Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nihai Özdağ

Film sürükleyici ama sonu basit olmuş

25-02-2018
Beytüllah Feyaz

Güzel güzel, izleyin. Devamı gelir … Teşekkürler Bilgin

26-02-2018
Alem Atakan

Bilgin size bişey soracağımda size atmış oldğumuz ileti sonrası bana böyle bir yazı geldi
”Bu ileti SmartScreen filtrelerimizce şüpheli bulundu… ” kötü bişey yazılmadığı halde bu neden böyle oldu yanlış bişey mi söyledik acaba … ?

28-02-2018
Sıba Tanören

maho Atatürk ve cumhuriyetihitler ve almanlarla aynı yere koyamazsın bi kere o 100 lerce filmden yüzde 90 ı amerikan yapımı. Zaten almanların yaptığı 100 lerce değil 1000 lerce filmle anlatılamayacak kadar büyük bir şey..

01-03-2018
Tulgar Yağızhan

super gizem …..

03-03-2018
Sağlam Sukat

çok iyi bir tiyatro gösterisi bayıldım

04-03-2018
Arer Ayvaz

güzel film.izlenebilir.

06-03-2018
Çelem Demirtekin

kesinlikle izlenmeli. film bittikten sonra bile sizi düşündürüyor. saygılarımla

07-03-2018
Sunullah Taşdemir

hiç pişman olmayacağınız bir film ama daha güzelini izlemiştim diyebilirim

08-03-2018
Alpaslan Atilla

her saniyesini heyecanla izleyeceğiniz muhteşem bir film

09-03-2018
Arığ Çamer

Eylül saçma diyen sen ve senin gibi küçük kitleler gitsin tuvaylaytı izlesin saçma dediğin o film kaç dalda ödül aldı sen biliyomusun ?

10-03-2018
Kıyas Özay

Gerçekten guzel bir filmdi. Aksiyon ve duygu yüklü. Kesinlikle öneririm. Iyi seyirler..

12-03-2018
Maksut Okşar

çok güzel filmdi. çarlik rusyasinin çürümüslügünden bir kesit sundu bize

14-03-2018
Durukal Göktaş

oldukca ucuza maal edilmiş bir film

15-03-2018
Say Tolgay

4 saatiniz varsa izlenebilir.

16-03-2018
Özgücan Abdülvahit

böyle saçmalık görmedim bu nedir yaa

18-03-2018
Gülel Günkut

hayatıda izlediğim en saçma sapan filmdi vasat ötesi bir film hayattaki gayesi sadece para olan bir zenginin yaşadığı psikolojik kendini arayışı saçma vasat

19-03-2018
Eken Tenvir

benim notum 10/6 film sürükleyici ama sonu iyi bağlanamamış.

22-03-2018
Eyüpcan İsmetullah

4.mesaj yazan kişi oldum

23-03-2018
Erdi Erkel

bence müthiş olmuş serinin en güzeliydi . devamını sabırsızlıkla bekliyorum…

24-03-2018
Alkaş Atasever

Çok güzel, herkese tavsiye ederim kesinlikle izlemelisiniz ;D

27-03-2018
Nayim Yonis

Muhteşem bir yapım bence izlenilmesi gereken ve pişmanlık duyulmayacak filmlerden bir tanesi

29-03-2018
Hüsameddin Sadittin

emeğin için teşekkürler ama film berbat ötesi. gerçeğiyle alakası olmadığı gibi çok saçma olmuş. o kadar reklam fragman yalanmış. bu film zaman kaybından başka bir şey değil.

31-03-2018
Mansur Rızkullah

bnce çok harika bi film upload edene çok teşekkür ederim Jack Sparrow…

01-04-2018
Behyeddin Fedayi

idare eder

04-04-2018
Ömürden Sidika

SONU SÜPER BİTTİ YA BÖYLE FİLMLERİN HASTASIYIM SÜPERDİ

10-04-2018
Emeç Ereken

bence çok eğlenceli bir filmdi sonunu tahmin edemedim açıkçası izlenmeli

11-04-2018
Aybay Baykutay

verdiğin cevap için teşekkürler sitenin kalitesi tartışılmaz benim gibi sinefil hastalığına sahip insanların sürekli ziyaret etmesi gereken bir adres filme gelirsek kusursuzdu bana göre

17-04-2018
Benan Dural

ya Sana soylucem en guzel sözün yanında bile sen daha da supersin bilgin mukemmelsin tesekkurler .)

22-04-2018
Enercin Mülcem

Hayatınızda izlemeniz gereken müthiş bir film

24-04-2018
Habip Habip

İyice bak nasıl aynı

30-04-2018
Zühtü Erdim

”Big Ass”argo(slang) olarak Ingilizcede kullanılır ve devasa anlamına gelir. Ceviride sorun yok sadece diller arası geciste argonun yeri hep degisiyor.

01-05-2018
Usluer Köktürk

dönüp dolaşıp bu filmi izliyorum .sanırım 4. olacak bu

05-05-2018
Olsan Sacit

filmin imbd puanı yüksek olmalı.

07-05-2018
Akses Arıyüz

film efsane

09-05-2018
Uztay Özbil

guzeldi :))))

11-05-2018
Örskan Sancaktar

şaheser mütiş felkalade nin de felkinde tebrikler emeği geçenlere

12-05-2018
Baldemir Baldemir

güzelmiş

13-05-2018
Mimar Teyup

@Sercan Boz, o Viyana da izlediği için izlemiyorum

15-05-2018
Nabi Arıman

10 da 9 hakediyor güzel filmdi

18-05-2018
Ayton Erçin

super

19-05-2018
İbiş Dirim

bende ıstanbula gıderken ızledım bu arada gercekten zman kaybı dıyenlerın acıklaması ısıme gec kalıyom manasında olur :=))))

23-05-2018
Tözüm Asif

filme baxmaga deyer.Diger serileri ile muqaise de biraz asagiya dusur.Ancaq izlemeye deyer.
10 uzerinden 8 vermek olar.Ancaq mutleq izlemeli.

24-05-2018
Demiröz Topdemir

EMEĞİNE SAĞLIK BİLGİN BEY
GÜZEL FİLM

25-05-2018
Örskan Sancaktar

bilgin seslendirme bozuk galiba ses ilerden gidiyo . tamda izlicektim güzel başlamıstı film . şok oldum yani tüh ya

26-05-2018
Aygutalp Bekata

Çok klasik bi filmdi. Jackie Chan den böyle kötü bi film beklemezdim.

27-05-2018
Zekariye Alpayer

şirinler yeni çıkanda var izleyin öneririm

31-05-2018
Hisar Kayan

bilgin kore filmleri yüklüyorsun ve kore filmleri gerçekten çok güzel ama senden bir ricam var lütfen yüklediğin filmlere hangi ülkenin filmiyse yazarmısın çünkü ben sadce Amerika ve kore filmlerini izlerim yani bazen açtığımda Fransız isponyolların filmleri çıkıyor açıksası beni tutmuyor sadece bir rica ama çok teşekkürler emeği geçen herkese teşekkürler

04-06-2018
Gülerman Kadim

harika bir flim sitede çok güzel emegi geçenlere teşekkürler

06-06-2018
Tünay Yanaç

Bu filme bu 8,3 imdb puanı nasıl verilmiş anlamak mümkün değil. Galiba kadıtlı yapılmış. Berbat ötesi film ve zaman kaybı.!

07-06-2018
Taç Vafit

Insanın korkuları ve ozlemlerını anlatan guzel bır fılm basarılı

09-06-2018
Asalet Barış

Bildiğimiz cindirella masaliydi guzeldi

12-06-2018
Tanfer Yalaz

Film gayet başarılı izlemenizi tavsiye ederim.

14-06-2018
Nevrettin Şen

bence mükemmel ötesi 1numara

15-06-2018
Işıman Önal

Klasik Son durak filmi ama genede güzeldi

18-06-2018
Şems İltutmuş

ÇOK GÜZEL İZLEYİN……………..

19-06-2018
Boğaç Çarman

yenilmezler 1 kadar güzel değil

20-06-2018
Abdulcelal Kenanbey

film anlaşılmayacak kadar zor görünsede, aslında verdiği mesaj dikkatle bakıldığında dünyada sadece bizim değil başlalarınında yaşadığı ve kendi hırslarımız uğruna başkalarına verdiğiniz zarar. Dolayısı ile çığ gibi büyüyen bir kötülük.
Filmi izlerken beklenen şey aksiyon, gizem, macera,korku vs ise eminimki bunları bulamazsınız. Ama filmin içindeki fantastik dünyanın, gerçek olduğuna dair bağlantıyı kurarak hayal gücünüzü tatmin etmek istiyorsanız bire bir…ŞİDDET İLE TAVSİYE EDERİM…

22-06-2018
Cebrail Dizdar

süper bir film

23-06-2018
Ergünay Gürhan

film güzel, izlenmeye değer de neden fransızca dublajlı? bilgin dikkatinden mi kaçtı?

27-06-2018
Arsoy Bozan

fiLm güzeldi ve kamera arkası bu adanın imzası oldu

29-06-2018
Öğüt Alptunga

on numara olmus

30-06-2018
Olgaç Sondal

Filmi burada veya başka biyerde izleyen arkadasların yorum yapmaları çok güzel teşekkürler arkadaslar

01-07-2018
Mürsel Süer

Buyuk usta Hopkinsin usta oyunculugu ile guzel bir film. Cok hareketli olmasa da, surukleyici. Tavsiye olunur…

04-07-2018
Müslum Yalgin

Defalarca film izlediğim bu siteye ve bilgin kardeşime ilk defa yorum yazıyorum…
Çok üzüldüm bu filmi başından sonuna kadar izlemekte ne kadar zorlansamda…bana bu kadar acı veren bir film izlememiştim…

05-07-2018
Gediz Kuzey

cog guzeldi devamın gormek isterdim superdi

06-07-2018
Akbörü Aydınbey

iyi işin içine hala teyze gibi etkenler girmedi, düşünmek bile beyin yoruyor beynimde errorlar kol geziyor.

07-07-2018
Paşali Sšheyla

bıkmadan izledim

09-07-2018
Kay Muazzam

Kafa tasının içi boş olan adamlardan filmi yorumlamalarını bekleyemeyiz tabiki.
Siz gidin Tom ve Jerry falan izleyin daha mantıklı gelir size.

13-07-2018
Ragib Summani

komikliği kişinin espri anlayışına göre değişebilir. bana göre güzeldi

14-07-2018
Memili Şüheda

nasıl indiriyoruz acik

17-07-2018
Özgürel Torel

Çok güzel bi film kaçırmayın 10/9

18-07-2018
Ferahi Kaymas

√√√ bir arkadasim onermisti ben hayatım boyunca boyle harika bir film izlemedim.

20-07-2018
Keşfi Uzer

seyretmeye dayanamadım.konu iyi film kötü

21-07-2018
Öztunç Kuddusi

bence çok ama çok güzeldi.. elbette bunu ben yazıyorum ama zaten yazacağım biliniyordu

23-07-2018

En çok izlenenler

Stereo – In Stereo 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.3 /10

Kategori: Romantik

Son 5 Yıl – The Last Five Years 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Romantik

Gönül Avcısı ~ L’arnacoeur 2010 Türkçe Dublaj izle

46 Yorum - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Aynı Yıldızın Altında – The Fault in Our Stars 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.2 /10

Kategori: Romantik

Ezik – The Goob 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler