Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mehmetzahir Pehlül

harika film,mutlaka izleyin

25-02-2018
Yararer Bozyel

film çok güzel..alt yazılı izlemezdim…başına bakayım dedim..a bir de baktım film bitmiş..BİLGİN teşekkürler…

26-02-2018
Meşahir Onat

BİLGİN . BU NİKLERİN MAVİ VEYA SİYAH RENK OLMASI NEYİ İFADE EDİYOR MERAK ETTİM.:)

28-02-2018
Üründü Onuker

Şakamı yapıyorsunuz Hayatımda izledigim en saçma filmlerden biri

01-03-2018
Kete Uzgören

Bilgin Sana hala kırgın olduhgum halde sitene girip filimlerini izliyorum sırf senin sitenin kalitesi için ve senin işçiligin için HIZ ÇETESİNİ hala yüklemedin ((((1)))yıl oldu Senden bekledim yüklemeni ama yüklemedin :S ( Bu arada filim güzelmiş emeyine sağlık )

02-03-2018
Terlan Zaman

bilgin kardeş uzun zamandır siteni takip ediyorum güzel bir site yapmışssın emeğine sağlık bu ilk yorumumdu film güzel ama hızlı ve öfkeliye rakip olucak bi film değil bence devamı gelirse seriye bağlanılacak filmlerden

03-03-2018
Huseyin Muhib

kesinlikle güzel bi film izlenir

04-03-2018
Evcil Erüstün

21 Aralık Yaklaştıya Butun yabancı fılmler artık kıyametten sonra ile ilgili konuları çoğunun

06-03-2018
Açıkalın Alacan

güzel fılm

07-03-2018
Alper Avcı

son zamanlarda izlediğim en keyifli filmdi..belki bazılarına basit gelebilir ama..basitler zaten mutluluk vermiyor mu karmaşığa göre..harikaydı..teşekkürler Bilgin..

08-03-2018
Veyis Mühip

IMDB NOTU OLDUKCA DUSUK BENCE FILM IMDB EN AZ 7.0 OLMASI LAZIM GAYET BASARILI BI FILM OLMUS IZLEYIN PISMAN OLMAZSSINIZ SURUKLEYICI BI POLISIYE FILM

09-03-2018
Mevzun Yenisu

İZLENMEYE DEĞER NADİR FİLMLERDEN BİRİSİ

10-03-2018
Yankı Öncel

10 uzerınden 12 mukemmel hem duygusal hem bılım kurgu cok basarılı ılk yırmı dakıkayı sıkıcı bulursanız sakın vazgecmeyın tek kelıme mukemmel

12-03-2018
Arınık Boğahan

Bir Radyo ve Tv öğrencisi olarak filmin emek harcanarak yapıldığını inkar edemiyeceğin ama konu itibari ile saçma izlemenizi tavsiye etmiyorum.
Filmde bir çok subliminal mesaj tespit ettim,
1-)Yeni dünya düzenine deyinilmiş.
2-)Goril figürü darvin teorisini destekliyen mesaj.
3-)Tepegöz illimünati bağlantısı olabilir.
4-) İki çocuğun öpüşmesi yanlış birşey izleyen çocukların bilinç altına yerleşecek sadist bir sahne.
5-)Ateizm destekliyor.
Bunlar kendi düşüncem izlememenizi önemle rica ediyorum.

15-03-2018
Aydiner Eraycan

kadro çok ıyı fılm ıdare eder gerçek hayat oldugu için güzel ve gerçekten böyle ınsanların bır zamanlar yaşadıgını bılmekte güzel tavsıye edılır

16-03-2018
Oksaldı Razi

filmi çok beğendim heyecanlı ve sürükleyiciydi. filmdeki mantık hatalarından bahsedenler bunun bir film olduğunu unutmuşlar galiba gidin ana haber bülteni izleyin. paylaşım için tşk bilgin

17-03-2018
Savlet Tacettin

Yahu arkadaşlar, konu hakkında bilginiz yoksa yorum yapmayın. Bu film Stanley Kubrick tarafından 1968 de çekilmiştir. Çekiliş tarihi itibariyle görsel efect açısından muhteşem bir filmdir. Herkes sizin zevkinize göre mi film çekecek, bi de seyretmeyin filan diye tavsiye veriyorsunuz. Ayıp ya…

18-03-2018
Gençaslan İlbozan

süper bir film

20-03-2018
Sebaittin Adli

harika

21-03-2018
Çingiz Dirikök

Tek kelime ile berbat bir film

23-03-2018
Dalkılıç Dalkılıç

Şahane

27-03-2018
Zülfükar Akbatur

tabi anlayana

29-03-2018
Kaim Koramaz

Yillar once tv de izlemistim. Cok guzeldi bunun ikinciside vardi yanilmiyorsam.

31-03-2018
Hayali Michal

Prometeus,Alienin Uzaygemisi bölümlerindeki gerilim sonrası o Lezzeti veren bir Başyapıt daha.İzlenir üzerine birdaha izlenir 10 yılsonra hatta nalladı dikmeden hemen önceside Zevkle izlenir.HARİKA.!

01-04-2018
Zeynalabidin Akansu

süper bir film

03-04-2018
Manga Rıdvan

yok küfür etmedik rahat ol olabilir böle hatalar

04-04-2018
Ersay Han

Süper bir animasyon herkese tavsiye ederim

05-04-2018
Bozbey Mengücek

tek kelimeyle mükemmel…. harika bir komedi, harika bir dram. kesinlikle izlenmeli arkadaşlar.

06-04-2018
Mükremin Suner

Sıkılarak sonuna kadar izledim..

07-04-2018
Yurdanur Doğuer

Arkadaşlar bu filmin devamı veya varmı acaba???

10-04-2018
Sadat Uğurkan

alacakaranlık en sevdiğim film.Defalarca bıkmadan izliyorum.”I love TWILIGHT”

16-04-2018
Keleşhan Sami

bu nasıl da saçma bir filmdi

17-04-2018
Reca Sezai

Hayatımda izlediğim en güzel film ama tam da yerinde bitirmişler. Umarım 2. si çıkar.

19-04-2018
Akersoy Apak

Ben böyle duygusal bir film izlemedim tek kelimeyle her anı müthiş bir filmdi kesinlikle izlemelisiniz 10/10 ..

20-04-2018
Şahzade Taypars

ne bu şimdi insanlar zaman makinesinden geçince zombiye mi dönüşüyorlar çok saçma vatttiniz boşsa belki izlenir ama değersiz bir film

22-04-2018
Bâhir Girginkoç

bilgin iyisin güzelsin hoşşun amma velakin bu player berbat bu filmi inanırmısın ilk defa 3 sate yakın 1:30 saatlik bi filmi izledim çektiğim çileyi sen anla artıkın yindede emeğe saygı ne diyelim

24-04-2018
Özmert Özgün

filmi bile insana dokunuyor bir türk olarak böle yaşamaktansa ölürdüm daha iyi

27-04-2018
Hasanalp Karatan

bilgin kardeşim o kadar yazıyorum cevap vermiyorsun filimlerin son bir haftadır donuyor başka sitelerde izleniyor yani ,format attım yine şimdi sorun ne?

28-04-2018
Sinan Tansever

hızlı ve öfkeliden esinlenerek yapılmış sanki önce tokyo drifteki gibi başlıo ama sonra pistte bitio güzel film tşkler…

02-05-2018
Aybars Baykul

Erol anladık rusça biliyorsun

05-05-2018
Rahi Sencan

biraz vakit kaybı diyebilirim

09-05-2018
Moray Onursan

idare eder ama dikkat edin nedense hic abd nin israilin fransa ve ingilterenin katliamlarini anlatan film yapmaz bu serefsizler asil sorunu yaratanlar bunlarin kendisi sozum ona ozgurluk savascilari pehhhh

10-05-2018
İsrafil Koçkar

ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış dedirten bir film :))

11-05-2018
Zinnur Abdulmutalip

Sadece izleyin.. Enfes bir film olmuş. 10/8

12-05-2018
Sayınberk Toralp

Öncelikle süper bir film. Yorumlarda filmi kötüleyenler hakkını vererek izlememişler demekki

13-05-2018
Ertan Karasal

Gercekten mukemmel!

14-05-2018
Sevdakar Zülkar

film güzel zaten adındanda belli tesekurler bilgin

15-05-2018
Molu Çagatay

film harika ve alt yazı değil alacakaranlık serisine bayılıyorum yaa tekrardan ellerine sağlık

18-05-2018
Akün Barak

Film çok güzeldi yorumlara bakıpta aldırmasyım imdb puanı tam oturmus.

19-05-2018
Tanak Tuğtay

adam gemiye drift yaptırdı hollywood un geldiği son nokta

20-05-2018
Necet Ağyar

GAYET GUZEL BİR FİLM IZLEYIN YANİ

21-05-2018
Ergener İlteriş

güzel bir filmdi genclik ve müzikal filmleri sevenler kacırmasın derim

22-05-2018
Günkaya Kaner

@bilgin Bu aralar nedense biraz durdu sanki film yüklemelerin bilgin hadi bi patlama bekliyoruz

23-05-2018
Urazlı Yurdakul

kolay kolay hıc bı fılme kotu demem ama acıkcası baska ızleyecek fılm bulamadım flas bellegımde bu fılm vardı sırf o yuzden ızledım sacma sapan berbat bı fılm

27-05-2018
Hasane Karatan

Hiçbir şey orjinalin yerini tutmaz. Ama seyredilebilir bir film. Bilgin’e emeklerinden dolayı teşekkürler

29-05-2018
Uçhan Yaşam

o kadar da değil diyeceğiniz bir film

30-05-2018
Mecdi Tonguç

@Arda peki sen şimdi onların yorumuna karışmış olmuyor musun? Onların yetkisi yok da senin var mı? Tamam kibar bir dille açıklamamışlar belki ama doğrudan kimseye de “sen nasıl bu filmi beğenirsin” de dememişler. Kaldı ki filmi 10 üzerinden 10 verenlerin tavsiyesine uyup izlemek için harcadığımız zamana yazık değil mi? 2. partta sinirle kapattım resmen. Yorumlarında pek de haksız sayılmazlar hani.

03-06-2018
Sidar Abdülgani

film gerçektende füperdiii tşkr:)

04-06-2018
Hezarfen Muallim

oyuncular iyi ama film pek sarmadı

05-06-2018
Akin Çollu

güzel film baştan sona alıp götürüyor ama içim dağlandı resmen:((

06-06-2018
Mülhim Avvat

yüreğinize ellerinize sağlık mükemmel bir site

08-06-2018
Erçelik Durgun

Fragmanını izledim, havada uçan 3d kanı gördüm, mortal kombat tarzı birşeyler gördüm bana yetti. teşekkürettim

09-06-2018
Öğütal Şahiner

film cok güzel ama cok cok dikkatli izleyin en ufak bir ayrıntıyı dahi kacırırsanız beyniniz yanar yani…

10-06-2018
İğdemir Ertingü

kitap daha iyi

13-06-2018
Kürşad Rahşan

harika bi filmdi…bence 2.ve 3.sü de çıkar…umarım

14-06-2018
Abdülgaffur Aygüner

İnsan kadar vahşi bir hayvan insan kadar mükemmel bir varlık yok.On numara film..

15-06-2018
Eminhan Şafii

Güzel bir film.. 10 üzerinden 8

19-06-2018
Barkan Çokman

filmi tam izlemeden yorum yapmayın.film bir harika

20-06-2018
Reviş Üstüngü

sonu sasirtici, enteresan iyi film.

21-06-2018
Onguner Tekinsoy

Başlangıç [inception] dan sonra izledigim en iyi Bilim kurgu Filmi

22-06-2018
Günnur Abdülrahim

harika bir filmdi kesinlikle izlenmeli!!

23-06-2018
Aybey Cavlı

Bu kadar uzun olmasına rağmen sanki yarıda bitti gibi..

24-06-2018
Özbilge Ersevinç

iyi film benden ten poınt

26-06-2018
Oguzhan Seyitahmet

Cümlenizi severim noktanızıda ayrı bi severim

27-06-2018
Ozanay Şahap

benim şu anda olduğum gibi yorum yapan arkadaşlarında gözleri yaşlı ise bu filme sadece tek şey söylemek gerek ..MÜKEMMEL…

29-06-2018
Alaadin Çoşkun

admin muhteşemsin kim ne derse desin siten harika… Bence büyük filmlerin yapımcıları (alacakaranlık,hızlı ve öfkeli,karaip korsanları….vb…) gibi seninle anlaşmalı çünkü türkiyenin çoğu filmleri senden takip ediyor desem abartmış olmam

30-06-2018
İvecen Od

igrencti berbat olmuş boşuna zaman kaybı

02-07-2018
Özgü Ahmetcan

groot çok tatlıydı

04-07-2018
Teyyar Karabükey

harika ama edward çok gıcık

06-07-2018
Cansuner İbad

mükemmel film.player sorunsuz :)…mel gibson harika oyuncu yaf

07-07-2018
Kambay Kortan

Ben korefaniyim ama bu kore filmi bundan fha guzel dizi izlemek istiyorsanjz boys over folewers i izleyin super oo

08-07-2018
Beklem Karip

Finali yeter Film Süper. uzun zamandır bu kadar keyifli bir film izlememiştim. kaliteli kamera kaliteli film , kalitesiz kamera kalitesiz film Anlamına gelmez. hikaye Kurgu Final mükemmel. Teşekkürler Bilgin.

09-07-2018
Mürteza Yadikar

Müthiş izleyin şok manyağı olacaksınız.

15-07-2018
Cemşit Firdevsi

cok kaliteli

17-07-2018
Dawid Hamet

çok başarılı bir filmdi seyretmemi sağlayan herkese teşekkür ederim

20-07-2018
Sevgen Hür

harika bir film mutlaka izlenmeli

22-07-2018
Temizöz Günmutlu

güzel filmdi teşekkürler.

23-07-2018
Apakhan Aytar

film çok güzel ama sonu beklediğim gibi değildi puanını tam almış diyebilirim

25-07-2018
Otacı Süphan

Bu film’in 1.si kaç senesinde yapıldı ismi ne olarak geçiyor ?

26-07-2018
Tansal Yaltıray

izleyin guzel bır komedı fılmı

27-07-2018
Şekim Yildir

güzel film izlenebilir.

28-07-2018
Halit Karakaya

bence bu 2. bölümü 1. bölüm yapcaklar 1. bölümüde 2. bölüm yapcaklardı çünkü bölümde tanışıyolar ama güzel

01-08-2018
Hasefe Karatün

Film idare eder. Birde filmin görüntü kalitesinin player ile alaksı yok. Film servere bu kalite ile yüklenmiş. Player neyse onu gösterir. Filmdeki donmalar bilgisayarınızın perfornması ile de alakası olabilir. Çünkü sayfadaki 4-5 flash reklamı artı playerin kendisi bilgisayarı aşırı yoruyor. Firefox için Firebug eklentisi yükleyip. Gerçek zamanlı olarark sayfadaki istemediğiniz flashları silerek sayfanın bilgisayarı daha az yormasını sağlayarak playerdeki donmaları engelleyebilirsiniz.

03-08-2018
Meherrrem Özaydin

BUNUN NERESİ GÜZEL BEŞ PARA ETMEZ 1982 YILINDAKİ JAPON FİLMLERİ BİLE BUNDAN KAT KAT GÜZEL 10/3

09-08-2018
Deniz Göksel

film süper çok güzel bir film onu mutlu etmek için bilinçaltında bırakıyorlar

12-08-2018
Ekin Günergin

çok ilginç şimdi normale döndü ben izlerken japon filmi vardı 3. partta

13-08-2018
Mahfi Ramis

bilgin yine bize harika bir film, harika görüntü kaliteli ve harika çevirili bir film sunmuşsun çok teşekkürler emeğine sağlık

14-08-2018
İldeş Ertuğ

Gece başladım lakin yetiştiremedim yarıda kaldı film gerçekten keyfe keder cips kola çay kahve meyve ne bulursanız alın yanınıza ve keyfini çıkarın.

15-08-2018

En çok izlenenler

Anne Frank ın Hatıra Defteri – Mi ricordo Anna Frank 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Savaş

Kaptan Phillips – Captain Phillips 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Macera

Soğuk Deri – Cold Skin 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 102 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Biyografi

Tehlikeli İlişki – A Dangerous Method 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1021 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Gerilim

Dalgalara karşı – Soul Surfer 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1026 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Spor

Biyografi kategorisinde son eklenenler