Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Feyat Nezif

cakma brad pitt

25-02-2018
Öker Güngör

Emege saygı cok cok canı sıkılırsa izlenebilir

26-02-2018
Sağlar Sunal

ron ve harmonie çoookkkk yakışıolar bnce.I love ron <3

28-02-2018
Lala Okaner

ben filmi izlemeden yorum yapmiyorum. Bilginiz olsun. Yorum her kesin kendi dusuncesidir. izledim begenmedim yorumumda kotu oldu.

01-03-2018
Üçışık Özender

Gayet sürükleyiciydi. Sagol bilgin.

03-03-2018
Göktuğ Öztin

biraz durağan da olsa çok sıkmıyor izletıyor kendını , fena değil ızlenılebılır fılmler arasında

04-03-2018
Efgan Güçkan

adam harbiden efsane.o kdr cesur birini tanımıom

05-03-2018
Boratay Erkaya

businemadaki kurt 4ocuna ashim 4ok yakishikli ve ustelik sinema super ve muhteshem sulecek sozum yo sozun biti yerdeyi sadece 4ok guzel bi sinemadini solemeliyim <3

06-03-2018
Eral Günbay

Gerçekten komik sahneleri var ama gerçektende savaş sebebi bir film

07-03-2018
Biran Erbatur

inanılmaz tek kelimeyle

08-03-2018
Akçalı Altoğan

gerçekten güzeldi. konusu klasik ask filmlerinden farklı olmuş. eglenceli

09-03-2018
Temizer Günkurt

samet asabimizi bozma be senin film zevkin yok harika bi film bu

10-03-2018
Olkan Shahram

6. partta sorun var beşinci dakikadan sonra çalışmıyor kontrol ederseniz sevinirim

11-03-2018
Hüsnüer Muhuttin

Güzel bir kurgu, sıkılmadan keyifle izlenesi bir film. Zamanınızı boşa geçirmemiş olursunuz.

12-03-2018
Karabay Arıel

bu film hakkında görüşü olan var mı bu arada..!!

15-03-2018
Berkant Çağ

ysmn bizleriz işte babayigitler atamız bızlere verdi bu vaatanı emanet etti genclere hepbirlikte el ele olucaz ne mutlu türküm ögreticez

16-03-2018
Oğultürk Ök

çok güzel filim emeği geçen herkeze teşekürler keşke bizim türklerde böyle film çekseler

18-03-2018
Rızkullah Sina

Film harika daha iyi olurdu neyse farklı bir film çeşidi gördük genelde

21-03-2018
Tuğsel Özgü

Çok güzel bir film siteyi karalamaya çalışıyorlar kendi uyduruk sitelerine çekmeye çalışıyorlar ACİZ insanlar Teşekkürler Bilgin.

23-03-2018
Okbudun Durgunsu

arkadaşlar bencede harry potterın yeri ayrı ama yinede daha değişik filmlerde izleyerek portföyümüzü genişletmeliyizi bir de sevgili admin al pacinonun filmlerini koyarsan altyazılı olarak diğer filmlerinde altyazılılarını koyarsan sevinirim

25-03-2018
Hisemiddin Mohammad

bence çok güzel ama bazı yerleri sıkıcı

27-03-2018
Ruhşan Tantürk

tam bir serüven heycan aşk gizem dolo her dakası izlenecek mükemel bir film gerçekten teşekür ederim

29-03-2018
Unan İbik

Abi ben sitenizi çok beğeniyorum.mobil sitesi koyabilirseniz gerćekten çok sevinirim saygılar.

01-04-2018
Şahistan Tayla

boş vakitte izlenebilecek az da olsa sürükleyen bir film..

03-04-2018
Zafercan Ahfeş

güzel film tavsiye edilir…

04-04-2018
Feridun Ernur

Ana sayfada filme tıkladıgım zaman calan sarkının adı (Juliet Simms – Wild Child )

05-04-2018
Tun Espir

HİÇ BİR MÜSLÜMAN, TERÖRİST OLMADIĞINI KANITLAMAK ZORUNDA DEĞİLDİR.

06-04-2018
Giray İlkehan

Bilgin bilgi için teşekkürler boşuna indirmeye uğraşmayalım site güzel emeğine sağlık

07-04-2018
Kurbani Nurali

GüzeL film İyi Seyirler..

10-04-2018
Ekener Öneri

Film ilk tanışılan taş bebek gibi farklı bi yapıt ilgi çekicektir iyi seyirler

12-04-2018
Mertcan Sümeyye

Arkadaşlar senariste ulaştım ve biz izledik ama bişey anlamadık filmin amacı neydi diye sordum. o da bişey bi amacı olmadığını zaten kendilerinin de bişey anlamadığı bir film yaptıklarını söyledi ve şunları ekledi: bizim amacımız @bilgin kardeşimiz günü dolu dolu geçirsin araya da bi tane biz film sıkıştıralım dedik. duyduğumuza göre Türkiyenin en iyi film sitesini tek başına yönetiyorumuş ve memnun olmayan tek bir insan dahi yokmuş. bizim de bi katkımız olduysa ne mutlu bize dedi ve haftaya konyaya gidip etli ekmek yiyip ardından da izmitten pişmaniye alıp yurda dönüş yapacaklarını söyledi

16-04-2018
Sanalp Taypars

Nergis bende yalnızım.İki yalnız bir araya gelince yalnızlık yenilmiş oluyor. Açık davetimi değerlendir lütfen kalabalığa ihtiyacı olan insanların yüreği güzel olur.

18-04-2018
Ağahan Ataseven

işte sevginin en güzel örneği,harika bir film

19-04-2018
Oksal Seyhan

Mert777 Allah’ın doğrudan sözcüsüsün anlaşılan… Oğlum… Mütevazi ol biraz! Ya da git, fasülyeye dua et, çabuk büyüsün, ama Allah adına bi daha konuşma! Yazıktır, günahtır!!!

24-04-2018
Atilgan Muhyettin

çok sıkıcı

29-04-2018
Tunçay Yalavaç

Ben ortasında kaldım. Ne iyi Ne de kötü ama biraz ürkütücü dostlar

01-05-2018
Berkol Koçyiğit

film muhteşem filme kötü diyenlere aldırmayın filmden anlamıyor onlar ..

05-05-2018
Yurtkuran Dinçkol

@umtkrc Teşekkürler

07-05-2018
Meriç Gündemir

Film hiç güzel değil. çok sıkıcı türden

08-05-2018
Yeter Kızılkurt

çok saçma kopya bir film

09-05-2018
Fehimdar Hümayun

savaş filmi sevenler için mükemmel bir film cesur yürek tadında…..

11-05-2018
Boyraz Çıdam

izlediğim en iyi seri filmleri arasında,o zamanın kafasına göre müthiş bir film,her defasında aynı tadı verebiliyor,ayrıca kült olmuş bir film ,izleyecek olan herkese iyi seyirler

12-05-2018
Ablak Akgil

değişik bir film olmuş.biraz karışık ama izlenir.10/6

13-05-2018
Baykutay Carim

@İrem Maalesef yerli film ekliyemiyorum 2.5 yıldır.

15-05-2018
Okutan Reyyan

BrkKasap filmden anlamadıgın kesin o yüzden. Afrika’da maymunları nasıl yakalarlar bilir misin ?

17-05-2018
Yalavaç Bilger

tşk izlenmeye deger bir film ama yarından sonra derin darbe filmlerini yakalayaamamıs cok övüldü iyi bir bekliyordum..

18-05-2018
Zekerya Alpdoğan

mükemmel site

20-05-2018
Alpkartal Ayaltın

gerçekten mükemmel bir film anlamanız için sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim…

21-05-2018
Beşir Cindoruk

gerçekten çok güzeldi arkadaşlık ne renk ne ırk ne de din gözetir tek önemli olan dostluktur ve savaş ne kadar kötü tam bir dram

23-05-2018
Abdulbakir Ferayi

Bilgin ağzına sağlık seni sonuna kadar desteklıyorum Yakup kardeş haramdan bahsetmiş güldürmesin beni.

25-05-2018
Mertullah Summani

dobi dobi dobi

27-05-2018
Önsel Tetik

Film gerçekten harika teşekürler bilgin.

29-05-2018
Ekin Güneri

admin gençlik ve Fantastik filmleri ne zaman koyacaksın ?

01-06-2018
Gabil Kutluğhan

Sahneler çok gerçekciydi . Çok güzeldi , tavsiye ederim.

02-06-2018
Güçsalan Kongarata

yaa bu adam yaşlanmasın ölmesin hayranıyım ya 3424 tane filmi olsun izlerim

05-06-2018
Feriz Nevruz

flim çok güzel çok duygulandım,hele son sahne anlatılmaz.

06-06-2018
Azam Biltaş

Siteye sinema efekti özelligini getirmen çok güzel olmuş.ya site harikada sitenin rengını de degiştirsen çok güzel olur

10-06-2018
Uran Yura

kısa ve öz bir şekilde şöyle anlatabilirim işte ben buna film derim

15-06-2018
Tansık Yanal

spor türünden hoşlanan sadece izlesin başka birşey demiyorum

17-06-2018
Ereken Özke

dövüş sanatları güzel ama seslendirme iğrenç ötesi lanet gelsin

18-06-2018
İlginç Erkut

Ben o kızın saçından tutup yere yığarım.Oğlana kurban olsun soyha.Gara baba giresice.töremeden ölesice

19-06-2018
Uzbay Oğulbey

valla Yusuf Bravo. Bence sen filmden bile daha cokm ünlendin:))))))

20-06-2018
Çelim Denkel

çok güzel ama 5 daha güzel

22-06-2018
Ergenç Dursun

eh işte

23-06-2018
Sırat Tansel

Cok Güzel Gercekten İzleyin ..

24-06-2018
Çelikel Demren

Tek kelimeyle muhteşemdi bir dakika bile sıkılmadan izledim zaten diğer yorumlardan da ne kadar iyi olduğunu görebilirsiniz fazla söze gerek yok

25-06-2018
Öneş Günyıl

o kadar da değil, izlemeyin eleştirisi çok abartılı polisiye diye bakmayın insani ilişkileri daha çok öne çıkıyor

27-06-2018
Bilal Feyyat

Admin adamsın yav harbi diyom gel içek beraber

29-06-2018
Dindar Gazel

@ibrahim söyledğin filmin adı ”high Sky” Kahramanlar Okulu

30-06-2018
Özşan Sayman

HARİKA DOĞRUSU ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ SEVEREK İZLERİM BU FİLİMİ SONU HARİKA BİTTİ YA:D

01-07-2018
Komutan Nurdağ

güzel eglenceli bir film

04-07-2018
Oliver Sezar

Bilgin adamın ham maddesisin (:

06-07-2018
İltüzün Yümun

Böyle bir oyuncu kadrosundan daha alışılmadık bir konuda daha iyi bir film çıkabilirdi. Hayal kırıklığına uğrattı açıkçası.

07-07-2018
Yıbar Çetintürk

Aslında kitap okunmadığı zaman güzel bir film ama kitaptaki önemli konuları her 3 filmde de o kadar atlamışlarki kitapla karşılaştırılamaz bile

09-07-2018
Tanser Tümerkan

Film bitti ve bir jenerik ile yazılar akıyordu. Filmdeki son animasyon, sarıklı bir başın kesilmesi… Yorum sizin…

15-07-2018
Recayi Takittin

Koşarak uzaklaşın..

17-07-2018
Karakoca Maksut

bu filmi altyazılı izlemiştim tek kelime yeter harika

19-07-2018
Alçın Atagün

bıraz abartılmıs olsada ıyı fılm ızlenmeye deger

20-07-2018
Poyraz Selkan

ayrıca bilgin kardeşim emeklrin için çooook teşekkürler….bir iki gün siteye ulaşamadım çok üzülmüştüm nedenini bilmiyorum!!!!!

24-07-2018
Sargınal Şazi

Film fena değil izlerken geriliyorsunuz ayrıca hassas bünyelerde kötü tesir bırakabilcek türden bence

25-07-2018
Görkmen Ökelik

güzel filimdi bilgin teşekkürler

26-07-2018
Koray Odkan

abi yeter artık bilim kurgu koy da

30-07-2018
İğdemir Mergen

sakin izlemeyin cok sikici tavsiye etmem bunun kadar sacma bi film görmedim

31-07-2018
Monis Rüsan

güzel bir gerilim…

03-08-2018
Aktemür Balkan

on numara bes yıldız devamı olsa on numara guzel bır fılm tavsıye edılır

07-08-2018
Semih Toluntiğin

son derece etkileyici bi film izlemenizi tavsiye ederim izledikten sonra bir de araştırma yaparsanız daha da etkilenebilirsiniz. tırstım biraz

11-08-2018
Yordamlı Çopur

Kurgu kesinlikle çok başarılı. Güzel ve ilginç bir konu. Sağlam oyunculuklar. Satranç bilenler daha çok keyif alabilir filmden. 10 üzerinden 9. O da bazı detayları vermeden bitti film bu yüzden.

12-08-2018
Apdullah Mishat

İzlediğim her kölelik konulu filmle,bu pisliklere olan nefretim katlanıyor. İnsanın insanı ezmesine dayanamıyorum. Lanet olası beyazlar.

14-08-2018
Hafir Pirahmet

Anushka resmen dokdurmuw. Super bir film

19-08-2018
Oğanverdi Selâhattin

Eee sonra?

20-08-2018
Kasar Miranmir

Aman Aman Buyutulecek Bir Şeyi Yok..
Emma Watsonu Gorunce Daha Fantastik Beklemiştim..
10/5..

25-08-2018
Ülgener Özoğul

sacma sapan zaman kaybı

26-08-2018
Acıdaş Akyiğit

yemin ederim cok super bir film muthisti…

28-08-2018
Yenal Erbilek

yorum yapmaya bile gerek yok mutlaka izleyin güzel film…
teşekkürler bilgin

30-08-2018
Dölek Engiz

bu filmi bayadan beri izlemek istiyodum fakat vaktim olmuyordu sonunda izledim gerçekten çok güzel kurgulanmış bir film 10/10 kesinlikle izlenmeli bilgin eline koluna sağlık

31-08-2018
Adahan Alakurt

güzel film.tavsiye ederim.tessekkürler

02-09-2018
Diksoy Gülmen

film güzel ama insanı kendi içinde daraltıyor mantık zorlayan yapıt

04-09-2018
Kiçihan Kiçihan

harika film bu maymunlar bi başka

05-09-2018
Alkun Atatürk

“Atlas shrugged”, korlesmisce ideolojik sapik bir kadin Ayn Rand tarafindan 1900 lerin ilk yarisinda yazilmis bir propaganda kitabi. Ayn Rand rusya’dan amerika’ya kacmis bir rus yahudisi, cevresinde kult gibi bir grup olusturdu, kocasinin onunde genc hayranlari ile ask yasardi.
Onceki American Fed chairman Allan Greenspan’de ona tapan hayranlardan. 2008 dunya ekonomik finans krizi Greenspan’in hatali politikalari sonucu ortaya cikti, oda bunun kendi hatasi oldugunu senato alt komite sorusturmasinda itiraf etti. Iste Ayn Rand’in propagandasini yaptigi harika sistem kapitalizmin basarisi…

07-09-2018
Seyyar Akçael

puanı çok yuksek “1” bile fazla. gerilimden çok mide kaldırıcı.

08-09-2018
Alanbay Bukay

şahsi kamera olmasaydı daha güzel olabilirdi

11-09-2018
Başargan Burhan

JUSTIN TIMBERLAKE <3 SEVIYORUM BU ADAMI GENE IYI BIR FILM CEKMIS

16-09-2018
Korkut Abdülsamed

animasyon güzel de sacma sapan yarıda bırakılan filmlerden bitanesi. filmin sacma sahnesi : çelikten sağlam adam bi audinin hezimetine uğruyor.
bence 3.2 en fazla

17-09-2018
Nesimi Yürüker

Çocuğunun olacağını bile bile o dağa neden çıkarsın ki neden kendini ve hayatını riske atarsın ve bunun çok büyük bir risk taşıdığını bile bile o insanları yanında götürüp onlarında can güvenliğini görmezden gelirsin. Bence çok trajedik bir film insanlar arkalarında bıraktıkları güzel hayatlarını hiçe sayıyorlar resmen ailelerini, sevdiklerinide öyle.

18-09-2018
Buyan Evcan

beş para etmez bu adam böle dandik filmlerde oynamazdı ama nasıl oynadı anlamadım

20-09-2018
Direnç Dönmezer

güzel film

22-09-2018
Edep Hizni

çok kral flim ölen krallara bittim süper olmuşlar ayrıca flimde pek süminal msjda raslamadım gerçekten hoş bir flim

23-09-2018
Müstecef Adıvar

açıldı

27-09-2018
Akbaran Alpyürek

Gerçekten izlemeye değer bir film.çok eğlenerek izleyeceksiniz, her yanıyla çok güzel bir film .ayrıca oyuncular da harika :))))

30-09-2018
Tekiz Öztimur

bnce cok ıyı

03-10-2018
Kaban Azer

hiç güleceğim yoktu bu film süper

05-10-2018
Gülbeyi Çıngı

İlk yorumdaki seda hanıma hak veriyorum. Bir aşağıdaki yorumunda ise aldığı eleştiriyi kınıyorum. Herkes edebiyle yorum yapsın herkesin yorumu ve film zevkli farklıdır. Yorum eleştirilebilir ama kaba bir dille değil. Bu filmi her insan zekası anlamaz. Bunu insanları yadırgamak için söylemiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın. Bilgi konusunda ve Distopya konusunda gerçekten bilgisi üst düzeyde olan insanlar bunu izlemeli yoksa boşuna vakit kaybeder. Bence konusu harika fakat filmin biraz görsel şölene ihtiyacı var geri kalan her şeyi güzeldi. 10/7.5

07-10-2018
Bölükbaşı Çokar

film aslında olmayan bir şeyin belgeseli belki saçma gelebilir ama boş vaktiniz varsa izlene bilir.

08-10-2018
Alihan Başol

HE Bİ DE DEVRİM DEDİ DİYE BURAYA GELENLER +1LESİN

09-10-2018
Ülküdeş Göknel

tavsiye etmiyorum. hiç beğenmedim gülmedim. çok kötü. sadece özenti değil,çok uyduruk bi filim. espri de yok .

12-10-2018
Mekan Pelir

Film güzel yorumsuz sadece izle..

13-10-2018
Fakirullah Hiçyılmaz

İzlerken çokk ağladım! Teşekkürler!

14-10-2018
Bozan Eronat

dehşet ötesi komik

16-10-2018
Mükremin Yetim

On numara bır fılm ızleyın

18-10-2018
Verim Üntürk

BENCE ÇOK SAÇMA Bİ FİLM OLMUŞ

19-10-2018
Cihad Mehmetsait

Mükemmel ötesiii umarım 2 side çıkar

21-10-2018
Börübars Ertepınar

İhanetin İyi Bir Açıklaması Olamaz Adam Çok iyi Bir Eş Ama Kadın İhanet Etti Kötü Bir Kadın Güzel Ve Anlamlı Bir Film Tşk Bilgin Bey Paylaşım İçin..

22-10-2018
Ağaverdi Alkoç

film çok güzel tşk bilgin filmi izlemeden yorum yapan arkadaşlarıda kınıyorum hoşunuza gitmediyse yorum yapmayın yada izlemeyin

24-10-2018
Erbatur Günerman

tek kelimeyle muhteşem bir film son yıllarda izlediğim en güzel film teşekkürler..

26-10-2018
Yaraşık Bozyiğit

Sürükleyici ve konusu farklı bir film, izlemeye değer,TEŞEKKÜRLER

29-10-2018
Ergör Refet

Filme yorum yapanların hepsi erkek..demek ki neymiş bayanların izlemesine pek de gerek yokmuş.izlemeyeceğim.

31-10-2018
Idık Erşet

ben önce 1 ve 2 yi izlemiştim. ancak yanlış yapmışım önce 3 ü izlicekmişim.

02-11-2018
Sencar Akalın

Film güzeldi ama sonu pek tatmin edici olmadı

06-11-2018
Moray Onursan

@zeyra88 Aynı şey daha önce tekrar oldu altyazıyı hazırlayan arkadaş geldi edepsizse sözler sarfetti o yüzden tüm isimleri siliyorum üzgünüm.

11-11-2018
Önaydın Sanaç

Aslında film güzel bilinmezliklere yolculuk yapıyorsunuz . Filmi izlerken tahminde bulunamıyorsunuz , bulunsanız bile farklı çıkıyor. Filmde gelen 7 ayaklılar aslında geleceği , geçmişi görebilen üst düzey varlıklar olayları anlaması için geçmişte hayatına çeşitli objeler ve konuşmalar yerleştirilmiş . Bize verdikleri hediye ise dilleri bu dil sayesinde insanlığı geliştirip onlar seviyesine ulaşma imkanı sunuyor. Ben filmden bunu anladım

15-11-2018
Radi Semahat

Sonunu anlayamadım şimdi? Film güzel izlenir. Kötü diyenlere bakmayın bilim-kurgudan anlamıyorlar.

16-11-2018
Tangün Yalazalp

filmin ilk +1 i benden olsun .

18-11-2018
Bayülken Dolay

fena sayılmaz, bence vaktiniz olduğunda izleyebilirsiniz. Teşekürler Bilgin …

19-11-2018
Aybaba Enüş

sonunda insanın gözlerinde su sızıntısı oluyor

20-11-2018
Reyis Temim

berbat site

23-11-2018
Tölek Özok

COK KOTU ARKADSLAR SAKIN IZLEMEYIN

24-11-2018
Serad Tunay

Türkler ile ilgili sözlerini film senaryosuna yorabiliriz fakat insan azcık tarih sayfalarını karıştırırdı

25-11-2018
Müminhan Ozaner

Filmin 1 ve 2 sini izledim.Muhtesemdi bunuda simdi izlicem. Emege saygi !

29-11-2018
Ardıl Aytürk

ya admin atlıkarınca niye hiçbir film izleme sitesinde yok, yasaklı falan mı, nedir bi aydınlat nolursun!!!

01-12-2018
Çokan Hanzade

admın bunun türkçe dublajı tahminen ne zaman gelir türkçe altyazı izliyemiyorum :(((

03-12-2018
Kaşka Mirhan

site ve filmleri no1 laf yok bunun turkce dublaj nezman cikar merakla bekliyorum

07-12-2018
Erginal Gürbaşkan

ilk filmi izleyip beğenmiş biri olarak bu filmi hiç beğenmedim. çok sıradan, beklentilerimin altında, durağan bir film. filmin sonuna kadar bi aksiyon bi gelişme bekledim sonuna doğru biraz hareketlendi film ama çok yetersiz.

08-12-2018
Sonat Yandil

izleyin güzel..

09-12-2018
Tuna Tuna

önce fragmanı izledim sonra filmi izlemedim.

10-12-2018
Nurel Şenol

çok güzel film seyretmek gerekir 10 yılda bir yapılır böyle filmler

12-12-2018
Atike Eminhan

ben o kadının yerinde olsam admın söylediklerine inanmazdım..
ve o kadının yerinde olmayı asla istemezdik berbat bi durum

14-12-2018
Gökbel Çetinsoy

ne duruyosun izlesene

15-12-2018
Eser Mezun

lannn nicolas a ne olmus ailesi mi oldurmus yoksa cvp verin cildiracagim

17-12-2018
Şirzat Ünüvar

Filmin adı savaşçının kapısı

19-12-2018
İltutmuş Bedirittin

Film süper tavsiye ederim

20-12-2018
Halûk Karakoca

abi film 4-4,izlemeyen kalmasın.bence transformers 4 de çıkar yakında.puanım 10 üzerinden 10’dur

21-12-2018
Sanaç Şahlan

bilgin normalde internetten izlediğim hiçbir video ve filmde kasma olmaz fakat senin vidyoda olarak siteye yüklediğin filmler nedense kasıyor. yardımcı olursan sevinirim

22-12-2018
Aytış Eliaçık

Filmi izlemenizi tavsiye ederim. Person of İnterest dizisine böyle bir adam lazım Mr.Reesee ile beraber iyi bir ikili olacakları kesin

23-12-2018
Aksel Bala

valla çok iyiydi

24-12-2018
Kezer Selâmettin

Bu filim icin Tom hanks tam 18 Kilo verdi! Defalarca izledim ve hic bikmadigim müthis bir film.

26-12-2018
Adaş Alatay

independence day, battleship vb bir sürü filmden kopya çekip ucuz film yapmışlar

27-12-2018
Şehamet Temürhan

filmi geçen sene izlemiştim zaman kaybı zaten kısa bir film ama daha iyi bir filme ayırabilirsiniz zamanınızı konu basit her filme konu olabilecek bir şey sanki bir filmin içinden sahne alınılmış gibi

29-12-2018
Özerek Tezok

1 2 3 tekrar 1 2 3 ……. zevkinize göre.ben sürekliliği beğenmiyorum.

30-12-2018
Ozanay Saltuk

FİLM 10 NUMARA AMA “KALP” NE OLUR ANLAYAMADIM

01-01-2019
Abdulvahap Gölgen

Fİlm harika ötesi birşey. Aamir Khan yine harikalar yaratmış. izlediğim en güzel filmlerin başında gelir. Çok anlamlı. hem ağladım hem güldüm. mutlaka ama mutlaka izleyn. her dakikasına değeceğine garanti veririm

03-01-2019
Tepedelen Gezginer

bilgin büyük adamsın…

05-01-2019
Gürbaşkan Kaptan

Super di cok beğendim tsk

06-01-2019
Topay Bellek

film güzel..zamanı yansıtmıyor..zatende yansıtsa sevemezdim..lorenzo bu zmna göre çoktan 20lik bi hatunla olmalıydı..zmnın filminde yaşlılara saygı asla olmamalıydı..esas kız ise sadece evlenmek derdiyle asla nişanlı bulmuşken ondan ayrılmamalıydı..adı üstünde film bu dimi?..bence tam tersi düşünenler seğretsin. güzeldi..ben seğrederken mutlu oldum..teşekkürler

12-01-2019
Gürçağ Öskan

merhaba admin öncelikle özür dilerim çünkü bu filmle alakasız bir yorum olacak. ben siteyle ilgili bir fikir vermek istiyordum. bu site film izlediğim tek site ama film seçmek saatlerimi alıyor. acaba siteye film seçmek için filtreleme özelliği falan getirmek mümkün müdür. mesela hem bilim kurgu hem altyazılı hemde imdbsi 7 üstü vs vs özellikleri seçebilseydik ve onlara göre filmler sıralansaydı (alışveriş sitelerindeki gibi) çok güzel olurdu. mümkün müdür bilmiyorum ama sadece bir fikir vermek istedim.

13-01-2019
Güçlütürk Erdilek

tesekkurler bilgin süper bır filmdi

14-01-2019
Övet Teymur

gercekden super bir flimm

15-01-2019
Tanberk Tunakan

boşuna izleyip zaman kaybetmeyin başka filmler izleyin ben beğenmedim beğenenlerde sırf aktör yüzünden beğenmişler

18-01-2019
Gençsav İlgazi

öncelikle Orhan nickli arkadaşımızın yaptığı yoruma dikkatinizi çekmek isterim. Akabinde yorumların içinde koruyucu filminden bahseden bir arkadaş vardı. Koruyucu filminde misyoner olan biri var evet kendi dini için mücadele ediyor. Bunun bu konuyla hiç bir alakası yok o film gayet güzel bir film izlenir. Çünkü herkes az çok hristiyanları tanır ve bilir. Biz müslüman insanlar olarak şunu biliriz Hristiyanlık hak bir dindi fakat bozulmalara uğradığı için Allahü teâlâ İslamiyeti gönderdi. Yani koruyucu filmi bizim için bir tehlike teşkil etmiyor..

20-01-2019
Altıntaç Ayet

Sennayı çok fazla izleyemesem de hakkında çok şey duymuştum.Ancak bu biyografi tarzı filmden sonra onun gerçekten bir efsane olduğunu anladım.Pilotajı bir yana,manevi yönden de oldukça gelişmiş özelliklere sahip bu insanın hayatını kaybetmesi,yalnızca Formula 1 değil insanlık açısından da büyük bir kayıp olsa gerek.

21-01-2019
Okandan Serdar

eğlenceli

28-01-2019
Zeynelabidin Aktimur

vasat bir film boş vaktiniz varsa izleyin canınız sıkılıyorsa izlemeyin

29-01-2019
Tellibey Eldemir

süper bir film tavsiye ederim

30-01-2019
Lutfi Abdülbari

kesinlikle süper izleyin

01-02-2019
Dinçkaya Garip

çok değişiklikler yapmışlar. Kitapta Karim olarak olarak geçen arap polis burada adı Max ve arap değil. ama yinede çok güzeldi bence. kitabı kadar olmasada.

07-02-2019
Cündi Özçelik

Film dün yüklenmiş ve gerçekten muhteşem kesinlikle izlerken sıkılmayacaksınız. Muhteşem birsey Teşekkürler Bilgin.

09-02-2019
Vecdan Acunseven

2009 ABD yapımı GAMER (oyuncu) filminin kopyası

13-02-2019
Şahiner Uman

Yorumlara çok güldüm ya…Allah sizi güldürsün…Film gerçekden de komedi bilim-kurgu dalında oskar alır

15-02-2019
Yetgin Afif

tskelr

16-02-2019
Kayagündüz Muharrem

yha güzel filmde saçmaaa

19-02-2019
Başok Canat

paul walker öldü diye uyuyamıyorum ah şu 7. sinde geri dönse ne güzel olur

21-02-2019
Gençtürk İvegen

mükemmel bir filmdi.

24-02-2019
Demirkut Tepedelen

Harikulade bir eser filmin güzelliği anlatılmaz.

26-02-2019
Tanbey Tunakan

adamsın admin. daha izlemedim ama bunu yapman bile yeterli sonsuz tşk

27-02-2019
Tolgan Vaha

sabahin altisinda kalkip cocuklari okula götürmem lazim ama ben bu saatte filim bakiyorum AMA IYIKI BAKMISIM MUHTESEMDI mutlaka izleyi…

01-03-2019
İdikut Erten

harika birşey tavsiye ederim

02-03-2019
Kavurt Moray

kısa kısa film tadında ama sıkılmadan izleyebilirsiniz, olaylar biraz abartılmış gibi gözükse de olur mu olur

05-03-2019
Hayrani Kasar

izlenecek film konusu da iyi akıcı :

10-03-2019
Elyasa Hüsammeddin

Zaman kaybı…

10-03-2019
Sakman Sühan

direk part4 den izlemeye baslayin bence.. baslari cok sıkıcı.. hayatımda gordugum en ciddi adam.. konus biraz be kardesim

12-03-2019
Galib Kutluhan

harika bir film sitede emegi geçen herkese teşekkürler

13-03-2019
Şenel Zeynel

aslında bu filmin adı 12 prenses ve barbie nin serisinden ama film gerçekten çok güzel çizgi filmdeki herşeyi anlatmışlar

15-03-2019
Gizer Şölen

Çok Çok iyi film

16-03-2019
Ejderhan İzboğa

Harry Potter serisine bayılıyorum. Zümrüdüanka’nın kitabı da filmi de mükemmel. Tabi tüm filmler ve kitaplar mükemmel.
Seni seviyorum rowling

18-03-2019
Sefil Yemliha

Bayildim…

22-03-2019
Deniz Ülküdeş

güzel filim

24-03-2019
Ersevin Server

Admin allah senden razı olsun kaç aydır bekliyorum bunu ben adamın dibisin yeminle filmde aksiyon sahneleri ve olup olmadık yerde dans etmeleri dışında güzeldi

25-03-2019
Özaydın Sarkan

güzel bir filmdi

26-03-2019
Çınar Erozan

harika bir film herkese tavsiye ederim!!!

28-03-2019
Azmun Binay

gerçekten güzel Filmdi

29-03-2019
Necip Tümkoç

Amerika’nın bilgisayar ortamında yaptığı masrafsız bir film, zaman kaybetmeye değmez.Zaten bir konusu da yok. Her filmde olduğu gibi yine dünyayı onlar kurtaracak. Bizim yabancı hayranı seyirci kitlemiz ” de bunları hayranlıkla izleyip beğenecek. Kimseye yalakalık yapmaya, bir anlıyormuş havasına girmeye, onlara pirim yaptırmaya gerek yok. Bizim Türk Sinemamızda o kadar güzel filmlerimiz var ki severek seyrediyor ve Türk film sektörüne teşekkür ediyorum…

30-03-2019
Atasan Baştaş

Olumsuz yorumlara kesinlikle takılmayın . Mutlaka izleyin pişman olmayacaksınız . Tesekkürler Bilgin kardeş

01-04-2019
Ruhi Enüş

mantıklı bir film değil ,çocuk ve tarzı kişilerin izlemesi gereken bir film,,,iş güç ve kariyer sahibi kişiler izlemesin saçma gelir …

02-04-2019
Koçak Savlet

hiç yorumları okumadan yorumumu yazıyorumki
Soluksuz izledim bi an konu karıştı sonra anlaşıldı sona doğru yine konu gitti kafa gitti .D

03-04-2019
Hindal Mistan

emegınıze tşk ler cok guzeldı ızlenmesı gereken harıka bır film

06-04-2019
Ayık Bektaş

fana değil izlenebilir.

12-04-2019
Özinan Tolgunay

mükemmel bir film

13-04-2019
Ünsan Bedi

beklediğim gibi bi film çıkmadı konusu güzel ama maymun görmekten insandan soğudum o ayarı

15-04-2019
Ünsal Serbülent

Mükemmel bir film aksiyon ve bilimkurgu sevenler mutlaka izlesinler gerçekten müthişti :))

16-04-2019
Kanıt Köksan

beğenmedim

17-04-2019
Işıker Tölek

film de zeka anlam beklemeyin paso nizah kavga gürültü var tam aradığım film

18-04-2019

En çok izlenenler

Mafya Sadece Yazın Öldürür – La Mafia Uccide Solo D’estate 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.4 /10

Kategori: Suç

About Last Night 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Romantik

Hizmetçi – The Housemaid 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1019 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Romantik

Mükemmel Saha – Pitch Perfect 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1025 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Romantik

Kahve Dükkanı – Coffee Shop 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1029 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler