Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Hasbi Olkıvanç

12:00da clupta çalan şu şarkıyı biri söylesin yahu

25-02-2018
Tekecan Yurtbay

Filmin kalitesi kötü ve izlerken çok sıkıldık

26-02-2018
Tayanç Yertan

jason statham klasiği

28-02-2018
Ünal Ziya

Film gerçekten mükemmel ötesi izlenmesini herkese öneririm. bir kaptan olarak diyebilirim ki en ince ayrıntısına kadar canlandırılmış bir film,fakat unutulmaması gereken birşey var somalideki insanlar bu tür kaçırma olaylarını açlıktan dolayı yapıyorlar,onlar sadece kullanılıyor.

01-03-2018
Bük Yücelt

GÜZEL DİCEM AMA DEĞİL SÜPERMİŞŞŞŞ

03-03-2018
Bumin Dehri

muhtesem ya tekrar izlerim ben bunu ya

04-03-2018
Alaatdin Hafit

Bence izlemeye kesinlikle değer. 10/7

06-03-2018
Olğun Abdülferit

jason oynuyor diye zıplamayın,guy ritchie filmlerinin hayranı olarak söylüyorum en kötüsü bu türü ”bunalım”

07-03-2018
Günşıray Oğuzbala

Bilgin siten güzel uraştığın bllio oluyo filim hakkında söliyeceklerim Türkçe Dublajını bulursan daha güzel olu

08-03-2018
Rizvan Rizvan

bu tür filmleri sevenler kaçırmasın

09-03-2018
Tuncay Yahya

Bu mükemmel filmi nasıl görememişim hayret doğrusu. Çok güzel bir korku,gerilim filmi. Mutlaka seyredin. 10/8 Teşekkürler Bilgin bey, elinize ve emeğinize sağlık.

10-03-2018
Binan Erandaç

Gerçekten çok güzel bir film ama maalesef yüksek kalitede izleyemedim.240’ta bozuk bozuk izledim.İnternetim kaliteyi kaldıramıyor.:(

12-03-2018
Mehemmed Sitem

bilgin bu aralar eski filmler var ama genellikle süper filmler yayınlıyosun

16-03-2018
Nedim Esin

güzel merak uyandıran,sürükleyici film

17-03-2018
Ergünay Gürkan

Filmin konusu hiristiyanlık inancına yönelik, bunu söylemekle pot kırmamışımdır herhalde…

18-03-2018
Rehayeddin Sıba

Sam senin kafanda problem var sanırım, kuran dışındaki kitaplar zaten değiştirildi, hiristiyanların peygamber anlatmasını doğru bulunmasını nasıl beklersin, isa tanrının oğlu diyenlerden bahsediyoruz

23-03-2018
Usberk Güçmen

filmin sonuna iyi bakarsanaız kadınla adam evlenmiş gibi geldi bana bu tarz film sevenler için vakit kaybı değil ama çokda müthiş bir film değil idare eder

28-03-2018
Çakıl Gülkan

Kısaca süper film

30-03-2018
Taru Uğuray

biraz sıkıcı hatta neden boyle bir film yapmışlar anlamadım cok boş

03-04-2018
Menci Ablak

10 üzerinden 3 çok basit ve anlamsız bir film korku ile alakası yok…sadece bir kaç sahnesinde gerilim var o kadar

08-04-2018
Yener Işık

Süper

10-04-2018
Okan Rahmeti

bu filme kötü diyenin aklından şüphe ederim yada insanlığından..

18-04-2018
Işilay Sead

İzlemeye DeĞer Bi Film…!

25-04-2018
Özgünalp Siyahi

Yenilmezlere rakip olarak çıkmış bence. Serinin devamı film olarak gelse 10 numara olur.

28-04-2018
Selattin Zafercan

Ranna gerizekalısı senin yüzünden filmi izlemeyecek.

01-05-2018
Cihanber Mekail

Sa arkadaşlar film kültürü yüksek birisi sayılırdım ama yanılmışım müthiş derece de etkileyici bir film

03-05-2018
Tarıman Büget

alone sen 4 partın son 2 dk sını izlesen anlarsın çok zekii bi arkadaşa benziyorsun. kapıyıda kapat ceryan yapmasın.

04-05-2018
Vahip Bekem

son 3 aydır izledigim en güzel film hıc böylesı gelmedıuzun zamandır eline saglık admin teşekkürler

06-05-2018
Koşukhan Paksan

güzel film

10-05-2018
Sahip Sungurbay

Zaman gecirmek icin izlemeye deger.

11-05-2018
İtris Secaattin

fragmanı bile yetiyor. guzel olduğunu anlamak için

12-05-2018
Sukat Tarkan

Çok beğendiğim filmlerden biri daha,gerçekten Çağan Irmak bu işi biliyor,hakkını veriyor.Teşekkürler bu güzel filmleri bize sunan bu güzel siteye

15-05-2018
Muhamet Şadettin

İzlenilmesi gereken bir film
Harbiden yok böyle bir film

16-05-2018
Selamettin Yurdun

bu filme berbat dien salaklar da var ya anlamıyorum ya siz başı sonu belli olan filmleri hep izlediğinizden tabi ki berbat dersiniz böyle bi kurguyu anlamak için biraz beyin gerekli…….filmi izleyin çok etkileneceksiniz!!!!!!!!!!!!

17-05-2018
Sıdal Tuyan

ne acaip bitti ya böyle film mi biter

18-05-2018
Bülend Kutluhan

ne saçma bi filim iğrent nerde baba bunun vampiri yok kurt desen saçma ham konusu ne neyin peşindeler bunlar gidin underworld izleyin az aşın kendinzi bune abicim ya berbat kurt adammıymış o

19-05-2018
Mahfuz Sevan

izlenebilir sıkılmadan izledim.

20-05-2018
Berktan Dündar

-18 yaş grubunun hosuna gıder .. diğerleri izlemesin tamam mı.

22-05-2018
Gücalp Koçkan

film harika eğlenceli komik izle pişman olmazsın

23-05-2018
Selvi Ümek

kemal sunalın böyle bir filmi vardı ordan aşırmış olmasınlar senaryoyu:))

26-05-2018
Adlan Alemdar

ilginç bir gerilim filmi izlemeye değer tşk bilgin.

27-05-2018
Olçay Abdülcemal

fantazi ürünü bir film izliyorsun gelip buraya kasetçalar var orda hıhı yazıyorsun…aklınızdan zorunuz mu var oldu olacak star wars izleyip altına da hehe force diye birşey yokki çok saçma yazın :S

02-06-2018
Üstün Baba

çok güzel oyuncular harika

04-06-2018
Servan Zülfükar

admin tşk ederiz dns ayarını yaptım bende sımdı senın sayende

08-06-2018
Taydemir Yıldıray

BERK izlmezsek mesela ne gibi şeyler kaybederiz detay verebilirmisin :))))

09-06-2018
Gökçeer Edhem

film seyretmeden önce yorumlar çok etkili oluyor gerçekten izlemekten vazgeçtim

10-06-2018
Durusel İlteriş

This video has been removed from public access. bilgin video kaldırıldı diye bir hata veriyor..

13-06-2018
Kıranalp Nasih

süper flimdi admin ellerine sağlık..

15-06-2018
Abdülselam Göçeri

yılın filmi

20-06-2018
Tarı Uçman

Saol bilgin bu filmi çok aramıştım

21-06-2018
Tuğtay Yağızalp

güzel bir filmdi adama acıdım doğrusu

23-06-2018
Sevay Tanın

MÜTHİŞ BİR FİLM…

24-06-2018
Nuröz Alis

yapmayın izlediğim en kötü filim yapmayın battal gazi bile daha iyi bence…!

26-06-2018
Mesut Siret

filmi çok önerdiler izlemek istiorum ama sadece bendemi sen ses önceden geliyor anlamadım herkez izlemiş iyi demiş filan bi ben izleyemedim galiba

30-06-2018
Memun Seviğ

bu ötel3 arkadaşlar farkındamısınız şeytanın ötelibaşka bir film

01-07-2018
Bengi Ünübol

Atatürk Neden Başkenti Ülkenin Göbeğinde Bir Yer Yaptı Şimdi Anladınız mı ?

02-07-2018
İzbul Doğuer

bole bi film yok arkadaslar 1 dakikasını bile kacırmak istemiyceksiniz.

04-07-2018
Rametullah Atabay

Toplusal sorunları çok iyi işlemiş bir film. Çok beğendim. Bilgin çok teşekkür ederim.

07-07-2018
Azamettin Bilyap

film tam güzeldi derken sonunu bağlayamadım

10-07-2018
Kapkın Kürşad

Zaten Partlı Sistem Harun Gardaşımın dedigi Gibi 10 Numara 5 Yıldız ***** Ayrıca Zaten Partlı -(OP)- Yazıyor Gördüyseniz Oto Part Yani Otomatik Part Atlıyor Uğraşmanada Değmiyor 360 P Diyen Arkadaş Kalite Zaten Oto Bilgisayarın Hızına Kotasına Göre Kendi Ordan Ayarlıyor Ya Biraz Dikkat Edin Olayları Yada Biraz Kendinizi Bilgilendirin

11-07-2018
Taydemir Yıldıray

ben izlemeyi çok istiyorum

14-07-2018
Günkaya Kaner

film güzel..luke aynı real madridli modric e benziyor

17-07-2018
Toköz Cumaali

SÜPER ÇOKK HOŞTU YA NE KADAR GÜZEL İŞLEMİŞLER FİLMİ DEĞİŞTİRİP YARATICILIK DIYE BUNA DENIR

20-07-2018
Matlup Olcaytu

Ben böyle sonu varya böyle filmmi olur

22-07-2018
Karataş Olgunay

ben kolay kolay yorum yapmam ama bu fılm yorumsuz gecılmez gercektende guzel ve anlamlı fılmdı

24-07-2018
Adlığ Âlemşah

ATA arkadaş gibi filme yarum yazarken hangi kriterlere yorum yazılacağını bilmiyorsalar yorum yapmasınlar lütfen. Zaten bu kişiler gerçek bi film izleyicisi değiller.

25-07-2018
Ercet Münik

Tek kelimeyle muhteşem bir hayat öyküsü ben beğendim herkes beğenmeyebilir…Sana da teşekkürler bilgin ellerine sağlık…

26-07-2018
Levin Sermet

Kesinlikle mükemmel ama iyi bir film izleyicisi değilseniz anlamanız biraz zaman alacaktır.

27-07-2018
Müzekker Yöner

tek kelime ile muthish.

28-07-2018
Akvarol Artuç

son zamanlarda izlediğim en iyi film. çok güzeldi. aile bağlarının güçlülüğünü anlatan bir film. teşekkürler admin.

31-07-2018
Üresin Yuluğ

İzlenilesi güzel film. Konusu çok aşina olsa da, izlemesi keyifli idi.

04-08-2018
İrşat Koçaş

Yorumlara aldırmadan izleyeyim dedim ve izledim . Açıkcası filmleri ve sahneleri kendi hayatımın bir parçasına uyarlayarak izlerim , ki bunu da öyle yaptım. Ama sorun şu ki , film tekdüze devam ediyor . Final sahnesinin bir sebebinin ve amacının olmadığını gördüm. Emek verilmiş neticede , zaman kaybı demeyeceğim , ama izlenmeye yeltenirseniz sonunda kötü yorumlar yapmaya maruz kalacaksınız.
Saygılar…

05-08-2018
Gümüştekin Önen

Film tema olarak mükemmeldi. Ne eksik, ne fazla. Sevdiğiniz yemeğin tadını çıkarmış gibi. Tabi herkesin damak zevki farklıdır.

10-08-2018
Burukbay Dalay

film orta halli bir film müslüman lar tererüs yerine koymuşlar gerçek müslümanı bilmeden yargılamışlar müslümanları.puropaganda yapıyorlar

11-08-2018
Ünsi Abdulmennan

eğer kitabını okuduysanız kesinlikle izlemeyin.bazı yerler kitaptakinden farklı olmuş çoğu şey atlanmış.daha güzel olabilrdi

12-08-2018
Gündeş Ersin

Bilgin abi bu kişilerle başın belada bence Allah yardımcın olsun…

21-08-2018
Okverdi Müesser

emeğinize saygım var ama benim izlediğim en saçma komedi bozması film zaman kaybı

22-08-2018
Özgüner Topel

sıradan bir film.

26-08-2018
Başdoğan Daldal

super bi film abartili dovus sahneleri ve amir khan 9 canli olma durumu sacma ama genel olaraq anlam yuklu bi film uzun saatli ama bosuna zaman kaybi olmayacak

30-08-2018
Saip Ulaç

Fevkalade !

31-08-2018
Savtunç Tolga

1 güzel buda daha güzel

06-09-2018
Şefik İl

Film güzel ama hayatımda bu kadar kotu bı dublaj gormedım

07-09-2018
Ersay Han

harika bir film teşekkürler

10-09-2018
Bakir Eset

Bilgin bildiğin en iyi ve çalışkan site adminisin harikasın resmen

19-09-2018
İhvan Kılıçhan

Sıkıcı yarim saati zorla izledim

22-09-2018
Güngörbey Çin

arkadaşlar filmi izledim ve bütün seririsini okuyan biri olarak filmde kitaptaki aşkı bulamadım kitabı okumayan biri bunun içindeki duyguları anlayamaz filmi beğenenlere tavsiyem kitabını da okuyun

01-10-2018
Kın Bahittin

filim guzel izleyinn.. admin neden superman kiyamet gununu yuklemiyorsun öyle o filmi bekliyorum ben yaa…:( ama tesekkurler yinede

03-10-2018
Topaç Belen

güzel ve sürükleyici bir film teşekkürler

05-10-2018
İncesu Soydinçer

Güzel bir film. Bu tür filmleri sevenler zevkle izleyebilir. Bilgin teşekkürler.

07-10-2018
Akçael Aydonat

Film çok güzel ve önemli bir noktaya parmak basmış, kesinlikle izlemelisiniz.

07-10-2018
Durul Ergenekon

Beklentilerimin biraz altında kalan bir film.Dikey Limit filmi bundan çok daha güzel bence.iyi seyirler dilerim…

11-10-2018
Tacettin Toktaş

bazı arkadaslar anlamadığımız bır dılde yorum yazıyorlar ne yazdıkları anlasılmıyor kendı kendilerine dil geliştirmişler

13-10-2018
Alptunga Mirac

bay bilinmez gülmek için illa yanımızda birilerinin mi olması gerek ?

15-10-2018
Adik Gürgan

ilk defa bir filme yorum yapıyorum gerçekten mükemmel bir film bayıldım. sonu da muhteşem

16-10-2018
Orbay Saim

adamlar yapmıs be gercekten muhtesem

18-10-2018
Güngörmüş Türkiz

izlenmeli 7.5

27-10-2018
Sayrak Velican

Enteresan bir film.

03-11-2018
Dağdelen Hatim

ne çabuk eklediniz

08-11-2018
Arkoç Balbey

Batman vs superman filmi gibi olmuş. Hani biz bunları nasıl salakça bir nedenden dolayı karşı karşıya getiririz. Bunlar kapıştırırız. Maksat aksiyon olsun. Film güzel ama çok zorlama olmuş. Başka konu mu yok ya.

10-11-2018
Aydinç Aydinç

kesinlikle çok güzel bir film….10 üzerinden 10

11-11-2018
Karabay Akkerman

baştan sona sıkılmadan izledim.çok güzel

19-11-2018
Beybolat Efdal

filmi çok begendim güzeldi ama ses kalitesi iyi degildi ses gidip durdu çok sinir oldum

22-11-2018
İnanç Niyaz

Bir sinemaseverin sevebileceği film türlerinden. Olumsuz davranışlar bir çocuğun kaderini nasıl etkiliyor? İzleyin derim

29-11-2018
Akçığır Aykın

bu arada admin kardeş teşekürler siten çok iyi sonsuz teşekkürler

30-11-2018
Ergök Özver

yoğun fantastik ve stratejik ağırlıklı kursal bir yapıt bu filmi herkez anlamaz zaten süper ötesiydi

04-12-2018
Mutlucan Yardim

bilgin yukardaki arifin yorumunu nasıl onayladın siteye yakışmayan sözler.
.filmi daha önce izlemiştim yine izlicem harikaydı

07-12-2018
Tüzemen Üngörmüş

Evet çalıyor şu an yenıden teşekkür ederim .. kolay gelsın

11-12-2018
İşsever Özvermiş

Bugune kdr hiçbir serisini kçrmadm ve üsütüne bütün seriLeri en az 10kere izLemşmdr ama haLa sıkıLmdn izLiorm ve diğer filmlerimide bu siteden izlıorm bütün emeği gecenLere tşk.

12-12-2018
Arhan Azamet

dns ayarlarını değiştirmek yerine bize filmi yasak olmayan bi yerden izletsen ne güzel olur bilgin

15-12-2018
Korçan Odyak

sonu iyi bitmemiş ama gerçekten çok güzel bir filmdi

19-12-2018
Abdulrazzak Latif

kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim..

20-12-2018
Başöz Canbay

Fırat Yüzüklerin Efendisi 4 İçin bir kaç kişiyle konuştum Ancak Hepside Filmin Çıkıcağını düşünmüyorlar Çünki önceki serilerde Gereken Finalin yapıldığını Düşünüyorlar

21-12-2018
Mevdut Mevlüt

sadece izleyin.
izlemeyen cok şey kaybeder.

28-12-2018
Özdoğa Toğay

ilk başlardada sıksada sonradan mükemmeldi özellikle sonu

30-12-2018
Şakir Tekal

Çok güzeldi.
Bayıldım

09-01-2019
Batıbay Candan

3.KEZ İZLEDİM DAHA ÖNCE İZLEDİM DİYE KAPATMAK BİLE İSTEMEDİĞİM GÜZEL BİR FİLM

11-01-2019
Özhakan Tolga

Fikrimce harbi ilginçte müslümana gitmez aga

15-01-2019
Tekebaş Usal

çook güzzel 10 kere izlesem bıkmam,ayrıca çizmeli kedi çok tatlıııı :D:D:D

22-01-2019
Cevzet Gürsal

abi bize anlatmayın
nasıl yorum ya alayı mektup yazmış iyiyse iyi kötüyse kötü yazın yeterli hayat hikayen

26-01-2019
Başöz Canbay

bu filmi sinemada izledim gercekten harika puan cok dusuk verilmiş

27-01-2019
Öncübay Şahsüvar

film süper türkçeye çevirin

03-02-2019
Mühreli Üryan

Film harikaydı teşekkürler bilgin

05-02-2019
Sanduç Tekcan

muhteşem bi film mutlaka izleyin. bol aksiyon dövüş…. herşey var

08-02-2019
Ertöre Mert

Yahu her kes hemen, dine ve ahlaka dalmış. Filmde ki mesajlar şunlardır. Diline sahib ol. Senin umursamadığın gevezelik başka hayatlara maal ola bilir. Bir mesaj da, hiç bir zaman kınama, dolayı yolla da olsa aynı duruma sende düşe bilirsin. Film zaten sanat eser, Minsik Choi`nin de oyunculuğuna zaten diyecek ok. Bundan Sonra adamın Şeytanı Gördüm filmini izlemenizi önüririm. Paylaşım için Teşekkürler.

11-02-2019
Kocabaş Arıkut

Bu ne boyleya cok sacma cok basit bir film olmuş hobbitlerdeki trollerin cakması olmuş aşırı basit izlemeye değmez …

15-02-2019
Özinal Taflan

İzlediğim En Güzel Filmlerden Biriydi Hatta Oydu

17-02-2019
Yiğiter Tın

Farkındaysanız filmi beğenmeyenlerin çoğunluğunu kızlar oluşturuyor sebebi açık bazılarınız o kadar kezban ki hayatınız boyunca hiç pornografi yaşamayacakmış gibi ayy iğrenç bi film tarzı yorumlar yapıyorsunuz lütfen kurtulun şu kafadan artık

23-02-2019
Müferrih Yetik

Belki 20. izleyişimdir ama ilk izleyişim gibi

28-02-2019
Abdulhekim Beytüllah

bu film i herkes anlayamıyabilir lakin bir kuşak biz bu filimlerle büyüdük 10 kere 100 kere 1000 kere herzaman izlerim:)))

10-03-2019
Korel Selim

BİLGİN BEY GERİLİMLİ FİLMDİ TEŞEKKÜRLER.
FİLMİ GÜLEREK İZLEYEN ARKADAŞIN PSİKOLOJİSİ BOZULMUŞ…)

10-03-2019
Mertcan Rafig

ilginç bir film.izlenebilir.10/6

20-03-2019
Hızlıer Korgün

filmin dige serilerinden biraz degişikte ama güzel emege saygı türkçe dublajının çıkmasını bekliyorum bu site farkıyla izlemiş oldum teşekürler bilgin

23-03-2019
Lutfi Öbeydullah

yorumlara bak dövüş flimi demişler vasat demişler her nekadar başlarda biraz agır gitsede duygusal bir flim sonlara doğru emin olun gözleriniz dolacak helede bir baba iseniz

24-03-2019
Bezgin Feyruz

gercekten çok guzel bir film admin eline saglık..

25-03-2019
Özilter Tölek

film guzel baştan sonuna kadar aksıyon tavsıye ederim

31-03-2019
Rıfkı Muti

Tamamen saçmalık ben bide bunu sinemada izlemiştim, böyle bi saçmalık yok.Güzel ve süper diyenlere inanamıyorum.

06-04-2019
Börk Tecer

Çok güzel on numara bir film sonuna kadar kendini izlettiren bir film emeğinden dolayı bilgine tesekkür.

13-04-2019
Şengil Zeynur

Çok iyi bir film diyemem izlemeyen çok şey kaybetmez ama izlerken sıkılacak türden de bir film değil… 10 / 4.5 benim puanım…

16-04-2019
Firat Nuhtullah

Çok iyi ve çok güzel

20-04-2019
Canbey Fatih

çok çok guzel bir dizi hepsini birden izledim 5.bölüm dahil peki 2.sezon nezaman ????????????

21-04-2019
Çinar Hacibey

Uçur bizi kaptan

28-04-2019
Akver Coşgun

bilgin bı kac defa yorum yazdım gercekten saygıyı hak eden bı sende sıtende calısanlarınızda bu fılm hakında yorumumda alt yazılı ızledım harıkaydı sımdı dublajını ızleyeem tsk ederım bırde somada olanlar ölenlerın aılesıne sahırlar dılerım hepımızın bası sagolsunn

02-05-2019
Telli Güngör

Neden böyle bir saçmalık için insanlar günlerce haftalarca uğraşır ki , yeni gelen arkadaslar hemen terkedin burayı gerçekten olağanüstü derecede saçma. EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER.

04-05-2019
Eğrek Güleryüz

İMDP PUANI DÜŞÜK OLABİLİR AMA GERCEKTEN COK GÜZEL FİLM BAZI İNSANLAR FİLM SECERKEN YORUMLARA BAKARAK SECER COK GÜZEL FİLM KÖTÜ DİYENLERE BAKMADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ MUHTEŞEM

05-05-2019
Tuğtekin Özsungur

2002 senesinde izlemiştim 8 yaşındayken yine ayni heyecanla izledim 10 üzerinden 10.

11-05-2019
Hilkat Kayahan

kesinlikle etkileyici bir filmdi

12-05-2019
Savni Tacim

Beğenmyenler olabilir ancak niçin beğenmediklerini objektif olarak belirtmek durumundadır.Acaba bu filmi beğenmeyenler Lucy filmini beğenmiş midirler?Şahsen merak ettim.

14-05-2019
Ömer Günol

hayatımda böyle iğrenç bir adam görmedim.başında anlamıştım iyi olmadığını.midembulandı

21-05-2019
Emre Özengin

çok güzel harry bayılıyorummmm

22-05-2019
Kotuz Abdülsamet

izlediğinize pişman olmazsınız .

25-05-2019
Muhacir Oralmış

güzel keyifli filmdi

01-06-2019
Özender Felek

özlemişim valla

02-06-2019
Vadedin Acun

Bilgin, kusuruma bakma. Şu ana kadar eklediğin tüm korku filmlerini bitirdim sayılır. Ama bir türlü yorum yazamadım. Filmin kaliteli olup olmaması önemli değil maksat izlemek, bilgilenmek. O nedenle EMEĞİNE SAĞLIK. Daha çok korku filmi eklersen ayrıca memnun olurum tabi

03-06-2019
Dumrul Eren

işinin hakkını veren bir site, süpersiniz..

04-06-2019
Girgin Abdulgaffar

İzlenmesi gereken bir film zaten serisi bile efsane

05-06-2019
İlkay Nazik

kitabını okudum superdi filmini de seyredim dedim.Bu arada 2 kitabı da var yani 2 film de geliyo

12-06-2019
Ogansoy Pakalın

ON NUMARA.

15-06-2019
Ataergin Burukbay

şaheser film

20-06-2019
Durdu Eren

Bilgin filmin sinema çekimi olmayan versiyonu çıkınca paylaşırsan sevinirim bir de alt yazılı seçeneği varsa onuda koyar mısın siteye lütfen :))

21-06-2019
Nişanbay Özekan

İlk üç part çıldırtacak derecede sakin fakat son partta filmden biraz olsun keyif alabileceğiniz bir film o kadar..

22-06-2019
Çetiner Devlet

izlenmelii çok keyifle izledim hele pasta olayına bıttım HARİKA!!

25-06-2019

En çok izlenenler

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 – How to Train Your Dragon 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Animasyon

Amiral Kükreyen Akıntılar – The Admiral Roaring Currents 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Kader Kılıcı 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Macera

Karanlık Saat – The Darkest Hour 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.9 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler