Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Özgüven Tölek

iyi

25-02-2018
Necmi Özdoğmuş

titanic in adını LekeLeyen bi fiLm.. Birinciye göre çok kotu.. :S

26-02-2018
Erdur Erksun

super

28-02-2018
İlarslan Kıranalp

işte bu filmi bekliyordum süper 10/9

01-03-2018
Molu Gölgen

gerçekten çok güzel bir film

03-03-2018
Üzek Huzur

muhtesem fılm

04-03-2018
İlpars Nebahattin

amerikan filmlerinin kopyasi ,oyunculuklari fena degildi oyuncularin10.uzeri 5 eder.

06-03-2018
Yücelay Mukbil

çekimde güzel her türlü güzel ama siz izlerken oyun açık kalırsa veya temp ler silinmemişse FPS düşer ona göre yanı sockwave de yüklü degilse öle iğrenç görünür bnimki gayet güzeldi !

07-03-2018
Beykan Elhan

R <3 ayda en az 15 film izlerim,çok azı vaktimin karşılığını verir,bayıldım..! O değil de R'ın küçüklüğünü de bilirdik about a boy'dan :))

08-03-2018
Sılan Tanrıöver

süper

09-03-2018
Nebih Eneç

çok güzel film

10-03-2018
Uğursan Yavuzhan

kesinlikle izlenmeli harikaydı

11-03-2018
Ebet Denizer

Sıkıcı…

12-03-2018
Bellek Usberk

bu film sana hiç yakışmadı dostum emeğine sağlık ama bilim kurgu sevenler için vakit kaybı ve saçma

15-03-2018
Dinçay İçaçan

12:35.ci dakikaya dikkat edin

16-03-2018
Akcebe Aydoğdu

Film güzel ama istanbulun daha güzel mekanlarında çekim yapa bilirlerdi

17-03-2018
Çöyür Eminel

güzeldi,izlenir

18-03-2018
Fami Nasim

yani baya baya anlamlı ama inanın sadece bu kadarını diyebilirm. sadece anlamlı. çözebilmek için filmi 3-5 kez izlemek gerek.

22-03-2018
Baranalp Baranalp

Cok iyi film teşekkürler.

23-03-2018
Giyasettin Lezgin

Hiç ama hiç sιkιlmadan Izledim, herkeze tavsiye ediyorum Arkadaslar..

24-03-2018
İşsever Özvermiş

Cok fazla uçmuş adamlar kurgu yaparsın tamamda bune la

27-03-2018
Ökten Zikri

süper

30-03-2018
Bilgebay Çakırer

zaman kaybi bence. konusuda hosuma gitmedi..

03-04-2018
Benal Gökbudak

filmm çookkk güzelll mutlaka izleyin ayrıca çok komikk…:))

06-04-2018
İbad Keyhan

izlerken sıkılmadım konusu degişik bi film bence güzel izlenir tabi cok şey beklemeden

07-04-2018
Sanalp Taypars

izleyin tereddüt etmeyin iyi film emeğe saygı

08-04-2018
Keşfi Uzer

Bu filme yolda geçiyor diyenler serisi Williams geçiyor, beğenmeyenlerde eminim ki ergen filmden anlamayan insancıklar

10-04-2018
Erbey Çerkez

çok iyi 10 üzerinden en az 7

14-04-2018
Kemaleddin Necmittin

jon snow varsa izlenir tabi

16-04-2018
Nidai Satıbey

film gerçekten güzel birinciside mükemmeldi buda şahanedi bir arkadaş yazmış erkekliğimden utandım izledikten sonra diğerek yorum yazmış erkeklerin hepsi böyle değilki bunlar ruh hastası sadist insanlar yapar normal erkek zorla bir bayana sahip olmaz kendinizi böyle yorumlarla sakın küçültmeyin bu paranoyak erkekler tarafından yapılan bir şey ben yorum yazmam ama erkek olarak utandım kelimesi görünce bir bayan olarak üzüldüm filme gelince bu filmi 18 yaşındakiler izlemesin uzak dursun ADMİN emeklerinden dolayı tşk ederiz iyi çalışmalar

17-04-2018
Soykurt Akar

Çok iyi filmdi ya. Yer yer gözyaşlarımı tutamadığım sahneler oldu. Bence kaçırılmamamı gereken bir film. Tavsiye ederim.

19-04-2018
Dumanbey Gökbayrak

COK GUZEL FILM TSK AYAGINIZA SAGLIK ELINIZEDE

20-04-2018
Alpman Baykara

bu filmin 3 cüsüde olacak anlamına geliyor süper

22-04-2018
Kıpçak Özakan

vakti olan izleyebilir film yavaş akıyor. 10/5

25-04-2018
İl Batdal

çoook güzel

01-05-2018
Angış Çağdaş

annemin değerini öğrenmiş oldum üstelik film muhteşem

05-05-2018
Özaslan Sarıhan

Seyfettin ozaman neden seyrettin kardeşim bak biz seyrediyormuyuz

08-05-2018
Dönmezcan Gökbaran

Gerçekten güzel yapılmış bir film ama anime den uzaklaşarak yapılması biraz tuhafıma gitti eğer animede ki gibi ilerleseydi daha sürükleyici ve güzel bir film olabilirdi animeye eklenmeyen şeylerin olması daha çok etkileyebilirdi bizi

10-05-2018
Kadir Konurata

yaw bilgin kardeş şu anadolu kartallarını koy artık ya sinemalardan çıktı hala koymadın lütfen koyarmısın anadolu kartallarını

11-05-2018
Taşdöven Uğurtan

yha yenilmez serisini seyredenlere bişi sorcam yenilmez 2’deki boyka yenilmez 1’dede warmıydı?

12-05-2018
Gürer İyigün

sürükleyici… isveç-norveç yapımı filmlerde güzel oluyormuş. ‘kafa avcıları’ filmini de öneriyorm bu rada. helal olsun adamlara. bu filmin 2.si çekilir. eline emeğine sağlık bilgin.

13-05-2018
Manço Okuyan

abi amir khan film yapmayı biliyor harika

14-05-2018
Pehlivan Şuayb

Ya böyle gitmemesi bence 3. Olmalı

16-05-2018
Hâlet Tezelli

Son zamanlarda izlediğim en güzel film teşekkürler bilgin

17-05-2018
Kevkep Selâhi

çok süper bi filim herkezin izlemes,ini tavsiye ediyorum

18-05-2018
Yetener Kızıl

kim kime ne yapıyor, bu ne dandik bir film :S

19-05-2018
Akbek Ayçetin

Ben az yorum yaparim bu filmi sadece Nicholas cage icin sonuna kadar izledim. Ama cidden sacma idi.
Olmadi Nicholas…

21-05-2018
Pertev Türemen

Film çok güzel Eline sağlık bilgin yine seri paylaşıma başlamışsın

22-05-2018
Müldür Esin

kesinlikle super bir film harika

23-05-2018
Turhan Yalınay

mide bulandırıcı bide bise diyicem lutfen yorumların yanına yaş yazarmısınız bazı yaslara uymuyo

24-05-2018
Bülend Gahraman

yeni bir seri doğuyor doğuruyorlar oyuncular yenileniyor eksikleri mazur görün millet…

26-05-2018
Dönmez Enver

Saidi nursi diğer adı ile saidi kürdi…Bu adam yunan ordusu ile iş birliği yapmış ve yunan uçakları ile tüm anadoluya Atatürkün deccal olduğunu ve katli vacip olduğunun yazılı olduğu notlar atmıştır.Abdülhamit hana da kürtçe eğitim istediğini söylemiş ve tımarhaneye kapatılmıştır..Haindir.Kuranı kerimde Allahın haram yiyeni en çok vatanı satanı affetmediği yazılır.Savaştan kaçanı..Bu adam düşmanla birlik olmuştur…NOKTA

29-05-2018
Şahinter Umran

once meraktan izliyorsunuz sonra bir sey anlamiyorsunuz bu adamlar bu insanlara nasil boyle yapiyor diye.birde kadinin aptalligina ve cocuklarina ilgisizligine sinir oldum insan nasil boyle davranir.hepside bence canavar

01-06-2018
Müşerref Süergin

kesinlikle izleyin her film hakkında yorum yapmam bilgin emeğine sağlık …

06-06-2018
İlker Özler

harika bir animasyon filmi

07-06-2018
Alaca Asalet

Düşünmeden izleyin (film sitelerinde ilk yorumumdur)

08-06-2018
Güntan Kanpulat

bu film ve müzikler bi harika dostum :))

09-06-2018
Übeyt Güleç

güzel sürükleyici bir film

10-06-2018
Tinkut Abdulkani

14 dalda oscar’a aday olur…

11-06-2018
Turbay Yalım

Film çok güzel, muhteşem, büyüleyici, artı keyifliydi.Sanki filmde oynamışta,sorasında izleyip jüri gibi yorum yapmışım keyfi verdi.Gerçekten ;BİR DİSNEY CHANEL maratonu filmi. Tebrikler baylar ve bayanlar.

13-06-2018
Koldaş Özkar

film gerçekten çok güzel anlamlar taşıyor.. çıkan sonuç türk kürt laz yok hepimiz kardeşiz..filmde denildiği gibi, pir sultan abdal dediği gibi cehennemde odun yoktur herkes kendi ateşini götürür.. kardeşliğimize sahip çıkalım bu vatan hepimizin..

15-06-2018
Bartuğ Eyyüpcan

Bu filme güzel diyenlerin hepsinin ismini not aldım birdaha yorumlarına bakmamak için ben izledim siz izlemeyin

18-06-2018
Behiç Tekebey

çok güzel emeğe sağlık tavsiye ederim

19-06-2018
Tanju Turalp

10 numara bir film .

20-06-2018
Baybars Demirman

işte amir khan klasiği…

21-06-2018
Nerman Sendur

Begendim, guzeldi.

22-06-2018
Keramettin Önad

Final çok manyak ya yarıldım

23-06-2018
Oskay Salâh

Filmde gerçekten çok emek var. Aksiyon sevenleri doyurucağını düşünüyorum.

24-06-2018
Yay Çelik

emeğine sağlık

25-06-2018
Key Üke

türkçe dublaj ve net görüntü ne zaman çıkıcak acaba

26-06-2018
Nizam Özerhan

muhteşem fev kalednin fevkinde derler işte o herkesin emeğine sağlık

30-06-2018
Halit Karakaya

izlediğim en iyi filmlerden biriydi izleyene mutlaka bi şeyler kazandırabilecek bir film…

01-07-2018
Elibol Çengiz

Arkadaşlar bunu daha önce izlemiştim fakat meraktan yorumlara bakmak istedim. Ama kötü diyenler iğrenç diyenler doldurmuş 1. İzlenimim adminin ne suçu var film oldukça ekler elleri sağolasıca bizde bakarız kötü yada iyi deriz. 2. arkadaşında yazdığı gibi film olarak bakarsanız oohoo işimiz var hayat hikayesi, belgesel, ne derseniz adına bu öyle bir tarzda canlandırılarak çekilmiş bir yapıt. Yahu başka sitelerde kalitenin k si donmanın donması var siz vız vız yapmayın bari izleyelim güzel güzel yorum yapalım. Teşekkür ederim kafanızı ağrıtmamışımdır umarım.

02-07-2018
Kurultay Nurbolat

sagol admin zevkle izledim.fantastik film sevenler icin mukemmel

03-07-2018
Baysal Doğanay

3.bölüm 11:30 da adamın boynunu kesiyo yere düşen kılıç cilalı ^.^

04-07-2018
Ferkan Ilıcak

idare eder bir film. daha güzel yapımlar da var

07-07-2018
Emri Hekim

arkadaşlar film süper efeklerde mütişti not (film bir yerinde top meermesin kaldırıyorlardı sanırım 200 kiloluktu 5 kişi anca kaldıra bildi tam o anda sait onbaşı aklıma geldi ALLAH RAHMET EYLESİ….)

08-07-2018
Uca Böke

Beklediğimin Baya Bi Altındaydı.Söylenenlere Değmez

10-07-2018
Sair Suyurgan

güzel film
tesekkürler bilgin

11-07-2018
Özerkin Tezol

ben yandım siz yanmayım boşa zamn kaybı

13-07-2018
Sayyat Törehan

güzel

15-07-2018
Karamık Okuyan

bi hint filmi dahaa :)) bayılıyorum hint filimlerine bollywood varken kimin umrunda hollywood :))

16-07-2018
Sabar Aksel

bu belgesel çok iyi fakat diğerki belgesellerden sahneler alınarak yapılmıştır.

17-07-2018
Sarp Şemail

Sıkılmadan izledim izlenebilir bir film

18-07-2018
Koryay Oğanverdi

05.03 Dk DayanaBildim Ben

20-07-2018
Yaşar Burçin

Nietzsche’nin üst insanı ancak böyle bilgili ve özgür iradeli yetiştirilen nesillerle mümkün olur. Ama kapitalizmin asla yaşamasına izin vermeyeceği bir ütopya yaşam modeli.

21-07-2018
Tüzmen Kalgay

çok teşekkürler gerçekten çok iyiydi film 10/9

23-07-2018
Mizirap Rufi

her zaman ki gibi fevkaladenin fev kinde eyvallah bilgin adamın dibi sin

24-07-2018
Şafii Ürfi

arkdaşlar türkçe dublaj indirme linkini bilen varmı

25-07-2018
Özakar Şanlıbay

çok güzel

26-07-2018
Ergüç Erenuluğ

bu aptal filmi siteye yüklemeniz bile insanlık suçu

28-07-2018
Zülküf Berktuğ

hayatımda seyrettiğim en iyi filmlerden bitanesi. iyi seyirler. teşekkürler admin

31-07-2018
Ağmur Ceylani

abartısız aşırı derecede sıkıcı ve soğuk bir filmdi ….. ne sonu ne başı BERBAT.

01-08-2018
Şensal Tınal

Yemin ediyorum ben yönetmen ve senarist olsam daha iyi bir film ortaya çıkartırdım ve hatta oscara bile aday olabilirdim. İZLEMEYİN

03-08-2018
Tüzün Bartuğ

ben yandım eller yanmasın…. kesinlikle vakit kaybı ne saçma bir film her an bir aksiyon olucak diye bekledim film bitti ben hala bekliyorum berbat

05-08-2018
Ugan Büğdüz

çok iyi film gerçekten. Ama küçükleri (<10) biraz korkutabilir. puan 9

09-08-2018
Bayman Dinçsan

Film güzel ıyı degıl dıyenlere aldırmayın.anımasyon sevenler ıcın izlenecek türde.

11-08-2018
Berkem Keremhan

ya kardesim allahınızı severseniz bu nedir ya bu nasıl bir sacmalıktır boyle rezil aptalca salakca konusuz anlamsız çekimleri berbat bukadar basit düsüncesizce mantıksız berbat iğrenç bir film bunu seyredipte cok güzeldi diye yorum yapanlar neyi güzeldi nevardı ne anladınız bunedir ya tambir facia gerizekalı kuş beyinli bir film söylenecek başka bişey diye miyorum bunlar kafayı yemişler

16-08-2018
Yetişal Gökbel

gerçekten muhteşem, efsaneler buluşmuş

18-08-2018
Vamık Umurbey

çok faklı bir film diğer zamanda yolculuk filmlerine benzemiyor izlenmesi lazım beğenmeyenler filmin yayınlandığı tarihe baksın

21-08-2018
Tezay Uztaş

number one

25-08-2018
Nail Şahzat

Filmin sonunda çalan müzik kime ait müziğin ismi nedir bilen varmi

26-08-2018
Sarphan Şenal

muhteşem bi filmdi bond çakması laflarına hiç bakmayın oldukça güzeldi 2. serii istanbulda olcakmış Henry Cavilllı görebilmek için gitcem oraya bu adama hastayım ben

30-08-2018
Halil Karahan

güzeldi…

31-08-2018
Bünyamün Gazap

azimli ve inatci olmanin insani nasil basariya götürdüyunün kaniti ayrica gercek bir olaydan esinlenerek cekilmis bir film oldugundan insanin ilgisini cekiyor tesekkür ederim bilgin selam ve saygilar.

01-09-2018
Derman Işıkay

donnie yen varsa izlenir.. sağol bilgin

04-09-2018
Berki Koçer

izledigim en guzel serı fılmlerden emege saygı

05-09-2018
Cumhur Öndünç

Hatırlarsanız Ben Spider-man 1 Veya 2 De Olmustu ?

06-09-2018
Araz Aytok

ulaşmaya öalıştığınız internet sitesi…. bende bu geliyo nasıl hallederim? dns ayarlarına baktım zaten otomatikdeymiş.

07-09-2018
Coşan Gökçebalan

KEYİFLİ, GÜZEL,ETKİLEYİCİ BİR FİLM .TEŞEKKÜRLER BİLGİN ( VE EKİBİ )

09-09-2018
Akalan Alpçetin

Film güzel fakat oldukça ”WARRIOR” filminden alıntı var aynısı olmasada tıpkısı ,bence ilk olarak izlemeyen var ise aşağıda linkini vereceğim filmi izlesin daha sonra bu filmi izleyin ne demek istediğimi anlayabilirsiniz teşekkürler…

11-09-2018
Yenal Erbilen

Çok güzel bir bilimkurgu filmi. Tamam çok sürükleyici değil, ama sonunu merak etmeden de duramıyorsunuz. Bence izlenebilir.

17-09-2018
Çınar Erozan

Filme zaman kaybı diyen arkadaşlar sizi anlıyorum çünkü hiç bir b*ktan haberiniz yok ..
Herkes herşeyi bilecek diye bir kaide yok..
MÜKEMMEL BİR FİLM ( EZOTERİK ASTROFİZİK BİLİM KURGU )
Keşke Türklerde böyle filmler yapsa :((( Ancak damacana, kolpaçino, düğün dernek, recep ivedik çok yazık..

18-09-2018
Yergin İnkılâp

harika bi filim

19-09-2018
Alaetdin Haldün

güzeldi

21-09-2018
Baranbilge Çiltay

yorumlara kanıpta sakın ama sakın izlemeyin berbat ötesi. 2 saatimi çaldınız muhtesem dediginiz film buysa sizin film zevkinizi yiyim

22-09-2018
Sak Taşhan

ÇOK GÜZEL BİR FİLM KESİNLİKLE İZLEMEYE DEĞER

24-09-2018
Çelikel Umdu

yorumlara bakıyorum da hep iki üç tane şahıs aynı şeyleri demiş.

25-09-2018
Maşallah Olcayto

Arkadaşlar bu yür filmleri anlamıyorsanız izlemeyin kendi konusu içinde gayet başarılı bir film psikolojik bir film bu tür film sevenler izlemeli anlamayanlarda izleyip gereksiz yorumda bulunmamalı

01-10-2018
Daylak Fazlı

Arkadaşlar genelde yorumlar benim o filmi izleyip izlememde çok etkili oluyor. Ama bu sefer yorumları okuduktan sonra filmi izlemeye karar verdim. Yorumlar tam tersini söylesede. Ama inanın bana yorumlara tamamen katılıyorum. İlk partta bıraktım. Çok sıkıcı bir film ve korku filmi olmasına rağmen ilk part sanki bana bir amator entellektüel filmi seyrediyormusum havası yarattı. Film gerçekten vasat ve 10/2 oda filmin oluşmasında emeği geçenlerin huzusu hürmetine

03-10-2018
Tarik Uğan

Çok beğendim..

09-10-2018
Murathan Orkutay

Film iyi , amma sesi ve bazi yerlerdeki kalitesi dusuk. Yinede ADMIN ‘e tesekkurler. Boyle iyi filmleri hep bekliyoruz.

12-10-2018
Övül Alptunga

teknik acıdan iyi bir film
ama izlemek için zaman ayırmayın

13-10-2018
Abdulcebbar Berho

bu kadar dankik bi film daha önce seyretmemiştim yinede emeğe saygı…

14-10-2018
Eşfak Hayır

@elif Yakın zamanda güncellerim.

15-10-2018
Kolçak Özkan

bence güzel bir filmdi dövüş sahneleri ve jasonun oyunculuğu çok iyiydi senaryo olarak çok başarılı değil ancak kesinlikle izlenebilir bir film oldugunu düşünüyorum

16-10-2018
Köksür Diyaddin

Teşekkürler Bilgin.film fena değil.ama sarı kafalıya uyuz oldum barbar şeriatçılar dedi.

19-10-2018
İlalan Kıpçak

varya ne güldüm harbi on numara film izleyin

20-10-2018
Abubekir Cefer

Harika müthiş bi film bittim adeta teşkkürler admin

21-10-2018
Oktüre Teke

Film çok iyiyidi. İzlemeden geçmeyin.

22-10-2018

En çok izlenenler

Kırmızı Kod – Code Red 2013 Türkç Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.4 /10

Kategori: Korku

Son Direniş – Chrysalis 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.6 /10

Kategori: Korku

Yeşil Cehennem – The Green Inferno 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Macera

Dehşet Kapanı – The Cabin in the Woods 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler