Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Evcan Hayrani

Harika izleyin

25-02-2018
Başer Bünyamin

bu filmi bekliyordum uzun zamandır ohh be

26-02-2018
Taç Tolgahan

Gerçekten güzel film..

28-02-2018
Tör Arsunar

müthiş film mutlaka izleyin teşekkürler bilgin

01-03-2018
Ağar Alkış

süper br film askyon meraklılarına…

03-03-2018
Arıç Binay

5. ya da 6. kere oldu yine izledim. İnsanın, kaç yaşında olursa olsun değişebileceğini gösteren muhteşem bir film.

04-03-2018
Tekbay Uraza

ağlamamak elimde değildi.

06-03-2018
Ardemir Bilgebay

Bediüzzaman Said Nursi diye bir adam yoktur.Adı itibari ile Said Kürdi’dir.Bugün başımızı yakan kürt miliyetçiliği fikrini öne sürenlerden biridir.Bu sebepten ötürü sürgün yemiştir.Film saptırma olmuş Cafer arkadaşımıza tamamen katılıyorum.

07-03-2018
Kızılbars Kızılbars

çok güzel bir filmdi =)

08-03-2018
Erginel İmre

Kesinlikle süper,alt yazılı izlemenizi tavsiye ederim.Bilgin teşekkürler…

09-03-2018
Necip Tümkoç

çok güzel bir film herkese izlemesini tavsiye ederim serinin en güzeliydi

10-03-2018
Argu Ayyarkın

Tek part iyiydi yatağa uzanıp izliyordum eskiden

12-03-2018
Beysan Elitaş

Yahu kardeşim bir film bu kadar mı sıkıcı olur, Ramazan diye vakit geçsin maksadıyla açtım, adamlar bir yere bakıyor, o yeri görebilmek için dakikalarca beklemek gerek, normalda 15 dakikalık filmi uzattıkça uzatmışlar…

16-03-2018
Sergen Uğurlu

Bildik Almancı hikayelerinin aksine, Türkiye’ de ki yabancı hayatlara/Almancı kültüre uygulanan faşizmi değil, Avrupa’ nın göbeğinde, bir Avrupa ülkesinin Türk gettosunda, bir kadının uğradığı sosyolojik şiddeti konu ediniyor film. Avrupanın bir türlü çözemediği, entegrasyona asimilasyon tepkisi vererek kültürel / tabusal / feodal gettolarına hapsolmuş Türkiye vatandaşlarının, bu töre bataklığına bir sosyal eleştiri. Üçüncü neslini oluşturmuş, artık Almanya doğumlu anne babaların çocuklarının bile bir türlü eritemediği bu direnç, artık alabildiğine sosyolojik bir şiddete dönüşerek yüzümüze çarpıyor. Almanlarla yapılan evliliklere olan tepkileriyle, giyim tarzından, yeme kültürlerine kadar hemen her Türkiyesel özelliği korumaya and içmiş, öteki hayatı yaşayan vatandaşlarımız Düşünsenize, yer Avrupa, ülke Almanya, cümlemiz yine “Millet ne der? Elaleme rezil olduk”… Bu kendini hiçbir yere ait hissedememe duygusu, baba karakterinin filmin sonunda köyüne, harabe eski evine dönerek babasının yatağı başında yaşadığı ağıtla apaçık gözler önünde. Başarılı bir çalışma, bir tür belgesel.

17-03-2018
Calp Fahrettin

filmi çok seviyorum defalarca izledim hiç bıkmadım ilk bölümünde resmen aladım çok güzel bir film

18-03-2018
Aydınbay Baysoy

çok güzel bir filmdi =)

20-03-2018
Karaduman Mahsun

son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerdendi bu filmi paylaştğın için çok teşekkürler.

21-03-2018
Selvi Özlütürk

FİLM 46 DAKİKADAN 4 PART OLDUKCA UZUN TİTANİK YEŞİL YOL GİBİ UZUN BİR FİLM. DRAM DUYGUSAL KOMEDİ AŞK ROMANTİK SUÇ AKSİYON TEK BİR FİLMDE HEPSİ KOKTEYL OLMUŞ BAZI YERLERDE COK ABARTILI DÖVÜŞ SAHNELERİ VAR ODA TUZU BİBERİ HİNT FİLMLERİNDE GENELDE ABARTI HEP VARDIR ZATEN.BUZAMANA KADAR SAYISIZ FİLM İZLEDİM 10 ÜZERİNDEN 8 PUAN VERİYORUM.EŞİM 10 ÜZERİNDEN 9 PUAN VERDİ

22-03-2018
Şahinalp Taygun

Hiç tereddüt etmeden izleyin..

23-03-2018
Günğör Matem

normalde filmlere yorum yapmam ama bu film efsane bence kaçırmayın bu filmi

28-03-2018
Hünkâr Atal

gerçektende yorumlarda yazılanlar kadar muhteşem bir filmdi …

29-03-2018
Gaffar Naim

psikoloji üzerine ama pek begenmedim

30-03-2018
Korgün Orkut

Ben ilk defa yorum yapıyorum ama şöyle bir kaide var ki uzun zamandır belkide bir kaç yıldır filmlerini izliyorum ama kesinlikle buradaki insanlar. Kafa karıştırıyorlar iki belkide üç saattir film izlemek istiyorum Yorumlara bakıyorum bir filmi izleyemedim birisiyle hatta diğer güzel filmleri izledim zaten yeni filmler izlemek istiyorum Ama yorum yapan saçma sapan insanlar yüzünden filmlerin hiçbirini izleyesim gelmedi filmler güzel ama insanın hevesini kaçırıyorlar saçma sapan yorum atan insan var yaniyani ben böyle düşünüyorum onların yorumlarını okumaktan Film izleyemedim

04-04-2018
Zekeriya Özbey

Bilgin abi harry potterın son filmi ne zaman gelcek ?

05-04-2018
Şefik İlim

harika

06-04-2018
Özden Süheyl

yok abi böyle bir film olamaz ya adamlar yapıyor yemnle süperdi mükemmeldi enfesti.Bu filmde oynayan amir in bi filmi daha var ghajiini o da en az bunun kadar güzel ama yemnle süper film izlemeyen çok şey kaçırır

07-04-2018
Doğacan Haymil

harikaydı hiç düşünmeden izleyin kevin costner döktürmüş…

10-04-2018
Tunçal Bilgeer

gercekten site cok güzel uzun süredir siteyi takip ediyorum on numara bi site

11-04-2018
Erhan Karacı

Film Gerçekten Çok iğrençti. 10/1 Bile ancak verilir. Eskisi daha güzel kaldırın şu filmi siteden anca sitenin hitini düşürürsünüz.

12-04-2018
Topak Vamık

abi süper bi film duygusal bakımdan mukemmel ötesi…

16-04-2018
Abdulferit Berkem

süper olmasada iyi güzel izlenir

19-04-2018
İlyaz Musab

İzlemeyin boşuna kötü bir film. Zaman kaybı.

20-04-2018

En çok izlenenler

Nerden Biliyorsun ? Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Romantik

Deja Vu Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Romantik

45 Yıl – 45 Years 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Romantik

Benimle Evlenirmisin – Will You Merry Me 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Romantik

Vay Kaynanam Vay – Monster in law 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler