Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tecelli Özender

Süper bir film gerçekten kaliteli şiddetle tavsiye ediyorum sonuna kadar izlemeden hiç bise anlayamazsiniz

25-02-2018
Sarper Şemail

güzel film çocukta tatlıymış

26-02-2018
Dikboğa Işınkan

güzel bir filim evet filim genelde arabada geçiyo olabilir ama bence filimin her sahnesi muhteşemdi oyuncular süper izlemeye deger .

28-02-2018
Cantez Gafir

Cok guzel …..müthıssss….

01-03-2018
Ağar Alkın

film güzel beyler akıcı kacırmayın

03-03-2018
Burukbay Hayran

Daha öncede seyretmiştim o zamanda şimdiki gibi etkilendiğimi hatırladım bence unutmayacaksınız

04-03-2018
Ekemen Gümüştekin

bilgin film çok güzel eline sağlık.

06-03-2018
Abdülkadirhan Bilal

arkadaslar;anadolu kartalları adlı filmi 3-4 aydır her filmin yorumunda bilgin yükle diye istekler yapılıyordu,bilgin yukledımı hemen;hayır..neden?türk sinemasına saygısından.4ay sonra sınemada izleyemeyenler için arşivimize bugece koydu.fetih 1453 te bence aynı şekilde aylar sonra arşive girer hemen koymasını kimse istemez bılgınde koymaz zaten.saygılar

07-03-2018
Hezarfen Muallim

1.0 puan hakkı bu filmin efektler hesap makinesinde yapılmış oyunculuklar lens. Sinemaya okuyan arkadaşlar nasıl bilim kurgu çekilmeyeceğini öğrenmek için izleyebilir

08-03-2018
Akbil Altemür

Çok saçmaydı ya

09-03-2018
Ceylani Gurur

film çok güzel ama TÜRKİYE yi böyle berbat göstermeleri kötü olmuş gelişmemiş bir ülke gibiydi

10-03-2018
Akıllı Ardemir

Türk bayraklı tişört giyeni çözemedim ama. En son yardıma gelen 30-40 araba Türk bayraklı dikkat ettiyseniz. Ve en son gelen uçak ta Türk bayraklı.

12-03-2018
Yücebaş Dinçsoy

dedeye sahip çıkalım 124 yaşına gelmiş.

14-03-2018
Demirhan Hürkan

demiri demire vurdular BİRİ SOĞUK DİĞERİ SICAKTI…..İNSANI İNSANA VURDURDULAR BİRİ TOK DİĞERİ AÇTI….lanet olsun siyon doymak bilmeyen p..

15-03-2018
Burhaneddin Göçeri

Dram sevenler kaçırmasın. Bizdeki suriyeli mülteciler gibi ortalığı karıştırmayan hatta geri kalmış olsada insanlık dersi veren sudanlı mülteci kardeşlerin öyküsü.

16-03-2018
Erkmen Kiper

böyle filmmi olur

18-03-2018
Ferkan Kazak

Arkadaslar film çok güzel 2. izleyişim bıkmadan da izleyebilirim defalarca . Okadar etkilendim ki , okadar duygusal ki anlatamam . Filmi beğenmeyenlerin zevki olmadıgı kesin . Film çok güzel roller çok iyi oynanıyor .. İçime işledi anlatamam..

19-03-2018
İlal Nart

çok güzel bir film çok beğendim<3

21-03-2018
Fedakar Kamiren

Arkadaşlar Size tavsiyem Türkçe Altyazılı izlemeniz Film Son Derece Orjinal Ve güzel Oluyor Arkadan Gelen Anlatım sesi de filme ayrı zevk katıyor o şekilde.

22-03-2018
İlimdar Kıvançlı

İzlemeyen pişman olur süper

23-03-2018
Kahriman Nasimi

en sevdigim film 32 defa izledim

24-03-2018
Ulubey Güçermiş

OLMAMIŞ COK REZİL BİR FİLİM

27-03-2018
Hekmet Milazim

BENCE MH NIN EN GÜZEL FILM BU

29-03-2018
Zati Erinç

film harikaydı

31-03-2018
Öskan Abdüllâtif

tek kelimeyle müthis bir film

01-04-2018
Yavuzay Yavuzay

boş bir film kız güzel manzara güzel gerisi boş

02-04-2018
Telat Karabet

Çok güzel bir filmdi . TeseKKürLeR BİLGİN .

04-04-2018
Nurcihan Özkerman

çok güzel tavsiye ederim

05-04-2018
Tümay Yaltırak

hiç ayrıntıya girmeye gerek yok için rahat bir şekilde açın izleyin.

06-04-2018
Baki Boğatimur

mükemmel harika ve iyi diyenleri anlamıyorum böyle bi berbat film yok amaçsız saçma bir yapım tamamen zaman kaybı :@

07-04-2018
Koldaş Tağman

hayatım boyunca ılk defa bu kadar cok agladıgım bı film ızledım arkadaslaraımada anlata anlata bıtıremedıgım bır film kesınıkle onerırım

09-04-2018
Kuyaş Kuyaş

Jim ‘whitey’ Bulger’s life and times.. Güzel film, siteniz ve hizmetiniz için teşekkür ederiz.

10-04-2018
Heybetullah Miralp

SEN admin adamın dıbısın kardeşim bende bunu beklıyodum Allah razı olsun bugunde sayende sıkılmayacam sağol varol

12-04-2018
Bozdeniz Mucip

FİLM 10 numara kesın ızlenmesı lazım

13-04-2018
Hüzni U¦Ur

beyin yakan bir film…zor anladım

18-04-2018
Birand Kudiret

Bilgin ellerine emegine saglık yok boyle bi site ya tesekkurlerr

20-04-2018
Yağısıyan Cevheri

çok beğenmedim bir iki sahne vardı onlarda klasik sahneler.

23-04-2018
Bedii Nasimi

tek kelime ile saçma sapan olamaz saçma sapan iki kelimedir. Küple bunu kıyaslamayın küp türünün en iyisidir izlemedim ama beğenmeyen arkadaşlara önerim var hollywood a gitsinler film eleştirmeni olsunlar ayrıca yorumları okumak asıl zaman kaybı diye düşünüyorum

25-04-2018
Tunçkılıç Özdek

süper

27-04-2018
Aykul Benan

İnsan kalbine hükmedemez güzel bir duygu SENDEN HABERDAR OLMAK BENİM İÇİN BİR MUCİZE İYİKİ VARSIN…AMİR KHAN A AŞIĞIM…

02-05-2018
Sağbudun Subaşı

Birzamanlar temiz eller operasyonu vardi italyada onu yapan samuray onu temsil ediyor..olaylar cok carpici ve gercekci… Bizdede Zek mali vardi. O davciya ozenmisti. Simdi firarda

04-05-2018
Sebil Gerçeker

güzel film

05-05-2018
Ürfi Aktuna

Güzel bir film emeği geçen her keze teşekkürler:)) Mutlaka izlemelisiniz

08-05-2018
Karasu Olcaytuğ

Aamir khan bi harika.İzlediğim en güzel filmlerden birisi.

10-05-2018
Özdurum Felât

amaçsız bir film

11-05-2018
Zengin İltutmuş

farklı ama izlenebilir

12-05-2018
Arkoç Balcan

filmde görüntü kalitesi berbat….

13-05-2018
Fehamettin Hüdayi

Yani eh işte.

14-05-2018
Alay Aşkınay

bu filme güzel diyen arkadaşlar sizi kınıyorum 2 saattimi çaldınız

16-05-2018
Erbaş Güneray

Çok iyi film. Hemen seyredin. Teşekkürler Bilgin…

17-05-2018
Cumaali Hafir

Film sonuna kadar çok güzeldi, sürükleyici fakat son olmamış ya

18-05-2018
Toyka Celil

Almanya’nın Hitler’i kendisinin seçtiğini yani tarihte sürekli gösterildiği gibi asıl kötü karakterin Hitler değilde Alman halkının ırkçı düşünce yapısı olduğunu eleştiren bir film. Film aynı zaman Almanya’nın geçmişte korktuğu arı ırkın bozulmasının bugün ne kadar çok gerçekleştiğini ve Alman gençlerinin yetersizliğini ele almış. Bence izlenmesi gereken bir film ama kesinlikle boş vakit geçirmek ve gülmek için izlenecek bir film değil

19-05-2018
Velittin Adak

Allah belasını versin bu fredinin altıma kaçıorascaktım bi an ha ama editörüm ÇOK spr olmuş Tşkr.

20-05-2018
Tanay Tuna

bunun carrie ile hiç alakası yok sinemada çalışıyorum ve yeni cıkan 2013 carrie gunah tohumunda en azından kızın adı carie yav

21-05-2018
Kardeş Mennan

dramatik bi film. güzel izlenir bence. dediği gibi hepimiz bir gün ölücez. zamanı durduramayız we onunla tartışamaz kawga edemeyiz. ne kadarda zamanı geri döndürmek istesekte zaman hep ileri doğru bi su gibi akıp gidecek…

22-05-2018
Tevfik Abdurrahim

film 10/3 adam av kapogı gıbı ız takıp ediyor zaman kaybı zamanı olan izleyebılır.

23-05-2018
Sadullah Soysal

yeniden denedim çalıştı ikinci part tşk

25-05-2018
Ünseven Uğur

MÜKEMMEL BİR FİLM Dİ TEŞEKKÜRLER.

26-05-2018
Yaybüke Demirbüken

Bir de Müslümanları terorist gibi göstermeseler iyi olcak ama :

27-05-2018
Tölek Orgun

yha şimdi part 2 den bir kısım çıkmış izledim çok güzeldi bu kısmı izlemenizi tavsiye ederim internette bulursunuz…(BİLGİN HARİKASIN)

28-05-2018
Fettullah Kiyasi

saçma sapan konusmayın şimdi kaçtane öyle güzel film izledinizki siz film süper bırak yorumları okumayı film izle

29-05-2018
Ömer Ömer

Süper Film E.saglık

31-05-2018
Altuntaş Aykutalp

kesinlikle güzel bir film 10 üzerinden 8.9

01-06-2018
Âlemşah Başer

ee yani dream world filmi olunca böyle olur tabi

03-06-2018
Horasanli Mücait

arkadaşlar bu yorum yazan ve fılmı kotuleyen su sıtede kaç tane fılm baktıysam sayenızde izlemekten vazgecıyorum neden hep kotuluyorsunuz nasıl bı fılm beklentınız var .
bence konusu guzel tavsıye ederim admıne tesekkurler

04-06-2018
Rüçhan Tanyel

bu siteye yakısacak ses ve görüntü kalitesinde degil yakıstıramadım.

05-06-2018
Sebaittin Yaşarnuri

Anasınıfında ilk kez izlemiştim çok güzel

08-06-2018
Enes Özerkmen

Film oskarlık olmus ve 2. serisinin çıkacağı kesin.

09-06-2018
Dönmeztekin Erek

izlemeyenler mutlaka izlesin…

10-06-2018
Nazar Özarkın

arkadaşlar hintler çok kalite dram yapıyor. örn: slumdog milyoner, ghajini, my name is khan, ve aklıma gelmeyen daha niceleri. ama aksiyonlarından uzak durun bence. çok fazla absürd. bide gözünün içine soka soka zorla başrol lavuğunu karizma yapmaya çalışıyorlar ya. iyice berbat ötesi oluyor. ve tavsiyem AAMİR KHAN denen müslümanı takip edin. adam 10 numara.

11-06-2018
Özdurdu Özdurdu

@Cursed Şuan kontrol ettim açılıyor izleyemeyen varsa eğer VK playere’de atabilirim filmi ?

12-06-2018
Behram Cihaner

Güzeldii izlenebilinir

13-06-2018
Ziyat Rebii

ÇOK GÜZEL BİR FİLM tşkler bilgin

14-06-2018
Habip Pehlivan

tek kelimeyle muh-te-şem :))))))))

15-06-2018
Sabar Arıtan

heyecandan tuvalete gidemedim film gerçekten güzeldi ve sürükleyiciydi emeğine sağlık bilgin

16-06-2018
Akartuna Ayata

sakın sıktı deyip izlemeyi bırakmayın harika bir film son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi

18-06-2018
Eflâtun Gözegir

izleyin güzeldi…

19-06-2018
Mülâzım Bali

BASRÖL SARIŞIN KIZ OLURSA IZLEMEYE GEREK BILE YOK TIRT

20-06-2018
İdikurt Ertem

mükemmel ötesi benim için.evde gece 12 den sonra izledim bu filmi.ayaga kalkınca ayagıma yastık takıldı hemen gözümü uyuyan kızıma diktim.:))ben filmi harbiden yaşadım

21-06-2018
Cahid Güladin

kesin izleyin mutlaka izleyin yani

22-06-2018
Dirik Ekrem

zaman kaybı 2 kişiyle film

24-06-2018
Erden Erişkin

harika filmm bencce serinin en iyisi

25-06-2018
Gazi İlaldı

muhteşem derin çok güzel

26-06-2018
Koçboğa Nural

BENCE HARİKA BİR FİLM. İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM….

28-06-2018
Buluttekin Seydi

resmen illuminatiye çağırıyolar la bizi

29-06-2018
Çidem Habip

Film gayet iyiydi. Saçma diyenlere şaşırdım doğrusu. 10/6

30-06-2018
Tatu Uluca

Kolay kolay yorum yazmam ama film gerçekten 10 numara ızlemeyen çok şey kaybeder..

01-07-2018
Batu Caner

Belkide çekilmiş olan en saçma film budur..

04-07-2018
Eroğul Serhenk

kesinlikle izleyin.şiddetle tavsiye ediyorum.sürükleyici bir film.kesinlikle zaman kaybı değil.izlemeyen pişman olur diyorum.emeğinize sağlık..

05-07-2018
Sayraç Toycan

daha 4.parttayım bayıldım süper bi film tavsiye ediyorum bu tarz filmleri sevenlere 1 ve 2 olarak izlenmeli ama..10/9

06-07-2018
Nahsen Sefil

cok guzel filmdi. baslarda biraz yavas ilerlemesine ragmen kesinlikle izlenmesi gereken bir film…bu arada filmin sonu hakkında bilgi vermeyip izleyenlerin zeksına guvenmeliyiz :)))

07-07-2018
Adilhan Aldoğan

BU FİLMİ HEP İZLERİMM

09-07-2018
Memik Sever

acayip süper fena bir animasyon filmi tavsiye ederim

13-07-2018
Ğarip Nuritdin

Ne saçma film

14-07-2018
Elöver Günşen

Bu flim dehşet ötesi ben 17 yaşındayım 10 yıldır izlerim ben hayatında bu kadar mükemmel flim görmedim:-)

17-07-2018
Necmittin Şemseddin

izlenir fena değil

18-07-2018
Kıyan Özatay

yaaa o kadar güzel ve duygusaldi ki sonunda çook ağladım.duygusal bir günüm bugün zaten…
muhteşemdi ,bayıldım…. ve herkesi dediği gibi final müthişti… teşekkürler bilgin…

20-07-2018
Aru Barça

filmden anlamayanların sevmeyeceği bi film 10 numara bi film tarantino farkını ortaya koymuş yine

21-07-2018
Sava Şimşekkan

jasonu görmeyeydim bu filmi açmazdım bile ama bu filmde jasonu pasif biri olarak göstermişler.

22-07-2018
Müstecef Sayin

Filmi izledikten sonra ben de Ip Man gibi 10 kişi ile aynı anda dövüşmeye gittim,şu an Bakırköy devlet hastahanesinden yazıyorum

23-07-2018
Ayataç Diktaş

Mükemmellikk 10 numara film…

24-07-2018
İlarslan Özakın

ilk kez yorum atıyorum harika bir film uzun süredir böyle güzel bilim kurgu izlememiştim eline sağlık bilgin

25-07-2018
Seyfittin Abdullah

az gelişmiş,yonetmen zekasını kıcının sol lobundanmı almışki, bu ırkçı filmi yapmış…..

26-07-2018
Melen Üstüner

İzlemiştim güzel izlenir

27-07-2018
Bedran Fariz

mustafa şarkının ismi juliet sims wild child

28-07-2018
Nefer Sümer

Böyle güzel bir film bu şekilde bitmemeliydi.

30-07-2018
Çığıl Dilâver

aksiyon komedi vs bekleyenler izlemesin sıkıcı gelebilir. çok kaliteli film olmuş hayran kaldım. oyunculuk ve diyaloglar harika. çekim tekniğini başka bir filmde görmemiştim. benzerleri vardı ama bunun gibisini görmedim tek bir kesinti yoktu.

31-07-2018
Tulun Bakiş

film süper bişey tam benlik film 10numara 5yıldız

01-08-2018
Gürarda Kapagan

Okul ödevi olan kitabı olan “The Giver” ı okumayıp bunu izlemeyi düşünen öğrencilere duyurulur; film ile kitap bir çok yönden alakasız. Filmi izleyerek gireceğiniz sınavdan 50 den fazla not alamazsınız. Önce kitabı okuyun, sonra dilerseniz filmi de izlersiniz.

03-08-2018
Elöve Örsel

arkadaşlar eğderhanı nasıl eğitirsin 3 (29 haziran 2018) tarihinde çıkacakmış
ve bu film süper!!!

04-08-2018
Atfi Cangiray

demir adamın türkcesi nezaman gelecek

06-08-2018
Ulusan Yıldıran

harikadan ote bir film hayran kaldim cok guzel

09-08-2018
Daver Hitam

yorumlara bakarak film güzeldır dedim ama 14 dakıka dayana bıldım

10-08-2018
Tongal Vaiz

bunun türkçe dublajını atarsanız sevinirim simdiden tşkler

11-08-2018
Erberk Çeri

oldukca sürükyleci bir filmdi..ama ben mutlu son isterdim:(

12-08-2018
Ergüder Kömen

Marvel filmlerini bilim-kurgu diye izleyen ve yapay zekanın ne demek olduğundan bi haber olanlar bu filmi pek anlayamadığından beğenmemişler abuk subuk yorum yazmışlar.
Filmin konusu ex-machine filminin konusuna yakın olmuş tek eleştirim bu biraz araklama var yani

13-08-2018
Attilâ Baydur

Film muhtesem cok surukleyıcı her tur bakış acısıyla seyredebılırsınız yanı dünyaya medenıyet veren kım avrupalımı gorursunuz

14-08-2018
Öztoygar Sazak

zaman kaybı bence

17-08-2018
Şemail Tercan

2 kiyide bekleriz

20-08-2018
Erdinay Ilgin

çok qüzel ve anlamlı bi film izlemenizi tavsiye ederm hem korku,hem duyqusal… tşklr bilqin …

21-08-2018
Toper Oytun

cok güzel bir film herkeze tavsıye ederim

22-08-2018
Alo Dünyamin

Film on numara 5 yıldız olmasa bile 9 numara 4 yıldız o son sahne ve müzik böyle bir filme çok basit olmuş… Ama gerçekten çok keyifli bir film. 9.4 Puan

25-08-2018
Ecir Özerdinç

zaman kaybı çünkü filmin başı güzel gidiyor ama ilerledikçe saçmalıyor

26-08-2018
Aslaner Barlık

1998 yapımı dark city’de izlemenizi tavsiye ederim.eğer izlerseniz ister istemez 1999 yapımı matrix acabaa bu dark city’den esinlenmemi diye düşünebilirsiniz..demem o ki izlenebilir güzel bir film vakit kaybı değil

28-08-2018
Köksan Oğuzata

Denzel Washington varsa fragmana konusuna bakma aç izle ..

31-08-2018
Ferhan Kayran

Film tamamiyle islami kötülemek dindarları vatan hayini göstermek için hem amatör hemde yalan dolanlarla yapılmış bir film tarihle hiçbir alakası yok OSMANLI bu zamana kadar dinle şeriatla yönetiliyordu bu nedenlede dünyanın önünde titrediği bir imparatorlukdu şimdi ise dini hiçe sayan bir yönetim kuruldu islamla alakalı şeyler yasaklandı binlerce din adamı şeyhler masum insanlar öldürüldü sırf sapka kanunu yüzünden rize bombalandı ülke bir günde cahil edildi yeni harfler çıkararak.herkesin agzında aynı laf var atatürk olmasa ülke şimdi olmazdı adın yorgo olurdu felan bırakın bu isleri koskoca OSMANLI bir kişiye bakıyorsa zaten OSMANLI olmazdı.

02-09-2018
Şafii Ürfi

Pazar gününe yakışır bir film TEŞEKKÜRLER BİLGİN!!!!

04-09-2018
Habil Pawel

Kitabı okumuştum, çok etkilenmiştim. ilk kez bir eserin bu kadar kusursuz sinemaya aktarıldığını görüyorum.. müthiş olmuş.. Ütopya/ distopya sorgulaması için kaçırılmaz bir fırsat.. herkes görmeli.. Teşekkürler Bilgin, isminin hakkını vermişsin:))

05-09-2018
İsmailhakki Muzafer

İLK BAŞTA KÖTÜ GELİYOR AMA SONRA FİLM SARIYOR.

07-09-2018
Urazlı Yurdakul

@barış Modemini resetle sorun yok kontrol ettim.

12-09-2018
Uç Nehip

admincgm sadedce anlamadıgım nokta aksiyon kategoısınde ne işi var bu fılmlern tarzım degıl bunlar tşk

13-09-2018
Özsü Ardil

allahım allahımm yaaa:)bilgin allahh sana yardım etsınn…(:(:

14-09-2018
Talaykut Torkal

guzel:)

15-09-2018
Dalbaş Hayret

Yorum yapmaya zorlanmış gibiyim.Nasıl bir dublaj bu anlamakta zorluk çekiyorum belgeseli çekilen kişinin hiçbir dediğini anlamadan bu belgeseli izlemek garip geldi en azından alt yazı geçseydiler.

16-09-2018
Yıldırım Öğe

sanırım bu filmi övenler çocuk olmalı. çok basit yapılmış biraz bilgisayarla oynanmış bir film çok kalitesiz. oyunculuk sıfır. kurgu sıfır. sadece biraz bilgisayar efekti var canavarlar duvardan yüksek ama eşşek gibi bağırıp duvara tekme atıyorlar :))))))

17-09-2018
Özaydın Sarkan

gerim gerim gerildim bu ne arkadaş yaaa. izlemicem bir daha korku filmi :)))

19-09-2018
Nakıp Örsan

@bilgin neyse sağlık olsun diyelim. Bu arada Step Up 4 internete düştü mü bilmiyorum ama bulup eklersen çok mutlu olurum.

20-09-2018
Karabay Akkerman

çok güzel 10 numara 5 yıldız başka söz yok

22-09-2018
Hanifi Ramadan

yorumlara olumsuz uyarı veren diğer site sahipleri boşa uğraşmayın.film çok güzel arkadaşlar.

23-09-2018
Abdi Akbora

filmi izleyin güzel super

24-09-2018
Güral Kanver

adamın dibisin bilgin

02-10-2018
Aktaç Balhan

süper bir şey ya bu bayıldım

04-10-2018
Savaşan Tokhan

fena değilde ya

06-10-2018
Şungar Şungar

GÜZEL bi Animasyon :))

08-10-2018
Kıranalp Nasih

on numara

10-10-2018
Tunçay Bilgetürk

vasat bir film izlemeyin

11-10-2018
Girayalp İlkutay

harika bişey bu

12-10-2018
Ünlen Tuğrul

Çok Güzel Bir Film Gerçekten

13-10-2018
Çelikkanat Erkan

Demek istediğim de bu zaten sizin gibi kitlelere hitap eden kişilerin daha duyarlı olması gerekıyor diye düşünüyorum.BİLGİNarkadsım sana suclusun demedim sadece en azından manset filmi olmasaydı.bak sen bile bu filmi onaylamıyosun

15-10-2018
Alo Dünyamin

İzlemeye değer bir film, tşkler bilgin…

18-10-2018
Mukbil Dönmezer

Suat kardeş haklısın,ikiz kuleleride yıkan amerikadır,bin ladini yaratanda amerikadır ki,müslüman ülkelere saldırmak için bahaneleri olsun…..

20-10-2018
Boğatekin Erenay

Burhan “5 dk dayana bilmiş”
Dayanabildim olması gerekmez mi onun?
Ben bile dilinizi daha güzel kullanıyorum!

21-10-2018
Demren Uldız

küçük kız çok tatlı ya

22-10-2018
Usuk Azettin

aamirr adamsın başka birşey demiyorum

27-10-2018
Esenkul Mevzun

elinize saglık

30-10-2018
Hüsref Şahabeddin

uzun zamandır izlediğim en güzel filmdi… eeee aşk işte böyle bişey… bir de aşk yok derler… bana bu adamı getirin… bu adam bana gelecek arkadaş!!! :)))) 10 üzerinden 100 verdim… izlenecek güzel bir film… insanı sürükleyebiliyor, sıkmıyor… öğretici, duygusal heyecanlı bir filmdi arkadaşlar izlemeyen kalmasın … teşekkürler ADMIN… bana bunlarla gel… :)))

31-10-2018
Ertüzün Sezmen

Gerçek şu ki film müslümanları selcukları molları aşalamakta yahudiler iyi ibni sina konu alan film ibni sinadan fazla baska karakterı konu alıyor

03-11-2018
Uğurtay Uğurtay

Tam bir Amerikan propagandası

06-11-2018
Talat Balaban

izlenebilir bir film devamı da olabilir.

07-11-2018
Atabek Akılbek

muhteşem biraz çevirisi eksik ama onun dışında kesinlikle çok güzel:DDDD

09-11-2018
Beyzade Emanet

Mezarına tüküreceğim serisine benziyor açıkcası. İzlenir.

11-11-2018
Dilyâr Güneri

O N N U MA R A BEŞ Y I L DDDDD IIZZZZ

13-11-2018
Tınal Özbilen

Hadiiii Daha yenı cıkmadımı bu fılım :DD HELAL BILGIN REYİZ

16-11-2018
Boranbay Çelikkanat

@Bilgin şu filmi izlemden yorum yaptığını sanan kişileri neden yayınlıyorsun

17-11-2018
Özçın Merih

film süper her sahnesinde gerildim keyif aldım

18-11-2018
Kocatay Savaşkan

bende karo 7 aklıma geldi

21-11-2018

En çok izlenenler

Kaçamak Saatler – The Little Hours 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Romantik

Koktey – Cocktail 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

İki Aşk Arasında – Some Kind Of Beautiful 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Romantik

Before We Go 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Romantik

Silahların Gölgesinde – Faroeste caboclo 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Romantik kategorisinde son eklenenler