Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Timurlenk Oruk

ilk başta kötü bi film gibi düşünmüştük daha sonra filmi izlemeye başladığımızda harika olduğunu anladık muhteşem bi film kesinlikle izlemeye değer bukadar bolluk içinde yaşarken hiçbirşeyin değerini bilmememk çok saçma değilmi ??? sonuçta insan elindekinin değerini kaybedince anlar

25-02-2018
Özsü Argon

arkadslr yorum yaparken bırazz dusunun de oyle yazın ,yorumlarınızı okuyup fılmı ızlemeye karar verıyoruz .Dini duygularla yorum yazıp tobee dıyen arkdslradaa şaşırıyorum ayrıcaa ! sizden ınanıcınızı sorgulamanızı yada bıldıgınızın aslında yanlıs oldugunu gostermeye calısmıyokı bu bı fılm ! amerıkalılar uzaylılar dunyayı ıstılaa edıo şeklınde fılm yapnca uzaylılar hakkındakı dusuncenızz cok mu degıstıdee bunu ızleyınceee bı costunuzz.bence 3.parttan ıtıbaren gorsellık acıısndan ii bı fılm olmusss

26-02-2018
Karacabey Bahadır

herseyi anladımda bi sayısal oynamıyor

28-02-2018
Çalkara Gündal

bu bu ne diyecegimi inanın bilmiyorum tek kelimeyle harukulade süper teşekkürler bilgin ve bu filmde emegi geçen herkeze …

01-03-2018
Asutay Asutay

bence güzel yani bir tavsiye

03-03-2018
Hıdır Erşen

süpersin kardeşim

04-03-2018
Zeyneddin Ökeer

Dikkatli izlenildiğinde, mantık kopuklukları olan aptalca yazılmış bir senaryo. Ağladık, gözyaşı döktük diyenler bence çok dikkatlice bir kere daha izlesinler. Filmin sonunda sadece tebessüm edeceklerdir.

05-03-2018
Üçışık Özender

İZLEDİĞİM EN SAĞLAM FIRTINA FİLMİYDİ. EFEKLER MÜKEMMELDİ. HELE SONU AP AYRI BİR EĞLENCE. KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

06-03-2018
Şengül İşkur

çok güzel bi site baayıldım acaba burada ejder topu varmıdır

07-03-2018
Uskan Yurtsal

arkadas hiç bitmesin diye izledim harika tek kelimeyle şiddetle tavsiye ediyorum izlenmeli :Dsende vakik kaybetmeden partları doldurmaya başla bence::D

08-03-2018
Çağlak Güçal

Film den aksiyon beklemeyin fakat çok duygu dolu ve çok çok anlamlı !!

09-03-2018
Abdülvahap Aypars

kesinlikle ve kesinlikle izlenmesi gereken bir film. her anlamda ırkçılığa hayır diyorum. bu film de çok ii bir bakış açısı yakalamış. toplum baskısını ve sürü psikolojisini yaşadığınız bir ortamda düşüncelerinizi yüksek sesle söylemek zordur.Film muhteşem izleyin hiç pişman olmayacaksınız. Emeği geçenlerede çok tşk ederim

10-03-2018
Çalapkulu Engintalay

Filmi 2 günde izledim. Ortada büyük bir emek var ama hem 3. partta bize yapılan göndermeden dolayı hemde sadece amerikalıların bakış açısını yansıttığından dolayı beğenmedim. Teşekkürler bilgin

11-03-2018
Örgen Tevekkül

Film pek sarmadı gerçekten ilk parttan sonra kapattım, full izleyenlere allah sabır versin emeğine sağlık bilgin.

12-03-2018
Soysaltürk Uçar

Ben Filmi ÇOK Beğendim Fakat Sonunu pek anladım sayılmaz adam nasıl 70 yıl kaldı öle serum yüzündenmi die merak ediyorum ve filmin sonunu The Avengers Serisine bağlamışlar Ve Daha Thoru İzlemedim…Bide Beğenmediyseniz Sonuna kadar izlemeyip yarısını izleyip bırakarbilirsiniZ Ve Saçma yorumlar yapmayın….İYİ SEYİRLER!!!!!

15-03-2018
Ledün Sirer

Gerçekten cok iyi ben cok ama cok begendım emegı gecen herkese cok tesekkurler tam bir aksıyon hemde her karesi …

16-03-2018
Nesip Şemi

son müzik fenaydı

18-03-2018
Yunus Babek

aslında karayip korsanlarının çooooooook büyük bir hayranıyım ama ben karayip korsanları serisinde sadece bu bölümü çok sevmedm ama bu bölüm dünyanın sonuyla bağlı olduğu için izlemenizi tavsiye ederim bu bölümü seyretmeden dünyanın sonunu seyretmeyin yoksa anlamazsınız. ayrıcada orlando bloom johny deepde dahayakışıklı johny deep gerçekde okadarda yakışıklı deil

21-03-2018
Bozlak Çoğay

bence sarısının olanın yüzü dha tatlı .d

23-03-2018
Tarhan Yaşartürk

ARKADAŞLAR FİLM GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER….

26-03-2018
Topak Vamık

SÜPER BİR FİLM İZLENMESİ GEREK

27-03-2018
Gündoğan Kortan

hayatımda izlediğim en berbat filmdi diyebilirim

29-03-2018
Kuyaş Rahmi

mükemmel

01-04-2018
Duruiz İltemir

Şok şok şok mementonun çakmasından sonra şikdide the prestij filminij cakmasini yapan aamir khan izleyicileri bir kez daba etkiledi

03-04-2018
Seda Tamkan

eline sağlık usta .. güzel ve anlamlı bi film..teşekkürlerr

04-04-2018
Ecir Özerinç

herkesin hoşuna gidecek türden bir film değil.. değişik bir tarz da garip bir film

05-04-2018
Canalp Danış

filmi dün akşam izledim fantastik ve bilim kurgu karışımı aksiyonu olan güzel bir filmdi
notum 10/6

06-04-2018
Ayberk Bayman

süper bi fılm =)..

07-04-2018
Erker Selâmettin

Film güzeldi ancak sonunu anlayamadım.

10-04-2018
Cüneyd Hafiz

Bildiğimiz ahtapot ne zamandan beri uzaylı oldu.Senaryo güzel fakat uzaylılar vardır, uzayda hayat vardır saçmalığına bağlanması gerçekten olmamış.Özellikle son bir kaç yıldır bu propagandanın yapılıyor olması ve bu tarz filmlerin teorimiz gerçektir denerek yayımlanması bana Apollo 11 in aya yolculuğunu düşündürüyor. Apollo 11 gerçekten aya indi mi?Tabi ki hayır.Bu film için de kurgudur demekten öteye geçemeyiz.Bilim kurgu severlerin izlemesini isterim ama çok ahım şahım bir teknoloji görmeyi de beklemeyin derim…

12-04-2018
Şahzat Uralp

özenti recep ivedike özenmişler halk kahramanı çok sıkıcı izlemeyn

13-04-2018
Kâşif Abdülahat

tesekkurler guzel film izleyın aslaa zaman kaybı değil

16-04-2018
Meyhati Refat

Turkce Dublajını Gorunce Deliye Dondum Bu Film On Numara Yemın Ederımkı İzleyin arkadaşlar Bana Guvenebilirsiniz Film Koliğimdir =)

19-04-2018
Noman Zöhtü

m.night shyamalan.bu yönetmenin filmlerini tek geçerim.6 his ve ölümsüz filmleri vb..konusu harika herkesin istediği sorunsuz bir dünya hayali filmin konusu bu…çok korku filmi isteyen mezbahaya gitsin..

20-04-2018
Adni Algu

tam beyaz Türk lere monşerlere göre bir film izlemeyin izlettirmeyin kardeşim

22-04-2018
Saka Sübitay

romantık komedi sevmeyen biri olarak…bu filmi bir solukta izledim..ve çoook keyif aldım..ellerine sağlık bilginn..

23-04-2018
Görklü Abdulkadir

Romantik film seviyorsanız bu film size göre,filmin sonu güzeldi

24-04-2018
Sekvan Yildiran

arkadaslar fınal yazıyoya ıns fınal değıldır ne olursunuz baska serılerıde cıksın yav bu fılme bıtıyorum vallaha dıyorum :(((( bılen varmı baska serıleri cıkıcakmı

25-04-2018
Borahan Çaylak

berbat kelimesi bile bu filmin yanında harika kalır. kesinlikle izlemeyin gidin trt çocuk izleyin daha iyi

01-05-2018
Tanseven Tümkan

izlenmeye değmez sıkıyor beklenileni hiç karsılamaz

04-05-2018
Tezok Orkun

iyi güzel de 3 aptal (3 idiod) filmi ile kıyas bile yapmam eğitim açısından meb tarafından da tavsiye edilmiş

05-05-2018
Kadim Konuralp

biz bu dunyayı kurtaran abd nin çevirdiği sanal filmi keyifle izlerken ,,, gerçekte ABD musulda yanlışlıkla 200 müslümanı katletti …. iyi seyirler..

06-05-2018
Ğanim Kutret

Bence Çok iyi. Duvarı geçmeye çalışırken vurulanlar piyanist filmini andırdı…

07-05-2018
Ülger Özoğuz

boş zamanda izlenebilir.ancak çok şey beklemeyin derim.harcanan emek için teşekürler iyiseyirler.

08-05-2018
Tutel Soyöz

Korku filmi,dram,gerilim…Bu tür filmleri izlemeyi uzun zaman önce bıraktım.Tekerlekli sandelyeli engelli bir adam görünce üzücü bir film olduğunu düşündüm ama bir kaç ay izlemedim.Birgün beğenmezsem başka bir film izlerim diyerek izlemeye başladım.Ancak böyle bir karar böyle bir filmde verilebilirmiş meğerse…İzleyen arkadaşlar bana mutlaka hak verecektir çünkü filmin ilk dakikalardında aslında herşey ortaya çıkıyormuş…Bu siteye minnettar kalacağımız filmlerden biri!
Üstüne üstlük gerçek hayat hikayesi.Sanırım amerikalılarda haklarını satın almışlar ve tekrar çekeceklermiş bu filmi.
Imdb Puanı:8.6
Benim Puanım:10

09-05-2018
Işıklı Üs

bu filme zaman kaybı yazan arkadaslar
alışmışsınız şaklabanlı labali sevişme sahnesi olan film lere bu fılm size tabi agır gelir

11-05-2018
Sıla Tanrıkulu

tek kelimeyle harika

12-05-2018
Servet Üstüner

Ice Cube sandım ana karakteri değilmiş, o halde bu film izlenebilir. 29:14’teki dönüş efekti olmamış.

13-05-2018
Aycihan Bayrı

bugün gidip sinemada izledim heryer bostu bende diyorum sinemada neden kimse yok meyersem internete eklenmiş

14-05-2018
Arol Balıbey

film baya iyi sürükleyici güzel.caroline zaten efsane.kesin izleyin .caroline vücüd efsane ya 2 3 gün aklımdan çıkmaz

15-05-2018
Umut Batdal

11-12 yaş grubuna hitab eden başarılı bir yorum olmuş

16-05-2018
Bozay Çınar

harika.izlemezseniz çok şey kaçırırsınız bu kadar

20-05-2018
Burhaneddin Göçeri

@selibalkan Sorunsuz açılıyor 3. ve 4. partlar.

21-05-2018
Günyıl Kotuz

bu fantastik film,kendi sınıfının en iyi filmlerinden biri diyebilirim,sanırım dizi amaçlı çekilmiş,çünkü yeni maceralar ve gölge olayı devamı var anlamına geliyor izlemeye değer..

22-05-2018
Demiriz Şide

Soundtrack The Beginning (one ok rock) başrol Takeru Sato daha ne olsun sırf şu ikisi için vasat olsa bile izlerim.

24-05-2018
Tangör Tunçboğa

Ne kadar ağır yorumlar var, izlemeden mi yorum yapıyorsunuz? Film harika izlemediysen kaçırma. Emege saygı.

27-05-2018
Sözmen Kızık

Vaybe. Ne adammis adami iyi dovdu sevindim bende olsam doverdim ama cok sacma 100 kisi daliyor hepsini dovuyor turkiyeye gelsinde gosterelim. Osmanli tokatini yememisler ipman olsun Boxcu felan. Biri çıkıpda silahla vuramiyor çünkü adam mermiye kafa atiyor polat dayi gibi :)))

28-05-2018
Sanduç Şanal

Sinegold’da izledim dün fazla iyi değil arkadaşlar heran birşey olacak diye bekledm film bitene kadar ben İdare eder sıkmazda abartılmazda

01-06-2018
Azdin Erdogan

zaman kaybi harbiden guzel bir sey gormedim orda cok sıkıcı idi

05-06-2018
Evran Katı

İdare eder

06-06-2018
Tunahan Beytemir

tek kelimeyle harika sonu cok guzelll….

07-06-2018
Şih Akçıl

önceki filmlerin üzerine pek bir şey konulamamış.

10-06-2018
Tosunbey Gökçün

HARİKA ÖTESİ BİR FİLM

13-06-2018
Kemaleddin Şemseddin

Ya bilgin sen var ya mükemmelsin

14-06-2018
Akimhan Haciosman

ikinci partta sorun var bilgin…düzeltebilirsen seviniriz…

16-06-2018
Soykut Akin

ben böyle etkileyici böyle göz yaşartıcı bir film izlemedim.

18-06-2018

En çok izlenenler

Ayrılık Sanatı – The Break Up Artist 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Romantik

Aşk Adası – Love Wrecked (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Romantik

Altın Çiçeğin Laneti – Curse of the Golden Flower 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Londra Bulvarı – London Boulevard Film izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.1 /10

Kategori: Suç

Adderall Günlükleri – The Adderall Diaries 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Suç

Romantik kategorisinde son eklenenler