Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Afşar Alican

Filmden biraz heyecan bekledim yorumları okuyunca hatta 1 kişi hayatımda izlediğim en güzel savaş filmi demiş ?? 1453 fetih filmi bile bundan iyidir İMD puanı 4’ün üzerine çıkmış o bile fazla konu yok oyunculuk vasat karakterler bile acemice yazılmış başrol oyuncusu dışında herkes başrol gibi sanki seçim sizin çok bişey beklemeyin

25-02-2018
Efrail Hüdai

10 üstünden 10

26-02-2018
Kamil Nazimi

omer arıcı arkadasım gorende senı hollywood fılm yapımcısı sanır adamın oyunculugu yeter dıyorum ılla konu dayatmak ıstıyorsan cok bılım kurgu fılmlerı ızlemenı tavsıye ederım gereksız acıklamalardan kacın…

27-02-2018
Başer Bünyamin

Sandvici gördünüz mü ? Ağzım sulandı resmen

28-02-2018
Sadak Soyalp

@bahar avcı Kontrol ettim açılıyor Tekrar denermisiniz.

01-03-2018
Şahinter Taykut

filmin konusu güzel fakat çalışmayan arabayla o kadar adamın içinden kaçma sahnesi fiyasko.

03-03-2018
Ferik Kenanbey

ela filmdi hami baxsin

04-03-2018
Sayınberk Toralp

her saniyesiyle berbat bir film kesinlek ilk 10 dk son 10dk başka hiç birşey yok

05-03-2018
Zülkif Münip

çok iyi çok keyif verici bi film..

06-03-2018
Gönen Öget

Admin siteniz cok mükemmel film olsun hizmet olsun cok memnunum

07-03-2018
Gözütok Tin

berbat film

08-03-2018
Karamut Manga

Gerçekten film muhteşemdi..ayrıca danny çok yakışıklı ve karizmatik….

09-03-2018
Derya Derya

arkadaşlar tamamen zaman kaybı inanın bana….

10-03-2018
Aysan Berktan

FİLMİ İZLEDİKTEN SONRA 11 YAŞINDAKİ KIZ KARDEŞİMDEN TIRSMAYA BAŞLADIM .DD GÜZEL FİLM ÇOK GÜZEL

11-03-2018
Onuğ Örük

başından itibaren sabırla izledim . bu konu çok daha güzel işlenebilirdi aşırı kopuk olmuş. bu puanı almaz bence. çok daha sürükleyici filmler izledim bana göre sıradan ve basit olmuş

12-03-2018
Alkan Baştugay

POLİSYE BELGESEL DRAM KARIŞIMI ORTA HALLİ 4

13-03-2018
Çankaya Ercihan

güzel

14-03-2018
Ergalip Güray

harika

15-03-2018
Boztimur Uçuk

Şurayı da bi güncelleyelim.

16-03-2018
Yıbar Gökbelen

gerçekten mükemmel sürükleyici bi film nefes aldığını unutturuyor herkes izlemeli

17-03-2018
Mürşid Sari

çok dandik bir film, filmin iyi olduğunu düşünen arkadaşlara kitabını okumalarını tavsiye ederim özellikle sophia nevue karakterini hiç oynayamamış. Kitaba uyumu tam bir rezalet

18-03-2018
Altın Aydınay

Güzel ve bol kan içerikli bir film izlenir

19-03-2018
Salif Vecdan

Zevkler tartışılmaz film güzel izlenilebilir sıkıcı değil

21-03-2018
Akbaran Alpyürük

Hayatımda bu kadar saçma bir film izlemedim

22-03-2018
Dervişani Fettah

iyi filmdi izlenir

23-03-2018
Özdilmaç Şimşad

bundan önceki yorumlarımı izlemeden önce yazmıştım sölediklerim az bile eğerki sinema çekimiyse pes anca bu kadar olur teşekkürler bilgin…

24-03-2018
Receb Talat

TARANTİNO’YU SEVİYORUM ZİNCİRSİZ ETKİSİ YARATMASA DA ÇOK GÜZEL BİR FİLM…BEĞENMEYENLERE STANDART HOLİWUD FİLMLERİNİ TAVSİYE EDERİM

26-03-2018
Sevban Zülgarni

Teşekkürler güzel bir belgesel

27-03-2018
Bozbaş Ersalmış

fılm bıraz karısık ama mukemmel bı fılm aslında bırden cok mesaj verıyor mutlaka ızleyın:)

29-03-2018
Nuhkan Özgünay

Aklı melekeleriniz herkesin anladığını anlamaktan sıkılıyorsa izleyebileceğiniz bir film.

30-03-2018
Önem Siham

Super FıLm TavSıye Ederım Hıc Dusunmeden ızLeyın. !

31-03-2018
Kuddus Mesih

Teşekkürler Bilgin,çok güzeldi.

01-04-2018
Uysal Zahir

mükemmmelll cok saol bilgin bayıldım

04-04-2018
Kızılateş Necat

Son zamanlarda izlediğim en saçma ve salak filmdi. İnsan org elf bir araya gelmiş tamamda böyle saçma sapan bir sonmu olur arkadaş. Adamlar dövüşüyor orglar arkada dans ediyor. Filmin başından beri bahsedilen kötü tek okla ölüyor falan filan. Sakın izlemeyin. Bilgin emeğine sağlık ama iğrenç ötesi bir film…

05-04-2018
Arcan Bilbay

aynı babama benziyor

06-04-2018
Tanalp Yağızboğa

kızı boğazlayasım geldiama film çook güzeldii:)(bılgın diğer yorumumu nıye onaylamadın ki yazıma dıkkat ettıydım)

07-04-2018
Gürsal Özgünalp

Harika bir filmdi , mutlaka izleyin derim ben .

10-04-2018
Açıl Alakoç

Kesinlikle izleyin süper bir film çok güldüm

12-04-2018
Gülek Ökten

ZAMAN KAYBI TAVSİYE ETMİYORUM

16-04-2018
İsmetullah Muzafer

şiddetle tavsiye ediyorum kesin izleyin..!

17-04-2018
Temizel Zikir

yorumlara güvenin gideri var izlenir

19-04-2018
Bayık Devran

oldukca hareketli aksiyonu bol süper bir film daha..admin adamim eline saglik..izleyin güzel film begeneceksiniz………….

20-04-2018
Çağdan Görkan

Bilimkurgu severler için güzel bir film.Akıcı,heyecan verici tavsiye olunur.

22-04-2018
Bahaettin Erşafak

bence eniyi film ejderha dövmeli kız dı

24-04-2018
Örskan Sancaktar

ikincisi çıkar inşallahhh

25-04-2018
Rayıhan Seyhan

perfect film

29-04-2018
Ziyaddin Alpkutlu

sanırım bu 3. izleyişim falan. Alex pettyfer’ı izlemekten hiç bıkmıyorum. Emeğine sağlık admin teşekkür ederiz:)

01-05-2018
Şehim Yurtseven

vay be güzeldi bayıldım en çok sevdiğim karakter Bak:))))

04-05-2018
Cebrail Doğa

çok çok güzeldi..izlemeden geçmeyin

05-05-2018
Burkay Dalay

Harika !

08-05-2018
Edib Hizni

vallaha bu film cok guzel degil cok cok cok guzel diğer filmlere 10 basar ben Hasan

11-05-2018
Yaşattin Algu

Çok güzeldi ellerinize sağlık

12-05-2018
Emanet Güldoğan

güzel bir film.10/8

13-05-2018
Tutuş Bahaddin

Zaman Kaybı aman diyim başlamayın

14-05-2018
Talha Toyboğa

gençler filmin konusu nedir acaba

15-05-2018
Eğrek Güleryüz

allahım ya sonu bile beni öldürdü sen aglamaa içindeki acı yaptıkların azdı bile bu film ne böyle ya gerçegi yaşadım sanki :S çok güzel

18-05-2018
Necmiddin Zekai

Drama gereğinden fazla ağırlık vermiş zombi tarzı güzel bir film ve izlemeye kesinlikle değer

19-05-2018
Nurican Seydullah

güzel

20-05-2018
Sayin Yamin

çok beyendim

22-05-2018
Ünlü Behman

Super filmin harika serisi. Kesinlikle izleyin. Devamı da var görecek siniz. İyi seyirler.

24-05-2018

En çok izlenenler

Kubo ve Sihirli Telleri – Kubo And The Two Strings 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Animasyon

Yıldız Gemisi Askerleri İstila – Starship Troopers Invasion 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Animasyon

Bak Şu Leyleğe – A Stork’s Journey 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Kuzular Kurtlara Karşı – Sheep – Wolves 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler