Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Soyuer Yenisu

kimse kaÇırnasın tek kelimeyle HARİKA

25-02-2018
Serol Üsgen

cok guzelll ya guzel bitti

26-02-2018
Candoğan Fehamet

Guzel izlemeye deger

28-02-2018
Önel Günol

TEK KELIME HARIKA

01-03-2018
Ersu Memiş

kadına aşık oldum ve film 10 numara sarıor

03-03-2018
Vecdi Fevzi

Neden yanyana 2 tane bu film ?

04-03-2018
Elvin Muhazim

Bu film; özellikle bu tür uzak doğu aksiyon filmleri sevenler için kaçırılmaması gereken bir film. Zamanınız değerliyse mutlaka izleyin. Bu tür filmleri sevmiyorsanız lütfen yorum yapmayınız, çünkü özellikle herkes kendi zevklerinin eleştirisini yaparsa daha sağlıklı bilgi paylaşımı yapmış oluruz, aksi takdirde yanlış yere insanları yönlendirmiş oluruz.. Bu benim ilk yorumum, teşekkürü ve emeğe saygıyı sonuna kadar hak ediyorsun Bilgin kardeş…Teşekkürler ve emeğine sağlık.

05-03-2018
Günşıray Köksan

Bildiğiniz bollywood yapımlarından.filmin başında da anlayacağınız üzere daha motor! demeden,kolanızdan bir yudum aldınız aldınız ekşinın dibine dibine abanan oyuncuyla karşılaşmamak işten bile değil.!ingilizce konuşmaya çalışan ama hintli olduğu için şivesi değişen bu yüzden de -ne diyor la bu?ingilizcenin tehh! dedirtecek cinsten bir yapım. severek kapattım. iyi seyirler.

06-03-2018
Muhib Safet

idare eder

07-03-2018
Sevgür Vefi

Harika bir popixxsi filmi.

08-03-2018
İlerigün Özlen

ben yorumlara bakmadan izleyen biriyim sadece sonu diyorum ben yandım sen yanma kardeş başka film bak bundan sonra yorumlarıda kayde alacam

09-03-2018
Tarjan Akif

çok ama cok güzel tavsiye ederim

10-03-2018
Zülker Akbek

çok iyi filmdi…

12-03-2018
Çağlan Efekan

film idare eder

13-03-2018
Argün Azadi

Dedikodu,insanlar ne diyecek?heryerde kendini gösteriyor ne yazik güzel anlamli bir filmdi emegi gecenlere tesekkur

14-03-2018
Aygut Cihaner

Film cok güzeldi ve ben bu filmin Kitabini seneler önce okumustum tabiiki Kitap daha güzeldi.. Isterseniz yazari Dean Koontz Odd Thomas üzerine cok Kitaplari var Tavsiye ederim.. Iyi okumalar

15-03-2018
Elçi Erek

Yorumlara güvenmiyorum. Kötü yorum alan filmler iyi, iyi yorum alan filmler kötü çıkıyor.

16-03-2018
Erginbay Kara

izleyin..

17-03-2018
Suner Tun

super degil
Mukemmel hic degil
Berbat degil
Eh iste desem yeridir…..

18-03-2018
Özlen Töreli

ya süperdi dehşet güzeldi

19-03-2018
Besen Cezlân

şuan bu yorumu okuldan yazıyorum yorumları okudum yayılanlara göre güzel bir filime benziyor eve gidince ilk işim bu filmi izlemek ….Saygılarımla iyi seyirler

20-03-2018
Örskan Sancaktar

on numara beş yıldız süper

21-03-2018
Erik Kerim

cox guzeldi her kes izlesin. Admin ellerine saglik tesekkurler emeğin icin

23-03-2018
Ersoy Melûl

admin on numara adamsinda bu aralar korku gelmiyor pek genelde dram geliyor az korku yolla DD

24-03-2018
İlke İlke

İmdb puanina aldirmayin.Finali harika kesinlikle zaman kaybı değil.Son zamanlarda izlediğim güzel filmlerden biri…Sağlıcakla kalmanız dileğiyle..

27-03-2018
Çaltı Erandaç

Amerikan kültürü izlemek isteyen seyretsin.. Kendinizi kaybetmeyin…

28-03-2018
Dilge Güner

müthiş bir film ve müthiş bir ders..
hayatta geldiğin yer,bulunduğun konum,adın soyadın ya da adından önce ki sıfat.. inanın hiç bir şey önemli değil.. önemli olan insan olabilmek..ve ne olursa olsun insan kalabilmek..
hayatım boyunca unutmayacağım ve mutlak tavsiye edeceğim filmlerden bir tanesi olacak.site yöneticilerine de ayrıca teşekkür ederim emekleri için.

30-03-2018
Somay Tansoy

bu siteyi duzenleyin butun arkadslarin ellerine saglik super bi calisma yapyiorsunuz…

31-03-2018
Neccar Sarpkan

bu filmde hala osmanlıdan başlayarak türklerden ne kadar nefret ettiklerini ve kuyruk acıların ı an latmaktadır.sorarım ingilizlere osmanlı gibi cihana imparotorlukcihana gelmişmi . yönetmenin Allah bellasını versin osmanlıları kötülüyor onlar osmanlıların .. b.k bile edemezler

01-04-2018
Çandar Günerkan

güzel film

04-04-2018
Batdal Faakim

Yorumların çoğunu okudum ve herkese teker teker cevap yazmak yerine direk bu yorumu yapayım dedim. Öncelikle bu filme KLASİK GENÇLİK FİLMİ diyenler olmuş. İşte buna önyargı derim. Sharpay Evans karakteri 4. filminde ışıltısını göstermiş. HSM ‘nin 3 filminde Sharpay bencil ve kötü biriydi. 4. yani bu filmde hayalleri için elinden geleni yapan sevimli bir kız oldu (hala pembeye takıntılı olmasına rağmen) Tamam hayallerine ulaşmak klasik gençlik falan filan dersiniz ama bu sıradan bir kız değil. sıradan kızlar bir hayal kurar dener yapamaz birdaha dener blah blah blah. SHARPAY HER ZAMAN BAŞARILI OLMUŞTUR VE BU ONUN EN BÜYÜK HAYALİDİR. Şimdi o lanet olası gereksiz çenelerinizi kapayın ve HSM serisini izleyin sizi ucubeler.
-Ashley 18 yaşında değil
-Bu bir çocuk filmi değil.
-Saçma olan senin filmi anlayamayan beyin kapasiten.

05-04-2018
Somer Ismık

Yorumlara aldırmayın bu film ilk piyasaya sürüldüğünden beri sık kullanılanlarımın baş tacı,filmden heyecan,aksiyon beklentinizi yüksek tutmayın sadece ayrıntıları yakalamaya çalışın.Psikolojik mesajları anlamayan izleyicilerin filme saçma demesi olağan.Siz izlemeden geçmeyin.

06-04-2018
Üster Hilâlî

film çok anlamlı ve güzeldi bazı sahneleri duygulandırdı bazısı ise komikti

07-04-2018
Erdoğmuş Kiper

bilgin biraz geç doluyo izledğim formattan mı acaba severek takipçinizim

10-04-2018
Bozdoğan Çoban

türkçe Dublaj’ınıda yükleseniz her filmin Çk güzel olacak.

11-04-2018
Cemocan Gürgan

rezalet bu ne ya….

16-04-2018
Ziya Özbir

kesinlikle güzel bir film frederic beigbederin kitabından beyaz perdeye uyarlanmış kitabın adı da 9.90 mutlaka okumalısınız kitabıda.iyi seyirler

17-04-2018
Ziyaeddin Özbir

önceki yaptığım yorum eksik bilgin sen mi sildi bilmiyorum ama tekrar söylemek istiyorum filmin neredeyse yarısında altyazı yoktu düzeltirseniz iyi olur…

18-04-2018
Gençkal İlcan

para ve çaresizlik.

20-04-2018
Bürhan Giyasettin

bence akıcı fakat anlatım bozuk yonetmen uzerınde baya calısmıs ancak yeterı kadar bızı sınırlarımızın dışına çıkarmamaktadir. izlenmek için pek uygun degil

21-04-2018
İmadettin Nevzat

@mete Tekrar açmayı denermisin sorun yok kontrol ettim.

22-04-2018
Akgöl Aytemiz

Değişik bir film, ama çok başarılı. İzlerken hiç ama hiç sıkılmadım. Farklı karakterlerin hikayesini anlatıyor. Konu teması adından da anlaşılacağı gibi öfke. İzleyin… Düğün sahnesi de bir harika:)

23-04-2018
Durmuş İlseven

çok iyi izlenmesi keyifli

25-04-2018
Batdal İzzeddin

ilk defa bir filme yorum yapıyorum .söylenecek iki kelime var.çok güzel ve farklı

28-04-2018
Koçboğa Savun

çok güldürdü:)

01-05-2018
Binat Çaltı

seri halde olan kitaplardan uyarlama film. sonu neden böyle bitti diyorsanız nedeni bu..! neyse film mütişti.. hemen izleyin. zaman kaybı falan değil.!

02-05-2018
Burkay Dalan

Şahsen çok esrarengiz ve akıcı buldum… İzlenilesi bir film. Kesinlikle zaman kaybı değil…

04-05-2018
Elçin Dönmeztekin

değerli bi film..

05-05-2018
Suleyman Acabay

ööööööğ kusasım geldi iğrenç bir film hiiiiç tavsiye etmem kesinlile izlemeyin

06-05-2018
Tun Bali

güzel seyredilir sıkıntı vermez iyi seyirler

08-05-2018
Güldoğan Kadem

cok guzel bir film. yapanlara tesekkurler, savasin korkunclugunu, sevginin guzelligini, insanin dostlugunu yansitn harika bir film.
ama en onemlisi bir cocugun bukadar guzel rol yapabilecgini hayranlikla gordum. cocuklarimiza sevgiyi verelim, dunya baris icinde ancak ozaman yasar, sevgi en kutsal inanctir,

10-05-2018
Şefaat Temizcan

Çok harika bi film konusu falanda mukemmel kesinlikle izleyin

11-05-2018
Tunakan Yahşi

Bilgin; eline, koluna, gözüne, kulağına… herşeyinle eline sağlık kardeşim. Çok güzel bir site, çok güzel bir film ve çok güzel bir adam. Çok güzel bir film. Mutlaka izleyin.

12-05-2018
Muhsin Atman

muhteşem bir film gerçekten zamanımın her saniyesine değdi ….

13-05-2018
Boğatimur Çavuldur

ben hepsini izledim en güzeli buydu

14-05-2018
Tefik Karabay

Değerlendirme 10/7 Güzel film
Prototip oyunundan yararlanılmış çok az doğru. Çatışmasız bilim kurgu ve gerilim sevmeyenler sıkıcı bulabilir. Bazen durgun olsada sürükleyici bir film..

15-05-2018
Yeğrek Aynullah

Hayatım boyunca izlediğim en güzel filmdi herkese tavsiye ediyorum

16-05-2018
Kete Uzer

zaman kaybı değil ama kesinlikle güzel olmadığınıda söylerim 5/10 şöyle daha aydınlatıcı olayım… konu bütünlüğü yok,üstelik zayıf işlenmiş konu, final desen etkisiz, oyunculuk yok.görsel olarak biraz eğlenenebilirsiniz belki. Ama oldukça fazla sayıda film izlemiş biri olarak söylüyorum bilim kurgu ve fantastik filmler tercihim olmasına rağmen bu filmi seyretmeseydim keşke diyorum… film bulamadıysanız seyredin işte…

17-05-2018
Uludoğan Yenay

filim dedigin işte böyle olur harika bir film

19-05-2018
Oner Oner

Eğer bu filmi kaçırırsanız çok şey kaçırırsınız

20-05-2018
Nabil Sebğet

Bilgin kralsın emegine sağlık

21-05-2018
Tunçbilek Ender

muhteşem bi film ama

22-05-2018
Matlup Olcaytuğ

Rihanna yeter

23-05-2018
Dağittin Halilibrahim

süperr bir film..ayrıca mükemmell bir site.. bunda yıldır adam gibi bir fiim sitesi bulamamıştım 1 ay önce keşfettim bu siteyi..emeğinize sağlık

24-05-2018
Kamacı Korkmaz

çok qüzeL bir fiLm azmin zaferi diyeLim. BiLqin fiLm için saol kardes

26-05-2018
Okan Rahmetullah

Admin sen en iyisisin . Yemin ederim ki 3 aydır sinema çekimi olmayan filmi arıyorum . Kısaca helal olsun . Çok saol , teşekküreler …

27-05-2018
Nazım Şehadettin

sıkıcı

28-05-2018
Şahruh Taylaner

basit bir korku filmi ben tavsiye etmem ama izlemek isterseniz ve boş zamanınız varsa izleyebilirsiniz

29-05-2018
Serkan Tangüç

film beni anlatıyor

02-06-2018
Maciej Ökkaş

Lanet bir YAHUDİ filmi daha işte , kendilerini zavallı,ezilmiş gösteren filmler yapmaya Amerikan sinema sektörü ellerinde olduğu sürece ilelebet devam edeceklerdir. Halbuki şimdi ise aynısının 10 fazlasını Filistin’e yapıyorlar ! çok ilginç değil mi ? Film ise vakit harcanmayacak kadar anlamsız .

04-06-2018
Altuner Benan

filmin konusu gerçekten müslümanları terörist göstermek. ama filmdeki bir sahneyi onlarda biliyorlar ki asıl teröristler kendileri. ırakta afganiztanda filistinde ve dünyanın birçok yerinde asıl vahşeti onlar yapmakta…

05-06-2018
Cahit Fahrettin

Mükemmel bi film o saat bişey hatırlatıyor herkezde iyi biliyor mutlaka izleyin:)))

06-06-2018
Esenkul Soytekin

Saçmalık amerikan yalanlarından başka bişey değil bence, Gürcistan başkanı halkına ingilizce sesleniyo ve onlarda ingilizce destek veriyolar biraz daha orjinal olabilirdi diye düşünüyorum, dğer bi konu ise savaş olduğu zaman en fazla konusulan ülkeler Türkiye ve Amerika, ve barışın sağlanması için en fazla çaba sarfeden ülkelerden biri Türkiye idi ama malesef hiç bahsedilmemiş, herzamanki gibi gerçek tarihi değiştirme çabaları var. Gçzümüzün önünde olan bi olayı bize farklı bir şekilde daha doğrusu tüm dünyaya farklı bir şekilde yutturmaya öalışmıilar…

07-06-2018
Bayram Cazim

durma hemen izle.. bunun gibi filmler az bulunur..soluksuz izleyebilirsiniz.

08-06-2018
Süheyl Yiğiter

bilgin riça ediyorum komedi ve da çok animasyon plisssssssss

09-06-2018
Erişkin Keven

film biplerden oluşuyor çeviriyi cemaatçilere mi yaptırdınız kadın olan sahneleri çevirmemişler bile

11-06-2018
Özpınar Saykut

@hatice Teşekkürler Keyifli izlemeler.

13-06-2018
Salahattin Vali

biraz bekliyince açılıyo

15-06-2018
Oranlı Sahip

ayrıca film gayet güzel kötü diyen arkadaşlara artık güvenmiyorum.iç sesinizi dinleyin ve izlemek istediğiniz filmleri izleyin bence ben öyle yapıyorum ve haksızda çıkmıyorum…

16-06-2018
Aytop Embiya

Arkadaşlar anime çizgi film değildir. eğitici meraklandırıcı çözüm üreticidir. Japon kültürünü bilmeden onuşmayın bir adada dışarıya tamamen kapalı bir toplum ve ağır bir yıkım kapitalizmin işgali o şoka karşı bir uynaış projesidir anime. yeni gelişmiş japon insanı elde etmek. sorgulatır anime yorumlarda da bu görülüyor. eleştiren bile sorguluyor eğlenmek için değil öğrenmek amacı ile izleyin

18-06-2018
Sevindik Fesih

tmm Jigsaw izledik heyecanlandık. Film izlerken çok güzeldi ama bittiğinde ,kurguda çok fazla hatalar olduğunu hissettim

20-06-2018
Yurdacan İncebey

ÇOK EĞLENCELİ BİR FİLM BENCE MUTLAKA İZLEYİN.TEŞEKKÜRLER

21-06-2018
Cavat Güncel

Admin Sağolasın Film harbiden Cok Güzel iyice AnLayarak Izlenirse film cok harika oluyor Emegine Sağlık Admin

22-06-2018
Heyecan Onursay

cok sevdim guzelmiş

23-06-2018
Çerçi Yıldırer

Bilgin sormamda sakınca yoksa neden yerli film eklemiyorsunuz _?
NOT:Aslında yerli film sevmem çünkü çok saçma ve gereksiz oluyor bana göre çogu ama sızın ne için eklemedıgını anlayamadım .

24-06-2018
Engür Hürsev

Çok güzel bir animasyon izleyin

26-06-2018
Yazır Erbelgin

vay arkadaşlar harika bir filim

27-06-2018
Gürata Kapar

Benim inancıma göre bir gün dünyadaki tüm kötüler yeryüzünden silinecek sadece iyiler kalacak. İyiler gül gibi yaşayıp gidecek dünyaya birşey olmayacak. Kötülerin ruhları hiç varolmamış gibi silinecek. Benim incilim böyle bence tanrı böyle yapar.

29-06-2018
Yeşne Bahrettin

gzl film .. (:

30-06-2018
Sebahaddin Adilhan

Adele exarchopulos için izledim begendim seslendirmeyi begenmedim

01-07-2018
Helim Milazim

kesınlıkle ızlemelısınız mukemmeldi.

02-07-2018
Faiz Hızlan

bence mükemmel bir film harika

04-07-2018
Efsel Hulusi

süper

06-07-2018
Özkent Öngör

@Ramız Şuan bilemiyorum nerden kaynaklı bir sorun 1-2 gün bekleyiniz.

07-07-2018
Ayaltın Cansun

@Bilgin kardeş öncelikle bu filmleri bize izlettirdiğin için tüm film severler adına teşekkürlerimi iletiyorum.Gelelim bu film hakkındaki görüşüme gerçekten şahane bir dizi izleyiciyi ekrana kilitliyor 5.bölümün kısa sürede siteye yüklenmesi gerektiği görüşündeyim

08-07-2018
Tanerk Tunçaslan

superdi devami gelir insallah

09-07-2018
Haydar Miraç

tavsiye edilir.aşk gözyaşı bilim kurgu hepsi var.sonlara doğru fena ağladım bee.

15-07-2018
Apak Aytar

Acayip Bir Film

16-07-2018
Erdinay İlbeği

tam benlik kardeş tam sinama gibi (:

17-07-2018
Firat Kurban

Çoook güzel bir film daha önce böylesini izlemedim =) izlemeyen hata yapmıştır =) Saat sabah 6.11 hala filmi izliyorum =)

19-07-2018
Alkın Batıbay

Mükemmel çok güzel

20-07-2018
Onuktan Sağan

hayatında Selena ve bez bebek’ten başka film izlemeyenler bu filmi saçma bulabilir ama Film süper ötesi… Kesinlikle izlemeniz tavsiye edilir.

23-07-2018
Hidayet Kayaer

film sürer jenıfır lopes şarkısını demekki böyle yaptı

24-07-2018
Borahan Çaylak

gercekten tavsiye ederim çok guzel ve anlamlı hayattan ögrenecek çok şeyımız varve ders alacak bir çok şeyimiz varki

25-07-2018
Başdemir Buyrukbay

son 1 yıldır bugün film izledim diyebilirim.beğenmeyenler kendileri mi film çekip izliyor hahaha

26-07-2018
Borakhan Çelikbaş

çok komik ve eğlenceliydi tavsiye ederim

27-07-2018
Arpad Boyar

inş. birdaha görürüz o günleri bize şöyle 2 3 gün gider:D

30-07-2018
Sebil Gerçeker

film coookkk güzel herkes izlesin izlemeyeni ısırırım(ancak bir kızı öpecek ya da birini öldüreceksen bu kadar sarhoş olursun…) baslık

02-08-2018
Çender Gökten

Süper Olmuş İzlemenizi Tavsiye Ederim .d

03-08-2018
Uhut Türabi

2012 yılında böyle saçma bi filim olurmu ya köpek balını devasal gibi gösteriyor ama insanın beline gelen suda yüze biliyor saçmalıga bak ancak yuhh denir buna :))))

04-08-2018
Aşkınay Basut

İzlenmeye değer bir film kesinlikle izlenmenli epeydir film izlerken korkmamıştım .

10-08-2018
İncesu Soydinçer

harika film ne zamandır izlemek istiyordum esprilerde güzeldi müzikler harikaydı jason statham da filme dahil oldu artık tadından yenmez

12-08-2018
Aşkıner Buminhan

eylenceli seyredilir arkadaslar !!!tesekurler admin

14-08-2018
Battal Canel

güzel değildi zamanınıza yazık adminin emeğine sağlık

20-08-2018
Ersun Memnun

süper film harbi hakkını vermiş yönetmende oyuncularda helal olsun 10 üzerinden 10 / 10 iyi seyirler ; )

23-08-2018
Yavuzhan Demirtuğ

Çekınerek Izledım Ama Gercekten De COK AMA COK GUZEL VE HAKKINI VEREN BIR FILM !

24-08-2018
Sevkan Yaldırak

imbd filmin hakkını yemiş gülme krizine girdim ama pek ailecek izlenecek türden değil

26-08-2018
Oktaş Resulhan

Merci:)

27-08-2018
Vahdet Bekdemir

Aksiyonu bol güzel film olmuş. Tavsiye ederim izlemeni

30-08-2018
Boylan Erkutay

Çok güzel maceralı duygusal ve benim için çok eğitici bir animasyon filmi.Herkese tavsiye ettiğim bir film son bi yıldız yarım oda doldumu 10 yıldızlı olacak ama benim için her zaman 100 de 100 olarak kalacak ben 17 yaşındayım bu filmin sonunda voli kıpırdamıyınca çok ama çok üzüldüm sonra kıpırdayım el ele tutuşmaları çok duygusal vol i ve izi çok tatlılar ve yerleri silen robot çok teşekkürler bilgin abi bunu 2. ci izleyişim kuşlar şehrinde macera filmini batmanın oğlunun filmini neo mu ne varya 2 ki si onu izledim ha niko iki deil nio diye başka varya o senden hatta bikere büyülmüyo diye yardım aldın dediğin işe yaramadı zaten onu biliyordum galiba bilgisayarda sorun vardı ama şimdi oluyor tam ekran

31-08-2018
Kın Lut

Film güzel

04-09-2018
Nebih Erem

başlama şekli gerçekten güzel

05-09-2018
Zeki Umu

Film bi harika dostum

06-09-2018
Ay Bayındır

bu filmi almanyada da izledim orda 4.nün 2.si çıktı sinemadan kaldırıldı bile

09-09-2018
Kavçın Mocan

bence hepsi birbirinden harika harry ye aşığım çok yakışıklı onun oynadığı bütün filmleri perfect

10-09-2018
Zaliha Ahmet

Film güzeldir arkadaşlar izleyebilirsiniz. Daha önceden altyazısını izlemiştim. Bilgin, dostum şöyle İMDB’si yüksek filmler at be gözüm. Sıkılıyorum inan beş filmin ancak ikisini izliyorum. Bak spartacuste bitti bu kardeşlerine destek ol bilgin. kolay gelsin.

13-09-2018
Kayrahan Mübarek

bakmayın millete 10 numara olmuş izleyin

17-09-2018
Ezgü Ezgü

Sevdiği biri olan veya sevgilisi olan için film güzel, sevdiği biri olmayana güzel değil özet bu arkadaşlar. Film bu duyguya hitap ediyor sevdiğiniz biri varsa filmden zevk alırsınız.

18-09-2018
Çokan Ertaş

Film gerçekten on numara hiç bakmayın izlemeye koyulun her anı ayrı bi zevkli

20-09-2018
Mescur Tunçok

harika bi film. cok yaratici tsk. bilgin

22-09-2018
Emra Muhyiddin

Site çok güzel ellerinize saglık adminler tek tek kutluyorum hepinizi

23-09-2018
Yigit Ali

Yukarda yorum yazanları dınleyip bu keyifli filmden olmayın çok güzel izlemeye değer.paylaşım için tesekkurler

25-09-2018
Temircan Utman

iyi

27-09-2018
Özkan Saybay

süperdi sanki ring de bendim

29-09-2018
Saylav Torkan

Müslümanlar diyerek bahsettikleri kim bu filmde yine müslümanları kötüleyen bir amerikan filmi ve bunlara gerçekleri izliyoruz diyen arkadaşlar var film güzel ama çarpıtılmış gerçeklerden ibaret teşekkürler bilgin

30-09-2018
İsvendiyar Sebgetullah

harika bir film admin emeğinize sağlık

04-10-2018
Günan Kalmuk

film mükemmel…

06-10-2018
Tunçalın Yakup

çok güzel bir film

09-10-2018
Işınbay Nadi

@bilgin Haklısın, yazdığım o cümle film hakkında çok küçük bilgi içeriyordu. Fakat filmin ilerleyişi, sonu hakkında vb. konularda hiç bilgi içermemekteydi. Bu nedenle yorumumun değiştirilmesine içerledim. Çoğu sitede yorum yazarım, böyle bir şey ilk defa başıma geldi. Başkasına ait yorumu düzeltmek vesaire, hiç hoş bir şey değil. Böyle durumlarla karşılaşan diğer siteler gibi keşke yorumu yayınlamayıp sili verseydin. Bir yorumum yayınlanmazsa sitenin kurallarına vesaire, aykırı olduğunu düşünürüm ve gidip neden yayınlanmadığını sormam.

12-10-2018
Emri Hekim

basit bir film film tadında değil …emekleriniz için tşk bu arada

13-10-2018
Özbay Şencan

ya bu amir khan ın da 1 tane filmi kötü çıkmaz mı arkadaş. adamın tüm filmleri klasikler arasına girecek kalitede. nasıl bi senaryo tercihidir nasıl bi oyunculuktur anlamadım. 3 idiot, PK, Ghajini şimdide yerdeki yıldızlar. başka filmi varsa araştırayım en iyisi. kesin o filmi de süperdir.

14-10-2018
Taflan Tolgan

bu filmi daha önce neden izlemedim anlamak mümkün değil.hayata dair ders niteliği taşıyan filmleri izledikten sonra diğer filmler gerçekten fasa fiso kalıyor.

15-10-2018
Gözaydın Koçboğa

puanın hak etmiyor aldanmayın

16-10-2018
Nürettin Sevdi

Açıkcası 1. partta kapattım bana çok sıkıcı geldi ama Valla ÇOK ÇOK Boş Vaktiniz Varsa Ve hiç bir filmi begenmeyip ne tür sacma bir film izleyim diorsanız Kacırmayın! Emre arkadaşımın dediği doğru ama zevkler ve renkler tartışılmaz…

17-10-2018
Uyarel Muştubey

hayatımda gördüğüm sayılı filmlerden müthiş bu filmin devamı olan arınma gecesi anarşiyide izlemenizi tavsiye ederim 2.si daha güzel

18-10-2018
Sarıtaş Şehinşah

izlenir,ben begendim…

19-10-2018
Özol Ceylan

abi basta çalan sarkının ismini bilen var mı müzikleri cok hosuma gitti

20-10-2018
İlbeyi Çotuk

film 10 numara

23-10-2018
Yiğit Törü

Bu halkları birbirine düşman yapanlar utansın, herkesin emeğine sağlık, böyle bir yapıt için teşekkürler.

24-10-2018
Yanki Atagün

gerçektende güzelmiş, hareketli, duygusal son zamanlardaki hint filmleri konu olarak çağımızı yansıtıyor ve kendilerini çok geliştirdiler 10/8

25-10-2018
Vahip Bekem

gayet güzel bir film izlemesi zevkli sonu meraklı gayet iyi

26-10-2018
Balaman Bolhan

Bu filmi 10 üzerinden 2

26-10-2018
Sönmezer Kınık

vasat olduğunu düşünüyorum geliştirilebilirdi.

27-10-2018
Ziynetullah Rebii

güzel sürükleyici…

29-10-2018
Devlet Görksev

Iyi basladi amma sonu cook zayif.hic gerilim duygusu yaratmiyor. Oylesine filme bakiyim diyerekten bakilacak bi film.

31-10-2018
Hasanhilmi Mevlüd

mukemmel bır fılm cok duygusal gozlerım sıstı resmen aglamaktan.. benden herkese tavsıye pecetenız yanınızda bulunsun mutlaka ıyı seyırler

04-11-2018
Çokan Çokan

defalarca izlememe rağmen doyamadıgım ve izledikce farkedemediğim şeyleri farkediyorum güzel

05-11-2018
Hünkar Müftah

sağlam film güzel paylaşım bilgin… izleyin

09-11-2018
Barlık Börükan

Bir çok film izleyen birisi olarak tavsiye ederim. Sürükleyici, olayları bazı filmlerde tahmin edebilirsiniz ama bu film entresan olduğu kadar güzel bir film. Teşekkürler admin.

11-11-2018
Demirbaş Kayıtmış

Bu kadar kötü yorumdan sonra kesinlikle izlemem

13-11-2018
Tağalp Tolonay

teşekkürler kardeşim

16-11-2018
Süphan Tatarkan

SÜPER

18-11-2018
Dincer Hata

bu bildiğin çizgi film la beğenenlerin yaş gruplarını merak ettim doğrusu…

19-11-2018
Akboy Aydınbey

İğrenç bir çocuk filmi.s 0-15 yaş

24-11-2018
Mimar Riza

hayatın gerçeklikleriyle beraber hızlı öfkelinin final sahnesi erkek olduğum halde ağlattı beni..

26-11-2018
Alemdar Ataker

film supermiş herkese tavsiye izleyin arkadaşlar kacmaz bu film

29-11-2018
Baattin Ergülü

ÇOK İYİ BİR FİLM OLDUGUNU SANMIYORUM İZLEMEDİM .) ZATEN GORUNUSUNDEN BELLİYDİ

01-12-2018
Kıratlı Nasrettin

Yukarda arkadawin biri yorum atmiw awiri derecede guzel diyil amma izlediyime piwman diyilmiwmiwde neymiwde arkadaw bu nasil bir yorum guzelmi guzel diyilmi yazmagin yeter hem guzel yazmiw hemde guzel diyilmiw yazmiw niye milletin kafasini bozuyorusunuz millet iwden gelmiw bir keyifle filim izleyib sonra rahat gidib uyusun diyene filime izlemek isdeyiyor bazi kiwlerin yuzunden seyrede bilmiyorlar. Arkadawlar belkide cocuk mocuk iwlemiyordur amma iwleyen ve vakti az olan insanlar vardir amma wu cocuk mocuk elinden filim izlemek olmuyor kotu yorumlar yaziyolar filmi belkide izlemedi belkide izleyib filmin icinde cocuk orumcek adam ariyordur kardewim yok durgun filmiwde arkadawim filme bakanda bir bak yazlmiw oraya dram, komedi, romantik, eyer surukleyici fantastik filim ariyorsansa bawka filime bak sen dram romatik filmini niye seyredibde wu filim kotu diye yorum atiyorsun git fantastik filim izlede aqa rica ediyorum filimi izlemeden once bi bakin dram, filimi romatik, filimi fantastik, filimi bi bakin sonra izleyin yoksa sen fantastik filim beyendiyincun wu filime bakibda kotu diye yorum yazsan ve bir arkadawin dram filiminden howu gelen biri wu filmi acip ve senin kotu yazdigin yoruma bakip izlemekden vaz kececek amma izleseydi memnun kalacakdi cunki dram filim seviyor sense fantastik filim seviyorsun lafim sozun kisasi filimi izlemk isdyiyorsansa Kategorisine bak sonra izle umraim anlamiwsinizdi ne soylemek isdedigmi.okudunuzsa sayqi duyarim.

12-12-2018
Hasret Mengütay

arkadaslar film sürükleyici izlemezseniz kalbimi kırarsınz

14-12-2018
Günder Servi

Anlamlı ve güzel bir filmdi başlangıcı karışık olabilir ama izleyin pişman olmazsınız. Bir tek ben ağlamamışım

16-12-2018
Şerefhan Timurhan

güzel bir aksiyon fiilmi izlenmeli

17-12-2018
Piotr Abir

Film gerçekten çok güzeldi kaçırmayın derim bence

19-12-2018
Nergiz Sencay

geçenlerde bir film arıyordumki birdenbire bu siteye rastladım hiç bir sitede bulamadığım bir filmi bu siteden buldum ve artık her gün bi sitedeki filmlere bakmaya başladım gerçekten çok güzel bir site hatta sinemalarda oynayan filmler bile var bu sitede gerçekten emeğe saygı duyalım arkadaslar bilgin başarılarının devamını diliyorum inş böle devam edersin bide senden bir isteğim war tekken blood vengeance diye bir animasyon var onun türke dublajını yüklersen sevinirim hadi iyi çalışmalar

20-12-2018
Tekdoğan Urkan

arkadaşlar filmi faha önce izlemiştim idare eder…

21-12-2018
Akün Artan

Bu film bir harika anlatamam…. herşey içeriyor başlarda sıkıcı gelebilir ama müthiş

25-12-2018
Yağısıyan Berktin

İzlemeyin tamamıyla hıristiyan saçmalığı keşke böyle bir şey olabilse çok kötü günlere engel olabilirdik

27-12-2018
Yekta Erbelgin

çok güzel bir filim ve çok kalı

28-12-2018
Odkanlı Sayrak

tam bir propaganda filmi. bilmem fark ettiniz mi ama bu abraham lincoln amerikan iç savaşındaki başkan. güneylileri bir vampir gibi gösterip kurucularını güzel övmüşler. tebrikler amerikan sinaması size herşey meşrulaştırmayı ve kendinizi yüceltmeyi iyi biliyorsunuz tebrikler…

30-12-2018
Günkutan Kanık

Bilginden Hayret verici paylaşımlar

31-12-2018
Sefer Uzel

Film güzel. Konu gerçekten iyi işlenmiş. İlk başta bir şey anlaşılmıyor yavan bir film gibi geliyor ama filmin sonuna doğru vay canına diyebileceğiniz anlar yaşatıyor.Puanını hak eden bir film. Ne fazla ne eksik.

01-01-2019
Katıhan Mithat

TARANTİNO’YU SEVİYORUM ZİNCİRSİZ ETKİSİ YARATMASA DA ÇOK GÜZEL BİR FİLM…BEĞENMEYENLERE STANDART HOLİWUD FİLMLERİNİ TAVSİYE EDERİM

04-01-2019
Türe Tor

çok güzel bir filmdi

06-01-2019
Feyat Korkmazalp

NOLDU BE HEPİNİZ FİZİKCİ OLDUNUZ

07-01-2019
Badet Erkil

müthiş filmdi paylaşımın için tşk

08-01-2019
Saver Üstat

film güzel kısmına katılıyorum. ancak yorum yapanlara eleştirim olacak. lütfen kimseye zeka seviyesi ne derece geri kalmış görünse de “gerizekalı” demeyin. bu kişiler özel insanlar bu nedenle zihinsel engelli yada zihinsel yetersizliği olan kişiler şeklinde ifade etmenizi tercih ederim. unutmayın hepimiz bir engelli adayıyız. “gerizekalı” ifadesi ağır ve yanlış kaçmakta, onları ve ailesini üzmekte. lütfen bunu unutmayalım.

09-01-2019
Hayri Onural

al iz vel

10-01-2019
Mucahit Saadin

BENCE Sİ ALACAKARANLIK EFSANESİ ŞAFAK VAKTİNİ İZLEYİN O DAHA GÜZEL

15-01-2019
Telim Gümüşkut

@Hakan tabiki

26-01-2019
Alkım Atasoy

film idare eder.fazla bişey beklemeyin

29-01-2019
Sukat Tarkan

Fena değil…

30-01-2019
Fedayi Kamuran

güzel bir film korku kapanı serisi tamamlandı

30-01-2019
Sevin Vekil

Film için çok teşekkür ederim…

31-01-2019
Mukadder Sait

bu filfm çok saçma zaman kaybı izlemeyin izlemek istiyorsanız yapçak bişey yok

01-02-2019
Kasimhan Necim

film çok süperr… site zaten harikaaa emeginize sağlık..

07-02-2019
Uçantürk Yasan

Eve geldiğimde hemen bu siteye giriyorum ve flim izliyorum. En Güzel flim sitesi.

08-02-2019
Emran Gültaş

Çok mükemmel ve sürükleyici değildi boş vaktiniz varsa izleyebileceğiniz bir ve en iyi efekt dalına da aday olmuş senaryo basit kalmış yinede fena değil 6/10

14-02-2019
Berkehan Ferik

teşekkürler film için gerçketen keyifli vakit geçirdim
film bittiğinde yüzümde bir gülümseme vardı sanırım olan böyle filmler

16-02-2019
Taçkın Tolgan

aylarca hafızamdan atamadım bazı sahneleri ruh gibi dolaştım film süper efektleride cok güzel işte gercek korku filmi diye ben buna derim

17-02-2019
Salan Süphan

admin filmi izleyemedim tek part tıklıyom biraz gidiyo sonra başa alıyo donmuş gıbı oluyor bir yardımçı olsan

19-02-2019
Algur Başkaya

eski client berbattı bu çok hoş partlıya geçmeyelim bu sistem daha hosuma gitti partlıda aç kapa kötü oluyor hem client bölümüde düzelmiş gayet iyi

23-02-2019
Kavurtbey Muaffak

Fena degil.Amma biraz Mrzarlik bulusmalarina benziyor..orada da tipki buna benzer yaratklar vardi.Amma o daha korkunc.

24-02-2019
Borkan Çetinay

kapınıza gelen tanımadığınız birini eve alırsanız ne olur sorgulayan, saten tanımadığı birine kapısını açacak kadar yabancılaşmış bireylerin, saçma sapan olaylar örgüsünde kendilerine sürükledikleri saçma sapan haller, filmde eksik kalan, sonuç değil. adamların iyice aydınlatılmamış (olması kim lan neci bunlar çocukları götürdüler ne yapmak için ?) hayal gücüne bırakılıyor bunlar:)

25-02-2019
Ergüç Duru

filimin sonu çok saçmaydı bir şey anlamadım

28-02-2019
Nefer Yönetken

bence güzel bir filmm.

01-03-2019
Şehlevent Yurtsever

Arkadaşlar filme yorum mu yapacaksınız yoksa devletlerin avukatlığını mı? Ulan altıüstü bir film izleyip yorum yapacaksınız siyaset meydanına çevirdiniz ortalığı. Gerçekçiliği saptıran veya olayları kendi çıkarı doğrultusunda editleyen ilk filim buymuş gibi başlamışsınız tartışmaya. Yahu film güzel mi, severek izledin mi, işleniş nasıl, aksiyon nasıl, ses nasıl ışık nasıl bunlardan bahsedin. Sana ne sosyolojiden sana ne ideolojiden. Altı üstü bir film ya sen mi yapacaksın yanlışı doğru, sen misin hak, hukuk? Bir titreyinde kendinize gelin ya…

09-03-2019
Adam Asutay

harika

10-03-2019
Neclat Zaliha

cok güzel bir filim cok seviyorum bu filmi

13-03-2019
Paksan Selçukkan

ne aksiyon ne hareket ne aşk ne gerilim……. hiç bişey yok malesef… boşa izledim :S

15-03-2019
Aytuna Emran

Çok güzel bir filmdi izlemeyen çok şey kaçırır

16-03-2019
Tunççağ Yalazakan

gerçekten çok güzel bir film

17-03-2019
Ferdal Ilgar

film süper ama 21 inci dakikadaki olay 88 inci dakikada nasıl bağlanıyor izleyin

20-03-2019
Kinyas Özçam

Guzel oyunculuk orta seker film izlenir

22-03-2019
Hakikat Karaçay

en iyi laf filimde popon aşınmadımı :))))

25-03-2019
Felek Neşit

sadece hemen izleyin bu tür filmler sık yayınlanmıyor.

26-03-2019
Olcaytürk Sonat

filmler altyazı …orjinal dil neden az..dublaj çok zevksiz…..filmler orjinal dil daha çok olmalı

28-03-2019
Akgüç Aran

başroldeki kadın cok silik bir yüz kaçmış ve eglenceli tempoda sürekli istediginiz karakteri bulamama gibi bir sorun var bence sitedeki çoğu iyi filmi izledikten sonra zaman gecirmek için kullanacagınız bir tercih olmalı

02-04-2019
Tolon Alaettin

Klasik Tarantino filmi.Eğer daha önce hiç Tarantino filmi seyretmediyseniz sıkıcı gelebilir

03-04-2019
Güntaç Matem

bilgin bey filmin ilk partı arızalı lütfen bakarmısınız izleyemiyoruz,açılıyo bisüre sonra arıza veriyo,acill

04-04-2019
Çelikyürek Vedit

bu filme nası on numara diyosun bilmiyorum ama zanndersem zevk meselesi… emeğe saygı ama bence film berbat…,

06-04-2019
Gürboğa Karaalp

oldukça iyi izlenmeye değer

12-04-2019
Koytak Oğuralp

altyazılı izlemiştim kesinlikle kaçırmayın şimdi dublaj izleyeceğim

16-04-2019
Yetim Mülâzım

film çok güzel. sonundaki şarkının ne olduğunu bilen var mı???

21-04-2019
Altuğ Ayhan

işte gerçek

26-04-2019

En çok izlenenler

Özgür Adamlar – Les hommes libres 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Hitler’e Suikast – Elser 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Savaş

Goya’nın Hayaletleri – Goya’s Ghosts 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Savaş

Amiral – Kükreyen Akıntılar – Myeong-ryang 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1048 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Savaş

Berlin’de Bir Kadın – Eine Frau in Berlin 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1050 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Savaş kategorisinde son eklenenler