Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nursin Seyfiddin

izleyin bence çok hoş bir film. zaten bilindik bir masal ama yinede çok güzel olmuş

04-03-2018
Evşen Nefer

Filme kötü diyenlere film kötü değil siz sevmemiş olabilirsiniz ama bu filme kötü deme yetkisini size vermiyor.Bilim Kurgu değişik film severler için kaçırılmaması gereken bir film .

05-03-2018
Güçsalan Kadagan

vasat değil ancak ne hayallerle açtık neyle karşılaştık arkadaşlara güzel diye ısrar ettım rezil oldum senin seçtiğin film ancak böyle olur dediler boş zamanınız varsa izleyin olay bu:)

18-03-2018
Tebrik Gökçel

süper film…:)

19-03-2018
Tolonay Bekem

Hayatımda izlediğim en anlamlı ve duygu yüklü çizgi film. Hiçbir çizgi filmde ağlamamıştım. Ta ki bu filmi izleyinceye kadar…

21-03-2018
Özön Aptülkadir

çok iyi ya:D

28-03-2018
Ekrem Güneşen

Gerçekten harika.

30-03-2018
Göğen Okseven

10 numara bir film .

02-04-2018
Kudretullah Kudretullah

ben cok beyendim

07-04-2018
Dayanç Hudaverdi

Bilgin video linki ölmüş.Açılmıyor.

08-04-2018
Doğruöz Hekim

güzel filim tavsiye ederim bide filmi biraz uzatın !!!!!!!!!

09-04-2018
Tuncal Sözer

Kesinlikle İtalyan turizm bakanlığının hazırlattığı reklam filmi. Sinema falan değil……….

10-04-2018
Sanalp Taymaz

Yetişkin biri olarak sıkılamadan izledim.

11-04-2018
Boran Erimşah

idare eder…

15-04-2018
Sena Tanberk

beyler filmin 6. yolda filmin tüm şarkılarını ben indirdim..

16-04-2018
Tanla Yalınay

Bu fikirler sizin okuyarak edindiğiniz bilgiler mi yoksa ordan burdan duyduğunuz şeyler mi?
Kimsenin sözüne inanılmayacak bir dönemde yaşıyoruz. Kimseyi dinlemeyin oturun kendiniz araştırın öğrenin. Film izleyip altına yorum atarken yediğiniz vakitleri öğrenmeye de ayırın o zaman aynı lisanda konuşabiliyor oluruz. İyi geceler…

19-04-2018
Elvin Elvin

öncelikle @Yusuf bir git allahını seversen boş boş konuşma yaa. artık böyle konuşmalar olduğunda siyaset yapıyorsunuz diyesim geliyor..

22-04-2018
Kelâmi Refik

Daha darklı bi final beklerdim ama güzel film,izlenebilir.

26-04-2018
Fazul Kamilcan

tamam bu kadar karl marx sempatizanlığı bu kadar ateistlik yeter filmin devamını izlemeye gerek yok başlarım böyle dialog fırtınasına! içinde biraz Allah sevgisi ve korkusu olan bu filmin tamamını izleyemez Allah’tan çekinir utanır.Ben çekinip utandım utanmayan biri çıkıp da bana artistlik yapmasın herkesin fikri kendine!

29-04-2018
Uludoğan Çetinel

Huhuhu

04-05-2018
Günaydın Kam

Bilgin sayende güzel vakit geçiriyoruz teşekürler emeklerine…

06-05-2018
Ağmur Cezair

gerçekten güzel herkese tavsiye

07-05-2018
Abdulğani Besdemin

önce efektler biraz hafif kalmış diye düşündüm ama sonra hikaye ve oyunculuk olayı toplamış bence film başarılı ve daha iyi bir puanı hakediyor

08-05-2018
Güntaç Matem

güzel tavsiye ederim

11-05-2018
Erman Halit

film gayet başarılı. film türünü seven arkadaşlara Escape From Alcatraz(alcatrazdan kaçış) ı öneririm. o da eski olmasına rağmen iyi bir film. başrolde Clint Eastwood oynuyor.

12-05-2018
Sehran Tuğsav

Mükemmel bir film mutlaka izleyin

13-05-2018
Örik Abdulhakim

hayır efe bence ceykle evlenmemeliydi zaten evlenmdi edwerdla çok yakışıyorlar.

15-05-2018
Akkurt Arıhan

çok güzel bir film ben açıkcası çok beğendim özellikle CLAWDEEN WOLF’un hayranıyımmm

19-05-2018
Azem Azem

Bilgin kardeş çok sağolasın.

21-05-2018
Resulcan Tayyib

seviyorum bu siteyi

25-05-2018
Algın Başkal

izlenmeye değer

27-05-2018
Ancı Ayni

başından 2 kurşunla vurulan birini intihar olarak kabul edebiliyorlarsa , İnsanlık namına birşey kalmamıştır , mantığınız alıyormu 2 kurşunla intihar eden birini ?

28-05-2018
Vaiz Bektöre

gerçekden de harika fillm olmuş

02-06-2018
Oktay Reşat

Jon Snow :DDD

06-06-2018
Kocagöz Niyaz

Beşiktaştan nefret ettim artı nispette de öldürmek istedim

08-06-2018
Çalapöver Enhar

Güzel film, keşke serisi gelse… Collin in keşke biraz daha oynasaydı.

09-06-2018
Acarer Aktürk

fantastik filmleri severim ama bu cidden cok sıkıcı..

10-06-2018
Atfi Batuhan

ya bu zamana kadar izlediğim iyi filmlerin arasına adını yazdırdı buda arkadaşlar tavsiye ediyorum izleyin pişman olmassınız 10/9 ve sonuna kadar hak ediyor

14-06-2018
Mahsul Olğun

izleyelim şirinliyelim

15-06-2018
Barişcan Eyüpcan

Film sürükleyici. Senaryo kötü. Oyunculuk orta. Efektler de iyi seyredilir. Fakat filmin başındaki müzikler ve filmin adının yazılışı filmi olduğundan daha kötü göstermiş; şanssızlık olmuş.

18-06-2018
Üstat Bedrettin

çok kral fılmdı be

20-06-2018
Muin Abdulbaki

Bilgin kardeşim elinden geldiğince film yüklemeye çalışıyor Mertcan kardeşim önemli olan sitenin devamlılığı ve kalitesi bunuda Bilgin kardeşim çok iyi beceriyor.Yani anlıyacağın zamanla isteklerde dahil herşey bu sitede yerini alacak ben buna inanıyorum sizlerde inanın sadece sabır.Başta tüm bu site hayranlarının ve İslam camiasının Ramazan bayramını en içten dileklerimle KUTLARIM

21-06-2018
Sâmân Aydin

izlemezseniz pek bi şey kaçırmazsınız

22-06-2018
Darga Faris

manyak bi film ya süper. tam Jim Carey e göre bir rol hahaha

25-06-2018
Eyyüpcan Nadik

Gerçekten çok etkiliyici bir filmdi. İnsanı hayata bağlıyor adeta, mutlaka izleyin kendinizi harika hissedeceksiniz ve imkansızlık önyargısından arınacaksınız.

26-06-2018
Ergör Refet

Korkunç kötü bir film ne kadar Saçma sakın izlemeyin….

28-06-2018
Mukaddem Orgunalp

bence yetişkinlerinde izleyebileceği bir film. çok güzel. brendan fraser hayranları için güzel bir film. bu arada adamın hastasıyım. ailecek izliyoruz… :):)

30-06-2018
Fırat Işıtan

sacma zaman kaybı izlemeyin bosuna

03-07-2018
Köçeri Gönüldeş

Son zamanlarda izlediğim en manyakça filmdi. Tavsiye ederim

04-07-2018
İkbal Namık

Harikaydi yorumlara bakipta filmi izlememe yapmayin eywallah bilgin

07-07-2018
Boyraz Çıdam

Süper bir film tavsiye ederim:-)

14-07-2018
Kanver Okal

Kesinlikle çok güzel bir film…savaşın ne kadar kötü bir şey olduğunu insanlara tekrar
hatırlatıyor

19-07-2018
Burç Vecdi

guzel bir film di

20-07-2018
Ergüvenç Duruiz

Sürükleyici , Kalk Gidelim Hamama … Tarzında Bir Film

23-07-2018
Özbekkan Saru

bu filmi beğenmeyen gitsin cem yılmazı seyretsin mükemmel olmuş bu 4 cü seyredişim gerçek bir süper star filmi

25-07-2018
Orhan Sübitay

Hayatımda bir çok film izledim ama bu film benim hafızamda her zaman özel bir yeri olacak.

26-07-2018
Dikeç Ener

kesinlikle süper teşekkürler admin

27-07-2018
Mehmetcan Özkay

Guzel bir romatik film olmus

02-08-2018
Sıddık Nezihi

harika komık aksıyon macera hepsi bi arada muthiş bi film 10 üzerinden 10

03-08-2018
Koygun Abuzar

O değilde genel olarak söylüyorum tek partların görüntü kalitesi çok kötü.. lütfen ilgilenin bütün filmlerde aynı arada 1-2 tane hd çıkıyor..

04-08-2018
Çağla Güçal

müthişşş bir film herkes izlemeli ama hakemler hile yaptılar zeus bence yenilmeliydi ama atom iyi bir iş başardı

10-08-2018
Us Erdogan

arkadaşlar benim için ama deli deyin amma saçma deyin, hiç bıkmadan iki defa izledim ve üçüncüsünü izleyecem. Gerçekten şahane.!

18-08-2018
Güray Kapkın

Teşekkürler

26-08-2018
Özercan Savaş

Film güzeldi izlemenizi tavsiye ederim. ama daha cok erkeklerin seveceği tarz bir film ailenizle izlenmez

31-08-2018
Seyyid Abdülcevat

güzel bir film olmuş sağol admin

06-09-2018
Yılmazok Gümberk

Bedava film izliyorsunuz bir de üzerine bi ton lâf ediyorsunuz

10-09-2018
Kıyas Nazir

Film efsane

19-09-2018
Sarp Uzhan

film güzel.soluksuz izlenen bölümler var.film anlamsız bıtmıyor, devamı var cunku…

21-09-2018
Nurani Özinal

Süper filim..

22-09-2018
Hayalî Midhat

gerçekten uzun zamandır beni şaşırtmayı başaran bir filme denk gelmemiştim. otur, izle pişman olmayacaksın.

26-09-2018
İmat İmat

süper bişey hayatımda böyle bir film izlemedim

01-10-2018
Uçbeyi Erdemli

sonu cok bombaydı

04-10-2018
Pertev Türemen

güzel ve eğlenceli bir film

05-10-2018
Sekvan Yildiray

kore flmi malzeme kötü abi adamlarda suçyokda kızın intiharı üzdü beni hemde kendi kardeşiyle

09-10-2018
İnal Kirman

admın harıka bır ınsansın …………tesekur ederım…cok harıka bır fılım …ızleyın 4 kez ızledım…mutış arkadaslar ….

12-10-2018
Oksal Tankurt

son derece sürükleyici bir filmdi. kesinlikle izleyin arkadaşlar. zamanın superi spiderı ya da tüm süper kahramanların günümüz versiyonu uyarlaması olmuş. İzleyin derim.

13-10-2018
Atatuğ Batıcan

bence çok güzel ve çok eğlenceli boşa zaman kaybı olduğunu düşüneneler ise film zevki yok demektir.

15-10-2018
Cihandar İlkutay

Film konusu yaşlılık ve yalnızlık diyebiliriz. Micheal Stone tam bir zampara.

17-10-2018
Yarkaya Börk

” Genç yaşlı farketmez, Şahin K. affetmez. ” güzel bir filmdi ama sevgiliniz veya ailenizle izlemenizi tavsiye etmem. Puanım : 7/10

20-10-2018
Efgende Ergüven

Bu filmi kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum ama ne zaman izlesem o kadar etkileniyorum ki!!! Romantik film sevenler mutlaka izleyin. Kesinlikle pişman olmazsınız…

31-10-2018
Şinasi Tokalan

@pottr Çıkarsak Nette ilk Bizde olur Seri

07-11-2018
Akdora Angıl

Admin siten harika ya sürekli bu siteyi takip ediyorum kaliteli ve gzel filmler koyuyorsun…ama arada bi kaç prüz var admin korsan film deilde internete düştüklerinde filmi yüklersen daha iyi olur çünkü sitenin kalitesi düşürüyor … benden akıl alıcak deilsn ama sadece bi tavsiye siten harika…=) =) =) <3

09-11-2018
Zati Erinç

“EVIL DEAD” serisinden sonra (özellikle ilki) Sam Raimi’nin yaptığı en iyi filmlerden biri (ve yine özellikle serinin bu ilk filmi oldukça başarılı)..! Teknikleriyle, müzik ve efektleriyle izlenmeye değer bir yapım..! 8/10..!

10-11-2018
Aksüyek Arkun

beklentilerimım uzagında bir flim….

11-11-2018
Bindal Güneralp

ilginç bir film aksiyon arayanlar başka kapıya ateistler bunun gerçek olmasını ne kadar çok isterlerdi

14-11-2018
Mirkelâm Mirkelâm

ilk partı zor bitirdim kötuymuş harbiden

16-11-2018
Müfid Uhut

gerçektende yorumlardan dolayı ne yapıcağıma karar veremedim sonunda izlememeyi düşündüm lütfen filmden anlayan yorum yapsın filmleri genel olarak değerlendirin zevkinize göre değil

17-11-2018
Mail Reca

cümle kurdum sildim defalarca ama doğru kelime bu Harika Film yüreğinize sağlık… 10/10

18-11-2018
Başhan Dalım

anlayana çok hoş düşündürücü insalcıl izleyin kaybetirmez kazandırır boş bir filim degil

22-11-2018
Münib Vedad

süper bir film çok teşekkürler admin

26-11-2018
Toğuş Özlü

çok iyiydi

29-11-2018
Çaylak Ergincan

film fena değildi ve değişik bir filmdi psikolojik bir film ama izlenebilir

30-11-2018
Ülkümen Anilcan

ilk kez yorum yapıyorum bir filme ve tek kelime ile müthiş..

04-12-2018
Okşan Sezginbaş

Filmdeki ufaklık yüzünden(Kennedi Clements)İkinci defa izlemeye başlıyorum.İMDB puanı şu an 3,4 oldu.Ben 7 verdim.Bence hoş bir film.

07-12-2018
Sullhattin Akgündüz

harika film insanın görüş acısı yaşamış oldugu hayat anlamak ve yinede söylüyorum taktire şahan

08-12-2018
Sercay Alphan

Çok başarılıydı özelliklede sonu Harika

11-12-2018
Akdoğ Ayral

Nicolas Cage oynuyor Oscar’lı bi oyuncu saygı duymak lazım artı güzel bi film

13-12-2018
Öget Görk

Sonsuzluğun içindeki sonsuzluk…

14-12-2018
Habip Pehlivan

Ya arkadaş burda kadının hayatını anlatıyorlar siz yok Müslümanlık falan filan diyorsunuz kendinize gelin ya gayet başarılı bi belgesel olmuş yapanın ellerine sağlık

17-12-2018
Kıraç Nas

COK SUPER BI FILMDI GERCKDEN ALADIM DA..

20-12-2018
Ağın Atay

hiç tavsiye etmem berbat bir film

22-12-2018
Mihin Urluk

mükemmel bir film mutlaka izlemelisin …

23-12-2018
Fehim Nesim

ılk defa puanı bukadar yüksek olupta bu kardar kötü bu fılm seyretmemıştım hıç bır özellığı yok aksıyon yok drama yok komedı yok dıyolok yok güzel kız bıle yok bence bu fılme gerekte yokmuş

24-12-2018
Kayra Muvakkar

Super bi film… Izlemeye deger…

26-12-2018
Duranay İnak

tek kelime ile ”mukemmel”

29-12-2018
Seziş Yel

çok saçma bir film yazık kaybettiğim 90 dakikaya

07-01-2019
Denizcan Ira

film çok güzeldi, sanırım o konuşan azraildi

08-01-2019
İlginç Ergüden

farklı bir senaryo..izlerken farklı şeyler umuyorsun fakat bambaşka bir şekilde bitiyor..puanım 10/8

11-01-2019
Yurtkulu Enez

Müthiş hayatımda izlediğim ve saçma sapan diye düşünmediğim tek zombi filmi

12-01-2019
Ozaner Salur

filmde eksik mi var

15-01-2019
Erdin Selâtin

süper film zaten türkçe dublajı bekliyordum

21-01-2019

En çok izlenenler

Tehlikeli Arkadaşlık – Always Shine 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Gerilim

McCanick – 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Suç

Kan Davası – Born of War 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Savaş

Temiz Eller – Schone handen 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Suç

The Bye Bye Man 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.3 /10

Kategori: Korku

Gerilim kategorisinde son eklenenler