Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alpoğan Ayaydın

keşke film hakkında yorum yapsaydınız işsizler

02-04-2018
Bedi Göçer

bu mesajım sana kadir ben bu sitede sayısını hatırlamıyorum çok film izledim ve izlemeye de devam ediyorum yeri geldiğinde çook beğedigim filmler oluyor bazen türkiye de bazı filmler vizyona girmeden sitemiz sayesinde izlediğimiz filmlerimiz oluyor ve bizzat tesekkür etmek geliyor içimizden bu siteyi derleyip düzenleyen emeği gecen herkese teşekkür etmek suçmu kadir bey ben bu sitedeki kurucularını hiç birini tanımıyorum kadir beyin söylediklerine katılmiyorum

03-04-2018
Erdener Eriz

abi film dediğin sinemada izlenir yaa verdiğimiz paraya deyiyo bence

04-04-2018
Şali Vecdan

tek kelime ile müthiş

05-04-2018
Sergen Uğurol

Gerçekten inanılan birşeyin gerçekleşebileceğini anlatan harika bir yapıt. Yapımda emeği geçen herkese Teşekkürler . Sevgiyi de anlatıyor.

06-04-2018
Köşker Serhenk

tek kelımeyle harıka bır film ..

07-04-2018
Toktaş Üstünbay

Filmin senaryosu çok eksik. Başı sonu belli degil. Konu güzel, oyunculuk, efektler güzel ama seneryo sıkıntılı. Beklentiyi karşılamıyor.

10-04-2018
Kımız Lut

filmi 1 kere izledim 1000 kere izleye bilirim süper bayıldım

16-04-2018
Bakırhan Boğatekin

güzel bir film di…

18-04-2018
Sadi Sadi

izlenir reklamlara tıklayarak desteğimi oldum bilgin teşekkürler.

20-04-2018
Yarkın Börk

İZLENİR FİLİM GÜZEL TEŞEKKÜRLER BİLGİNİM

24-04-2018
Kılınç Esendemir

çok güzel bir film tavsiye ederim

27-04-2018
Yıldıray Gülergin

süper ,cok duygusal ve bir okadarda sürükleyici bir filmdi hayatın içinden izlenilmeye değer…

01-05-2018
Yildiran Ağakan

bu ne ya pembe dizi gibi iyi diyenlerin yas gruplarini merak ediyorum baska bi film izleyin bence tek kelime ile berbatt

04-05-2018
Aliseydi Doğuşcan

nasıl izledim bende anlamadm .. fıransız filmi igrenc

05-05-2018
Temürşah Uzbay

harika bir film james camerondanda bu beklenir

06-05-2018
Fikrat Fikrat

Harika bi film

07-05-2018
Hunalp Kaygısız

cook guzel bir film,cok beyendim,izlemenizi tavsiye ederim,,………..Chronicle filmini ne zaman yukleyeceksiniz?

08-05-2018
Över Sino

o atam bombası ufaklık varya. hah anladınız siz abd liler.

10-05-2018
Abdulmenav Boracan

çok iyimiş

11-05-2018
İlig Onuk

Film muthiş ama dublaj beklerseniz daha daha muthiş

13-05-2018
Ardıç Aytürk

kardeşim emeğine sağlık yalnız ufak bir sorun yaşıyorum filmi izlerken ses 5 saniye sonra geliyor yapabileceğin bir şeyse ilgilenirsen sevinirim bu şekilde izlemek pekte hoş olmuyor şimdiden ilgine teşekkür ederim.

15-05-2018
Baksı Bolat

arkadaslar yahu şu film izleme zevkiniz yüzünüzden film ne tür film yorumlardan yola çıkılmıyor bilende yorum yazıyor bilmeyende

19-05-2018
Cemşir Kiçi

1’ri izledmde 2 yi izlemedim birazdan izlicem umarım güzeldir ona göre yorum yapıcam ama 1 güzeldi gayet..

20-05-2018
Beğenç Tekbey

aslında ben normal karşılıyorum çünkü 2 taraf var ve ikiside birbirini kötülüyor.yalan yok hani bizde az değiliz.

21-05-2018
Tamar Tuğal

o kadar ahim sahim değil bos vaktiniz varsa izleyin

22-05-2018
Rufi Tuğrulhan

emeğine sağlık…

23-05-2018
Mertkal Onar

çok beğenmedim ne bileyim işte seslendirmeden olabilir belki ingiliz edebiyatının ağırlığı var

25-05-2018
Vasıl Bengü

gayet keyifli….

27-05-2018
Rahman Tancan

Hiç beklemeden izleyin

28-05-2018
Balı Boratav

Kesinlikle izlenmemesi gereken bir film. Keskinlikle tavsiye etmiyorum.
Ayirdiginiz zamana deymeycek.

29-05-2018
Akcebe Altınkaya

Erdem Senin yorumuna güvenerek izliyorum.. Umarım güzeldir..:)

03-06-2018
Tekçe Okdemir

güzel

05-06-2018
Dünyamin Hefit

baştan sona saçma bir film nuh la alakası bile yok çocuklarınıza izletmeyim

06-06-2018
Ratip Tanış

sürükleyici macera dolu bir film tavsiye ederim tşkler paylaşım için

08-06-2018
Cavlı Gayur

filmin en en en sonunu izleyen var mı? yazılardan sonrasını ben ilk defa gördümde:)

09-06-2018
Uluöz Asim

Kesinlikle çok güzel bir film,Oylamayı hak ediyor.Tam puan verdim,Bilim kurgu ve buna benzer filmlere bayılırım.Çok emek verilmiş güzel filmlerden! Çevirme yapan arkadaşta beni güldürdü :’D ‘ Adana demir spor maçında değilsin.’ güzeldi :’) İzlemenizi tavsiye ediyorum.Filme gidememiştim ilk çıktığında,İnternete düşmesine çok sevindim.

11-06-2018
Sıralp Tümenbay

çok harika bir filim bilgin emegine tşklr süper bir site..

13-06-2018
Evhat Kasırga

ARKADAŞLAR KALİTE KENDİNİ BELLİ EDİYOR FİLM GERÇEKTEN İZLEMEYE DEĞER GÜZEL BİR FİLM…

14-06-2018
Nurali Servan

son günlerde seyrettiğim en güzel film emeği gecen herkese teşekkürler……..

15-06-2018
Tuğser Akar

super sonu daha iyi

16-06-2018
Hitit Mohammad

film çok güzel

18-06-2018
Alabay Akı

Filmin ortasına kadar kızların hangisi oldugunu bi türlü ayırt edemedim ama çok güzel film. =)

20-06-2018
Küçük Sergey

tek kelimeylen harika zamanınız yoksada izleyin

22-06-2018

En çok izlenenler

Kod Adı Maria – Alias Maria 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Savaş

Rüzgarın Oğlu – Race 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Spor

Hawaizaada 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Hint

Sand Castles 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Dram

Beni Orada Arama – I’m Not There 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Müzikal

Dram kategorisinde son eklenenler