28-06-2019
Önder Müferrih

altyazı çok kötüü

06-07-2019
İltay Kızılyalım

Tam bir Amerikan klasiği.. Bir grup genç adaya düşer, önce biraz yiyişirler sonra telefon denize düşer telsiz bozulur birden ortaya (sözde) yaratıklar çıkmaya başlar.. Filmde yaratıkları görmekte ayrı bir çaba istiyor tabi.. Sonra teker teker sırayla canafartalara yakalanıp sofralarına soğuk meze olurlar.. Filmde bir değişmeyen gerçek daha var ki; en çirkin oyuncular ölür öncelikle, sonra en afilli manitayla sevgilisi kalır.. Onlarda canafartaları alt edip adada son kez seviştikten sonra kaçıp gider ve mutlu bir hayat sürerler..

07-07-2019
Turhan Gökcen

Yorumlara ve puana kanıp izledim, ama beğenmedim. Aynı konudaki Türk yapımı Çınar Ağacı filmi bunu eze eze döver.

14-07-2019
Sati Yadin

Kesinlikle izlemelisiniz şiddet ile tavsiye ediyorum.Gerçekden düşündüren bir film

23-07-2019
Sayman Talaz

müthüş bir film yaa bayıldım bilgin kuralsızlar adlı fılmıde eklermısın bı turlu bulamadım

26-07-2019
Özhakan Taç

super süper süper otesi abartmıyorum mutlaka izlenmesi gereken bir film az da olsa insanları biraz kendine getirir din açısından.

30-07-2019
Cansunay Fırat

güzel bir film süper

31-07-2019
Acarman Akün

Halika Halika Halika

03-08-2019
Güntürk Burçay

yani ingilizlerde böyle bir film cevirsinler inanilir gibi degil, cok iyi bir konu sadece kurguda biraz eksiklikler var, gecisler daha iyi olabilirdi ama buna ragmen ajan tarzi filmler icinde ilk 5 e girebilecek kapasitede bir film, filmi mutlaka izleyin cok iyi, admin adamim eline sagliksyende böyle güzel filmler izliyoruz, mutlaka izleyin cok iyi….

04-08-2019
Felât Nesip

çok güzeldi :))

06-08-2019
Ataöv Başol

İzleyin

07-08-2019
Özerdim Şems

Şuana kadar izlediğim en mantıklı ve en sağlam filmdi. Bu filmi izlemezseniz bu siteyi terk edin o kadar diyorum.. Teşekkürler Bilgin.. bizi böyle bir filmle buluşturdun.

08-08-2019
Özark Sarıçam

lütfen daha fazla anime film paylaşın tşkkrler film güzel akıcı

09-08-2019
Akça Altınok

siteyi çok beğendim.arthur 3 iki dünyanın savaşı filminin 1.bölümü açılmıyor ilgilenebilir misiniz?

17-08-2019
Hüsamettin Kayraalp

gerçekten çok güzel

26-08-2019
Ethem Suner

cekenınde cekmeye calısanında elıne saglık helal olsun ne dıyelım dewamnını beklkıyok ama .d

02-09-2019
Giz Giz

film komik değil….
benim için bir zaman kaybı diyebilirim

03-09-2019
Tuhfe Özsungur

çok gizemli ve sürükleyici bir film harika

04-09-2019
Teceren Üçok

eskişehiri bir daha sevdim..süper film

05-09-2019
Seymen Muhyi

neredeyse ağlıyacaktım sondaki mutluluk yuzunden ve film super.her sahnede hüzün

12-09-2019
Durgunsu İlsev

bir arkadaşın illımanutu dedigi dogru ayrıca buruce wılles onların baş aktörü birde corce wasıngton filmlerini izleyin muhakkak mesaj bulursunuz…birde filmlerdeki savaş sahneleri süperman filmini andırıyor.SIKIYOR BAZEN…

15-09-2019
Ekener Güner

ÇOK EĞLENCELİ,SEVİMLİ BİR FİLM,İZLEYİN DERİM..

17-09-2019
Yemliha Alışık

Başlarda basit bir film gibi görünebiir. Aldanmayın seyretmeye çok değer bir film.

18-09-2019
Özoktay Talât

Aslına bakarsanız Billy nin hayatının duygu yükünün içine pek giremedik çok kısa tuttular ve bedense hiç tarih vermediler eksikliğini hissettim. Feminist degilim ama sezgi,mantık ve planlarım çerçeversinde yaşayan bi kadın olarak diyorum ki neymiş “kadınlar hep haklıdır ”

19-09-2019

En çok izlenenler

Sevimli Hayvanlar – Animals United 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Animasyon

Doğa Kardeş – Brother Nature 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Komedi

Angry Birds Film – Angry Birds Movie 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Animasyon

Üvey Kız Kardeşler – Step Sisters 2018 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Komedi

Marsilya – Marseille 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler