Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Sebat Tamaydın

admin film çok güzel

25-02-2018
Bozan Çınak

İzlemeyen çok şey kaçırır, müthiş hikayeler

26-02-2018
Güçeren Erdener

bu filme kötü dienlerin beyin ölümü gerçekleşmiş gömmeyi unutmuşlar:D

28-02-2018
Beker Erdemir

dev solu seven herkes için güzel bir film

01-03-2018
Huseyin Muhib

bilgin oldumu şimdi sofradan aç kalktık bide devamı yok demişsin yahu :(lütfen acil olrak devamını istiyoz
eline sağlık genede teşekkürler

02-03-2018
Mülâzım Bali

öyle bir aksiyon sahnesi falan yok çok ağı ağır ve yavaş ilerliyor filmi yapan adam söze gerek yok gözler anlatır kafasında bir abimiz ki filmde konuşma geçen sahneleri parmağınızla gösterirsiniz.
ne var ki film kendini izletiyor ben beğendim daha çok dizi havasında haftayı bekleyin mesajı veriyor sanki

03-03-2018
Mahmur Okboğa

şu ergenler izlemesin diyenler asıl sizin beyniniz gelişmemiş burda herkes kendi yorumunu yapıyo bunada saygı duyamıyosan kendini biyerden aşağı at (mümkünse 100 metreden az olmasın yaşarsın falan mazallah) taş kafalı biavuç moronun lafını dinlicek eğilz zaten bu site sizin beyninize ağır gelmiş devreleriniz yanmış gereksiz insanlar

04-03-2018
Hayali Midi

Arkadaşlar Amerikayı sevmiyo olabilirsiniz ve sırf bu yüzden bu iyi filmi kötülüyosunuz. Hem sevmiyosunuz hem izlicek olanların kafasını çeliyosunuz.

06-03-2018
Afşin Alim

harika filmdi.eline saglık bilgin.

07-03-2018
Meral Meral

Film One Flew Over the Cuckoo’s Nest(Guguk Kuşu) ile Otomatik Portakal arası olmuş.Her iki filmin etkileri kullanılmış bir film. Dram-Komedi arası, ilginç olan şey hayal kurmanızı zaman zaman da kendinizi başarısızlıklar karşısındaki tutumunuzu sorgulamanızı sağlıyor.Arkasında yardımcı bir kuşun varlığını hissederken ve ondan yardım alırken size de bu hissi hissettiriyot. Nasıl mı? Tek bakış çekim yapılmış ve kamera sürekli takip ediyor.. İzlenmesi gereken filmlerden..Oscar ödüllerine gelince, beğeni düzeyi kültür ile ilgili. Kültürler arası yakınlaşma e kadar çoksa Oscar alan filmleri beğeni artıyor. Bizi etkilemediğine göre Amerikan kahramanlarını bir Malkoçoğlu gibi özümseyemediğimizdendir.

08-03-2018
Cuci Ölçüm

bu filmi izlerken yanınıza 2 kutu peçete alın çünkü bir kutu yetmiyor. çok güzel ve duygusal bir film.

09-03-2018
Reşit Uluer

filmin sonunda süpriz var. süper

10-03-2018
Padişah Secahat

guzel filim

11-03-2018
Uzsan Özbek

iyiydi ağa ya .. herkeze iyi seyirler .. bilgin reise selamlar

12-03-2018
Bilgi Ecir

Şu filmdeki vahşiler… Bildiğin o dönemin IŞİD’i.
Film fena değil. Yavaş ilerliyor. Ama dikkat çok vahşi sahneler de var.

13-03-2018
Üstel Yön

çok ilginç, bir yerden sonra müthiş sürükleyici oluyor, şoke oluyorsunuz…. çok güzeldi izleyin.

14-03-2018
Selaheddin Alkış

cok berbat..gorsel olarak iyi de..eski orumcek adam daha guzel

15-03-2018
Edgüer Ergümen

valla pek bişe anlamadım vakti olan izlesin.

16-03-2018
Hürcan Mutlukan

fılm ızlemeye degmez ya kım okadar 7.7 vermıs 2.1 bıle vermem…:)

18-03-2018
Bahtiyar Çavaş

Bilgin kardeşim seyredemedim aklım kaldı. ses çok düşük

20-03-2018
Erdibek Çetinok

kesinlikle muhteşem bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim

21-03-2018
Taflan Tolgan

bilgin kardeş burada yapılan yorumların bazıları sanırım gözünden kaçıyor kaç defa oldu yorum yaptım yayınlanmadı imla kuralları diyorsan imla kurallarını dikkate alıyoruz…

22-03-2018
Okatar Rami

10 numara bir film olmus ben genelde kötü filmlere yorum yazmam ama bu kadar harika bir filmede yorum yazmadan gecemezdim dogrusu 10 numara zevkle izlenen bir film

23-03-2018
Kavruk Onursan

çok başarılı değil.vakti olan izlesin.

26-03-2018
Gökay İltaş

Gerilim diye buna derim! Hiç düşünmeden play

27-03-2018
Fasih Hudavendigâr

sırf michelle williams için izledim bu filmi lanet olsun bu kadın her filmde sadakasiz kadın rölünde olmak zorundamı

30-03-2018
Tamerk Vural

filmi sevmedim hiç bir müslüman kadının düşmanı ile silah zoru ile olsa bile birlikte olabileceğine inanmıyorum olsada ya kendini yada onu öldürür tekrar tecavüze uğramayı beklemez hernekadarda bosnalılara yapılan zulüm işlenmiş gibi görünsede aslında müslümanları ezmenin yıldırmanın gururu var filmde
10 üzerinden 2 çok bile

01-04-2018
Yetgin Affan

GüzeL FiLm Emeğine SağLık BiLgin. Ayrıca Gereksiz Yorum Yazan ArkadaşLar FiLmden BekLentiniz Neydi AnLayamadım Bence BekLentinize Uygun FiLmLer İzLeyin. Sen Bu FiLmin Ortasında YesiL Devin Cikmasini BekLersen Daha Cok BekLersin.

04-04-2018
Orbay Sahir

tam fragmana bakacaktım. aylin hanım sizin yorumu görünce gerek bile duymadım. vaz gectim

06-04-2018
Muti Abdulbekir

Bruce Willis farkı

07-04-2018
Sevdakar Akbayar

biri bana şunun sonunu anlatsın bişey anlamadım bana göre cok sıkıcıydı

09-04-2018
Muhbet Urartu

film resmen iran ya da afganistan da geçiyor.heryerde çarşaflı kadınlar…Türkiye nin imajı yerlerde resmen

10-04-2018
Berkal Göksaltuk

Senaryo ile oynamışlarmış keşke

11-04-2018
Revhi Telat

admin hayrına şu filmi kaldır nolur..

12-04-2018
Özboğa Saruca

kadının ortalıkta gezinmesi korkutuyor beni

18-04-2018
Konak Konak

Yalnız CD ciden kiralamak ve torrent deyip müthiş film izleyicisi demişim rezalet :d Ama öğrenciydik be paramız yoktu

20-04-2018
Barkan Çokman

muthis

25-04-2018
Abdulbari Ferdin

Güzel film.teşekkürler.

26-04-2018
Altınkılıç Aydoğdu

güzel bir film

28-04-2018
Oğuzalp Tanay

izlerken zaman nasıl geçti anlayamadım. insanın içini ısıtan bi film

29-04-2018
Mensur Mensur

Emeğine sağlık reis…

02-05-2018
Alanbay Aşan

chappie 2 kesinlikle çıkmalı!

04-05-2018
Altuna Aykaç

admin bütün serileri koyar mısın siteye?

05-05-2018
Zeydin Akanay

zaman kaybı . sonuç yok .bir de tv lerde reklamı dönüyor.

07-05-2018
Nafer Yekda

Arkadaşlar gerçekten harika denilerek anlatılamaz bir film. Bilim kurgu veya aksiyon sevenlerin kesinlikle izlemesini tavsiye ederim.

09-05-2018
Samuray Şahinter

Filmi eleştiren arkadaşlara bir sözüm yok. Tabiki begeni meselesi. Ama elektrik olayından yola cıkarak eleştiri yapan arkadaşların film kavramına bakış açılarını gözden geçirmesini tavsiye ediyorum. Adı üstünde kurgu bu… ve bu kurgunun görünür olması için bir şekilde aydınlatma olması şart… bütün bir filmin akışı içinde yönetmenin kurgusundan ziyada ışıklandırması üzerinden eleştirmek… tuhaf.

11-05-2018
Vahittin Bekir

Öncelikle film cok güzel marvel adı ustunde arkadaslar fılm bitti diyip kapatmayalım fılmın sonunda 1saat 49 dk ve 1.saat 56 .cı dk ızleyelım neyın ne oldugunu cok ıyı anlıcaksınız yanı captan amerika & yenılmezler fılmi bunlarla bırlestırcekler yenı bır kahraman cıkarmıslar gayette basarılı olmus basarılı…

12-05-2018
Uygur Alibey

Arkadaslar 10/6 ızlenır guzel bır fılm

13-05-2018
Seven Üveys

fena değil

14-05-2018
Eyüb İsmailhakki

yha bu videonun türkçesi ykmu

15-05-2018
Aran Aytigin

bence güzel ve izlenir aile filmi

16-05-2018
Birmen Birmen

film basit ama anlamlı bir film

17-05-2018
Gürani Mazen

güzel flimdi teşekkürler

18-05-2018
Fethi Şengün

Bence flim gayet güzel. Emeğe saygı verelim arkadaşlar. Beğenmediyseniz kendi çapınız da çekin izleyin .

19-05-2018
Gündoğan Kambay

Festival filmlerini sevmeyenler boşuna izleyip de gereksiz yorum yapmasın burada.

20-05-2018
Malkoçoğlu Resulhan

Gereksiz uzatılmasına rağmen iyi film…güzel mesajlar veriyor.evet arkadaşlar bu bir başyapıt değil 2 gün sonra hatırlamayacağınız boş zamanı değerlendireceğiniz vasat seviyede normal bir film. her film – -zindan adası-kimlik-akıl defteri-dövüş kulübü-makinist-altıncı his-çıldırış – sonra esaretin bedeli-gladyatör-cesur yürek-tibette yediyıl-kanlı elmas- ve – Schindler’in Listesi-piyanist gibi unutulmaz baş yapıt OLAMAZ..ÖYLE BİR FİLM ARIYORSANIZ VE YAZDIKLARIM ARASINDA İZLEMEDİĞİNİZ VARSA HİÇ DURMAYIN VE ŞU ANDA AKLIMA GELEN BU FİLMLERDEN İZLEYİN PİŞMAN OLMAZSINIZ.

21-05-2018
Yarlık Yarlık

2013’de Edward Snowden NSA’in (Ulusal Güvenlik Dairesi, Amerika) gizli belgelerini ifşa etmiştir. (NSA tüm dünyada insanları internet, telefon vs. casus gibi takip ettiği açığa çıktı)
Bu yüzden aksiyon vs filmi olarak izlemeyin. Belgesel olarak izleyebilirsiniz, ki zaten belgeseldir.

22-05-2018
Sefil Yetgin

harika bir film…keşke bazı insanlarda bu hayvanlar kadar zararsız olsalar…(((film için teşekkürler…

23-05-2018
Nevc˜han Zeynittin

facia

24-05-2018
Beşir Gündoğmuş

başarılı bir film yaşanmış olması daha güzel kılıyor …10/ 7

25-05-2018
Betim Coşkun

DNS ayarları ne olacak Mahkeme kararı engellenmiş ???

27-05-2018
Koyaş Oğulçak

filim güzel 10/8,5

28-05-2018
Satıbey Şerafettin

emeğine sağlık cok güzel

29-05-2018
Tunçalp Bilgekut

Çok güzel bir film ve partlar sorunsuz bir şekilde çalışıyor. 10/10 bence izlemeyen çok şey kaçırır Bilgin Emeğin için tşk’ler devamlı olur inşallah

31-05-2018
Yola Çinerk

İşte film budur HERKEZE TAVSİYE SONU SÜPER HERYERİ ÖYLE İŞKENCE EVET EVET KAN EVET SEVİORUM BEN BUNLARI BİLGİN Teşekkürler

01-06-2018
Günal Kala

bu filmden ankadıgınız tek seyın yalan soylemek olaması içler acısı gercekten babasının kanser olmasını hazmedemeyen bı cocugun o pıskolojıyı herkese aynı sekılde yansıtarak kendısının uzuldugu kadar herkesı üzmesinin nasıl bi pskoloji oldugunu anlamak için aynı seylerı yasamak lazım … neyseki gercek yasanmıs bı hıkaye degıl ..

02-06-2018
Akdora Angıl

Filmin sonunda çalan müziği bilen var mı?

04-06-2018
Köker Sener

klasik vampir fılmlerıı gıbı degıl,ılgı cekıcı ama begenmedım

06-06-2018
Sonsuz Cihad

arkanıza yaslanın ve gerilmeye hazır olun mutlaka izleyinn!!

07-06-2018
Subhi Gökçeer

süper bir film

08-06-2018
Necip. Zahi

YA ARTIK YAŞADIĞIM DÜNYADAN ŞÜPHEM WAR :):):):) İNŞLH BENİMDE TELEFONUM ÇALAR WE BENDE KIRMIZI HAPI ALIRIM

09-06-2018
Darga Hilkat

Film gerçekten çok kaliteli baya düşünülmüş. Biraz eski bir yapım olmasına rağmen harika ve de sürükleyici. İğrenç diyenler genelde böyle şeyleri kaldıramadığındandır. Neredeyse sadece korku filmi izleyen biri olarak çok beğendim. Yalniz ben korkarım diyosanız izlemeyin, geceleri aklınıza falan gelir mazallah. Ama ben korkmak istiyorum diyorsanız baska aramayın derim.

11-06-2018
Bilbay Emrah

merhaba,

14-06-2018
Sar Şar

süper ben bunu en az 5 kez izledim yani:)

15-06-2018
Oluk Abdurrazzak

Açıklayıcı bir yorum olmuş ama ben alıştım sorun değil

17-06-2018
Budak Çopuralp

bilgin kardeş film çok harika gerçekten . yalnız bir şey dikkatimi çekti türkçe dublaj olmasına rağmen bazı kısımlar ingilizce bu film`in orjinalinden mi kaynaklanıyor ?

18-06-2018
Mitat Tuğberk

Yorum atanlar lise tarih dersinden kalkıp gelmiş buraya. Film bir kere gerçeklik ve inandırıcılık kaygısı taşımıyor adı üstünde film bu. Ha kötü bir kurgu, diyaloglar basit ama bunu bizimle savaştılar diye demiyorum konu ve düşman farklı olsaydı aynısını yine derdim. Ama bizim tarihimizde Osmanlı’nın sarayda yaptıkları kötü leke olarak kalacaktır. Özellikle Fatih’in devşirme deliliğini filmde yansıtmışlar. Evet Osmanlı türk düşmanı bir avrupa delisi saraya sahipti. Fatih’in saraya Türk’ler giremez diye bir fermanı var. Bu da demek ki Avrupa’dan Arabistan’dan Rusya’dan devşirmeler gelecektir. Türk’ler savaş meydanlarında kullanılır. Filmde yanlış noktalardan birisi de bu 1000 çocuk ordu için istenmez. Yani devşirmenin Yeni Çeri ocağında işi yoktur zaten. Devşirme iç oğlan olarak, cariye olarak, saray hizmetlisi olarak kullanılabilir. Veya ordunun farklı kademelerinde iş tutabilir. Ancak Yeni Çeri olmaz, olamaz. Filmi de aşşağılayıp duracaksanız eğer sadece Türk’lerle savaştı yendi diye değil gerçekten alt metin okumasını ve bu işin hangi alanların atlatılarak yapıldığını biliyorsanız aşşağılayın. Bakıyorum adam TV dizisinden sinema eleştirmeni olmuş. Biz de zamanında Tarkan olsun Kara Murat olsun Polat olsun tüm düşmanları yeniyorduk. Hadi diğerleri tarihle bağlantılı ya Polat. Bize her istediğini paşa paşa yaptıran Amerika’yı yeniyordu değil mi filmde? Şimdi Vlad’ın Polat’tan ne farkı var?

20-06-2018
Atlı Cankut

izleyin guzel bir film!!

22-06-2018
Zoral Sebih

Güzel.Uzun zamandır filmi sonuna kadar izlememiştim.İzlemeniizi isterim.

23-06-2018
İrşat Nuhkan

hakkatten süpersiniz valla cok teşekür ederiz admin

26-06-2018
Karabudun Akkuş

sakın izlemeyin tamamen vakit kaybı

28-06-2018
Arpak Balk

İç gıcıklayıcı:))Sevdimmmmmmm:))

29-06-2018
Ragayip Summani

süper bir film kesin izleyin

30-06-2018
Uygan Zade

ŞİMDİ AÇTI SANINIRIM SORUN BENDEYMİŞ. SİTE MÜKEMMEL ELLERİNİZE SAGLIK

02-07-2018
Şefkat Şefkat

Başarılı bir dram filmi ezan sesleri konulmasa iyiymiş

03-07-2018
Gülek Öktemer

Ben bir denizci olarak filmde eksikler olduğunu düşünüyorum. Örneğin tüm tekneler için epirb ve sart cihazları uluslararası sularda bir yardımcıdır. Ayrıca tekne ters döndüğünde adamın koyduğu o tahtalar tekneye su girmesine engel olamaz. Çok sevdiğim bir aktörün bu yaşıyla efor gerektiren böyle bir filimde oynamasını takdir etmeme rağmen daha iyi bir senaryo ile oyunculuğunu ortaya koyabilecği daha iyi bir deniz tekne filmi ortaya çıkabilirdi. Filim amaçsız ve ticari duruyor. Ustaya saygıdan yapılan ama onu bozan bir film .

04-07-2018
Uztekin Oğuz

çok güzel bir filmdi tavsiyelerm

05-07-2018
Paksan Selçukkan

çok güzeldi çok güzel film yüklüyorlar bu siteye

07-07-2018
Batıbey Batıbey

bilgin film çok donuyor int. sınırsız neden böyle ?

08-07-2018
Fecri Medit

teşekkürler…

13-07-2018
Akçınar Aykul

Vay be sonu dram bitmesine rağmen beni çok etkiledi böyle bir film kolay kolay bir daha çıkmaz izlemeyen çok şey kaçırır film çok güzel duygusal bir yapısı da var

15-07-2018
Usuk Azrail

film on numara helal olsun kıza gerçek bi yaşantıdan alınmış sanki ve senaryo manyak biri izlemiştim ama bu daha gerçekçi olmuş

16-07-2018
Gökan Ny

kesinlikle güzel bir film….ama tabi zevkler tartışılmaz

17-07-2018
Sunal Tartış

komik değil ama eğlenceli bir film

20-07-2018
Keleştimur Rekin

Türkçe Dublaj yazmışınız ama film Altyazılı

22-07-2018
Boğatır Boğatır

”Barış Durak” T.ederim

24-07-2018
Vedad Açıkel

arkadaşların dedi gibi her ihtimali düşünün son aklınızın ucundan bili geçmez bu filmden şunu öğrenmeliyiz hayata kimseye güvenme

25-07-2018
Tutku Banihan

arkadaşlar eşcinsellik hakkında bilgi birikimlerinizi birbirinizle başka yerde paylaşın . kim kime kaymış kedi köpeğe zürafa erkek zurafaya bunlar bizi ilgilendirmiyor. film hakkında yorum yapma yeri burası !!!

28-07-2018
Güleğen Günizli

aksiyon severler bu filmi kaçırmasın muhteşem

31-07-2018
Koramaz Sayman

siz yorumlara aldırmayın film güzel izlemeye değer..

02-08-2018
Toygun Daimi

Hiç kimse izlemedi mi bu filmi ya.

03-08-2018
Remazan Taşkinege

millet adam size bedava film izletme şansı sunuyo genede şikayet ediyorsunuz bilgin eline salık bize hakkını helal et ( ARKADAŞLAR BİRAZDA REKLEMLARA TIKLARSANIZ BİLGİN İÇİNDE İYİ OLUR BİZDE YARDIMCI OLALIM )

09-08-2018
Atasan Başsoy

güzel film
emeğine sağlık bilgin.
kralsın…

10-08-2018
Siracettin Tansı

modem ve bilgisayarımı kapatmam gerekiyo o zman düzelecekmi ?

11-08-2018
Ülgen Öğüt

Keyifle İzliyecegim

16-08-2018
Karaşın Oldağ

mükemmeldi çok şey öğrendim harika

18-08-2018
İlksoy Ulu

Süper.

20-08-2018
Tağ Vahdettin

Başak bu film tek part. Brnce film müthişti. Kesinlikle son dakikalarına kadar izlemeden bir yorum yapmayın, lütfen. Ben bu tür filmlerden çok hoşlanırım. Gerçekten mükemmel. Sağol Bilgin kardeş. :]

21-08-2018
Dağa Hatif

çok güzel bir belgesel bayıldım 100 bölümü olsa izlerim

24-08-2018
Bozerk Mucit

“lyc37” Daha izlemedim ama zaten genel olarak çocuklara hitap ediyor ve hiç kimse mükemmel olamaz.Bir emek var burada sonuçta o kadar uğraşmışlardır.Gerçekten keyif alarak bir şeyler izlemek istiyorsan Dreamworks çok iyi bir animasyon yapım stüdyosudur.

25-08-2018
Ferit Nevrettin

ya snirden catladım konu guzel ama aşiri basıt hanı evcılık oynayan cocuklar gıbı oyuncular basıt fılm bılgısayar efekt lerıyle dahada basıt olmus yazık olmus harcanan paraya ve emege arkadaslar kesınlıkle dıyorum on uzerın den vaallla 0 bır fılm kısaca eeeeeeeg kotu

26-08-2018
Erk Uztekin

Filmi izlicem ve buyuk ihtimalle begenicem o yuzden erkenden yazayim dedim

28-08-2018
Ertural Müselahattin

idare eder bir film teşekkürler iyi seyirler

30-08-2018
Selami Alnıak

Elinize sağlık Bilgin Bey.

31-08-2018
Berker Cemşit

@Emirhan54 Teşekkürler

03-09-2018
Rizk Tezebey

Keyifle izledim..

04-09-2018
Canalp Danış

İzle… Ama fenomen değil…. Keyif alırsın ama…..

05-09-2018
Eke Önel

hayatımda izlediğim en iyi kurgulanmış bilim kurgu filmiydi filmde her duyguyu tattım izlemesini gereken bir yapıt avatar tadında

07-09-2018
Turgay Yalınalp

bellayla edwardın ilk bakışı alacakaranlık serisinde

08-09-2018
Eyüpcan Issa

.. esasen birbilim kurgu filmine göre inanılamz derecede karışık bir politik örgüye sahip bir yapısı var, çocuk filmi değil zaten bir çocuk o kadar konuyu bir araya biraz zor toparlar, bu film serisi bir efsanedir. Ayrı bir tarzdır ve sevenleri için eşsiz ve benzersizdir. Alacağınız zevkte, beğeni de bu seriye olan bağlılığınızla ilgili
8/10

09-09-2018
Hamet Rais

@Metin, nazi degilde keske adam olsaydın.Cani bir insan olmaya ne kadar hevesin var senin.

10-09-2018
Mülâzım Tun

BEN HARRY POTTERİN TÜM FİLMLERİNİ SIRASINA GÖRE İ,ZLİYORUM BUNLARI İZLEDİKTEN SONRADA YÜZÜKLERİN EFENDİSİNİ İZLİYECEM

11-09-2018
Hürşehit Ümithan

film on numara.

17-09-2018
Tömek Öngör

film resmen hırıstıyan lık propagandası yapıyor tehlikeli bir film islamiyet karşıtlığı var dikkat edin arkadaşlar her zaman ki gibi hırıstıyanlığı yayma politikası

18-09-2018
Korgün Abutalip

Film güzel gayette neresini beğenmediniz ki 10 üzerinden 7 alır

20-09-2018
Şahinalp Taygun

sonu olmayan film… 10 da 0 izlemeyin

21-09-2018
Adlı Âlemşah

Oha süper filmmiş gerçektende.Resident evil serisini sevmiyorum ama oyunlarının fanıyım bu filmse resident evil filmlerinden daha iyi bir arkadaş bunun devam filmi var demiş hangisi o adını söylermisiniz

22-09-2018
Erseç İmer

seyredilir güzel bir fim

24-09-2018
İzzettin Refii

Filimler hakkinda yorum yapmak ne kadar dogru bilmiyorum,kimine gore kotu ve vakit kaybi kimine gorede harika super otesi filimler,yorumlarada fazla takilmamak gerek,bana gore bu filim cok guzel,x arkadasa siradan bir filim,nasil olacak bilmiyorum,herneyse bilgin kardesim seninde emegine saglik benim gibi hergun filim seyreden bir adam icin,bugune kadar gordugum en guzel sayfa,cok tesekkurederim sana …..unutmadan filmi izeleyin pisman olmazsiniz,

25-09-2018
Suca Ufuktan

Tek kelimeyle HARİKA bir film . Tüm bölümlerini izledim ve ne kadar izlesem de hiç sıkılmadığım bir film. Cidden müthiş <3

27-09-2018
Üçkök Özerdem

film mükemmel .. tavsiye etceginiz bu tarzda film varmı arkadaşlar?? suikast oyunlarını önerdiler hikaye bu film kadar akıcıysa onu izlicem..tşkler

28-09-2018
Sorkun Ahmetali

Eşcinselliği sempatik birşey gibi gösterip benliğimize adapte etmeye çalışyorlar. Adem ile havva dan bu yana hiç bir dinde vede toplumda böyle cinsel fantazi vede sapıklığı normal karşılayan bir görüş olmadı. Rezillikten başka birşey değil.

30-09-2018
Özdurul Fehim

Sony, Combia, Village, Original Film gibi büyük firmaların ortak yapımı olan bir film. İzlemeyen çok şey kaçırır. Mükemmeldi film.

02-10-2018
Abduş Camal

BayıLdım karnımın ağrısı geçti izleyince..:) Sanki ilaç gibi bi film..☺

05-10-2018
Kenter Resul

Hansel ve Gretel hikayesinin gerçek yüzü…
Avrupa da cadı,büyücü muhabbetlerinin çok olduğu bir dönemde Bu iki kardeşin babaları çalışmak için bir yerlere gidiyor bu ikisi de peşinden…sonra kayboluyorlar tabii.
Bunlara kapısını çaldıkları yaşlı bir kadın yardımcı oluyor evine alıyor.
Çünkü kadın çok yaşlı ve onunda bakıma ihtiyacı var.
Yaşlı kadın Hansel’in iyi beslenmesini istiyor ki büyüyüp güçlensin ve evin erkek gücü isteyen işlerini yapabilsin; Gretel’de ev işlerinde ona yardım etsin.Yaşlı kadın biraz huysuz kızıyor bağırıyor ama zarar vermiyor.
Bir gün yaşlı kadın hasta ve çok üşüyor. Gretel’e şömineyi iyi yakmasını söylüyor.
Gretel tüm odunları atıyor ama yaşlı kadın hala üşüdüğünü söylüyor,bağırıyor kızıyor bunlara. Bunlarda o sinirle ”al sana daha da üşüyorsan” diye kadını şömineye itiyorlar.
Kadın yanarak orada can veriyor. Hansel ve Gretel kardeşlerde kendilerini kurtarmak için CADI hikayesini uyduruyorlar.
İşte gerçek hikaye budur arkadaşlar…

06-10-2018
Tayyar Uralp

ilginç bir filmdi sonunu bende tahmin edemedim

09-10-2018
Karamık Mançu

İzlenebilir

13-10-2018
Ferih Nevres

beğenmedim doğrusu..

14-10-2018
İşgüden Sezi

Film Efsane olmuş Marvelden Pek Beklenmedik Tarzda Bir Film

15-10-2018
Oksu Çağil

film vasat.çok bir beklenti içerisinde olmayın.iyi bir film arıyorsanız adaha iyilerine bakın bu filmi boş vaktiniz varsa ve diğer güzel filmleri izlemişseniz izleyin derim. 6.5/10

17-10-2018
Dirisoy Güntöre

film çok iyi bu film benim nasıl gözümden kaçmış anlayamıyorum kötü yorum yazan olacağını zannetmiyorum ama eğer yazan olursa itibar etmeden açın izleyin kesinlikle

18-10-2018
Balıbaş Boratay

vallahı çok güzeldi çok beğendim

19-10-2018
Otay Şadıman

Ben böyle bişey izlemedim harikaydı

20-10-2018
Övgü Sonsuz

çok güzel film imdb si niye düşük anlamadım stephanie mükemmel bir oyunculuk çıkarmış

22-10-2018
Özdoğan Şinasi

bilgin emeğine sağlık cok güzel bir film tşklr

23-10-2018
Mesih Yel

çokkk qüsell bir site her film açılıo iyiki böyle bir site warr size çokkk teşekkür ederim

25-10-2018
İsa Koçaş

bu adamı izlemekten Bruce Lee’yi unuttuk nerdeyse onun kadar müthiş bir Dövüşçü

28-10-2018
Züheyla Akbatu

imdb cok dusuk vermis 7.3 u hakkedio bence

31-10-2018
Ayaltın Bayırhan

GÜZEL BİR FİLM İZLEYİN…

05-11-2018
Çiner Elgin

Ben beğendim güzel film

08-11-2018
İbat Kılıçalp

arkadaşlar yorum yazıyorsunuz ama gerçekten bazen çok kötü yanılıyorsunuz bence film tam anlamıyla olamasa bile gayet guzel ve başarılı olmuş surukleyici bence çok guzel gerçekten ve ayrıca kötü yorumlara takılmayınız sanırım film izlememişler onalara tom & jery oneriyorum hoş gerçi oda klasik tir anlamalarını bekmem yanlış (İYİ SEYİRLER DİLERİM)

09-11-2018
Kocataş Niyazi

beyler izleyin benim beyin eror verdi izlerken resmen keyifle izliceksiniz keyif alırsınız ama sonunda HA.. diceğiniz garanti :DD D

10-11-2018
Fuad Servan

İyiki amerikan versiyonu yapılmış kore film ve dizilerine yaklaşımımdan dolayı bu filmi izleyememiştim nekadar çok başlatsamda devamı gelmemişti bunu kendim için bir hediye olarak kabul ediyorum. orijinalini izleyemediğimden bana mükemmel bir yapıt hissi verdi. Kesinlikle izleyin derim

11-11-2018
Konak Nurdağ

çok güzeldi yha 22 yaşında olmama ragmen yiğenimle güzel vakit geçirdim devamını merak ettim açıkçası

12-11-2018
Günşıray Kani

herkese tavsiye ederim

17-11-2018
Baybek Cankorur

çok güzel bi film olmuş. tekrar izleyebilirim

18-11-2018
Karluk Metinkaya

Hakkaten helal olsun. bu kadar iyi bi site görmedim. yüzlerce film izledim bu sitede bi tanesi kırık olsun bozuk olsun ama yok.. emeğine sağlık admin..

19-11-2018
İstemihan Koçkar

SAKIN HA SAKIN GERİLİM FİLMİ DİYE İZLEMEYİN VALLAHİ BİLLAHİ TİLLAHİ ELEKTİRİK PARASINA VE GÖZÜNÜZE YAZIK..:):):):):)

24-11-2018
Barçın Çoğahan

muhteşem

25-11-2018
Diril Güngöze

6.serisnde Jason Statham ve Michelle Rodriguez Katılacak

26-11-2018
Konuk Bünyamil

on numara filmdi admin sende 10 numarasın

27-11-2018
Güral Kuday

film gerçekten ço güzeldi izlediğim hiç bi filme yorum yapmam ama buna yorum yapma gereği duydum . filme bayıldım . güzel bir film değildi diyenler ? siz neyin kafasındasınız o kadar güzel bir filmdiki duraksamadan izledim macera – aşk sevenler bu filmi kesinlikle izlemelisiniz şiddetle tavsiye ediyorum.

29-11-2018
Yaşa Bumin

eğlenceli bir film

30-11-2018
Cesur Mehmetçik

1/10 Play tuşuna basmanızı tavsiye etmem ayrıca film gerçekten çok saçma bi amaç yok bi konu yok kısacası zaman kaybı bilgim beydende ricam bazı filmleri daha dikkatli eklemesidir…

02-12-2018
Ehlimen Temürlenk

fîlîm ne xerab e!

03-12-2018
Bartosz İsvendiyar

100 dakikamı geri verin

04-12-2018
Mahsum Abdülgaffar

inanılmaz güzel bir film olmuş emeklerinize sağlık

06-12-2018
Kılıç Ergüden

güzel bir film masraftan kaçmamışlar

07-12-2018
Erüstün Meşhur

harıkaaa tek kelimeyle

11-12-2018
Aysan Berksay

skyfall 007 den daha güzel bi film şiddetle tavsiye, bence tabiki…
teşekkkürler bilgin……..

14-12-2018
Yoğunay Gürbüz

ben bu filmi öncedende izlemiştim size son part ı söyleyeyim merak edenler için son partta ise geçite ulaşıorlar yarattığı program da girmke istior ancak babası engel oluyor içeri kız ile oğlu girior ve film burda bitiyor

15-12-2018
Ayverdi Ayverdi

KÖTÜ YORUMLARA ALDIRIŞ ETMEYİM 10 NUMARA BİR FİLMDİ
ORUÇ ORUÇ İZLEDİM UMARIM BOZULMAMIŞTIR

19-12-2018
Boğatır Çavlan

güzel ama çok şarkı söylüyolar orası gıcık

20-12-2018
İhsan Naki

Abi süper ya yok böyle bir şey ya offf adamsın ya Aamir Khan adamın her filmi muhteşem sonu çok üzücü ağliyacaktım lan az daha süper kesinlikle izlemelisiniz.

23-12-2018
Göktaş İnanöz

saçma bi amerikan macera filmi.

25-12-2018
Çalıkbey Günan

film berbat zamanı bol olan bıle izlemesin

26-12-2018
Ümmet Toluntiğin

Çok güzel film ama bu adamın oynadığı bi film de ilk defa bukadar az aksiyon yine de güzel

27-12-2018
Yarkan Börçek

Yoruma göre filmi izleyenler için yazıyorum izlemeyin.

31-12-2018
Gümrah Marek

Bence film çokk romantik sonu biraz hayal gücü olmuş hem hiçde saçma bir şey değil saçmalık filmi güzelleştirir ona bakılınca bir ölünün canlanmasıda saçmalık ama film süper olmuş hakkını verelim bence film muhteşem

01-01-2019
Akarca Alpkan

FILM GUZEL ARKADASLAR TAVSIYE EDERIM BILGIN TSK EDR

05-01-2019
Tav Ulucan

1,2,3,4… olursa guzel olur.

07-01-2019
Aktı Arpınar

Konu biraz sıradan,film de o kadar beklediğimiz gibi değil. Ama vakit geçirmek için de güzel o kadar da kötü değil yani.

08-01-2019
Oğuzorhan Seyitali

hazırlayanlara teşekkür ederim

09-01-2019
Ömer Temren

uzun zamandır bu film mi beklıyordum arkadaşlar. admin süpersin. rahatca koltugunuza oturun ve keyıfle ızleyın bitmesini istemicegınız filmlerden bir tane . şiddetle tavsıye edıyorum…

10-01-2019
Bürçe Tevhiddin

Kardeşim ilk part açılmıyor bir problem mi var. chrome ve firofoxta denedim. emeğine teşekkürler.

11-01-2019
Aşcır Bulak

bu fılm bagımlılık yapıyo

12-01-2019
Tanın Tunçtan

Film kesinlikle izlenmeli kurgu harika biraz uzun ama yine de bitmesin isteyeceksiniz final güzel bağlanmış.

13-01-2019
Abdusamet Güli

şaheser bir film

14-01-2019
Hüryaşar Hüryaşar

selam naber

18-01-2019
Berkem Keremhan

film gerçekten berbat. yapan adamlar hiç para harcamamış ve buna bağlı olarak görüntü çok kötü. izleyipte zamanınızı boşuna harcamayın.

20-01-2019
Ulusal Yıldıran

bilim kurgu hayranıyım ve bu filmi beğenmedim çok sıradan bi senaryo ucuz yapım.. Film 4.5 puan hodja adlı kullanıcının yorumu 8.7

22-01-2019
Tekinal Yurtcan

bakın rica ediyorum cidden rica ediyorum izlemeyin böyle bir saçmalık olamaz hayatımda ilk defa bir filmin sonunu getiremedim ilerleye ilerleye izledim direk çıkıın uzak durun filmden

24-01-2019
Acarbey Aktün

helal süper site hızınıza yetişilmiyo

25-01-2019
Çağatay Göktuna

süper bir film keyifle izledim sağolasın bilgin kardeş

30-01-2019
Sead Yansi

filme iyi diyenlerin midesinin genişliğine hayran kaldım saçma sapan bi kan filmiydi sadece tavsiye etmem…

31-01-2019
Atila Cankılıç

film güzeldi öyle her filmin sonunu görmiyen ben bunu zevkle izledim tavsiye ederim.10/7

05-02-2019
Fehamettin Hükümdar

çok süper bir filimdi aksiyonu dur durak bilmiyorrr

08-02-2019
Babayiğit Akınalp

Abi coook guldum ya o bimeksmi ne ona asiri komik

09-02-2019
Gülener Öktener

Güzel değil.

11-02-2019
Şahinter Taykut

film bukadar uzun tutulmasına ramen konuları esas alıcak olursak ki.. isevi inancına göre isanın hayatı bukadar basit değil vasat bir film olmuş şaşırdım doğrusu birçok önemli yeri atlamışlar

13-02-2019
Şerafet Ümran

Ellerine sağlık bilgin süpersin 2 yıldır bu sitenin takipçisiyim ilk yorumum (: “Emeğe Saygı”

14-02-2019
Abdulvahap Cafet

güzel film ama daha sürükleyici olabilirdi emegine saglik

17-02-2019
Ortaç Sakin

sakın yorumlara bakıp izlemeyin acayip kötü

22-02-2019
Bürhan Giyasettin

Şu fazla aksiyon yok diyen bilinçsiz izleyici arkadaşlar zaten filmin türü aksiyon değil dram filminde aksiyon aramak pekte akıllıca değil.

23-02-2019
Hino Mitad

manyak bişey bu animasyon

25-02-2019
Kopan Özpınar

IZLEDIGIM HIC BIR FILME YORUM YAPMAMISTIM ILK OLDU GERCEKTEN IZLEMENIZI TAVSIYE EDERIM TAM ANLAMIYLA MUHTESEM TESEKKURLER BİLGİN.

26-02-2019
Oguzhan Seyir

3 kücük ayıcık ne tatlıydı çok güzeldi herkese tavsiye ederim

28-02-2019
Farabi Akip

film mükemmel alt yazısını izledim. ama türkcesinin bukadar cabuk sunulacagını bilsem türkce düblajı beklerdim.emeğinize saglık

01-03-2019
Türköz Asim

Hogwarts okuluna ben gitseydim woldemord u pişman ederdim tabi

02-03-2019
Atıf Cangür

klasik kahraman filmi ağlıycak bişeyde göremedim ama kaliteli animasyon

06-03-2019
Değer Seydi

hafızalarda silinmiyecek bir film

09-03-2019
Okdağ Seyda

herkesin zevkle izlemek istediği bir yapım. admin tşk. ederim.

12-03-2019
Efdal İsvan

güzel…

16-03-2019
Mürşüt Satan

Gerçekten Süper Bi Film ama Türklere Böyle hakaret edilmesi olağan dışı bı durum bu olay devenın ıgne delıgınden gecmesı gıbı bısey

17-03-2019
Abır Akdurmuş

Del Toro’dan mükemmel bir başyapıt bence. Bakıyorum da üstün film eleştirmenleri ne yeşil ekran bırakmış ne vasatlık. Kardeşim yeşil ekransız film mi kaldı? Marslı mı, Gravity mi, Interstaller mı hangisi? Buysa sizin eleştirme kriterleriniz gidin scoby doo’yu izleyin!

18-03-2019
Demirdelen Feyzettin

bu film benim aklımı başıma getirdi.teşekür ederim.

22-03-2019
Bünyamin Hazık

izlemesi keyifli sıkmayan bir film.

23-03-2019
Tarduk Uçkara

surukleyıcı sonu vasat olsada ızlenmeye deger hiç olmassa Jessica Biel için yine ızlenır:)

24-03-2019
Balsan Boysan

kesinlikle bu filmin devamı gelmeli harika bir film herkese tavsiye ederim

25-03-2019
Cevheri Gündemir

vallaha guzeldıı yanıı..hatta bı ara sarışın kızı parçalayacaktım az dahaa:)

30-03-2019
Derenel Gönen

Filmi beğenmeyenlerin beğenmeme sebebi kapasitelerinin filmi yorumlamaya yetmemesi olduğunu düşünüyorum. Gerçekten ağır bi film ve fikirleri olgunlaşmış olan her insanın izlemesi gerektiğini düşünüyorum. Harikaydı.

01-04-2019
Mucahit Saadin

izlerken ağladım çok acıklı bi film sonu aşırı acıklı

04-04-2019
Abdülvahap Akdiken

Kim demiş tavuklar uçamaz diye? Yönetmen bir gece uyurken kıçı açıkta kalınca beynini üşütür ve sonuç bu film …

06-04-2019
Turabi Arıyüz

izleme sakın berbattt

08-04-2019
Eroğul Köşker

süper fılm heycan hıc eksılmıyor tebrık ederım ellerınıze sağlık

09-04-2019
Sar Yurtkuran

ben bu film sinamada türkçe dublaj izledim çok güzel film

14-04-2019
Üzeyir Hürol

Ağlattı çok güzeldi la

16-04-2019
Diktaş İbadet

gerçek dediğin şey elle tutulur bir şey olmalı MAMİ saygım sonsuz ve ben de bir Müslümanım ama insanların tam olarak maymun değilse de maymun benzeri bir varlıktan geldiği kanıtlanmış bir gerçektir. evrim teorisi denince akla ilk gelen şey “maymundan gelmek” oluyor.. sadece bu değil ki çok erken dönemlerde yaşamış insanların boy ölçülerine yaşam sürelerine bakarsan onlar da günümüz insanından çok farklı evrim teorisi bunların hepsini kapsıyor…

18-04-2019
Zikrullah Ersevinç

tek kelimeyle süper mutlaka izleyin pisman olmazsiniz emin olun

20-04-2019
Burkay Dalay

part 2 ortasına kadar zor dayandım.çok sıkıcıydı.

24-04-2019
Tankut Yalın

Insan kendini affetmelidir gerçeğini bize bu film gösterdi.

26-04-2019
Tüney Alatin

çok saçmaydı

28-04-2019
Talet Argüden

süper ötesi bir film teşekkürler admin

01-05-2019
Ehed Erhun

muhteşem

02-05-2019
N˜zamett˜n Seyidhan

will ile abisinin ağlama sahnesi çok etkiliciydi resmen ağladım ilk başları çok sıkıcı ama sonrası çok iyi sabırla izleyin derim

05-05-2019
Berk Kızıltunç

Filmin son sahnesi 10 numara olmuş

05-05-2019
Kevnî Oğuztüzün

izledim falat anlayamadımm 5 6 çeşit hikaye olduğu için bağlantı kuramadım türkçe dublajını en yakın zamanda çıkar inş.

06-05-2019
Savtur Tolgahan

Çok bilmiş DERYA ve derya gibiler filmi sadece bir eğlenceden ibaret olarak izledikleri için filmin içeriğinde ne anlatılmak istendiğinden bihaber… Cocouksu yorumlarınızı ve çok bilmişliklerini kendinize saklayın.

07-05-2019
Gülsoy Abdulkerim

çok güzel

13-05-2019
Fedayi Kamuran

arkadaşlar sayısız film izledim bunun kadar boktan film yok sakın izlemeyin

15-05-2019
Erboy Efe

çok kötü ancak erkeklere yatan bir kadın başka birşey yok zaman kaybı

22-05-2019
Uluçkan Yeldan

Çok güzel bir gerçek aşk örneği.İzlemenizi tavsiye ederim , ben çok duygulandım.

25-05-2019
Odkan Öztan

sacma sapan diyen insanalr bu filmin anlatmak istedini gormuyor!!! filimlerde yada dizilerde hep zengin insanlarin hayatina bakiyoruz, guya herkezin hayal ettigi! iste bu filimde ilk defa cogunlunun hayatini anlatti bize, bu durumda yasiyan insan o dizilerdeki yakisikli zengin zeki insanlardan daha fazla. bu filme guzel deyil diyen ozentidir

26-05-2019
Zülkarneyn Sebil

Arkadaşlar filmi izledim tek kelimeyle süper. hele son bölüm müthiş nefessiz izledim herkese tavsiye ederim.

27-05-2019
Kâtip Abdiş

YILLARDIR BÖYLE GÜZEL BİR FİLM ARIYORUM MUHTEŞEMİN MUHTEŞEMİ BÖYLE Bİ FİLM DAHA ÖNCE İZLEMEDİM TEK KELİYLE MUHTEŞEM

30-05-2019
Erdur Erksun

saçmasapan ama eğlenceli:)

04-06-2019
Erkay İlmi

ben filmi begendim ailenin macerası herseyı yasıyorlar tek kelimeyle mukemmel

06-06-2019
Sancar Tekalp

İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLM ARASINDA YERİNİ KAPTI….BAŞ ROL OYUNCULARINA DİYECEK YOK ZATEN

07-06-2019
Doğruöz Hekim

süper bir film

13-06-2019
Olcaytürk Ruhani

kendine ayit bir player yapamıyormusun bilgin ?

14-06-2019
Akşit Arkut

En sevdiğim tarzda.
Keşke sonunu daha net bağlasalardı

15-06-2019
Orguntay Sak

filmde 3 kişi ve birde köpek var ama yinede güzel vakit geçirtti.

19-06-2019
Arsoy Balsan

ya gerçekten şaka amaçlı bir film yerçekimi yok diyorlar filmte takır tukur oturuyorlar gerçeklik yok zerre kadar.
film değil belgesel gibi çekmişler ayrıca sürekli araya birileri giriyor birşeyler söylüyor normal ayrı biryerde yaptıkları çekimlerle.

21-06-2019
Kenanbey Şemsittin

SÜPER FİLM EN İYİ SİTE BURASI VE EN HIZLI SİTEDE HARİKASIN BİLGİN TAM GAZ DEVAM HEP ARKANDAYIM

25-06-2019
Elveren Güntöre

bılgın sıte ıcın oncelıkle tesekkurler eger ımkanın varsa YARINDAN SONRA fılmını yuklıyebılırmısın turkce dublaj olursa daha ıyı olur tabı

26-06-2019
Akar Çinar

merhaba, film harikaaaa

27-06-2019
İbrahimilker Mulla

ailecek izlene bilecek cocuklara yönelik bir film

29-06-2019
Nazim Selahi

sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film.

01-07-2019
Olcaytu Sonad

garip bir filmdi sevginin her türlü hali gibi birşey ama yinede emegine sağlık bilgin

03-07-2019
Şerafeddin Akansu

Aylardır bekliyordum harika tavsiye ederim;)))

08-07-2019
Onar Sadir

Teşekkürler bilgin güzel bir film.
Eminimki filmi izledikten sonra işte biz bu yüzden türk’üz ve ve türk olmaktan gurur duyuyoruz diyeceksiniz.

09-07-2019
Müftü Abdulaziz

güzeldi.

12-07-2019
Erdemir Keskiner

Çok güzel 10 numara 5 yıldız komedili duygusal

14-07-2019
Göktan Kocataş

Konusu dikkatimi çekti

18-07-2019

En çok izlenenler

Siyah Kaya – Black Rock 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Korku

Korku Gecesi – Fright Night 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Korku

Karanlıklar Ülkesi Kan Savaşları – Underworld Blood Wars 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Korku

Day of the Mummy 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 2.8 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler