Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Sercan Tandoğmuş

Çokda abartılacak bir film değil bence izlenmesi gereken filmler arasında göremiyorum.Nicolas Gage nin bence başarısız performnslarından biri.10 üzerinden 6 veriyorum.

25-02-2018
Eracar Kalmık

çok güzel film. izleyin derim..teşekkürler admin.

26-02-2018
Yabız Aktay

süpermiş.. o kadar tanıtımına baktım izlemedim bu filmi… kendime inanamıyorum..

28-02-2018
Tanser Yamanöz

Happppy

01-03-2018
Onart Sadri

film güzeldi ama anlayamadığım yerleri vardı anlamadım:))

03-03-2018
Mülket Süel

izlemeyen çok şey kaybeder kore filmleri çok güzel oluyor izleyin tavsiye ederim. bilgin sanada çok teşekkür ederim

04-03-2018
Sarıtaş Temürşah

MÜKEMMEL.

06-03-2018
Abdulrazzak Burakhan

hey ahbab on numara film

07-03-2018
Çağaçan Durubay

izlemeyen çok şey kaçırır

08-03-2018
Abdulriza Burakhan

Ejderhaya kadın sesli olduğunu gördükten sonra filmi hemen kapattım neden bu kadar abartıldı anlamıyorum sıradan çocuk filmi

09-03-2018
Karakoç Makul

Orhan a. Senin gibiler ne filmden anlar ne senaryodan

10-03-2018
Alnar Battal

harika bir film Türkçe dublajını da bekliyorum.

12-03-2018
Korkan Öztuna

ne desem bilemedim izlenilebilir ama o kadarda harika değil boş zamanı olanlar içim iyi

14-03-2018
Aybars Baykul

inanilmaz guzell <3

15-03-2018
Matlup Olcaytu

şafak vakti 2 çıkıyor sabredin

16-03-2018
Tüzün Başaran

çok güzel. Emeğinize sağlık

18-03-2018
Özyurt Efkan

süper bi gerilim

19-03-2018
Tağay Vahittin

mükemmel bi film.. film dediğin böyle olur.. bence filmin sonunda o dönen şeyin hala dönüyo olması bu dünyanın da bi rüya olduğunu anlatıyo..

21-03-2018
Muhyiddin Şahidi

Muhhakkak izleyin gizem aksiyon mükemmell..:)

23-03-2018
Uça Yarkaya

adamımsın bilgin…

24-03-2018
Meyhati Tansuhan

Öncelikle film sürükleyici,eğlenceli bir filmdi.Ayrıca belirtmeliyim ki herhangi bir fizik veya zaman teorisine göre yapılmamış tamamen eğlence amaçlı yapılmış,filmi izlerken bunu göz önünde bulundurmassanız saçma gelebilir.
İZLENEBİLİR EĞLENCELİ YAPIMLARDAN

27-03-2018
Alakuş Aslıbey

Tek kelimeyle MUHTEŞEM…

29-03-2018
Başkan Dalokay

bu ne böyle ya böyle filmleride mi yayınlıyolar artık

30-03-2018
Tayfur Yılhan

Art niyetli olduğunu düşünmedim.Yalnızca gülücük koysaydın tepkini sert algılamazdım.Yazım kurallarına dikkat ettiğim için silemezdin zaten:)Cevap vermezdin.bende yanlış anladığını düşündüğüm için cevap yazdım.Cevap verdiğin için teşekkürler.Sen kusura bakma.Başarılısın…

31-03-2018
Narter Özak

kucuk buyuk herkes izlemeli bence azmin zaferi bilgin ellerin dert gormesin 4cu yilima girdim bu sitede bence rakibin yok birader numarasin

01-04-2018
Bilâl Ildır

süper

03-04-2018
Fedakâr Kayıbay

cok tesekkurler gercekten harika bir film ayricafull film izle olarak gercekten sizleri kutluyorum. Bizlere boyle harika filmler izlettiginiz icin tekrar tesekkurler

04-04-2018
Fetih Nezihi

Film süper
tom hanks in olduğu film kötü olur mu beee

05-04-2018
Akpınar Bahtiyar

3.sınıf film ama konusu güzel..

06-04-2018
Münür Velittin

bence film güzel zaman kaybı değil admin teşekkür ederiz güzel filmler paylaştığın için takip deyiz :))

07-04-2018
Gürer İyigün

kaç defa film izledim ama kolay kolay yorum yazmam, gerçekten harika bir filmdi ve sonu hiç beklemediğim şekilde bitti.

10-04-2018
Erdilek Selâmi

çok güzeldi ağladım sonu çok etkileyici ve harikaydı

11-04-2018
Dorukan Hazim

bence süper bir film izlenmeli

18-04-2018
Unat Çinkılıç

Arkadaslar benim tek anlamadığım nokta var. Mesela bu filme berbat dedi birisi. Ama film 6.2 almis.4 ödül 5adaylik. Sorun nerde. Ya bilgiler yanlis. Ya puan ve odul verenler aptal. Yada biz emege saygi duymayan izleyiciler birseyden anlamiyoruz. Herkesiin zevki farklı. Mesela ben testere korku kapani vs serileri bilirim bana hitap eden. Baska; mesela kampta vs bi yerde olan grubun insan hayvan canavar gibi saldırılarına ugramak. Bunlar zaman geçirmek içindir. Bazı filmler cok güzel mesajlar verir. Yani uzun lafın kisasi filmin adina bakin filmin konusunu okuyun. Zevkinize hitap ediyorsa o film izleyin. Etmiyorsa izlemeyin.Izleyici yorumlarina bakmadan kendiniz karar verin izleyip izlemeyeceginize. Herkese saygilar.

20-04-2018
Birkay Kültigin

abi cok iyi ya

22-04-2018
Altıntop Behzat

film güzel, oyuncular da iyi, beyaz siyah çatışmasını anladıkta islami açıdan bakarsak beyazlardan mavi gözlü şeytanlar diye bahseden elijah neden insan ayrımı yapıyor

23-04-2018
Öveç İdikurt

@Koray Çizgi romanda zaten maküne ile ağ fırlatıyordu kendinden fırlatmıyordu

25-04-2018
Burçin Delâl

tek kelimeyle süper

27-04-2018
Serol Yüğrük

Ne alırsan 1 tl abla hoşgeldiniz

01-05-2018
Öngör Özol

Yuh ADAM ÖLÜ İÇİNDE BİTANE DAHA ADAM VAR NASIL GİRER ORA NASIL ÇIKTI AMK İĞRENÇİ KANA KANA OLMUŞ İZLEMEYİN YA BU FİLM +18

03-05-2018
Olgacan Abdülcevat

Naziler az bile yapmış, nazileri kötü gösteren hadsiz şerefsizler…..

05-05-2018
Rafih Tunahan

kesin izlenmeli.

08-05-2018
Burhaneddin Gökan

SÜper

09-05-2018
Çetinsu Devrimer

film harika her defasında ayrı bir macera oluyor hızlı ve öfkeli daha iyisini yapana kadar şu an en iyisi bu. tek kelimeyle mükemmel

11-05-2018
Görkemli Telek

etkilendim…

12-05-2018
Akçael Altınsoy

hayatımda gordugm en sacma fılmlerden bırı ızlerken uykum geldı ve arkadasım sırf bu fılmı ben sectım dıye benmle kavga etti…gerisini siz anlayınn..

13-05-2018
İman Kiram

emraha şiddetle katılıyorum…

15-05-2018
İlbek Çopur

Güzel eğlenceli bi film izlemenizi tavsiye ederim.

17-05-2018
Latif Nursin

Gerçekten çok güzel bir aşk filmiydi. Görsel olarak ta çok güzeldi. Tavsiye ederim. 10 üzerinden 9.

18-05-2018
Basa Buğra

Sonunda ağlamanıza gerek yok

21-05-2018
Cuci Erte

Eline saglik admin.bu filmin tartisilacak bir tarafi yok.Mükemmel.Ilk kez bir filmi böylesine yogun izledim.

22-05-2018
Alnıaçık Atfi

O bir Hint filmi. Çok iyi bir başarı öyküsü. Aamir Khan’dan boğazınızı zaman zaman düğüm yapan muhteşem bir film daha. Hintliler bu film işini iyi biliyor. Mutlaka izleyin…

22-05-2018
Nürettin Sevdi

bayılıyorum bu fılme ya adını unutuyorum hep ama ne zaman denk gelse izlerim tabi zevk meselesi arkadaşlar en iyi site sizinki bence sinema cekımı falan hıc umursamadan izliyorum hepsi süper sinemayı ayağmıza getiriyosunuz resmen teşekkürler

23-05-2018
Çetinsu Didim

film izlenmeye değer.. inancın insanları nerelere götürüğünü anlamak adına

25-05-2018
Tuğcan Rabi

izlemeye deger

28-05-2018
Nusret Münif

yaktın beni bilgin. daha 3 gün önce ailece 48 tl ödedik sinemaya. insan gelecek filmlerden de haber verir.

30-05-2018
Ardil Ebutalip

Bu yastaki adamin oynayacagi film degil bence bu adam yerine daha genc birini bulsalarmis 9 luk film . Yazik olmus filme

03-06-2018
Beri Cem

bence güzel bir film, izlediğinize pişman olmayacaksınız

06-06-2018
M. Oğuzorhan

çook güzel

07-06-2018
Bozlak Ertaç

Bir filmde duyguyu nekadar hissederseniz göz yaşlarınız okadar akar. Harika ötesi bi film şiddetle tavsiye.

08-06-2018
Yurdun Batu

@onur adi Aamir Khan

09-06-2018
Odman Sayrı

Gerçekten hoş bir film, izlerken kesinlikle sıkılmıyorsunuz böyle filmler her zaman güzeldir

11-06-2018
Övünç İdikurt

güzel bir film izlenir. teşekkürler bilgin kardeş…

14-06-2018
Artuk Baranalp

Sırf merak ettiğimden izledim. b.k gibi. recep ivedik kıvamında salakça bi film. Amerikalılar kendilerini komik sanıyorlar ya acayip salaklar mizah sıfır. hep aynı propaganda. ırakta körfez de vietnamda pakistanda ve nice ülkede üldürdükleri milyonlarca insanı unutmadık!!!

15-06-2018
Vafir Behlül

boş,saçma…

16-06-2018
Tayla Umran

kesinlikle zaman kaybı değil. snabba cash 1 izlemeden izlemeyin bence. birincisini başka siteden izlemek zorunda kaldım maalesef

17-06-2018
Aklan Bağış

tek kelimeyle muhteşem bayıldım

18-06-2018
Bakiş Eshat

10/7

19-06-2018
Tokdemir Okergin

film güzel ama 3 bölümde haritada istanbul boğazı yok

20-06-2018
Oflazer Özyay

Film hakkında asla yorum yapmam..Bu izlemek isteyen insanların üzerinde her zaman etki bırakır..İnsanlar film izlemedn önce yorumlara bakarak izleme geregi duyuyorlar..
Bu filmi izlerken asla yorumları okumadım ve film bittikten sonra yorumlara baktım..İyi ki izlemeden önce yorumları okumamış okusaydım eger izlemezdim ve hayata dair güzel bir dersi kacırmış olurdum…
Söylemem şu ki izlemek isteyen insanlar kesinlkle yorumların etkisinde kalmasın ve kesinlikle izlesin…
Paylaşım icin tskler…

21-06-2018

En çok izlenenler

Beni Orada Arama – I’m Not There 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Müzikal

8 Mil & 8 Mile 2002 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 104 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Müzikal

Limonata Ağzı – Lemonade Mouth 2011 Film izle

Türkçe Dublaj - 1050 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Müzikal

Müzikal kategorisinde son eklenenler