Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kasırga Mircan

güzel film. sadece biraz fazla uzun

02-04-2018
Göksever Tekok

admin teşekkürler filmin sonu hiç gelmesin dedim hintliler bizi haşmış gayet güzel yapımlara imza atıyorlar

03-04-2018
Açıkgün Asil

YAKLAŞIK GÜNDE 1 FILM İZLEYEN BIR IZLEYICI OLARAK ŞİMDİ BU FILME İYİ DESEM BIRI CIKIP NERESI GUZEL DIYECEK KÖTÜ DESEM BU DEFADA SEN FILMDEN ANLAMIYON DIYECEKLER SADECE SUNU SOYLIYIM BENCE YORUMLARLA FAZLA HARAKET ETMEYIN KIMSE SIZI YONLENDIRMESIN BELKİ SIZIN SEVDIGINIZ TARZ FLIMDIR KIM NERDEN BILECEK BENCE KENDINIZ IZLEYIP KARAR VERIN (BENIM İÇİN 3 ŞEY ÖNEMLİDİR 1 HAYAT BAĞLARI 2 DOSTLUK BAĞLARI 3 AYAKKABIMIN BAĞLARI:D:D

04-04-2018
Yavuzbay Demirol

ÇOK GÜZEL BİR FİLM BEN ÇOK BEĞENDİM=)

05-04-2018
Koca Özdoğan

çOK süper bir filmlimdi harikaydı hemde ilk defa bu tür bir filmi sonuna kadar izledimm

06-04-2018
Cevval Dolan

Yorumlara bakıp izledim 10/6

07-04-2018
Türkmen Türkol

Film gerçekden güzel ama benim hoşuma giden tarz tetikci felan

09-04-2018
Özçelik Erten

bilgin emegıne sağlık sıtenızın mudavimlerindenım zevkle izliyorum filmleri fakat bu filmin ılk partında sorun var bende 15 dk dan sonrasını ızleyemıyorum yardımcı olursanız mmemnun olurum

10-04-2018
Satan Yadigar

my süpeeerrrrr seven you cinderlla süpeeeerrrr goood

11-04-2018
Zekâi Ulun

Acayip ama eglenceli bi film:)

16-04-2018
Onatkan Sadun

Film 10 Numara 10/8 Veriyorum.

17-04-2018
Dumrul İleri

Messiye sormuşlar ronaldo mu senmi demişler messi RONALDİNHO ölmedi demiş.Ama güzel olmuş ronaldononda hayranıyız

20-04-2018
Kırgız Abdussamet

yorum yazanlarn cogu hep turkan saylan karsıtı demekkı bunlar ne oldugnu bılıyoo eger bılmeselerdı yazmazdılar sanırım herkes bılıyor turkan saylanın ne oldugunu konusmya gerek yok sonunda basını kapadımı kapamadımı kapadııııı.nıcın o cırkın basını kımse gormesınn dıyee..devlet bıle kanıtladı mason oldugunu sız hala kabullenmıyosunuz ne oldugunu neyse fazla soze gerek yok arkadaslar dedıgı gıbı atesı bolsun…

21-04-2018
Kivilcim Nesij

Filmin sonunu yazmış ya yuh izlemeye heves bırakmadı

23-04-2018
Fatin Hudaverdi

Başı uyumsuz filmının benzerı şeklınde olsada , çoooook güzeldi , izleyın

24-04-2018
Şimşekhan Ünay

Saat 05.00 ı beklıyorum En çok merak ettiğim filmlerden

25-04-2018
Kongurtay Nurihak

Tarantino ne kullanıyor acaba?Neyin kafasını yaşıyo??
Çok vasat bi filmmm..

01-05-2018
Erencan Kapagan

seyredile bilir sıradan bir polisiye

05-05-2018
Kiymaz Neytüllah

Bilgin, you hurt me so much, son of a king:P

06-05-2018
Özverdi Nevrettin

film güzeldi ama sonu biraz saçma

07-05-2018
Korgün Abutalip

süper bi filmdi Brittany Robertson, bayılıyorum hastasıyım

10-05-2018
İlyas Kiçihan

sen ne yaptın be abi ciddimisin falan şimdi tekrar konulduğunu görünce bağırdım bak sevindiriyorsun böyle gel.

11-05-2018
Gerçeker Düzey

bnce film güzeldi şarkılar falan ve bence aralarından en yakışlıklısı kıza müzik besteleyn erkekti çok tatlıydı ve bnce de gerçek hayatta demi ve jonas sevgili olsun yakışıyolar

13-05-2018
Alçık Başaydın

çok güzel bir film olmuş. aslında ilk başta herkesin bildiği bir masaldan uyarlandığı için ön yargılı davranmıştım ama çok hoşuma gitti. emeği geçen herkese teşekkürler…

17-05-2018
Ecebey Çelikyürek

surukleyici hikayesi korku diye bir sey yok

19-05-2018
Toktahan Üründübay

çok güzel bi film…kesinlikle izleyin derim…….

21-05-2018
Çollu Haciosman

bilgin sadik ziyaretcilerinden biriyim n’olur “UMRIKA” yi yukle :/

22-05-2018
Angıl Aysever

2 yasimdan beri izliyorum. O kadar cok seviyorum ki. Her bir serisini 6-7 sefer izlememe ragmen hic sıkılmiyorum.

25-05-2018
Dikel Egemen

tek kelimeyle berbat..hiçbir sanatsal değer bulamadım

28-05-2018
Yönetmen Ulukut

bu senaristin psikolojisi bozuk bence :)enteresan bi filmdi biraz kafa yorucu hangi rüyada olduğunu karıştırıyor insan

29-05-2018
Canbey Fasih

harika bir film olmuş……..

31-05-2018
Revan Sıral

cok guzel bir film

02-06-2018
Ersever Mekin

Admin’cim ellerine sağlık ama partlı şekilde koyarsan daha iyi olur

03-06-2018
Medit Eryiğit

iyi film

06-06-2018
Güladin Mahli

Arnold Schwarzenegger başrolde olup ta film kötü olabilir mi, BOL AKSİYON, 10 ÜZERİNDEN 10

07-06-2018
Feyaz Şerefbey

Beklentimi karşılamadı ama güzel filmdi.

09-06-2018
Almus Almus

birinin yorumu sebebiyle sonunu bilerek izleyeceğiniz bir film olacak. o yüzden asla ! okumayın. beğenmeyecek kimse yoktur, o kadar güzel…

10-06-2018
Özali Sitdik

çok beğendim beni etkileyen bir film oldu inşallah allah herkese böyle bir aşk nasip etsin

14-06-2018
Necmi Nehip

Flim cidden çocukça bişey değil.Fantastik olan güzel bir filmdir . izlemenize değer.Boşa vakit harcamazsınız.Görüntü kalitesi çok güzel iyi yapmışlar izleyin

15-06-2018
Erkiner Ülger

film berbat boşa vakit harcamayın

18-06-2018
Arıhan Binkan

Ancak katılıyorum; filmin adına saygı duyup iki dakika Pamuk Prenses’i oynatsalardı keşke…

19-06-2018
Beyda Çağlan

çok güzel bir film

20-06-2018
Uçur Ezgü

çok hoş

21-06-2018
Abdülhalik Akçığır

Bu filmi sinemada izlemiştim.Çok berbat ve zaman kaybı bir film.Kadrosu iyi olsa bile

22-06-2018
Kazgan Münasip

Harika bir animasyon film…her yas grubu izleye bilir insanin stresini aliyor…

23-06-2018
Mehemmed Abdülmetin

fılmı gerckden cok superdı tskler paylasana

24-06-2018
Işıker Özgüven

2 kez izledim hiç bir şey anlamadım

26-06-2018
Savtunç Tolay

bütün serileri çok güzel buda gene çok güzel olmuş bilgine tşkler….

27-06-2018
Ulcan Ekber

iyi bi film, tavsiye ederim, bakinca fazla sinirlenmeyin ama

29-06-2018
Çağay İrfani

Zio Sen Nasıl Bir insansın laa Çipetpet Ne ? Ve ilk defa altyazı seven bir türk gördüm :D:D

30-06-2018
Sıtkı Tutuk

tşk bilgin çok şey yazmak isterdim ama kısa ve öz filmler çok güzel gerçek tşk

01-07-2018
Paki Sehran

Marry Elizabeth Winstead var izlemek için güzel bir sebeb.

03-07-2018
Hayas Midi

Angelina jolie herzamanki gibi müthiş zaten filme ayrı bir hava katmış ben çok beğendim fantastik film sevenler izleyin birşey kaybetmezsiniz

04-07-2018
Arca Arca

Güzel bir film..Pişman olmıyacaksınız…

05-07-2018
Nesih Seracettin

eşcinsellik eşcinsellik sürekli aynı terane bıkmadınız mı? ben eşcinsel tacizci sapık katil insanları yargılayan birilerini görmedim. bütün sorun beyninizde bırakın artık bunları herkesin kendi bedeni kendi tercihi artık saygı duymayı öğrenin sevmek zorunda değilsiniz. filmi beğenmedin mi izleme olur biter biz izleriz rahat ol

06-07-2018
Boyar Erkoçak

super 1 drakula filmi

07-07-2018
Abdülhadi Akçasu

güzel filım tşk

08-07-2018
Nafi Sanak

bu kadar saçma bir film görmemiştim.bu arada site çok başarılı iyi çaışmalar.altyazılı filmler bekliyoruz.iyi bir film orjinalden izlenir.herşey için teşekkürler.

15-07-2018
Kayahan Mukaddem

cok guzel bir film

16-07-2018
Akarsel Akarsel

süper bayıldım ağladımda izleyin 2 si varmı diye bakıcam

17-07-2018
Yurtgüven İlim

1. Filmi kadar keyifli ve sürükleyici, izlemenizi tavsiye ederim.

18-07-2018
Celal Güralp

Kesinlikle izleyin pişman Olmazsınız

19-07-2018
Ersun Memnun

@Bilgin Alacakaranlık şafak vakti türkçe düblaj , Sümelanın şifresi ve Anadolu kartallarını yayınlayabilirmisin acaba ? Teşekkür ederim şimdiden

20-07-2018
Atalan Başkan

Rusların zeka seviyesinin böyle berbat bi film çekecek kadar düşük olduğuna inanmak istemiyorum…

24-07-2018
Sacit Soyak

çok güzel bir filmdi çok beğendim

25-07-2018
Torel Önol

grafikler mükemmel senaryo muhtesemm….zaman kaybetmek icin birebir..

26-07-2018
Feray Muvahhit

Yesime katılıyorum çeviride çok fazla yanlışlıklar var malesef,ama bilgine de hak veriyorum kısa surede ancak bu kadar olur.Yine de keyifle izledim.Çooook teşekkür ederim bilgin,emeğine salık.Ama arkadaşlar her kese bir sorum olucak.Ya filmin reklamında Volturi ye de davetiye gönderiliyor bildiğim kadarıyla,ama filmde o sahne yok,kesdiler mi aceba?Lütfen bu konuda yorumunuzu yazın,şimdiden teşekkürler.

28-07-2018
Alen Daylan

KONAMI yapımcılarından

29-07-2018
Süalp Taşgan

Kesinlikle izlemeyin,çok basit film.

31-07-2018
Ülmen Toktuğ

harika bir film bayıldım

03-08-2018
Abdulmuttalip Ğarip

çok saçma bir filim hatta saçma bile deyil iğrenç anlamsız bir filim

05-08-2018
Atatöre Soykök

Cok vasat bir film. Nicolas Cage var diye izledim, ama sanki Nicolas Cage de artik eskisi gibi degilmi, yoksa filmin kalitesindenmi kaynakli anlamadim. Filmi farkli kilan ve benim ilgimi ceken insanlarin birden yok olusu…cok ilgincti. Birden gercek hayattada olsa böyle ben ne yapardim diye düsünmedim degil :).

07-08-2018
İlgün Abdurrezzak

çok sağlam usta seyretmeden geçmeyin her iki bayan oyuncuda mukemmel iş çıkarmışlar

11-08-2018
Temim Karaboğa

Ya arkadas biri güzel diyor biri şaçma diyor kimsenin yorumuna bamıcam bundan sonra konuyu okuyup izlicem

14-08-2018
Tuğcan Akpolat

super cok tskler

17-08-2018

En çok izlenenler

Prince Of Persia The Sands Of Time 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Animasyon

Madagaskar Penguenleri – Penguins of Madagascar 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Animasyon

Despero – The Tale Of Despereaux Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler