Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Göktöre Öger

yorum güzel izlicem

25-02-2018
Denizmen Gökser

Filmin bütün serileri süper teşekkürler admin:))

26-02-2018
Serter Üstel

bittiğinde dakikalarca ekrana boş bakacağınız bir film. içiniz acıyacak, bir kez daha masumlar nasıl ölür ve sebep olanlara birşey olmaz göreceksiniz…. mutlaka izleyin

28-02-2018
Mahsum Oliver

çok güzeldi mükemmeldi hem komik hemde ağlatıcı ama mükemmeldi o kuğu’nun sesi mükemmeldi değilmi arkadaşlar

01-03-2018
Közer Serhun

film cok cok güzel kesinlikle izlenmeli sacma sapan yorum yapanlara aldanmayın izleyin.. forever..

03-03-2018
Toraman Varol

abi film kötü diyenleri anlamıyom film kafa karıştırıcı sizin çözmeniz gerek işte ben buna film derim

04-03-2018
Üngür Yosun

Çok güzel film. Tavsiye ederim.

05-03-2018
Kavurt Muaffak

Normal de yorumlara bakmadan film izlemem. Ama söz konusu taşıyıcı ise ne derseniz deyin bu film izlenir. konusu klişe olabilir. Ama film ”Taşıyıcı” işte hayranı olduğum seri.

06-03-2018
Işik Mutait

abi 7. filmi 2 kez izledim ve çok güzel. şimdide en baştan izleyeceğim ve
PAUL WALKER’i ANIYORUZ

07-03-2018
Habil Mehmetsait

Bence film harika devamıda olsa ne güzel olurdu ama admin bunu sayfaya attığın için sağol film harika beyler herkeze tavsiye ederim ama 1 saçma yanı o geminin etrafındaki uzay gemilerin kalkan yapması ama film harika

08-03-2018
Hasan Oldaç

Admin part 2 23:10 daki kızın dans ettiği parçayı biliyormusun?

09-03-2018
Münik Salihcan

izlenmeyecek kadar kötü değil çok çok çok iyi de değil.. ama kendini izlettiriyor..

10-03-2018
Abdülvahit Akdil

Güzele benziyor izlemeye devam ediyorum…..

12-03-2018
Gahraman Kutluhan

film gerçekten çok kalite. duygusal olanlar için filmin sonu ağır gelebilir. Herkesin izlemesi gereken bir yapım. 10/9

16-03-2018
Şebap Temirtaş

güzel film mutlaka izleyin

17-03-2018
Metinkaya Onatkut

idare eder izlenir

18-03-2018
Gülhan Konurata

film bence fazla güzel degildi orta seviye kahramanlık filmlerinden biriydi.Nerde eski orumcek adam nerde bu cok fark var..cok cok ock bos zamanınızda izlemeye deger… tesekkurler admın

19-03-2018
Eke Gülmen

bu siteden bukadar çok film izledim belkı yuzlerce bilgin emeğıne saglık sen olmasan film falan ızleyemıyecez
bu film serısını ızlemeyene bı anlam ıfade etmez

21-03-2018
Arat Aytimur

Şimdi arkadaşlar yorumlarınıza bakılacak olursa burada 1. ve 2. filmdeki gibi işkence, sadistçe sahneleri sizi tatmin etmemiş gibi görünüyor ve çok haklısınız. 1. ve 2. filmde tıkır tıkır işleyen bir plan vardı polisler çaresizdi ve 3. filmde göründüğü gibi biraz polisiye ve psikoloji üzerine oynanmış adımları görüyoruz 1. ve 2. filmde kesinlikle daha atrekşınlı sahneler yer alıyordu bu yüzden filmin yolundan ilerlenmeyip yeni bir film gibi göründüğünü fark ettim. Ama kesinlikle izlenebilecek bir film… Benim puanım 10/7

23-03-2018
Faraç Kahriman

bayıldım çok güzel ve komik tam gençlik dizisi

24-03-2018
Ertüze Mesih

yaaaa bu gün girdigim hiç bir filim açılmıyorrrr :(((((

27-03-2018
Şimşekhan Ünay

Teşekkürler admin

29-03-2018
Anıt Aysungur

İlk defa bir filme yorum yapıyorum. Kesinlikle izlediğim en güzel filmlerden bir tanesi izlemenizi öneriyorumm!!

02-04-2018
Bozyiğit Öncüer

97 yapımı için fazlasıyla iyi ama 2013 de değil 97 de izlerseniz hoşunuza gider.

07-04-2018
Ferayi Katip

merhaba bilgin kardeş siteden filmleri nasıl indirebiliriz bilgi verebilirmisin

09-04-2018
Abdulcelal Berkehan

türkçe dublajını bekliyoruz paşam.

10-04-2018
Kirmanşah Nilhan

İyi Geceler Bilgin, nasılsınız? Kuşlar Artık Şarkı Söylemiyor-Mockingbird Don’t Sing (2001) filmini sitenizde izleme şansımız olabilir mi? Teşekkür ederim.

12-04-2018
Lütfi Abdulalim

bana göre vasat bir film. ama bu kadar insan beğendiğine göre, çoğunluğun yargısına uyun derim…

16-04-2018
Kongur Orkut

musluman teror orgutu nedir arkadasim.musluman olan terorist olamaz. terorist teroristtir.

19-04-2018

En çok izlenenler

Deja Vu Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Romantik

45 Yıl – 45 Years 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Romantik

Benimle Evlenirmisin – Will You Merry Me 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Romantik

Vay Kaynanam Vay – Monster in law 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Vay Kaynanam Vay – Monster in law 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler