Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nevc˜han Serçin

HANNIBAL ♥ ÇOK YAKIŞIKLI

25-02-2018
İlgar İlgar

adama boş yere işgence yaptılar

26-02-2018
Yamanöz Bitim

van dame ve scoot adkins.yani mutish

28-02-2018
Hunalp Kaygusuz

Senarist kesin incici ve bütün izleyenleri trolledi. Film başta rutin, ortada rutin, sonlara doğru kızıştırıyor ve pufff. Adios gençler diyip gidiyor resmen. Kesinlikle psikoloji okuyan arkadaşların filmi izleyip yorumlaması lazım diye düşünüyorum çünkü bizim gibilerin anlayabileceği türden bir film değil.

01-03-2018
Şimşekhan Zülfikar

admin harikasın bayıldım filme izleyin arkadaşlar.

02-03-2018
Kıranalp Özakıncı

fılmı kotulemek adına yapılan yorumları dıkkate almayın ve kesınlıkle ızleyın izlediğim filmler arasında en etkıleyıcı olanı bu ve ılkkez etkılendım….

03-03-2018
Sondal Tanver

Amerikalılar melez bir başkan seçerek günah çıkartmalarına devam ediyorlar bu filmde işte öyle bir şey ucuz filmi hayır kolay filmmi hayır sıkılmadan biraz düşünerek biraz hayıflanarak biraz kızarak seyretmeyenler için mutlaka seyredin nedenmi gerçek yaşanmış

04-03-2018
İlaydın Nasip

Aksiyon sevenler kaçırmasın.

05-03-2018
Konuk Abdülrahim

Her zaman film izlediğim bilgisayarda neden şimdi sadece bu filmde linkler kırılmış yani film kaldırılmış gözüküyor ? Herhangi bir plugin kullanmıyorum.Bilgi verirseniz teşekkürler…

06-03-2018
Süruri Abdülhizak

süper bir film

07-03-2018
Yaltırak Birsen

gerçekte böle bir olay türkiyede olacak gençler birbirini keser ahhh emma ahhhh:D güzel film ama fena değil normalde böle filmler izlemezdim içim tuhaf bir duygu oluşturdu

08-03-2018
Efekan Nurbay

Film gercekten guzel begendim izlerken surukleyıcı:))

09-03-2018
Oymak Şahadettin

gerçekten harika bir yapım herkezin eline sağlık

10-03-2018
Çeliktan Hakverdi

Türkçe Dublaj Ne Zaman Gelecek ?

12-03-2018
Gönener Öğe

Mutlaka izleyin. En gizlendiğiniz zamanlarda bile sizi gören birileri vardır..

13-03-2018
Tongar Vakkas

hiç bitmesin dediğim filmlerden. çok güzel ve komikti. iki çatlağın aşkı…

15-03-2018
Akgöze Arafat

Film devamı neden yok

16-03-2018
Dahar Haluk

bu siteye bir haftadır takılıyorum gerçekden cok güzel emeğinize sağlık

18-03-2018
Tanel Tunçaral

Şu belgeseli dikkatle izleyin ve bu adamların 20 yıllık emeklerini 2 dk da kirleten pis insanlardan saygı nedir bilmeyenlerden koruyun onlarla tartışın çünkü kimse 20 yıl boyunca steroit alıp olduğu yerden kaslanamaz her kasında emek var adamın “Nolmuş bende alsam okadar ilaç bende öyle olurum” demekle olmuyor.Öyle olsaydı herkez kaslı kaslı gezerdi dünyada sıska kalmazdı azcık mantık olun ve saygı gösterin

19-03-2018
Atmaca Canören

Bilgin, Filmin adının çevirisi yanlış. “La vie d’une autre ” Fransızca “Başka bir yaşam” demek. Bu arada film güzel. Ellerine sağlık.

21-03-2018
Yekcan Adsoy

Süper bir film ve ayrıca izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum bu arada bilgine çok teşekkür ediyorum bizlere böyle bir hizmeti free yaptıgı için inşallah ileride paralı olmaz bu site

22-03-2018
Çokay Hasan

siz bu filmi nasıl izlediniz 77. dakika da film bitti helal olsun hayal perest mişsiniz

23-03-2018
Itri Itri

Filmin başta siyah beyaz olması sıkmıştı ma filmde bi yere baglayacaklari aklıma gelmemişti mükemmel bi film izlemeniz gerekir.

24-03-2018
Hattat Karluk

muhtesem bir film gercekten müthiş

27-03-2018
Yalçinkaya Adıgüzel

inanılmaz güzel

30-03-2018
Tümcan Yalvaç

harikaydı çocuklarımız ile beraber izledik gerçekten hoştu onlarda beğendi zaten

01-04-2018
Çoğa Erşahan

süper film

02-04-2018
Berati Ferdin

tek kelimeyle harika bir film

04-04-2018
Barış Bozokay

Film tam bir harika. Ikincisini bekiyorum

05-04-2018
Akbaşak Aybey

Çok keyifle izledim Eyvallah

06-04-2018
Değer Fethi

agladim ya, daha ne diye bilirimki

07-04-2018
İmam Kinaş

çok çok iyi bir film game of trons tan jak snow baş rolde MUHTEŞEM

09-04-2018
Hürsel Tokyürek

oyuncu kadrosuna bakarsan bişeye benzemez diyosun ama cidden film 10 numara

10-04-2018
Teker Girgin

@nbtem @Piramit
Kitap yasaklanmadı @nbtem seninde konuda belirttiğin gibi sadece 100 temel eser arasından çıkarıldı, bu yasaklanmakla aynı şey değildir. Yani her yerde satılıyor rahatlıkla temin edilebilir, yani isteye herkes alabilir okuyabilir yada çocuğuna okutabilir. Çocuğunuza bir kitabı okutmanız için illa 100 temel eser arasında mı olmalı, olmayan binlerce kitap okuyoruz. Ben 3 kitabıda okumuştum, bu yaz kızımada hediye alarak okuttum, onlar sakıncalı görmüş ben görmedim aldım çocuğuma değil 100 isterse 1000 temel eser arasında olmasın banane. Ama yasak demek başka birşeydir karıştırmayalım.

16-04-2018
Fersan Irmak

Josh ♥

18-04-2018
Oran Sunguralp

saçma bir film olmuş 10/4

20-04-2018
Diler Günel

valla korkutucu sahneleri var beğendim

22-04-2018
Gürsu Nurtop

gerçekten çok güzel bir film zaman kaybı değil izleyin..

23-04-2018
Tekinalp Usbay

Bir annenin cocugu üzerindeki entel sekilde yönteminin cocugun gelicekteki hayatindaki tercihlerini nasil etkiledigine sahit oluyoruz filmde ve bunu en sonunda kizi öldürmesi ile göroebiliriz.

28-04-2018
Yağız Berkün

Çok güzel ya ben sinemada izlemiştim

30-04-2018
İlginç Ergüden

zaman kaybıydı kesinlikle izlemeyin

05-05-2018
Gündüzalp Kamet

iyi fena değil

07-05-2018
Gökalp Nehar

güzel bir film teşekkürler

08-05-2018
Dündaralp Göral

Tipik Amerikan kahramanı filmi. Vakit öldürmek isteyenlere…

11-05-2018
Yürüker İlkut

konusu beş para etmez dantik bir film

12-05-2018
Acarman Akünal

YA BİLGİN TÜRKÇE DUBLAJ KOYMA YA ALLAH AŞKINA

14-05-2018
Soydan Tanyol

çok güzel bir film

15-05-2018
Firuz Abdo

Ya bu Pakistan veya Afganistan filmlerini değil izlemek fragmanlarıni bile izlemeye tahammul edemiyorum.Önyargılı biri olarak tavsiye etmiyorum.IGRENC BİR ANADİLLERİ VAR.

17-05-2018
Altınay Aydınbay

güzel başlayıp çok saçma biten bir film yorumlara inanamıyorum harikaymış peeehhh vakit kaybı vakitt!!!

19-05-2018
Kılıç Erkut

gerçekten çok güzeldii herkes izlemelii

20-05-2018
Danişment Fakirullah

iki ayrı konu resmen

21-05-2018
Gencal Kıraner

sanatsal amaçla yapılmış bir filmi belgesel beklentisiyle izlersen tabi bir şey anlamazsın.

23-05-2018
Lemi Serimer

Yorum yapan kişiler yaşlarını da yazabilirler mi acaba? Bizde filmi ona göre izleriz. Vakit kaybı da olmaz…

25-05-2018
Yağızkan Betim

En iyiler arasında olmayı hak ediyor.Dopdolu bir film.İzlenmeli 10/9

28-05-2018
Elvin Hüsammeddin

filmi beğenmeyenler gitsin ve çizgi film izlesin. Film fevkaladenin fevkinde . ! hastasıyım

29-05-2018
Sedrettin Yekda

10 numara beş yıldız bir film:)

03-06-2018
Dinçol Enginsoy

süper

04-06-2018
Kadim Konuralp

guzel bır film sıkılmadan hoplaya hoplaya ızledım nerdeyse monıtor kırılacakdı tesekkurler bılgın

05-06-2018
Alayittin Dahil

çok gzl bi film yeni izledim ama spr bayıldım

06-06-2018
Bünyami Ğarip

cok guzeldi bilmiyrum etkiledi beni kesinlikle

07-06-2018
Adsoy Adsoy

en iyi japon filmlerinden biri.

11-06-2018
Azrak Bindal

ders alınacak bi film

13-06-2018
Nafii Sefayin

Bizim değilde , amerikanın daha çok ilgisini çeker bu film…..

15-06-2018
Vecdan Alacan

10/6 sonu pek beğenmedim ve mantık hatalarının olduğunu düşünüyorum.

16-06-2018
Karagöz Mail

süper film herkese öneririm herkes rahatlıkla izleyebilir

18-06-2018
Taşan Uğurcan

aslında güzel ve değişik tarzda bi süperkahraman filmi bütçe düşük olduğu için özel efek olayına girememişler “marvel”in götünden uydurma süperkahramanlarından daha iyi konu ve dönüşüm olarak dediğim gibi eğer bütçeleri olsaydı bence çok ses getirebilirlerdi.

19-06-2018
Vatan Bent

Film Beklediğim Gibi Değildi 2017 Merak Etmiyorum Bu sefer Marvel Yapmamaış Çok Üzücü Bir Durum Okadar bekle bekle bu çıkmış yazık yazık

20-06-2018
Culduz Culduz

Sürükleyici bir film.. 10/6.5

21-06-2018
Ünlen Tuğrul

güzel film öneririm

22-06-2018
Gediktaş İlbars

@baran yılmaz Telif hakkı.

23-06-2018
Nazimi Selahi

Yazılara aldanmayın son part 36.08 devamı var

24-06-2018
Bayramettin Faki

film sylvester stallone filmlerinin klasikleri arasında en iyilerden biri

25-06-2018
Ulutekin Kızıltuğ

Film harikaydı. İzlenmeye değer. İzleyin görün.

27-06-2018
Özkar Özkar

hemen izleyinnn hiç beklemeyin derim..

29-06-2018
Yalgınay Binnur

@kenan Yakında düzelecek

30-06-2018
Eminhan Hüseyn

bilgin ellerine sağlık sayende bunuda izledik mükemmel bir film ısrarla tavsiye ederim izleyin

03-07-2018
Gündoğmuş Ersoy

kralsın admin

04-07-2018
Tunç Önderol

Diyecek soz yok herseyi urettikleri gibi filmi de uretmisler, izlenir..

06-07-2018
Meşhut Rais

Bayıldım.Şu an ki düzeni bundan daha iyi anlatamazdı.

07-07-2018
Aykutcan Erchan

çok çok . güzel <3

08-07-2018
Eralkan Günçağ

Amerikanın yapmış olduğu ve gün yüzüne çıkmamış birçok katliama gönderme yapan,harika kurgulanmış bir filmdi.Mark Wahlberg’in oyunculuğu takdire şayandı gerçekten.Ve beni en çokta etkileyen filmdeki açık sözlülük ve rejinin cesur olmasıydı.Yani dediğim gibi sırf petrol için Orta Asya’da,Afrika’da birçok yerde onbinlerce insan öldürülmüştür ve halen çoğu gizli saklı tutulmaktadır.
Şuandada Mısır üstünden oyunlar oynanıyor.Suriye’de oynanan oyunlarda malum.Yakında amerikanın köpeği cani israilin komuşusu olursak ŞAŞMASIN KİMSE..
Herkesin neden sadece Müslüman ülkelerde huzur yok,refah yok diye düşünmesi lazım.

14-07-2018
Rauf Seyda

arkadaşlar bu film şirinler köyü ile karşılaştırılmalı bence. o bile daha heyecanlı gelir size emin olun boşa vakit harcamayın imdb puanına aldanıp.

16-07-2018
Koraltan Saylu

sonunda en önemli bölümde çeviri yapılmamış.filme gelirsek kötü değil ama çok iyi de değil.izlenebilir

20-07-2018
Karip Selami

Türkçe dublaj ağırlıklı filmler isteyenler olmuş sanırım ama dublaj olduğu zaman gereksiz sansürler koyuluyor kelimelere ve dublajlarda oyuncuların verdikleri tepkileri konuşmalardan anlaşılıcak ruh hallerini dublajda iyi bir şekilde fark edemiyorsunuz alt yazılı olduğu zaman filmden daha çok zevk alınabilir..

24-07-2018
Gümeç Erdölek

bu kore filmleri bizi ağlatmak zorunda mı ya… gerçekten tek kelimeyle mükemmel bir film izlenmesini tavsiye derim

25-07-2018
Çiğil Dilmen

hacker okanın hayatı

26-07-2018
Zuhat Alpyürük

yerim böyle aşkın ızdıracabını ;)a

02-08-2018
Günsel Örnek

adamım ya yine yapmış filmini

03-08-2018
Nasır Özakay

BEN BU SİTEDEN FİLİM İZLEYEMİYORUM ENGELLENDİ DİYE YAZI ÇIKIYOR SİZLER NASIL İZLİYORSUNUZ ANLAMIYORUM BU SİTENİN FİLİMLERİ ÇOK GÜZEL SEYREDEMİYORUM :(((((((((((((

11-08-2018
Andelip Berksal

konusu güzel, fakat efektler savaş sahneleri dandik. duygusal güzel bir film.

13-08-2018
Akdöl Aysın

911=155 bu iyiydi

14-08-2018
Akgiray Aracı

Lütfen yorum yazarken izlemeyen arkadaşlarımızı düşünerek yorum yapınız.Filmin içeriği hakkında bilgi verecek iseniz başına ‘Spoiler’ ekleyiniz.

17-08-2018
Durdali Helim

harika bir filmdi dövüş severlerin kaçırmaması gerekiyor teşekürler Bilgin

18-08-2018
Oksar Recai

Film güzel masallahı var yani::/

19-08-2018
Ziyaittin Akasma

Arkadaşlar bana güvenebilirsiniz burdaki 50 filmden 30 dan fazlasını izledim ama hiç birini sarmamıştım filmde güzel yerler var eğleniyorusun ama sonlarında sıkıldı sadece ve sardım üzgünüm yorum bu

22-08-2018
Azad Erdinay

çok merakla beklediğim filmlerden biriydi sağolun

23-08-2018
Okumuş Çağri

FILM HARIKA GAMERLA KONUSUNUN ALAKASI VAR AMA BUNUN KONUSU DAHA GUSEL BEN BEGENDIM VASAT DIYENLERINDE FILM ZEVKI YOKTUR DIYE TAHMINN EDIYORUM

25-08-2018
Nişan Savacı

Süper film…kafası basmayan ,zeka seviyesi düşük olan arkadaşlar hiç izlemeye teşebbüs etmesinler.Sonra berbat filmdi ,bir şey anlamadım falan yazarlar…ayıp olur

26-08-2018
Sanberk Şakar

mükemmel zamnın nasıl geçtiğini anlamadım

30-08-2018
Ertunga Karatün

güzel bir film ama aile ile izlenmez.ve çok uzun yapmışlar bu ne böyle,bu konuya göre daha kısa olabilirdi

31-08-2018
Gündüzhan Kamu

Filmde emegi gecen herkesin .. Ask filmimi yapıyorsunuz felsefemi belli değil bune be ımdb puanı 3bile fazla olur…

01-09-2018
Şaner Urkan

tebrikler hayla izliyorum yaaa harika

04-09-2018
Selâmettin Öğün

harika film emeginize saglık

07-09-2018
Atamer Canalp

filmin sonunda abd yemendeki hedefe bomba göndermeden önce “sivil unusurlardan arındırılıdı”diyor fakat bomba düşünce kadın ve kucağındaki ÇOCUĞU İLE YOLDAN GEÇEN YAŞLI AMCALARDA ÖLÜYOR.. yani yine unıted state yine göz göre göre yalan yine hayvanlık aşağılılık…lanet olsun sana big devil

10-09-2018
Özakar Sanlı

ağlakla gülmek arası gidip geldimm,bence çok başarıylı gülerken ağladım ağlarken güldüm denebilir

14-09-2018
Sürhap Alabaş

Bol aksiyon ve Jason Statham faktörü birleşince ortaya on numara bi film çkmış.
10/7

17-09-2018
Muzameddin Sebğet

bende bu filmi çok severim çk güzel bir film ceysına bayılıyorum bende onun hayranların dan biriyim hıı bide leyne bayılıyorum

18-09-2018
Oyhan Salkın

Muhteşem bir film, kesinlikle izlemelisiniz. 10 üzerinden 10.

19-09-2018
İlsu Umu

bu filme bayıldım süperdi ama bu adamın bir filmi daha var yenilmez diye

20-09-2018
Alper Avcı

Sizce Devamıı Cıkar mı ? Cıkarsa Nasıl olur

21-09-2018
Celil Ergüden

Ellerine sağlık dostum

22-09-2018
Ağer Almıla

idare eder vakit kaybı değil 10/7

23-09-2018
Apdurrahman Ebilfez

izlenebilir bu durumda olanlara güzel örnek izlenebilir 6/10

24-09-2018
Araz Aytolun

Bilgin her zaman ki gibi harikasın kardeşim ellerine sağlık.
Bu arada 720p gelecek mi ona göre fil mi izlemeye başlayayım 720p gelecekse ne zaman gelir tahminen ?

25-09-2018
Tunacan Yağmur

dünyadaki en komik film

26-09-2018
İlaydın Nasip

10/6

27-09-2018
Tokkan Bedih

çok iyi…anime dizi sevenler avartarı izlemişlerdir…fazla fark yok ama çizgisi daha güzel…izlemek zaman kaybı olmaz

30-09-2018
Dalyan Fahri

harika bi filmdi.. düşünmeden tıklayın ve izleyın:)

01-10-2018
Atilhan Emra

muhtehsem sozu az kalir bu filmin yaninda )teshekkurler

02-10-2018
Bozkara Bozkara

bayıldım fillme

04-10-2018
Namdar Sancarhan

film hakikaten 5 para etmez, bide tarih dersi vermeye kalkmışlar oda ayrı bir saçmalık, arkadaşların deikleri gibi osmanlıyı aşağılamak istemişler ama o da olmamış yazık..

06-10-2018
Abdulmecit Filit

Filmin sonu şaşırtmadı ama keşke şaşırtsaydı, gerçekte yaşanmış bir hikaye olmasından pek bir şey yapamamışlar heralde.

07-10-2018
Nazim Yonus

Film gayet güzeldi. Ama neden Türkleri bu kadar kötü, gaddar, zalim göstermişler anlamıyorum. İlk önce kendi insanlarına baksalar iyi olur. Askerleri tecavüz edilmemiş kadın bırakmamışlardı. kadın ve çocukları katletmişlerdi. iğneyi başkasına kendinizde çuvaldızı kendinize batırın…

08-10-2018
Çağrı Elitaş

Mükemmel kesinlikle izleyin

09-10-2018
Afşin Ataöv

gerçekten harika bir film bayıldım

12-10-2018
Bereket Celâlettin

yani ne bileyim iyi sayılır idare eder

13-10-2018
Garip Kınalp

film çok güzel idi yönetmene selamlar başarılarının devamını dilerim inşallah cennete gider
AMİN

14-10-2018
Konuray Özozan

bilgin teşekkür

16-10-2018
Cenger Koçsoy

film çok güzel teşekkür ederiz.Filmin tek parça olması daha güzel ama film çok donuyo

18-10-2018
Çokan Hanzade

cok siradan film/ hic begenmedim.10/2

20-10-2018
Akbaran Ayberk

Olağanüstü..tabii anlayabilenler için

21-10-2018
Ermin Ermin

güzel film izlenir

22-10-2018
Esim Mezun

Film Cok korkunctu urpertici idi eger gece tek basınıza izlicekseniz biraz dusunun derim cunku gercektende insanin icini urpertiyor

23-10-2018
Fakrullah Kafur

bir anlam yüklemeden seyir tadın da hoş bir film olmuş …

25-10-2018
Orcan Saim

güzel bir film belki filmde oldugu gibi benimde babam bir gün gelir…benimle vakit geçirmek ister….

26-10-2018
Akünal Bozbala

adimin senden bişey rica edebilirmiyim ya su street fıghter legacy filmi ekleyebilirmisin cok aradım ama bulamadım

27-10-2018
Kopan Nurtaç

harika bi film harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

28-10-2018
Hurşit Rüknü

film eskisi kadar kaliteli olmamış.bekleneni verememiş.ne iyi nede kötü.orta şekerli.

31-10-2018
Onatsü Soysan

Sezen filmin başındaki müzik Dead in love youtube.com/watch?v=so06Tk4uBZw&list=PLopvH_7lonPpuKjw6aL1ZTy7vO-oxnxmF

03-11-2018
Almıla Battal

Ama ben Aamir Khan ı yerim.Benjamin buton un tek örneği yaş ilerledikçe gençleşen tek insan

06-11-2018
Yağmur Coşkunsu

gizli mesajlar olabilir. propaganda ve psikolojik harekat belirtileri var ama iyi yapılmış. iyi polis kötü polis var ama sonuç ta iyi polis kurtarır durumu gibi. konu fena değil. sıkıcı değil. iyi denilebilir fakat çok iyi değil. sürükleyicilik orta seviyede. tek bir akış var. hem filmin sonunu hem de bir sonraki sahneyi merakla bekletiyor denilebilir. konusu önceki bazı filmlere çok benziyor ve bu açıdan yaratıcılık zayıf denilebilir.

08-11-2018
Ziynetullah Rehber

bu sitede hiç bozuk yok çok iyi

11-11-2018
Şakar Teberdar

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

14-11-2018
Celaletdin Mecrum

hayatımda gördüğüm en sacma film biz türkler bile bundan daha kaliteli film yapıyoruz

16-11-2018
Oymak Oymak

R send hiçmi bilgin yok filmler konusunda. admin o kadar tehsisatı olsa olduı olacak film çeker . admin eline sağlıkç ayrıca başka siteden yada kendi buldugu türkçe dublaj yada alt yazılı filmleri site paylaşıyor saçmalama

19-11-2018
Vedit Göksever

Efsane bir animasyon herkese oneririm

20-11-2018
Türkkan Yanıker

Harika bir film. İzlemeyenlere tavsiyem izleyin.

21-11-2018
Öngüt Som

sadece film kültürü gelişmiş insanların sevebileceği filmdir. 3 ay önce falan izledim ve hala izliyesim var. filmin çekildiği bölge filmin müzikleri aklınızı başınızdan alır.

24-11-2018
Eyvaz Sebattin

Böyle filmler izlediğimde yaşadığımı hissediyorum yada yaşayamadıklarımı yaşamayı hayal ettiklerimi hissediyorum çok başarılı kaçırmayın..

29-11-2018
Özakıncı Sanver

öncelikle film kesinlike +21 … testere serisinden sonra izlediğim en dehşet içeren sahneleri barındırmakta,sapkınlık diz boyu.. tam bir pskolojik film olmuş. bir yerden sonra iyice geriliyorsunuz,sizede sinir basıyor.. aslında dışarıda ne oldu,ne bitti derdinden ziyade içeride birbirlerini yiyen kişilere odaklanmış bir film olmuş….

30-11-2018
Nurettin Şenyurt

Film basit ve sıradan karanlık korkusu adlı filmede çok benziyor senaryo bakımından , bilgin güzel kardeşim siten ve filmlerin güzel ama bazen korku kategorisine abuk subuk filmler koyuyorsun benim izledigim senin sitende olmayan çok güzel filmler var biraz daha film atmanı istiyorum açıkcası ..

03-12-2018
Kızılpars Nehar

filmler güzel admin biraz komedi filmleride eklersen iyi olur ayı teddy filmleri tarzı

07-12-2018
Tansı Yamçı

film güzel ve sürükleyici. izlenmeli

11-12-2018
Mülayim Sakip

eleştirileri okuduktan sonra ızledım ama ben begenmedım …

12-12-2018
Mangalay Okyar

izlediğim guzel filmler arasinda 10 girer bu film yorumlara alirmayin ve izleyin. bilgin emeğin icin tesekkurler.
. …..iyi seyirler

15-12-2018
Göral Koçaker

oyunculuğun bu kadar zayıf olması izlerken beni rahatsız etti. ama yine de bu tarz bir film çektikleri için gönülden tebrik etmek lazım. bilinmeyen ve bilinmekten korkulan bir hayat anlatılmış. umarım çok daha iyi bir yapımla aynı konu yeniden işlenir. o insanların da anlaşılmaya hakkı var.

17-12-2018
Tedü Nusret

filme kotu demek hakaret olur tavsıye ederım bence cok guzel

20-12-2018
Hekmet Milazim

Evet selam arkada$lar Sagilar…Hiristiyanlik,misyonerlik,propaganda vs vs…Lütfen kimseyi böyle $eyler ile etkilemeyin…Filime baki$ aciniz önemli..Izledigimiz tüm Awrupa yada amerikan filimlerinde Hiristiyanlik yada diger vesaireler var zaten..Eee ozaman neden böyle yorumlar yapiliyor ben onu anlamadim..O zaman elimizin altintaki leptop yada pc lerimizi atalim hiristiyanmali yada markasi diye!Arkada$lar kimseyi kirma amacli birsey söylemiyorum yani yazmiyorum Yanli$ anlasilmaya..Emege saygilar Bilgin Karde$…

21-12-2018
Oğuzata Rafet

Öf çok durağan ilerliyor yine de izledim idare eder

22-12-2018
Usalp Yurtbay

Mutlaka izleyin arkadaşlar…Aksiyon ve duygusallık ancak bu kadar içiçe olabilir…

24-12-2018
Elidemir Erim

Gerçekten izle valla pişman olmazsın

26-12-2018
Tanseven Tümkan

orta dereceli bir film. tek bir konuya odaklı ve konunun çevresinde dönen akıcı sayılmasada durağan olmayan bir film.
filmin bana göre en olumlu yanı rahat izlenebilirliği(yorma kasma filan yani..)

27-12-2018
Hüsamettin Kayraalp

film 7 15 yaş arasına ancak hitap ediyor…bu yorumu dikkate alarak izleyin..

29-12-2018
Karayağız Omaca

ben kitabını almıştım ağlamıştım bunda 3 kutu peçete bitirdim

30-12-2018
Eylem Nefis

Güzel film biraz afalladı önce sonra toparladı kerata.

31-12-2018
Beslan Ferzi

Babam ve Oğlum’dan sonra ağladığım film.

01-01-2019
Temizcan Muteber

bu filmi 5. izleyişim

03-01-2019
Abdulmennan Bubo

Çok saçma bır fılm olmuş

04-01-2019
Nevfel Zemin

ay çok gzl brşy hem komik hmgzl…..

05-01-2019
Kamuran Yünüs

filmi beğendim yer yer merak uyandırıyor en sonundada beklenmedik son çıkıyor ortaya

15-01-2019
Akıncı Argın

teşekkürler bilgin Rukh Khan ın başrol oynadığı filmlerini hiçbirirni kaçırmamışımdır bu da onlardan biri hint filmi severler kesinlikle izleyin hint filmi sevmeyenler varsa sizlere sesleniyorum bir adım atın ve hint filmlerini izlemeye başlayın göreceksiniz ve şunu diyeceksiniz gerçekten adamlar güzel film yapıyormuş hadi bir adım atın ve izlemeye başlayın

16-01-2019
Koçbörü Dinçkol

Site süper hep buradan film izliyorum

26-01-2019
Nezir Şenlen

Film 10 Numara İzlenmesi Gereken Bir Film

28-01-2019
Doruk Engin

izlenmesı gereken harıka bı film tek kelımeyle

02-02-2019
Baydu Canöz

Emeğine Sağlık.Teşekkürler.

03-02-2019
Türkay Bozerk

Konusu özetle; distopik bir dünyada zenginlerin fakirleri acımasız bir şekilde ezişi. Yalnız kaynağı belirsiz sınırsız bir güç ve temeli olmayan sağlık imkanları hikayenin inandırıcılığını azaltıyor. Dünyadaki yaşam şekli “District 9” (Yasak Bölge 9) filmindeki gibi oluşturulmuş. Her iki filmin de senaryosu ve yönetmenliği aynı kişi (Neill Blomkamp) tarafından yapıldığından buna şaşmamak gerek. Bu filmin devamı gelmeyecek gibi duruyor. Zira hikayenin bitiş şekli itibariyle bayağı anlamsız ve gereksiz olacak ayrıca ilk filmle bağlamak seyircinin hayal gücünü çok zorlayacaktır. Matt Damon’ı bu tarz bir rolde görmemiştim. Özel efektleri izlerken onun rol kesmesine takılmıyor insan. Beni asıl şaşırtan Jodie Foster oldu. 3 yaşından beri kameraların önünde olan, sinema tarihinin en güzel yapımlarının çoğunda rol almış, onlarca ödüle aday gösterilmiş ve almış birinin yaşı ilerledikçe daha kaliteli bir şeyler yapmasını bekliyor insan. Peki ya William Fichtner’a ne demeli? Film setine geçerken uğramış. Hatırı kalmasın diye bir rol de ona verilmiş gibi. Şüphesiz ki filmin inandırıcılığını artıran bu ikili olmuş. Ancak yönetmen filmin süresini uzatıp aktörleri daha iyi kullanabilirdi.

06-02-2019
Nedim Esin

teşekkürler admin sağol türkçe Dublaj ın çıkmasını bekliyordum izlicem şimdi

07-02-2019
Biray Çankara

insanlık nereye gidiyor anlamıyorum eğer bu filmi beğenen varsa kesinlikle insanlıktan nasibini almamıştır

09-02-2019
Onursal Suca

cok guzel film harika diyecek baska soz yok

14-02-2019
Mutasım Salâhattin

harıka film izlemenizi tavsiye ederim

15-02-2019
Zeynullah Özbilek

harıka bır fılm evet gercektende ama yas sınırı 13 değıl dahada yuksek olmalı

16-02-2019
Hamit Karamuk

Acayip guzel

18-02-2019
Suhan Tarik

ince adam çok iyi laf sokuyor

19-02-2019
Serener Ünsever

Yıllardır bu siteden film izlerim ama bu filmi daha önce başka bi kaynaktan izlemiştim yorum yapmamın nedeni film seçerken ”en çok yorum falan filmlere” bakarım sonra imdb punanına bakarım.Amir Khan filmleri hint filmi kategorisinden çıktı imdp puanını fazlasıyla hakeden yapıtları var.İzlemediyseniz kesinlikle izleyin bi yorumda benden olsun ki film en çok yorum alanlar sıralamasında kalsın.Her öğretmen ve ebeveynin izlemesi gereken bi rehber niteliğinde film iyi seyirler

22-02-2019
Dinçtürk Enver

film süper 10 numara intikamıda bekliyoruz yani 4

24-02-2019
Töz Asif

tavsiye çokgüzel

25-02-2019
Beyhan Ejderhan

Mükemmel bir film. Gücün, inancın, sevginin ve her şeye rağmen umudun filmi.

26-02-2019
Gökşen Teköktem

öncelikle saçma sapan yorum yapanlara sözüm;filmden anlamıyorsanız izlemeyin kardeşim amir khan gibi bi insanın filmini izliyorsunuz ve kusur arıyosunuz tek kusur film izleme kapasiteniz olmaması.. K.bakmayın kendimi tutamadm böyle bi film bu sözleri hak etmiyor. Ayrıca filmi anlamak yaş istemez yürek ve kapasite ister… Emeğinize sağlık muhteşem bi film olmus izlemeyenlere ısrarla tavsiyemidir. Amir khanın ne yapsa yakıştırıyor kedine izlediğim kaçıncı filmi hatırlamıyorum ama izlemeye devam edicem defalarca izlemeye değecek bi film.. Etkisi büyük. çok duygulandım. rolüne cok cok yakışmış tebrik ederim izlemeyenlere tavsiye ediyorum

27-02-2019
Işilay Sayit

bu filme 10 üzerinden 10 veririm yapana sağol

04-03-2019
Üster Hilmi

muhteşem…

09-03-2019
Tunçkan Bilgü

Şitdetle tavsiye ediyorum beyler mükemel ötesi bir film aksiyon dolu

10-03-2019
Atahan Başbuğ

harika bi film di üniversitesinide istyoruuummm <3 bayıldım saol bilgin

15-03-2019
Sebükalp Tamçelik

Sesini kısın komedi filmi oluyor. Bunu izleyeceğinize cüneyt arkın izleyin.

16-03-2019
Nurkan Özman

filmin ırkçılıkla alakası yok ama amerikan history havası verdi

18-03-2019
Ortunç Gündüz

çok güzel film

21-03-2019
Ağer Ataullah

admin filmde sorun var galiba çok kasıyor yani bariz tepki süresi var.

23-03-2019
Egecan Müfid

Grafikler biraz
kötü olsa da izlenile bilir

24-03-2019
Kasım Mirat

Keyifli

30-03-2019
Okkan Rayet

Film cok kasiyor, ama güzel

02-04-2019
Aladdin Cüneyit

film mükemmel arkadaslar yorumları okumadan direk izleyin

03-04-2019
Tangün Tunçhan

güzel film

06-04-2019
Mevlüt Soyluer

emegınıze saglık cok guzel bır fılm

08-04-2019
Şahiner Taykoç

Bende merakla izledim ve film kendisini sonuna kadar izlettiyor merakla bir şey olacak hissi veriyor insana ama bir şey çıkmıyor,aslına bakarsanız sırf bir şeyler olacak merakıyla izledim bende izleyin sizde merakınızı giderin:)Tuhaf bir film herhangi bir konusu nerdeyse yok gibi acaip birşey ya:))))

09-04-2019
Tezcan Uztay

emeklerine sağlık bilgin çok harika bir film konusu mükemmel tema harika 10/10

11-04-2019
Sıngın Alaadin

5. partaki mercedesin dönüşmesi hoşuma gitti

12-04-2019
Ceylani Gurur

son bölümde koptum… ağladım, ağladım, ağladım…….

19-04-2019
Selen Ülgener

süper bi film rahatsız olmadan izliyceksiniz zaman kaybı DEGİL

25-04-2019
Ebutalip Hiva

Bi kere korku falan değil bu. sadece gerilim. ama ben gerilmedim o ayrı mesele. korku flmi seviyosanız eğer daha farklı flmler izleyin boşuna vakit kaybetmeyin bu filmle. ama eğerki ben korkarm gizem azcıkta gerilim olsun dyosanız tavsye ederm :):)

26-04-2019

En çok izlenenler

Neşeli Dalgalar Dalgamanya – Surf’s Up 2 WaveMania 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Animasyon

Sampiyonun Dirilişi – Resurrecting the Champ 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Spor

Yetenek Avcısı – Million Dollar Arm 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Spor

İri Kıyım Ruh Hastası – Goon Last of the Enforcers 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1029 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Spor

Hızlı Yarışçı – Speed Racer 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1035 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Spor

Spor kategorisinde son eklenenler