Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Salcan Tavgaç

@mario playerin üzerindeki açıklamayı okudunmu? belirtmişim film güzel bir film ve silindi izleyebilmeniz için bu playere yükledim diğer filmler normal playerde zaten.

25-02-2018
Mükerrem Yetik

Harika bir film Amir Khan’dan beklenenin ötesinde hemde..Fakat bu filmin adı Ghajini olmamalıydı..

26-02-2018
Güçsan Kadagan

Aşırı sahcı amerikalıları canlı tutmak, savaş karşıtı veya kararsızları da yaptıkları şeye inandırmak için yapıldığını düşünüyorum bu filmin. Başka herhangi bir ülkede yayınlanması manasız geliyor bana. Görüntü,ses,altyazı gayet iyi sıkıntı yok fakat film konusu için olumsuz ve bayağı olduğunu düşünüyorum biz bıktık, amerikalılar bıkmadı bu tarz film çekmekten. Aralardaki incil serpiştirmelerini de saymıyorum.

28-02-2018
Akyürek Aryüz

harika bir film defalarca izlesem yine de izlerim aşk aşk aşk neler yaptırır ama gerçek aşk iyi seyirler

01-03-2018
Tanyüz Yarluk

Güzel bir aşk filmi.

03-03-2018
Akdoğdu Andıç

vay canına! Film harbi güzelmiş. İzleyeli 10gün oldu. Lezzetini hala hissediyorum. olayları anlamak için sindirmek gerekiyor.

04-03-2018
Taypars Yoma

Gizem dolu filmleri sevenler için güzel bir film 10/8 devam filmi olan filmlerde genelde saçmalarlar ama bu filmin her devamında birbirine bağlantı olması güzel oluyor sanki devamı gelicek gibi bitti bu filmden çıkarılıcak ders ateşle oynamayın :PpPp çocukken annelerimiz boşuna dememiş xD

06-03-2018
Muamer Servi

bence güzel bi film tavsiye edrim zaman kaybı değil

07-03-2018
Hicap Muhammed

3. izleyişim koç güzel

08-03-2018
Calp Dalyan

Gerçekten çok güzeldi.Bu filme nasıl kötü diyebiliyorsunuz.Sıradan bir konusu yoktu çünkü bir konu bir filme ancak bu kadar güzel işlenebilir ve bu kadar güzel anlatılabilirdi.Hayatımda izlediğin en iyi filmlerden biriydi.

09-03-2018
Şimşekkan Ünay

gayet sürükleyici, baş yapıt diyebilecek bir film…izlerken büyük bir zevk aldım..fantastik filmden hoşlananlar izlemesinler

10-03-2018
Demirtaş Ferhan

mel gibson,nicholas cage vb isimlerin filmlerini yorumlara bakmadan izleyin derim arkadaşlar.. pişman olmazsınız!

12-03-2018
Temur Karabuğday

çok güzel bir film. her anne, baba ve adaylarının kesinlikle izlemesi gereken bir film. filmin başlarına bakıpta seyretmeyen ve yorum yazanlar haksızlık ediyor bence bu filme. birde kendini yönetmen zannedip ukalaca filmi eleştirenler filmden asıl sen anlamıyorsun.

16-03-2018
Karasu Matuk

birinci bölümün sonunu getiremedim.

18-03-2018
Kavurthan Muallim

gerçekten izlenmeye deger bir film emeğe saygı

23-03-2018
Derman Fethullah

kenara çekil harry potter alaca karanlığın yanına bile yaklaşamassın sen

29-03-2018
Yücealp Mebus

Fragmana inandım., yorum yapabilmek için zorla izledim. zaman kaybı dahi demek zor.

30-03-2018
Nurtekin Lütfi

@süleyman Amin Cümlemizin

03-04-2018
Alahan Asil

altyazili orjinal izlemek cok daha guzel,bilgin emegine saglik.

04-04-2018
Üren Yiğit

MÜHAMMEL BÖYLE FİLM GÖRMEDİM HAYATIMDA

09-04-2018
Tağman Tolunbay

filim gzl sıte gzl efektler gzl sozluden gçti .D bide kurt adam denyeyi yapılmıs ama basarılmamıstır bunuda ek bılıg olarak soleyım adam sadece 5 saat dayamıs ama kopek dıslerınde buyume meydana glmıs mumkun yanı .D

10-04-2018
Raci Selvihan

Senin canın sağolsun bilgin yinede tşk.

11-04-2018
Memnun Sevgün

valla güzel mucitler bunu başarır

16-04-2018
Şahinter Taykut

emre altyazıyı dublaja tercih edenlerde var mesela ben. çok yapmacık geliyor dublaj. özellikle bağırdıklarında

22-04-2018
Aysın Çağdaş

ailece izlenebilecek, bir dostla izlenebilecek, bir eşle izlenebilecek duygu yüklü son derece keyifli ve akıcı bir hikaye.. oyuncular tartışmasız çok başarılı bir iş çıkarmışlar, tebrikler

24-04-2018
Fedai Hüdaver

bence bu adamın her filmi güzel ya muhteşem bir insan

30-04-2018
Utkucan Acarsoy

İMDB 6,2 ayıptır bu filme.

06-05-2018
Bergün Fergal

kesinlikle izlenmeli ayrıca sonuda mukemmek olmus=)

09-05-2018
Kargın Meral

vaov diyorum dostum ya harbi sağlamda bizim türklerde böyle olmazdı

12-05-2018
Doğanay Gencaslan

hiç bir savaş filminin arkasından ağlamamıştım bu hariç ama bu bir gerçektir onur şeref inanç hayatımızdan bile önemlidir. Müslüman olarak ders almamız gerekiyor.

15-05-2018
Atacan Burhanettin

çok güzel bir film yaa

16-05-2018
Baybaş Cankoç

Men Azeriyem bu sayta cox cox girem Filimde Fulldu

20-05-2018
Toluntiğin Öznur

tamda bunu bekliyorduk , oğlumla beraber keyif alarak izledik.teşekkürler.

22-05-2018
Vâlâ Bedran

konu hep aynı olay üzerinde dolanıyor ama izlenebilir bir film izlerken sıkılmadım … evet alt yazılar eksik ama anlaşılıyor sıkıntı çekmezsiniz

23-05-2018
Bilnur Seçim

film güzel ama filmi kitabıyla pek uyuşmuyorr ama gerçekten haryy potter in tüm filmleri süper

29-05-2018
Esendağ Hattat

iyi hoş fakat daha zekice olabilirdi bir polisin bukadar gerizekalı olması ımkansız otesı köylü cahili polis diye koymuşlar gibi ve seri katil daha zeki olabilirdi saçma zaman kaybı baştan başa ders felan cıkmaz filimden aptal beyni yetmeyenler için bir film 5 üzerinden 1

04-06-2018
Deviner Efe

süper .d

07-06-2018
Kakil Sekvan

Hayatım boyunca izlediğim en güzel filmdi sanırım ve ilk kez bi filme yorum atıyorum mutlaka izlenmeli

09-06-2018
Süel Yetişen

Wing Tsun Stili Bursa From Spor da herkezi bekleriz

10-06-2018
Bakanay Boğataş

arkadaşlar 5.dakikada kapattım.sakın izlemeyin çok saçma bir film
oyunculara aldanmayın.

14-06-2018
Tanaydın Yağızkurt

son derece başarılı bir film, mutlaka tavsiye ederim izlemenizi..

15-06-2018
Lukasz N˜zamett˜n

Güzel bir film ama bazı yerleri biraz sıkıcı.AMA İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

17-06-2018
Doğangün İlboğa

Güzel filmdi yaşım 20 hiç sıkılmadan izledim animasyon sevenler icin tavsiye ederim

20-06-2018
Şahlan Taylan

MÜTHİŞ ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM :))

21-06-2018
Bayramali Fahrullah

çok güzel bir film bence de :):D

22-06-2018
Almıla Battal

emeğinize teşekkürler…film harikaydı. zaten baş rol de oynayan 2 mühteşem isim var, biri Sylvester Stallone diğeri Arnold Schwarzenegger olunca filme ayrı bir heyecan katıyor..ben çok beğendim.. aksiyon severler bu filmi kaçırmasın

23-06-2018
Müşahit Öcal

gün gelir hesap döner … dedittircek bir film

26-06-2018
Dağaşan Esenbay

merhaba bu filmi izlemek istemiştim ama film ne yazık ki açılmıyor ilgilenirseniz sevinirim sayın admin saygılar:)

30-06-2018
Üçkök Fenni

Altyazıda hata var admin ı-ö-ğ-ü gibi özel harfler görünmüyor en azından o harfler yerine diğerlerini koyda anlayalım

04-07-2018
Uçmak Yaşartürk

bu film harika olmuş

05-07-2018
Çağin Gözel

umarım gunun bırınde hepımızı boyle seven sevdıyımız asklar olur

07-07-2018
Mihsin Resulcan

filme 10 üzerinden 10 veren ve mükemmel bulan arkadaşlar herhalde 10-14 yaş grubu olsa gerek. Filme sadece eğlenceli denebilir o kadar vakit kaybı.

14-07-2018
Tezeren Kızgın

sonuna gelince aman tanrım didim…!!!…

17-07-2018
Beğler Fayik

bu filme iyi diyenleri …………………….

20-07-2018
Oker Vâkıf

berbat

21-07-2018
Muhibbi Dinçtürk

orjinal adı “White Bird in a Blizzard”

23-07-2018
Diren Ekmel

@Oktay playerin sağ altında 720 yazan yeri 360 – 480 yaparak izleyebilirsin yada burayı okursan daha iyi anlarsın
http://www.songwayfilms.com/onemli-duyuru-muhakkak-okuyunuz.html

24-07-2018
Uçkun Özdoğru

berbat bir film sakın izlemeyin

25-07-2018
Aytimur Beyzade

@kübra Elbette

26-07-2018
Yalçin Alaz

HİÇ bi film vakit kaybı değildir bence ama yinede tavsiye etmem 10/3 falan anca eder.

28-07-2018
Erdost Muratcan

abi bu filmin bütün serisini izledm vede onnumara iğren diyen arkadaşlar bu devri 4 var onu açın izleyin daha sürükleyicidir 2 si çıksa dahada güzel olcak stphenıe meyer’in kitabından uyarlanmıştır sonuda çok güzel bitecek

29-07-2018
Aydeniz Bayruk

ben yandim siz yanmayin

03-08-2018
Cemşir Ferzend

yav arkadşım adamlar yüklemiş düzenlemiş bizlere sunmuş ama nedense hiç beğenmiyorsunuz film güzel izlenebilir ne arıyorsunuz anlamadm millet bizlerin yorumuna bakıp izliyor ve çoğu kişi bu yorumlar yüzünden filme bakmıyor

04-08-2018
Bayer Denktaş

Izle

06-08-2018
Yekcan Yekcan

film tamamiyle bir zaman kaybı hiç tavsiye etmiyorum film şimdi mi başlayacak derken sonu geldi hemde çok anlamsız.

07-08-2018
Karakalpak Makal

Saçma ve çok berbat tavsiye etmiyorum.

13-08-2018
Tanser Tümerkan

KHAN ADAMSINNNN… İzlediğim en iyi film gerçekten çok iii..

21-08-2018
Tekyay Usta

satranç oynamayı bilenler ve sevenler için gerçekten film harika….

22-08-2018
Behnan Cihandide

manyak bir sey bu mukemmel bır fılm bayıldım

23-08-2018
Deha Feda

ilk defa yorum yapma gereği hisettim nasıl dayanıp izlediniz ? berbat ya

26-08-2018
Kamil Nazimi

lanet olsun film harikaydı !!!

30-08-2018
Gürer Tez

iyi sayılabilecek film zamanı olan izlesin !

31-08-2018
Kaplan Okaner

sonu güzel bitti..benim gözyaşlarım akmadı ama:)

01-09-2018
Bilgetay Engintalay

duygusal ve güzel, farklı bir dram teşekkürler

08-09-2018
Hogir Mubarek

ilk başta anlamadim ama gercekten guzel filmmis 6.his filminin hayranı olanlar bu filmide cok sevicekler gizem.gerilim diyosaniz gerçekten seviceksiniz bazı yerlerde “noluyo lan” triplerine giriyosunuz tavsiye ediyorum:)

15-09-2018
İlvan Kibar

1 saat izledim dayanamadım kapattım

18-09-2018
Siddik Akçasu

3 yokmu ya, film pek korkunç değil ama çok güzel.

22-09-2018
Özel Tezel

süper film gerçekten. hele döğüş sahneleri mükemmel …

26-09-2018
Mennan Omurca

arkadaşlar ben filmi sinemada 3d olarak izledim rezaletti tavsiye etmiyorum adına aldanıp izlemeyin bir efsaneyi daha filmini batırarak harcadılar üzücü bir durum vaktiniz varsa başka filmler bakın

28-09-2018
Eşit Mutver

İDARE EDER

04-10-2018
Koçhan Nurani

super bir film izlemeyen kaybedecek

08-10-2018
Ahter Atilla

Kore Fanı’yım ne demek?

10-10-2018
Muteber Elçi

cok hoş kim ne derse desin kesinlikle izlenmeli ;]

13-10-2018
Andim Hibe

Harika muhteşem supersin admin cok guzeldi cok beğenerek izledim emeğine sağlık

16-10-2018
İclal Şali

Güzel film izlenmeye deger..

18-10-2018
Okver Tekeş

1. seri daha iyiydi ama bu da izlemeye değer.

19-10-2018
Eşraf Hayran

muhtesem yuzyilda koskoca SAH ISMAIL ile alay eilmis boyle bir yazisma sultan suleymanla sah imayil arasinda sahin methiyyesine karsi alayci cevabmi vermis koca suleyman buna asla inanmam tarihi filimleri yaparken bazi hasaiyyetlere dikat etmeli hic bir fatihin sah ismail veya baska ecdadlarimiz la aalay edilmemeli ecdalarimiza saygi lutfen

22-10-2018
Haymil Renan

Çok direndim ama 73. dakikada dayanamayıp kapattım. O dakikadan sonra film güzelleşiyorsa affola. Ben bu senaryoyu Türkan Şoray/Ediz Hun ikilisinden biliyorum. 4/10

23-10-2018
Bedirittin Kakil

uzun zamandır izlediğim en güzel filmlerden biri. ayrıca müzikleride harika. hayal gücü güçlü olanlar izlesin diğerleri zaten anlamadım falan diyecekler

25-10-2018
Siyasi Abdürreşit

süper film bence izlemenizi tavsiye ederim. bilgin kardeş eline sağlık.

27-10-2018
Başman Canan

film çok eğlenceliydi,teşekkür ederim bilgin

27-10-2018
Tölek Özok

zaman kaybı dıye yazanları dıkkate almak zaman kaybıdır

28-10-2018
Kayar Orgünalp

Gerçekten qüzeL ßir film İzlemeye deger Zaman kaybı degil

01-11-2018
Batun Jacub

son birkaç yılda izlediğim filmler arasında beni en çok etkileyen filmdi. süper bir film kesinlikle izleyin

06-11-2018
Kudret Ertüzün

teşekkürler admin .ancak son bölüm 12.45 ten sonra devam etmiyor…

09-11-2018
İnalbey Kirmanşah

film güzel fakat çok ağır bu yüzden etkiliyiciliğini kaçırıyor..

11-11-2018
Tumay Yağızkan

ucuz film

12-11-2018
Fettullah Kiyasettin

TESTERE SERİSİ İNSALARA HAK ETTİĞİ DEĞERİ VERMEYİ SAPLANTILI HIRSLI ÖN YARGILI OLMAMAYI VE V.S KAVRAMLARI ANLATAN GÜZEL BİR FİLM CEZALAR ÇOK ACIMASIZ AMA DEVAMI OLMASIN ARTIK

16-11-2018
Öveç Ertem

bu aralar favori olan veya moda olan yaz dizilerinin film versiyonu. içeriğe fantastik unsurlar katılmış. vasat altı bir film.

17-11-2018
Köymen Ünveren

filim güzeldi siteye teşekkürler

19-11-2018
Bekirhan Felemez

senaryo zayıf .daha aksiyonlu olabilirdi.izlenebilir

24-11-2018
Itri Ukuş

Film dehşet bişey Mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

27-11-2018
Argın Ayverdi

film süper admin spartakus filminin devamı ne zaman lütfen cevap ver

29-11-2018
Yetişen Tutkun

ibret goturulucek bir film tessukur ederim

30-11-2018
Efgan İşcan

BİR İLE İKİ ARASINDA SONSUZ SAYI VAR. BENCE İKİNCİSİNİ YAPMASINLAR HARİKA BİR FİLM

02-12-2018
Akıneri Ayyüce

Adamlar 70 yaşında ki dedeyi satranç oynarken göstermişler daha ne yapsınlar

03-12-2018
Semahat Tumay

Arkadaşlar çok güzel bir film kesinlikle izleyin hoşunuza gider

08-12-2018
Ülfet Öğüş

izlenmeye değer bir filmmiş

11-12-2018
Hüsametdin Muhazim

bilgin sakın kaybetme izini sen olmasan adam akıllı film izleyemeyeceğiz. teşekkürler

14-12-2018
Tutkun İskan

çocuklara göre güzel ama bize yaramaz

15-12-2018
Saydam Tolunay

hayattan ne istediğini bileceksin ve evrene onu göndereceksin
kocaman bir gülümse ile filmi başından sonuna kadar izleyeceksiniz
senaryo,oyuncular, ışık ,çekim her şey çok güzel harika bir film ortaya çıkmış

18-12-2018
Arbek Bilay

Mükemmel bir konu mükemmel bir anlatış yönetmeni tebrik etmek lazım.Biz kendi dünyamızı kendimiz yaşanamayacak hale getiriyoruz.Herşeyin başı sevgi bizler birbirimizi sevdikçe savaşlar olmayacak.Kendi hırslarımızdan dolayı bir çok şeyi yok ediyoruz.Dünyayı hasta ediyoruz ve bunun acısınıda çocuklarımız çekiyo.Gelecek nesillere kendi elimizle kötü bir dünya hazırlıyoruz.Filmin sonu çok duygulandırdı.Teşekkürler…

19-12-2018
Mehmetsait Pehlil

Filmi zamanınız varsa izleyebilirsiniz.

20-12-2018
Abdülhizak Bezgin

bence insanı düşündüreçek bir film filmi seyrederken ailem sevdiklerim aklıma geldi ya böyle bir felaketle karşı karşıya gelirsek diye.düşünmesi .bile .kötü ben 10 numara veriyorum ellerine emeklerine sağlık.japonya ve size de çok teşekürler ediyorum bu anı bize yaşattığınız için .sağolun.

22-12-2018
Sezek Ürkün

nefesimi tuttum ve izledim

23-12-2018
Giz Mürşit

bılgın cook saol kitabını okumuştum fılmını de ızlemek ıstıyordum sayende ızledım cok saol

28-12-2018
Çelikel Umdu

FİLMİ SİTEDE GÖRÜNCE ÖNCE BİR ÇIĞLIK ATTIM ÇIKTIMI DİYE:))FİLM KALİTESİ DİĞER SİTELERE ON BASAR BİLGİN EMEĞİNE SAĞLIK..FİLME GELİNCE BU FİLME HASTAYIM AMA BELLAYI NEDEN FİLMİN SONUNDA VAMPİR YAPTILAR YA:( 2.Cİ BÖLÜMÜNÜ BEKLE DUR ŞİMDİ:(

29-12-2018
Uğursay Yavuzhan

Daha fazla yorumlara bakmadan izlemeye basla bence pişman olmasssın.

30-12-2018
Gencel Seçmen

Arkadaşlar konusu cok basit kalmış bir film. O kadar yavaş ilerliyor ki uykudan kendimi alamadım.

02-01-2019
Teberdar Yula

harika bir film

07-01-2019
Efrail Huccet

çok güzeldi teşekkürler

07-01-2019
Pamir Selekman

Ya ben anlamıyorumki ! Hangi filmi açsam ‘saçma,zaman kaybı , basit’ şuraya bi film listesi girinde onu izleyelim arkadaşlar boş boş yorum yapmayın ya …

10-01-2019
Akgöl Aytemiz

Güzel

11-01-2019
Erensoy İlseven

Koca adam için izledim. filmin konusu çok kötü o adam 25 yaşında vardır hayatında da daha önce boks yapmamış yumruk atmayı dahi bilmiyordu 2 idman ile olacak işler degil. vuruşlar zaten çok tuhaftı hiç güzel degildi dedigim gibi koca adam için izledim sevenleride onun için izler yoksa kötü bir film bence

15-01-2019
Müzaffer Yaşat

ellerinize sağlık.

16-01-2019
Seven Üye

eğer bu filme kötü diyen varsa bu filmden hiç bir şey anlamamış demektir

21-01-2019
Karatan Ruhşan

gerçekten güzeldi ellerinize sağlık

22-01-2019
Abutalip Cefer

arkadaşlar mükemmel ötesi bir baş yapıt.izleyin cok mutlaka izleyin

23-01-2019
Türk Emincan

Harika bir Film ,10/10 Tavsiye ediyorum Arkadaslar,izliyin Ve bakin

24-01-2019
Bilal Krzysztof

Gani Müjde’nin tarzından hep nefret etmişimdir. Filmden sonra da hislerim değişmedi.

25-01-2019
Kalem Natik

Güzel filimdi

25-01-2019
Akdemir Aymete

ya arkadaş bu filmin nesi iyi. Beş para etmez.

27-01-2019
Saygin Saygin

benceede eğlencili ve mantıklı bir film di

30-01-2019
İlgü Omur

Kino eladir. Baxmaga deyer

01-02-2019
Serda Akarçay

Aga o değilde bilgin bey kardeşim filmler yine takılmaya başladı. yüklenmede sorun var ilerlemiyo kolay kolay..

02-02-2019
Temizkal Zafir

kesinlikle hic fragman izlemeden filme gecin.Hayatimda izledigim en iyi filmlerden biriydi.Cok etkileyici bir film.

03-02-2019
Süer Yetkiner

ADMİN SON 1 HAFTADIR AÇTIĞIM TÜM FLİMLER MAHKEME KARARIYLA ENGELLENMİŞTİR YAZISI GELİYOR LÜTFEN İLGİLENİR MİSİN?

06-02-2019
Berke Kiçi

ALLAH’ım çok güzel. Tobias hastanım len *-*

07-02-2019
Sayyat Taluyhan

alt yazı yok filmde.

08-02-2019
Şükür Abuzer

GÜZELDİ

09-02-2019
Kılıçal Naim

iyi kino amma yalnis cekilmis

13-02-2019
Cemaleddin Doğanbaş

film bence efek olarka cok ıyı bence basları bıraz sıkıcı sonradan guzellesıyor arkadasın bırı en etklıyıcı fılm demıs ızledıgı bellıkı fazla fılm ızlememıs etkılıyıcı fılm gorememıs yanı 10/6 falan 1. sı daha guzeldı kesınlıkle

17-02-2019
Güntürk Korkut

bilgin filmleri başka servere yüklemen mümkünmü ok.ru gerçekten berbat bir server filmleri izleyemiyoruz.

18-02-2019
Ulusan Yıldıran

URL problemini gidermek icin, filmin uzerine cift tiklayarak tam ekram yapin. O zaman sol alt kosede URL cikmiyor.

21-02-2019
Necet Selamik

Güzel bir film, tempo mükemmel, sonuç şaşırttı..

23-02-2019
Oflas Öztuna

Film bir süre monoton gidiyor fakat dikkatli bir şekilde izlendiğinde keyif alınabilir bir film

25-02-2019
Başel Dalgıç

beyinbedava olunca millet tarihi kitaplardan araştırmak istemiyor şimdi bu filmi izleyen herkez inanır kesin

25-02-2019
Ildır Sevüktekin

çoooooooooooook güzelllllllllllllll

26-02-2019
Kolçak Nurbaki

Filmin görüntüsü çok iyi olmamakla birlikte izlenmeye değer. Güzel film emeğine sağlık Bilgin.

27-02-2019
Sakın Sübitay

muhteşemdi

28-02-2019
Cansuner Fuat

Gerçekten Güzel Bir Film. 10 Üzerinden 7 .. Sürükleyici Bir Film. Sıkılmadan İzledim.

28-02-2019
Güleğen Temiz

görsellik ve soğuk manzarası görmek istiyorsan seviyorsan seyret aslında taktir edilecek insanlar yani ağır bir filim pek saveceğinizi sanmıyorum

01-03-2019
Abdülferit Akçakıl

güzel belgesel hayranları için seyredilir genç kuşak için sıkıcı olabilir.

04-03-2019
Gerçeker Düzel

güzeldi

05-03-2019
Berkol Koçyiğit

şimşek hırsızı çok güzel bunun kitabını okudum

06-03-2019
Taşkent Yaygır

ılgınc bır fılmdı beğendım tesekkurler paylasım ıcın

09-03-2019
Dorak Girginalp

güzel film tavsiye ederim izleyin.

12-03-2019
Böget Özgeci

iğreç hiç korku duymadım

13-03-2019
Sanak Tayman

Aamir khan a bayiliyorum filmleri de super ötesi. Bu filmde muhteşem izlemenizi tavsiye ederim .

14-03-2019
Onel Gökgöl

Bu film i izlemeyen kişinin hayatında büyük bi eksiklik vardır açık ve net..!

15-03-2019
Yenen Ismık

bu filme crysis oyununun değişik senaryolu filmi dien kişi iyi sallamaış
bu filmin ilk bölümü appleseed ex dir 2007 yapımı craysis oyunu 2008 de çıktı

18-03-2019
Neccar Özbaş

film bi harika 10 yıldır film izliyorum http://www.songwayfilms.com/ kadar kaliteli bir film sitesi gormedim umarım emeğinin karşılığını alıyorsundur

19-03-2019
Azamet Biltay

bence bilginin babası sinema işletiyor

20-03-2019
Satı Timurcan

Shaun of the dead gibi buda sıkıcı olmayan zombi filmi. Kaçırmayın.

23-03-2019
Argüder Bilkan

böle bir film görmedim ya süprmiş şiddetle tavsiye ediyorum.gözü mavi renk olna çovuğa bittim ..

26-03-2019
Üngördü Göksel

ÇOK GÜZEL Bİ FİLM ABİ

30-03-2019
Haşim Mennan

valla kanlı filmleri oldum olası sevmısımdır ve buda onlardan bırı ve eyvallah admın senın sayende ramazan boyu fılm ızleyerek gecırıyorum ama genelde ıftardan sonra malum bı tarz fılmlerde kanın yanı sıra çıplaklıkta var o acıdan ıftardan sonra ızlıyorum
Oruç zıyan olmasın dımı

01-04-2019
Kortan Oğan

Neredeyse sitedeki bütün filmleri izledim ha sitede değil genelde orjinal cd meraklıyı koleksiyonum var ama son 1 yıl baktımki bilgin kardes orjinal cd lerle aynı zamandan film yayınlıyor :)::):) bende burdan takıp ediyorum filmi izlemedim aristokrat film Yıldız’ı bi dalmış konuya kimsede filme yorum yapamamış Yüzünden zaten o kendi çektiği filmleri beğenir sadece

04-04-2019
Suner Özkın

filmin bir konusu yok cok sacma , 7 puan nasıl aldı anlamadım , eskı fılmlerden esınlenerek yapılmıs ama olmamış , yapnamız gereken tek şey shift + delete ..

06-04-2019
Şarık Uskan

bilgin bey öncelikle emegine saglık siten ile tanışalı ortalama 3 yıl oldu gercekten kaliteli ve güncel filmler ben bu filmi sonuna kadar izledim adamlar resmen 3 filmi bir film yapmışlar karmasık ben izledigimden zerre kadar bir sey anlamadım bi klonlara dalıyo bi besteciyi anlatıyor ????

07-04-2019
Onel Tekin

Partsız daha güzel. Bilgisayar ve internet hızlıysa hiç donmuyor.

12-04-2019
Furkan İbadullah

Şefikcim burası çizgi film sitesi değil madem ailenle izliyorsun önce kendın bak sonra izlettir. Sana özel muamele yapmak zorunda değil kimse dostum. Küfürsüz film olmaz ayrıca nerde zevki bedavaya film izliyon hala bır bır bır konuşuyon bi teşekkür et

18-04-2019
Ragib Akabay

iyi film di tesekkurler

21-04-2019
Cansuner Fuat

Ya ben bu filmi yıllardır bekliyordum ve kıtaplarını okuduğumda hayran kaldım ve filmde hayalet rolünü Jeff Bridges ın oynamasını çok istiyordum.çok güzel bir seri,tavsiye ederim

22-04-2019
Urı Bartosz

Bir Alışveriş koliğinin itirafları filmini hemen eklerseniz çok sevinirim.

23-04-2019
Sena Tanbek

5 PARA ETMEZ FİLM

24-04-2019
Abduş Gülemir

vay canına diyorum, sahiden başyapıt bir filmmiş. Admin teşekkürler.

26-04-2019

En çok izlenenler

Sinek izle The Fly (1986) Film izle Türkçe Dublaj

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Korku

Feed the Gods 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.5 /10

Kategori: Macera

Şeytanın Oyuncakları – Worry Dolls 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.3 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler