Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Oykut Adlen

4 varsevgililer günü ama tükçesi yok

25-02-2018
Sevgür Hüsnü

güzel film

26-02-2018
Balhan Borataş

Gerizekalı Gerizekalı Yorum Yapmayın Zaten Anlasanız Şaşırılır bir durum olur filmi +18 sahnesi açısından izlerseniz anlayacaklarınız sadece belden aşağı olur

28-02-2018
Ekrem Önsel

çok güzel film

01-03-2018
Nüsret Akbudun

hızlı ve ofkelı 7 daha ve daha canlı olucak gibi gorunuyoru ve bir yıldız daha katılıyor JASON STATHAM :)) IPLE CEKIYORUM GELMESINI ELINE KOLUNA YUREGINE SAGLIK BILGIN !!!!

03-03-2018
Nayif Yildirim

admin böyle filmlerin türkçe dublajlarını daha çok koy sürekli izliyorum başka sitelere bakıyorum hep alt yazılı filmler var.

04-03-2018
Şahzade Tayuk

bilgin google cromeden izleyemiyorum yardımcı olur musun ?

05-03-2018
Müftü Mikâil

Terorist olanin amerikanin ta kendisi oldugunu bir kere daha gosteren bir film insanlar ulkelerini tabiki de koruyacaklar adamin olmesini o kadar istedim ki katil kopekler

06-03-2018
Servan Zülfükar

Vasat.. 10/5,5

07-03-2018
Rayim Tacittin

3 haftadır burdayım ve kaliteli filmler var teşekkürler admin…

08-03-2018
Kızılbörü Dinçerk

bnce harka bi film ben şafak vaktini bile izledim szede tvsıye ederm

09-03-2018
Bulent Kutret

film çok hoşuma gitti sonu çok duygulu çok etkileyici çok hüzünlü bilim kurgu tazında 10/8

10-03-2018
Daniyer Hamdin

güzel bir film süpeer tavsiye ediyorum

11-03-2018
Beklem Beklem

FİLM HARİKA ÖTESİ ELLERİM TİTRİYOR KELİMELER YETMEZ DERLER YA…ÇOK ANLAMLI FATRKLI BİR BAKIŞ AÇISI KAZANDIRIYOR İNSANA HALA GÖZLERİM DOLU AAMİR KHAN SÜPERSİN… HER COCUK ÖZELDİR.

12-03-2018
Muzaffer Oyalp

arkadaşlar şu bebeler sitede yorum yapmasın mümkünse,,, bütün filmlere zaman kaybı diyip duruyolar gerzekler zaman kaybı yazan arkadaşlar hayırdır film yönetmenisiz ve oscar dan ödül felanmı aldınız

16-03-2018
Ucaer Yarkan

Günlük film izleyen biri olarak söylüyorum . Film gayet güzel ve izlenilir. Efektleri gayet iyi yapmışlar. Mutlaka izleyin. Şiddetle öneriyorum

18-03-2018
Nurbolat Zülfükar

Filme bitane yorum yok istek köşesine dönmüş burası film hakkında bişeyler yazsanızda bizlerde ona göre izlesek yaaaaaaa……………………

21-03-2018
Bektöre Ulubek

Polemik yaratmayın gençler:D

22-03-2018
Oğuzbala Tanbay

R E Z A L E T . . .

23-03-2018
Pirahmet Sugat

cok saçma sıkıcı…oyuncularda boş..çok amatör..vakit kaybı..sonu da saçma bitti gerçi saçma olmayan bir yeri yok ki.:)..emeğinden dolayı bilgine tşk..10 üzerinde 1 bile değl::)

26-03-2018
Ferzi Kivanç

İDARE EDER,, PUANINA GÖRE BİR FİLM…..

27-03-2018
Yaltırak Birsen

Hint filmlerinin türkce dublaji olmaz ve türkiyede gösterime girmez klasik hint filmi aksiyon abartisi.

30-03-2018
Gafir İbat

çok güzel bir film tek kelimeyle harika çok beğendim yöneticiye teşekkür ederim…hiç takılmadan izledim

01-04-2018
Çınay Hami

tam ekran olmuyor.sıkıntı var kaç gündür.bakarmısnız.

02-04-2018
Oktunç Gündeş

çok akıcı değildi yavaş ilerleyen bir filmdi.biyere sabit kalınmış hep.ama izlenebilirdi konusu farklıydı özelliklede sonu ilginçti gerçekten.

04-04-2018
Selver Ahter

Güzel film.

05-04-2018
Erdemalp Kanpolat

süper olmuş diyecem .. az gelecek.. gavur işi biliyor yav..

06-04-2018
Ötnü Ötnü

bu sitedeki tüm filmleri bilgin sağdan soldan topluyor biz seyredelim diye ne iyi yapıyor dimi

07-04-2018
Sübaş Taşgan

08-04-2018
Atalay Başkan

herkese yılbaşı şirin günleri kutlu olsun şirinleri çok severim teşke gerçek olsa ama yinede onları çok seviyorum <3

10-04-2018
Nafii Sefayin

güzel bir filmdi muhtemelen serisi de gelecek

16-04-2018
Tanberk Yahşi

bu ne yaa özellikle 1 ve 3 serisi biraz iyiydi 1 en iyisiydi şimdiki berbat film hımm resmen hayal kırıklığı….arkadaşlar bu filmi izlemek zaman kaybından başka bişey deil…

17-04-2018
Emran Kafar

yahu fragmanadami baKMadiniz? cocuk filmi, cocugu olanlara izletilmesi uygun eglenceli bi filme benziyor, kurtadamdan cok tavsancocuk olmus gerce biraz:)

17-04-2018
Saltık Ulusal

bence güzel bir film

18-04-2018
Oker Şimşeker

süperr

20-04-2018
Bektürk Güçel

film tam anlamiyla mükemmel bende yorum batim salamislardir dedim ama filmi izledikten sonra mükemmel yorumlar dedim saygilarla

22-04-2018
Satvet Toğay

filmi beğenerek izlemeye çalıştım ama bu kadar iyi giden konuya heyecanlandıran konuya böyle bir son berbat olmuş ya

25-04-2018
Aptülkadir Ebu

filmin sonunda doktorun ted demesi deneme amaçlı doktor (ben kıngsley) 9 ay öncede hatırladığını ama sonra unuttuğunu söyledi burayı kaçırmayın.sorumlu doktor aslında onun herşeyi çözümlediğini anladı . ama kendi seçimi ya tekrar unutup azılı olursam. son lafı katil olarak mı yaşamak sakin biri olarak ölmek .yani sinirlerinin alınmasını kabul ediyor. filmde bi hastayla konuşyuğu bölümde önemli niye hiç yalnız kalmıyorsun. doktor ne demişti iznimizle serbest bi şekilde dolaşıyorsun.bide kaybolan sözde hastanın bulnup karşı karşıya getirildiği sahne sadece hatılatmaya çalışmak içindi. hala filmi anlammışsanız sorun sizde filmde değil.film ise 10 üzerinden 8.

02-05-2018
Âdem Feriz

ARKADAŞLAR SİZE YEMİN EDİYORUM HAYATIM BOYUNCA MİLYONLARCA FİLM İZLEDİM VE İZLEDİGİM EN SAÇMA 10 FLİMDEN 10 SIRADA BU YER ALIYOR O KADAR ÇOK YORUM GELMİŞ GÜZEL BİRŞEY SANDIM AÇTIM İZLEDİM LANET OLSUN 2 SAATİM BOŞA GİTTİ KURAN ÇARPSIN ÇOK SIKICI İZLENMEZ BUNU İZLEYECEGİNİZE GİDİN WHOM IM A İZLEYİN BEYİN ASIL ORDA ERROR VERİR SÜPER BU FİLM HAYATIMDAN 2 SAAT ÇALDI

05-05-2018
Türkiz Fuad

Gerçekten çok güzel bir film izledikçe sonunu daha çok merak ediyorsun. Teşekkürler Admin. Aldığı puanı sonuna kadar hakeden bir film.

06-05-2018
Mehmetçik Güder

önceden izlemiştim.hem tür olarak hemde vin dizelin olması nedeniyle mutlaka izleyin

08-05-2018
Titizer Ogün

Film güzel ve eğlenceli.

10-05-2018
Apak Aytan

her insan bu filmi izlemeli.özellikle ebeveynler çocuklarına izlettirmeli…

11-05-2018
Buyruk Vecit

bence çok güzel bir film

12-05-2018
Sertel Üstek

Daha önceki serileri izleyen biri olarak ve filmkolik olarak söylüyorum ki bu film olmamış. Neden mi? Ünlü oyuncuların olmadığı karakterlerin heyecan vermediği ve filmin teması 90lı yıllar gibi çekilmiş olması bu filmi batırmış. Keşke önceki seri gibi devam etseydi.

15-05-2018
Emeç İlergin

çok iyiydi sağolasın bilgin…

16-05-2018
İltan Kızılelma

bilgin bayagidir sitenden guzel filmler izliyorum gercekten siten benim gozumde en iyisi… fakat sitenin soyle bir eksigi var surekli yeni cikan filmler yerine(tabi ki guzel bisey) eskilerden de koy eski derken mesela indiana jones serisi var 4 filmlik ve bi tanesi imdbde 23. sirada onun serisini koyabilirsin mesela macera dalinda bence ustune yok saygilarimla bi kusurum olduysa affola

17-05-2018
Kılıçbay Örsan

Film nefisti…Teşekkürler.

19-05-2018
Sedrettin Sedrettin

daha once ızlemısdım fılm guzel eva green ıcın ızlemıstım harıka hatun…

20-05-2018
Gündal Korman

filme bayıldım,çok güzel…
psikolojik film seven herkes izlemeli…
ayrıca filmin müzikleride çok güzel,2. partta 11:08 den itibaren bir şarkı başlıyor adını bilmiyorum ama çok güzel…
izlenmeye değer bir film olmuş…

21-05-2018
Soysaltürk Tapık

sakın izleme yok animesini izlemesen anlamazsın ağa ben bunun animesini izlesem nolur izlemesem nolur berbat bir filmdi

22-05-2018
Gençağa İlbay

23-05-2018
Amil Ayman

bir film arıyorum izleyen varsa ismini söyleyebilir mi? zengin bir adam cocuklarına hayatı öğretmek ıcın iflas ettiğini söylüyor fakir hayatı yasatıyor.

25-05-2018
Görkmen Ökelik

Herkesin algılama yada begenmesi kişiseldir..Ben begendim karmaşık olabilir sonucta konudan farklı bır konuya geçiyor;ama anlatılmak istenen ana fikir var…..Ben sıkılmadan izledim..
İZLEMEK isteyenlere iyi seyirler…EMEGİNE SAGLIK ADMİN

26-05-2018
Sipahi Tansever

Selam bilgin siteni yeni gördüm çok beğendim. Yalnız Thor flimini izlerken partların sonu kapanıyor. İlgilenirsen çok sevinirim.

29-05-2018
Özyörük Horasanli

Harika ve sürükleyici bir film mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

30-05-2018
İsmailhakki Sebahittin

Fantastik Komedi

04-06-2018
Günkurt Zikir

film konu olarak aslında daha çok psikolojik gibi çok çok iyi diyemem ama izlenilebilir 10 üzerinden 6 bence

06-06-2018
Vicdani Berkel

iyi başlayıp kötü biten film, sanki filmin sonuna doğru çekmekten sıkılmışlar da sallamışlar gibi

07-06-2018
Alabaş Arbek

ARTIK 49 YAŞINDA, COKTA AKSİYON BEKLEMEMEK LAZIM , EKRANDA GÖRÜNMESİ YETERLİ…

10-06-2018
Erdibay Kansu

Diyecek soz yok herseyi urettikleri gibi filmi de uretmisler, izelenir!

11-06-2018
Sıla Tanrıkulu

BİLGİN KARDEŞİN DİKKATİNE;FİLMİN SONUYLA İLGİLİ YAZAN YORUMLARI LÜTFEN YAYINLAMA…KAÇ DEFA RİCA ETTİK SENDEN.DİKKATE AL LÜTFEN

13-06-2018
Tuğkun Aptülkadir

Kesinlikle bilim kurguda cağ atlamaış bir film j.k Rowling bu ilhamı nerden aldıysa kitaplarıda filmide 10 numara 5 yıldız

14-06-2018
Oksev Tegin

bilgin punisher2 savaş bölgesi filmini istiyoruz neolur

16-06-2018
Menderes Esen

Bilgen abi gene harika bir film

18-06-2018
Efkan Mücait

Bence Film fena değil ama oyuncular kaliteli olduğu için güzel film olmuş…

19-06-2018
Zekerya Akalp

igrenc bir filmm tavsiye etmem 15 yas atlti bir filmmm

20-06-2018
Süerdem Feyzi

bilimkurgu severlerin kesinlikle seveceği bir film boş yorum yapmayın

21-06-2018

En çok izlenenler

Rüzgarın Oğlu – Race 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Spor

My All American 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Spor

Cristiano Ronaldo – World at His Feet 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1019 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Spor

Çarpık Oklar – Crooked Arrows 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1026 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Spor

Ayakta Kal 2009 Yerli Film izle

102 Yorum - 1034 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Spor

Spor kategorisinde son eklenenler