Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Abdülhalim Akçınar

HARİKAAAAAAA…..tsk

25-02-2018
H. Mehmethalit

sinema cekimi pek katlitesiz bi cihazla cekmişler

26-02-2018
Alaadin Cumaali

bi daha ımdb ye gore bakıp film secmeyecem bazı arkadaslar yuzunden bu ne ya bu kadar puanı hakedecek ne vardı filmde…merak edenler iç,n söylüyorum izlemeseniz de olur

28-02-2018
Koca Nisani

Gerçekten süper bir film herkezin izlemesini tavsiye ederim.

01-03-2018
Abdüssami Akdoruk

@Demraz Türkç altyazılı olarak eklemiştim zaten filmi ancak Türkçe dublajı 720p Bluray attığım’da bunu da bu kalitede izlemelerini istemiştim sadece Türkçe dublaj olanı yükleniyor.

03-03-2018
Bonci Kurbani

bu adam süper ya çok güzel film

04-03-2018
Çevrim Dikmen

tek cümle ile İZLEMEYE DEĞMEZ

06-03-2018
Ender Erimer

Bizim Cüneyt Arkın Filmlerine laf atanlar bir de bunu izlesin….Hong Kong polisi resmen telef oldu

07-03-2018
Baransel Çintan

Baştan aşağı aksiyon…baştan aşağı heyecan… Adamlar yapıyor işte..kolay film beğenmem bu filmi Sak’ın atlama…filmi izlemeden önce 1. Ni izle sonra buna geç…kadro süper. Oyuncular on numara…3. Çıkıcakmı bilen yazsın lütfen

08-03-2018
Ergünay Karacan

arkadaslar ben aksiyon filmi severim, bu adamında iyi bir aksiyon oyuncusu olduğunu biliyorum ama emin olun keyif alamıycaksınız vaktiniz varsa başka filme ayırın benim 1 saatim boşa gitti, keşke güzel değil diyenleri dinleseydim.

09-03-2018
Devran Feyman

film deki tabloları gezerken konuştukları sahneye bayıldım. ikiside süperdi.. kesinlikle tavsiye ederi..

10-03-2018
Uçmak Yaşartürk

dehşet evi adlı filmin bi değişik versiyonu…

12-03-2018
Arıkhan Bahadır

SENİ FİLM DİYE ÇEKEN YÖNETMENİN.. BÖYLE BİRŞEY OLAMAZ. NE KONU VAR NE OYUNCULUK NE BAŞKA BİRŞEY. YAPICAĞIN FİLMİN.. ÇOK PİS SİNİRLENDİM ARKADAŞ .

16-03-2018
Bilay Emirşah

tek kelimeyle harika

18-03-2018
Sadun Uçantürk

macera ve aksiyon sevenler için,tavsiye edilir.güzel film:)) tsk bilgin kardeş…

23-03-2018
Vecahettin Bentürk

Ne Zamandır Bu filmi Bekliyordum Sonunda Çıktı İşte Buuuuu Diyorum işşte Buuu BEklediğimden daha Güzel Çıktı Film Olağan üstü Muâzam diyorum Bilgin Sanada Cok teşekkür Ediyorum Bu filmi paylaşıp Bize izleme fırsatı verdiğin için Teşekkürler.

24-03-2018
Toraman Vasfi

nasıl indiriyoruz anlatırmısınız

30-03-2018
Tekinhan Usta

Süper bir film … İzleyin

31-03-2018
Torgay Vasıl

10 DAKİKA DAYANABİLDİM SONRA SARDIR SARDIR HİÇ BİR NUMARA YOK 20 DAKİKADA FİLM BİTTİ

04-04-2018
Zühdü Akbaşak

biraz eski ama güzel filim sağol bilgin…:D

10-04-2018
Mitad Rufat

çok güzel ve çok anlamlı herkesin izlemesi gerekli bir film…

11-04-2018
Nemutlu Şeh

İkinci izleyişim.Daha da çok beğendim.Bildiğimiz (YILKI adlı yorumcunun da bildiğini zannettiği)klasik Robin Hood hikayesinin başlangıcını anlatan farklı ve çok başarılı bir film. Her şey dozunda; savaş sahneleri, hırs, intikam, aşk, entrika

12-04-2018
Çetinsoy Çetinsoy

Süper bir film en güzel filmler arasında, herkes izlemeli

17-04-2018
Akalp Avar

özgürlüğün değerini müthiş betimleyen bir film kesinlikle tavsiye ederim

25-04-2018
Alaadin Cumaali

İzlenmesi ve not çıkarılması gereken bir Film.. Şirketler arası mücadelenin nasıl bir hal alabildiğinin örneği..

01-05-2018
Tacal Toktaş

Süper bi film ama 12 yaşından küçükler izlemesin …

04-05-2018
Diktaş İbadet

film orta halli bir filmdi.filmden fazla bişey beklemeyin derim.ben berlin duvarı felan bilmem yukarıda ahmet abi gençler bilmez felan demiş ama bende gencim berlin duvarının tam olarak asıl ne olduğunu bilmem.o yüzden filmi sıkıcı bulurlar demiş.ben aynı görüşte değilim.filmden anlayan kişi filmde anlatılan olayları zaten anlar.konumuza dönelim.film kesinlikle zaman kaybı değil.izlenmeye değer bir çalışma olmuş.ben veğendim.ben filme 10/5 veriyorum.daha fazlasını hak etmez yani açıkcası..

06-05-2018
Özerinç İldeş

04:02 çalan şarkının adı ney ?

08-05-2018
Emür Mukrayil

Her insan onuru ve şerefi için yaşar. Gayet güzel özetlemiş.

09-05-2018
Tuter Sıngın

bence çok güzel heycan dolu aksiyon bir film. (izlenmeye değer)

11-05-2018
Törüm Artur

Nicolas Cage usta varsa tamamdır burdan da çıkarabilirsiniz…

12-05-2018
Şahruh Taylaner

Ya film Saçmalamış otursunlar ölümü beklesinler o zaman ne heyacan arıyorlar yaaa. ne yaparsan yap ölüyorlar zaten sanane be adam sana mı kalmış. sen demezsen olmaz öle bişi belkide

13-05-2018
Hürsev Topel

sırf bu kız için izliyorum filmi orjinalini izledim

15-05-2018
Mithat Onurhan

Arkadaşlar sonuna iyi düşünün anlayacaksınız , sölersem bir anlamı kalmaz izlyecekler için. Bence Güzel bir psikolojik film…

17-05-2018
Huzam Şahmar

bu sitede ilk yorumum ve sağlam bir paradoks

18-05-2018
Cavat Mashar

ne mutlu TÜRKÜM diyene!!!

19-05-2018
Balcan Boranalp

rajveer benide al BİR GÜN “güvenli”bi yere

21-05-2018
Bitek Timuçin

harika, gerçek efsane ve klasik bence…

24-05-2018
Yemliha Alışık

Harika bir film ! Kesinlikle tavsiye ederim

28-05-2018
Birten Korucu

herculesı getırıyorlar savas için sadece bir adam öldürüyor.gerçekten konusu uyarlanamamıs ve oyunculuklar çok kötü.Filmin sonunda keşke izlemeseydim dedim. emeğin için ellerin dert görmesin bilgin.

03-06-2018
Dinçkal Garip

mükenmel animasyon ama daha iyi ola bilirdi animasyon ve 2 cisi gelecek konu bıraktılar pc oynu kadar güzeldi

07-06-2018
Hüccet Sorguç

Film mükemmeldi teşekkürler.

09-06-2018
Server Üster

sayın yetkılı flımelrınız guzel hosda cogu eksık tm flıme adepte oluyoz flım eksık cıkıyor bıraz ılgı gosterın yaptıgınız işe

10-06-2018
Akçal Aygün

berbat kurgu,berbat oyunculuk ve berbat senaryo.
iyi film diyenlerin kıstası nedir diye merak ediyorum

14-06-2018
Uz Baver

Biraz daha zorlasalar uzaylısız uzaylı filmi çekeceklermiş. Çok sıkıcı bir film.

15-06-2018
Bubo Kurultay

güzel bir film

18-06-2018
Satvet Şimşad

Güzel Bir Film Keyfi Yaşatığınız İçin Teşekkürler

20-06-2018
Verim Muhyi

ilk kez yazıyorum cok guzel bir site tum filmlerimi burda izledim herkse bu siteyi öneriyorum bu arada gercek adın ne?

22-06-2018
Atâ Burçhan

filme yersiz yorum yapan arkadaşlar emeğe saygı biraz film on numara olmuş bence hepimizin bu dünyadan biraz uzaklaşmaya ihtiyacı vardır.

23-06-2018
Borak Ergunalp

Film bence çok güzel mutlaka izleyin…kurgusu bence güzel hatta filmin devamı bile yapılabilir kurgunun yolu açık bence sanki sonunda yapımcı bir açık kapı bırakmış gibi

28-06-2018
Tekebey Eldem

hayatımda izlediğim en sıkıcı filmdi. kesinlikle tavsiye etmiyorum. emeğine sağlık bilgin

30-06-2018
Gürarda Kapagan

çok güzel herzaman izliyorum .:)

01-07-2018
Tutel Rüzgâr

ben kaptan amerika hayranıyım ama hepsi güçlü
en komik yer hulk bağırınca demir adamın uyanması

02-07-2018
Soyalp Tanyıldız

harıka.

03-07-2018
Gençkal Natık

tavsiye etmem cok saçma olaylar kopuk zaman kaybıı kayda deger bişe yok

05-07-2018
Balaman Bolkan

maymunun ata binmesi biraz saçma diye düşündüm ama sonra dedim insanoğluna en yakın varlık maymundur hayvan aleminde o yüzden film güzel gayet anlamlı

07-07-2018
Savaş Tokay

merhaba bilgi bu filmin türkçe dublajı ne zaman yayınlarsın

15-07-2018
Vecdi Vecdi

ilk iki seri daha iyiydi.

20-07-2018
Regaib Tarjan

çok güzel bir film. izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. iyi seyirler

24-07-2018
Heper Kızgınok

hey izleyelim bakalım görüntu iyimiş

25-07-2018
Gündüzalp Kortay

Hepsini izlemek istiyorum

26-07-2018
Fatin Kayatekin

uzun zamandır bu siteden filmleri takip ediyorum kasılma donma olmayan nadir yerlerden film berbatmış kime ne film mi donmadan izliyebiliyorsam güzeldir.ilk defa yorum yapıyorum sırf teşekkür etmek.Teşekkürler emekler için kolay gelsin

31-07-2018
Sezi Sâmân

bence güzel bir filmmiş.sıkılmadan izledim ama ZY.B. nın dediği gibi pek romantiklik yoktu eğer istiyorsanız bence izleyin beğenirsiniz diye düşünüyorum.

04-08-2018
Güral Kanun

güzel film

12-08-2018
Uluç Ezgüer

ilk defa bir filme yorum yazıyorum, bundan mukemmel bir film daha bulunmaz aşka sadakate bilgiye güvene dair ne ararsanız bu filmde var. 10 üzerinden 10 diyorum.

25-08-2018
Ürfet Aktimur

beş para etmez zaman kaybı bır film

27-08-2018
Özsungur Akimhan

thor karakterini uğur pektaş seslendiriuor

28-08-2018
Abdulmuhsin Buhari

filmden sonra birde hentai izleyesim geldi nedense.

31-08-2018
Kocataş Özerdal

Resmen Bir Psikoloji Filmiydi Final Daha GÜzel Olabilirdi Ama Çok Emek Harcandığı belli Yer Yer Sıkıcıydı Puanım 10 / 5 +18 bir film

06-09-2018
Algün Can

SACMALIK YAZILARINI YAZAN ARKADASLARIMI GORMEZDEN GELDIM KEŞKE GELMEZ OLAYDIM BEN GORMEZDEN GELDIM SIZ SAKIN GELMEYIN VASAT.

18-09-2018
Duranay İnak

ÇOK GÜZEL

22-09-2018
Öründü Mülket

mütiş film

23-09-2018
İlhan Kıvançlı

Bilgin kardeşim emeğine sağlık demekten başka bir şeyler daha yazmam gerekecek bu sefer kusura bakma.Gerçekten Film saçma ve eksik kareler o kadar fazla ki.kim neden bunu yapıyor belli değil sonu anlamsız her şey saçma..

24-09-2018
Sebahiddin Adlı

güzl bir filmdi,Jojo burda bayağı bir küçük yaş olarak zaten o her yaşta sevmli ve genç gösteren bir kız burdada şarkıcılığınn yanında iyi bir oyunculuğunnda olduğunu öğrenmş ve görmş oldum=)

09-10-2018
Subegi Göçmen

savaş adamsın.

11-10-2018
Gökçesu Ehed

cok cok cok cok cok cok cok guzel olmus BAYILDIM BAYIDLIM bayıldım yanı

13-10-2018
Özkula Sayılbay

hayatım boyunca bukadar berbat bir film izlemedim tamamiyle vakit kaybı

14-10-2018
Işık Baattin

hic süphesiz hayatımda izledigim en güzel filmlerden biri özellikle sonradan acayip heycanlı bi sekilde izledim sonu müthisti izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.

16-10-2018
Örskan Sancar

düzel filmdi aile bağını annesevgisinin ne kadar yüksek oldunu anlatıcı bı fılm ızlemeğe değer ii sehirler

17-10-2018
Berksu Mehmetçik

süper izlenmesi gereken bir film beyler bayanlar

18-10-2018
Nurzat Özpulat

Eleştirmen kaynıyor ortalık valla. Bilgin abi filmi izlemeden yorumlayanların yorumlarını okuyunca azcık kendini belli eder sanırım. Saçma yorumları onaylamassan çok iyi olur gerçekten. Milleti yanıltıyorlar. Filmde bulduğum tek kusur Rose’nin Mary’e eziyet etmesindeki amacın ne olduğu açıklanmamış. 10/8 veriyorum.
(SAYGILAR…)

21-10-2018
Erdölek Erkmenol

hayatımın en güzel filmi inanılmaz

26-10-2018
Yaser Buluş

süper

03-11-2018
Kırhan Natuk

harika emeğine sağlık

07-11-2018
Terlan Zaman

bilgin kardeş uzun zamandır siteni takip ediyorum güzel bir site yapmışssın emeğine sağlık bu ilk yorumumdu film güzel ama hızlı ve öfkeliye rakip olucak bi film değil bence devamı gelirse seriye bağlanılacak filmlerden

11-11-2018
Akkuyaş Arıkan

cahil iyi insanlar asla kötü olmazlar.

15-11-2018
Temirhan Yücedağ

Başarılı film izledim güzeldi

17-11-2018
Talay Toralp

Film mücadeleyi anlatıyor ve bence çok güzel,seyredilmeli derim.. Yükleyenin emeği için de teşekkür ederim.

19-11-2018
Çoku Elver

Arkadaşlar bu filmin 2. si çıkacak kasımda

26-11-2018
Irzavan Muştak

agla agla bı hal oldum o degılde ben aglamazdım oyle bır yetenegımın ozellıgımın olmadıgını sanıyordum:(

29-11-2018
Oyal Salih

Saten Bu sadece ip man nasıl gelişti cocuklugu yani

04-12-2018
Nursal Özoktay

23 40 Ta çalan müziği bilen varmı şimdiden teşekkürler..

12-12-2018
Taflan Tolgan

süper ötesi bir flimdi her karesi gizemm dolu hele son sahne

17-12-2018
Arbaş Çakan

harika bir film tavsiye ederim

20-12-2018
Mulla Vargin

bazı arkadaşlar filimin sonunu anlayamamış!işkenceyi yanlış kişiye yapıyorlar.adam hafızasını kaybettiği için suçu kabul ediyor.gerçek katil polislerin ormanda yakaladığı kişi.filim güzel izlemeye değer.

28-12-2018
Salık Tavuş

eh yani idare eder japon psikoloji her zamanki klasiklerden

01-01-2019
Arda Aytunca

perfecto…güzel bir mizahı var filmin..kesinlikle sanatsal açıdan harika bir film izlenmeli…

03-01-2019
Baykurt Canyurt

çok güzel bir film ben boyle bir animasyon filmi izlememiştim daha önce

06-01-2019
Bozay Çınar

Arkadas polat alemdar ile BattalGazi ile dalga geciyoruz. Adamı mermi manyagı yaptılar ölmedi varmı böyle bi dünya. o mermilerden bırı benım yanlıslıkla koluma gelse kan kaybından bile ölmüştüm

08-01-2019
Çetinay Karaduman

müthiş bir film aksini söyleyen olursa yorumlarda inanmayın mutlaka izleyin ve tavsiye edin emeğinize sağlık (bred pitt e artı bir renk katmış)

09-01-2019
Uman Yiğitcan

fena değil izlenir.bilgin emeğine sağlık

15-01-2019
Okakın Rahmet

her bölüm birbirinden güzeldi..şiddetle tavsiye ederim.

21-01-2019
Özdilmaç Satukbuğra

Super fılm heyecanla 3u beklıyorum

26-01-2019
Ergülen İzzet

Güzel film gayet başarılı izlemeye değer. Admin Teşekkürler

28-01-2019
Kanağan Oğulbalı

sonu saçma bitse de izlenebilir bir film.

30-01-2019
Aydar Cebrail

Tekrar denersen sorun düzelir kontrol ettim açılıyor. Teşekkürler.

01-02-2019
Özali Abdülmennan

Harika ßir FLim tŞkLeR biLgin ßende TurkCe DubLajını atmanı BekLıyrdum

03-02-2019
Güneş Öngören

film berbat ötesi bir şey sabredip izleye bilene aşk olsun yarıda bırakıyorum

06-02-2019
Sencer Özdurum

Bu film yaşadığımız dünyanın kirli gerçeklerini anlamak için yapılmış muhteşem bir filmdir. çok güzel bir çalışma olmuş teşekkürler

12-02-2019
Çalın Kam

bunlar yıpratamaz bizi tarihimizi iyi biliriz.
yorumdaki Osmanlı ve Türk düşmanları hepinizin sonu gelecek…

14-02-2019
İlter Özsüer

Film gerçekten çok güzel özelikle bilim kurgu sevenler için çok ideal..

18-02-2019
Ferdar Kayral

Açıkçası Will Smith olunca beklentim daha fazlaydı ama yinede fena film değil

21-02-2019
Hazret Moray

johnny süper film di emeğine sağlık

26-02-2019
Seyitali Abdülcebbar

bence harika bi film macera istiyosanız mutlaka izleyin

01-03-2019
Feda Hüdavendigâr

Harikaaa arkadaşlar. Olumsuz yorum yapanlar film zevki olmayan insanlardır :S !

04-03-2019
Fahri Kavvas

Arkadaşlar hayatınızda hiç yumruk yememişseniz bu filmi izleyin derim

10-03-2019
Nizam Özerhan

konu ve kurallar olarak film güzel.ama bana göre bazı şeyler havada kalıyor

11-03-2019
Fehamet Hüdayi

oynayan oyunculara baktığımızda kaliteliler ama flim çok basit ve son dakikalara kadar heycan olmayan bir flim. güzel flim diyenler şunun için diyor en son sahnede yaşlı adam torununa miras bırakıyor, burası duygusal ve flim bitiyor. ha diyeçeksiniz torununa miras bırakmasının nesi duygusal. bu adam her gun torunun çalışıtıgı cafeye gelip yemek yiyor veya kahve içiyor ama bunu torunu bilmiyor..

16-03-2019
Özbilek Durusoy

YAŞANMIŞ OLAYLAR HOŞUNUZA GİDİYORSA MUTLAKA İZLEYİN GİTMİYOSADA İZLEYİN SÜPER ÖTESİ BİR FİLM

18-03-2019
Kanun Kuday

çok beğendim ,insanların zalimliklerini anlatıyo!!

21-03-2019
Toran Toran

Burdaki Çocuk Merlinde Mordred Adlı Bir Karakteri Cnalandırdı

22-03-2019
Çevrim Gülmen

hugh yine dökdürmüş.Bütün filmleri güzel buda süperdi. puanım 10/9.5

24-03-2019
Erensü İlseven

arkadaşlar eğerki bu flimin şarkılarını merak ediyoresanız street dance-3 yazıp internetten öğrenebilrsinz.

27-03-2019
Şahadettin Tayberk

MUHTEŞEM ÖTESİ BİR FİLM…

29-03-2019
Okergin Vâkıf

Arkadaşlar benim size bir sorum olucak bir kaç hafta önce bir film izlemiştim filmin adını hatırlayamıyorum sonunu da getirememiştim filimin konusu özetle iskandinav asıllı bir genç kasabaya gelir demir atölyesinde bir kutu bulur onu açmak için kılıç dövmeye başlar bu arada boyut değiştirir orta asydaki köklerine gider gerisini bilmiyorum bilen varsa bu filmin adını lütfen yazabilirmi ?

30-03-2019
Cevheri Ersevin

BEYLER BAYANLAR!!!
TARİH KONUSUNDA PROF DERECEDE MALUMATIM OLMAMAKLA BİRLİKTE
SÖZÜNE, GÖREN GÖZÜMDEN, İŞİTEN KULAĞIMDAN DAHA ÖTE GÜVENDİĞİM BİR ZAAT ŞÖYLE DEMİŞ

03-04-2019
Kıran Özakın

açık ara izlediğim en kötü film. çok kötü filmler izlemişimdir ama hiç bu kadar pişman olmamıştım . klişe ve mantık hatalarıyla dolu bir film. paranın bir filmi güzel yapmaya yetmediğini görmüş olduk. eğer bu yorumu okuyorsanız bu filmi izlemeyin gününüz kötü geçer ve değerli hayatınızdan koskocaman 2 saat eksilir.

05-04-2019
Gücal İsmail

Clubtaki müziği bilen varsa söyleyebilirmii 8:50 deki..

06-04-2019
Uçkun Özdoğmuş

film çok güzel güzel demeyen halt etmiş

07-04-2019
Temürlenk Temürlenk

güzel film…. her türlü gideri var

08-04-2019
Baykut Carim

hatunlar bile çakma filmde çakma

09-04-2019
Karabatak Arıç

Bu Flime Pek Para Harcanmamış Galba Bilgisayar Efekleri Yoktu Diğer 2 Filmi Daha Süperdi Birde Ordular 50 60 Kişilerden Oluşu O Özelliği Kötü

12-04-2019
Naip Öntaş

Admin adamsın

15-04-2019
Şecaat Temirtaş

çok güzel bir filmdi.sıkılmadan izledim:D

16-04-2019
Selâmullah Tanaçan

bilgin şu hd olayını kaldırmasaydın daha güzel olurdu be kardeşim isteyen isediği kalitede izliyordu ne güzel

20-04-2019
Mestur Sirer

Ne insanlar var dedirten bir film filmi izleyin mutlaka insana benzeyen insan dışı yaratıklara bi bakın

21-04-2019
Nureddin Sevban

Bilgin film icin tesekkurler,
Arkadaslar film gayet guzel kisisel yorumum olarak seyretmenizi tavsiye ederim, surukleyici.

27-04-2019
Meşhur Yeleser

Belkide yıllardır izlediğim izlerken “EVET!” dediğim, bazı sahnelerini korkarak beklediğim ve çok uzun bir süre unutamayacağım bir film.

28-04-2019
Ildır Sevüktekin

çoooooooooooook güzelllllllllllllll

29-04-2019
Nurkan Nurkan

bigün herkes susar dunya sadece bizi izler..umarım o gün yarındanda yakındır…

03-05-2019
Soykal Tanyu

GÜZEL TAKİP ETTİREN Bİ FİLM SAĞOLUN

04-05-2019
Tanır Tunga

çok güzel bir film aslında ama yarım kalmış gibi .. buradan yetkililere sesleniyorum

13-05-2019
İğdemir Mergup

valla helal olsun admin çok güzel site film de çok iyi yok artık googledan arayıp film izlemek direk kaydettim bu siteyi bi tek buraya giriyorum her gece bi film izliym sayende sağolasın admin

16-05-2019
Göcek Selçuker

bence cokgüzel bir filim dosluğun ve kardesliğin nsl birsey oldunu anlatıyor

17-05-2019
Börçek Tecen

film harika düşünmeden izleyin baştan sona aksiyon nasıl bittiğini bile anlamıyorsunuz teşekkürler by bilgin

19-05-2019
Kanak Koşal

sıkılmadan izlenecek film ben şahsen bitti diye üzüldüm

21-05-2019
Ömürden Akçay

Adam fazlasıyla akıllı

23-05-2019
Üye Aslinbey

gerçek hayatla bağlantılı filmler herzaman güzel oluyor teşekkürler

25-05-2019
Özsoy Ağmur

çok iyi film tavsiye ederim…..

26-05-2019
Düşün Ergör

BİLGİN KARDEŞİM SON SÜRÜMÜ YÜKLEDİM HEM EXSPOLORER HEM MOZZLILLA İKİSİNDEDE AÇMIYO BENDE BİŞEYLER EKSİK AMA NE ONU BİLMİYORUM ADOBE READER FALAMI GEREKLİ ACEP

27-05-2019

En çok izlenenler

Babylon A.D – Babil M.S 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Macera

Zootropolis Hayvanlar Şehri – Zootopia 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

İnanılmaz Örümcek Adam 2 – The Amazing Spider Man 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Macera

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı – The Secret Life of Pets 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Animasyon

Macera kategorisinde son eklenenler