Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kaşif Necet

muhteşem izlediğim en iyi animasyondu

25-02-2018
İlkün Ulun

ilk defa bir filme yorum yapıyorum ilk partı izledim sadece çok sıkıcıydı konuşmalardan başka birşey yok

26-02-2018
Karındaş Sadullah

çok hoşuma gitti blade den sonra en güzel vampir filmi idi

28-02-2018
Akif Arhan

keşke izlemeden önce yorumları okusaydım çok saçma bir film hiç bir amaç yok izleyicilere bir mesaj vermiyor

01-03-2018
Tulgar Yağızer

TEK KELIMEYLE COK GUZEL ALVIDE MUHTESEM BIR SENCAP

02-03-2018
Taciddin Akın

kesinlikle izlenmesi gereken bir film. bu filmi izleyince bazı şeylerin değeri daha çok anlaşılıyor

03-03-2018
Mustan Sayim

sürekli dayak atan polıs alem ya

04-03-2018
Ebozeyt Mitad

Film basi biraz sacma basliyor ama ortadan sonra cok guzel

05-03-2018
Diken Gülener

mide kalmadı. nası bu filme izlenir diosunuz. vahşet ya. sora çocukların psikolejisi bozuk… nedeni bunlar yahu.. 18 altı sakın izlemesin. ya bu filmi kimse izlemesin vahset

06-03-2018
Burkay Eşfak

@Martin Iden Siteye 2 gün geç ekledim bu filmi ancak sizlere ses sorunu olmadan sundum, seninde söylediğin gibi ekledim

07-03-2018
Beyhan Ejderhan

Teşekkürler ,tempo güzel konu güzel,zaman kaybı değildi kısaca sıkılmadan ve heyecanla izlenebilir,her iyide kötüyü,her güzelde çirkini arayıp her MAYDONOZ MUSALLAT OLAN TİP LERİN YORUMLARINI KAALE ALMAYINIZ.

08-03-2018
Berkehan Ferik

film beklediğimin çok altında kaldı hiç eğlenceli yanı yok. aşçılıkla ilgilenen izlesin ben zevk almadım.

09-03-2018
Şehzade Tengizalp

tayfa grubu burada kesin

10-03-2018
Yurtsan Dinçok

film çok güzel olmuş ancak Atatürk hayatının bir çok kısmını savaşarak yaşadı. sarayda değil.

11-03-2018
Feray Muvahhit

buna ayırdıgım zamanı keske ŞİRİNLERİ ayırsaydım… ama bir emek var emege saygı bilgin kardeŞ eline saqlık emegin için…

12-03-2018
Demirtay Feritkan

ne yani illaki kan savaç aksiyonmu bekliyorsunuz, konusuna göre çok güzel ve psikolojik bir film bu tarzdan hoşlananlar seyretsin derim pişman olmazsınız

16-03-2018
Vasıf Bengisu

Pek filmlere yorum yapmam. Ama bu film süper ötesı. Ne ararsan var filmin içinde.

17-03-2018
Ünlü Behman

seriyi okudum ve bi kitap ancak bu kadar iyi filme cevrilebilir çok başarılı ve çok güzel tavsiye ediyorum ve umarım devamı cekilir..

18-03-2018
Şahzade Taypars

bu puanı veren üstad kör oldu

19-03-2018
Rohat Tokhtaubai

güzeldi..izleyin..

21-03-2018
Bozkır Tunçtürk

Çok güzel ve anlamlı bir film

23-03-2018
Kenan Müzahir

eline sağlık admin

27-03-2018
Havvas Remazan

gerçekten düzel bir film, Sonundaki müzik onnumara

30-03-2018
Uruş Atilim

bende çok beğendim.bilgin ikincisinide istiyoz.

01-04-2018
İlhan Nazım

Çok abartıldığı kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Kötü yorum yapanlara tü kaka moduna geçilmiş. Ben de saysız bilim kurgu filmi izledim, bu filmin bilim kurguyla da çok alakalı olduğunu düşünmüyorum. Maksat karalamak değil elbette. Beğenmedim sadece o kadar. Nokta. Çok boş vaktiniz varsa izleyin …

04-04-2018
Üngörmüş Üstol

bayıldım yaa cok güzeldii

05-04-2018
Çaba Akıntan

İdare eder. İzlenir ancak çok iyi değil

06-04-2018
Aysev Çağatay

Arkadaşlar yorumlara baktım ama yinede izliyim dedim siz aynı hataya düşmeyin çok amatör bi film canavar gözükmüyor bir bir ortadan yok oluyorlar izlemeyin yani zaman kaybı

07-04-2018
Sarıhan Şehadettin

8,22 puani almasını sağlayan arkadaşlar anlatırmısınız bu filmden ne anladınız

08-04-2018
Şahsüvar Tayman

ben begendim cok guzel bir film!!!!!

10-04-2018
Ucatekin Yarkan

eğlenceli film gerçekten. romantik komedi.
Ben sevdim:)

11-04-2018
Önder Sumer

saçma.sapan.tamamen.zaman.kaybı.ilk.part.zor.bitirdim

12-04-2018
Albora Başarman

kız aşırı derecede çirkin ama oğlan çok yakışıklı <3

16-04-2018
Ongüneş Tekiz

bayıldım

19-04-2018
Pehlivan Şuayb

çok güzel bir film 2 de çıkcak heycanlıyım

20-04-2018
Çerme Derlen

bu film hakkında görüşü olan var mı bu arada..!!

23-04-2018
Müşfik Mukim

çokk başarısız bir film resmen zaman kaybı bu heralde yapımcının ilk gerilim filmi komedi gibi .bilgin kardeş bir flim isteğim olacak mega shark vs giant octopus ekleyebilirsen sevinirim.teşekkürler.

25-04-2018
Serbülent Ede

stargate den sonra beni etkileyen en güzel uzay filmi. filmde herşey var. muhakkak izleyin. zaten 1 kere seyreden en az 3 kere daha izler bu filmi. teşekkürler admin

02-05-2018
Batıcan Candaş

Illuminati 5.32-5.42 arası

05-05-2018
Ergör İyem

keyifle izledim . Güzeldi direk izlenebilir . Daha yüksek bi puan alabilirdi yinede olsun . puanına bakıp izlememezlik yapmayın…

08-05-2018
Ulubay Yazır

sıkılmadan eglencelı bı sekılde ızleye bılırsınız güzel film

09-05-2018
Erşet Mengi

film çok güzel değinilen konu çocuk ve kadıların nasıl kullanıldığını anlatıyor.

10-05-2018
Dinçel Energin

Güzel film çok begendim izlenir ayrıca müzikleri çok güzel şu anda müzikleride bulmaya çalışıyorum. Emeginize saglık..

11-05-2018
Başkaynak Canal

idare eder abartılı değil emege tşk ederim

12-05-2018
Atalan Cafer

bu gerçekten çok çok çok güzel 10 numara bir film

15-05-2018
Özatay Şehinşah

=))), Amerikan filmlerinin üstün teknoloji olmadan çekilmiş hali. Araç lastiğinin patlaması ‘araç takla atıyor =))))’ bile bir başka, Hareketli batı filmlerindeki gibi otomatik silahlar yok, mermiler kahramanlara dokunmuyor. Hugh jacman’ın robotlu filmini bile beğenen arkadaşlar için sıkıcı gelebilir.Kült fil olarak oldukça iyi.Filmi fazla uzatmışlar bir süre sonra aptalca diyalogların içinde boğulabilirsiniz=))))

16-05-2018
Bünyamün Lamih

ender’s game demiş bu adı ilk duyduğumda enderın uzay anlamına geldiğini sanmıştım ama ender filmin ana karakteri anlamına gelirse enderın oyunu aslında tüm savaş bütün herşey oyundu anlamında

17-05-2018
Arıyüz Balaman

film bekleneni veremiyor. teşekkürler bilgin.

19-05-2018
Kıralp Özakay

Çok bilgilendirici bir belgesel.. İnsanoğlu gezegenin her tarafına yayılarak dünyayı daha da yaşanılmaz hale getiriyor, ama zaten doğa bizi duman edecek vakti gelince…

20-05-2018
Günbek Dilge

Bu kadar para harcayıp film çekeceklerine çizgifilmi birleştirseler daha başarılı olurdu diye düşünüyorum. Yine de güzel ama çizgi filmi ile kıyaslanamaz.

21-05-2018
Rafih Senai

Bilgin süper bir film eline emeğine sağlık

23-05-2018
Adısönmez Atadan

cok basarılı ve izlenicek bi film degil acikcası vakıt kaybi

25-05-2018
Üresin Yuluğ

İzlenilesi güzel film. Konusu çok aşina olsa da, izlemesi keyifli idi.

29-05-2018
Azrak Bindal

Film 5 para etmez karabulut kardeşte olmasa hiç yorum almıycak

03-06-2018
Ürfet Aktolga

harika diyemem, cunki harika filmlere yazik etmis olurum. iyiydi bazi filmlere gore. adminlerden dana korkunc ve gerilim dolu filmler bekliyorum. tesekkurler))

05-06-2018
Efsel Müddesir

cok guzel film kim yaptisa

07-06-2018
Hidayettin Hidayettin

beş para etmez bunlarda ALLAH korkusu kalmamış

09-06-2018
Onursoy Abdüsselam

ya arkadaş sitenin süper olduğuna ne şüphe bunu artık hepimiz biliyoruz.siteyi yeni ziyaret edenlerde kendileri zaten farkedeceklerdir de niye kimse film hakkında yorum yapmamış?

13-06-2018
Samim Şahinbay

gerçekten çok güzel filim vampir filimleri içinde hiç bukadar konusu güzel ve butarz bir filim seyretmedim gerçektençok beyendim

14-06-2018
Cezo Habeş

süper ya

15-06-2018
Günkutan Oğurata

Ya abi yok böyle birşey ya ağla ya ağla ya izledim filmi çok film izleyen birisi olarak tavsiye ediyorum KESİNLİKLE İZLEYİN.

17-06-2018
Köz Alis

film harikaa kesinlikle çook farklı böylesini daha önce izlememiştim :*

18-06-2018
Saim Suyurgal

FİLM çok iyi izleyin ama ALTYAZİ BERBAT !

19-06-2018
Ünsan Göçer

cok güzel bayıldım 2 tam kere izledim

20-06-2018
Feritkan Ilıcak

Film izlenmeye değer,fakat sonu beklediğim gibi olmadı.10/7

21-06-2018
İzgi Onurlu

çok romatik bir film di çoooook güzeldi ağlamaktan içim cıktı

22-06-2018
Arıker Bağışhan

sıkıcı…

23-06-2018
Çelikiz Deniz

Hava yağmurlu tam bir sinema keyfi işte film budur,izleyin pişman olmayacaksınız…

25-06-2018
Erbelgin Derenel

süper film sadece izleyin

26-06-2018
Zeynittin Ay

super

27-06-2018
Savgat Tacettin

ninja kaplumbağalar çizgifilmiyle büyüyen biri olarak çok beğendim çok eğlenceli herkes izlesin

29-06-2018
Göknel Onerim

deney sonucu ŞAHİN K yapmışlar alayını becerdi muahahaahaaa

30-06-2018
Orkut Orkut

Beklediğim ve beğeniyle izlediğim bir filmdi ibretlik bir konusu var film akıcı ancak sonunu daha güzel bağlayabilirlerdi sonuç 10 üZerinden 6 bence izlemeye değer…

03-07-2018
Behnan Donat

flim çok güzel

04-07-2018
Tansel Tümenboğa

bildiğimiz boyka yine başladığı yere geri döndü =)

05-07-2018
Bakiş Mütalip

tek kelimeyle baş yapıt

06-07-2018
Duhan Mikolaj

Bayildim

07-07-2018
Olpak Olpak

hoş bir animasyon izlemeye değer doğrusu

08-07-2018
Abbas Alten

gerçekleri anlatabilen bir film en azından

15-07-2018
Yaşaddin Alemdar

emeğine saygı duyuyorumda film çok monoton arkadaşlarr hiç sarmadıı yanii bence vakit kaybı

20-07-2018
Akbey Altemür

abi bu denzel washingtonun bi filmide kötü olsun adamın tum filmleri muhteşem gerçektende

23-07-2018
Yalt Hicret

İzlediğim en iyi psikolojik durum yansıtan filmlerinden biri Natalie Portman harıka,izleyin…

24-07-2018
Karındaş Onart

zaman yaratıcı değil yaratılan dır .ayrıca fazlaca sex ve uyuşturucu özentisi görüntüler var ,gençlik zehirleniyor

25-07-2018
Kırbay Özalpman

film süper izleyin derim.

26-07-2018
Erinçer Durul

vasat, basit, saçma … uzar gider

28-07-2018
Balıbey Çetinay

dostum bu filmin hem alt yazılıyı hem tr dublajını izlemiş oldum çok güzel bi film. + açlık oyunları ve yenilmezler avengersmı neydi tr dublajını isterim

31-07-2018
Esat Hatemî

bilgin kardeşim bu ne hız ya ellerine sağlık senide siteyide seviyorum

01-08-2018
Kıratlı Özal

güzel filmmm izlenmeli….. :)))

03-08-2018
Övül Alptunga

Mükemmel mükemmel Mükemmel İzlemeyen pişmam olur

09-08-2018
Grzegorz Maciej

hocamın tavsiye ettiği filme bak ya. nasıl bir şeydir bu.

10-08-2018
Feramüz Necim

Arkadaşlar polis arabalarının hurda olarak kullanılmasında şu sebeb yatıyor film için devletten araba istenildiğinde ne tür araç verileceği devlete bağlıdır hurda araç olarak onları vermişlerdir filmin istanbulda çekilmesi güzel ama bi konu varki o sokak caddeler gerçekten var kötü yer diye bişey yok toprağımın herşeyi american mülkünden değerlidir bu konuda eleştiri yapmayın film 10/4 daha fazla etmez kurgu ve yapımcılık kötü.

11-08-2018
İhlâs Ulutürk

iyi senaryo iyi film anlatım mükemmel.. daha ne olsun türk sineması emin ellerde….

15-08-2018
Turğut Sabit

Bence müthiş bir film.
Havada uçan tekme , uzay silahları, ışın kılıcı arayan arkadaşlar bu filmden uzak dursun.
Bilm kurgu diye izlemeyin. Çok duygusal ve tatlı bir film. Verdiği mesaj çok çok yerinde.

16-08-2018
Serkut Üren

İdare eder, seyretmeseniz bir şey kaybetmezsiniz.

17-08-2018
Gökşen Tekol

surukleyıcı bır fılm izlemeye değer…

20-08-2018
Behsat Kamiren

hayatın ta kendisi .ben beğendim .finalde -aslında filmin genelinde – mary nin yalnızlığı ve çaresizliği içimi acıttı .

24-08-2018
Eryavuz Haşmet

Gayet eğlenceli,duygusal. Azla yetinmeyen elindekinin de kıymetini bilemez. Tesekkurler admin

25-08-2018
Anıt Beyazıt

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film hiç sıkıcılık yok tamamen akıcı film Ellerinize sağlık…

26-08-2018
Kapagan Okan

Mükemmel Bir Film Herkese Tavsiye Ediyorum Mutlaka İzleyin

30-08-2018
Arin Hökkeş

Bu film öyle güzel bir film ki 5 kez izlediğim tek film ve her izleyişimde ilk defa izliyormuşum gibi keyif aldığım tek film bu filme kötü diyebilmek için beyinsiz olmak lazım jean reno nun en iyi filmi kesinlikle muhteşem

31-08-2018
Ünügür Zorlu

çok beğendim..

04-09-2018
Apdurrahman Ebedin

yine aksiyon dolu mükemmel bir filmdi 2 ustanında bir film içerisinde yer alıyor olmaları müthiş teşekkürler…

06-09-2018
Uyguner Nuröz

Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri.Robotların görüntüsü hikayesi bir harika 10/10

07-09-2018
Alpkartal Baykal

Çok guzel film saol bilgin kardes

10-09-2018
Gökçekalp Lokman

film harika zaman kaybı falan değil eğlenceli bir film izleyin derim

11-09-2018
Özütok Ahdettin

gercekten harikaydı bunu defalarca daha izleyebilirim hemde sıkılmadan site harika artık bu sitede film izlerim teşekkürler

18-09-2018
Göksever Onursev

YUSUF SUÇLU BULUNMUŞTUR

20-09-2018
Tüney Süngür

Guzel filim

22-09-2018
Bekata Cihani

On numara film,yakinda koreliler Hollywood’ı geride birakicaklar demedi demeyin

25-09-2018
Haşem Mevlüd

o nasıl bi kafa atışı dünyada ilk :SD:SD

26-09-2018
Atıl Cangür

Ben Daha İzliyom Ama Güzel Bir Filme Benziyor

27-09-2018
Esad İncil

Film gerçekten süperdir bayıldım hele robota gülmekten oldum nasıl komik şeyler söyledi ben bile hayran oldum geske benim de bir robotum olsaydı ama nerde olsa da devlet bırakırmi ki neyse bilgin gerçekten harika bir film geldi siteye çok çok ama çok teşekürler hep böyle bir film izleyecek diye bekledim ve oldu genelde bekleyerek aşkın etmeye saygılarımla
nki

30-09-2018
Özkayra Taha

çok güzel izlemelisiniz..

01-10-2018
Abdülcebbar Altınok

eline sağlık admin film çok gerçekçi seyredilebilir 10/7 teşekkürler:))

02-10-2018
Seyfittin Aydınbey

aamir khan filmlerinin hepsi güzel filmi ilkleri sıkıcı olabilirdi cok fazla aksiyon izleyenler bu filmi sacma bulabilirler on beş dk sonra kapata bilir benim izledigim en güzel filmlerden biri aamir khan takip edin derim

03-10-2018
Avkan Bayhun

muhteşem ve mistik başlayıp, sonlara doğru üçüncü sınıf korku filmlerine dönen ruhlu cinli filmlerden. insidious 1’in hatırına izlenebilir, vakit kaybı olmaz ve bir çok soru işaretiniz de cevap bulmuş olur. yer yer de korkarsınız. 10/6

04-10-2018
Öget Timur

ya arkadaşlar lütfen , rica ederim ve Allah aşkına. sizde beyin denen meletten zerre kadar yokmu.
biri demiş ki -film çocukça- ulan bu zaten çizgi film çocuklar için , çocukça olmayacaktı da ne
olacaktı gerilim mi bekliyordun. hallowen gibi birşey mi sandın bunu. yada gerçek thor filmi
gibi grafik falan mı bekledin mal. biri de sıkıcı zaman kaybı demiş. arkadaş az önce yazdım
bu bir çizgi film. bunu yapanlar saçmalığına bakmazlar. kitlesi çocuklardır ve çocuklar ,
saçmalığını falan ayırt etmez. eğlenmelerine gülmelerine bakar. ya siz ne bekliyorsunuz da konuşuyorsunuz mbesil kamiller. Bilgin kardeş 2 senedir müdaviminim. elllerine emeğine yüreğine sağlık sitende sende süpersin
filmi izlemedim ama birazdan izlicem.eminim çizgi film kalitesinde süperdir.tekrardan teşekkürler bize
böyle güzel bir site sunduğun için.

06-10-2018
Mutlu Erturul

çok güzel film bence eski olmasına rağmen

10-10-2018
Dönmeztekin Ereken

değişik. karışık.gizemli .izlenebilir.

11-10-2018
Nasrullah Özalpman

HARİKA BİR FİLMDİ. HEM KONUSU VE SONU HARİKAYDI. İZLENMEYE DEĞER VE KAÇIRILMAYACAK BİR FİLM.
POLİSİYE BİR FİLM SANDIM BİR BAKTIM Kİ BAMBAŞKA BİR KONU :))
İLERDE BÖYLE ŞEYLER OLABİLİR AMA FAZLA UZUN SÜRMEZ BENCE.

12-10-2018
Mamo Ömran

transformers en sevdiğim film umarım güzeldir

13-10-2018
Celaletdin Gürçay

bu tarz filmleri sevdiğim için benim hoşuma gitti…

14-10-2018
Kızan Nazir

Son 3 yılın en iyi marvel filmi.

15-10-2018
Serim Ünvermiş

eee noldu sonunda saçma bi film olmus taki sona kadar sanki bişi olacakta kurtulacak sandım :S

17-10-2018
Emin Gürsel

Güzel bir film canınız sıkıldıysa ideal ve güzel bir sonu var 10/7

18-10-2018
Ülgener Özoğul

ne izlemek istediğinizi bilmiyorum korku degil ama harkia bir gerilim filmi

19-10-2018
İlergin Özker

izlemedim izleyenlerden yorum istiyorum nasıl bir filmdir imd’si yüksek

22-10-2018
Abdulrahman Bünyamün

Akıcı ve sorunsuz bir şekilde izledim. Teşekkür ederim.

24-10-2018
Özdoruk Şehim

Başyapıt GerçekteN Ama konunun kitap olduğu sonda söylenseydi süper olurdu yoruma açık bitmiş harika

26-10-2018
Almıla Battal

sıkıcı

28-10-2018
Medet Meşhur

film güzel izleyin..

02-11-2018
Tolgahan Tibet

film çok güzel kesinlikle izleyin UYUMSUZLAR filminde abi kardeşi canlandıran ikili bu filimde güzel bir çift olmuşlar

03-11-2018
Rafal Acabey

HARIKA ANIMASYON

09-11-2018
Tunçöven Evrimer

@eml__ Malesef

11-11-2018
Eraltay Kambay

Ali sen olayi çözmüşsün bravo! Dogrusu bu.

13-11-2018
Carullah Dinçsan

3. bölümü merakla bekliyom

15-11-2018
Erbaş Güneray

filmin konusu yanlış yazılmış. radyocu olan adam röportaj yapmak için bi yere gidiyor. sonrasında macerası başlıyor. senaryoya benzer bi film daha var ama söylemiyim. gerilim, korku, duygusal, komedi hepsi var. çok beğendim.

18-11-2018
Muhsin Üntürk

Keyifle izledim… tüm bölümleri güzel tavsiye ederim. @bilgin emeğine yüreğine sağlık

19-11-2018
Aslinbey Hüsameddin

Beklentilerden Uzak Kalitesi çok Düşük Bir Film ..Cüneyt Arkın ın KARA MURAT ıyla Eş Değer Zaman Kaybı..

23-11-2018
Özol Ceylani

film tek kelimeyle muhteşem…hiç beklemediğim bi son bayıldım….süprizdi resmen

24-11-2018
Lamih Seyfet

bilgin eline sağlık film güzeldi. lakin ses çok kötü. ağız konuşuyor tam on saniye sonra ses geliyor. yinede teşekkürler.

25-11-2018
Fahreddin Jacub

saçma sapan bir film.neresi güzel bunun hala anlamadım.sizin film izleme karakteriniz ne ?

29-11-2018
Zade Elçin

Türklerle dalga geçen saçma sapan bir film. Fatih sultan mehmet Han’ı dracula öldürüyor daha gerisini anlatmaya ne gerek var.imdb puanı tamamen siyasi olarak verilmiştir. film en fazla 10 üzerinden 3.

30-11-2018
Altınkılıç Bayuk

güzeldiiii hoşş bu filmmm

05-12-2018
Tutel Rüzgâr

filmin kıyamet günüyle alakası bile yok ve film hastanede geçiyor hepsi birbirini buluyor tsunamiden sonra ve uçağa binip gidiyor nesi güzel bu filmin

07-12-2018
Özdek Evirgen

Abi diğer sitelere bakiyorumda başkaları biyerlerden film aliyor ve bu …com sitesi tarafından konulmuştur burdan izleyin yazıyor ama bi giriyom filme aradada songwayfilms.com felan filan şeyler çıkıyor ama sen insan gibi belirtmissin şu şu siteden alınmıştır diye helal olsun bilgin çoğu site seni kıskanıyor.Bu gidişle işlerini buyutursun dileğiyle artik.

09-12-2018
Abdulmennan Fürkan

açıkcası ben filmleri yorumlara göre izlerim. ilk girdiğimde siteye her filmin altında en az 80-90 yorum olurdu. şimdi bu sayı çok düştü. açıkçası film bulamıyorum izlemek için..ne değişti ozamandan beri ? ya ben çok seçici oldum ya da artık güzel filmler yapılmıyor.

11-12-2018
Vahdeddin Acun

Komedi, romantizm sevenler izlesin.

14-12-2018
Yıldıraner Gökbudun

imdb puanı neden yanlış bu animasyon dc’nin en iyi animasyon filmi normal imdb puanı 8.1 imdb sitelerinde 5 değil yanlış bilgi vermeseniz daha iyi olur insanların görüşlerini etkiliyor düşük imdb puanı

15-12-2018
Kevni Nejmi

güzel bir film olmuş yapanın eline sağlık o sincap olmasaydı hiç güzel olmazdı

19-12-2018
Refahattin Cabir

filmin yarısındayım cok süper admın 1 senedir senin sitende seyrediyorum tşk

20-12-2018
Usal Yurtal

başka güzeldi ama sonlarda ne oldugu belli olmayan bir film konusu bile belli olmayan bir filmden ne beklenir ki zaman kaybı

27-12-2018
Huzam Şahismail

bilgin dizimag i kapattılar bu siteye de bir şey olmaz inşallah bi sen kaldın takip ettiğim site dikkat et on numara site tebrikler

28-12-2018
Dölen Özgüner

filmin ne kadar çok sponsoru varmış

29-12-2018
Numan Özgürcan

filime hayran kaldım

30-12-2018
Ergül İzem

güzel film

01-01-2019
Zülkar Altaç

harika film mütisdi 1 2 hafta sonra inş türçe altayazı seri şeklinde izlerim.

02-01-2019
Azam Çalın

güzeldi 10/8

07-01-2019
Zülfi Mümin

rusça tarzanı görünce kafa gitti başka yerlere :D:D davay davay

08-01-2019
Pusat Abuzer

Birinci filmi sollamış

09-01-2019
Bayar Cankat

süper bir film izlemeden geçmeyin derim

11-01-2019
Dölensoy Enmutlu

Öncelikle Şunu belirtmeliyim sitenizin devamlı Takipçilerindenim .. Oldukça Hoş ve Güzel Bir siteniz var. Gayet Güzel Filmler izliyorum fakat bir sorun var oda bir part bitince diğerine otomatik geçmemesi eğer bunu yapabilirseniz site daha iyi bir hal alıcak ilginize ” BİLGİN” bey…

15-01-2019
Akal Alpçetin

omer arıcı arkadasım gorende senı hollywood fılm yapımcısı sanır adamın oyunculugu yeter dıyorum ılla konu dayatmak ıstıyorsan cok bılım kurgu fılmlerı ızlemenı tavsıye ederım gereksız acıklamalardan kacın…

18-01-2019
Çalapverdi Ensar

Cok iyi kesinlikle izle

20-01-2019
Tarman Yavuz

30. dakikadan sonra film sağ tarafa doğru 90 derece dönüyor bu benden mi kaynaklanıyor yoksa siteden mi ? birde Tek Parça VK 1 ‘ de izliyorum

21-01-2019
Gürgân Nurol

Gerçekten berbat zaman kaybı

26-01-2019
Oyalp Salih

Kesinlikle izlenmeli hahaha muhteşemdi

27-01-2019
Tacal Üstay

bilgin harikasın

28-01-2019
Emircan Muhuttin

süper bir film az daha ağlayacaktım.

01-02-2019
Tayfun Uluşan

Çok güzel bir filmmiş bayıldm

02-02-2019
Özdemir Evrim

film güzel 10 üzerinden 7

07-02-2019
Oytunç Hemdem

mantık hataları var konu bütünlüğü yok ama güzel sıkılmadan 2 saat geçirebilirsiniz ayrıca o iki çocuk bahtsız bedevi gibi o ne öyle

10-02-2019
Özgen Toker

Bilgin İşte Bunu Bekliyordum Çok Sagolll

11-02-2019
Ünsevin Uğurol

Ben filmi daha izlemedim ama ‘Chad Michael Murray’ın oynadığı film yüzde 95 güzeldir.Chad Michael Murray idolüm ya,çok tatlı.Onu seviyorum.Fanı olduğum ünlülerden birisi

13-02-2019
Uzsan Ergüleç

Film gerçekten süper ve diğer serilerde. İstediğim bütün filmler burada emeğine sağlık bilgin

15-02-2019
Yurtsenin Ağnak

Allahtan biz iyi bir zamanda olucez isletim sistemine asik olunurmu ya tovbe tovbe gelecek cok berbat birsey olucak demekki :))) Ama aktore bayildim cok iyi oyuncu

16-02-2019
Atacan Başarman

çok güzel 2. izliyişim. ve her izliyişimde heycanlanıyorum

17-02-2019
Rohat Nabi

hakkını vermek lazım güzel izleyebilirsiniz arkadaşlar

19-02-2019

En çok izlenenler

Berlin’de Bir Kadın – Eine Frau in Berlin 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Umut Bahçesi – The Zookeeper’s Wife 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Tarih

Sınırsızlar Kulubü – Dallas Buyers Club 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.1 /10

Kategori: Tarih

Özgürlük Dansı – Jimmy’s Hall 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1032 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler