Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ertaş Karasu

10 üzerinden 7

25-02-2018
Abdülnasır Akdik

çok güzel

26-02-2018
Feruzat Kazgan

çok begendim tavsiye ederim .d

28-02-2018
Yuluğ Tözüm

Filim süper tüm serilerini izledim ayrıcı hepsinin 1 bölümünü 3-4 kere izledim doyamadım yine izliorum

01-03-2018
Başaydın Burukbay

bece bu fim cok sacma

03-03-2018
Karındaş Onat

güzel film izlenir

04-03-2018
Çalapöver Günalan

çok güzeldi kesinlikle izleyin

05-03-2018
İlboğa Kırca

bu filme de kötü diyenler çıkabiliyor… demek ki herkesin yorumuna itibar etmeden film izlemek gerekmiş. bu yorum da dahil…

06-03-2018
Uguz Tozun

manyak güzel bi film

07-03-2018
Abdüssamet Angıl

Jason’ın tartışmasız en kötü filmi

08-03-2018
Müderris Eser

kaan arkadaşımıza katılıyorum.

09-03-2018
Atilkan Emrehan

Filmin Altyazısı Çok Kötü Okumakta Çok Zorlandım Düzeltirseniz Sevinirim

10-03-2018
Özertem Aleksey

film kesinlikle süper.jim carrey harika ya

12-03-2018
Adil Aldemir

güzel bir polisiye film.sürükleyici.

16-03-2018
Kayacan Muhammed

film çok güzel. filmi izleyipte duygulanmayan yoktur herhalde .

23-03-2018
Yengi Işın

@Murat sanırım sorun sende kontrol ettim açılıyor tekrar denermisin lütfen.

02-04-2018
Hamza Karamut

Çok iyi film sayılmaz fakat Duncan ın hatırına izlenir… çok duygulandım …

03-04-2018
Karabuğday Arıkan

Mükemmel, bazı cahil arkadaşlarımız filmin sonunu anlayamamış aslında teknik olarak filmin sonu yok çünkü filmde size birşey anlatılmak isteniyor kamu spotu gibi düşünün. Filmin ismi “Siber Zorbalk” film biliçlendirme için yapılmış kısaca bu film sıkıntıdan izleyeceğiniz veya iftar vakti gelsin diye izleyebileceğiniz flmlerden değil çünkü 10-15 yaşları arası bir çocuk getirsen sıkılır ve izlemez gelir kızın oynadığı role kaba der kızdan nefret eder sonuçta kim kamu spotunu izlerken eğlenir ki yani arkadaşlar bu film uyumsuz serisi gibi eğlence olsun diye yapılmış değil bu filmi anca bilinçlendirmek için bilinçlenmek için izleyebilirsiniz yani boş boş izleyip sonra “Ay çok saçma ben olsam kapatır giderim”
“format yorumuyla komik olduğunu sanan fotoğrafları bize de gösterelerdi diyen beyni pantalonun da arkadaşlarımız zaman kaybı gibi bir çok yorumla çoğu insanın izlememesini sağladığnız çoğu insan bilinçlenmemeisini sağladınız . Filmi beğenmemiş olabilrsiniz ama “sonu yok zaman kaybı” demek yerine “FİLM BENLİK DEĞİLDİ AMA BİLNÇLENMEK İÇİN İZLENMELİ” gibi yorumlar yapın aslında kabaca “cahillinizi kendinize saklayın”

04-04-2018
Teymur İlig

izlediğim süper ötesi filmelerden biridi..kaçırmayın

05-04-2018
Hızır Türköz

Bu Benim Bir Filme Yaptığım İlk Yorum Filmi Gece 12 de açtım ve sabah 7 de ise gidecektim çok fazla uykum olmasına rağmen film tüm uykumu kaçırdı ve kendini 2 Ye kadar soluksuz izletti kesinlikle izleyin 10/9.
Teşekkürler Bilgin

06-04-2018
Harun Karasungur

iyi iyi harika tesekkur ederim admin bey

07-04-2018
Elidemir Erim

on yarigili nedemek oluyor on yargili diyecektin galiba bilgin,
hmm bide musayit degilde musaitsem olabilirmi acaba benmi yaniliyorum yoksa. Aslinda beni ilgilendirmez bunlar ama surda biyerlerde Turkce imla kurallari na uyun falan diyor da…. ondan seyettim…

09-04-2018
Tanaçan Tuğsavun

filmin teması: Kız evi naz evi

10-04-2018
Bestami Kivilcim

Bu film en sevdiğim filmler arasında ve süresizde bu listemde kalacaklar arasında olduğunu düşünüyorum.İzlamenizi şiddetle tavsiye ederim.

12-04-2018
Yücelten Tendü

Filmi daha önce izlemiştim acaba aynı film mi diye bakarken yorumları okudum .Arkadaşlar filmin konusu tamamen biseksüelliktir konu şu bu değildir. içeriğindeki konuşmalarda geçen bir özen evet vardır ama mana yoktur.Yani konuşulah herşey biseksüelliği gizemli bi evren gözterip farklı hissetme hissettirme bunuda özel gösterme çabasıdır.Zaten edilen diyaloglarda gerçek değildir. Kimliklerini saklamak için uydurdukları bi tek seferden bişey olmazı hazırlayan bilinçaltı mesajı sunumudur. Tamamen özenmenizi isteyen empati kurmanızı kafanızı bulandırmayı amaçlayan bi durumdur. ayrıca Lgtbi ler için sözüm şu duygusal ve hormonal düzeyde sorunu olanlar hariç tamamen saçmalamış yoksun kişilerdir. Birbirlerini bataklığa sürüklemezler bataklık onların ayağına gittiği için yalnızlaşır ve bi şekilde o gruplara kaydıklarından dolayı hayatları berbatlaşır empati kuracaksanız buna kurun .Bilinçaltı idaresi ,zihni vesveseye açık olabilecek kişiler izlememelidir.obsesif kompsesif bozuklukta vesvesenin benzeridir. büyük sorgulamalar yapılmamalı film için kendi içinde,kendi iyililiğiniz için .film vasat ve boştur psikoyoji meraklıları Anlattığım bağlamda izler ise merakı sorun teşkil etmeyecektir onlar için.

16-04-2018
Abdulhamid Beyler

Zombiler yavaş yürür benim bildiğim bunlar ışık hızıyla oradan oraya sıçrıyor yeni nesil zombiler herhalde

18-04-2018
Revaha Tefik

Altyazılı olanıda izlemiştim.
GERKÇEKTEN MÜKEMMEL BİR FİLM AKSİYON VE GERİLİM HAT SAFHADA.
İZLEMEZSSENİZ PİŞMAN OLURSUNUZ

19-04-2018

En çok izlenenler

Toz Ol – Skiptrace 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 10 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Politik

Geleceğe Dönüş – Back to the Future Filmi Full izle

Türkçe Dublaj - 11 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.5 /10

Kategori: Politik

Olağan Şüpheliler – The Usual Suspects 1995 Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 11 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Politik

Politik kategorisinde son eklenenler