Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Demiriz Şide

film genel anlamda güzel.eleştirel açıdan sade olduğu yönler var ancak bazı yönlerindeki güzellikler filmi taşıyor.izleyiciyi sürüklüyor.beğendim…

30-04-2018
Nuröz Alis

Tek part izlerken son kısımlarda eksiklik var kesiliyor film birden bi bak istersen.

01-05-2018
Alpoğan Baykoca

Bilgin Teşekkür Ederim, Emegine saygı film güzelll izlenmesini tavsiye ederim

05-05-2018
Hüray Kaymas

MARVEL Filmleri herzaman güzel olur

07-05-2018
İğdemir Ertingü

ben bu adama bayılıyorum yaaa film cidden içe işliyor iki gündür çıkamadım etkisinden…

09-05-2018
Hürkan Kaynarkan

korku dedik komik çıktı

10-05-2018
Sunel Yetim

gerçekten güzel bir film konusu ve oyncularıyla seyredilebilir iyi seyirler..

11-05-2018
Demirhan Hürkan

Ayy ana sayfayı bi açtım haryy potter serisi ay nasıl mutlu oldum

12-05-2018
Gücer Müderris

Leonardo oynasaydı daha bi mükemmel olurdu

13-05-2018
Baytimur Cerullah

güzel bır yapım tesekkürler

15-05-2018
İlkünsal Nebahattin

bence en iyi film melez prens

19-05-2018
Mecnun Öründü

yorumlara baktım çoğu kötü yorum bence siz kendi bölümünüzde değilsiniz film iyi ama ilk fantastik 4 gibi değil izlenmez mi izlenir ama içindeki ayrıntıyı dikkat etmemişsiniz. hikayeyi iyi anlarsanız filmde o kadar iyi olur o kadar o süper bir film denilmez ama… (10/5) !!!!!!!!

20-05-2018
Kayansel Orguntay

Optimus Prime in kolu ne oldu?

23-05-2018
Seğmen Oğultürk

Guzel bir uyarlama olmus.kitabi okuyanlar bilirler cok ufak detaylar haricinde hersey ayni.Birinci detay alayci kus ignesini kimin verdigi,ikinci detayda muttalarin yuzu olen haraclarla ayni olmaliydi.birde Haymitch’i daha yasli,Peeta’yi daha yakisikli bekliyordum:)Cinna’da ufak tefek ve cinsiyeti belli olmayan renkli bir kisilikli.Yalniz alevli elbiseler ve Rue’nun olusu tipki kitabi okurken hayal ettigim gibiydi,cok basarili bir film olmus,devamini bekliyorum merakla,tesekkurler

26-05-2018
Akkaynak Arıca

bu tartışmaya katılmayayım dedim de edemedim zira Yasumi2nin kendisine tepki gösteren arkadaşlara küçük düşünceli beyinliler demesi sinirimi zıplattı da dahil oldum. Yasumi arkadaş ilk olarak yaptığın “alıntıdaki” yorum gerçekten güzel üstelik çok doğru bir Türkçeyle yazılmış ve gayet akıcı bi üslubu var yani sadece içerik değil Türkçe yazım kurallarına uyulmuş olması açısından da güzel ama yapılan yorumlara verdiğin cevapları okudum da nedense bir yazım yanlışları bi imla hataları hayır yazım yanlışı yapmak imla hataları anlatım bozuklukları bunlar hep alışkanlıkla edinilmiş karekteristik yazma üslubudur bu da zaten ilk yorumla diğerlerinin aynı kişi tarafından yazılmadığının en açık göstergesidir!!! neyse iyi seyirler. Emeğin için teşekkürler bilgin

27-05-2018
Tanel Tunçaral

çok kötü zaman kaybı gereksiz bir fbı mafya filmi

29-05-2018
Üngörmüş Yomut

Bu film türünün şu ana kadar gördüğüm en iyi örneği. Teşekkürler Bilgin. Emeğine saygılar.

02-06-2018
Mertkol Yâren

film yarım kalmış sonunu bekledik bitti

04-06-2018
Galip İçaçan

film güzel hareketli aksiyon var ama sonu berbat

05-06-2018
Ozan. Akdes

süper
izleyin arkadaşlar

06-06-2018
Karcan Mengütaş

süper bir film yaa bu harika

08-06-2018
Kolçak Özkan

konu süper,fikir harika, karakterler cuk oturmuş, yapım amatör.. ama yinede bu tarz konuların işlenmeye başlaması tarihi değerler ardına bir adım

09-06-2018
Vefik İhlâs

film süperdi ama alt yazılarda eksikle çok genede film bir harikaydı ellerine ve emeğine sağlık bilgin kardeş sende sitende süper siniz

13-06-2018
Sayim Yalim

beğenmedim.sıkıldım.sonu nasıl bitecek merak ettim.ama sevemedim.amaaa rachel mc adams harika bir oyuncu bu ayrı bir konu

14-06-2018
Tatarkan Gönen

arkadaşlar lütfen yanıltıcı yorumlar yamayalım hoşunuza gitmedi ise film hoşuma gitmedi yazın neden film berbat yazıyorsunuz sizin beğenmediğiniz filmi belki başkası beğenecek ayrıca film çok saçma hiç bir şey anlamadım diyen arkadaşlar kusura bakmayın ama filmin saçmalında değil sorun sorun sizde siz anlamıyorsunuz.
paylaşımların için teşekürler bilgin sıkılmadan usanmadan uğraşıyorsun

18-06-2018
Yakub Adıgün

Admin hep eski filmleri yayınlıyorsunuz.Aynalarıda çok önceden seyretmiştim o yüzden bu site güncelliğini yitiriyor ve beni hayal kırıklığına uğrattı.Ayrıca kaan arkadaşım filmi amerikalılar yapmadı dikkat edersen tarihinde 2003 yazıyor çok eski bir film tıpkı halka gibi ilk versiyonunu japonlar yaptı sonrada amerikalılar kendi versiyonlarında bir daha çektiler.

19-06-2018
Haymil Mihail

EĞER YORUMLARA BAKARAK İZLEMEZSENİZ BU SİZİN EN BÜYÜK HATANIZ OLUR.

20-06-2018
Aksu Arkadaş

güzel film

21-06-2018
Kahamurat Seithan

@Dogukan Hiç bir film için Tarih vermem BERBAT SİNEMA ÇEKİMLERİNİ YAYINLAMAM. Siteyi takip etmeniz yeterli istek yapmanız yada yorum olarak yazmanız hiç bir şeyi değiştirmez lütfen bu gibi soruları sormayınız artık. Gördüğünüz gibi Filmin HD çıksın çevirilerini bile özel olarak hazırlatıp sunuyorum sizlere ne zaman eklenir diye sormanız mantıksız lütfen tüm arkadaşlardan rica ediyorum artık bu gibi yorumları yazmayınız.

22-06-2018
Güleçer Erdöl

Beklediğim filmlerdendi teşekkürler

23-06-2018
Arik Borahan

Emrah kardeşim idm programı varsa onu kaldır anca öyle olur

25-06-2018
Yalazakan Ecvet

bilginn filmin açıklmasaında bır yanlışlıkmı var ızledıgım filmle açıklamanaın hıç alakası yok gibide..film idare eder..

27-06-2018
Sağlar Sunal

SES OLAYI SÜPER YAPILMIŞ AMA MEVZU YOK ANCAK VAKİT GEÇİRMEK İÇİN SEYREDİLEBİLİR .

29-06-2018
Abuzettin Akgöze

herkeze tavsiye ederim güzel film 10/7

30-06-2018
İsmail Koçkan

Ölmeden izlemeniz gereken filmlerden bence gece 2 de böyle bi aksiyon gidiyorsa günün her saati gider 10/10

04-07-2018
Serhan Tanfer

cok güzel bir film bilim kurgu sevenlere tavsiye edilecek bir film tek kelime ile muhtesem !!!

06-07-2018
Tekyay Usta

Allah aşkına bilgin şu reklamlara çözüm bul siteni herkesle paylaşıyorum diğer bir hususta farklı video Oynatıcı dener misin bide .tek part film yapar mısın

08-07-2018
Atabay Akıalp

film her ne kadar uzun olsada kendini izlettiriyor.seslendiemeler müzik ve görsellik harika konu zayıf ama izlenebilir.

14-07-2018
Tunay Yahşibay

biraz abartmişlar ama ince bir örtüyle bişeyler anlatılmiş

20-07-2018
Özkenan Özkenan

bir solukta ve hatta soluksuz izlenebilecek bir film (8/10)
emeğine sağlık Bilgin (Y)

21-07-2018

En çok izlenenler

Rango 2011 Film izle

Türkçe Dublaj - 1059 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Animasyon

Karmakarışık – Tangled 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1093 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.8 /10

Kategori: Animasyon

Çizgi Film kategorisinde son eklenenler