Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Elbeyi Çender

bir başyapıt. kesinlikle izleyin oyunculukta süperdi

25-02-2018
Köçeri Gönder

güzel filmdi

26-02-2018
Esedullah Karındaş

çok güzel

28-02-2018
Karık Mertkan

bence muhteşem bir flm çok ders verıci bir film

01-03-2018
Gülsoy Birand

bizim tarihimizde böyle bir miteloji olmadıgından dolayı biz böyle filmler yapamyız oysaki filmin konusu cok dagınık ve mantıksız..bariz bi acık söyleyeyim o ok kapıyı kırıyor ya neden baraj surlarınada wurmuyor..

03-03-2018
Yurdusev Öğmen

kesinlikle zaman kaybı değil… Emeğine Yüreğine SağLık….

04-03-2018
Hemrevin Rizan

harika bir görsel şölen
herzamanki babacan J.Reno !

05-03-2018
Töregün Öngü

yok yaa sana yakışmadı nicolas ….

06-03-2018
Vehbi Erdoğmuş

artık gördügüm sümüklü böcek,salyangaz,solucan direk üstüne basıcam

07-03-2018
Tünay Yanal

bayılmamak elimde değil ya müthişinde müthişi çok güzeldi bayıldım

08-03-2018
Çıngı Dilemre

Bilgin birinci bölümde alt yazı çok geç geliyo ilgilene bilir misin?

09-03-2018
Girgin Abdülgadir

korkunç film istiyenler bunu izlemesi

10-03-2018
Ruhittin Sâmân

Geleceğimi gördüğüm bir film,komedimi bence değil kendim bir kategori üreticek olsam hayat kategorisine koyucağım bir film,puanım 10’4.3
Bu tarz filmleri seviyorsanız,önerim,film adı:git başımdan (komedi,dram)

12-03-2018
Kızılpars Nejat

Saçma saçma çok aşırı saçma 1.30 saat boyunca dayandım ama artık yeter yani izlemeyin arkadaşlar kurgu saçma oyuncular işe yaramaz zaman geçirmeye bile değmeyecek bir film sinirlerimi bozdu. Emek verip filmi yükleyen arkadaşa teşekkürler ama bu film berbat.

14-03-2018
Balbey Balbey

Beni aglattı helal

15-03-2018
Anık Besat

tatlı bi filmdi. daniel’in aksanına ölünür

16-03-2018
Taşdemir Taşdemir

bilgin film şahane

18-03-2018
Yıldırer Gönener

gerçekten güzel film
bir admin de ancak bu kadar çalışkan olabilir
emeğe saygı

21-03-2018
Atadan Başaydın

iki din arasında olan olayları anlatıyor saçma

23-03-2018
Çağay Dündar

Gerçekten Güzel Eglenceli bir Film 10/10

24-03-2018
Aysu Ecehan

harika bence muhteşem saphirblau ne zaman türkiyeye gelecek bilen varmı acilll :*

27-03-2018
Ersü Memo

cok neseli bir film

29-03-2018
Çoturay Erünal

Gayet güzel bir filmdi…

30-03-2018
Tarhun Tarhun

ben Daniel Radcliffe’yi çok seviyorum eğer o ölürse ben intahar ederim.Filmleride acayip.Şimdiye kadar benim,onun izlemediğim bir filmi yok.Harry Potter serisinden en sevdiğim ölüm yadigarları bölüm 2.Aslında siyahlı kadında güzel ama siyahlı kadın sonunda görününce ben çok korktum.Yani kısacası Daniel Radcliffe’nin oynadığı her film muhteşem herkeze bütün filmlerini izlemesini tavsiye ederim özelliklede siyahlı kadını.

01-04-2018
Esenkal Esenkal

İğrenç bir filmdi. İzlenmesede olur.

04-04-2018
Ferşat Kesra

hadi be diyen arkadaslar olumlu mu olumsuz mu ona göre izlicem cvp bekliorum , emege saygı , eyvallah bilgin …

05-04-2018
Beytöre Cuci

ANİMASYONLARIN AYRI Bİ TADI VAR. BUZ DEVRİ DE ONLARIN EN İYİLERİNDEN

06-04-2018
Raşit Sevkal

2008 fransız yapımı martyrs kült filmini izleyenlerin bunu izlemesine hiç gerek yok boşuna zaman kaybı olur.Ha 2008 yapımını izlemeyenler bunu hiç izlemesin gitsin 2008 yapımı orjinal kült olanı bulup izlesin zaten daha ne diyim.

07-04-2018
Huzur Rüştü

filme kötü diyenler haksızlık ediyor

10-04-2018
Numan Özhakan

Kötü yorumlara bakmayın Fena değil boş zamanınız varsa izleyebilirsiniz

16-04-2018
Dağhan Esenboğa

çok teşekkür ederim Bilgin..son günlerde izlediğim en güzel ve gerilim dolu filmlerden biriydi..emeğine sağlık..

17-04-2018
Özkar Tolunbay

10 numara bifilim herzamankigibi izlemeye deyer

19-04-2018
Musaburak Satilmiş

bu kadar yorum almış film diye izledim zevkinize saygı duyamam ama zaman kaybı saçma ve uyduruk rahibin tavrı yapmacık sesi:)

25-04-2018
Türker Tümkor

çok güzel bir son ya inanırmısınız savaşı gerçek sandım süper bir son ama inş son değildir

30-04-2018
Dağittin Mertcan

Helal olsun internette kendi çabamla bulamadığım filmlerin tümü sizde var . Helal olsun teşekkürler.

01-05-2018
Işıman Keremşah

beğenmedim.boş bi film.

03-05-2018
Alpak Baturhan

fena değil izlenebir

05-05-2018
Kamil Nazim

film cok hos

07-05-2018
Rüzgâr Akver

abi süper film yaa

08-05-2018
Arınç Bahşı

gayet güzel filmdi teşekkürler

09-05-2018
Burak Esendağ

İlk defa yorum yazıyorum gerçekten izlemeseniz cok şey kaybedersiniz ağladım ya film izlerken harbi yapmışlar adamlar

11-05-2018
Üçe Özduru

arkadaslar gercekden cok guzel bır fılm mızahı ıle olsun konusu ıle olsun eglencelı bır fılmdı kesınlıkle ızleyın ayrıca emege saygı tesekkurler bılgın kardesım

12-05-2018
Ermiş Köse

beyler her film izleyeceksem burdan izliyorum cok iyi yer

13-05-2018
Abdürrahim Akdoğ

ELİNE SAĞLIK BİLGİN BENCE MUHTEŞEM BİR FİLM AMA 4 CÜ PARTTA SORUN VAR ÇOK GEÇ DOLUYOR DEVAMLI TAKILIYOR BELKİDE BENİM BİLGİSAYARDAN AMA KONTROL EDERSEN SEVİNİRİM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

14-05-2018
Hino Rufat

başka başka hikayeler ama hepside sürükleyici enteresan bi filmdi diyebilirim..

15-05-2018
Sırat Tümenbay

Güzel

18-05-2018
Halim Makbul

denzel washınton vallahada 1 numarasın kanka fılm ıse uluslararası 10 numara

19-05-2018
Ayık Beksan

Karışık bir film dogru.Aslinda farkli hikayelerde de anlatilsa,yasayanlar ayni kisiler ama farkli zamanlarda.Eger ilk konuda korkmasa,ayaga kalksa ve savunsa belki sonuc bu kadar kotu olmayacak.Tum bu farkli hayatlarda anlatilmak istenilen su;korkma,egona teslim olma,dogru olmadigini inandigina karsi cik ve insan ol.Biz birimize bagliyiz,bir yerde bir kotuluk oluyorsa,bir hak yeniyorsa ve bir insan hic ugruna yok ediliyorsa, bu hepimiz bunu sira geldiginde yasayacagiz demektir.Ilk basta ayaga kalk ve izin verme…Mutlu ol,mutlu et,sev,sevil,hayatini ruhen zengin yasa onemli olan bu…Ego,korku bunlar seni surundurur…

20-05-2018
Algur Atalmış

testere tarzında ınsanları psıkopatlıga yonlendıren kanlı revanlı kasap gıbı fılm puanım 6, cok fazla buna bu puan

23-05-2018
Mukaddem Orgunalp

Kafası basmayan Arkadaşlar film size göre kötü olabilir bence mantıklı bir filmdi madem kafanız almıyor izleyecek olanların aklını karıştırmayın.(gereksiz yorum yapmak huy olmuş sizde.)

26-05-2018
Soydan Uca

Sinemasına gittim 11seansından devre arasına kadar zor dayandım jony dep var diye girdim 5 dklık rolü var girmez olaydım

27-05-2018
Günol Burakbey

film ..güzel …söz olmaz filme ..izleyin

28-05-2018
Tendübay Okbudun

bence çok güzeldi ve bunu beğenmeyenler sız duygusuzsunuz

29-05-2018
Özsu Ebülfet

Noel filmi, fazla beklenti olmadan izlenebilir.

01-06-2018
Selcen Üçe

bu kadroya rağmen vasat bir film

04-06-2018
Ekin Öngel

16-19 yaş arası gençlerin izleyebileceği güzel bir film

05-06-2018
Alkılıç Batı

prometheusb 2012 filmin adı

06-06-2018
Erengüç Dursun

tam bir ergen filmi. liseli gençliğe hitap ediyor.yetişkinseniz tavsiye etmiyorum

08-06-2018
Cihandar Dolunay

sayın admın dns ayarlarından olabılır demıssın benımm dns:8888-8844 onercegın baska bı dns varmı

09-06-2018
Erensoy İlsev

muhteşem son uzun lafın kısası izlemeyen kaybeder

10-06-2018
Özdoğa Şimşekhan

SADECE VURDU KIRDI VAR KONUSUDA COK BASIT BEN HİÇ BEGENMEDİM VAKİT KAYBI

11-06-2018
Özgüven Tölek

çok guzel olmuş

14-06-2018
Tin Abdulkani

vakti olan izlesin 105

15-06-2018
Akpay Boğaçhan

çok iyi bi film var 1 ı izlediğim bu filmin

17-06-2018
Sencay Akalp

Film güzel ama sorun yine amerikanın dünyayı kurtarıyo olması

18-06-2018
Vergili Muhittin

film tek kelimeyle süper macera sevenlere duyrulur……

19-06-2018
Seziş Yel

bu film tek kelime süper izlemeyen kaybeder

20-06-2018
Mücap Şahadettin

ergenliğe yeni giren birisi filmi muhteşem bulacaktır, olgun bir insansanız vakit kaybı olur..

21-06-2018
Agah Gürşat

cok güzel bir film 1 inci bölümüde ızledım mükemmel

22-06-2018
Güleğen Günizli

Tipik bir intikam filmi. Entellektüel bir kadının nasıl bir canavara dönüştüğünü görmek isterseniz izleyin. Filmin ismi de eski kovboy filmlerini anımsatmakta.

23-06-2018
Toktuğ Özlü

FİLM GÜZELDİ HERKESE TAVSİYE EDİYORUM BİR SONRAKİ BÖLÜMÜDE ÇOK MERAK EDİYORUM!!!

24-06-2018
Tecim Üçük

Cok guzel filmler paylasiyorsunuz tesekkurler. Arkadaslar film super

25-06-2018
Kopuz Burakhan

Çox gözel filmdir. Teşekkürler.

29-06-2018
Ömürcan Samur

Uzun zamandır izlediğim en iyi filmdi diyebilirim gerilmekten çok duygulandım diyebilirim imdb si filmin güzelliğini yansıtmıyor

30-06-2018
Tansık Tünay

vaktim gitti yazık zamanıma çok üzüldüm zamanımdan gitti ah vah tüh boşuna zamandan gitti yorumlara bak moerlin bozukmu gel buraya filim izleme kop gülmekten cahil arkadaşlar siz allah aşkıan şakamısınız ya internet zaten başlı başına zaman geçirmek burda olmasanız ceht yapcaksınız oyun oynuanız yalanmı orda vaktimiz güzel mi gidiyor orda da zaman kaybı vakit harcıyonuz en tuafıda binlerce filim var hepiniz beyenmiyonuz vakit harcama izleme zamanı olan izlesin ama suc sizde değil sayın admimlerde bu yorumları kaldırsalar çok harika olcak önüne gelen zamanını harcıyor yazık sank iş adamısınız millet vekilisiniz boş boş oturan insanlarsınız ben yorumu vakti zamanı diye yazan arkadaşlara yazdım filmide izlemiyom zaten herşey baştan sona yorumlarda yazıldı izlemenn anlamı yok

01-07-2018
Berke Kızıltunç

kolay kolay yapılmaz böyle film.arşivlik.

02-07-2018
Zihni Suut

Santiago Barnabeu stadında tokatspor -tarsus idman yurdu maçı seyretmiş gibiyim .2 yıldız

04-07-2018
Kahamurat Kahamurat

filmmi izledım pek guzel değil kızlarında nekadar şeytan oldunu göre bılırsınız bu fılmde tşkler

06-07-2018
Aksöğüt Arif

saf çok güzel bir sevgi … çok beğendim teşekkürler

07-07-2018
Vacip Tekbey

İzleyin akış güzel.Ama Russel Crowe dan dolayı beklentimiz daha yüksekti.Sıkılmadan izlersiniz.

08-07-2018
Bozlak Ertan

film de tek güzel şey efekt ler . film gerçekten kötü

14-07-2018
Abdulhamid Fevvaz

filmin açık saçık sahnelerini saymassak mükemmel bir filim bayıldım çok güzeldi anne olmayı düşününce filme baktığım da beni nelerin beklediğini gördüm aslında ve ne kadar dayanıp güçlü kalabilirim bilmiyorum ama şundan eminim annelik dünyanın en güzel mutluluğu olmalı ve her şeye değer…

16-07-2018
Emsal Güman

izlenmesini şiddetle tavsiye ediyorum muhteşem bi film

17-07-2018
Birol Sorguç

admin emeğine sağlık şimdiye kadar rastladığım en güzel site,başarılarının devamını dilerim sevgiler

18-07-2018
Sonsuz Ahmetali

bilgin nezaman film koycaksın

20-07-2018
Seziş Sun

kemal sunalı saygıyla anıyoruz
Kemal sunalı sevenler destek bekliyorum

21-07-2018

En çok izlenenler

Dalgalara karşı – Soul Surfer 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Spor

Rüzgarın Oğlu – Race 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Spor

My All American 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1025 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Spor

İntikam Ringi – Tapped Out 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1025 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Spor

Cristiano Ronaldo – World at His Feet 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1037 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Spor

Spor kategorisinde son eklenenler