Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Obuz Durguner

açıkçası çok daha değişik bir son beklerdim.Örneğin:harry ile voldemort beraber ölselerdi.hayal kırıklığına uğradım.Harry potter efsanesi içinçok sıradan bir son

25-02-2018
Faris Hisar

jet lee nin bir tane filmi hariç butun filmleri çok güzeldir.ismini gordugunuzde dusunmeden playa basın keyıfle ızleyın:)

26-02-2018
Revaha Tefik

bilgin eline sağlık gene yapmısın yapıcanı super bir filim arkadaslar tavsiyee ederim 10/8

27-02-2018
Pakân Sedat

bilim tarzı sevenlere güzel ne saçma ne çirkin animasyon gibide olmuş biraz ama hiç diğilse izlemeğe değer bazı sahneleri komikti

28-02-2018
Birkay Filay

ya şu çocuğun en sevdiği yazarın ismi neydi hani bahsedip durduğu yazısını dergide yayınlamıştı

01-03-2018
Kinyas Nezahattin

bu adamın filmi güzel oluyo

03-03-2018
Erşet Vehip

GUZEL BİR FİLM COK BEĞENDİM..YAPANIN ELLİNE SAĞLIK

04-03-2018
Teke Zülkif

gerçekten güzel bir filmdi film sonunda bir şeyler öğrendim, farkına vardım izleminizi tavsiye ediyorum

05-03-2018
Mançuhan Rıdvan

Film çok güzel…İzlediğim en güzel filmlerden biri…

06-03-2018
Çarman Erdenay

arkadaşlar film mütişte korkudan neredeyse 70 kere durdurup tekrar başlattım

07-03-2018
Altınhan Baytimur

Admin Bombasın Görüntü kalitesi harika starWars zaten “kült” perfect! İnanılmaz , seni sevdim dostum…
Sitedeki Diğer filmler de çok iyi genel olarak merakla baktım kategorilere emeğine eline seni doğurana yardım edene sağlık

08-03-2018
Hasanalp Karatan

bilgin kardeşim o kadar yazıyorum cevap vermiyorsun filimlerin son bir haftadır donuyor başka sitelerde izleniyor yani ,format attım yine şimdi sorun ne?

09-03-2018
Kayın Mutlualp

Yönetmen Rupert Goold ilk uzun metraj denemesinde senaryo zayıf kalmış, kurgu bayıltıyor ve son kısmı amatörceydi…İşleniş konusunda çok zayıf kaldığından her izleyicinin hoşuna gidecek bir film değil…Film’ i baş rollerde Jonah Hill ve james Frenco olduğu için izlemeye çalıştım, komedi oyuncusu Jonah Hill yazar Micheal Finkel rolünde perfomansı kötü ve yetersizdi. Seçim sizin, iyi seyirler.

10-03-2018
Özgebay Tacal

film muhteşem ya bide sondaki müzikler nelerdi

11-03-2018
Ergi İlteriş

İMDB Puanı için izledim şoktayım çok sıkıcı bi filmdi ha sarcak ha sarcak dedik çok yavaş gitti sonuda kötü bitti yinede emeğe saygı diyorum teşekkürler bilgin.

12-03-2018
İlbasmış Kıratlı

cok guzel denebılecek filmlerden .. 10/9 eder

13-03-2018
Nezihi Şeniz

film budur bir insana her rol bu kadar yakışır mı arkadaş. bilgin sana da teşekkürler böyle bir filmle bizi buluşturduğun için

14-03-2018
Kelami Sematin

cok guzel film ve harry amerikada yasiyor

15-03-2018
Bolcan Ergazi

yıllardır takip ettiğim ve tek film izlediğim site olan buraya genel yorumlar olarak bir kaç şey eklemek istiyorum

16-03-2018
Samittin Adal

konusu değişik ama aksiyonu çok az beklediğiniz gibi cıkmayabilir.

17-03-2018
İzbudak Konan

şimdiye kadar seyrettiğim en güzel savaş filmi kesinlikle izlemelisiniz. admin bu güzel paylaşım için teşekkür ederim..

18-03-2018
Mikâil Abdulaziz

Bilgin bu işin ustası sensin !

19-03-2018
Aksan Arısoy

yorum yapmaya bile gerek yok aslında ama kadında 10 inekteki kadar kan aktı banamısın demedi yaw, bunların hafta sonu canları sıkılmış kuzen,kardeş,arkadaş,komşu toplanmış hadi bi film çekelim demişler ve çekmişlerde, masraf sadece evi temizlemek için kullanılan deterjanlar olmuş

21-03-2018
Akerman Aytaç

keşke bende otobot olsam sper .D

22-03-2018
Kamal Nayil

konusu çok basit bu filme mükemmel die yorm yapanlar yılda sadece tek film izliyor sanırım zaman kaybııı..

23-03-2018
Şafi Tayanç

Muhteşem bir film, Tom Hanks ;Bu adam gerçekten Muhteşem. Sonunda ağlamak istedim! Teşekkürler admin. Bu arada çeviride hatasız,Adıgüzele de 1 bravo…

24-03-2018
Akin Çollu

süperr muthiş vee muntazaammmm buuu en güzel yılbaşıı buuu en güzel filllmm

27-03-2018
Tanaçan Yağınalp

Bilgin abi tebrik ederim cok güzel bi film emeğine saygı duyuyorum.

30-03-2018
Akarsu Ayas

10/10 Gerçekten başarılı bir film…

31-03-2018
Abid Aysungur

bu filmi izledikten sonra bir kez daha bütün terör örgütlerinden özellikle müslüman terör örgütlerinden nefret ettim.film ise çok güzeldi.

01-04-2018
Muhutdin Sagip

Kendini ve askerlerini kurtuluş ordusu gibi gören Amerikalı sığ kafaların çektiği başka bir film, konu sıkıcı oyunculuk fena değil. Propaganda, düşmanlık, kötüleme her kelimede hissediliyor.

03-04-2018
Sadat Türabi

gerçekten çok farklı bir konu olmuş keyifle izledim

04-04-2018
Zeynullah Erseç

güzel bir film görüntüsü profosyanel izlemeye değer

05-04-2018
Serter Hızlı

çok güzel

06-04-2018
Sıdkı Nimet

bene çok güzel bir filim ama çok kısa ama ben yinede sizin izlemenizi isterim çünkü çok güüzell tebrikler B-) B-)

07-04-2018
Kaynak Mutlukhan

Gerçekten iyi film,seçerek izleyen birisi olarak söyleyebilirimki zeka ve kurgu belirtisi olmyan filmlerden değil senaryo detaylı ve güzel…

08-04-2018
Koç Ferzend

bilgin abi ben ömer filimlerin harıka eline sağlık

09-04-2018
Akbil Alten

Film saçma,çünkü filmi tamamiyle izledim ve anladım. Sadece varsayımlardan yola çıkarak hayatınızın kıymetini iyi bilin demeye getiriyor. birazda kurgu katmışlar fakat etkileyici değil. yani film görmemiş adamlar buna süper der…zaman kaybı izlemeyin..

10-04-2018
Bekata Cihani

İdare eder

11-04-2018
Nezih İyisoy

sürprizlerle dolu:))

12-04-2018
Abdülhizak Feysal

Çok beğendim

16-04-2018
Işınsu Muştu

aman aman süper film değil ama izlenebilir

19-04-2018
Erksal Halilullah

yorumsuz süper bi film her telden var..

24-04-2018
Kiymaz Neytüllah

Güzel değil diyenlere bakmayın film süper

26-04-2018
Gülağa Mahpus

çok güzel bi film bilgin abi tşkkürler çok güzel bi site

29-04-2018
Zeyni İslâm

Tüm kitaplarını okudum harika filmler

02-05-2018
Celâli İçten

bu sefer dabbenin bir serisiyle dalga geçmişler güzel olmuş

05-05-2018
Nevaf Alphan

süper harika

07-05-2018
Mücait Sabur

gamer daha iyi bence

08-05-2018
Zeyyat Ersevinç

Güzel Flim Teşekkürler Bilgin

09-05-2018
Arınç Bahti

site çok iğrenç hiç beğenmiyorum

11-05-2018
Boz Mengücek

Kesinlikle izlemeyin derim çok saçma iğrenç berbat bir filmdi ya.

12-05-2018
Cündi Övünç

çok süper bi film

13-05-2018
İlkim Uytun

çok iyi ..

14-05-2018
Oğuz Alkin

yaşlı genç farketmez Şahin K affetmez haha

15-05-2018
Kardeş Omurca

filmin bittiği yere bak ya şimdi birde bunun devamını bekle çabuk yapın devamını ve lütfen türkçe dublaj olsun :))

16-05-2018
Alkame Dolgun

irenç

17-05-2018
Çağman Güçsan

On numara film Sonuda kötü bitti diyorlar ama bana göre iyi bitti.

18-05-2018
Erdost İlhamettin

TÜRK BAYRAGINI GORMEK BENI CVOK MUTLU ETTI GUNEY KORELILERI COK SEVIYORUM….

19-05-2018
Mahi Okbay

Yeğenim için izliyorum =))

20-05-2018
Merttürk Sezim

Film Harika İzlemenizi Tavsiye ederim

21-05-2018
Soydan Tanyıldız

Konu mükemmel, bilgisayar destekli animasyon altyapısı mükemmel, serbest çizime dayanan animasyon altyapısı idare eder, ama bütünü çok ama çok güzel bir film! “Action” bekleyenler, derinlikli filmden nefret edenler, animasyona hayranlık duymayanlar uzak dursun derim.
Not: Film sonu jeneriği çıktığında sonuna kadar bekleyin, dublaj yapanlar bile atlamış bu ayrıntıyı ne yazık ki, jenerikten sonra birkaç saniyelik kısmı kaçırmanızı istemem ama dublaj yok o kısımda, bilginize…

22-05-2018
Abdülmetin Ancı

ne güzeldi lan ağlayacaktım en sonda

23-05-2018
Oğul Nuröz

izlenmesi gereken filmlerden…uzun süredir güzel film yoktu sitede iyi oldu…

24-05-2018

En çok izlenenler

Kubo ve Sihirli Telleri – Kubo And The Two Strings 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Animasyon

Bak Şu Leyleğe – A Stork’s Journey 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Kuzular Kurtlara Karşı – Sheep – Wolves 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Son Cadı Avcısı – The Last Witch Hunter 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler