Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çokan Hanzade

gerçekten süper vakit kaybı kesinlikle degil çelik yumruk filmi sanki animasyon olmuş

25-02-2018
Erchan Idris

film çok güzel ama sonun da merak ettim …. filmin bütün sürüklemesini öldürdü

26-02-2018
Hidayettin Kayagün

çok saçma bi film zaman kaybı, güzel bi fil sandım izlemeye devam ettim ve 2. yarıda kapattım çok saçmaa

28-02-2018
Türkyılmaz Yararer

Olağan üstü bi film biraz saçma ama çok güzel en beğendiğim bilim kurgu filmlerinden biri

01-03-2018
Canseven Feyha

Tecavüz suçlularına bile indirim uygulayan bir sistemi savunan bir dünyada yapılması istenen ama maalesef filmlerde kalan güzel bir seyir olmuş.İnşallah islam ın emrettiği şekilde bir düzen gelir ve bizde filmlerde izleyip iç çekmeyiz.

03-03-2018
Saraç Şarbay

ömrümde bu kadar ıgrenc bı ceviri görmedım kım yaptıysa berbat…

04-03-2018
Kıratlı Nasrettin

ömrümde bu kadar ıgrenc bı ceviri görmedım kım yaptıysa berbat…

06-03-2018
Habil Mehmetnesim

Çok güzel bir film yorumları bakıp aldanmayın koru gerilim az biraz dram gibi izlemenizi tavsiye ederim.

07-03-2018
Yılma Çığıl

kod adı olumpusun devamı güzel bir film

08-03-2018
Ülküsel Toğuş

ben böyle bir film görmedim yahu bu nedir. iki gayın hikayesı uzerıneydı film. koskoca 136 dk 3 sanıyem bosuna geçmiş bulunmaktadır ( iki cips bi kola bi paket sigaramı söylemiyorum bile ). koskoca abd yi iki gay mi kurtardı. FBI yi iki gay mı kurdu acaba ? Zaman kaybetmeyın gıdın burdan. mechanic i seyredin mesela güzeldir olmadı limit yok o da olmadı the game i seyredın. bu nedir abi ya. yinede bilgin e saygılar…

09-03-2018
Nasih Özakın

KESİNLİKLE ZAMAN KAYBI BÖYLE ŞAÇMA BİR FLİM GÖRMEDİM…

10-03-2018
Oğulçak Poyraz

tez zamanda dublajlısını isterim!

12-03-2018
Kayra Muvakkar

TRAPPER 75 Bende senin bakış açını çok saçma buldum bilim kurgu filimi sen daha neyin çabasındasın yok batman aciz durumda vs vs Esaretin bedelinden sonra taki o film gerçek hayattan esinlenmiş olmasaydı bu film 1 numaraydı şimdi 2.

13-03-2018
Mesdan Ragup

Truman Show’un bir adım ötesi , ama onun kadar etkileyici değil.

14-03-2018
Akif Azam

Selam bunca zamandır sitende olan bütün filmleri neredeyse izledim ilk defa yorum yapıyorum muhteşem bi film kesinlikle tafsiye ederim bu arada emegine saygılar.. Bilgin

15-03-2018
Süvari Tav

tek kelımeyle muhtesemmmm!

16-03-2018
Reyis Temim

Beyler izliyimmi diye dusunmeyin hic durmayin aninda acin ve izleyin hic skilmadan izleyeceksiniz sonu muhtesem yapmislar bilgin adamsin seni seviyoruz

17-03-2018
Abdul Fendal

Son zamanlarda izlediğim en iyi bilim kurgu filmi. Zaman ayırmayın diyen ergenlere bakmayın siz. Filmi anlamadıklarından öyle söylüyorlar. Eğer 6. His filmini sevdiyseniz bu filmi de çok beğeneceksiniz.

18-03-2018
Sarvan Tınaz

süper tam benlik bir film

19-03-2018
Fuad Kurbani

@Fabriel 10 aydır yerli film eklemeyi durdurdum üzgünüm.

21-03-2018
Hamaset Karakoç

tmm ama saçma sapan

23-03-2018
Mehmetnesim Pawel

çok güzel bir film atada pembe yele çok yakışmış

24-03-2018
Nurittin Abbas

size tavsiyem kapağında bu adamı gördüğünüz filmleri kesinlikle şüphe etmeden izleyin.

27-03-2018
Tacir Tolay

bu filme bayılıyorumya

30-03-2018
Akağan Alpbilge

admin 1024p olan filmleri yükleyebilirmisin ?

31-03-2018
Güngören Tetiker

Tahir denilen Amerikan ve israil sempatizanı yada ajanı zat, ajan olduğun ayan beyan ortada, sen şunu biliyorsunda bilmemezlikten geliyorsun, bilmezmisin dinimiz islam haksız yere adam öldürmeyi büyük günahlardan saymaktadır, terör ile islam yanyan duramaz, islamda terör yoktur, bu bağlamda da belirtmiş olduğun terörislerin islam diniyle hiç bir ilgisi yoktur. Senin gibi arabistanlı lawranse zihniyetindeki kişiler yüzünden müslümanlar arasında birlik beraberlik sağlanamamaktadır. Aynı duyarlılığı İsrail ve Amerikanın döktüğü müslüman kanına karşı gösterebiliyormusun. Ben inanmıyorum gösterdiğini. Kimsin sen?

01-04-2018
Sunguralp Uğursal

Güzel Bir Filme Benzior Fragmanını İzlemiştim Teşekkeürler Bilgin İzlicem Filmi Şimdi Bu Arada Çok Güzel Bir Siten Var Başarılarının Devamını Dilerim Sayende Filmsiz Kalmıyoruz

02-04-2018
Ceyhan Dolaner

Babamdan Verdigi harclikla bile daha iyi film cekerim bu ne arkadas? sakin izlemeyin

04-04-2018
Nurittin Seyfet

film çok güzel sayılmaz, ama yinede güzel İzleyin……..

05-04-2018
Abdülgadir Ferudun

Düşük bütçeli japon filmi

07-04-2018
Engintalay Korcan

çok kötüydü izlemeyinnn. bu film nasıl o puanı almış şaşırdım

08-04-2018
Agit Ceylan

İmdb puanına bakmayın açık net bir şekilde bence Hunger Games ile baş edebilecek bir film

09-04-2018
Göksan Kocaalp

Film güzeldi kendini hayatını anlamaya bire bir senin yaptığın hataları bir başkasıda yapıyor bunu asla unutma…..
k.i.b

10-04-2018
Seyfettin Veli

Ne söyleyebilirim yine Harika bir Amir Khan filmi. Bollywood bu işi biliyor…

11-04-2018
Saygun Tahir

Serinin en çok para harcanan ama senaryo kalitesi olarak en düşük olanı desem kızarmısınız ? Daha evvel seride
Bourne’yi bourne yapan karakteristik özellikleri göremedim, serinin filmi gibi olmamış sanki bu. Bourne serisinin dejavusu dürbün ile keşifi görmesem bourne değil başka bir film izliyorum diyecektim. Dünyaları harcamışlar fakat en düşük bütçeli serinin ilk filminin kalitesini heyecanını göremedim. Final sahnesi hariç film izlenmez durumda malesef

12-04-2018
Hüsnüer Muhutdin

vay be ne film yapmışlar of

13-04-2018
Hıfzullah Kay

Kimilerine Göre serinin en kötüsü,Kimilerine göre başka bir şey,Ama Harry potter Harry potterdır.Emma Watsonun Hastasıyım Gerçekten sade bir güzlligi var

16-04-2018
Ferkan Ferkan

Yine süper bir film. Eline sağlık bilgin

17-04-2018
Bahadırhan Birhan

Kardeşim Manyak Süper Ötesi İnanılmaz Hayatımda böyle bir film izlemedim en güzel filmlerin arasına girer oscarlık tam bu film <3 nuh buyuk tufan <3

19-04-2018
Öveç İdikurt

Gayet heyecanli, guzel bir film

20-04-2018
Davran Fasih

İgrenç film gerçektende sinemada gitmiştim bide 1. yarı bitince filmi izlemedik zaman kaybı

25-04-2018
Daltekin Fahrettin

SAdece enteresan

28-04-2018
Özerdem Felek

SÜPER FİLM ADMİN SÜPERSİN

01-05-2018
Hulagu Kayatürk

arkadaşlar film çook güzel,izlemenizi tavsiye ederim imdb puanına bakmayın film gayet güzel ve sürükleyici. benim net ttnet olmasa daha güzel olcakta yapacak bir şey yok

02-05-2018
Şar Tekinalp

bu kadar beraber bi film yok yanii saçmalık

03-05-2018
Bülend Galib

o kadar güzeldiki dilim damağıma yapıştı

05-05-2018
Bilik Erciyes

çok güzeldi

08-05-2018
Işin Muttalip

güzel izleyin pişman olmazsınız umarım

10-05-2018
Gücel Serdengeçti

bence filmden daha cok national geographic belgesellerinden birine benzemis…yinede izlenile bilir…ama film izlemek istiyosaniz izlemeyin bence..Tesekkurler

11-05-2018
Naşir Sargınal

süperdi tek kelime ile sonunu merakla bekledim.. tavsiye ederim

12-05-2018
Altay Bayruhan

UMUT KARDEŞIM BEN BIR KÜRT OLARAK SENDEN DAHA ÇOK ŞEY BILIYORUM TÜRKÜM DIYE ORTALIKTA DOLANOYORSUN SENIN ILK ISYAN ÇIKARTTI DEDIGIN KİŞİ SAİDİ NURSİ DEGIL ŞEYH SAİDTİR KARDEŞİM.LÜTFEN ÖNYARGILARI BIR KENARA BIRAKIN TARIHIMIZ HEP YALAN ÜZERA KURULU IZLEYINDE ÖĞRENIN. FİLM İÇİN TŞK BİLGİN ALLAH YARDIMCIN OLSUN.BÜTÜN GÜZELLİLKER SENIN LE OLSUN KARDEŞM.FİLMİ SINEMA DA İZLEDIM SÜPER TARIHI GERÇEKLERI ANLATIYOR. KALELI KARDEŞM DE İYİ İZLESİN!!!

17-05-2018
Ölmez Temren

çok güzel bu film kaç kere izledim

18-05-2018
Hanzade Karasungur

bilgin bence filmin devamı gelecek. çünkü filmin sonunda “istediğim şey onlarda” diyor. film güzeldi. seyredilir. bilgin emeğe saygı. sağolllll.

19-05-2018
Anlı Beyazıt

harika

20-05-2018
Tokkan Bedir

zevkli bir film çok sevdim beğendim fakat sonu benim için çok önemliydi sonu anlaşılmadı alt yazıyada razıydım şahsen.

21-05-2018
Müldür Mirkelâm

güzel izlemeye değer

22-05-2018
Sayın Talât

Film cok uzun bastan sona izledim ama bittim. Idare eder bir film ama yerinizde olsam izlemezdim. Tskler admin…

23-05-2018
Mehmet Sertel

izlenmeye değer bir film hele inançlıysanız süper ama değilseniz beklentiniz pek karşılamayacaktır.

24-05-2018
Adasal Basri

yav arkadaş nasıl bir filmdi yav neyden alıntı yahut nasıl bir özelliği var bu filminde herkes bu kadar sevmiş orasını bilmiyorum ama yönetmen veya senarist her ikisi de neyin kafasındayken böyle bir film çevirmeye kalkmış orasını anlayamadım ilk 3 part bi şey kurgulamaya çalışmış sonrada yazdığımı beğenmedim dercesine ortalığı darma duman ettiler akadaşlar

26-05-2018
Cannur Demokan

Müthiş bi aksiyon filmi. Önceleri polise çalışan kardeşler çetesinin, kendi başlarına bi iş yapmaya kalkışmaları üzerine gelişen olaylar. Tuhaf olan yanı; insani ve sempatik yönleri de olan acımasız kardeşler çetesini ister istemez tutmak, başlarına kötü şeyler gelmemesini dilemek ve hatta sevmek durumunda kalıyorsunuz. Kesinlikle izlenmeli.

27-05-2018
Yaruk Börübey

bu imdb dekiler filmden anlamıyor. bu file 5,6 vermişler. kesinlikle izleyin harika ötesi film uzun zamandır böyle film izlemedim

28-05-2018
Bürküt Çekik

Harika,muhtesem ve 10 / 10 …….tesekürler bilgin-

29-05-2018
Cihanber Mekail

Film güzel izlenebilir… Ama mükemmel denilemez.

02-06-2018
Candaner Hüdavendigâr

hayatımda izlediğim en güzel filmdi gözlerim her saniye doldu

04-06-2018
Uralp İlbek

çok güzel bir film gerçekten hem komik hem dramatik izleyin

05-06-2018
Şuap Akdoruk

öncelikle site sahiplerine emekleri için teşekkür ediyorum
film hakkında da şunu söylemek isterim arkadaşlar eğer filmi izlerken geçirdiğim o kadar zaman ekrana değilde klavyeye baksaydım daha çok zevk alırdım.. o derece anlamsız bir film… çok fazla film izlemiş biri olarak bu hatayı nasıl yaptım onu merak ediyorum. imdb yine aldattı bizi tabi Scarlett Johansson da pay sahibi

06-06-2018
Muvakkar Salıkbey

oh bea seyrettim 4 saatte güzel film di emegıne saglık bılgın

07-06-2018
Uma Çığır

abi neden filmde hep en guzel kızları bu yaşlı goturuyor hele filmin en sonundaki bebek gibi hatun off bittim yaa

08-06-2018
Ataün Canel

bilgin seni seviyorum be adamsın en büyüksün kardeşim en kral adamsın 3 aydır bekliodum

09-06-2018
Ilıcan Kazan

size gercekten yemın edıyorumkı kolay kolay fılm begenmem ama bu fılm gercekten muthiş… ızleyın lutfen asla pısman olmayacaksınız

10-06-2018
Beyhani Fettullah

Allah bu filmin yayınında ve yapımında emeği geçen herkesin cezasını versin! filmin sonuna kadar bir kamyon gitti ve geri geldi lanet olsun ilk defa bir filme yorum yapıyorum!!!

14-06-2018
Seyfiddin Abdal

cok gecerlı fılm ellerıne saglıkk

15-06-2018
Mükrim Abdulcabbar

Çok beğendim, keyifle izledim,tavsiye ederim.

16-06-2018
İğdemir Ertingü

Korktum

19-06-2018
Gedik Erol

güzel bir film gülmekten karnıma ağrılar girdi

20-06-2018
Işılar Keramet

Sanırım Türkeyedeki ilk dvd ve türkçe dublaj yayınlayan site.

21-06-2018
Zuhur Sü

bu filmi çok önceden izlemiştim looney tunes çok kaliteli eylenceli film yapmış

22-06-2018
Ergincan Gürcan

bilgin abi haberlerde duymuşsunuzdur 10 yaşında cocuk internet kafedeyken deprem olmuş adamın biri cocugu korumak için kendini feda etmiş ama cocuk sonunda kurtuldu dışarı cıktıgında adamlara saati sormuş ve saat gece 10 muş cocuk demişki babama söylemeyin bunu niye yazıyom anlamadın ma içimde cok büyük bi dert olmuştu inanın şuan bunu yazarken aglıyorum allah kimsenin başına böle bişey vermesin düşmanımızın bile cocuk kurtuldu ama hastanede iç kanamadan öldü

23-06-2018
Coşkunsu Hıdır

çok güzel bir film.

25-06-2018
Ataün Battal

@caner ilk yorum benden, ilk ben izlicem, tarzı yorumları onaylamıyorum bunların bir öenmi yok filmi izleyip yorum yapsanız sizlerden sonra izliyecek arkadaşlar açısından çok daha iyi olur.

27-06-2018
Betim Coşku

en iyi filmler listeme girdi bile

29-06-2018
Müseddin Savci

güzel bir film

30-06-2018
Cemşir Cemşir

çok güzel bir flim biraz çocukça ama zaten çizgi flim herkes izlesin

01-07-2018
Vahdettin Bekem

sadece dövüş filmi değil abi bu hayat dersi veriyor yanında

02-07-2018
Müstecef Yamin

güzel film admin emeğine sağlık 10/9

03-07-2018
Konurata Nurşah

Biraz saçma adamların uzay gemisi var onu çalıştırıcak bilgisayarları yok.Bide filmlerini açamayanlar DNS ayarını 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yapsın olur ben ole yaptım

04-07-2018
Başkur Canalp

izle

06-07-2018
Teker Girgin

106. dakikayi izlemeyi unutmayin gulme krizine girdim

07-07-2018
Tümkurt Emeriç

filmin konusu güzel ama bütçesi olmayan bir film belliki.efekt beklentisi olmayan bilimkurgu sevenler için güzel bir film

08-07-2018
Aliosman Havşar

film az önce bitti gerçekten teşekkürü hak ediyorsunuz burada sinema yok kasabada gidemedik kuzenlerle izledik şimdi çeviri ekibize ve size teşekkürler bilgin tek takip ettiğimiz sitesiniz cidden

13-07-2018
Çabar Arhan

New jersey’den beni aramaları ve her an baskın yeme korkusu anlatamam

15-07-2018
Aday Aşkıner

Süper Bir Film izlemenizi tavsiye ederim burada bilgin kardes saol

16-07-2018
Kuday Rahmani

film idare eder beklenti yüksek olmasın sadece oyunculuklar iyi. 10/6. admin alt yazıda problem var bazı yerler ingilizce altyazı bazılarında türkçe ingilizce birlikte.

17-07-2018
Çıdal Halis

ve izledim müthiş

20-07-2018
Vahittin Bektöre

Çok başarılı bir film.Oyunculuk çok yüksek.(dedektifler hariç)Japonlara yönelik eleştirdiğim her şeyi gördüm filmde. Hiç bir şeyi düşünmeden yaptığı her işi titizlikle ve ritueline uygun yapıldığı terlik düzeltme işi.Bu işi de büyük bir sorumluluk duygusuyla yapıyor.Japon erkekleri evlerinde inanılmaz otoriterler.Abuk subuk şeylerden eşlerini fırçalarlar.Dışarıda yaptıkları her şey bir nevi haktır. Stres atma durumudur. Son zamanlarda evine sadık gözüken çok kadın evinde aynı sadakati gösterip başka kaçamakları da oluyor. Bu eşinden yeterli ilgiyi görmemesinden kaynaklanıyor.Evin erkeği para kazanmak sorumluluğu var, kadının da evi çok iyi bir hale getirmesi, ona saygı göstermesi sorumluluğu var. Her iki taraf ta bu sorumluluğu yeterince yerine getiriyor. Ozawa karakteri gibi, gün boyunca sosislerin tadına bakmaz mısınız diye soran güler yüzlü halindeki kişi de olduğu gibi normalde çok acayip yaşamları olabiliyor.Ya da kılık kıyafetinde hayır olmayan çok mütavazi bir kişi toplumda öenmli işler başarmış biri olabiliyor.
Özetle Japon kadın erkek ilişkisi ve japon gece hayatını birebir göstermiş.Eksiği var fazlası yok.

21-07-2018
Ulutay Gülbek

film guzel izlene bilir ıyıseyırler arkadaslar

24-07-2018
Semavi Tanaydın

Güzel bir filmdi izlenebilir tesekkurler bilgin

25-07-2018
Ersev Mehip

gerilimli bir film az biraz da aksiyon var puanı 10/6…

26-07-2018
Ferik Nejdet

gayet güzel indirmeden seyrediyorum teşekkürler emeği geçen herkeze

28-07-2018
Angıl Aysev

film konusu güzelde sonu bir yere gelmedi

31-07-2018
Tarduk Uçkara

güzel fılm izlenmelı bence..

01-08-2018
Rüştü Aşur

süperrrrr bir film………………….

02-08-2018
Müslim Abdulğani

cccccok beyendim

03-08-2018
Eyyam Kavas

bu filmleri indirilmiyormu

08-08-2018
Türkyilmaz Sabur

seyredılmeye deger tüşekkürler

10-08-2018
Ertün Merttürk

bilgin filmi sabah yarısına kadar izledim ama akşam açdığımda hata veriyor ?

11-08-2018
Üster Hilmi

Film deki siviller gereksizdi. hele çocuklar tam vasatlaştırmış. (dublajlarıda kulak tırmalıyordu.) Kaçbinışık yılı öteden son teknoloji ile gelmişler lağamda saklanıp 1 füze ile yeniliyorlar olacak işmi? bu kadar teknolojide yokmu bir kalkan sistemi yokmu bir füze savar teknoloji. Bi kerede uzaylılar kazansa olmuyor mu. Sonu çok saçma idi. Görsel efektler o kadarda iyi değildi. Çok gereksiz konuşmalar vardı. Dünyalar Savaşı işleyis ve yenilgi açısından cok daha başarılıydı. Bizim yorumumuz. zaman kaybı değil ama muhteşem bişey beklemeyin yönünde.

14-08-2018
Karademir Mahmut

arkadaşlar A-Team( A takımı ) tarzında ve hatta onunla boy ölçüşebilecek harika bir aksiyon filmi bence hemen izleyin .

17-08-2018

En çok izlenenler

Doğal Seçilim – Natural Selection 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Komedi

Çaylaklar Çetesi – Quien mato a Bambi 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Komedi

Günün Menüsü – Todays Special 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Komedi

İkinci Bahar – I’ll See You in My Dreams 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Komedi

Acemi Askerler – Buffalo Soldiers 2001 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler